Özgür ve Ezgi'nin Romantik Tekne Turu - Bay Yanlış 3. Bölüm (FİNAL SAHNESİ)

  görünümler 1,146,526

Bay Yanlış

Bay Yanlış

Aylar önce

Bay Yanlış 3. Bölüm - Özgür ve Ezgi tekneyle açılıyor.
(10 Temmuz Cuma)
Özgür (Can Yaman); zengin ancak salaş bir hayat süren, aşka inanmayan restoran-bar sahibidir. Ezgi (Özge Gürel) ise; artık yanlış ilişkilerden yorulmuş ve düzgün bir ilişki yaşayıp, evlenmeye kararlıdır. Ezgi'nin ilişki konularında başarılı olmadığını gören Özgür, kendisine ilişkiler konusunda mentorluk yapmaya ve Ezgi'nin hoşlandığı erkeği elde etmesi için ona taktikler vermeye başlar. Komşu evlerde yaşayan Özgür ile Ezgi zaman içerisinde neler yaşayacak?
Oyuncular:
Can Yaman
Özge Gürel
Fatma Toptaş
Gürgen Öz
Cemre Gümeli
Serkay Tütüncü
#FOX #FOXplay #BayYanlış

YORUMLAR
utas art
utas art 14 saatler önce
Özgür ❤ Ezgi trshow.info/watch/lHdOaciEn8g/video.html
O O
O O 15 saatler önce
Özgür❤Ezgi trshow.info/watch/lHdOaciEn8g/video.html
Eryilmaz Eda
Eryilmaz Eda 6 gün önce
Bunlar dolunay dizisi yapmisti cok tutulmadi insALLAH bu tutulur
Eli Clark
Eli Clark 7 gün önce
İlk görüşte aşk mı ... Seneryalorda ne kadar yaratıcısınız 😐
ayse basimoglu
ayse basimoglu 8 gün önce
final sahnesi mi gerizekali yalanci
Cahangir Musayev
Cahangir Musayev 8 gün önce
Super olmus elerine saqliq
Vdg Eydhhr.
Vdg Eydhhr. 13 gün önce
Bravi e belli😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
marrielll guolds
marrielll guolds 14 gün önce
wow el rosa le quedo de 10😊😊😊
maria murgueitio
maria murgueitio 14 gün önce
Linda esta escena del barco me gusto
Sweet Heart
Sweet Heart 15 gün önce
Ayyyy cok guzel
Ayşe Naz Demir
Ayşe Naz Demir 17 gün önce
Özgür tekneyi araba gibi kullanıyor 😂
Furkan Yigit
Furkan Yigit 17 gün önce
Tamam hundreds
Sdf Affr
Sdf Affr 19 gün önce
yonetimciler benden size bir ricam bu diziyi cumartesi oynazin cuma gunu izleyemoyoruz
Zehra Yurek
Zehra Yurek 22 gün önce
Allah aşkına su adana ğömlek tisört verin yazik ya
Zilan Akkaya
Zilan Akkaya 22 gün önce
Biz ezgi(ozge gurel) ve ozguru(can yaman)ilk dolunay dizisinde görmüştüm dolunayda çok sevildiği için yine aynı bir projede çalıştılar çünkü YAKISIYOLAR
Zeynep Aydın
Zeynep Aydın 23 gün önce
10:00 dolunay dizisine gönderme var:) orda yine ikisi vardı
Dilek şahin
Dilek şahin 25 gün önce
Pabi çocuk oyuncu arıyormusunuz
Dilek şahin
Dilek şahin 25 gün önce
Abi çocuk oyuncu arıyormusunuz
Ömer Faruk Kaya/Milli Görüş
Ömer Faruk Kaya/Milli Görüş 26 gün önce
Allah size akıl fikir versin gençleri bu dizilerle zehirli yorsunuz hele şu adamın giyimi konuşma sı büsbütün iğrenç izleyenlerde bunlara özeniyor yazıklar olsun ne diyim
katerina mateo
katerina mateo 26 gün önce
💕💕💕💕💕💕💕
Aybəniz Şhakieva
Aybəniz Şhakieva 27 gün önce
Cox seviyyesiz ,mezmunsuz senarisi var!
Marinella Russo
Marinella Russo 27 gün önce
Non riesco a vedere la puntata. Cosa devo fare?
Vincenza Stagno
Vincenza Stagno 27 gün önce
Siete meravigliosi per la vostra. Compagnia grazie
crazy nisa
crazy nisa 28 gün önce
Ya film güzel yalan değil ama bun ların bir huyundan hoşlanmıyorum bi birilerini her gördüğü yerde öpüyorlar bu da en sınır bozan yönü bence ama tekne turu yinede romantik bir deneyim hoş gibi görünüyo😔👎👍
Carmen Montero
Carmen Montero 28 gün önce
Por favor Fox con subtitulos en español en Mexico te lo vamos agradecer mucho nos encanta esta serie
Aynur Mirzeli
Aynur Mirzeli 28 gün önce
Arkadaslar
Fıvgıh Gıgg
Fıvgıh Gıgg 29 gün önce
Yemin ederim şu Türkiye de senaryo kalmamışş
flo damonian
flo damonian 29 gün önce
Please can we get the episodes with English French subtitles and more, please we love the show, but without subtitles it's hard.
giovanna alarcon
giovanna alarcon 29 gün önce
Me volví a enamorar de el ...mi turco bello
Zeynep Kaplan
Zeynep Kaplan Aylar önce
7:14 Annen keşke adını Mahmut falan koysaydı 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ÇINAR BACAKSIZ
ÇINAR BACAKSIZ Aylar önce
Türkiyede çekilen filmin başka ülkelere gösterilip türkiye ye gösterilmemesi
Carlene Martins
Carlene Martins Aylar önce
Amo tanto essa série #BayYanlis 😘❤❤👍👍
Su Azra Dayıoğlu
Su Azra Dayıoğlu Aylar önce
Özgür lütfen aşık taklidi yapmasın yakışmıyo
Büyük Altay
Büyük Altay Aylar önce
Arkadaşlar don kilotla çekin diziyi belki sponsor bulursunuz..anlamsız çıplaklık saçma ilişkiler...nereye gidiyo lan bu ülke?
Osman Atay
Osman Atay Aylar önce
Yalnız bir anda sofradan kalkıp çok normalmiş gibi tekneye gidip bi anda kızı kucağına alıp suya atlaması...nasil bağladınız bunu😅
aziz mercimek
aziz mercimek Aylar önce
Ben bunu izlerken televizyonda yeni fragmanı çıkması
Almina
Almina Aylar önce
of of offfff
Almina
Almina Aylar önce
düşüyorummmmmmmm
Almina
Almina Aylar önce
çok iyiiiiii
Sümeyra Başkalenr
Sümeyra Başkalenr Aylar önce
Can ım benim yaaaa❤❤❤❤❤
Mohamed Ali Halil
Mohamed Ali Halil Aylar önce
şimdi bu final mi
Kadiriye ülkü Dilci
Kadiriye ülkü Dilci Aylar önce
Örgü suda bozulur bilmeyenlere söyleyeyim
Kadiriye ülkü Dilci
Kadiriye ülkü Dilci Aylar önce
Yaz dizilerine bayılıyorum
Sude
Sude Aylar önce
Can da her dizide miçoluk yaptırıyor millete dicşisşsğd
Gozde Ozkan
Gozde Ozkan Aylar önce
Finalmi???!!!!!!!
Maria Eugenia Romero Munive
Maria Eugenia Romero Munive Aylar önce
Porque quieren cortar la novela si esta muy bien y los protagonista
D D
D D Aylar önce
10:20
Arife Akca
Arife Akca Aylar önce
Yan caman saçı uzunken resmen 40 50 yaşlarında gözüküyor du saç sakal kesince gençleşmiş birden
Nesli
Nesli Aylar önce
Ya cidden oyunculuklar inanılmaz kötü ağladım izlerkeeeen
CEMRE Sesiz sevdam
CEMRE Sesiz sevdam Aylar önce
Özgür hareketlerini erkenci kuş taki cana benzeten bir tek benmiyim ?
Muhammed Aydogdu
Muhammed Aydogdu Aylar önce
TM BOYLE FILIMLERI SEVEN VAR SEVMIYEN AMA AYIP BÖYLE FILIM 6 YASINDAKI KIZ KARDESIM IZLIYO açık saçık yani sansür kıyasla küçükler için iyi olur
Carlene Martins
Carlene Martins Aylar önce
Amo tanto essa série #BayYanlis 😘❤❤👍👍
Carlene Martins
Carlene Martins Aylar önce
#Ezgür 😘❤❤👍👍
Ayşe Yılmaz
Ayşe Yılmaz Aylar önce
JUAAAAAAAANNN YAAAAMMMAAAAN
Ahmet Kölük
Ahmet Kölük Aylar önce
Ya bu özgür dudaklarini islatirken cok komik
Yusuf
Yusuf Aylar önce
Şu dizinin devamliliğını ayarlayan kimse seni tanimak istiyorum yiğidim
SELAHATTİN SOFULARLI
SELAHATTİN SOFULARLI Aylar önce
Lan dizi süper aynı bölümü izleyip duruyom 👍👍👍
ZİPELGERS
ZİPELGERS Aylar önce
Ne n full vermiyorlar 3.Bolumu
Hikmet Aksoy
Hikmet Aksoy Aylar önce
Bende anlamadim yaa
FREE FİRE 『E Ķ 』AGIR ツ࿐
FREE FİRE 『E Ķ 』AGIR ツ࿐ Aylar önce
Ulan ben 3 yılda 100 000'e çikiyom adamlar 1 haftada 400 000
brawl stars
brawl stars Aylar önce
Final sahnesi derken
Ayşe Polat
Ayşe Polat Aylar önce
Harika bolum
Sıcak Anlar! - Dolunay
14:17
Dolunay
görünümler 1 Mn
Bay Yanlış 3. Bölüm
2:08:10
Bay Yanlış
görünümler 6 Mn
Serkan, Eda'yı kurtarıyor! - Sen Çal Kapımı 5. Bölüm
06:11
Bay Yanlış 1. Bölüm
2:00:02
Bay Yanlış
görünümler 9 Mn
Mr. Wrong (Bay Yanlis) Episode 7 Trailer 3
01:02
Bay Yanlış
görünümler 2,3 Mn
Mr. Wrong (Bay Yanlis) Episode 7 Trailer 2
01:06
Bay Yanlış
görünümler 2,3 Mn
Eriyen Özgür Yapmışlar - Bay Yanlış 6. Bölüm
08:52