Noluyo Ya İle Sahura doğru !

  görünümler 6,027,816

Noluyo Ya ¿

Noluyo Ya ¿

Yıl önce

Ramazan aylarında bir klasik haline gelebilecek video sahura doğru ile karşınızdayız. Harika yemekler hazırladık videonun yarısına doğru uyanmış olsak da eğlenceli oldu iyi seyirler.
Trendyol destekleri ile :
Trendyol Market Ramazan Fırsatıları İçin : www.ty.gl/noluyoya_tygo_fixed...
Bize destek olmak için kanalımıza katılabilirsiniz :)
/ @noluyoyaa iletişim: noluyoya@temtalent.com

YORUMLAR
Noluyo Ya ¿
Noluyo Ya ¿ Yıl önce
Trendyol Market Ramazan Fırsatıları İçin : www.ty.gl/noluyoya_tygo_fixed_a1_1
Where's mars??
Where's mars?? Yıl önce
Ilkk
VENOM
VENOM Yıl önce
Ortaokul Öğrenciyim.Aileme yük olmak istemiyorum TRshow’dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur.Şimdiden çok teşekkür ederim.Buna sürekli belirtiyorum samimi kalın en iyi dostunuz kendinizsiniz kendinize iyi bakın….
VENOM
VENOM Yıl önce
Ortaokul Öğrenciyim.Aileme yük olmak istemiyorum TRshow’dan harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur.Şimdiden çok teşekkür ederim.Buna sürekli belirtiyorum samimi kalın en iyi dostunuz kendinizsiniz kendinize iyi bakın….
sekizss
sekizss Yıl önce
Kalp atar mısın nolurr
VaRea HAYRANI
VaRea HAYRANI Yıl önce
Cansınız
Mendebur Lemur
Mendebur Lemur Yıl önce
İhale nasıl bana kaldı ya 😅 Bursa’da hepimiz aynı şeyleri yedik, kesinlikle kabul etmiyorum hshshs
HOBA
HOBA Yıl önce
mendebur lemur
YKS Sefiri
YKS Sefiri Yıl önce
Oyyyuuuaaa
bonibons
bonibons Yıl önce
Peki ya buradaki üç kişinin akşam uyanık olması?
Mihran Güngör
Mihran Güngör Yıl önce
@bonibons sahur
Uzaylı Limon
Uzaylı Limon Yıl önce
abi nabiyon
Melike
Melike 7 aylar önce
Sahur ve iftar videoları insana huzur veriyor. Özellikle sizden izlemek bu kötü zamanlarda yaşadıklarımızdan bir an için uzaklaşmamıza yardımcı oluyo
Zeynep Yılmaz
Zeynep Yılmaz Yıl önce
Ne kadar güzel bir çiftsiniz. O kadar yıl evli olup milletin cicim ayları geçince göreceğim sizi söylemlerine karşılık sizi örnek göstermek gerekiyor. Sevginizi ve birbirinize olan saygınızı ilk günkü gibi korumanız çok hoş. Hep böyle kalmanız dileğiyle... ❤️
Lucius Malfoy
Lucius Malfoy Yıl önce
İnsan olan adam gibi evlilik hayatını güzelce sürdürüyor..
kaloren
kaloren Yıl önce
@Lucius Malfoy az önce ayrıldık dedm noluyo ya izleyem😕😕
aria
aria 11 aylar önce
Allah hepimize böyle evlilik nasip etsin inşallah❤ Allah Ceyda ve Fırat ‘ı nazardan korusun 🧿
Ada Akşit
Ada Akşit 10 aylar önce
Çok ilginç bir şekilde fark ettim
Yagmur Yorulmaz
Yagmur Yorulmaz 7 aylar önce
@Ada Akşit neyi :))
•kei•suke•
•kei•suke• 10 aylar önce
11 yıllık hayatımda tanıdığım en tatlı, en saygılı, en samimi çiftlersiniz, biz canlar olarak bize 20-30 dakikalık mutluluk kattığınız için teşekkür ederiz iyiki varsınız
Neslihan ŞAHİNKAYA
Neslihan ŞAHİNKAYA Yıl önce
20 yıllık hayatımda sizin kadar samimi çoook az bir çift gördüm, hep böyle güzel bir yaşam sürmeniz dileğiyle ❤️
Delirium
Delirium Yıl önce
Senin soyaidn benim ismim ve adım vay be
Neslihan ŞAHİNKAYA
Neslihan ŞAHİNKAYA Yıl önce
@Delirium evet :)
Berat Kum
Berat Kum 10 aylar önce
24 bende
ELİF PELVAN
ELİF PELVAN 6 aylar önce
​@Neslihan ŞAHİNKAYA hayırlï ramazanlar
melike
melike 9 aylar önce
18 yıllık hayatımda bu kadar içten ve aileden hissettiğim bir abi/abla ne gördüm ne de duydum.. İyi ki varsınız yahuu.. 🥺💖🌸
Burcu Ugur
Burcu Ugur Yıl önce
Aslında “yemekteyiz “ yapsanız 5 günlük , Fırat-Ceyda-Pelin-Utku-Yunus 😅😅 çekimini kurgusunu bilemicem de izlemesi çok keyifli olurdu 🥰🥰
Ümran Akcan
Ümran Akcan Yıl önce
Evet ya aşırı güzel olurdu düşük bütçeli talk-show gibi düşük bütçeli bir yemekteyiz
Özlem Aydın
Özlem Aydın Yıl önce
MÜ KEM MEELL FİKİİRR (UTKU: OLDU O ZAMAN BEN KALKAYIM.)
Merve Kahraman
Merve Kahraman Yıl önce
kesinlikle
Abdülhakim Bakmaz
Abdülhakim Bakmaz Yıl önce
Profilimde ki sayıyı 900 yapsak be Knklar
Umut
Umut Yıl önce
@Abdülhakim Bakmaz dislike sayısı mı
Elif
Elif Yıl önce
Her sahur uyandıktan kısa bi süre sonra Ceyda gibi gülüp , bu saatte napıyoruz diye hayatı sorguluyorum 😂😂🫠 sahurda gülmek çok başka 😂 ikizim de Fırat gibi ayaklı ruh uyanması uzun sürüyor 😅
Şevval Çalık
Şevval Çalık Yıl önce
Ay ne güzel keşke benim de ikizim olsaydı :( nsmcmdkdkdk
Elif
Elif Yıl önce
@Şevval Çalık 😂😂🥰
Ayşegül Koçyiğit
Ayşegül Koçyiğit 6 aylar önce
2. sahur videosu gelsin artık lütfen. her yıl gelenek haline gelsin 👌👌👌👌
Melisaa
Melisaa 5 aylar önce
Çektiler bu cuma gelir büyük ihtimal
𝓼𝓮𝓵𝓬𝓪𝓷_𝓶𝓮𝓱𝓭𝓲𝔃𝓪𝓭𝓮𝓮
𝓼𝓮𝓵𝓬𝓪𝓷_𝓶𝓮𝓱𝓭𝓲𝔃𝓪𝓭𝓮𝓮 5 aylar önce
Yarın gelecek
panda gün
panda gün 10 aylar önce
20 yıllık hayatımda en enerjik çift ve bu kadar uyumlu olanı görmedim. 💙
Ruqayyə İbadzadə
Ruqayyə İbadzadə Aylar önce
13 yıllık hayatımda bu kadar enerjik çift ve beni bu kadar sevindiren insan görmemiştim❤
uzay uzay
uzay uzay Yıl önce
Allah kabul etsin günün hangi saatinde olursanız olun o hiç bitmeyecek gibi duran enerjiniz gerçekten hiç bitmesin. Yüzünüz her daim gülsün 🥰
Murat Uçar
Murat Uçar Yıl önce
Ceyda etrafa kahkahalar Sahuruyor hahahaah
Cemil tekin
Cemil tekin Yıl önce
HXHZNZNZZJJ GELDİ YİNE ÇAKMA CEYDA
Derya deniz
Derya deniz Yıl önce
Bu tam bir CAN yorumu olmuş
Aysu Yıldırım
Aysu Yıldırım Yıl önce
Ceyda 2
Nisa Koyuncu
Nisa Koyuncu Yıl önce
Çöl videosundan sonra yine formundasın reis dkdmkdmdjdmdj
ibrahimbesleme
ibrahimbesleme 8 aylar önce
Ceyda ablanın gülme krizini izlerken bende kapılıyorum. O saatte bile enerjik hareketleri var. abla gerçekten insanı motive ediyorsun ve çok sıcak kanlısın 🥰
Zümrüd Quluzadə
Zümrüd Quluzadə Yıl önce
16 yıllık hayatımda beni bu kadar eğlendirip,güldüren bir kanal,aşşşııırı güzel, uyumlu bir çift daha görmedim,🧿Leyligül abla ve Çap çap reis,sizi çoooooooook seviyorum.❤️😍
Şeyma Gülşen Oral
Şeyma Gülşen Oral 11 aylar önce
Nazar değmesin size🧿 çok tatlı ve uyumlu bir çiftsiniz. Lütfen bozulmadan devam etsin bu şekilde severek takipteyiz
Mehmet Bayram
Mehmet Bayram 4 aylar önce
Gerçekten müthiş siniz gecenin bu vakti kalkıp video çekmek ve İslam geleneği ve far olan orucu tutup sahur yapmanız samimiyetiniz çok güzel iyiki varsınız iyiki var noluyo ya kanalı ❤
Kadiriye Karademir
Kadiriye Karademir 5 aylar önce
24 yıldır yaşıyorum son 1 buçuk yılımı iyi ki sizinle geçiriyorum ya her günüm boş kahkahalı başlıyor aşırı keyif alıyorum günümden ❤
Alkan
Alkan Yıl önce
15 yıllık hayatımda ilk defa sahurda video çeken youtuber gördüm, bize verdiğiniz deger cok belli
Lilah
Lilah Yıl önce
nasil ilk ya ozwmosmwosnwosm
sıla
sıla Yıl önce
kanka abarttın sanki ya
Lilah
Lilah Yıl önce
Ayse Xxx olum cok komiksiniz ya yemin ediyorum
Aysel Hùseynova
Aysel Hùseynova Yıl önce
Bende ilk defa boyle cok iyi sekilde gordum yaa ben anliyom seni
Gündeniz ve kuzenleri
Gündeniz ve kuzenleri 5 aylar önce
13 yıldır beni sizin kadar eğelendiren 2 isan ve yardımcı 2 köpek görmedim bütün videolarda eksik olmayan Ceyda ablanın espirilerini anlamasam bile gülüyorum ❤️❤️😊
Nevriye AYKIN
Nevriye AYKIN 6 aylar önce
17 yıllık hayatımda bu kadar güzel bir çift görmedim 🥰😍 sizi çok seviyorum
Zeynep Candan
Zeynep Candan 8 aylar önce
Ocağın ısınması için altını yakıp beklemek 😂😂😂 Bu ramazan da sahur videosu istiyoruz ~Canlardan biri
Ka.Re.
Ka.Re. Yıl önce
25 yıllık hayatımda böyle güzel, enerjik ve mutlu bir çift görmedim maşallah :)(:
Tuana Türk
Tuana Türk 6 aylar önce
16 yıllık hayatımda sizin gibi doğal ve samimi bir çift ne gördüm ne duydum
Armymin#sugahayatimolmus
Armymin#sugahayatimolmus Yıl önce
Fırat'ın uykulu halleri ,Ceyda'nın gece bile gülme krizine girmesi , Utku'nun mükemmel yazıları ve gece bile çekim yapan Yunus ve yine mükemmel bir video 💙
ananda 𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼 derdi.
ananda 𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼 derdi. Yıl önce
gece değil ki ?
Armymin#sugahayatimolmus
Armymin#sugahayatimolmus Yıl önce
@ananda 𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼 derdi. videoda gece
𝚁𝚘𝚜é𝚘𝚕𝚘𝚓𝚒
𝚁𝚘𝚜é𝚘𝚕𝚘𝚓𝚒 Yıl önce
ARMY 💜
ananda 𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼 derdi.
ananda 𝓒𝓱𝓻𝓲𝓼 derdi. Yıl önce
GECE DEĞİL Kİ
Armymin#sugahayatimolmus
Armymin#sugahayatimolmus Yıl önce
@𝚁𝚘𝚜é𝚘𝚕𝚘𝚓𝚒 eveeettt 😊
pottah_malfoy
pottah_malfoy 6 aylar önce
12 yıllık hayatımda bu kadar komik ve uyumlu bir çift görmedim🤍💓🤍💓
Hilal Melek
Hilal Melek 3 aylar önce
24 yıllık hayatımda sizin gibi kaliteli eğlenceli çift görmedim ❤
Aleyna Büğrü
Aleyna Büğrü 6 aylar önce
Bu senede gelir umarım sahur serisi 💜😍
Sema
Sema 5 aylar önce
Birazdan sahur için yapıcam böreği. İnşallah güzel olur. Bu arada 17 yıllık hayatımda gördüğüm en harika çiftsiniz. ❤
Ada
Ada 7 aylar önce
ben bayaa eski bi canim.twitch'te yayin yaparken tanidim sizi.3-4 yıllık canım yani. zor zamanlarımda ne biriyle dertlesiyorum ne ailemle konusuyorum.direkt sizin videonuzu izlemey kosuyorum.ceydanin espriler ve fıratın espriye karşı bakisi,utkunun ebirden beliren esprileri,fıratın hep ceydadan bisi istemesi ceydanın umursamaması,ceydanın gulme krizleri,utkunun yazilari,pelinin takilari ve varligi... gercekten unlu olmak icin cok buyuk seyler yapmak gerekmiyor bence.karakter,kisilik onemli.firatla ceyda cok buyuk seyler yapmiyolar.mesela videonun onune gecip sohbet ediyorlar ve suan 4,77milyon aboneleri var.yani herseye takilmamak lazim.ben de nerden nereye geldim.neyse 3-4 yillik bir can olarak sizi coooook seviyorum.sevgiler.~Ada
Ayşegül İpek
Ayşegül İpek Yıl önce
32 yıllık hayatımda ben böyle mükemmel bir çift ve sahur programı görmedim 😎
ahmetispq
ahmetispq Yıl önce
32 like ı bozmayalım
sydney carton
sydney carton Yıl önce
@ahmetispq 42 yapıyorum sbshdjfj
Eylül Meriç
Eylül Meriç Yıl önce
@sydney carton 58 yaptım
sydney carton
sydney carton Yıl önce
@Eylül Meriç bshshdhdugfu 98 olmuş
ahmetispq
ahmetispq Yıl önce
Bende 282 yapim bari
Arifa Rasul
Arifa Rasul Yıl önce
33 senedir hayattayım, sabahın dördünde Ceyda kadar güzel espri yapanını görmedim 🤣
Harry Potter
Harry Potter Yıl önce
✨12 yıldır hayattayım sizin gibi uyumlu çift görmedim. Sevgilerle❤️✨
×My_dino×
×My_dino× 5 aylar önce
12 yıllık ömrümde hiç böyle tatlı bir çift görmedem 💗💗💗
Charlie Potter
Charlie Potter Yıl önce
16 yıllık hayatımda bu kadar muhteşem bir çift görmedim
wanna be yours
wanna be yours Yıl önce
+1
wanna be yours
wanna be yours Yıl önce
Ama tek sorun benimki 16 yıl değil hdjdj
Paulflix
Paulflix Yıl önce
@wanna be yours gelmemeyegidenadam
makro cnc
makro cnc 5 aylar önce
Valla harikasınız bu yılda bi sahur videosu cok mükemmel 👌 olur :)
Belinay
Belinay Yıl önce
21 yıldır hayattayım Ceyda abla kadar sahurda enerjik olan biri görmedim 😂 Seviliyorsunuz 🤍
《{~Belinay Demir~}》
《{~Belinay Demir~}》 Yıl önce
Benim adımda belinayyy 🤍🤍🤍
Belinay
Belinay Yıl önce
@《{~Belinay Demir~}》 yia 🤩
Ünzüle Kuruş
Ünzüle Kuruş Yıl önce
Bende 12yıldır ve böyle pozitif biri görmedim
furkan baba pro
furkan baba pro Yıl önce
1000ci like benden
hamty dumty
hamty dumty Yıl önce
Kanalı önceden görmüştüm ama unutup gitmiştim, biraz hastalandım evde yatıyorum sabahtan beri bir o videodan bir bu video ya izleyip duruyorum. Çok eğlenceli siniz 💕
kapalı
kapalı Yıl önce
14 yıllık hayatımda tek güldüğüm zamanı sizi izlerken farkettim..💗😋
Çağla Karabayrak
Çağla Karabayrak 2 aylar önce
33 yıllık hayatımda bu kadar güzel gülen bu kadar güzel enerjik bu kadar güzel emerji veren çift görmedim ceyda🤍fırat şahanesiniz canlar 😍
Aylin Akyel
Aylin Akyel Yıl önce
30 yıllık hayatımda böyle sahura doğru görmedim . :) Çap çap ustanın su şişesine şaşırmasında koptummm , koptumm :D çok eğlenceli bir video olmuş :)
Ezgi A
Ezgi A 6 aylar önce
sahuru beklerken bunu izlemek güzel oldu.. umarım ikinci versiyonunu da bu sene izleyebiliriz
Esma
Esma Yıl önce
Sahurda bile enerjik olan ve espriler yapan Ceydik; zaman,mekan farketmeksizin sürekli birileriyle ugraşan BAŞINA BUYRUK TİP Fırat Boy, işinin hakkını verip gece gündüz demeden çalışan görünmez kahraman Yunus abi, yazılarıyla videoya kendini dahil eden Utku Abi...Her zaman olduğu gibi samimiyet dolu bir video❤
azar_gülce
azar_gülce Yıl önce
Çok haklısın Adın haklı mı senin¿
𝚖𝚛𝚜 𝚏𝚛𝚎𝚊𝚔•-•
𝚖𝚛𝚜 𝚏𝚛𝚎𝚊𝚔•-• Yıl önce
Çok iyi söylemişsin 👏🏻👏🏻
Nermin  Cəfərova
Nermin Cəfərova Yıl önce
3.kez izleyisim
🌸cats are endless🌸
🌸cats are endless🌸 Yıl önce
Çok haklısın
Mery Em
Mery Em Yıl önce
Tek samimi icten güldügüm insanlarsiniz allah mutlulugunuzu daim etsin nice güzel yillar beraber sac sakal beyazlatin insallah masallah hocam gn ♥️
Basak Kalender
Basak Kalender Yıl önce
Dönüp dönüp izlenecek video resmen her gülme ihtiyacımda buradayım 💙
_chaer_💥🔥
_chaer_💥🔥 Yıl önce
Harikasınız bir can olarak örnek aldığım tek çiftsiniz 💐
Fatih
Fatih Yıl önce
Son zamanların en güzel videosu bu idi. Seneye Ramazan ayında inşallah bi sahur videosu daha izleriz. 😊 Seviyoruz sizi
Gaye
Gaye 6 aylar önce
22 yıllık hayatımda böyle bir çift ne gördüm ne duydum ❤😂
Hedef tıppp
Hedef tıppp Yıl önce
18 yıllık hayatımda sizin kadar samimi ,neşeli bir çift görmedim. YKS sürecinde bana çok iyi geliyorsunuz. Birlikteliğiniz daim olsun. İyi ki varsınız.
Büşra Akbaba
Büşra Akbaba Yıl önce
Beş ay sonra tekrar izleyeyim dedim yine kahkaha atmaktan çenem ağrıdı. Süpersiniz. Bu arada zaman ne çabuk geçmiş yafff 😁😁
𝓔𝓵𝓪
𝓔𝓵𝓪 2 aylar önce
12 yıllık hayatımda sizden daha güzel Bi kanal görmedim mükemmelsinizz💗💗💗
Çağo 65
Çağo 65 9 aylar önce
7 ay önce hazırlanan bir sahur videosu izlerken Aralık 2022 tarihinde ben neden bu saate kalkıp sahur hazırlıyorum kendime anlamıyorum :)
Zyvrex
Zyvrex 9 aylar önce
ne işin var abi bu saatte burada :D
Çağo 65
Çağo 65 9 aylar önce
@Zyvrex yanlisikla uykudan uyanmazmiyim, sonra elim yanlislikla yotubeye değmesin mi, sonra bir anda karşıma bu video cikmasin mi 😀😀
Sgab Bard ZANİOLO
Sgab Bard ZANİOLO 9 aylar önce
@Çağo 65 knk ramazanda değiliz
inThemorning
inThemorning 9 aylar önce
@Sgab Bard ZANİOLO sadece ramazanda mi tutuluyor oruç??????
Çağo 65
Çağo 65 9 aylar önce
@inThemorning krall vurdu ve gol oldu
EMINE Morali
EMINE Morali Yıl önce
Beni cidden videolarda tek güldüren insanlar ya iyi ki varsınız 💗💗
Müge KABASAKAL
Müge KABASAKAL 11 aylar önce
Yatmadan önce ses olsun diye açtığım video oldu artık hem eğleniyorum hem uyuyorum ❤️
Damla Aydin
Damla Aydin Yıl önce
19 yıllık hayatımda darbe gördüm,virüs gördüm,eğitim sisteminin sürekli değiştiğini,biz gençlerin hiçbir zaman önemi olmadığını da gördüm. Ve 19 yıllık hayatımın iyi ki birkaç senesinde sizi tanımışım da azıcık keyfim yerine geliyor, dinleniyorum. Rabbim sizi hiç ayırmasın yüzünüzdeki o tatlı gülümseme,birbirinize olan aşkınız ,saygınız hiç gitmesin . Öptüm çok seviyom 💚💚💚💚
Jungkook's carrot
Jungkook's carrot Yıl önce
19:56 20:12 abi burada koptum bittikçe başa sarıp izledim aşırı iyii... yaaa size bayılıyorum her gün bitiminde bugün de gülebildim diyebilmek için açıp sizi izliyorum... hayatıma neşe katıyorsunuz iyiki varsınız SİZİ ÇOOOOOKK SEVİYORUMMMM
soft _series_23
soft _series_23 6 aylar önce
çok samimisiniz💗Orucunuzu Allah kabul etsin
Marangoz Usta
Marangoz Usta Yıl önce
Pazar sabahı kahvaltı menümüz ney? Tabiki tava böreği. Bilin bakalım hanım, tarifi kimden alıyor😀😃😀 Samimiyet insan mıknatısıdır ve siz çok samimisiniz. Maşallah size
Lisa♡Jisoo
Lisa♡Jisoo 6 aylar önce
Ramazan yeniden geldi yine çekermisinizz bu sabah bu tağrifi tekratdan denicem inş sizi çoook seviyoruz 💕💗💖
esrainy
esrainy Yıl önce
Ceydanin sahurda bile gülme krizlerine girmesi benim o saatte tek işlevim nefes alıp yemek yemek
Mehmet Uçar
Mehmet Uçar Yıl önce
😊
Zeynep
Zeynep Yıl önce
Bendede enerji patlaması oluyor
Robin
Robin Yıl önce
Biz sahura kalkınca herşeyi çabuk çabuk hazırlayıp yiyoz sizin neyi nasıl pişireceginize karar vermeniz yarım saat sürdü😂 siz 1 de felan mı kalkıyonuz sahura canlar😅
Carmen
Carmen Yıl önce
ceyda ablanin bitmeyen kahkaha tufanı 😝
Gaye
Gaye 11 aylar önce
22 yıllık hayatımda ne böyle bir kameraman, ne böyle bir editçi ne böyle bir çift ne de kanal gördümm 🥺
Melek Zeynep Kara
Melek Zeynep Kara 7 aylar önce
11 yıllık hayatımda sizin gibi eğlenceli ve tatlı bir çift ne gördüm ne duydum😘
vişneli cheesecake
vişneli cheesecake Yıl önce
Fırat yemek yapınca ben acayip geriliyorum Ceyda nasıl da sabırlı ve pozitif helal be 😂😂😂
Zeynep Bulut
Zeynep Bulut Yıl önce
20 yıldır hayattayım böyle güzel bir çift görmedim. Bir de izlerken sahura yetişemeyeceksiniz diye stres olmak da canlığa dahil mi ❤
Şevoli Brokoli
Şevoli Brokoli Yıl önce
Off vallaha yaa,yetişemeyecekler diye ödüm koptu💙
Alfas
Alfas Yıl önce
Ben şahsen yetiştikleri ne inanmıyorum hele yunusun hiç yazık ne çekti oğlan ya 🤣
Şevoli Brokoli
Şevoli Brokoli Yıl önce
@Alfas ahhahah vallaha isterse üçte uyansınlar ben de inanmıyorum😂 İnşallah Yunus çekerken arkada tırtıklamıştır bir şeylerden😂
Nereye Geldik
Nereye Geldik Yıl önce
*İNŞALLAH BİZİM KANALIMIZ DA SİZİN KANALINIZ, GİBİ BÜYÜR (SİZİ ÇOK SEVİYORUZ NOLUYO YA NİCE MİLYONLARI GÖRÜN İNŞALLAH.)* 💙💙
Abdülhakim Bakmaz
Abdülhakim Bakmaz Yıl önce
Profilimde ki sayıyı 900 yapsak be Knklar
Fatma
Fatma Yıl önce
Birlikte yemek hazırlayan çiftler harika ya
Şeyma Sağınç
Şeyma Sağınç 7 aylar önce
Diş ağrısıyla uyanıp izlemeye başladım. Ağrım geçti sayenizde 😂😂
~i just want comfort life ~
~i just want comfort life ~ 7 aylar önce
14 yıllık hayatımda Ceyda kadar komik ve iyi espiri yapabilen kimse görmedim
Hacer Yigit
Hacer Yigit Yıl önce
13 sene den beni hayattayım Ceyda abla kadar enerjik guzek espriler yapan ve sahura enerjik giren bi insan görmedim iyiki varsin Ceyda ablaaa❤
Asya Albayrak
Asya Albayrak 22 gün önce
Bir insan mutsuzken Ceyda ablayı uyandırın Ceyda abla kahkaha atarken insan mutlu olur
Sena Nur Doğan
Sena Nur Doğan Yıl önce
Bir tane daha sahura doğru videosu gelmeli,o kadar komik olmus ki.Ceyda'nın durup durup gülmeleri(bana hep kendimi hatırlatıyor),uykusuzluguna rağmen sakalarina devam etmesi,fıratın uyku sersemi hali ve konuşmaması,uyanamaması qwşdhjskj çok tatlısınız,cok seviyorum ikinizi de♡
brokengirl
brokengirl Yıl önce
Aynen kesinlikle
sid
sid Yıl önce
Eveeet kesinlikle
Defne İL
Defne İL 3 aylar önce
Eski videoları tekrar tekrar izlemek gibisi yok beee
İsim bulamiom
İsim bulamiom Yıl önce
12 yıllık hayatımda böyle bir çift ve böyle bir sahur götmedim HARİKA!
Ayşe Asya Altıkulaç
Ayşe Asya Altıkulaç Aylar önce
12 senelik hayatımda bu kadar güzel çift görmedim❤
melis onat
melis onat Yıl önce
Ceyda’nun neşesi bulaşıcı maşallah dünya tatlısı ❤️❤️
Bulanık Portre
Bulanık Portre 11 aylar önce
23 yıllık hayatımda, böyle samimi tatlı bir çift görmedim. Maşallahhh!! 🤍🥹
leyligül
leyligül Yıl önce
19 yıllık hayatımda bu kadar eğlenceli bi sahur hazırlığı görmedim 😂 iyi yaşa noluyo ya 💕🌸
gece ayabakan
gece ayabakan Aylar önce
İnanılmaz güzel bir çift ❤
staywq
staywq 8 aylar önce
11 yıllık hayatımda bu kadar samimi bu kadar tatlı bir çift görmedim❤❤❤❤❤❤
esra
esra 6 aylar önce
11 aydır bilmem kaç kere izledim ramazan da yaklaşırken yeni bir sahur videosu istiyoruzz
Cansu bulut
Cansu bulut 7 aylar önce
15 yıl hayatımda sizin gibi güzel çift görmedim en büyük hayalim bu"noluyo ya nın benim mesajıma mesaj atması" Uyarı=sizi çooook seviyorum:)
Ece Disli
Ece Disli Yıl önce
Selamün aleyküm çok severek izliyorum sizi komik videolar çekiyor sunuz minik minik böğrekler yapsanız kızartsınız daha iyi hızlı pratik yapardınız bence 💚💚💚
DaMieN Riddick
DaMieN Riddick Yıl önce
Saat 2030 itibariyle izlemeye başladım :) Kanalın yeni üyelerinden birisi olarak Ceyda'nın uykulu halleri ve kahkahaları yine beni benden alıyor :D Tahta kesme tahtası :D Bir karı - koca mutfaktaki sudan ne kadar korkabilir adlı çalışma :D 42 senedir hayattayım efendim, yorumumu da yaptım :D Önünde be kadın?! :D Anasını gardaşını? :D Sağlıklı beslenen kadın Ceyda :D Fena fikir :D
Ayşe Rüveyda Yurttürk
Ayşe Rüveyda Yurttürk Yıl önce
11 buçuk yıllık hayatımda sizin kadar güzel bir çift ve TRshow kanalı görmedim 🥰
Ayşe Rüveyda Yurttürk
Ayşe Rüveyda Yurttürk 6 aylar önce
12
xMeqiw
xMeqiw 6 aylar önce
sahur videosunun gelmesine çok az kaldıııı
Bilgün Helvacı
Bilgün Helvacı Yıl önce
Ceyda abla ne kadar pozitif ve komiksin bir insan gözü kapalı bile gülüyorsa yani enerjik bir insandır
Azra
Azra 8 aylar önce
12 yıllık hayatımda gördüğüm en güzel çiftsiniz Allah ayırmasın
Tulay ARIKOZ
Tulay ARIKOZ 5 aylar önce
Çap çap reisin tarifini yapıp herkese yedirip övünmekte baska bir güzelmiş ❤😅😅
Meryem Doğru
Meryem Doğru Yıl önce
Ceyda Abla motivasyonum ne kadar düşük olursa olsun o güzel kahkahanı görünce kendimi iyi hissediyorum.İyi ki varsınız.:)
Rlx video
Rlx video Yıl önce
profilimde 16 yazıyor bi el atarmısın 20 olsun kankam,şimdiden teşekkür ederim
Asyanın Dünyası
Asyanın Dünyası Yıl önce
Yemek yağına çok güldüm!! Bu eğlence için size çok çok çok teşekkürler. Sizi çok seviyorum!
Şeyma
Şeyma 11 aylar önce
24 yıldır hayattayım, böyle samimi bir çift görmedim.😁
eylül büke
eylül büke 9 aylar önce
inanmıyorum ceyda sen bensin ya resmen. erken saatte uyanınca böyle manasız gülme krizlerine giriyorum kader arkadaşım benim
Nur
Nur 4 aylar önce
29 yıllık hayatımda tava böreğini pişirmek için ocağı açıp ısınmasını baklemeyi de ben senden gördüm Fırat abi😂😂😂 başına buyruk
Pentagram
Pentagram 6 aylar önce
Ceyda sağlıklı yemek takıntısı konusunda aynı ben😂
Rabiş
Rabiş Yıl önce
18 yıldır hayattayım , sahurda hiç Ceyda abla kadar neşeli olmadım. Hep tarlası yanmış köylü gibi pide yerim. Allah bozmasın neşenizi.
Melike
Melike Yıl önce
Tarlası yanmış köylü mü ĞAÇXÖAÇXAÖLXÖALXAÖÇXPSÇ
Yusuf
Yusuf Yıl önce
@Rabiş Allah iyligini versin gülmekten öldüm yaa😂😂😂
Belinmoon
Belinmoon 7 aylar önce
13 yıllık hayatımda sizin gibi sempatik cana yakın samimi enerjik romantik ve sadık çift görmedim her nekadar az bir süre olsada çok çift gördüğüme eminim çoğu 2 sene sonra hemen ayrılıyor evliliği trip atma yada çocuk işi sananlar var bu yüzden lütfen belli bir olgunluğa ulaşmadan evlenmeyin saygılarla 10 ay sonra 5. izleyişim falan neden ilk kez yorum yaptım bilmiyorum.UHDUSIHDWUIDHAUDHBAWOUIDHWIDDAHYAWHDOAWHDOWYA.TÜM VİDEOLARA BİR YENİDEN İZLİYORUM SÜPERSİNİZ.
Nehir Nisa Taşkıran
Nehir Nisa Taşkıran 9 aylar önce
14 yıldır hayattayım böyle tatlı insanlar tanıdığım için çok şanslıyım
Kübra Kayalı
Kübra Kayalı Yıl önce
14 yıldır oksijen alıyorum sizin kadar uyumlu bi çift görmedim sizi severek izliyorum🤍🙃
Akıl Kaçıran Tostu Efsane Tarif !
28:35
Noluyo Ya ¿
görünümler 2,5 Mn
Kısmetse Olur: Aşkın Gücü 245. Bölüm - FİNAL (PART 1)
1:34:39
Kısmetse Olur: Aşkın Gücü
görünümler 1,7 Mn
Daha Renkli Daha Lezzetli mi ? Atıştırmalık Testi !
27:39
Efsane Uzay Patatesi Tarifi !
29:07
Noluyo Ya ¿
görünümler 2,4 Mn
HİPNOZ nasıl yapılır?
16:29
Metan Akademi
görünümler 9 B
Trabzon Rize Sokak Lezzetleri ! | VLog
40:06
Noluyo Ya ¿
görünümler 5 Mn
Çok Kolay Tarif  ! Baloncuk Pastası @refikaninmutfagi
28:46
Köpeklerimiz Bizi Yıkadı  | Sahip Yıkama Vlog
21:50
Çıldırmalık Hamursuz Dürüm Pizza !
26:26
Noluyo Ya ¿
görünümler 2,9 Mn
Lümpen Vs Çapçap ! Noodle Star !
31:00
Noluyo Ya ¿
görünümler 4,3 Mn
Gerçek Mi Maket Mi #shortsvideo #shorts
0:21
Umay Açina Tube
görünümler 236 B
Buzdan Bardak Yaptım 😻
0:35
kurgusalseyler
görünümler 953 B
Dilan Polat Milan anne beni niye götürmedin
0:30
Dilan Polat Videoları
görünümler 218 B