MED Yapım 25.Yıl Kutlamasında Şıklık Yarışı Vardı | Gel Konuşalım 295. Bölüm

  görünümler 9,044

Gel Konuşalım

2 yıl önce

Ekranların sevilen yüzü Nur Tuğba Namlı ve çarpıcı yorumları ile Hakan Ural hafta içi her gün ekranında izleyiciyi ile buluşuyor.

hayatınıza yepyeni bir soluk getiriyor.

Bu programda yok yok! En sıcak haberler en ilginç olaylar, modadan estetiğe, spordan ilişkilere, ünlülerin özel hayatlarından sokaktaki yaşama dair ne varsa kadın ve erkek gözünden Gel Konuşalım’da yorumlanıp, tartışılıyor.

“GEL KONUŞALIM” 30 Ekim Pazartesi’den itibaren hafta içi her gün 13.45’de TV8’de.

abone ol: bit.ly/2EjandX

gelkonusali...
gelkonusalimtv/
gelkonusalimtv

www.acunn.com/
www.tv8.com.tr/

YORUMLAR
Mucahit Tartmak
Mucahit Tartmak Yıl önce
Bi elbiseden 1000 tane üretiliyo yani
Dzumabubu Chinalieva
Dzumabubu Chinalieva 2 yıl önce
Ben öyle düşünmüyorum balki Sevda bilmedi bu elbiseni 3 yıl önce Serenay Sarıkaya kiygenin
İbrahim Tatlıses'ten 12 yıl aradan sonra ilk konser
5:09
Demirören Haber Ajansı
görünümler 170 B
Gönül Dağı 34. Bölüm Fragmanı
1:04
Gönül Dağı
görünümler 842 B
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:4:36
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 2 Mn
10 Katı Yunanistan  |  Bi Bakıp Çıkıcaz
50:22
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,1 Mn
Çağatay Ulusoy - Astana TV Röportajı 2015
21:41
Çağatay Ulusoy
görünümler 657 B
Kimliğimizi Sorgulayan Adam!: Sigmund Freud
53:35
PANDORA - FELSEFE
görünümler 313 B
23. Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri - Ödül Töreni
1:37:24
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri
görünümler 5 B
MAGAZİN NOTERİ 233. BÖLÜM
Magazin Noteri
görünümler 102
Aslı ile Kerem 26. Bölüm
44:44
Medyapım
görünümler 2 B
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:04:36
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 2 Mn
İbrahim Tatlıses'ten 12 yıl aradan sonra ilk konser
5:09
Demirören Haber Ajansı
görünümler 170 B
Gönül Dağı 34. Bölüm Fragmanı
1:04
Gönül Dağı
görünümler 842 B
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:4:36
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 2 Mn
10 Katı Yunanistan  |  Bi Bakıp Çıkıcaz
50:22
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,1 Mn
Yalancı 3. Bölüm Fragman
0:42
Yalancı
görünümler 435 B
10 Katı Yunanistan  |  Bi Bakıp Çıkıcaz
50:22
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,1 Mn
İçimizden Biri 3. Bölüm 2. Fragman
1:00
İçimizden Biri
görünümler 239 B
Kardeşlerim 21. Bölüm
2:12:10
KARDEŞLERİM
görünümler 3,3 Mn