Erdi Sungur 'Vicdanım rahat değil, artık yeter' deyip her şeyi anlattı! Yağmur Sarnıç Emre Aşık...

  görünümler 114,453

Söylemezsem Olmaz

26 gün önce

Söylemezsem Olmaz yeni bölüm ile ekranlara geldi. Söylemezsem Olmaz'ın bugünkü bölümüne konuk olan Erdi Sungur söyledikleriyle şaşkınlık yarattı. Yağmur Aşık ile aşk yaşadıklarını iddia eden Erdi Sungur programımıza daha önce de konuk olmuş ve yaptığı açıklamayla dikkatleri üzerine çekmişti. Erdi Sungur'un bugünkü açıklamalarıyla yer yerinden oynayacak. Yağmur Sarnıç hakkında Erdi Sungur'un iddiaları başta yorumcularımız olmak üzere tüm izleyenleri şoke etti. İşte Erdi Sungur'un canlı yayında yaptığı açıklamalar... #ErdiSungur #YağmurSarnıç #SöylemezsemOlmaz
Söylemezsem Olmaz TRshow Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/soylemezsemolmaz
Bizi Takip Edebileceğiniz Diğer Sosyal Medya Hesaplarımız:
Söylemezsem Olmaz | Instagram: solmazyeni_
Söylemezsem Olmaz | Twitter: solmazyeni

YORUMLAR
Söylemezsem Olmaz
Söylemezsem Olmaz 26 gün önce
Magazin gündemini belirleyen Söylemezsem Olmaz kanalımıza abone olmayı unutmayın 🤩
Kemal Mazlum
Kemal Mazlum 26 gün önce
BU KADININI BİR CEZAEVİ NEDEN KALAN ADAMLA NE İLGİSİ VAR BENCE BUNU TASARLAMIŞ OLABILIR
Dua İstiyorum
Dua İstiyorum 26 gün önce
Yaren Yaren o kadınları suçlayan olmadı ki ailesinden, sadece magazin haberi oldu. Kocaları çocuklarının babaları kadınlar hakkında tek kelime edip ayıbını ortaya çıkarmadı. Hatta konuşanların karşısına geçip çocuklarının hatrına eski eşlerine destek oldular....
Memiş Emin
Memiş Emin 26 gün önce
Bu adamın soyledıklerınde cok celıskı var yagmur sarnıcdan menfaatı bıttıgı ıcın tv cıkıp santaj yapmıs.
Darkangel
Darkangel 26 gün önce
@Dua İstiyorum aynen katiliyorum. Birde tabi emrenin bilinmeyen taraflarida ortaya cikinca toplu bi sekilde and ictiler yagmuru bitirmek icin. Bu aciklamalar yagmuru iceri sokmaz. Katilin katil oldugu kesin bilinsede yererli sayida delil olmadigi sürece tutuklanamaz. Öyle olsaydi herkes birine düsmanlik olsun diye istedigi seyi söyleyip iceri attirirdi. Öyle kolay degil bu isler. Seren kac para ödesiyse artik erdiye oraya otursun diye
Dua İstiyorum
Dua İstiyorum 26 gün önce
Kimse bana Emre Aşık haklı demesin! Örneğin sibel can evliyken kocasını aldattı ve aldattığı kişiyle p.rnosu çıktı aynı şekilde gülben mustafa erdoğandan ayrılmadan aldatma mesajları çıktı... ebru şallının sinan akçılla daha boşanmadan görüntüleri çıktı, emine ün aile dostlarıyla aldattı emre kınayı.... daha bunlar gibi 1000 kişi bulurum bu piyasada bunlardan hangi koca ÇOCUKLARININ ANNESİ HAKKINDA BÖYLE REZALET ÇIKARDI!!! her ne yaşanırsa yaşansın hiçbir çocuklarını düşünen insan anneleri bok bile olsa böyle rezalet çıkarmaz çocukları için.... EMRENİN TEK DERDİ NAFAKADAN VE MAL PAYLAŞIMINDAN KURTULMAK.... çocuklarını ve onların geleceğini bir gram düşünse böyle rezaletler çıkarmazdı....
Bos Minder
Bos Minder 4 saatler önce
Allah yapacaklari kötülüğü ayaklarina dolamış Emrenin aldigi dualar Boyle kadin duymadım gormedim tam seytan ruh hastasi yazik bence cocuklari a kotu ornek
Kim Honhin
Kim Honhin 5 gün önce
Yağmura yardimci olalim ey hemcinslerimiz aslinda yqğmur çocuklari için çirpindi ama kimse onu anlamadi
Berk Güneş
Berk Güneş 8 gün önce
Emre abi güzel kalpli adam seviyoruz seni kurtuldun şeytandan sonunda kalptesin abim
Kabes Navition
Kabes Navition 11 gün önce
Emre o takip eden polisi arastirip bulmali
Savaş Aşık Official
Savaş Aşık Official 11 gün önce
Ah Emre Aşık. Sen ki futbolunla gündeme gelmiş adamsın. Bu durumlara düşecek adam mıydın sen!
sarışın nnn
sarışın nnn 16 gün önce
Kadın bildiğin pirana..erkek kemirici hasta..manyak
Dicle Turgutlu
Dicle Turgutlu 16 gün önce
Sanki kadının üstüne çok gidiliyor ya, iftira gibi geliyor yerine oturmayan bişey ler var, bu kadar planlı düşünebilen bir kadın bu salak herifin ağzını tutamayacağını düşünemedi mi...yapmayın nolur komplo teorisi bildiğiniz, belkide ben bir kadının bu kadar kötü olabileceğini düşünemediğimden bana böyle geldi.
Y. E.
Y. E. 8 gün önce
Ağzını tutmazsa hapse o da girer diye düşündü muhtemelen. Ayrıca adam sürekli o kadının evdeydi, yani ilişki vardı aralarında kadın bunu kullanıp attı bence
Deniz Topan
Deniz Topan 16 gün önce
Adamın emre asıga benzerligi
Yıldız Koç
Yıldız Koç 17 gün önce
Bu adamın emre aşığın adamı olmadığı ne belli hapise girmiş adam vicdanım rahat değil mi demiş 😂 aahhahhaha
kidaw
kidaw 17 gün önce
Seren sen plan yapma, korsan taksici silah mı satıyor, aynı zamanda diyor..
şeyda Şeyma
şeyda Şeyma 19 gün önce
Benim Emre Aşık gibi kocam olucakda ayağının altından öperim yaa niye böyle insanlar yanlış kadinlara denk geliyor yazyk oldu
semra kavakcı
semra kavakcı 19 gün önce
Ya boyle irenc insanlar yok arkadas bu nasil ayip rezalet lik utancimdan ben öldum okursan birisi yazmis bu adamin sayfasina istigramina su yaziya bak ya bi girin okuyun istigramdan dm yazdim okuyun ALLAH askina soylemezsem olmaza yazdim
Özlem Saygili
Özlem Saygili 19 gün önce
Bunlar hep abuk sabuk filim izlemekten oluyor... Abartmayın konuları alın bak domuza yedirmek nedir ya tövbe bismillah 😂😂
Yuksel Demir
Yuksel Demir 20 gün önce
Aysun Kayacı'yı manken vs diye istemeyen Emre Aşık'ın ailesine Yağmur Sarnıç hayırlı uğurlu olsun.Aysun sonradan ünibersitede Tarih bölümü kazandı bitirdi yüksek lisansını yapıyor şimdi Emre'nin seçtiği eşe bak.Yalnızca o 3 günahsız çocuğa acırım.Net.
Y. E.
Y. E. 8 gün önce
Benim sevgilimin ailesi benim için böyle konuşsa, sevgilim de rest çekmese asla ilişkiyi devam ettirmem :/
brutally honest
brutally honest 19 gün önce
@Yuksel Demir B ve V yan-yana olduğu için olabilir mi acaba??
Yuksel Demir
Yuksel Demir 20 gün önce
Üniversite 😁
K D
K D 20 gün önce
Ülkenin magazin gündemine bak😁
Sem Semerli
Sem Semerli 20 gün önce
Bu Erdi gariban giyimi herseyi garip. Bunu begeven yagmur kiz. Feto dedi Emreye ve kanitlarim var demisti. Bence bu tan Feto usulu Intikami !!
yok isim misim
yok isim misim 21 gün önce
Bunlarda insani programa çikartiyor šimdik sen git biz önceden başkasina söz verdik o gelecek demeleri ne iğrençlik. 👎👎👎
Necip Caglayan
Necip Caglayan 21 gün önce
ulan siz hepiniz bes para etmezsiniz aldo seren serengil magazin dunyasinin hepsi topunuz turk toplumunun ahlakini bozuyorsunuz. yok onu oldururum yok bunu oldururum korsan taksici ci silah satar yagmur aldatir... yaziklar olsun sizin gibi yetisken gezden aptallar cocuklarin gunahini aci odeyeceksiniz
Necip Caglayan
Necip Caglayan 21 gün önce
lkan sen nasil delikanlisin erdi. delikanli adam bir kadinin kendisini boyle kullanmasina izin verir mi yaziklar olsun
Ilhama Greer
Ilhama Greer 21 gün önce
Bu kadin manyak
*Skeleton flower*
*Skeleton flower* 21 gün önce
Bi laf var insanlar inandıkları uğruna müthiş hatalar yapabilir
Yeşim Akgül
Yeşim Akgül 21 gün önce
Ya tamam bu adamı bu itiraf için programa cıkarmaları yanlıs fakat seren ve artonun normal ve sakin davranması gerekiyor ters bir laf etseler veya sert bir vücut dili kullansalar adamda zaten ters yapacak potansiyel var göründüğü ve ne yazık ki anlattıklarının normal seyler oldmadığına dayanarak görebiliriz..Bu sekilde konusmasalar ağzından laf alamayacaklar
Semiz Otu GT
Semiz Otu GT 21 gün önce
Bu adam doğru diyorsa bu yağmur ruh hastası bir manyak eski eşinin gözünün önünde onu bağlayıp bir adamla ilişkiye girmek ne iğrenç aman Allahım bu nasıl bir zihniyet bunlar doğruysa o kadın zıvanadan çıkmış
Metin Mert
Metin Mert 22 gün önce
Böyle bir kepazelik ekranda bu rahatlıkla nasıl yayınlanıyor...... adam ben kaçağım diyor.....tv 'de canlı yayında... şaka mı bu ??????
Metin Mert
Metin Mert 22 gün önce
Bu ülkede kanun yokmu bu adam neden tutuklanmiyor
Direktus
Direktus 22 gün önce
yağmur bu adama istediği parayı vermediği için ötüyor olabilir mi acaba?
Şadiye Kılıç
Şadiye Kılıç 22 gün önce
Allah'ım eşin de evladın da kardeşin de annenin de babanın da hayırlısını versin. İnanamıyorum... İnanamıyorum...
Nurcan Gezen
Nurcan Gezen 22 gün önce
Çocuklar bu kadının elinden hemen alınmalı bence
Nurcan Gezen
Nurcan Gezen 22 gün önce
Bu kadın çok tehlikeli ve yılan korkulur Emre aşıkla evliykende hiç hoşlanmıyordun
sevimlihatun krkmz
sevimlihatun krkmz 22 gün önce
Yemin ederim izlerken yarıldım:D:Dadamı çiğ çiğ yedirmek için köy köy domuz aramışlar
Zumrud Camoglu
Zumrud Camoglu 22 gün önce
🇦🇿❤🇹🇷
Banu Cokuk
Banu Cokuk 22 gün önce
Şimdi bu adamın tutuklanması gerekmiyor mu adam resmen itiraf ediyor. Kadınla arası iyi devam etseydi cinayet işleyecek mış. 🤔
Banu Cokuk
Banu Cokuk 22 gün önce
Kedi uzanamamış ciğere de mundar diyor şimdi.
Melahat Polat
Melahat Polat 22 gün önce
Su seren varya adami sinir kupu eder bi durda adam anlatsin nekadar ikidebir araya girip soru soruyo
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
Yorumlara baktım da Leyla yıldız diye bir kadın; bir kadın ve 3 çocuk söz konusu diyor.bu Leyla yıldız da araştırılmalı sayın savcılarım
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 20 gün önce
@nane şurubu tamamda vahşice cinayet yapan veya planlayan erkek olunca o erkeği destekleyeni sosyal medyadan tutuklansın diye linç girişimi yapılınca doğru dimi sizce
nane şurubu
nane şurubu 22 gün önce
Amaann ne buyuk laf etmis aman aman ooooo resmen cinayet plani itirafi "bir kadin ve 3 cocuk soz konusu" demek en az muebbetlil cumle tuhntuh tuhh leyla yildiz puu ne demissin sen oylee aaaa
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
Bu cinayet planlarını Emre aşık yapsaydı şimdi erkek şiddeti diye her kanalda çalkalanıyor du. Erkek şiddeti imiş.bu kadınlar çok masum çok hatta mübarek ler .hatta kadınlar ölünce hepsine türbe yaptırın Fatiha okuyup sevap isteyelim Allah'tan (haşa Tevbe Tevbe) , hatta bişey diycem şimdi yaaa neyse.
Hülya Aydin
Hülya Aydin 23 gün önce
Saka gibi ya PARA icin insanlar neler yapar olmus . Korku Filmi gibi senaryo yazmis yagmur. Buda ahlaksiz Gülben gibi piskopat Ruh hastasi...😲
Yorumlu Yorum
Yorumlu Yorum 23 gün önce
Kalbini daha fazla sevmis😆😆😆
le siom
le siom 23 gün önce
SU IKI YARATTIKLAR EMRE SUNGUR VE YAGMUR ASIK ISIMLI KISILER DERHAL HAPISHANEYE GIRMESI VE ÖMÜR BOYU HAPISDE CÜRÜMELERI LAGZIM. MADEM MÜSLÜMAN ÜLKESINDE YASIYORUZ OZAMAN YAZDIGIM GIBI OLMALI.
Bora Cuk
Bora Cuk 23 gün önce
Karadul gibi kadın
Ahmet Satici
Ahmet Satici 23 gün önce
Kadın plan yaparsa dizinin adi
Filiz Özsan
Filiz Özsan 23 gün önce
NE YAĞMUR MUŞ,KADIN I BİTİRMEK İÇİN ERDİ SUNGUR, BU KADAR BİLEREK CEZA ALAÇAĞINI KADINI SUÇLAR MI? KADINI CEZA EVİNE GÖNDERMEK İÇİN SAĞLAM TEZGAH YAPILMIŞ. SİZ DE BUNA ALET OLUYOR SUNUZ YAKIŞMIYOR EDEN BULUR UNUTMAYIN.
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
Feminist
Tuğçe Kaya
Tuğçe Kaya 23 gün önce
Herkes birbirinin sözünü kesiyor yeter be, nasıl sunucusunuz siz! Konuğa konuşma es'i vereceksimiz, şovmenist saygısızlar!
Mustafa Altun
Mustafa Altun 24 gün önce
lan oğlum o kadının senle ne işi olur, hiç mi kafan çalışmıyor, hiç mi seni kullandığını aklın kesmiyor
Ve Lakin
Ve Lakin 24 gün önce
Bu kadınlardan korkulur.
doruk egem
doruk egem 24 gün önce
nekadar rahat anlatiyor ya ahlaksız nesil yetismesi icin elinizden geleni yapiyorsunuz bune ya
Ec Z
Ec Z 24 gün önce
trshow.info/watch/RrC4VVTsobE/video.html Bu videoda adamin adi sertaç ataoğlu ? Sunuculara kufur ettigi için telefon kapatiliyor hatta. Bu videoda da ismi erdi sungur ?
Gülçin Kara
Gülçin Kara 24 gün önce
Bu adam da çelişkili ifadeler var sanki iftira atıyor böyle şey mi olur Emre Aşık ın avukatı ile anlaşma yapmış bu olayı bu adam Emre Aşık ile planlamış dahi olabilir yağmurdan kurtulmak için.
İsmail Balı
İsmail Balı 24 gün önce
Şu saçınla oynaman bütün seyircilerin sinirini bozuyor elin kolun bi rahat dursa programa odaklanıcaz saçında o kadar dürtüklencek ne var ki topuz yap bari de sen de rahat et.
sevda Açıkgöz
sevda Açıkgöz 24 gün önce
Hepsi bi yana da... Adamın Emre Aşığa benzemesi 🙄🙄🙄 kadın tam hasta takıntılı Adam aynısı resmen emre aşığın 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
kralice25
kralice25 24 gün önce
Emre Aşık 3 tane çocuk dogurtup, bir anneye nafaka ödememek için neler yaptın hem iftira hem çocuğunu göstermeme. Sana inanmıyoruz. Yıllarca Aysu Kayacı'yı kandırdın. Aysu'nun ağını aldın. Yıllarca ne paralar kazandın, lüks villalarda oturdun. Şu an hiçbirşeyin yoksa demek ki sende de bir takım işler var. Annesini çocuklarından ayırmaya çalışma!!😡😡😡😡
kralice25
kralice25 19 gün önce
@MUHAMMET ÇÖL yaa sizin gibi ruh hastası ve bağımlı erkekler, kadınlara yapışıyor , karşılık bulamayınca da iftira atıyor . Para ile şantaj yapan adamın lafına mı güvencez torbaciya
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 19 gün önce
@kralice25 belli oluyor . Kadınların hakkını yedirmem derken biz erkeklerin hakkını yemeyinde sevginizi istemiyoruz
kralice25
kralice25 20 gün önce
@MUHAMMET ÇÖL Alakası yok. Ben erkekleri kadınlardan daha çok severim. Ama kadınların da hakkını yedirmem
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
@kralice25 Allah Allah tam feministsin yav bu kadar da değil yani nereniz kadın Allah aşkına kadın eski kadınlar di eski annelerdi.simdi erkekler gibi yaşayarak kendinizi erkeklerle savaşarak zaman geçiriyorsunuz.yuvalari yıkan çoğunlukla kadınlar ,sus sakın konuşma
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
Sende feministsinnnn erkeğe psikolojik , fiziksel şiddete hayır 😂🤣😂🤣
paticim paticim
paticim paticim 24 gün önce
aysun kayacının ahı tutmuş
Lale Karadayı
Lale Karadayı 24 gün önce
Bu adamın vicdanla alakası yok niye sattı bu kadını çıkıcak ama bu kadın tırmanmalı bu adamda emre bütün herseyini kesmesi lazm ayyy bu kadın kafayı yemiş emreden kurtulmak istiyormuş adam senden kurtulamiyor pislik
Lale Karadayı
Lale Karadayı 24 gün önce
Bu adamcağız zamanın başka bir isimle bağlanıp bu deli karıyı savunuyordu şimdi adi erdi mi oldu allahım korkunç
Merve Eltuğral
Merve Eltuğral 24 gün önce
Konu nedir olay nedir bilmiyorum çok merak ettim biri anlatabilir mi ?
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
@Burhan Doğan 🙂🙂🙂🙂🙂🙂
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
@Merve Eltuğral 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
@Burhan Doğan 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
@Burhan Doğan 🙂🙂🙂🙂🙂🙂
DEATH CHANNEL
DEATH CHANNEL 24 gün önce
Emre: Simdi soyle soyleyim size
OburCat
OburCat 24 gün önce
EMRE MADDİ DURUMUN VAR AL ÇOCUKARINI KİMSEYE SÖYLEMEDEN BAŞKA BİR ÜLKEYE GİT. KUR İŞİNİ GÜCÜNÜ YOKSA BU YILAN BOŞ DURMAZ. TRAFİKTE GİDERKEN BİLE BİR ARABA ÖNÜNE KIRAR BİTTİ HER ŞEY. BU KADINDAN HER ŞEY BEKLENİR. HATTA İDDİA EDİYORUM KATİLLERDE VARDIR BU. BİR SÜRE SONRA BAKTIKİ SANA BİR ŞEY YAPAMIYOR SANA ACI ÇEKTİREMİYOR, ÇOCUKLARINI BİLE ÖLDÜRÜR SIRF SEN ACI ÇEK DİYE. BENDEN SÖYLEMESİ
Mel Su
Mel Su 24 gün önce
Stfu Seren
Man TIK
Man TIK 24 gün önce
Bismillahirrahmanirrahim...KADINLARIN Serrinden ALLAHA siginirim..
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
@Busra Sandal hiç komik değil Bunları bir erkek planlasaydi kadına şiddet diye ayaklanırdınız
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
Amin
Busra Sandal
Busra Sandal 23 gün önce
😂😂
iLKNUR YEŞiLLEME
iLKNUR YEŞiLLEME 24 gün önce
Ortada cinayet yok bir tanem(Seren Serengil).Teşebbüs de yok.Sadece cinayet düşüncesi var ve hazırlıklar var,yani bu adamın itiraflarínda bu var.Hani gömdükleri varmış,bu konu ile ilgili soruna yanıt verebildi mi?Bu adam savcının da,sizin de zamanınızı çalar .
Tuğba Türkoğlu
Tuğba Türkoğlu 24 gün önce
Bu adamın tek amacı bence bunları anlatarak Emre Aşıktan para koparmak,ve Yağmurdan intikam almak.yağmurun parasını yiyemedi,başka para kaynakları arıyor.hapis yatacagini bildiği halde söylemesi yatarım çıkarım diyor.ama param olur diyor.bana hiç inandırıcı gelmedi
Mia Mia
Mia Mia 15 gün önce
Acikca tv'de anlattigi bir sey icin kim, neden para versin ki?
Gülay Daniş
Gülay Daniş 25 gün önce
Tehlikeli kadın Allah herkesi böyleleri den korusun
Gülay Daniş
Gülay Daniş 25 gün önce
Bu kadın nasıl dolasabiliyor
iSKENDER DEMİRCİ
iSKENDER DEMİRCİ 25 gün önce
Kapışma filmini izleyin bu domuz tekniği orda kullanılıyor, brad pitt Jason statham filmi
Nesa nessa
Nesa nessa 25 gün önce
Seren soru soruyorsun, adam cevap verirken tekrar soru sorup, onu da kesiyor, sabırsız, huzursuz dinlemiyor, dinletmiyorsun.
best videos
best videos 25 gün önce
turkiye bu mudur simdi, kanli katil cikmis yayin yapiyor. hepiniz oyuncusunuz.
Roman havası burda
Roman havası burda 25 gün önce
Feministler simdi gelir mal mal konusur
《Gacha Reysa》
《Gacha Reysa》 25 gün önce
Adamın anlatacaklarını merak ettiğim için serene rağmen sabırla izledim. Bir daha asla izlemiycem bu programı. Sereni ordan alsak adam zaten düzgünce anlatıyo baştan sona. Seren araya alakasız sorularıyla ve yorumlarıyla girdikçe konu bölünüyo. Zor sabrettim
《Gacha Reysa》
《Gacha Reysa》 25 gün önce
Adamın anlatacaklarını merak ettiğim için serene rağmen sabırla izledim. Bir daha asla izlemiycem bu programı. Sereni ordan alsak adam zaten düzgünce anlatıyo baştan sona. Seren araya alakasız sorularıyla ve yorumlarıyla girdikçe konu bölünüyo. Zor sabrettim
《Gacha Reysa》
《Gacha Reysa》 25 gün önce
Ya bu seren asla sunuculuk yapmasın. Ne kadar kopuk ve alakasız sorular soruyo. Adamın lafını kesiyo daha adam başını anlatırken kesip sonunu soruyo. Mantık dizilimi de sıfır. Çorba etti konuyu.
giz
giz 25 gün önce
Erdi bey'in ifadelerinde ve duygularında tutarsızlık var. Yağmur Sarnıç ile her görüştüğünde fikirleri de değişiyor ama aynı zamanda da kadından bir biçimde intikam almak istiyor. Adam da kadın gibi tehlikeli. Bence bırakın yesinler birbirlerini.
Cigdem Arabaci
Cigdem Arabaci 25 gün önce
Emre asikta aysu kayaciyi cok oyalamisti eee sen o kizi almadin gittin bu ruh hastasini aldim bak simdi kurtamiyorsum. Acimiyorum bu tarz erkeklere
Muhammet Meşe
Muhammet Meşe 25 gün önce
Ya seren Serengil ne kadar malsın ya bi sus da adam anlatsın iki de bir başa dönüp duruyorsun yok şurayı anlamadım yok burayı anlamadım
Carpe Diem
Carpe Diem 25 gün önce
Devlet neden bunlar canavarı tutuklamıyor. Yazık hukuk kalmamış.
galatasaray karşalılaşması
galatasaray karşalılaşması 25 gün önce
Ne illet baş belası bir kadın
azad savaşcı
azad savaşcı 25 gün önce
Bu tür konuları Amerikan filmlerinde izliyoruz. Gerçeklerini ülkemizde yaşıyoruz.
azad savaşcı
azad savaşcı 22 gün önce
@oezgens illaki vardır.. benim vurguladığım şey farklı
oezgens
oezgens 22 gün önce
Tabi amerikada hic yok böyle seyler, çatlak kafayı yemiş insan heryerde aynı 🤷🏻‍♀️
azad savaşcı
azad savaşcı 25 gün önce
Allah hepimizin karşısına iyi , namuslu ve dürüst insanlar çıkarsın. Milletin çivisi çıkmış. Kimseye güven kalmadı.
bestekaregemen
bestekaregemen 25 gün önce
20:33 e dikkatt !!!
Narin Yarim
Narin Yarim 25 gün önce
Aynen bir bocalama var ağzının dolanması Bunlar başkalarını da mi öldürmüş ne yapmış
Prometheus
Prometheus 25 gün önce
Adamin yuzu Emre ye benziyor
Nesrin Özel
Nesrin Özel 25 gün önce
Kadin ayni seyi papagan gibi soyletip duruyon bide konusabilsen
Ece Bandırma
Ece Bandırma 25 gün önce
21 dakikada 28 kere şöyle söyleyeyim ben size dedi erdi ...
Rusyada Heyat
Rusyada Heyat 25 gün önce
Belkide bu adami Emre asik tutmusdur kadini dibe suruklesin diye, cocuklari felan alsin diye
VenuS Potter¿?
VenuS Potter¿? 22 gün önce
@MUHAMMET ÇÖL yemin ederim tanıyorum o oy le bir insan değil
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
Daha neler hiç böyle düşünen yok 😂🤣😂
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
@VenuS Potter¿? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣tabi tabi
VenuS Potter¿?
VenuS Potter¿? 24 gün önce
Bencede bence yağmurun hiç bir suçu yok ben onu tanıyorum co k iyi o oy le bisey yapmaz
Mr. F
Mr. F 25 gün önce
🤣🤣🤣 Öldürün birbirinizi nasıl olsa ne cennet var ne cehennem dimi Allahta yok peygamberde dimi zaten sizin gibilerde asla ölmicek dimi Hep dünyada kalacaksınız dimi 🤣🤣🤣 ahh ulan ahhh yazık olacak sizin gibilere
Salih Demir
Salih Demir 25 gün önce
Gomdukleriniz sorusunda ağzı yüzü değişti, başka cinayetler var
ADANA HURRIYET
ADANA HURRIYET 25 gün önce
Bu Erdi tam bir serefsiz, kadin artik istemiyor diye bir erkege yakismayan seyler yapiyor! Bu adamliga yakismaz! Lan Erdi sana Adana da avrat Hasan derler! Seren Sende artik kapat ceneni bilip bilmeden, cok aptal gorunuyorsun! Turk hukunun cozemedigini sen mi cozucen! En buyuk kadin dusmani sensin! O kadin herseyden once anne, biraz saygi duy sen ve Arto kadinin annrligine bile laf ediyorsunuz! Bir annenin evlatlarina olan askini anlamadigijiz belli fakat artik ceneni kapat!!!!
Rabia Demirhan
Rabia Demirhan 25 gün önce
Program sahiplerine Allah akıl fikir versin. Adam itiraf ediyor diye melek ettiniz yuh. Pasta tarifi verir gibi anlatıyor adam sizde normal dinliyorsunuz. Bu adamın psikolojisi de pek normal görünmüyor. Kadının her haltini anlatıyor kotuluyor ama seviyor bu nasıl bir sevgi!!! Sevgiyi bunların ağzından dinletmeyin genclere yahu!
Zuhal ELBİR
Zuhal ELBİR 25 gün önce
''şöyle söyliyim'' erdi:))
Barış Mercan
Barış Mercan 18 gün önce
Söyle söylim olacak o
Gatsby
Gatsby 25 gün önce
Bu olayi cozse cozse muge anli cozer.
Juli Miami
Juli Miami 25 gün önce
Çobancılık yapmak 🤦🏻‍♀️ = Çoban olmak, hayvancılıkla uğraşmak... Hay ben senin Türkçene... Daha doğduğunuz, büyüdüğünüz, yetiştiğiniz ülkenin anadilini hakkıyla konuşamazsınız ama adam öldürmeye teşebbüs, kaçak silah satın almak... vs. her türlü pisliğe bulaşmaya, şeytanlıklara kafanız zehir gibi çalışır. İğreniyorum sizin gibi insan müsveddelerinden...🤢🤮
Adem Yaman
Adem Yaman 25 gün önce
Yalan rüzgarı bilmem kaç
Burak Akar
Burak Akar 25 gün önce
Bence adam sallamıyor. Bu itirafları yaparak kendini koruyor. Yoksa adam durduk yere bu itirafları yapmaz. Muhtemelen tehdit ediliyor.
Happy funny
Happy funny 26 gün önce
Herif potansiyel suç makinası. Öldürecektik demesi bile suç
Happy funny
Happy funny 26 gün önce
Hiç masum değil bu herif
Happy funny
Happy funny 26 gün önce
Kardeşim bu adamda işin içinde. Anlattıkları itiraf değil. İşbirlikçi gibi bahsediyor
Tuğçe Kaya
Tuğçe Kaya 23 gün önce
Adam işin içinde değilim demedi zaten.
Tuğba Türkoğlu
Tuğba Türkoğlu 24 gün önce
Bende öyle düşünüyorum
Selami Arslan
Selami Arslan 26 gün önce
Bu adam ceza yiyeceğini bile bile neden itirafta bulunuyor ki
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
Yanlışın neresinden dönersek kar
Karsli Kizi
Karsli Kizi 26 gün önce
Yazik yani hem üc cocuga hemde böyle ünlü oldugu halde cizgisi bugünd kadar bozulmamis birisi . Haketmedi emre asil blyle bir kadin müsvettesini . Nerden de musallat oldun sen cek git yoksa seveni cok emre asigin ona göre yagmur musun sel misin kimsin bilmem ama nerden geldiyen oraya git . Igrencsin !!!! 😡😡😡😡Erdide artik erkek ol adam ol milleti taktiniz parmaginda oynatiyorsunuz dansöz gibi !! Vicdan var olsaydi simdiye kadar susmazdin !!
Kemal Mazlum
Kemal Mazlum 26 gün önce
KADIN KADIN DEGİL TAM BİR SEYTAN BİR SEY OLDUĞU HEP ERKEKLERİ SUCLUYORLAR
MUHAMMET ÇÖL
MUHAMMET ÇÖL 22 gün önce
Aynen emreden aldığı nafakayla Emre'yi öldürmek için silahlar almış ben duyunca irktim
Gülcan Doğan
Gülcan Doğan 26 gün önce
Emre Aşık bu dünyadaki en büyük hatayı yağmur sarnıçla evlenerek ve ondan çocuk yaparak yapmış..
hazra gizem
hazra gizem 26 gün önce
ee bu adam nası serbest ya???? konusuyor programlara cıkıyor??!!!!
Mehtap Yılmaz Lerzan Mutlu'yu yerden yere vurdu!
15:22
Söylemezsem Olmaz
görünümler 125 B
BEGE - HARMAN | Prod. By DJ Artz
2:38
Berkcan Güven
görünümler 4,2 Mn
Hercai 45. Bölüm Fragmanı
1:44
Hido - Analiz
görünümler 174 B
Asya'nın ilk intikamı - Sadakatsiz 3. Bölüm
4:14
Konuşanlar 16. Bölüm
1:05:04
Konuşanlar
görünümler 2,3 Mn
Konuşanlar 24. Bölüm
55:09
Konuşanlar
görünümler 1,7 Mn
Konuşanlar 22. Bölüm
57:35
Konuşanlar
görünümler 1,7 Mn
Söylemezsem Olmaz 22 Ekim 2020
1:21:12
Söylemezsem Olmaz
görünümler 36 B
BEGE - HARMAN | Prod. By DJ Artz
2:38
Berkcan Güven
görünümler 4,2 Mn
Hercai 45. Bölüm Fragmanı
1:44
Hido - Analiz
görünümler 174 B
Asya'nın ilk intikamı - Sadakatsiz 3. Bölüm
4:14
Masumlar Apartmanı Aslında Ne?
8:52
ViBio
görünümler 269 B
Menajerimi Ara 10. Bölüm Fragman
0:59
Menajerimi Ara
görünümler 2,1 Mn
Asya'nın ilk intikamı - Sadakatsiz 3. Bölüm
4:14
Ford Ranger | Ready For Nature | Ford TR
0:35
Ford Türkiye
görünümler 2,4 Mn
Zehra - Ederin Olsun - (Official Video)
3:45
Poll Production
görünümler 700 B
MEG - Yaralarımı Sar (Yakında)
0:17
Meg Music Official
görünümler 124 B