Tozkoparan İskender 13. Bölüm

  görünümler 3,241,975

Tozkoparan İskender

2 aylar önce

Tozkoparan İskender 13. Bölüm Özet:
Salih ve Rüya’nın evlenme kararını başta İskender olmak üzere Mavi Ay büyük bir sevinçle karşılar. Ancak nikah saati geldiğinde, İskender arkadaşlarının geç kaldığını fark eder. Mavi Ay’ın nikaha yetişmesi kolay olmayacaktır. Okul başkanı seçilen Arda, Kasırga Kuralları’nı kaldırdığı söyleyince Tayfun’u çileden çıkarır. Okuldaki gücünü iyice kaybetmeye başlayan Kasırga, Mavi Ay’ı alt etmek için bir plan yapar. Diğer yandan TAYGU Koleji’ne ziyarete gelen Alara, karşılaşma gününü ve karşılaşacakları takımı belirlemek için bir toplantı yapar. Karşılaşma, geleneksel okçuluk üzerinden yapılacaktır. Ancak ufak bir sorun vardır. Mavi Ay geleneksel okçulukta başarılı olmasına rağmen TAYGU Koleji’nin asıl takımı Kasırga’dır. Mavi Ay ise yedek takımdır. Bu sorunu çözmek için Salih ve Giovanni liderliğinde iki takım anlaşır ve kozlarını paylaşmaya karar verirler.
Kasırga Kuralları tarih mi oluyor? Okullar arası turnuvaya hangi takım katılacak? Kasırga’nın Mavi Ay’ı alt etmek için yaptığı plan ne? Mavi Ay nikaha yetişebilecek mi? İskender Kasırga’nın planını bozabilecek mi?
Tozkoparan Sosyal Medya Hesapları Instagram: tozkoparandizi
Facebook: tozkoparandizi/
Twitter: tozkoparandizi

YORUMLAR
Azizshox Valijonov
Azizshox Valijonov 6 saatler önce
Yaxshi serial ekan kuryapiz 👇
babayevaa babayvaaa
babayevaa babayvaaa Gün önce
İskenedere kapilip kapilp gidyorumya cok tatli bi cocuk bakip bakip siritiyorum
Oyun Kralı
Oyun Kralı Gün önce
❤️💫⭐️🌟✨🔥🌈☀️
Tolga Gulgun
Tolga Gulgun Gün önce
😊😊😊
Gülnar Şirinova
Gülnar Şirinova 2 gün önce
4:57 çoooooookk meşgul
Umit Oztekin
Umit Oztekin 2 gün önce
Iskenderun gülüşüne asiğim
ဗ Bay TuzluHiyar ဗ
ဗ Bay TuzluHiyar ဗ 3 gün önce
1:02:03 bu neee :D bu nası bi green screen
İnci Naz🔮
İnci Naz🔮 Gün önce
Daha izlemedim
Nergiz Uçar
Nergiz Uçar 3 gün önce
21:02 😂22:30 😂
Elif Arduç
Elif Arduç 3 gün önce
Arda:Göruşuruz Alaraa🥵
Ceyda Ünsal
Ceyda Ünsal 3 gün önce
5:10 İskender Arda yı nasıl kaldırdı
Ceyda Ünsal
Ceyda Ünsal 3 gün önce
Hemde tek eliyle
Elif Arduç
Elif Arduç 3 gün önce
Alara:Zamani beraber belirlicez Arda:Aynn beraber biz Alarayla Jsjsjjsjsjsjsjsj
Seval Nuri
Seval Nuri 3 gün önce
Bu dizi lütfen bitmesin şuan dizi 22. Bölümde ama ben eski bölümlerini izliyorum çok güzel çünküüü
•P̸I̸N̸K̸•L̸I̸S̸A̸•
•P̸I̸N̸K̸•L̸I̸S̸A̸• 4 gün önce
BİRİ KAPİNİZA GELİP TOZKOPARAN İSKENDER DİZİSİNDE BİR ROL ALİCAKSİNİZ DESE BİRTEK MUTLULUKTAN CİLDİRACAK TEK KİSİ BENMİYİM?
Ersin Kuzu
Ersin Kuzu 4 gün önce
Diziye bağımlı olanlar beğensin diziye bağımlı kalmayanlar yorum yapsın
Melek kayra şahin roblox
Melek kayra şahin roblox 4 gün önce
iskender çok yakşıklıydı
Doruk Sanchez
Doruk Sanchez 4 gün önce
4:15 e bayıldım afjahbnfdkahada
Shemsur Abbasov
Shemsur Abbasov 4 gün önce
iyikide nikah oldu salih bi guzel kosdum gordu sjsjsjs
Muhammed Beyhan
Muhammed Beyhan 4 gün önce
Tozkoparan İskender Hiç Bitmesin Diyinler 👍 Çünkü Efsane Bayılıyorum Bu Diziye Hem Gülüyorum 😂 Hem de Ağlıyorum 😭 Allah Arka Sokaklar Kadar Ömür Versin Amin 🤲
Nehir Demir
Nehir Demir 4 gün önce
39:50 hahaha basket
aynr kynr
aynr kynr 4 gün önce
Aynen
Kifayet Cafarova
Kifayet Cafarova 4 gün önce
Iskenderin gulusu cok guzel ve is ge n de re buradan selamlar☺☺😂😂
Elif dila irem ela Yaşar
Elif dila irem ela Yaşar 5 gün önce
Elif aysa arda ece tozkoparan iskender rüya hocam salih yusuf duygu sinan ece asya elif arda dede arbak salih celal cengiz deniz ponçik nihayet fikri
Batuhan Mayda
Batuhan Mayda 5 gün önce
Bu dizi biterse yapımcının evini basıyoruz
Mehmet Akif Aydoğan
Mehmet Akif Aydoğan 5 gün önce
Sinan hareket yaparken ayberkin tipine bı bakın
LPS Betül Tv
LPS Betül Tv 5 gün önce
Nikah memuru: sizlerde şahitlik ediyor musunuz? Makbule teyze: ediyorum tabi etmez miyim evladım niye oturdum ben buraya🤣 En çok makbule teyzenin söylediğine güldüm çok tatlı ve çok komik😀
Resid Ferzeliyev
Resid Ferzeliyev 5 gün önce
Kasırqa her türlü çözüm buluyorlar
Betül Alber
Betül Alber 5 gün önce
Ayberk: Şey bir tane daha hamburger alabilir miyim Garson: 🖒 Tayfun: E YOK ARTIK Ayberk: Napim doymadım Tayfun: Benide ye ay gülmekten öldüm SJDKDJDKDJ
Nergiz Uçar
Nergiz Uçar 5 gün önce
5:13 Arda böyle hayalmi olur 😂 Görünmez ok 😂
Duygu Mirz
Duygu Mirz 5 gün önce
Arda Asyanın telefonun aldı. Hem Elifin telefonu maviydi şimdi değil
Kamil Memmedli
Kamil Memmedli 6 gün önce
25:23 Esat in bakışları
Yusuf oztokmak
Yusuf oztokmak 6 gün önce
Mavi ay inanmayın onlara tuzak vaar
ezel
ezel 6 gün önce
Makbule Teyzeyi Nasıl Doldurdular Yaa 😀
Yusuf oztokmak
Yusuf oztokmak 6 gün önce
Mavi ayinanmayı tuzak vakar !!!!!
sugar bob
sugar bob 6 gün önce
Napim
ÇAĞAN KALYONCU
ÇAĞAN KALYONCU 6 gün önce
ab cidden olayı anadınızmı dizi de ilk dışı kırmızı iççi mavi kasırganın odalarının yani mavi ay ondan hep yeniyo
Amir Khan
Amir Khan 6 gün önce
😙😙😙
Amir Khan
Amir Khan 6 gün önce
Hi
ƏLİ kerimli
ƏLİ kerimli 6 gün önce
Evet baii
Toprak Bakir
Toprak Bakir 7 gün önce
Çoooooooook
Toprak Bakir
Toprak Bakir 7 gün önce
Güzel
حسين الشريف
حسين الشريف 7 gün önce
مافي ولا تعليق عربي مر من هون ❤️🇾🇪🇾🇪
Kübra Öztürk
Kübra Öztürk 7 gün önce
Bu dizi hiç bitmesin 🤩
Fatma Kurt
Fatma Kurt 7 gün önce
Ya hak me jdgcbcxjmzkzmz
Cansu Akbulut
Cansu Akbulut 7 gün önce
Rrrrrrrr4
Deniz Ada Şahin
Deniz Ada Şahin 7 gün önce
Arda: Hocam bizim zaten kulaklarımız yok GDKSVSJSGSKVSKSVXKDGDKDBSKVSKSVSDGDJGKSJWLQLAOSHAKAHSJLDBDKD
Murathakan Yıldırım
Murathakan Yıldırım 8 gün önce
6:59 yooo 7 mart yani o güne göre
Serra Aktuğ
Serra Aktuğ 8 gün önce
Bu ekibi çook seviyorum❤️
GHOST RIDER rider
GHOST RIDER rider 8 gün önce
37 43
Fatmanur Üstün
Fatmanur Üstün 8 gün önce
bunlar ortaokul öğrencisi gibi duruyo nasıl lise dersleri görüyolar
Sedat Bulduk
Sedat Bulduk 8 gün önce
Merhaba ben elif tuğçe geçen de edişine yorum yazdım
BTS._. girl uwu
BTS._. girl uwu 8 gün önce
Diziye yeni başladım 2 günde 13. Bölüme geldim çok güzel bi dizi
Rabiaツ
Rabiaツ 8 gün önce
Aynen 2 günde ve çap çap reis i gördüğüm zaman içim kıpır kıpır oluyor xldkskdkxmdkxldlxmdnzndmmxx
Edanur Akköse
Edanur Akköse 9 gün önce
Bu filmi severek izliyorum. Aynı zaman da keşke bir gün o dizide oynasam diyorum hem oyunculuğumda iyi bana katılanlar +1 👇
siba k.
siba k. 9 gün önce
Bu diziden sonra gaza gelip okçuluk öğrenmek isteyenler hsjsksjsj
siba k.
siba k. 7 gün önce
@Murathakan Yıldırım ayn bende çok istiyorum
Murathakan Yıldırım
Murathakan Yıldırım 7 gün önce
➕ Birde kit boxs ile tewando istiyorum
《Zeyno》
《Zeyno》 9 gün önce
🖤 🕳 💜
Yagmur Quliyeva
Yagmur Quliyeva 9 gün önce
58:08 də gülmekten öldüm🤣😂
Nurlan Qedirov
Nurlan Qedirov 9 gün önce
Ela cok guzel
sunanın düşleri
sunanın düşleri 9 gün önce
04:00
sunanın düşleri
sunanın düşleri 9 gün önce
02:49
Şehnaz Gökova
Şehnaz Gökova 9 gün önce
20:07 Bayılıyorum bu sahneye yaaa
Nergiz Eliyeva
Nergiz Eliyeva 9 gün önce
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💙❤❤❤❤❤🥀
Nergiz Eliyeva
Nergiz Eliyeva 9 gün önce
💕💙💙💙💙💙💙
Nergiz Eliyeva
Nergiz Eliyeva 9 gün önce
❤❤❤
Zehra Oğuz
Zehra Oğuz 10 gün önce
Çağan kadar karizma bir çocuk yok
Intizar Abbasova
Intizar Abbasova 10 gün önce
Ben bu videolari hepsini indiriyorum paylasiyorum sakliyorum like atiyorum abune oluyorum Salih ve Ruya hocanin evliliklerinide kutluyorum ve Mavi ayi cok seviyorum❤
Genco Yorulmaz
Genco Yorulmaz 10 gün önce
BEN İSKENDERİ ÇOK SEVİYORUM
Intizar Abbasova
Intizar Abbasova 10 gün önce
Uzur dilerim senide bosuna heveslendirmis oldum artik ask rolini oynayamazsin cunki baskasina yani bana Aleynaya verdiler ask acisi yaratdiysam uzur dilerim amma malesef oyinculuk boyle bir sey lutfen sorma sen Iskendere asikmisin diye cunku bu soruyu cevaplayamiycam evet bu kadar bay bay
Intizar Abbasova
Intizar Abbasova 10 gün önce
Sordugum soru icin uzur dilerim ama icimde kaldi sormak istiyorum dedin ya hani Iskenderi seviyorum diye bu bir askmi yoksa arkadascami cunku bizde filimcilik rolunde asik olan biri lazimda Iskendere o yuzden yani cevab yazarsan cok mutlu olurum iyi gunler
Fatima Salman
Fatima Salman 10 gün önce
Lan şu Mavi Ay geldi okulun düzenini bozdu! Zaten İskender olmazsa, Mavi Ay okçulukta KASIRGAdan aşağı! Kendilerini önceden böyleymişler gibi gösteriyorlar!
Intizar Abbasova
Intizar Abbasova 10 gün önce
Sen neler soyluyorsun boyle ???
Emine Ateş
Emine Ateş 10 gün önce
Hay maşallah Allah böle bi çocuk nasip etsin bu yakışıklılık ne lan
İnci Balta
İnci Balta 10 gün önce
İskender atış yaparken 🤩🤩🤩😍
FalleN
FalleN 11 gün önce
Mavi ayın son anda yetiştiği bölüm hangisiydi bilen var.mı ?
burçlara göre
burçlara göre 11 gün önce
Çok iyi bölüm olmuş
TK TUNA
TK TUNA 11 gün önce
Arda:bence biz gidelim İskender:bence babama gidelim Arda:ozaman babana gidelim hghghghgh
Yağmur İlkılıç
Yağmur İlkılıç 12 gün önce
Şunu anlamadim neden iki takimi kapistirdilar ki en iyileri secip yeni bir takim kursalar daha iyi olmaz miydi
Süleyman Üzeyiroğlu
Süleyman Üzeyiroğlu 12 gün önce
Tozkoparan bitmesin
Nezir Gircek
Nezir Gircek 12 gün önce
Bu diziye hayranim👌👌👌
Nuran Kıvrak
Nuran Kıvrak 12 gün önce
🥑
Ahmet Aslan
Ahmet Aslan 12 gün önce
amma güzel
Havva Özdemir
Havva Özdemir 12 gün önce
Benimde mavi ay gibi güzel bir arkadaşlığın var ve bu yüzden çok şanslıyım
BOOYAH '-'
BOOYAH '-' 12 gün önce
3:51 İskendeer
Zibət Pənahova
Zibət Pənahova 12 gün önce
3:13 😂😂😂
Salahattin Ahmet
Salahattin Ahmet 12 gün önce
48. Dakikada iskender arabanin kapisini açtığında açtığı kapının camında kameraman gorunuyor. Kucuk bir ayrinti
xXGamingXx Ak
xXGamingXx Ak 13 gün önce
Sondaki R ve S ters yazılmış
Ramin Qurbanov
Ramin Qurbanov 13 gün önce
Çok güzel bir dizi hiç bitmesin
Tuğçe Erol
Tuğçe Erol 13 gün önce
Vgffff
Berfin Durdu
Berfin Durdu 13 gün önce
Yinge
Rana Umay
Rana Umay 14 gün önce
59:26 da iskenderin kollarını açıp gülmesi❤❤
Ali Alayan
Ali Alayan 14 gün önce
"Ka Ra Yel " miş cümle şimdi de "Ka Sır Ga " oldu 😂😂😂
Gamze Dökücü
Gamze Dökücü 14 gün önce
Nikah memuru telinden daha çok gülüyor 😂😂
Sıla Sari
Sıla Sari 14 gün önce
❤💙💚💛💜💖
Yağmur'dan Pratik bilgiler
Yağmur'dan Pratik bilgiler 14 gün önce
sinanı hepsinden çok seven bir benmiyim yaa
Fatime Yaqubova
Fatime Yaqubova 14 gün önce
salihin kiyafeti değişmişş ajsbdg
Toca Çikolatası
Toca Çikolatası 14 gün önce
Asyanın telefonu neden hep değişiyor ilk iphone 11 di sonra iphone 6 veya 7 şimdide Samsung galiba
Tozkoparan_editss06
Tozkoparan_editss06 14 gün önce
22:23 saniyenin başka biri bu demesi SAJSDABDASKDBSADBSDFJA
Leyça Leya cagan
Leyça Leya cagan 14 gün önce
Leyça ❤️❤️😍😍
yüzyüzeyken konuşuruz
yüzyüzeyken konuşuruz 14 gün önce
12:14 sinir oldum 😒😒😒
Oyun delisi burda 😂
Oyun delisi burda 😂 14 gün önce
Kime
Slime Fira
Slime Fira 15 gün önce
O kadar yorumun içinden bunu görüp beğeydinsen Allah seni mutlu etsin🙏🙏🙏
♡ 𝚁𝚘𝚜𝚒𝚎 #saveRalph ♡
♡ 𝚁𝚘𝚜𝚒𝚎 #saveRalph ♡ 15 gün önce
Yaa ne kadar güzel yıktınız ponçik tavşanlarım benim , zaten bende okulu yenileyecektim u3u
Sevgi Yıldız
Sevgi Yıldız 15 gün önce
Okadar yorum arasından bunu yorumu görenin allah razı olsun
Ayşenur Gelgili
Ayşenur Gelgili 15 gün önce
Ben anlamadım şimdi az olan takım daha mı iyi oluyor.(Yani hani okulda iki tane takım varya herkes diyor ki Kasırga okulun az takımı Kasırga olmalı) Neden??
sessiz vlog
sessiz vlog 16 gün önce
Sinan'ın konuşması zengin zubbesi gibi kfjdhdudhd
Master Kuzey
Master Kuzey 16 gün önce
Rol Yapma dersi almış kız
Nil NACAR
Nil NACAR 16 gün önce
13:02 Arda: Biz gidelim. İskender: Bence babama gidelim sonuçta en adil çözümü o bulacaktır değil mi ? Arda: O zaman babana gidelim.
Tozkoparan İskender 14. Bölüm
1:05:06
Tozkoparan İskender
görünümler 2,5 Mn
Tozkoparan İskender 8. Bölüm
1:11:27
Tozkoparan İskender
görünümler 4,2 Mn
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | AİLELER SURVİVOR'DA!
1:46
Tuğçe Kandemir ile Ev Konserleri #4 Bayram Özel
37:44
Tuğçe Kandemir
görünümler 57 B
Tozkoparan İskender 4. Bölüm
1:05:28
Tozkoparan İskender
görünümler 7 Mn
Tozkoparan 1. Bölüm
1:07:12
TRT İzle
görünümler 5 Mn
Tozkoparan 11.Bölüm
1:03:07
Tozkoparan İskender
görünümler 2,4 Mn
Tozkoparan 29. Bölüm
2:02:09
Tozkoparan İskender
görünümler 1,5 Mn
TozKoparan İskender 12. Bölüm
1:12:52
Tozkoparan İskender
görünümler 2,9 Mn
Tozkoparan İskender 22. Bölüm
59:05
Tozkoparan İskender
görünümler 1,5 Mn
Tozkoparan 18. Bölüm
1:00:26
Tozkoparan İskender
görünümler 5 Mn
Tozkoparan 13. Bölüm
1:05:18
TRT İzle
görünümler 900 B
Tozkoparan İskender 11. Bölüm
1:04:41
Tozkoparan İskender
görünümler 4 Mn
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | AİLELER SURVİVOR'DA!
1:46
Tuğçe Kandemir ile Ev Konserleri #4 Bayram Özel
37:44
Tuğçe Kandemir
görünümler 57 B
Emanet | 179. Bölüm
59:04
Emanet Dizisi
görünümler 276 B
Îşev Beşa 9. Biryar
35:05
Denoozer72
görünümler 247 B
BU NE BİÇİM OYUN YAA 😂
9:08
XO Alperen
görünümler 528 B
Masum 419. Bölüm Fragmanı - 15 Mayıs Cumartesi
1:06
Kanal 7 Dizileri
görünümler 239 B