Kimseyi Koyamadım Yerine Yeniden...(Sezen Aksu - Doymadım Doyamadım🎶) | Masumlar Apartmanı 12. Bölüm

  görünümler 2,212,106

Masumlar Apartmanı

Aylar önce

Masumlar Apartmanı 12. Bölüm Özeti:
Safiye’nin ilk ve tek aşkı Naci yıllar sonra kapısına gelmiş, kanlı canlı karşısında durmaktadır. Ancak Hasibe’ nin gölgesi Safiye’ye rahat vermez, Naci’den uzak durması gerektiğini hatırlatır. Safiye yeniden alevlenmeye başlayan duygularını her zamanki gibi bastırmaya karar verir.

Han’ın içinde bulunduğu çıkmazlar çoğaldıkça ona destek olmaya çalışan İnci’yle aralarındaki bağ kuvvetlenir. Han Gülben’in Esat’a olan takıntısı yüzünden ciddi önlemler almaya karar verir. Gülben evdeki bu yeni kurallar içinde sıkışıp kalır. Onun için kurulan hapishaneden çıkmanın yollarını arar. Ev ahalisinin gözü üzerinde oldukça bu hiç kolay olmayacaktır. Son anda imdadına İnci yetişir, Gülben çıkış biletini bulur. Ancak yaptığı planın neye mal olacağının farkında değildir.

#MasumlarApartmanı her salı 20.00’de #TRT1'de!
------
Her evin bir sırrı, her kalbin bir yarası vardır. Bazen de kapıyı aşk çalar...
Masum hayatların gerçek hikayesi Masumlar Apartmanı her salı TRT 1’de!
------
Safiye (Ezgi Mola) ve Gülben (Merve Dizdar) yaşamı takıntılarla dolu iki kız kardeştir. Kardeşleri Han (Birkan Sokullu) ise hasta babalarının da bulunduğu bu aileyle dünya arasındaki tek gerçek bağlantıdır. Han’ın tüm hayat amacı iş ve ev arasında mekik dokuyarak bu aileyi ayakta tutmaktır. Ancak Han’ın dünyası İnci’yi (Farah Zeynep Abdullah) gördüğü anda değişecek, aşk; Han’ı ilk defa kendi mutluluğunun peşinden koşturacaktır. Her günü diken üstünde geçiren Derenoğlu ailesi, İnci’nin gelişiyle birlikte daha da kontrolden çıkacaktır.
Gerçek hayatların, iç acıtan hikayelerinden uyarlanmış bir başyapıt olan ve sürükleyici konusuyla herkesi şaşırtacak olan “Masumlar Apartmanı” dizisi her salı akşamı TRT 1’de…
------
Sosyal Medya Hesaplarımız:
Instagram: masumlarapartmani
Twitter: masumlarapt
Facebook: masumlarapartmani/

YORUMLAR
sudeninallahbelasini
sudeninallahbelasini 15 saatler önce
Yine geldim buraya cikamiyorum
Eda Nar
Eda Nar 20 saatler önce
Psikolog İzzet Güllü ' yü herkese ısrarla tavsiye ediyorum...
Göhan Göken
Göhan Göken 20 saatler önce
Metin Şentürk de güzel söyler bu parçayı
Kürşat Karaduman
Kürşat Karaduman Gün önce
“Ve en sonunda kuru yaprak dala dedi ki,beni unutma hatırla o yeşil günlerimizi”..
Ayşenur Gülcan
Ayşenur Gülcan Gün önce
Safiyeeeeeeeeeeee :')
Tülay Kadıoğlu
Tülay Kadıoğlu Gün önce
Allahın delisi safiyeye değil kılarnet çalmak tükürüğünü bile atmazdım sevgisiz 😡
Sevgi Özyalçın
Sevgi Özyalçın Gün önce
İzlediğim en iyi sahne
Bedirhan Kahya
Bedirhan Kahya 2 gün önce
Devamı gelir inşanlah 🎄
Bedirhan Kahya
Bedirhan Kahya 2 gün önce
Safiye karyayıyo cumlemiyazmaya devam edemiycem oley kar yayıyooooooo
Ahde Herca-i
Ahde Herca-i 2 gün önce
Olmayacak şeylerin hayallerini kuralım bakalım...💭
Sura Polat
Sura Polat 2 gün önce
Annesinin Safiye' nin mutlu olmasına neden bu kadar karşı olduğunu hâlâ anlamadım. Keşke bi rahat bırakaydın şu kızı Hasibe
Anonim Hesap
Anonim Hesap 15 saatler önce
Çünkü annesi de sevgi görmemiş hiç safiyede sevgi görüncr sevgilisi olunca onu kıskandı bu yüzden de annesi gitmiyo
G .M
G .M 3 gün önce
Şimdiki devirde annelerin cogu mutsuz .ama çocuklarina boyle davranmiyorlar
Filiz Öztekin
Filiz Öztekin 3 gün önce
Saymadım sayamadım sensiz geçen yılları
burak mısıroğlu
burak mısıroğlu 3 gün önce
Gidip köşede ağla dercesine çalıyor
Göhan Göken
Göhan Göken 3 gün önce
Biz damar Müslüm baba zannederdik TRT bu dizi ile şırdan dan girmiş...Arabeski severiz
Özlem Kacan
Özlem Kacan 3 gün önce
Safiye agliyoo
bir kız
bir kız 3 gün önce
Yemin et
kübra yılmaz
kübra yılmaz 3 gün önce
'Ahali bilirsiniz yirmi yaşındadır sevmek, ölüler hep öldüğü yaştadır .' İzdiham Dergisi /Sayı 22 / Çağrı Oruk
Tarık Yılmaz
Tarık Yılmaz 4 gün önce
Ben bu şarkıyı sevdimle kafa kafaya yaslayıp el ele tutarak dinledim o beni çok seviyordu bende onu ama benm yaptim hatalı çirkin gözüküyodu ben gittim staj yaptı soğuk yerde bekledim başa kalkma değil ama yaptım iyiliği görmüyo buda zoruma gidiyor ben hala çok seviyorum 1 2 hafta oldu namaz kılmaya başladım ve hep dua ediom Allah'ım onu bana bağışla die staj yerinde beklerken ben başka kızlara bakiomusum ben başka kızlara baksam aç ve soğukta seni orada nie beklim ki neyse ayrılma sebebi de şu ben saç trasi oldum ve üzeri uzun çirkin tipsiz feln filan olmuşum dedi biliyorum kıskandı için öyle dedi ne zamandır beri yeni yeni kiskanilmaya başlamışım dedim biraz kıskansın etsin ama anladım hep kiskandi için dedini fln sonra ben kıskanamam seni git kıskanan birini ney bul ben öyle edemem dedi bunları derken ayrı ve dedikten sonra insanın gozlerinin önünde çağrışım yapması ayrı bı yürek yakıyor ahh be sevdim ben böyle olak die mi uğraştım çabaladım bu haykırışlarımı duy gel artık içim yanıyor yüreğim yanıyor eline sağlık ağzına eline saglik Naci kardeş ağzına yüreğine sağlık safiye kardeş bende doymadım doyamadım sevmelere seni ben kimseyi koyamadim yerine yeni ben saymadım sayamadim sensiz geçen yılları duy gel sevdim hadi hissett gör bu yorumu 💔😥
Eyüp Beyaz
Eyüp Beyaz 4 gün önce
Bizde doyamadık sevmelere kimseyi koyamadık yerine...
cemil cemil
cemil cemil 4 gün önce
Varya sanki duygulanma şarkısı çalıyo varya çok güzel çalıyo safiyenin aşkı artık nacide çünkü safiye çok duygulandı Neriman sende aşıksın egeye safiye hariç handa inciye aşık aynen neriman ama baba aşık değil ama han neriman safiye bu evde herkes aşık oluyo ama safiye hariç çünkü safiye o şarkıyı dinleyince hop ipten kopmuş gibi ağlıyo
Batuhan çakır
Batuhan çakır 4 gün önce
Ne sahne ama dönüp dönüp izliyorum
Firdevs Kılınç
Firdevs Kılınç 5 gün önce
Boğazım düğümleniyor her bu tınıyı duyunca, yeniden anımsıyorum kavuşamamanın hissini...
Halil Tunc
Halil Tunc 6 gün önce
Duymamak mümkün mü
pınar pınar
pınar pınar 6 gün önce
Doymadım doymadım sevmelere seni ben kimseyi koyamadım yerine yeniden...
pınar pınar
pınar pınar 6 gün önce
Ah ah ah.... Doymadım sevmelere seni ben...
Müberra Özcan
Müberra Özcan 6 gün önce
Hangi şarkıyı çalıyor
Anonim Hesap
Anonim Hesap 4 gün önce
Sezen Aksu - yanlızca sitem
A68 Aa
A68 Aa 6 gün önce
Bundan sonra klarnet calmayi ogrenmeye heveslendim ögrenince tekrar gelirim
ismail bircan
ismail bircan 6 gün önce
Klarnet sibemol mu sol mu varmi bilen
Edali edali
Edali edali 7 gün önce
Safiyem be sevmek guzeldir ,yasatir sev korkma ...Bizi rn cok sevmekten korkuttular ama ne yazik oysa sevgiydi dunyayi kurtaracak olan...Yoksa korkutanlarinda cani cok mu yanmisdi sevmekten😞
İbrahim Turuş
İbrahim Turuş 7 gün önce
Geçenki bölümde Han'la İnci Karşık Kaset filmini izliyordu. Çocukluğu doksanların ayazında geçmiş biri olarak karışık kaset işini pek görmedim. Genelde albüm hediye ediyorlardı. Mesela amcam kamyon şöförüydü. Suya durduğu çeşmenin başındaki evin kızını sevmiş. Kız buna İbrahim Erkal "Canısı" albümü hediye etmişti. Sonra yengem ortalığı yakmıştı falan filan işte.
Ayşenur Özdil
Ayşenur Özdil 8 gün önce
Bazen insan susar...Şarkılar konuşur ...
Batuhan Saka
Batuhan Saka 8 gün önce
Sevdiğim ve sevildiğim kadın tarafından gönderildi. Yorum her beğenildiğinde gelip dinleyeceğim sevgisini hissetmek için🌹
Batuhan Saka
Batuhan Saka 23 saatler önce
@General Mobile kaldık çok şükür be kardeşim :)
General Mobile
General Mobile 23 saatler önce
@Batuhan Saka helal be bu zamandakaldı mı 😊
Batuhan Saka
Batuhan Saka 23 saatler önce
@General Mobile 11 in 1000 katı dinlemişimdir kardeşim.Bendeki bu sevda faz bekleyip dinleyecek kadar küçük değil :)
General Mobile
General Mobile 23 saatler önce
Doğru söyle 11 beğeni var 11 kez dinledin mi benim 1111111 den fazladır
Batuhan Saka
Batuhan Saka 7 gün önce
4. Kez dinliyorum 🌹
Vyond Animator
Vyond Animator 9 gün önce
boi
Semih Sarac
Semih Sarac 9 gün önce
bağımlısı oldum
CENGİZ ERGÜN
CENGİZ ERGÜN 9 gün önce
Karabük' lüyüm sene 1990 veya 91 lise yılları sınıfımızda ismini şuan hatırlayamıyorum bir kız vardı. Bi çocukla gezerken babası görmüş okuldan almıştı. Sınıftan son çantasını almaya geldiğindeki yüzü, Safiye' nin annesinin karşısındaki yüzünün aynısıydı. ağlaya ağlaya gitmişti.Çok geçmedi kız ilik kanseri oldu. Karabük halkı yerel tv nin bilgilendirmesi ve desteği ile 3-4 ay para topladı Amerika' ya ameliyatı için gönderdiler. gitti - geldi kısa bir süre sonra öldü. Herkes babasının acısını veya pişmanlığını kalbinde hissetti eminim. Masumlar apartmanı bana hep o kızı hatırlatıyor..........
bir kız
bir kız 9 gün önce
@CENGİZ ERGÜN abi üzdün be
CENGİZ ERGÜN
CENGİZ ERGÜN 9 gün önce
@bir kız Nette kızın haberlerini çok aradım ismini hatırlamak için bulamadım. o yıllarda Karabük ' te yaşayanlar mutlaka bilir onu. Allah rahmet eylesin. katında günahlarını affetsin. mekanı cennet olur inşallah..Aklıma bu diziyi izlerken hep o geliyor..Belki mezarında bir dua bekliyor .kim bilir?
bir kız
bir kız 9 gün önce
Aga bee😔😔
Münevver Çakmak
Münevver Çakmak 10 gün önce
Sezen aksu var nasıl kötü olur bu diziiii🌹
Uğur K
Uğur K 10 gün önce
Ahhh safiye, hissedipte yaşayamamak, özleyipte kavuşamamak, hicbirşey yok gibi davranıp için kan ağlamak, onca yıl kalbini kapatmaktan iki kelam etmeye korkmak, senin sevginde ki asalet... duvarların dostun olması🤐😔😔
osymzede !!
osymzede !! 10 gün önce
Tam 2.35 te oyun havasina donecek gibi bi his geliyo
Gülizar
Gülizar 11 gün önce
6:17 Kimi unutucam derseniz aklınıza kazırsınız.
izmir 35
izmir 35 11 gün önce
Ah safıye ah
ndng melih
ndng melih 11 gün önce
Müzik çok güzel
Nuran Yildirim
Nuran Yildirim 11 gün önce
Klarneti çalan kim? Bilen?
Ravza &056
Ravza &056 6 gün önce
Naci
Samire Hesenova
Samire Hesenova 11 gün önce
Şarkı tam da 3:48 den başlıyor. ❤️
aycan aycan
aycan aycan 11 gün önce
ilk okuldaki silgimi bile özledim :(
Büşra Tan
Büşra Tan 11 gün önce
Bende saymadım sayamadım kaç defa dinlediğimi☺☺harika şahane müthiş😅bir sahne olmuş
Efe Efe
Efe Efe 12 gün önce
Klarnet can'dır can
Serenay Tosun
Serenay Tosun 12 gün önce
Harika bir bölümdü yüreklere dokunan klarnet sesi ve sezen aksu şarkısı ❤️
Özlem Dursun
Özlem Dursun 12 gün önce
Naci konuşmasada olur klarnetiyle her şeyi anlatıyor zaten
Emine Kimik
Emine Kimik 12 gün önce
Ben Safiye olmak istemedim ki 😔
Nazmiye Ateş
Nazmiye Ateş 13 gün önce
Kesin 17.bölümü yeniden çekiyorlar 😂
Şiir yürekli adam.
Şiir yürekli adam. 13 gün önce
Şiir hayatı ve insanları ciddiye alma sanatıdır. Şiir sever dostlar, değerlerimizi büyük şairlerimizi unutmamak adına naçizane şiir seslendirmeleri yaptığım youtube kanalıma abone olursanız sevinirim.
Gece Yağmuru
Gece Yağmuru 13 gün önce
markete gidiyorum beğenin de hatıra kalsın
Berfin Demiray
Berfin Demiray 13 gün önce
"Herkes aşık bu evde Safiye ablam hariç" diyorsun nerimancım ama bı bilsen o evde tek gerçek aşkı yaşıyanın safiye ablan olduğunu..
Berfin Demiray
Berfin Demiray 14 gün önce
Safiye'nin annesi > 2020 de yaşanan bütün felâketler
ker gok
ker gok 14 gün önce
çocukluk hayal kırıklıkları
Cemal Kaya
Cemal Kaya 14 gün önce
Safiye çok komik 😂😂😂😂
Hayriye Zeynep KARA
Hayriye Zeynep KARA 15 gün önce
Han keşke gerçek hayatta da Han gibi edepli olsan... Böyle insanlara ihtiyaç var.Ailesine ne kadar da bağlı, saygili, yumuşak huylu...Nazlarla oynayan bir abi...
Asya Alone
Asya Alone 15 gün önce
Bu kadını gördükçe hayattan soğuyorum resmen. İnsanı o kadar berbat hissettiriyor ki! O yüzden Safiyeye hiç kızamıyorum. 😔😔😔
Canan Kesim
Canan Kesim 15 gün önce
Dönüp dönüp izliyorum bu videoyu😔
mahir meşecikli
mahir meşecikli 16 gün önce
Senaryoyu değiştirin safiye ve naci yi evlendirin... psikolojim bozulursa hayatınızı zindan ederim .....
bir kız
bir kız 15 gün önce
Safiye ve Naci evlenip mutlu olmazsa yıkılırim
Yunus Yaşar
Yunus Yaşar 16 gün önce
Abi 2 gr ciğer vardı onuda klarnetçi abiye bıraktık
elif koyuncu
elif koyuncu 16 gün önce
Ah be Safiye'm 😥
emirhan kulup
emirhan kulup 17 gün önce
Hamza Kılıç
Hamza Kılıç 17 gün önce
Hilal diye sevgilim vardı çok seviyorduk birbirimizi 5 yaş küçük diye millet ayrıl diyordu ayrıldım bende şimdi bulamıyorum hayat işte dünyaları verirdim olmuyor işte
Ali Altan
Ali Altan 17 gün önce
Her mahalleye bir naci lazim
papatya
papatya 17 gün önce
Bir ana evladını böyle davranamaz yaa.
Doğal Eğlence
Doğal Eğlence 17 gün önce
Safiyenin annesi bildiğin Safiye’nin mutluluğunu kıskanıyo
Rümeysa Eteş
Rümeysa Eteş 17 gün önce
Her aşk bir şarkıyla başlayıp yine şarkıyla bitiyor yaa
Ayșen Kks
Ayșen Kks 18 gün önce
Bir anne nasıl olurda, kızının hayatını bu denli maf edebilir, çok üzücü...
Sevda Koçak
Sevda Koçak 18 gün önce
Bu dizideki en saf masum gerçek aşk safiye ❤ naci aşkı kim ne derse desin onların aşkı ölünceye dek bitmez ölü annesini bırak dünya engel olamaz dil inkar eder kalp itiraf eder müzik de yalnızca sitem❣
fatma bat
fatma bat 18 gün önce
Siz benim nasıl yandığımı nerden bileceksiniz?
Çetin Doğan
Çetin Doğan 19 gün önce
Tek başına bu kadar damardan giriyor helal olsun şeşen aksuya bu güze şarkı için de teşekkür ediyorum
W. lavdey
W. lavdey 19 gün önce
Neriman'ın herkes așık bu evde safiye ablam hariç demesi ama aslında o klarnet in safiye için çalınması. Naci ♥️ safiye
Kevser X
Kevser X 19 gün önce
Naci ve Safiye çok naifsiniz dayanamıyoruuummmm
gözdeğğ
gözdeğğ 19 gün önce
Böyle bir aşk var mı? 18 yıldır yaşıyorum göremedim henüz
bir kız
bir kız 15 gün önce
Elbet bı gün görürsün
Ceren Muradoğlu
Ceren Muradoğlu 19 gün önce
Safiyenin anası bi anında icine etmesen oluyo dimi ?
Dilan Arta
Dilan Arta 19 gün önce
Ne garip değil mi yaşayanların canından can giderken. Yaşamayanların romantik bulması, yada sadece böyle yorumlar yapması.... İçimde koca bir boşluk kime kızacağımı bile bilmeden...
Yücel Kılınçarslan
Yücel Kılınçarslan 20 gün önce
Bu muhteşem dizide herkes kendinden birşey bulmuyorsa bende bişey bilmiyorum
Oktay Özbek
Oktay Özbek 20 gün önce
İş yerinde herkese izletiriyorum her izledimde aklımdan safiyenin kulaklığımla dinlerken hali gözümde aga be 💉
Zeynep Ersin
Zeynep Ersin 20 gün önce
Doymadım Doyamadım Sevmelere Seni Ben..
melisa göbelez
melisa göbelez 21 gün önce
Doymadım doyamadım sevmelere seni ben Kimseyi koyamadım yerine yeniden Saymadım sayamadım sensiz geçen yılları Ne inkar ne itiraz bu yalnızca sitem
zeynep Acar
zeynep Acar 21 gün önce
Safiye’nin anası Trendyol reklamı gibi her yerden çıkıyo
Feride Kurt
Feride Kurt 21 gün önce
Aynen be
selin gelir
selin gelir 21 gün önce
Kimseyi sevmeyin sonra mutlak canınız yanıyor buralara düşüyorsunuz etmeyin..
Berfin Kılınç
Berfin Kılınç 22 gün önce
İlkler kalır iliklere kadar 🥀
İrem Nur Dürmüş
İrem Nur Dürmüş 22 gün önce
Safiye bunca senedir unutamamışsın bir gündemi ? Unutcann ! ( aşk bu asla unutamassın deneme bile elbet herkez aşık oldu vea sırtından bıçaklandı ) ( aşk 💗 bu kaçışı yok emmin ol pişman olmicaksın sende biliyorsun asla unutamayacanı yani hiç deneme aşk kara delik gibidir bir kere yutunca bir daha asla bırakmaz seviyorum bu diziyiiii 🥰💋
Brawler Stars
Brawler Stars 22 gün önce
VIP
Gül
Gül 22 gün önce
Böyle sevilmedim belki ama böyle sevdim.. O yoktu. Ben yine sevdim. Yine seveceğim..
Junior Enderman
Junior Enderman 22 gün önce
trshow.info/on/KSyjcFcrLJSt4WroyMWeQQ.html
Rukiye Münevver Ilgaz
Rukiye Münevver Ilgaz 22 gün önce
Peki benim bu sahneye aşık olmam of çok güzel di ya
Beyza_ Kale
Beyza_ Kale 23 gün önce
Şarkıyı dinleyince bir ilham geliyor ama...
A A
A A 23 gün önce
Kötü bir anneye evlatlarını bırakan adi bir baba 2 insan 4 çocuğun hayatlarını hayallerini mahvettiler
TOTTİ
TOTTİ 23 gün önce
Derin bir nefes çektiğinizde sizinde içiniz titriyor mu
Reaper
Reaper 23 gün önce
Şarkının ortasında niye kapatıyon pis kadın
kawai girl
kawai girl 23 gün önce
Ah safiye...~
Zeynep Biçer
Zeynep Biçer 23 gün önce
O evde gerçekten aşık olan bir tek Safiye be Neriman...
Fatma Tektaş
Fatma Tektaş 24 gün önce
Dönüp dolaşıp bu sahneye geliyorum
Cuma Kıcık
Cuma Kıcık 24 gün önce
Herkes başrol gibi dizide mükemmel 👍✔️
Esma Nur ERGÜL
Esma Nur ERGÜL 24 gün önce
Ahh be safiye hepinizin yaraları var ama en çok seninki kanıyo.
Memmet ali Gerilakan
Memmet ali Gerilakan 24 gün önce
Ne demiş şair bu hayatta en güzel duygu sevmek çünkü sevildiğini hiç bir zaman bilemezsinnn....
Sezen Aksu - Yalnızca Sitem (Official Audio)
04:57
Sezen Aksu
görünümler 3,8 Mn
Masumlar Apartmanı 17. Bölüm
2:15:01
Masumlar Apartmanı
görünümler 4,1 Mn
Ceg - First Class (Backstage)
9:53
Ceg
görünümler 121 B
Maraşlı 1. Bölüm
2:8:04
Maraşlı
görünümler 2,2 Mn
Malumlar Apartmanı - Güldür Güldür Show 246.Bölüm
17:46
Sezen Aksu - En Duygusal Şarkılar (Lyric Video)
2:52:07
Sezen Aksu Seçme Eserler (16 Şarkı)
1:15:36
Furkan Ulaş
görünümler 3,5 Mn
Office romance Part 1 (Comedy, directed by Eldar Ryazanov, 1977)
1:27:10
Киноконцерн "Мосфильм"
görünümler 27 Mn
Rubato & Simge - Yalnızca Sitem
04:17
Kral Müzik
görünümler 4,8 Mn
Yalnızca Sitem
04:57
Sezen Aksu
görünümler 347 B
Ceg - First Class (Backstage)
9:53
Ceg
görünümler 121 B
Maraşlı 1. Bölüm
2:8:04
Maraşlı
görünümler 2,2 Mn
Cenazede evlilik teklifi... - Baraj 22. Bölüm
5:33
Zengin Kız vs Fakir Kız
10:11
WooHoo WHOA Turkey
görünümler 144 B
Kırmızı Oda | 20. Bölüm | "GEÇTİ"
2:35:14
Kırmızı Oda
görünümler 962 B
EN İYİ ŞAKA YAPAN KAZANIR OYUN KENT
9:25
Oyun Kent
görünümler 1,8 Mn
DEV CEZALI FIRILDAK OYUNU SÖRVİVOR ADANA
14:24
Sefa Kındır
görünümler 323 B
Yasak Elma 94.Bölüm Fragmanı
0:51
bi'lok
görünümler 763 B