TOLEDO'YA ORJİNAL TEYP ( KEÇE İŞLEMİ YAPILDI )

  görünümler 34,033

TAMİRHANE

Aylar önce

Adres: Antalya, Akdeniz sanayi sitesi, 5051 sokak No.15 TAMİRHANE
tamirhane_vag
2. Kanalım olan TAMİRHANE VW Bu link'ten ulaşabilirsiniz
trshow.info/on/FmXgODZuOrc1KDSEYvWzeQ.html
bu kanalda sadece vw audi seat skoda marka araçlarla alakalı bilgilere ulaşabilirsiniz

YORUMLAR
Furkan Ergün
Furkan Ergün 7 gün önce
*TAMİRHANE*
Furkan Ergün
Furkan Ergün 7 gün önce
*TAMİRHANE*
Huseyin Er
Huseyin Er 8 gün önce
Usta eski araba binenle koca karı s..ken dikin tutmazmis bende 2002 Palio weekend toplarladim halada eksikleri bitmiyor sonu yok bu işin .
Yusuf karaçam
Yusuf karaçam 14 gün önce
.
SRT KSK
SRT KSK 26 gün önce
usta o ses keçesinin tam adı link filan varmı bana da öyle bir şey lazım yalıtım için bulabildiğim inşaatlarda kullanılan bitüself tarzı ürünler hep
çakır çakır
çakır çakır 29 gün önce
Kolay gelsin usta m saglam ların ustunede yapıstır aydın zıftii ise yarıyoo
Ertuğrul Gazi
Ertuğrul Gazi Aylar önce
Abi toledo için yedek parçaları tedarik ettiğin yerin iletişimini verebilirsen çok sevinirim.
LONGİNES MURAT AKBULUT WERKMAİSTER
LONGİNES MURAT AKBULUT WERKMAİSTER Aylar önce
Allah yenisini nasip etsin eskilerle hurdalar ile uğraştırmasın ustam zordur sıkıntı verir neşeni kaçırır istediğin gibi olmaz keyif vermez ama alıp toplayıp satacağım dersen o zaman başka kullanacağım dersen zarar naçizane fikrim hayat kısa değmez eskilere binmeye
Gökhan Küpeli
Gökhan Küpeli Aylar önce
👍
Yunus Emre Özdemir
Yunus Emre Özdemir Aylar önce
Maşallah Ustam Araba çok güzel oluyor eski teybi hediye edersen hayır demem kolay gelsin :)
şadan saygın
şadan saygın Aylar önce
hayırlı olsun Ustam, güle güle kullan
Ömer Bey
Ömer Bey Aylar önce
Ustam eski teybin aynisindan bende de var fakat ekrani karardi. Eskiyi bana gönderirmisin
Ömer Bey
Ömer Bey Aylar önce
Ustam bu renkten bende de var boya kodunu okuyamadim yazisi silinmiş sizde bilgisi var mi ?
Anıl Gezmez
Anıl Gezmez Aylar önce
Selamınaleyküm abi bluetooth u nerde bağlattın antalyadayım bana da lazım yardımcı olur musun abi nasıl yaptırabilirim
oktay gemici
oktay gemici Aylar önce
👍👍👍👍
Tahsin akın
Tahsin akın Aylar önce
Hayırlı olsun ustam güle güle kullanın. Yanlış görmediysem kalorifer havalandırma ızgarasının içinde sünger parçaları var. Bora ve golf 4 lerde kroniktir bu sünger. Kalorifer ısı peteği üzerindeki sıcak / soğuk ayrımı yapan klapenin izolasyon süngeridir o sünger parçaları. Orta konsolun (teyp, klima kontrol paneli vs) sökülüp o klape kısmı temizlenip tekrar alüminyum bant vs ile izolasyonu yapılmalı. Muhtemelen biliyorsunuzdur :)
TAMİRHANE
TAMİRHANE Aylar önce
Eyvallah, biliyorum saygılar 🙏🙏
gülabi akarsu
gülabi akarsu Aylar önce
Arslan abi günlük en az bir tane videonu izlemem gerekiyor
Senan Necefli
Senan Necefli Aylar önce
Azərbaycandan Selam olsun Kardeşlerime ❤🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷❤ Ustam bunu eleştiri gibi algılama 06:45 sonrası yeniden en başa dönüyor video
Bahadır Kokkokoğlu
Bahadır Kokkokoğlu Aylar önce
Ustam teyp için yapılan işlemi kime nasıl yaptırabiliriz bilgi verir misin
Yavuz
Yavuz Aylar önce
Slm hayırlı ramazanlar hayırlı bereketli isler ustam. Benim bir sorum olacak sprinter 2014 493.000km euro 6 bir aracım var soru aracım rolanta cok sesli calısıyor ve titiriyor ustam .bundan bir ay önce enjöktörleri deyistirdim düzelir diye düzelmedi nelerden olabilir ustam bunun icin service götürdüm pek ilgilenmediler diye bilirim km yüksek diye . Sence nelerden olabilir. Tskler ustam
Gökhan Güçlü
Gökhan Güçlü Aylar önce
Aleyküm Selam ustam kolay gelsin hayırlı işler diliyorum 🇹🇷👍🇹🇷
Gamber Gamberoglu
Gamber Gamberoglu Aylar önce
Bende Orjinal severim usta eski püskü olsun Orjinal olmasi gerek
Ahmet Yaka
Ahmet Yaka Aylar önce
Ustam güle güle kullanın.Saygılar.
Hüseyin Sevim
Hüseyin Sevim Aylar önce
Abi sanki kendi arabam miş gibi sevindim sende benim gibi orjinalcisin bende orjinal teyip olmayinca icime sinmiyo arac bakarken valla teyip orjinal olmayinca hic alasim gelmiyo gule gule kullan abi
Mehmet
Mehmet Aylar önce
Bu videolardan sonra maliyet hesabı yapar mısın usta
Zeki Buğra DURMUŞOĞLU
Zeki Buğra DURMUŞOĞLU Aylar önce
ben olsam hep kaset çalarım
Ersin Özkan
Ersin Özkan Aylar önce
Arslan usta , aracın ön ve arka disklerini değiştirecekmisin ? Değiştireceksen ben alıp göndereceğim , aracın modeline göre. ( sen alma )
muhammeraydin
muhammeraydin Aylar önce
Arslan ustam iyi günlerde kullan.Bende becker special radyo var acaba onada senin radyodaki gibi bluetooth ve sd kart bağlatabilirmiyiz.
Araba Meraklısı
Araba Meraklısı Aylar önce
aleykum selam Arslan ustam bence çok güzel olmuş içine de sinmiştir teyp te on numara
LOKMAN KARATAŞ
LOKMAN KARATAŞ Aylar önce
benim cordoba teyp koduda 0452 😂
Oğuzhan Ayten
Oğuzhan Ayten Aylar önce
Herşeyi ince ince yapmışsın abi Allah aşkına koltuklar olmuş mu 😁😁 sigara yanık yerini kapattık deyince dedim herhalde 10 yaşında oğlu vardq o kapattı koltuklar hariç her şey profesyonel
adem taşarcan
adem taşarcan Aylar önce
Orjinal teyp inci gibi olmuş 🧿🧿🧿
adem taşarcan
adem taşarcan Aylar önce
Kazasız belasız güle güle kullan arslan ustam.🧿🧿🧿
Cc Aa
Cc Aa Aylar önce
Çok güzel olmuş güle güle kullan usta. Satacaksan alalım :-)
Evronix
Evronix Aylar önce
başarılı :))
Fatih Guzel
Fatih Guzel Aylar önce
Hayırlı olsun usta. Yerinde olsam tapaları ve vidaları izole edip iç dış komple pütür atardım.
Ali KURT
Ali KURT Aylar önce
Orjinal teyp + bluetooth baglantisi cok guzel olmus.
Emre Donmez
Emre Donmez Aylar önce
Usta bende 2000 focus var orjinal teypli onu nasıl Bluetooth yapabiliriz yönlendirebilir misiniz
qquralsizzz
qquralsizzz Aylar önce
AleykümSelam
fatih alcicek
fatih alcicek Aylar önce
Haa yok ben yapamam diyosan sök yolla bana ben yaptırayım hediyem olsun ustama
fatih alcicek
fatih alcicek Aylar önce
Ustam hayırlı olsun senin gibi bir ustaya o direksiyon olmamış yada düzgün kaplattır derisini yada altındaki orjinal deriye bakım yaptırıp boyat olmamış kral
TAMİRHANE
TAMİRHANE Aylar önce
Çok berbattı al acele şimdilik bunu yaptık deri kaplama yapılacak, teşekkür ederim sağolun 🙏🙏🙏
EXCALİBEX
EXCALİBEX Aylar önce
çıkan teyp verme şansınız varmı hocam ya
hasan naber
hasan naber Aylar önce
usta teyibin orjinalliğini bozmamak adına çakmaklığa takılan fm transmitter var bluetoothtan bağlanıyor hafıza kartı aux şarj hepsinden var. transmitterin radyo frekansına aldınızmı yetiyor
Mustafa Ulusoy
Mustafa Ulusoy Aylar önce
Ustam zemin için özel yapışkanlı izolasyon malzemesi var sökmüşken güzel olurdu
Abdullah Uca
Abdullah Uca Aylar önce
Allah c.c. kazasız, belasız vede cezasız kullanmayı nasib etsin...
Sinan Hacıoğlu
Sinan Hacıoğlu Aylar önce
Radyo antenini takmadınız unutulmamıştır inşallah
Ali Doğan
Ali Doğan Aylar önce
ustam o kadsr sökülmüşken komple yalıtım yaptırsaydın. iyi günlerde kullan ustam aracı
Alican Umut Akbaş
Alican Umut Akbaş Aylar önce
Hayırlı Ramazanlar ustam
Arif Yaren
Arif Yaren Aylar önce
Arslan usta radyoda bluetooth bağlantısı için ne gibi bir işlem yapıldığını açıklayıcı bir şekilde anlatabilirmisin?
Sıfırdan 100 dolar Oyunla
Sıfırdan 100 dolar Oyunla Aylar önce
Usta daha çok bu arabadan video gelsin
MR ARAT
MR ARAT Aylar önce
Abi golf 1.5 etsi düşünüyorum.Bu dq200 kuru kavrama şanzımanlar çok çabuk kavrama yer mi? İstanbulda yaşıyorum.
Mert Ünal
Mert Ünal Aylar önce
selamın aleyküm abi bluetooth teybe nasıl takıldı bende aracıma orjinal görüntü olsun diye taktırmıyordum başka teyp. Cevap verirsen çok sevinirim
Enes Menntes
Enes Menntes Aylar önce
abi ne kadar tuttu onu da açıklar mısın ?
Erkan Oflaz
Erkan Oflaz Aylar önce
Usta yeni araban hayirli olsun. güle güle kullan.
kamyoncu03 03
kamyoncu03 03 Aylar önce
Hayirli olsun usdam, keske sizin gibi türkiye deki usdalar almanyada da olsa
Serkan Otomotiv
Serkan Otomotiv Aylar önce
Bu ustanın kıymetini bilmek lazım memlekette başka yok kendi aracına özen göstermeyen başkasının aracını yapamaz 👍
Hamza Burhan
Hamza Burhan Aylar önce
Arslan ustam iyi akşamlar hayırlı ramazanlar. Bende 1.3 linea var yüksek viteste giderken ışıklara falan geldiğimde durmak için debreje bastığım da arabada Bi silkeleme oluyor hafifte tak tak ses geliyor. Şanzıman takozu dediler değiştirdim fakat yine devam ediyor neyden olabilir bu debreje basınca boşluk varmış hissi veren silkeleme.
Hamza Burhan
Hamza Burhan Aylar önce
@TAMİRHANE ustam teşekkür ederim bilgi için. Alt şanzıman tokozu kırıkmış değiştik yine yapmaya devam etti hatta salıncaklar da deforme olmuş onları da değiştik. Senin dediğin gibi ondandır o zaman hayırlı ramazanlar dilerim tekrardan
TAMİRHANE
TAMİRHANE Aylar önce
Hareketli volan varsa oda yapar
Serafettin Saygili
Serafettin Saygili Aylar önce
Aleyküm selam Aslan usta
Yaşar Ünlü
Yaşar Ünlü Aylar önce
Aleyküm selam arslan ustam toledonun yeni hayatı hayırlı olsun hayırlı ramazanlar kolay gelsin
Fatih Benli
Fatih Benli Aylar önce
Arabayı adam ettin ayrıca herşeyin orjinali daha güzeldir. Araba kendine geldi ustam 👍
Furkan Mahmutlar
Furkan Mahmutlar Aylar önce
Ustam hayırlı olsun Toledo bide aracın mekanik kısmından bahseder misin kronik sorunlarını kaç km ye kadar alınır bahsedebilirmisin
Hasan Can
Hasan Can Aylar önce
Ustacim emeğine sağlık koltuk döşeme işlemleri ve teyp Bluetooth işlemlerini nerde nasıl yaptırdınız bize maliyeti ne olur bilgi verir misiniz
Emre Akgün
Emre Akgün Aylar önce
Maşallah hocam hayırlı ramazanlar
S. Mevlüt Kaya
S. Mevlüt Kaya Aylar önce
Abi Allah kaza bela vermesin maaşallah
Ibrahim Ipek
Ibrahim Ipek Aylar önce
Kodunu gøstermeyim dedinde, videoda zaten gørünüyor abi 🤣🤣
TAMİRHANE
TAMİRHANE Aylar önce
Sıkıntı yok
Emre Demirtaş
Emre Demirtaş Aylar önce
Eski teybi satmak istersen almak isterim abi
gugılın ciosu
gugılın ciosu Aylar önce
allah sana golf8 passat b8 falan nasip eder inşallah usta
Bahattin
Bahattin Aylar önce
602
Karizma Türk
Karizma Türk Aylar önce
A.Selamlar Değerli Arslan ustam hayırlı işler kolay gelsin sizlere
Tolga Yıldırım
Tolga Yıldırım Aylar önce
Güle güle kullan usta güzel oldu hakkını verdin
Mehmet Korur
Mehmet Korur Aylar önce
Aleykümselam hayırlı olsun güzel olmuş
Hüseyin AKMAN
Hüseyin AKMAN Aylar önce
Ouwww superr bi arabamiz daha olduu👏👏👏
Ersin Özkan
Ersin Özkan Aylar önce
koltuğun kenar parçasını değişseydi usta.
Teoman Ç
Teoman Ç Aylar önce
Hayırlı işler.
FORMEN MOTORS ✔️
FORMEN MOTORS ✔️ Aylar önce
Ve aleyküm selam ustacım maşaallah 😊 👍 👑🙏
murat kaşıkcılar
murat kaşıkcılar Aylar önce
aleyküm selam aslan usta.hayırlı ramazanlar hayılı işler.allah kolaylık versin.
buğra taş
buğra taş Aylar önce
Güle güle binin. Allah kaza bela vermesin.
Tiffanny Tomato
Tiffanny Tomato Aylar önce
Seat ın hayata dönüş videolarını bekliyoruz Ustam
Recep Karatepe
Recep Karatepe Aylar önce
Hayırlı olsun
MKT MKT
MKT MKT Aylar önce
Orjınal teyp harıka olmuşş
GÖKHAN DEMİR
GÖKHAN DEMİR Aylar önce
Aleykümselam ustam kolay gelsin elinize emeğinize sağlık hayırlı ramazanlar dilerim sağlıklı huzurlu günler dilerim izlemeye devam
Mahmut Celik
Mahmut Celik Aylar önce
ellerine sağlık.mükemmel olmuş.inşallah bu araca yapacağın her işlemin (bakım vs) videosu gelir.
Sedat Sedat
Sedat Sedat Aylar önce
Abi tamir hanenin komple videosunu cekermisin her yerini kolay gelsin Hayırlı ramazanlar
Alpaslan Türkes
Alpaslan Türkes Aylar önce
Süper.
Cemil Özmen
Cemil Özmen Aylar önce
Aleyküm selam Arslan ustam hayırlı ramazanlar, 10 numara iş çıkarıyorsun ustam güzel günlerde kullanınız inşallah
Remzi Burak BAŞKAYA
Remzi Burak BAŞKAYA Aylar önce
Kesinlikle daha iyi olmuş
Mustafa Kemal Ata
Mustafa Kemal Ata Aylar önce
Aleykümselam ustam güzel günlerde binesin yeni aracına.
Emre Bayman
Emre Bayman Aylar önce
Helal olsun Ustam orijinallik her zaman iyidir
Elşad Mamedov
Elşad Mamedov Aylar önce
👍👍👍👍
Memet Gün
Memet Gün Aylar önce
Bakarsan bağ bakmazsan dağ olur, bu araba kurtuldu vesilenle Arslan Usta.
Atabay Ibrahim
Atabay Ibrahim Aylar önce
. 👍👍👍
Murat Şişmanoğlu
Murat Şişmanoğlu Aylar önce
Aleykümselam hayırlı Ramazanlar hayırlı işler kolay gelsin usta 👍
Guven Ozsicak
Guven Ozsicak Aylar önce
Maşallah Ustam. Çok güzel oluyor Toledo. 11 yıl boyunca 0 alınmış stella modelini ailem ile kullandık. Çok güzel arabadır. Biz altına motor koruma da taktırmıştık(metal). Ailem bu araçla Güneydoğu Anadolu bölgemiz hariç tüm Türkiye'yi gezmişti. Yol tutuşundan çok memnundum. Güle güle huzurla kullanın.
yalcın Yilmaz
yalcın Yilmaz Aylar önce
Mebran yapistirsa olur aynisi dimi zaten isitabancasiyla yapiliyordur zifli kagit
kartonadam
kartonadam Aylar önce
abi 2006 model seat leon aracım var 1.6 // ARACIMDA DEVİR SAATİ AŞIRI YAVAŞ DÖNÜYOR 4-5 Vites te fark yok gibi bişey 3.500 devirden 6.000 devire çıkması aşırı yavaş neden yapar bunu allah rızası için cevaplarmısın
k k
k k Aylar önce
Ustam bu toledoyu baya sevdi gibi😄
Devran Yildiz
Devran Yildiz Aylar önce
Aleyküm selam arslan abi, kolay gelsin
nuri yaman
nuri yaman Aylar önce
Güle güle kullan üstadım maşAllah..🙂👏👏
Ersan Doğaç
Ersan Doğaç Aylar önce
Kolay gelsin abi. Teybin anten kablosunu takmadan yerine taktı.
Ersan Doğaç
Ersan Doğaç Aylar önce
4:17 de Sağ tarafta gözüküyor anten soketi.
Burhan Burhan
Burhan Burhan Aylar önce
Usta teyp güzel oldu, orijinal her zaman güzeldir
Ebru Yaşar - Ben Bilmem
3:11
netd müzik
görünümler 4,5 Mn
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | GÖZYAŞLARINA BOĞULDU!
1:11
POLO'YA SEGMAN ATTIM ( Bakın sorun neymiş? )
12:32
GEÇ GELEN GAZ TEPKİMESİ ( Bakın neden miş? )
19:54
Homemade ALL-TERRAIN VEHICLE.
21:41
Mr. Z
görünümler 1 Mn
Ebru Yaşar - Ben Bilmem
3:11
netd müzik
görünümler 4,5 Mn
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | GÖZYAŞLARINA BOĞULDU!
1:11
2CR - SAHİBİNDEN.COM İlan İncelemeleri - Bayram Piyasası
1:38:32