MERKEL PİMİ ÇEKTİ ALTIN BOMBA GİBİ PATLAYACAK !!!

  görünümler 287,533

Selçuk Geçer

Aylar önce

MERKEL PİMİ ÇEKTİ ALTIN BOMBA GİBİ PATLAYACAK !!!
trshow.info/on/qU4fCu2zSL8gamk2CgvjCQ.htmljoin
Selçuk Geçer TRshow Kanalında yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kesinlikle yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorumlar Selçuk Geçer'in kişisel görüşlerine dayanan analizlerden oluşmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Burada yer alan bilgiler, tamamen yoruma dayalıdır ve asla kesin ifade etmez. Burdaki yorumlardan yola çıkarak yatırım yapan kişilerin kararlar ve ticari amaçlı işlemlerden doğabilecek zararlardan Selçuk Geçer hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmemektedir. Burada yer alan görüş ve düşüncelerin hiçbir bağlayıcılığı yoktur.
-
Destek Olmak İçin ► www.patreon.com/selcukgecer
Tüm Videolar ► trshow.infovideos
Yeni Videoları Kaçırmamak İçin ► trshow.info
-
Sosyal Medya ►
selcukgecer_
_selcukgecer
-
trshow.info?search_query=%23selcukgecer
Kategori
Haberler ve Politika
İletişim Mail ► selcukgeceryt@gmail.com

YORUMLAR
Kadir Keskin
Kadir Keskin Aylar önce
Helal hocam..ekonomist,'den çok halkın sesi oluyorsun
Abdullah AKIN
Abdullah AKIN Aylar önce
Maaşınızı dolarla mı alıyorsunuz ehehe
taner şahin
taner şahin Aylar önce
uzun zamandır takip edıyorum seni selçuk GEÇER tüm gerçekleri dogru tespit ediyorsun helal olsun sana.ekenomının gerçek profosoru
Bedrettin Toptancı
Bedrettin Toptancı Aylar önce
👍🏻
sedat kayalar
sedat kayalar Aylar önce
Ekonomi bakani olacak potansiyele sahipsin... Bu ulke yanlis yere yanlis vidayi kullandigi icin her tarafindan gicirtilar geliyo. Isi daima ehline vermek ehline yaptirmak gerekir. Isi bilmeyen de ... carsafa dolar..eline yuzune bulastirir..
cem ertan
cem ertan Aylar önce
279 troller beyenmemiş 280 biraz önce geldi sabah uyuya kalmış galiba
Egemu
Egemu Aylar önce
Selçuk geçer +1👑
cem ertan
cem ertan Aylar önce
Adamın biri yazmış aylardır patlıcan diyorsun hani patlamadıdiyor güldüm bir ayda 450 den 501 çıktı nasıl takip ediyorsunuz sadece videomu izliyorsunuz piyasa analiz yada bir ayda nekadar olmuş nereden nereye gelmiş bir bak
ALPER AKIN
ALPER AKIN Aylar önce
Ne oldu.Bi İslam MEMİŞ denyosu vardı.O ve onun gibi satın alınmış yorumcular sustu.Helal olsun size İç ve dış tüm politikaları,ekonomik gelişmeleri takip edip aylarca altının yükseleceğini belirttiniz.Ve sizin sayenizde satmayip çok kar ettim.Tesekkurler.Gönul isterki ben kazanacağına ülkem kazansın ama bunlarla zor
cem ertan
cem ertan Aylar önce
Ne dediyse çıktı senin sayende kazandık kazanmayada devam edeceğiz
Hakan Tez
Hakan Tez Aylar önce
SAYIN GEÇER BÜTÜN ANA İNTERNET BLOGLARINDA SİZİN ÖNGÖRÜLERİNİZ HABER YAPILMIŞ.TEBRİK EDRİM BAŞARINIZDAN DOLAYI SİZİ.....
meng sarı
meng sarı Aylar önce
Peki Aralık ayı itibariyle tüm Dünya da covid aşısı yapılmaya başlarsa altın ve emtia fiyatları dibe doğru giderse tüm borsalar da tavan tavan giderse bu yorumlar sayesinde altın ve döviz alan vatandaş ne yapar o yüzden dikkatli olmakta fayda var.
omer faruk Harmanci
omer faruk Harmanci Aylar önce
Nerede bu muhalefet ⁉️❓❓Yoksa işbirlikçimi , bu dizayn edilmiş muhalefet ⁉️❓❓İçeriyi bıraktık şimdi dışarıya mı suni gündem sataşmaları ⁉️Diplomaside üslup adap edep yokmu ❓❓❓şimdi birde reno larımı yakacaz yani
Fadime Özdemir
Fadime Özdemir Aylar önce
Altın ve doları endüşük seviyede bozup tepeden satıyor bankalar. Yükselmesi suç oldu şimdi. Paramızı değerlendiremiyoruz nolcak şimdi.
Ali Akyol
Ali Akyol Aylar önce
Çok güzel anlattın bütün söylediklerin gerçek oldu sen bu işi biliyorsun arkadaş
İnci İlyaslı
İnci İlyaslı Aylar önce
👍🙏
Yasin Erdal
Yasin Erdal Aylar önce
TEŞEKKÜR
Fadime Özdemir
Fadime Özdemir Aylar önce
Cumhuriyet bayramınız kutlu olsun Selçuk abi.
Ergün Kuçlu
Ergün Kuçlu Aylar önce
Minnettarız hocam
rıza hoca
rıza hoca Aylar önce
Su kidemli analist mali yuzunden zarar ettik dolarda. Gene en cok tahmini tutan selcuk bey
necmi oz
necmi oz Aylar önce
Reis in kurtuluşu biden iktidara gelmesi,,,çünkü çöküşe bahane bulamazsa daha çok keyif çayı içeriz
Behçet Gündüz
Behçet Gündüz Aylar önce
Sen olmasan biz ne yaparız pilimiz bittikçe dolduruyorsun iyiki varsın beğenerek izliyorum ekonomistler içinde ençok seni dinliyorum zararda etmedim yaşa
Mehmet Aslan
Mehmet Aslan Aylar önce
İkinci el araç hakkında düşünce ve yorumlarını bizimle paylaşabilirsiniz Selçuk bey
Emre Reisoğlu
Emre Reisoğlu Aylar önce
Ekonomik gündemi tüm yönleriyle sentezleyip sağlam ve altyapılı yorumlar yapan bir tek siz varsınız.. Yeni türeyen ve boş boş konuşup magazin yapan altın döviz yorumcu bozuntularını gördükçe iyi varsınız diyorum.
Tekin Gulagiz
Tekin Gulagiz Aylar önce
Bu bankaların makas aralığı ne olacak onlarda bindi ustumuze
İnanç Tuncer
İnanç Tuncer Aylar önce
Hocam iyiki varsiniz sevgiler saygilar kahvemi yapiyorum arkama yaslandim
Burak Sağlam
Burak Sağlam Aylar önce
ALTIN PATLAYACAK 1.NEDEN CORONA 2.NEDEN ABD SECIMINDEN SONRA FED CIDDI BIR PAKETLE PIYASAYA DOLAR BASMASI ! BUNU TRUMP YAPACAK BIDEN DE YAPACAK SECIM SADECE NE SEKILDE YAPILACAGINI BELIRLEYECEK ! TRUMP ELEKTRONIK CUZDANDAN YAPMAYI PLANLIYOR BITCOIN CAĞININ STARTINI VERME CABASINDA ! BU YIL EN ÇOK ALTIN ALAN ULKE TURKIYE ! ILK DEFA DOLARIN YUKSELMESI BENI TEDIRGIN ETMIYOR SAĞLAM DURUP DEGERLI EMTIALARI ELIMIZDE TUTUP DALGALANMANIN DURMASINI BEKLICEGIZ
Nasıl olacak o iş?
Nasıl olacak o iş? Aylar önce
Abi oturup sadece açıklama ve gelişmeleri takip eden insanlar var ne ara merkel açıklama yaptı da İstanbul borsası düştü amk :D valla normal vatandaş elinde 3-5 gram altınla ne bok yiyeceğini şaşırıyor. Bence liseye borsa emtia dersi konulmalı (!) Ulan bütün ekonomi orada dönüyor ve bir ülkede en önemli kalemken insanlar 30 yaşına gelip çoluk çocuğa karışıyor, hesabında belli bir miktar para var evlenmiş altın takmışlar para takmışlar hadi ev alalım hadi araba alalım paralar pic oluyor. Bunları bilen insanlar böyle normal vatandaşın parasını toplayıp toplayıp daha da zengin oluyor. Sonra yanlış anlama abi ama Selçuk geçer olmasa TRshow olmasa boku yedik. Bu kadar başıboşluk olmaz.
Avni Coşkun
Avni Coşkun Aylar önce
Selçuk Bey ağzınıza sağlık verdiğiniz bilgiler için teşekkürler selamlar sayğılar
Rıza Devrilmez
Rıza Devrilmez Aylar önce
Merkel şöyle dedi böyle dedi hepsi yalan dünya dijital sisteme geçilecek Avrupa o yüzden bu corona diye bir şey çıkardılar ve corona zaten bir tür griptir
FUAT ÇAKMAK
FUAT ÇAKMAK Aylar önce
Google adam yazdım SELÇUK GEÇER çıktı
yücel altın
yücel altın Aylar önce
👍
Rıza Devrilmez
Rıza Devrilmez Aylar önce
Dolar 20 tl olacak Euro da 25 tl olacak ne zaman olacak derseniz 2023 te
ozer kutlu
ozer kutlu Aylar önce
Selçuk bey.. her yorumunuz doğru çıktı..... selamlar
Melek Sezgin
Melek Sezgin Aylar önce
Konut alım satımı için bir oneriniz var mı? 3 dairem var. Vergisinden algisindan bıktım. Kıta getirileri yetersiz. Satmak istiyorum, para etmiyor.
Umit Demir
Umit Demir Aylar önce
.
Yakup bıçakcı
Yakup bıçakcı Aylar önce
Bu altının durumu ne olacak düğün var altın yok para yok nasıl alacağız biz bu altınları
Müjde Batmazoğlu
Müjde Batmazoğlu Aylar önce
Şahanesin büyük ekonomisy
Yüksel Ay
Yüksel Ay Aylar önce
👍
seyittahir aydın
seyittahir aydın Aylar önce
Korkusuzca konuşan birisin tüm gerçekleri ortaya atiyon helal olsun size Selçuk bey
ömer yılgınca
ömer yılgınca Aylar önce
SAYIN SELÇUK BEY O KADAR İŞHALI VE İSPANYA FUTBOL SPİKERLERİ GİBİ KONUŞUYORSUNUZ. Ama boş konuşuyorsunuz. bu kadar iştahlı olma . Ülkemiz iyi devlet başkanımız SAYIN RECEP TAYYİP ERDOĞAN OLDUKÇA BU ÜLKEYİ SİZİN GİBİ ŞARLATANLAR YIKAMIYACAK.... nokta
Erkan Sylmz
Erkan Sylmz Aylar önce
Teşekkür ederim
U. Morales
U. Morales Aylar önce
Helal olsun selçuk geçer o kadar yorumcu izlerim bu analizi yapan yok düşme çıkma sebeplerini tam belirten ....nokta atışı
ulas özdabak
ulas özdabak Aylar önce
Eur dolar paritesi ne olur
Veysel Aslan
Veysel Aslan Aylar önce
Yaaa,Adamsın,Adam Hemde Adamın DİBİSİNN Allah Yolunu Bahtını Açık Etsin Daha Ne Diim
Aynur İlkutlu
Aynur İlkutlu Aylar önce
👍harikasin hocam
Murat Çakıcı
Murat Çakıcı Aylar önce
Selçuk abi seni dinlediğim günden beri tespitlerinin ne kadar doğru olduğunu yaşayarak görüyorum benim için çok kıymetlisin analizlerin için çok teşekkür ediyorum başarılarının devamını diliyorum
Ayhan Sarac
Ayhan Sarac Aylar önce
29 ekim cumhuriyet bayrami bütün türk milletine kutlu olsun..
Aynur Adıbelli
Aynur Adıbelli Aylar önce
Emeğinize nefesinize sağlık Sayenizde Zarar etmiyorum 🙏🙏
Ömer nural
Ömer nural Aylar önce
Teşekkürler
mert çapar
mert çapar Aylar önce
Ağzınıza sağlık hocam 👏👏👏
Hüseyin Cınbırtoğlu
Hüseyin Cınbırtoğlu Aylar önce
Selçuk reis ne derse o
Serdar Kalkan
Serdar Kalkan Aylar önce
Bazı arkadaşlar altın hadi patlasın diyor zaten çıkıyor bu yılın başında okumuştum ABD de uzman bir isim 2021 in ilk üç ayında ons altın 2500 dolar' ı bulabilir demiş beklemek lazım dayanma gücü lazım ocak gibi hatırlıyorum 290 dan geldi buralara 9 ayda nirden nireeeye herkes kazandı eminim .
Kemal Ungan
Kemal Ungan Aylar önce
Siz bu isi biliyorsunuz Selcuk bey
Mete Arpak
Mete Arpak Aylar önce
Ekonominin bu duruma gelme sebebi 18 yildir her secimde iktidara oy veren kesimdir.Cari açiklari onlardan tahsil etmek gerekir.
Abdullah Erdoğan
Abdullah Erdoğan Aylar önce
Kendine dikkat et selçuk bey hoşça kal sağ ol var ol sana özel teşekkür ederiz
Mahmut Yıldız
Mahmut Yıldız Aylar önce
Çok mükemmel bir yorumcusunuz.Harika bilgiler veriyorsunuz iyiki varsınız tşkler
Ömer Gündüz
Ömer Gündüz Aylar önce
Muraaat muraaat ...
Mehmet Can Şengün
Mehmet Can Şengün Aylar önce
Artık herkes gidişatın kötü olduğunu kabullenmiş üç kuruşumda eriyip gitmedi sayende diye teşekkür ediyor, ama asıl eriyip giden geleceğimiz hayallerimiz kazanacağımız alacağımız tl olarak maaşlar paralar. Sonumuz hayrolsun...
mecit kulak
mecit kulak Aylar önce
Hacam emeyine yüreğine sağlık ne dediysen hep cıktı
Muhammet Durmuş
Muhammet Durmuş Aylar önce
Teşekkürler Selçuk bey
TheEno78
TheEno78 Aylar önce
murat muratoglu ne demisti dolar icin?
TheEno78
TheEno78 Aylar önce
hmmmmmm
itacen100
itacen100 Aylar önce
Selcuk bey iyi gunler, siz bence 6 milyon avrupadaki turk vatandasin turkiyedeki paralarini ve mal varliklarini geri cekeceginide ele alirsaniz dolar falan kalmayacak memlekette bu bilgi paylasimi ile ilgili imzalanan anlasmadan dolayi, yine alin teriyle biriktirdigi elinden ucan gurbetciler vede bankalarin bazilari parasini cekmeye gidenlere yok kardesim para mara cekemezsin demesi,
E Dbağ
E Dbağ Aylar önce
🙄🙄
Cinar3434
Cinar3434 Aylar önce
Selcuk hocam inanilmaz isabetli yorumlariniz bilinki abone sayinizdan cok daha fazla etkilesim sagliyor. Rica etsem bi kezde avrupada yapilan gayrimenkul yatirimlari hakkinda da yorum yapar misiniz? Kaldi ki ikamet edilen evlerden haric mulk yatirimi yapan yatirimci gurbetcilerin sayisi oldukca fazla. (Halen 13-14 yilda amorti edilimi durumu mevcut)
Beytullah Özdemir
Beytullah Özdemir Aylar önce
Cuma günü 8.40 açılış olur
Muharrem Cavdar
Muharrem Cavdar Aylar önce
Erdoğanizm battı. demekki, erdoğan, kendini, ailesini yandaşlarını ihya için bu görevi almış. kendisi ihya oldu, Türkiye BATTI. şimdiden sonra yaptığı ise, torunlarınızın geleceğini yemek. azıcık aklınız varsa, buna mani olun. acınacak hale geleceksiniz !
afrikalı komanda
afrikalı komanda Aylar önce
Guzel yorum
Hüsnü Bicakcioglu
Hüsnü Bicakcioglu Aylar önce
Allah sonumuzu hayır etsin
Sony Msc
Sony Msc Aylar önce
Helal horoz selcuk 😂😂😂
arpi sakarya
arpi sakarya Aylar önce
😷 🏠
arpi sakarya
arpi sakarya Aylar önce
💰 💵 💶 🏅🥇🥈
arpi sakarya
arpi sakarya Aylar önce
Kanada’dan 🇨🇦 sevgilerimle
Mahmut İşler
Mahmut İşler Aylar önce
Kanada güzel mi
arpi sakarya
arpi sakarya Aylar önce
👍👏 Tesekkurler
Uğur Aksakal
Uğur Aksakal Aylar önce
Midyeler çok gelirse yemek için yardıma gelebilirim Selçuk bey 😀
Edward T. Ergin
Edward T. Ergin Aylar önce
God bless you, Sir....
brawl arda
brawl arda Aylar önce
Abi altın 600 olcak 3 kasımdan sonrası önemli
Tolga ışıklılar
Tolga ışıklılar Aylar önce
Tsk hocam
Mustafa Sezgin
Mustafa Sezgin Aylar önce
Hocam bankada altın hesabım var ona el koyma gibi bi durumları olamaz dimi
Developer Tools
Developer Tools Aylar önce
ses deneme
Fatma Tezgör
Fatma Tezgör Aylar önce
Selçuk bey ben dul maaşıyla geçinen birisiyim elimde çok az bir altın var öyle küçük yatırımcı da değilim gerçekten çok az bir altın var bunu çeyrek ne kadar olunca satayım da biraz kârım olsun nezamana kadar bekleyeyim rica etsem cevap yazarmısın Allah razı olsun şimdiden
Ysn63
Ysn63 Aylar önce
Slm hocam bu dedikleriniz Ocak ayına kadar mi olacak.
Almondart Farmer
Almondart Farmer Aylar önce
Emeğine sağlık Selçuk abi bir numarasın
abd ab
abd ab Aylar önce
Yorumları niye göremiyorum?
Muhsin Yalumis
Muhsin Yalumis Aylar önce
Sen nasıl bır ınsansın analızınle gelecegı goruyorsun helal olsun sana
Hüseyin Selek
Hüseyin Selek Aylar önce
Gümüş ?
Serkan Açıkgöz
Serkan Açıkgöz Aylar önce
Kazan kaynadı artık taşmasını bekliyorum 👍
Bilgin Karabacak
Bilgin Karabacak Aylar önce
?
Mehmet Uzun
Mehmet Uzun Aylar önce
Bravo hocam öngörülerinizin hepsi çıktı .size laf atan ekonomist geçinenlerin hepsi bence sizin açıklamalarınızı dinleyip daha sonra ordan edindikleri bilgileri sanki kendi bilgileri gibi halka pazarlıyorlar .
caresiz
caresiz Aylar önce
Xxx
Aynur Gizer
Aynur Gizer Aylar önce
👍🏻
Leyla Toprak
Leyla Toprak Aylar önce
sene sonu 600 gram altin
Hakan Cengizay
Hakan Cengizay Aylar önce
Murat Muratoğlu 200 midye videosu istiyoruz
Köyüm Mantı ve çiğbörek evi
Köyüm Mantı ve çiğbörek evi Aylar önce
👍
Tolga Akan
Tolga Akan Aylar önce
Bu saaten sonra, 3 kuruş faiz artacak diye elindeki dövizini,altınını bozduranlar...!! Arkasından çooookkkk ağlar...
Ali Ufuk ÜNVERDI
Ali Ufuk ÜNVERDI Aylar önce
Abi yine show yaptin çomarlarin agzi acik kaldı.
Emre Zeybek
Emre Zeybek Aylar önce
Sa
Safer B
Safer B Aylar önce
Dıj güjler ah ah
Nurten BÜYÜKKAPUCU
Nurten BÜYÜKKAPUCU Aylar önce
Merhaba Selçuk Bey, Natural Gas ile ilgili görüşlerinizi de alabilirsek çok seviniriz.
Papaz Krizinden Beteri 11 Aralıkta Geliyor!!
12:37
Avrasya Yatırım
görünümler 156 B
Konuşanlar 29. Bölüm Tanıtımı
1:19
Konuşanlar
görünümler 505 B
Habertürk TV Canlı Yayın ᴴᴰ
Habertürk TV
görünümler 2
Konuşanlar 28. Bölüm
57:59
Konuşanlar
görünümler 3,5 Mn
Yaşamış En Zengin İnsan
14:54
Prof. Dr. Özgür Demirtaş
görünümler 409 B
NTV - Canlı Yayın ᴴᴰ
NTV
görünümler 2
KORKMA
18:44
Selçuk Geçer
görünümler 263 B
GRAM ALTIN 'DA YENİ DÖNEM | MURAT MURATOĞLU
15:51
Murat Muratoğlu
görünümler 347 B
Türkiye'nin Kış Resesyonu BUGÜN Başladı
17:25
ATİLLA YEŞİLADA
görünümler 86 B
GRAM ALTINDA ŞOK ETKİSİ
08:55
Senolkaan Gökdoğan
görünümler 5 B
Konuşanlar 29. Bölüm Tanıtımı
1:19
Konuşanlar
görünümler 505 B
Menajerimi Ara 14. Bölüm Fragman
0:59
Menajerimi Ara
görünümler 1,5 Mn
Yasak Elma 87. Bölüm Fragmanı
0:46
Yasak Elma
görünümler 2,6 Mn
Masumlar Apartmanı 12. Bölüm Fragmanı
0:31
Masumlar Apartmanı
görünümler 3,6 Mn