İZMİR SOKAK LEZZETLERİNİ DENEDİK ! w/

  görünümler 1,461,753

Mesut Can Tomay

Mesut Can Tomay

7 aylar önce

YORUMLAR: 2 696
ibrahim tanık
ibrahim tanık 7 aylar önce
Bence bir sonraki durağınız "DİYARBAKIR" olmalı bu güzel şehrimizi size tanıtmak isterim başarılarınızım devamını diliyorum...
Ibadet Ismayilov
Ibadet Ismayilov 3 aylar önce
Terorist degilsin dimi?
Fâtih xxxXxxx
Fâtih xxxXxxx 3 aylar önce
@Muhammed Can Yetkin sebep
YKS'NİN PİRİ
YKS'NİN PİRİ 4 aylar önce
​@Ebrar Yigit o kadar hayvan insanlar var demekki(hepsi deil) senin gibi
Muhammed Fatih YILMAZ
Muhammed Fatih YILMAZ 6 aylar önce
Diyarbakır hırsız dolu
burak kendir
burak kendir 6 aylar önce
Bende diyarbakırlıyım ve diyarbakırda yaşıyorum ve bundan eminim burda bıçaklanırlar
hasan Sahin
hasan Sahin 7 aylar önce
Kral İzmire gelip sokak lezsetlerini tadıyorsunuz kemer altına giriyorsunuz ve turşu suyu içmeden gidiyorsunuz gerçekten inanılmaz keşke içseydiniz :)
CST Nova
CST Nova 2 aylar önce
@KurşunDiLben şu an 17 yaşındayım ve ayda 5 kez kemeraltına gidiyorum gidişimin 2 sinde turşu suyu içiyorum fakat acılı içmiyorum
KurşunDiL
KurşunDiL 2 aylar önce
@CST Nova Ben İzmir kemeraltı ya çok gittim. Ama kimse turşu suyu önermedi bana. Bursa dayım ben. Turşu suyu burada da çok güzel. Ama gerçek bir turşu suyu deneyimin olmasını istiyorsan Balıkesir e git.
CST Nova
CST Nova 2 aylar önce
@KurşunDiL ayıp izmirde mi oturuyon bilkmiyorum ama eğer izmirdeysen ve bilmiyorsan bir şey demek istemiyorum
Abe Heyran
Abe Heyran 4 aylar önce
Usta bugün gittim izmire konak meydaninda tursucu gördüm fakat icmedim büyük yanlis yaptim desene
KurşunDiL
KurşunDiL 7 aylar önce
@Berkay avcı Turşu suyu hep güzel :D
Kenan
Kenan 6 aylar önce
brolarım o kadar enteresan günler geçiriyorum ve ikiniz bana o kadar iyi geliyorsunuz ki. iyi ki varsınız ne diyim.. 🫶😚
Elxan Süleymanov
Elxan Süleymanov 7 aylar önce
Azerbaycan Lezzetlerinide denemelisiniz çok güzell🇦🇿❤🇹🇷
Nurcan Serdar
Nurcan Serdar 7 aylar önce
Trabzonda gitmenizi şiddetle tavsiye ettiğim bir yer Dam Balık restoranı Akçaabat Salacık ta çok çok güzel, lezzetli ve otantik bir yer 😍 şimdiden afiyet olması dileğiyle 😁
batuhan kara
batuhan kara 3 aylar önce
TRABZONUN İNSANİ BERBAT VE LEZET YOK ORDA
Gökçe Akay
Gökçe Akay 7 aylar önce
@Ege Aydın ege yer yüzünden silinsin
Nurcan Serdar
Nurcan Serdar 7 aylar önce
@Ege Aydın senin silinmen daha kolay ve hayırlı olur gibi😂
Nurcan Serdar
Nurcan Serdar 7 aylar önce
@Kadir Urtekin işletmem değil 😂 ben Belçika’da yaşıyorum 😅
Umutcan Koç
Umutcan Koç 7 aylar önce
@Ege Aydın acilur acilur gözleru gülumun deduğu saman nasssssssiğğ
Mert Kaptan
Mert Kaptan 7 aylar önce
Abi benim anlamadığım adananın meşhur ürünleri türkiyeye hatta dünyaya açılıyor ama neden ülkemin diğer lezzetleri adanaya gelmiyor mesela o boyozu her gördüğümde aşeriyor gibi canım çekiyor 😃buradan sesleniyorum ülkemin tüm meşhur lezzetleri adanadada yaygınlaşsın bir lezzet için şehir şehir gezmeyelim👍
Emre Çakal
Emre Çakal 7 aylar önce
Her sey yerinde güzel
nit
nit 7 aylar önce
Bence Trakya bölgesine gelip Tekirdağ'a gelmelisiniz Tekirdağ'ın köftesini Hayrabolu tatlısı,zennik,Höşmerim,peynir helvasını yemelisiniz . Etoba restaurant,Panora Wine & Grill Restauranta gidebilirsiniiz
serdar kiraz
serdar kiraz 4 aylar önce
İzmirin sokak lezzetleri gerçekten makul fiyatları bizim giresunda o paralara döneri bile zor yersin 😃😃
Ömer Akar
Ömer Akar 7 aylar önce
Yemekleri çok yanlış yerler de yemişsiniz ama izmirimize katkı sağlayacak bir video olmuş emeğinize sağlık.
Tolga Bölek
Tolga Bölek 6 aylar önce
@Ömer Akar inciraltında midye
Best D
Best D 7 aylar önce
Izmirin katkıya ihtiyaci yok ki
Barbar Horoz
Barbar Horoz 7 aylar önce
@Duru Tabi efendim insta var mı bomba ısmarlayayım size
Duru
Duru 7 aylar önce
Çelebi hariç tabii ki bombanın hası çelebiden başka yerde yenmez
Gergin Birey
Gergin Birey 7 aylar önce
@Ömer Akar Buca da çoban Kokoreç var onu unutmuşsun
Antakya Gezgini
Antakya Gezgini 3 aylar önce
Abi kesinlikle haber verin ya harbi çok iyi mekanlar şimdiden sabırsızlanıyorum
cvc_wvw
cvc_wvw 7 aylar önce
İzmirli olduğum için mutlulukla izledim🤗❤️
bayram kalkan
bayram kalkan 7 aylar önce
Sizleri izlemekten keyif aldığım bir yeni video daha emeklerinizin karşılığını umarım güzel bir şekilde alırsınız kirvelerim
CaHaNGiR
CaHaNGiR 7 aylar önce
Sizi izleyince çok mutlu oluyorum ☺️
barış demirhan
barış demirhan 7 aylar önce
İzmir videosunu görünce İzmir'de gezdiğim günler aklıma geldi yakın zamanda. Tekrardan görmek iyi oldu. Emeğinize sağlık üstadlar
Deexy Pubg
Deexy Pubg 7 aylar önce
*İyi bir cihazımın olmamasına rağmen asla pes etmedim etmeyeceğim sizlerden sadece ufak bir destek istiyorum*
CHITUS💙⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻
CHITUS💙⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻ 7 aylar önce
Abi bu kanal iyice Anadolu'daki köyleri gezip oranın yemeklerini tadan TV programına döndü. Biz sizin yemek yemenizi değil eskisi gibi komik şakalar, oyunlar yapmanızı istiyoruz.
Yusuf islam İrim
Yusuf islam İrim 7 aylar önce
Bence ülkemizde bilinmeyen küçük şehirlerde deneyin
Cansın Albayrak
Cansın Albayrak 7 aylar önce
Eskişehir olabilir çok güzel bi şehir yurt dışı da italya veya ispanya olursa harbi dehşet video olur sadece yemek değilde gezelim görelim konsepti gibi yaptığınız eğlenceler direk o gününüzü anlatan vlog gibi bi saatlik veya parça parça da olabilir bence videolar özet olarak kısa olmasında ne olurda olsun gezme videoları seviliyosunuz
Mehmet Kaan
Mehmet Kaan 7 aylar önce
kahramanmaraşa gitseniz,dondurmanın hasını orda bi tatsanız,cips gibi olan tarhanası,özel tavalarını yesenz harika tatlar var krallar kahramanmaraş videosunu da dört gözlee bekliyoruz...
Resul Akpınar
Resul Akpınar 7 aylar önce
Aynen öyle mesela afşin tavasını tavsiye ederim çok lezzetlidir
Gökçe Akay
Gökçe Akay 7 aylar önce
trabzona gelin. o kadar meşhur sokak lezzetlerimiz olmasada yöresel yemeklerimizden tatmalısınıss abiler
Salvatore
Salvatore 4 aylar önce
Eveeet Trabzona bekliyoruzzz
Gökçe Akay
Gökçe Akay 5 aylar önce
@TOLGAHAN YILDIZ ben Trabzonda yaşıyorum 😂
mustafa arıkan
mustafa arıkan 6 aylar önce
arap dükkanlarından Türk restorant mı kaldı mk
TOLGAHAN YILDIZ
TOLGAHAN YILDIZ 7 aylar önce
@Tek gerçek İslam trabzonda yaşadım ve okudum ordan biliyorum kuymak harici ne varki 😂
TOLGAHAN YILDIZ
TOLGAHAN YILDIZ 7 aylar önce
@Fatma Berra Eryiğit trabzonda okudum üniversiteyi ve sürmenede yaşadım ablacım kime neyi anlatıyorsunuz lütfen 😂 sürmene pidesimi 😂😂 abla gözünü seveyim ben trabzonda tek güzel pide yediğim yer terminal pide o da uzun pideyi güzel yapıyor harici güzel değil sürmene pidesi ince ve yenmesi hoş değil ayrıca siz pideyi bafra da yiyin orda gerçekten pide yapıyorlar tavsiye ederim
Soner BELEVİ
Soner BELEVİ 7 aylar önce
Dünya'da Türk olmak gibidir Türkiye'de İzmir'li olmak her köşesi aşk kokar Atatürk barındırır yine bekleriz...
Gözde
Gözde 6 aylar önce
Fiyatlar harika , şu anda da bu civardaysa eğer. Zonguldak'ta bir tatlı 30 liradan başlıyor, üzerine azıcık cikolata sürülmüş en basit waffle 45 50 lira maalesef.
Musa Aydoğdu
Musa Aydoğdu 7 aylar önce
İzmirli olmama rağmen bilmediğim yerler vardı video çok keyifli olmuş devamı gelsin lütfen
İremnur Karacabey
İremnur Karacabey 7 aylar önce
@Musa Aydoğdu kusura bakmayin fazla detay vermedim, Evet video’da ki yerileri soruyorum
Musa Aydoğdu
Musa Aydoğdu 7 aylar önce
benim yaşadığım yer mi videodaki geçen yerler mi anlamadım
İremnur Karacabey
İremnur Karacabey 7 aylar önce
İzmir'in neresi orası?
Aslan
Aslan 7 aylar önce
Sizi şuan evde mutfakta fındık kavun gofret ve redbull eşliğinde izlicem keyifli olacak
Orhan Aslan
Orhan Aslan 7 aylar önce
Abi Hatay sokak lezzetleri damak lezzetinize çok uygun ve unutamayacağınız lezzetler var beklerizzz
Rojin Sağlam
Rojin Sağlam 7 aylar önce
abicim doğunun parisi diyarbakıra gidin çok güzel oralar lezzeti felan süper❤️
prenses hira
prenses hira 7 aylar önce
Yaa harika çok eğleniyoruz devami gelsin 😀
Osman Utma
Osman Utma 7 aylar önce
ANTALYA LEZZETLERİ GELSİN ( KÖFTE PİYAZ ) 🔥🔥
Beyza
Beyza 7 aylar önce
Bursaya gelin meşhur olan herşeyini deneyinnnn🙏🏻
Dabıl u
Dabıl u 4 aylar önce
İzmirin hiç kendine ait dügün bi yemeğinin olmamaması 😅
Doğukan Bağcı
Doğukan Bağcı 7 aylar önce
bence bir sonraki duragınız tayvan olmalı ali ile mesutu orada görmek çok izlenir bence ordaki lezzetleri ve meşhur lunaparklarına gidin güzel ve eğlenceli bir video olur
sinem tanhan
sinem tanhan 7 aylar önce
Kemeraltı sokak lezzetleri olmuş bu daha fazla gezseydiniz keşke😅
Batuhan Kafadar
Batuhan Kafadar 7 aylar önce
Sokak videolarına çok alıştık bakın devamlarını bekliyoruz.. Bi dudak Bi yanak yollaya giriş anı ve sonrasında yerlere yattık.. Alinin iyilik yapmaya çalıştığı çocuk bombacının oğlu çıkması 😂😂😂 Harikasınız ya..
Rıdvan Demir
Rıdvan Demir 7 aylar önce
Abilerim kesinlikle sinopa gidin çok güzel gezilecek yerler ve cok Güzel lezetttkri var sizi orda da misafir ede bilirim öpüyorum saygılar 🤪
Mikdad Can Diler
Mikdad Can Diler 6 aylar önce
Sinop da mantı dışında ne yicekler AMK dmdkdjdkd
Yusuf Küçükşahin
Yusuf Küçükşahin 7 aylar önce
Bursa'ya gidin cantık, lokum, İskender, arnavut yemekleri, süt helvası deneyin
Ahmet Demirci
Ahmet Demirci 7 aylar önce
Bu seri devam çok eğlenceli yemek serisi devam etsin Bursaya bekleriz 😀😀
İnanç Kurtkafa
İnanç Kurtkafa 7 aylar önce
Abi İzmir’de gitmediğiniz bir ton yer varya görmenizi isterdim
Kayra Karadeniz
Kayra Karadeniz 7 aylar önce
BURSA SOKAK LEZZETLERİ VİDEOSU BEKLİYORUZ KRALLAR ! (şimdiden afiyet olsunss)
Serhat Özdemir
Serhat Özdemir 7 aylar önce
@Cem Sengocmen Köfteci rodop (merinos karakolunun karşısındaki) bana çok yakın hemen arka sokağımda ve çok övenler var. Siz gittiniz mi köfteleri ve fiyatlandırması nasıl acaba?
Faruk Türk
Faruk Türk 7 aylar önce
İskenderun yiyip eve doner anca
İbrahim Hakkı Akkamış
İbrahim Hakkı Akkamış 7 aylar önce
@Kayra Karadeniz knk dümenden dedim nebileyim
Kayra Karadeniz
Kayra Karadeniz 7 aylar önce
@İbrahim Hakkı Akkamış Kanka madem Bursalı'sın sen de destek olsana bize. Mevzu video olduktan sonra Türkiye'nin her yerinde kendine has lezzetleri var zaten. Ablalarımın esas amacı makara, ziyafet, eğlence olsun. Onlarda ekmeğinde sonuçta. Yani çok kasmayın, bugün Trabzon olur yarın Bursa olur. Önemli olan, eğlenmek. Bu lezzetler bizim lezzetlerimiz. Tadını çıkarmakta bize düşer :)
Kayra Karadeniz
Kayra Karadeniz 7 aylar önce
@Cem Sengocmen Kral, Zafer Plaza üstündeki Atmosfer Pide & Cantık Salonu kapandı. Bu komple Boyner binasının orası yıkıldı, dümdüz oldu. Onun dışındakiler sağlam diye biliyorum ama özellikle "Abdal Simit Fırını" Bursa'nın meşhur yerlerinden zaten...
kalenderr
kalenderr 7 aylar önce
mesutun kumruyu alırken eywallah demesi çok iyiydi 😂😂
Adem Karahan
Adem Karahan 6 aylar önce
Yakın zamanda İzmir'e gidip gezme fırsatı buldum fakat İzmir benim için tamamen hayal kırıklığı oldu her yönden hemde ne yediğiniz yemeğin tadı var ne çarşısı ve ekstra heryerden buram buram gelen bok kokusu. Şişirilmiş bir ilimiz olarak kaldı bende 😂
Hüseyin Gölcüklü
Hüseyin Gölcüklü 6 aylar önce
Hangi şehirde yaşıyorsun kanki merak ettim
ESKARTİL
ESKARTİL 7 aylar önce
ULAN SİZE İNSAN DİYENİN :) NE ADAMSINIZ YA SÖĞÜŞÇÜNÜN AKLINI ALDINIZ :)
Umut Ozdemir
Umut Ozdemir 7 aylar önce
krallarr.seviliyorsunuz.adamsınız.mizahşörlerrrr
TeknoHemşir
TeknoHemşir 7 aylar önce
Trabzona gelip bunları yapmadan dönmeyin sakın. Kesinlikle uzungölde kuymak eşliğinde güzel kahvaltınızı yapın. Akçaabatta komaroğlunda köftenizi yiyin. Hamsiköye gidip sütlaç yiyin. Pazarkapıda kalkanoğlunda pilavınızı yiyin. Sürmene de bozo pideye uğramadan etmeyin. Trabzon simiti de güzeldir ona da bir bakın. En son da bordomavi balığa uğrayıp öyle dönün. Gittiğiniz heryerde kesinlikle yöresel başka ne var diye sorun onlar zaten hepsinden tattırır size :)
Nicat
Nicat 5 aylar önce
Like 61 dokunmuyorum.
Cihat Doç
Cihat Doç 7 aylar önce
@Vedat Özhan ne alaka ya ırkçılık yapma ya
TeknoHemşir
TeknoHemşir 7 aylar önce
​@Rzeczywistość ;;; Yazdığım yorumda yöresel başka ne var diye gittiğiniz her yere sorun diyor zaten. Ancak komaroğlu dışındakilerin de absürt fiyatları olduğuna katılmıyorum. Uzungöl belki biraz daha turistik olduğu için fiyat bir tık fazla olabilir ama manzarası için değer. Onun dışında ki yerler herkesin çoğunlukla tercih ettiği lezzeti ile ün salmış yerler. Eklemek istediğiniz yerler varsa sizlerde ekleyin tabii. Benim aklıma gelenler tercih ettiğim yerler bunlar. Teşekkürler yorumlarınız için.
Rzeczywistość ;;;
Rzeczywistość ;;; 7 aylar önce
@TeknoHemşir Yöresel lezzetlerimiz desen daha iyi olurdu demek istedim ve söylediğin yerlerde bi komaroğlunun fiyat dengesi var bilgin olsun.
TeknoHemşir
TeknoHemşir 7 aylar önce
@Rzeczywistość ;;; Geçirmeli derken markalaşmış adının hakkını veren yerlere yönlendirdim. Mesela cemil usta nihat usta yerine daha kaliteli ve lezzetli olan komaroğluna gitmelerini tavsiye ettim. Çünkü lezzet ve fiyat performans açısından çok daha güzel biryer. Uzungöl de kahvaltı yapmalarını isteme sebebim video çektikleri için manzara açısından trabzonun tanıtımı açısından mantıklı olacaktır. Ve ben trabzonda sokak lezzeti adı altında birşey bilmiyorum. Bizim buralarda sokak lezzeti yok maalesef. Varsa sen paylaşırsan sevinirim.
Poyraz yiğit Karalar
Poyraz yiğit Karalar 7 aylar önce
Abi bukadar uyumlu eğlenceli çift olamaz.
Hello Winnnaa
Hello Winnnaa 7 aylar önce
Rizeye gelin sokak lezzetleri çok yoktur ama yöresel yemekleri deneyebilirsiniz
Batuhan Çıldır
Batuhan Çıldır 7 aylar önce
Sivas sokak lezzetleri bekliyoruz kral❤️
LiMe
LiMe 7 aylar önce
Azerbaycan sokak lezzetleri 🇦🇿🇹🇷
Girayx06
Girayx06 7 aylar önce
Ankara’ya istiyoruz ya gelinnn♥️♥️♥️
emin volkan
emin volkan 7 aylar önce
Sokak lezzetleri niye dükkanlarda kafamda deli sorular 😂
Ahmet Veysel Önder
Ahmet Veysel Önder 7 aylar önce
Abi Diyarbakıra gelin fiyat sorsan bizden olsun derler 😂😂
Ali Dolapci
Ali Dolapci 5 aylar önce
Bu arada izmirin 1 tane bile yenecek doyurucu yemeğinin olmaması izmirde en çok garipsediğim şey büyük ve tarihi bir kentte nasıl yemek yenecek meşhur bir yemeğin yada restoranın olmaz git İzmire meşhur konya restoranları antep restoranları görürsünüz gerçekten bomboş bu konuda tire köfteye gelince izmirin değil tirenin çünkü İzmirli bile yemiyor
Tha
Tha 7 aylar önce
Bize her yer Trabzon ❤️💙
HASAN ALTAN
HASAN ALTAN 7 aylar önce
Mesutun Ali usta taklidi yaptığı yerde koptum 😂
Şahin Kemer
Şahin Kemer 7 aylar önce
Keşke Eşref amcanın kahvaltısına da gitseydiniz amk 😂😂😂😂 Efsane bir video olurdu valla
Alper AKGÖL
Alper AKGÖL 7 aylar önce
Abi Lütfen Mardin sokak lezzetleri yaparmisiniz?Hem eğlenceli de olur
Kerem KARTAL
Kerem KARTAL 7 aylar önce
Boyozları yukarı çıkarırken ali biçimin mesuttan aldığı boyoz beni benden aldı gene 😂 ali ve mesutun bir birlerine olan ani ansızın pandikleri hepimiziz aslında teşekkürler ❤️😂🧿
Abdullah Piştof
Abdullah Piştof 7 aylar önce
Mesut senin gezebileceğin tek yer rusya moruk şimdi ne sıcak nede soğuk sokak lezzetlerinde güzel 👍😂
Proufss
Proufss 7 aylar önce
Bir sonraki durak Bayburt olsun abi .Bir Bayburtlu olarak sizin Bayburt yemeklerini denemenizi merak ediyorum :)
SaatBilgim
SaatBilgim 7 aylar önce
Kral Thailand'da çok eğlenceli içerikler çıkar gibime geliyor.
Mert Kirazlı
Mert Kirazlı 7 aylar önce
Almanyadaki Türk restorantlar olsun bakalım tatları, farkları nasıl
Alper Karakaya
Alper Karakaya 7 aylar önce
İZMİR E SOKAK LEZZETLERİ İÇİN GELİP, EN AMA EN MEŞHUR OLAN KOKOREÇİ YEMEDEN GİTMİŞSİNİZ YA VALLA HELAL OLSUN ✋
Can
Can 7 aylar önce
Videoda haykırdım helva yiyip gittiler şaka gibi
Ali ÇOBAN
Ali ÇOBAN 7 aylar önce
Mesutla akran olup Ali Biçime daha çok düşmem.Umarim bir sorun yoktur 😂
Volkan Kılıçarslan
Volkan Kılıçarslan 7 aylar önce
Edis şarkısı kısmı çok iyiydi ya çok sağlam güldüm😂 Hele o sondaki mesutun bakışı😄
bxb
bxb 7 aylar önce
Alinin her gittiği yere çok ucuz demesi :D
Oğulcan Yalçın
Oğulcan Yalçın 7 aylar önce
Helvacı Amcamız çok tatlıydı, bu yaşta işini severek yaptığı atalarından miras kabul ettiği açık, o yaşlarda insanları kendinizle kıyaslamayın amca alışık olmayabilir, sıkılmış olabilir keşke herkes bunu böyle ifade etse yolluğunu koysa Allah ısmarladık dese
1928 MEHMET HELVACI
1928 MEHMET HELVACI 7 aylar önce
🙋‍♂️
Rüzgar Can
Rüzgar Can 7 aylar önce
GaziAntep Yolcusu olun be abilerim Kebabı felan Diğer yerden yiyorsunuz Antepe gelin antepden istambula kebap isticiniz Ciğerci APO 2.yolculuk mekanınız olsun abi Sabah sabah Beyran için 2. olarak Topkapı sarayına gelin
necdot hancı
necdot hancı 7 aylar önce
yollarda sokaklarda olmanız iyi geldi be :)
Kim Yenilmez
Kim Yenilmez 7 aylar önce
Mesudun taklitleri Süper 😂😂😂
Gudaliz
Gudaliz 7 aylar önce
Trabzona gelince beni bulun köyde lahana yediririm ben size :)
Berk Kaykay
Berk Kaykay 7 aylar önce
Malatya gitmenizi önerim. Gülpınar şelalesi somumcu baba Türkiye’de tek olan kağıt kebabı Güngör kebap tarihi lokantalar analı kızlı yaprak sarma vb harika tatlar için bekleriz ….
lost stars
lost stars 5 aylar önce
gungor kebabi benim icin de yiyin cok ozledim..
The Music World
The Music World 7 aylar önce
bayramda gürpınara gelicem çok iyi yer ya memleketim
Mehmet Efe
Mehmet Efe 7 aylar önce
Valla ben bir Malatyalı olarak söylüyorum.650 bin köfte çeşidi yemekten bıktım.(köfte derken hamur olarak)
GA Gürşç
GA Gürşç 7 aylar önce
Abi gittiğinix yerlerden diğer yerlere geçişiniz çok hızlı oluyor direkt videoya yediklerinizi saysanız daha uzun sürermiş
Adem Güneş
Adem Güneş 7 aylar önce
Brother Mesut, I'm American, please come to California 🇺🇸♥️🇹🇷
Helin Açıkalın
Helin Açıkalın 7 aylar önce
abi hayla izmirdeyseniz çiliata şehir mahalesine gelin taşket fırın var orda bombanın 2 türü var çok güzel çikolatalı boyozvar beyaz çikolatalı ve sütlü çikolatalı boyoz var ben izmirliyim çünkü ben izmirde yaşıyorum
Semih k
Semih k 5 aylar önce
İğrenç tatları ful şeker yencekseyler değil
Ali Emir Zirek
Ali Emir Zirek 7 aylar önce
Gaziantep'e gelin. Bir balcan kebabı, lahmacun ve ciğer yiyin.
Yunus Ertuğrul
Yunus Ertuğrul 7 aylar önce
9:24 Mesut ya 😂😂😂😂 Şu günlerde bizi güldürdüğünüz için devlet üstün hizmet madalyası verilmeli
can kurt
can kurt 7 aylar önce
Tekrar tekrar güldüm
ALİ Gelebek
ALİ Gelebek 7 aylar önce
Abi Allah rızası için Kahramanmaraş lezzetleri için de gelin Lütfen abi Allah'ınızi seviyorsanız Lütfennnnnnnn abi
Eren Atukeren
Eren Atukeren 7 aylar önce
Mesut Can Tomay'ı Adana'da görmek isteyenler bir alkışlasın
Rəna İsayeva
Rəna İsayeva 6 aylar önce
Azerbaycandan selamlar❤✌Azerbaycanada gelin beklerizz🥰
Gülçin Kazankaya
Gülçin Kazankaya 3 aylar önce
Bizi de götürün bir gün yemek yemeğe 💮
Yonca Keleş
Yonca Keleş 7 aylar önce
Gaziantep lezzetleri de gelir mi 😇 Bu arada bu fiyatlar nedir yaaaağğğ 🥹🥹 yine güzel bi içerik olmuş devam edin 🤍
Enes Turhan
Enes Turhan 7 aylar önce
antepte balcan kebabı yemeden gitmesinler 😂
xRoYT
xRoYT 6 aylar önce
Bence bir sonraki gidicekleri yer "Uganda" Olsun inşallah yanlış şeyler tattırmazlar.
Barış Seyhun
Barış Seyhun 7 aylar önce
Yurtdışı demişken Bosna'da bi böreğiniz var bence :D
Nihat Özdoğan
Nihat Özdoğan 7 aylar önce
Abi Rıdvan abiyi de alıp bi Niğde'ye gitmeniz yok mu? Memleketim diye demiyorum eminim pişman olmazsınız umarım gidersiniz 😅
SEFA ACUN
SEFA ACUN 3 aylar önce
İçerik üretemeyen yurdumun güzel youtuberları tamamen sokak lezzetleri videosuna yöneldi
Emircan Ozkan
Emircan Ozkan 7 aylar önce
Allah askina ankaraya gelsenize 😆 havada tam mesutluk
Lord Voldemord
Lord Voldemord 7 aylar önce
Yav Allah için güneydoğu a gelin ya Diyarbakır a fln lütfen krall
Alaattin Bektaş
Alaattin Bektaş 7 aylar önce
Trabzon a gelseydiniz keşke burda hala kış 1 haftadır yağmur yağıyor
Samet Cengiz
Samet Cengiz 7 aylar önce
Reis Tire köftesi için İzmir/Tire ye gelsen daha iyi olurdu
Reed Richards STUDIOS
Reed Richards STUDIOS 7 aylar önce
videonun başında da Trabzon'a gelseler keşke diyodum :D
Sezer Kaya
Sezer Kaya 7 aylar önce
Ağrı sokak lezletleri be Ali usta hadi sizden bekleriz böyle bi çılgınlık
Kanlı. Katil.
Kanlı. Katil. 7 aylar önce
Aynen
ÖZGÜR ASLAN
ÖZGÜR ASLAN 7 aylar önce
Ulan İzmir de oturuyorum adamlar İzmir'e gelmiş haberimiz yok 😂
Nadir Abbasov
Nadir Abbasov 7 aylar önce
Abi geçendefa maidenin altın gününü seyretdim vallahi gülmekden bağırsaklarım yer deyişdirdi🤣🤣😅😅😂😂
chorchi Mccoy
chorchi Mccoy 7 aylar önce
Mesut tabi rotterdamın meşhur mantarlarını, keklerini yemek için gitmek istiyor, az değilsin tosunum
Mehmet Ali Akay
Mehmet Ali Akay 7 aylar önce
Reis normalde izmirde boyoz 4 tl ama size güzel geçirmişler :)
Safa Kocaman
Safa Kocaman 7 aylar önce
Herkes aynı yerleri geziyo bu nedir ya o kadar güzel ve farklı tatlar varken İzmir'de
Volkan Pamuk
Volkan Pamuk 2 aylar önce
Helvaci dayi sizi kovdu evet 😂 ama öyledir fazla paylasmayi sevmez doğu insanın dısında bunlar normal 😂
GE Luffy
GE Luffy 7 aylar önce
abi tamda valla trabzondaydı şuan gelirseniz çok güzel olur çok güzel sokak yemekleri var
Mila
Mila 3 aylar önce
Bende izmiri çok merak ediyorum çok güzel bi yer gibi görünüyor
Tafyun
Tafyun 6 aylar önce
keşke izmirli olmasaydım, hiç bişeye hiç bi şekilde şaşırmadım.
Yusuf
Yusuf 7 aylar önce
Kıymetli Ali abicim Hollanda’ya kesinlikle gitmelisiniz 😁😁😁 Brownie keki çok meşhurdur tavsiye ederim
EmreHD
EmreHD 3 aylar önce
@funster kapsalon...
Taha Kaplan
Taha Kaplan 4 aylar önce
@funster ja saff sgoed
funster
funster 7 aylar önce
Patat oorlog
Kübra
Kübra 3 aylar önce
Güzel memleketim başlıkta görünce bile yüzüm güldü
Eva'nın ikinci yaş günü! - Nisan's Vlog!
14:40
Nisan Hakan
görünümler 863 B
Semicenk & Reynmen - Yana Yana
2:46
netd müzik
görünümler 3,6 Mn
GERÇEK MUKBANG VİDEOSU ! (Soru-Cevap) w/ @bicimali
23:07
Mesut Can Tomay
görünümler 1,6 Mn
Mardin Sokak Lezzetleri ! | Kasrın Hatası
35:48
Noluyo Ya ¿
görünümler 4,1 Mn
İZMİR SOKAK LEZZETLERİ ! ÇEMBER TOST
22:32
Noluyo Ya ¿
görünümler 4,1 Mn
Kuruluş Osman 116.Bölüm Fragmanı
0:46
Bozdağ Film
görünümler 2,2 Mn
Çakallığın sonu #shorts
0:30
İKİZBROSKİ
görünümler 658 B
Teşkilat 64. Bölüm
2:28:42
Teşkilat Dizisi
görünümler 1 Mn
Çakallığın sonu #shorts
0:30
İKİZBROSKİ
görünümler 658 B
Lavaboda 1 saat kalınca biz 😂
0:36
Halil Örenler
görünümler 717 B