Sanem sonunda gerçekleri kustu! - Evlilik Hakkında Her Şey 4. Bölüm

  görünümler 878,614

Evlilik Hakkında Her Şey

Evlilik Hakkında Her Şey

Aylar önce

Sanem çevresindeki yalanların üzerine kurulmuş mutluluklar dünyasını yıkmaya karar verdi.

"Evlilik Hakkında Her Şey" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉: bit.ly/3mHdFOB

Oyuncular:
Gökçe Bahadır
Sarp Akkaya
Yiğit Kirazcı
Gökçe Eyüboğlu
Fırat Altunmeşe
Tülin Ece
Bertan Asllani
Cevdet Arıcılar
Esma Yılmaz
Rüzgar Doruk Özmü
Emine Ada Sezer
Mila Kasarcı
ve
Erdal Küçükkömürcü
ve
Sumru Yavrucuk

YORUMLAR: 291
Evlilik Hakkında Her Şey
Evlilik Hakkında Her Şey Aylar önce
"Evlilik Hakkında Her Şey" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉: bit.ly/3mHdFOB
Tuba Kılıç
Tuba Kılıç Aylar önce
Bölümler tam yüklenmesini istiyoruz lütfen yardımcı olabilir misinz
iki çocuk annesi
iki çocuk annesi Aylar önce
1. Bölüm var 2.Bölüm var neden 3 ve 4 yüklenmiyo yaa. Dizi az tuttu diye kiymete mi geçiyorsunuz anlamıyorum ki bu kadar takip ediyoruz fragmani bile heyecanla izliyoruz. Bolümü yüklemek bu kadar mi zor 😒 yazık değil mi bizeee
Oğuzhan Arda
Oğuzhan Arda 27 gün önce
Bir çıkarım : Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar...
MEMO SİNOĞLU
MEMO SİNOĞLU 27 gün önce
sanem ıyıkı gerceklerı soyledı bence yalanla kurulu bı aıle o aılenın olmamasından daha ıyıdır can yakıcı olabılır ama gercekq
ÜMMÜHAN DEMİR
ÜMMÜHAN DEMİR Aylar önce
Ya sanem harikasın ya , her şeyi kustu her şeyi
Alparslan
Alparslan Aylar önce
Ful bölüm neden hala yüklenmiyor
Yagmur Huseynli
Yagmur Huseynli Aylar önce
🤣🤣🤣🤣 nasıl bir ailə?
Muhammet Abdullahoğlu
Muhammet Abdullahoğlu Aylar önce
Bu dizide. Sanem. Çiyim. Harbi. Kız. Birde hırsızlık yapmasa oda bir hastalık işte
Hatice Yakut
Hatice Yakut Aylar önce
Sanem gibi herkez olsa, yasanmaz bu dünyada... insanlar dogruyu cok sevmezler , hele hele bide o dogru KENDIRELIYLE alakalisa.....
Meryem Koçak
Meryem Koçak Aylar önce
Saneme annesi kesermisin artık diyo, sanemde neyi kurdelyeyimi diyo harikasın sanem
■SİYAH İNCİ■
■SİYAH İNCİ■ Aylar önce
4:5 sergen enişte pert 😆👋
Elmira Quliyeva
Elmira Quliyeva Aylar önce
Doğru söyleyeni......
Mine Zengin
Mine Zengin Aylar önce
👏👏👏👏👏
Esra Çelik
Esra Çelik Aylar önce
Full bölüm neden yok Cok ayıp
Lale Aykut
Lale Aykut Aylar önce
Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar Atasözümüzün dizili örneği tebrikler sanem 👏🏻
Gúnel Gaykak
Gúnel Gaykak Aylar önce
Helal Sanem 💯 💙
Bir İnsan
Bir İnsan Aylar önce
Yabancıların yanında kardeşinin nişanında ailesinin özelini herkese anlatıyor enteresan bir durum 🤔🙄
Cem Kuplay
Cem Kuplay Aylar önce
Dizinin en cok hosuma giden bolumuydu, tekrar tekrar izledim. Sanem favorim.
Mehmet Emin Erbaş
Mehmet Emin Erbaş Aylar önce
Hayatınızdaki tek gerçek Sanem !!!
iki çocuk annesi
iki çocuk annesi Aylar önce
1. Bölüm var 2.Bölüm var neden 3 ve 4 yüklenmiyo yaa. Dizi az tuttu diye kiymete mi geçiyorsunuz anlamıyorum ki bu kadar takip ediyoruz fragmani bile heyecanla izliyoruz. Bolümü yüklemek bu kadar mi zor 😒 yazık değil mi bizeee
ayşe seyrek
ayşe seyrek Aylar önce
Aynen dayanamadı gerçekleri açığa çıkardı
Melek Gül
Melek Gül Aylar önce
Senaryo çok surukleyici
Akrep Kadını
Akrep Kadını Aylar önce
Ben ablama kocan seni aldatiyor desem hemen bosanma avukatini arar tabi iliski dinamikleride onemlidir kardesler arasinda baglilik yoksa guvenmeyebilir
cicek boz
cicek boz Aylar önce
Ne berbat bı aile hepsi kafayı sıyırmış...iyiki zengin degilim
Ziya (a12)
Ziya (a12) Aylar önce
Doğru danişani yeddi köyden kovarmişlar😭😭😭
Arzu Eliyazıcı
Arzu Eliyazıcı Aylar önce
SANEM BASGAN. 😃
Esra Erol ile Birsel Fanlar Kulübü.
Esra Erol ile Birsel Fanlar Kulübü. Aylar önce
Sanem.. GÖKÇE EYUBOGLU.. Müthiş...Cani gönülden kutluyorum seni.Nasil bir oyunculuk bu ya.. Hepiniz supersiniz.. 👍👍👍👍😍😍
Ilahe Nagiyeva
Ilahe Nagiyeva Aylar önce
Sanem günümüzün kefli isgenderi
C Y.
C Y. Aylar önce
Sanem nasil kendi kiz kardesini bu kadar rezil eder sonucta ablasina güvenip anlatti onu milletin icinde anlatmasi hic dogru degil ,enistesini de deseydiya niye demedi kendine sicrar diye
Beyza
Beyza Aylar önce
Harikasın sanem
Azar Azimov
Azar Azimov Aylar önce
Güneş neden evlenmek istemiyor??
OYA KUT
OYA KUT Aylar önce
Sanem yargı dağıttı, Lanet olsun önyargılara
Nevra Turgut
Nevra Turgut Aylar önce
Doğruyu söyleyen dokuz koyden kovulurmus harika bir karaktersin Sanem.
Buket Seri
Buket Seri Aylar önce
Dogruyu soyleyen dokuz koyden kovulur sanem
Esra Nur
Esra Nur Aylar önce
Sanem❤️👑
Reyyan
Reyyan Aylar önce
5:41
Uğur Böceği
Uğur Böceği Aylar önce
Doğruları söyleyen yalnız kalır. Çünkü kimse doğruları sevmez. Kralsın sanemm.
GÜN YÜCEL
GÜN YÜCEL Aylar önce
Gökçe Eyüboğlunun oyunculuğu harika
Özlem Arslan
Özlem Arslan Aylar önce
Sanem sen bir harikasin!!! Oyunculuk muhteşem👏🏻👏🏻👏🏻 tebrikler
Xije Aliu
Xije Aliu Aylar önce
Su kizi enistesiye opusen kiz degilmi, neyinin savunyor acaba
Reyyan
Reyyan Aylar önce
izlemediniz sanırım adam onu öptü
Kazım Kazım
Kazım Kazım Aylar önce
Çok iyi oldu yaptığı. Aile dediğin böyle olmaz. Herkeste bir sır bir yalan
Ezracan Cf
Ezracan Cf Aylar önce
Kimse onun ne yaşadığını bilmiyor ve kimse neden böylesin diye sormuyor bilseler kendilerinden utanırlar
Ezracan Cf
Ezracan Cf Aylar önce
Helal sana sanem sanada bu yakışırdı doğru olanı yaptın.
Buket Tayar
Buket Tayar Aylar önce
Her doğru heryerde soylenmez. Herseyin vakti ve yeri vardir
ilke
ilke Aylar önce
Sanem>All
Aydogan A
Aydogan A Aylar önce
5.41 aynadan kameramanın ayağının gözükmesi?
Göktürk Kurt
Göktürk Kurt Aylar önce
Sanem de gerçekleri kusmak için kızın nişanını mı beklemiş..? Çok kötü yaaa..
Gamze Turunc
Gamze Turunc Aylar önce
Burda aklıma Ceyda geldi. Kadını özledik 😟
Erkut Polat
Erkut Polat Aylar önce
"Yalanlarla mutlu olmaktansa doğrularla gurur duyarım." dedi SANEM ... 😇
Sumeyra Dereli
Sumeyra Dereli Aylar önce
Kırgın çiçeklerdeki Büşra burda oynadığını öğreneli 3dk oldu
chaexq
chaexq Aylar önce
Ileride çok pişman olacaklar buraya yaziyorum
hürrem ÖZKAN
hürrem ÖZKAN Aylar önce
Fazla sahici insanı sevmezler şekerim
uçan kebelek
uçan kebelek Aylar önce
Her doğru her yerde söylenmez sözünün vücut bulmuş hali olabilir bu sahne
Ihsan Aytekin
Ihsan Aytekin Aylar önce
Sanem Bi tanesin
Kübra YILDIRIM
Kübra YILDIRIM Aylar önce
Bu kız neden evlenmek istemiyor seviyorum diyor çocukta iyi gibi 🙄🤦‍♀️
Feride Pasayeva
Feride Pasayeva Aylar önce
Sanem sen de dizinin duzu biberisen
Feride Pasayeva
Feride Pasayeva Aylar önce
Gokce senin butun dizilerini izliyorum seni cox sevirem
bilge düşünceli
bilge düşünceli Aylar önce
Diziyi çok beğendim. Sanem küçük kız kardeşinin kararsız olmasından dolayı söyledi. Sahtekarca bir evlilik yapmasını engelledi. biraz da alkolün verdiği cesaretle diyelim. Yeri mi diye düşünecek olursak yeriydi bence. Çünkü sonradan daha zor olurdu. Burada suçlu olan küçük kız kardeş. Dürüstlük her yer de olmalı. Üzeceğinizi bilseniz de söylenmeli.
Mari
Mari Aylar önce
Sanem seviyorum seni güzel kız...❤❤❤
Banu Aliyeva
Banu Aliyeva Aylar önce
Duz söz adamı yandırır deyirlər....halal olsun Sanem heç kəsin edə bilmədiyin etdi
pelinakgul
pelinakgul Aylar önce
Gercekler acidir.dogruyu soyleni dokuz koyden kovarlar diye bosuna dememisler.
Arzu Hazili
Arzu Hazili Aylar önce
Keşke kardeşinin baskasini optugunu soylemeseydi..
Dilan Sahsuvar
Dilan Sahsuvar Aylar önce
@Arzu Hazili Anladım
Arzu Hazili
Arzu Hazili Aylar önce
@Dilan SahsuvarNişanlısına yalnizken kardeşi kendisi söylerdi. Kardeşi dahi olsa hayatına burnunu sokmaya hakkı yok. Her kesin içinde rezil etti kızı.
Dilan Sahsuvar
Dilan Sahsuvar Aylar önce
Yanlış anlama merakımdan soruyorum niye?
Xədicə Salamova
Xədicə Salamova Aylar önce
Diziyi sanem hərşeyi acığa cikartdiktan sonra izləməyə başladım Azərbaycandan selamlar ✋❣️
Elif Prtl
Elif Prtl Aylar önce
Bu ortancalar hep böyle helal sana Sanem ☺️😄
Tülay Kızılhan
Tülay Kızılhan Aylar önce
Doğru can acıtır sevmez insanlar bencilliklerinden ..zorla kafanı duvara sürte sürte öğretir hayat ... Sessz olmayı ozamanda uzaklaşırsın tüm dünyadan kendi içinde bir dünya yaratırsın kendine ve geçmş olsun hayat.....
YDY1734
YDY1734 Aylar önce
Tam ablasının kocasıyla onu aldattığını söyleyecekken durması saçma olmuş, vicdan azabından kustu gerçekleri yoksa mantık yada başka bir gerekçe ile değil.. insan ablasına bunu yapmaz! En onursuz, haysiyetsiz davranış bu olsa gerek.
Bilgi Keleş
Bilgi Keleş Aylar önce
Adam bizim kızı zorla öptü ve kendisi durmadı neler neler dediler zaten kadın da aldatigildigini öğrenecek
Gloria Maestre
Gloria Maestre Aylar önce
Está excelente espectacular
Turkish with Farnaz
Turkish with Farnaz Aylar önce
Favorim Sanem, net!
Myra
Myra Aylar önce
Her diziye bir Sanem lazim, özellikle Aşk Mantık İntikam dizisine:)
Клара Сопубекова
Клара Сопубекова Aylar önce
Sanem harikasin 🔥😅
Zehra Zehra
Zehra Zehra Aylar önce
Herkesin tek tek haltlarını ortaya döktü bi Sergen efendinin dökmedi. Pat diye söyliycekti aslında. 🙄Tabi bu dizilerde değil gerçekte oluyor. Hoş söylense de bişey değişmiyor. Artık evlilikleri sadakat değil sadakatsizlik yürütüyor.
Dilek Gulezgin
Dilek Gulezgin Aylar önce
Kadın dizisinde de bu kıza bayılırdım. Sanem süpersin.🙃
Beyza Akyıldız
Beyza Akyıldız Aylar önce
Hazır başlamışken ben kardeşimin kocasının metresiyim de deseydi keşke
Ra_Naia Ra
Ra_Naia Ra Aylar önce
@Beyza Akyıldız izlelemenden diziyi anlayamazsiniz ki 😊 sergan zorla öpmüştu
Beyza Akyıldız
Beyza Akyıldız Aylar önce
@Ra_Naia Ra hayır ama eniştesini öptüğünü çok net hatırlıyorum
Ra_Naia Ra
Ra_Naia Ra Aylar önce
@Beyza Akyıldız butun bölümleri izlediniz mi ?
Beyza Akyıldız
Beyza Akyıldız Aylar önce
@Ra_Naia Ra nasıl değil? Tüm gerçekleri kustu ya güya işte bu da ailelerindeki bir gerçek sanem, eniştesi ile flörtleşmiyor mu ben mi yanlış biliyorum
Ra_Naia Ra
Ra_Naia Ra Aylar önce
Öyle değil ki bu
Nilufer Ozaydin
Nilufer Ozaydin Aylar önce
Sanem birtsne gercek soyledi daha söylice vardi kizin icinde kaldi yazik ailenin ezik kizi sanem kimse inanmiyo ona
♡
Aylar önce
Bayılıyorum bu kadına ya😍
Nur Özgür
Nur Özgür Aylar önce
Doğruları duymak insanları böyle doğru söyleyenden uzaklaştırıyor
San Sarıka
San Sarıka Aylar önce
kardesının yuvayı yıktı ..bu mu yanı gercek ..
Nazan Mirzesoy
Nazan Mirzesoy Aylar önce
Sanemmm kraliçe
mewzuvahim
mewzuvahim Aylar önce
Yahu kivircik neden her seyi söylemiyor???isine gelir hem? Neftet ediyorum boyle karakterlerden!
Ayay Ay
Ayay Ay Aylar önce
Sen nasıl bir alfasin be sanem 👍👏❤
Gamze Atmaca
Gamze Atmaca Aylar önce
A lot to me to be able 6th the other side to and from the other side
Sabina Mammadova
Sabina Mammadova Aylar önce
Sanem❤
76Handan
76Handan Aylar önce
Sanemin oyunculuğu süper 👍👏
fatma tiryaki
fatma tiryaki Aylar önce
Ya aile mefhumunu bu kadar ayaklar altına almak …
MelD
MelD Aylar önce
Sanemi mutlu görmek dileğiyle.. 🙏🏻😢
Derya Dereler
Derya Dereler Aylar önce
Gökçe eyupoglu sarp akkaya sumru yavrucak çok iyi oyuncular dizi çok güzel kadro çok güzel konu çok güzel
Aleyna Yıldız
Aleyna Yıldız Aylar önce
Dürüst olmanın kime ne faydası olduki şimdi olsun
candy girly
candy girly Aylar önce
Sanem sen nasil kralicesin beee bravoo
candy girly
candy girly Aylar önce
Dizoyi Sanem icin jzliyorumm
Eda Nur
Eda Nur Aylar önce
Doğru şeyleri söylemek güzell ama yeri ve zamanı değildi.
Eda Nur
Eda Nur Aylar önce
Ama neden burda şu an söylüyor çok saçma
Emine Nağış
Emine Nağış Aylar önce
Sanem in oyunculuğu mukemmel her dizide her rolü on numara yapan tek kişi
Merve Akgül
Merve Akgül Aylar önce
Sanem muhteşemsin ya karaktere 100 üzerinden 1000 net veririm💞💞
Safiye Kaş
Safiye Kaş Aylar önce
Sanem çok haklı keşke enistesinede hatdini bildirseydi
lili lala
lili lala Aylar önce
10/10
Derya
Derya Aylar önce
Birinin gerçekleri anlatması gerekiyordu o da sanem oldu
zaman
zaman Aylar önce
Yürü be sanemm
Gözde Güleryüz
Gözde Güleryüz Aylar önce
BENCE BU DİZİ NET PİSİKOLOJİYİ BOZAR.
mam nur
mam nur Aylar önce
Neden full bölüm paylasılmıyor
Esra Cn
Esra Cn Aylar önce
Kendi kanallarinda reklamlari izleyelim diye
Neslihan Cetin
Neslihan Cetin Aylar önce
Gokce eyupoglu sanem dogrulari soyluyorlar sanemi anlayin ailesi azra colpan gunes biraz sanemi anlayin 👌👌👌👏👏👏🥀🤲🦋
ay güneş
ay güneş Aylar önce
Ahbe Sanem aynı durumdayiz benimde dilim durmaz herşeyi patpat söylerim ondan hiç dostum akrabam yok acaba sussakmı😂😂😂
Günümüzde Dolar Bozdurmak
0:36
Halil İbrahim Göker
görünümler 3,4 Mn
Hanimiş benim avukatım? - Evlilik Hakkında Her Şey 2. Bölüm
7:37
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 967 B
Sanem dün geceyi hatırlamıyor! - Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
5:21
Takım oyunu! - Evlilik Hakkında Her Şey 3. Bölüm
6:18
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 679 B
Deli bu çocuk! - Evlilik Hakkında Her Şey 5. Bölüm
4:29
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 646 B
Günümüzde Dolar Bozdurmak
0:36
Halil İbrahim Göker
görünümler 3,4 Mn
Aşk Mantık İntikam 24. Bölüm Fragmanı
0:43
Aşk Mantık İntikam
görünümler 1,6 Mn
Mert kız ile yer değiştiriyor Enes Şok…
0:36
Enes Batur 2
görünümler 637 B
Kardeşlerim 30. Bölüm @atv
2:20:02
KARDEŞLERİM
görünümler 4,4 Mn
Müslüme'nin dedesi cezaevi'nde öldürüldü
2:50
Mustafa Arılık
görünümler 213 B