KAYIP TELEFON İLANIYLA YALANCILARI TESPİT ETMEK?

  görünümler 5,107,724

Meryem Can

2 aylar önce

Bu videoda bir sosyal deneye imza atıyoruz. Sokaklara; sahte, kayıp telefon ilanı asıyoruz ve sahtekarları tespit etmeye çalışıyoruz. Umarım videoyu izlerken eğlenmişsinizdir. Videoyu beğenmeyi, kanala abone olmayı unutmayın. Sizleri seviyorum.
BANA ULAŞIN:
İNSTAGRAM : meeryemcan
Kedilerimin Instagramı: sekercanbebek
İş birlikleri için : meryemcan@creatorstation.com
TWİTTER : MeryemCan
Ben Meryem Can, TRshow da, komik ve eğlenceci bulduğum, samimi, aynı zamanda aile dostu içerikler paylaşıyorum.
Videolarımı beğendiyseniz abone olup bana destek olabilirsiniz.
Hepinizi çok seviyorum.
Videolarımda kullandığım müzikleri beğendiyseniz: share.epidemicsound.com/trRrQ
Bu linke tıklayarak Epidemic Sound'a üye olabilirsiniz.

YORUMLAR
Meryem Can
Meryem Can 2 aylar önce
Arkadaşlar, videoda paylaştığım numara şuan kapalı lütfen aramayın. İlla arayacaksanız da numarayı doğru çevirin. Yanlış çevirip başka insanları rahatsız etmeyelim lütfen Sevgiler.
Ayşe Şevval Karataş
Ayşe Şevval Karataş 5 gün önce
Meryem
GERÇEKLER BUNLAR
GERÇEKLER BUNLAR 5 gün önce
Abla seni çok seviyorum
A̷s̷u̷d̷e̷ ̷Z̷e̷y̷n̷e̷p̷
A̷s̷u̷d̷e̷ ̷Z̷e̷y̷n̷e̷p̷ 5 gün önce
@Memo Can he ne inandiğh
Hatice Asiltürk
Hatice Asiltürk 17 gün önce
Ablamiyi ki varsın seni çok seviyorum ve nice yilaraa
Едже Айдин
Едже Айдин Aylar önce
Seni seviyorum.....
Mavi kaktüs
Mavi kaktüs 2 saatler önce
Bende bir mağazada küpemi düşürmüştüm. Fakat mağaza görevlisi o kadar çok soru sorduki inandırmak için çok uğraştım. Güvensiz kalplerimizi karaktersiz insanlara borçluyuz
Bisklet Bakım Hanesi Bisiklet modofiye
Bisklet Bakım Hanesi Bisiklet modofiye 7 saatler önce
Arkadaşlar bizler evimizde sıcacık otururken sokak Hayvanları fırtınada aç Susuz oturuyor her abone Yuva her layk süt ve mama
swappes
swappes 8 saatler önce
İtici disslike
Bay Fıstık
Bay Fıstık 12 saatler önce
Sondaki adam gerçekten kaybetmiş olamaz mı yani kaç kişi yaşıyor aynı anda 2 kişi aynı dış görünüşe sahip aynı model telefon kaybedemez mi?
ndhd ndhd
ndhd ndhd 13 saatler önce
Keşke izmir de olsan
Zehra Qasımova
Zehra Qasımova 13 saatler önce
la doru yani 3 4 sahtekar ariya bilir o yuzden.....
KARA Leydi
KARA Leydi 22 saatler önce
Arkadaki pembe gülücüklü mont bendede var ben faruk ekinden aldım
Kübra Öztürk
Kübra Öztürk Gün önce
bu arayanlar direkt nezarete
AteŞ
AteŞ Gün önce
DEVAMI GELSİN 1+
ツꜰʟᴏʀᴇɴᴄᴇ
ツꜰʟᴏʀᴇɴᴄᴇ Gün önce
bence sen bu adamı polise vermelisin :ı (telefon pazarlığı yapan)
MS YOUTUBE
MS YOUTUBE Gün önce
güzel anlatıyosun telefonu saati kulaklığı da nerede o kadar para ):
Elene Lomia
Elene Lomia Gün önce
😱😱😱😱
Berke Emecan
Berke Emecan Gün önce
meryem abla ben bunun ikin çisini izledim üçüncüzü gelsin seni seviyoruz
Aras Karalar
Aras Karalar Gün önce
Meryem abla ama son aramada adam sahtekar ama belki de o telefonu kaybetmiştir tesadüf olabilir ama tabikide adam sahtekar birde video çoooook güzel olmuş
Ebrar Karagüç
Ebrar Karagüç Gün önce
Dunyada baya kotu kisiler var
Alara
Alara Gün önce
Abla 2. Gelsin noluuuur LÜTFEN Sizcede gelsinmi?
Htce Yğt
Htce Yğt Gün önce
Dünyada öyle kötü insanlar varki hiç utanmiyorlsr bu adam kadar iyi gibi insan zor bulmak gerçekten
nezmos abishova
nezmos abishova Gün önce
Devami gelsin meryem abla
Leyla Özyasan
Leyla Özyasan Gün önce
Murat abi de alkol kullanıyor
Leyla Özyasan
Leyla Özyasan Gün önce
Meryem abla alkol kullanıyor
Ravzanur Yetgin
Ravzanur Yetgin Gün önce
MERYEM ABLA SENİ GÖSTERDİĞİN NUMARA İLE ARAYABİLİRMİYİM LÜTFEN LÜTFEN ARA DE SENİ ÇOOOOOOOK SEVİYORUM CANIM MERYEM ABLAM
Derya damla KARKI
Derya damla KARKI Gün önce
Güzel
Rosie'm
Rosie'm Gün önce
Abla sen dedin ya insanlar düşünüyordur bu dünyada bu kadar iyi kalpli insan varmıdır diye senin saf biri olduğunu zannetip sana yalanı yutturabileceğini zannettiler 😉
Defne Buhurcu
Defne Buhurcu Gün önce
MERYEM ABLA LÜTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFENNNNNNNNNNNNN
sibel güler
sibel güler Gün önce
Çok iyisiniz ablacım bundan sonra kimseye güvenmem insanlar bi telefon için bi ton yalan söylüyorlar Nasıl bi dünya da yaşıyorum utanıyorum o gibi sahtekar insanlar
Aslı Buse Demirbaş
Aslı Buse Demirbaş Gün önce
Devemi gelsin melek yuzlu ablam
Aslı Buse Demirbaş
Aslı Buse Demirbaş Gün önce
Senin çok seviyom abla melek yuzlu ablam
Abdullah 02
Abdullah 02 Gün önce
abla bizim telefonun aynısını koymussun bizimkide p 40 lite
Busem lale
Busem lale 2 gün önce
Gunah valla gunah
Şirin Yılmax
Şirin Yılmax 2 gün önce
Çok iyi kalplisin
blackpink_rose fan
blackpink_rose fan 2 gün önce
17:53 Adam:ben telefonu Ankara'dan aldım
Özgül Alkan
Özgül Alkan 2 gün önce
Ya nekadarda. Sahtekar. Var ya. Ben de bir test. Yaptım ve tam 13. Kişi yalan. Söyledi
lalice sweet
lalice sweet 2 gün önce
19:35 adam hala savunmaya çalışıyor ama telefonumu kaybettim diyor da o zaman nasıl arıyabiliyorlar mantıken JOVFDZKNLVFKDLN
Duru
Duru 2 gün önce
Numaranı gördüm meryem ablaa
Yusuf Koyuncu
Yusuf Koyuncu 2 gün önce
Merhaba Meryem abla ben senin büyük bir hayranınım seni çok seviyorum hayatta bi kötü bide iyi insanlar var
Burcu Delyy
Burcu Delyy 2 gün önce
Çok reklam yapıyosun
【J】【A】【N】【C】【U】 J̤̮A̤̮N̤̮C̤̮Ṳ̮
【J】【A】【N】【C】【U】 J̤̮A̤̮N̤̮C̤̮Ṳ̮ 2 gün önce
ABONE OLUUNNN!!!!
rize fotokapan
rize fotokapan 2 gün önce
Ayy çok tatlı ve iyi kalpli bir babaydı yaa
Ayse Dag
Ayse Dag 2 gün önce
Ama aramadi tektonischen dotoraf cekti
Ayse Dag
Ayse Dag 2 gün önce
Meryem abla 2 konusmada arkanda insan ilana bakti
Merve Kahya
Merve Kahya 2 gün önce
Oturduğun. Tüylü beyaz koltuğunu nerden aldin
Merve Kahya
Merve Kahya Gün önce
@Başak Ulukaya tm sagol
Başak Ulukaya
Başak Ulukaya Gün önce
trendyolda post koltuk yaz çıkar
Melike Yildiz
Melike Yildiz 2 gün önce
Yaaa niye ariyamiyorus
özge güzel
özge güzel 2 gün önce
8:11 son yudum du zdkxjd
kadir Aslan
kadir Aslan 2 gün önce
(¤×¤)
selam naber
selam naber 2 gün önce
anladık saatin çok güzel h.o.
vehbi kara
vehbi kara 2 gün önce
ÇOK GEREKSİZ , BİR VİDEO , E TABİ MİLET NE YALANLAR SÖYLER ,PARAYA IHTIYAÇLARI VAR BUNU SİZDE BILIYORSUNUZ DIMI :)
Ela kucukbas
Ela kucukbas 2 gün önce
Meryen,can,bansizi,çok,seviyorum.
K_pop Hair Color
K_pop Hair Color 2 gün önce
Abla ben telefon numaranı görür görmez aradım ama açmadın ve videodaki *aramaya çalışmayın* dediğin yeri aradıktan sonra hüzünlü bi şekilde izledim 😔❤️ lütfen kalp at abla 💜💜💜
Fadime Tanrikulu
Fadime Tanrikulu 2 gün önce
Reklam yapma !
Azize Gülpınar
Azize Gülpınar 2 gün önce
O kediyi gerçek sandım ya sjxnaıxnakz
Duru Gündüzlü
Duru Gündüzlü 2 gün önce
Bence Meryem abla bende olsam aynı şeyi yapardım ama birde şu soruyu sorardım siz evli misiniz derdim arayan kişide hayır değilim deseydi hangi hattan arıyorsunuz derdim seni çoook seviyorum Meryem abla💗 Sevgiler🥰🥰😍😘😍😍❤️❤️
HavvaNur Erdoğan
HavvaNur Erdoğan 2 gün önce
ÇOK GÜZEL OLMUŞ,😊
MRGS-Lion Bey
MRGS-Lion Bey 2 gün önce
Sağ elle icelim
Beril GUZELKUCUK
Beril GUZELKUCUK 2 gün önce
Gerçekten dünyada çok kötü insanlar var ben arayan insanların yerinde olsam ve bunun bir sosyal deney olduğunu öğrensem yerin dibine girer bir daha da çıkamazdım.
nehir
nehir 2 gün önce
meryem'in konuşması baya değişmiş..
NBB MEDYA TV
NBB MEDYA TV 3 gün önce
Parasızlık sahtekarlığı tetikler
Nilgün Basım Arslanoğlu
Nilgün Basım Arslanoğlu 3 gün önce
bu vidiodan neyi çıkardık telefonunuzu kaybetmemeye özen gösterin:)
Yağmur Atlı
Yağmur Atlı 3 gün önce
18:52 ya tamam da adam gerçekten kaybetmiş olabilir telefonunu markasi rengi falan hepsi denk gelmiş de olabilir böyle yaparak iyi bişey yaptiğini zannediyorsun ki zaten yapiyorsun da ama bir yandan da gerçekten o sırada ayni marka telefonu kaybetmiş kişileri de hayal kirikliğina uğratiyorsun onlar boşuna umutlanabilirler üzülebilirler ben o yönden de düşünüyorum. Ve belki telefonunu kaybetmiş ve bulamama hayal kirikligi içerisinde bide sen yalanci dolandirici dediğinde o kişi rencide olabilir gururu kirilabilir tabi gerçekse orasini bilemem🤷‍♀️
Deniz 9191
Deniz 9191 3 gün önce
Bence kimliksiz bir ç Cüzdan daha mantıklı olurdu
• N A O 帝
• N A O 帝 3 gün önce
Ben evde 8700 adım atmıştım :D
ecrin
ecrin 3 gün önce
Ne yalancılar varmış ya
Melek YILMAZ
Melek YILMAZ 3 gün önce
baya iyi video olmuş meryemcim insanların ne kadar sahtekar olabileceğini bize gösterdiğin için teşekkürler =) =)
Süeda BAYKARA
Süeda BAYKARA 3 gün önce
Abla zaten insanlar kendi telefonuyla konuşuyor
Niso Selo
Niso Selo 3 gün önce
O videoyu durdum dediğin konuşmalardan 2. Kötü olmuş.
Sinem Berdik
Sinem Berdik 3 gün önce
2.telefon konuşmasında telefonu meryem abla kapattı sanki
EĞLENCELİ SHOW SHOW
EĞLENCELİ SHOW SHOW 3 gün önce
20:10 acaba aynısı olabilir mi?
MiHRiMAH Sancak
MiHRiMAH Sancak 3 gün önce
😇😇😇
EYMEN CİK
EYMEN CİK 3 gün önce
Ariyanlar
İris Sadıkoğlu
İris Sadıkoğlu 3 gün önce
Meryem abla belki o telefonun aynısından onda da olabilir.
Yağız Oyunda
Yağız Oyunda 3 gün önce
Abla en son yapıştırdı bin kağıt a başkaları bakıyor du
Emir Kandas
Emir Kandas 3 gün önce
Ogggggg iyi yapttım senin üstüne telefonu kapattım
Başak Ulukaya
Başak Ulukaya Gün önce
What
Vladimir Lenin
Vladimir Lenin 3 gün önce
9:13 aaa dedemin emlak dükkanı 😂
Yaşar Çevik
Yaşar Çevik 3 gün önce
Meryem abla seni çok seviyorum ben Hiranur. Sen yorumları görüyormusun ???
Kübra Celikhan
Kübra Celikhan 3 gün önce
Ay nası bi dünya ya utandım ya onların adına
Yaşar Çevik
Yaşar Çevik 3 gün önce
Meryem abla seni çok seviyorum ben Hiranur. ❤❤❤
berragur
berragur 3 gün önce
Huh7huhuuhjuuhu
Hüseyin Aslan
Hüseyin Aslan 3 gün önce
ben bu kadar sahtekar olacaklarını tahmin edemiyordum yaaaaaa
Rahime Çelik
Rahime Çelik 3 gün önce
Erzurumlumusun ?? Tel sonu 25 bitiyoda ondan sordum
Başak Ulukaya
Başak Ulukaya Gün önce
Yeni hat
Ağca Əzizova
Ağca Əzizova 3 gün önce
Devamı gelsin diyenler yorumuma like atsın Müq yorum👁👄👁
Gamer Çağan
Gamer Çağan 3 gün önce
Adam: meraba ben telefon ilanı için aradım Meryem: evet buyrun Adam: ben telefonumu kaybettim de Meryem: peki telefonun size ayit olduğu hakkında bişey söylermisiniz Adam: eee tabi söyleyebilirim Ve telefonu yüzüne kapatır☎️ Meryem: 🤣🤣🤣
Gamer Çağan
Gamer Çağan 3 gün önce
4:52 de neden ekran siyah oldu
Yakup Eren YILMAZ
Yakup Eren YILMAZ 3 gün önce
Biraz saçma bişe var telefonunu kaybetti ise nerden ulaşacak üstüne tel numarasını koydu
Elifnaz Sahin
Elifnaz Sahin 3 gün önce
ben tellefonumu sokakda unutmicam
U Fre
U Fre 3 gün önce
Abla ben be yutudur olmak için istiyorum nasıl ola bilirim
U Fre
U Fre 3 gün önce
Abla g
E U
E U 3 gün önce
Meryem can daha çok video atması lazım daha çok video atarsa aboneliği çoğalır belki
QAQULİ
QAQULİ 3 gün önce
Fuze atiyor vicudun
Sumbat Melikzade
Sumbat Melikzade 3 gün önce
Meraba Məyem abla o telefon benim 🤣🤣🤣🤣🤣
LPS Uzun kulak TV
LPS Uzun kulak TV 3 gün önce
Abla bugün benim doğum günüm sen de gelir misin diye sormak istiyorum
Başak Ulukaya
Başak Ulukaya Gün önce
No cevap
ilter Tanoģlu
ilter Tanoģlu 3 gün önce
Meryem abla her çektiğiniz videoya tarih atarmısın
Başak Ulukaya
Başak Ulukaya Gün önce
14 kasım
Nurbegül Bulut
Nurbegül Bulut 4 gün önce
Bu tarz deneyler istiyorum
Fatma Doğan
Fatma Doğan 4 gün önce
Meryem abla bazı insanlar telefon kaybedebiliyor
Bekir Berken ÖZDEMİR
Bekir Berken ÖZDEMİR 4 gün önce
Super
Tunahan Hıra
Tunahan Hıra 4 gün önce
Neden hep farklı zilsesi deyşik
Ebrar Ever
Ebrar Ever 4 gün önce
niye numaranı vermiyosunki
Yunus Vsp
Yunus Vsp 4 gün önce
Telefonu satın almak isteyen adam için ben bile utandım😕
İSMAİL GÜNEY
İSMAİL GÜNEY 4 gün önce
düyada ne kötü insanlar var😈👿
Ergül Atıcı
Ergül Atıcı 4 gün önce
Yaaaaaa ben bu videoya bayıldım
UbiaechuiSRbjiasehib İasbrbhiaewbjiva
UbiaechuiSRbjiasehib İasbrbhiaewbjiva 4 gün önce
Onu aramayan olduysa bir like atın😘👌👌
İÇİ PARA DOLU KAYIP CÜZDAN TESTİ!!
28:05
Meryem Can
görünümler 3,3 Mn
GECE GİZLİCE EĞLENCE MERKEZİNDE KALMAK!
26:27
Derin Futbol 25 Ocak 2021 Kısım 1/2
40:12
Derin Futbol
görünümler 240 B
Müge Anlı ile Tatlı Sert 22 Ocak 2021
2:9:35
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 895 B
Maraşlı Soğuk Duş Aldırdı! | Maraşlı 3. Bölüm
8:07
TIMS&B Productions
görünümler 228 B
ARKADAŞIMIN EVİNİ GİZLİCE KAR İLE KAPLADIM!
25:05
SU ÜZERİNDE 3 METRE VS SU ALTINDA 3 METRE!
15:31
Meryem Can
görünümler 2,1 Mn
SOKAKTA 1TL'Yİ 100TL YAPMAK!!!
21:33
Meryem Can
görünümler 6 Mn
Derin Futbol 25 Ocak 2021 Kısım 1/2
40:12
Derin Futbol
görünümler 240 B
Müge Anlı ile Tatlı Sert 22 Ocak 2021
2:9:35
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 895 B
Maraşlı Soğuk Duş Aldırdı! | Maraşlı 3. Bölüm
8:07
TIMS&B Productions
görünümler 228 B