No.1 - Ritim Tutan

  görünümler 162,984

No.1

5 yıl önce

------------ Dijital Müzik Platformları ------------
► Spotify: open.spotify.com/album/3SPEDQL63TJfdGZapigEmt
► iTunes: itunes.apple.com/us/album/sakin-ol-ep/id1112806428
---------------- No.1'i Takip Edin! ----------------
⚑ Kanala Abone Ol: bit.ly/no1yt
⚑ Twitter: o1No1
⚑ Facebook: no.1AltKat/
⚑ Instagram: llll.1.llll
----------------- Diğer Albümler -------------------
♫ No.1 - Yaşamak İstiyorum (Canımız Cehenneme Part 1) - bit.ly/yasamak-istiyorum
♫ No.1 - Propaganda (Canımız Cehenneme Part 2) - bit.ly/canimiz-cehenneme-part2
♫ No.1 - Hiç (Canımız Cehenneme Part 3) - bit.ly/canimizcehennemepart3
♫ No.1 - P.İ.V - bit.ly/no1-piv
♫ No.1 - Çalıntı Mic (EP) - bit.ly/calinti-mic
♫ No.1 - Sakin Ol (Single) - bit.ly/sakin-ol
♫ No.1 - Full Time Tragedy - bit.ly/full-time-tragedy
♫ No.1 - Kırmızı Gözler - bit.ly/kirmizi-gozler
♫ No.1 - Sen Kötü Bir Rüyasın - bit.ly/sen-kotu-bir-ruyasin
♫ No.1 - Instrumentals Vol.1 - bit.ly/1nstrumentals-vol-1
♫ No.1 - Instrumentals Vol.2 - bit.ly/1nstrumentals-vol-2
♫ No.1 & MRF - 808 - bit.ly/no1-ve-mrf-808
♫ StreetMelodeez - Fırtına Öncesi Gürültü - bit.ly/firtina-oncesi-gurultu
♫ StreetMelodeez - Action Fixtape Vol. 1 - bit.ly/action-fixtape-vol-1
-------------------- Single'lar --------------------
♫ No.1 - Gün Size Günaydı - bit.ly/gun-size-gunaydi
♫ No.1 - Bu Benin Hayatım - bit.ly/bu-benim-hayatim
♫ No.1 - Beklerken Durakta - bit.ly/beklerken-durakta
♫ No.1 - Birlik İstemeyen - bit.ly/birlik-istemeyen
♫ No.1 - Renkler (SÜ) - bit.ly/renkler-su
♫ No.1 - Karanlıkta Güneşlenenler - bit.ly/karanlikta-guneslenenler-single
♫ No.1 feat. Melek - Taksi - bit.ly/taksi-single
------------------- Video Klipler ------------------
❚❚ No.1 - Çiçeklerde Bir Telaş Var - bit.ly/ciceklerde-bir-telas-var
❚❚ No.1 - Beni Duy - bit.ly/beni-duy
❚❚ No.1 - Gecenin Gürültüsü - bit.ly/gecenin-gurultusu
❚❚ No.1 - Gün Size Günaydı - bit.ly/gun-size-gunaydi
❚❚ No.1 - Karanlıkta Güneşlenenler (RoofRunnerz Video Edition) - bit.ly/karanlikta-guneslenenler-roofrunnerz
"Videonun başka kanallara yüklenmesi fiziksel ve ruhsal sorunlar yaratabilmektedir." ©

YORUMLAR
salih sezek
salih sezek 9 gün önce
rergerheheddhyehyedhyeyhehye5hye5hy
zek
zek 19 gün önce
Kaldı mı 3-5 zenci ?
Abdullah Turhan
Abdullah Turhan 10 gün önce
^^ Sence
DHN GLR #karındeşenceg
DHN GLR #karındeşenceg 26 gün önce
kendini no1 ci sansanlar burayı asla bulamaz
Ely
Ely Aylar önce
plan yok plan bu !
Ely
Ely Aylar önce
street melodezi hapsedemiyolar
Elif f
Elif f Aylar önce
sürekli burda sahte fanlar yoktur gibi yorumlar yazmasanız mı amk? bu ayrımı yapan herkes sahte zaten.
Kaan Çakmak
Kaan Çakmak Aylar önce
NO1 OLAYA GİR
Kaan Çakmak
Kaan Çakmak Aylar önce
Zenccciii noo1 olayaaa gir
Bilal Baş
Bilal Baş Aylar önce
bu şarkı resmen klasik
rümeysa tuna
rümeysa tuna Aylar önce
reklamamı ihtiyacın var dis at bana
müzik benim hayatım
müzik benim hayatım 2 aylar önce
No.1 huzunlu sarki yapio diyenler yok butrda
Eslem Diyarbakırlı
Eslem Diyarbakırlı 2 aylar önce
Ülkede bi ton rapci var ama kimseyi bu adamın yerine koyamıyorum..
Abdullah Kaplan
Abdullah Kaplan 2 aylar önce
Yıl 2020 olmuş hala veletler tarafından keşfedilmemiş okadar mutluyum ki
Mehmet SAĞDIÇ
Mehmet SAĞDIÇ 2 aylar önce
Vay be... 7. Sınıfta dinlerdim deli gibi. O zamanlar teog stresine giriş falan derken. Şimdi üniversiteli oldum aklıma geldi birden :)
Şirin
Şirin 2 aylar önce
Başı çok iyi djsjsjwjsjs
Zehra Polat
Zehra Polat 3 aylar önce
dinlesin seni animal zencilerr adamım, ❤️
iki İŞSIZ
iki İŞSIZ 4 aylar önce
Ulannnnnn
Umut K58
Umut K58 4 aylar önce
Şehinşahın Kapatıyoruzdaki Verseleri ve No1 in eski parçalarını hiçbirşeye değişmem.
Cevher Yalçın
Cevher Yalçın 4 aylar önce
Ne bu 1 zenci sana ritim tutar
Uğur Kıvanç
Uğur Kıvanç 4 aylar önce
2020 Hala dinliyorum amk çok sarıyo
ERDEM ÇATAK
ERDEM ÇATAK 5 aylar önce
:D
BURAK Ünal
BURAK Ünal 5 aylar önce
spotify de yok aq
Eda
Eda 5 aylar önce
Spotifyda eski şarkılarının %90'ı yok ztn
Athena - Drakensang Online
Athena - Drakensang Online 5 aylar önce
*Cidden bu şarkı 5 yılda sadece 150binmi dinlendi?*
Erdem Çelebi
Erdem Çelebi 5 aylar önce
Burayı herkes bilmez. Buradaki tayfa az fakat öz tayfa
sentez
sentez 5 aylar önce
Burayı herkes bilmez
ewoody
ewoody 5 aylar önce
tabe lan
ERDEM ÇATAK
ERDEM ÇATAK 5 aylar önce
Olm fanın sahtesi oluyomu lan oha nası bir kitleyiz :D ben yeni dinlemeye başladım ben sahtemiyim ??? Her şarkısını dinlemeye çalıiıypm :) napim ??
ERDEM ÇATAK
ERDEM ÇATAK 5 aylar önce
:D
ewoody
ewoody 5 aylar önce
neden sahte olasin kardeşim ;) istedigini dinlersin istemedigini dinlemezsin araştırmak istersen arastirirsin ;)
DÜNYANIN GÖZÜ
DÜNYANIN GÖZÜ 6 aylar önce
Yil 2020corona var ama ben bunu dinliyom nncncnc
zena
zena 6 aylar önce
Beatin başında bi sezen aksu mırıldanışı mı var kaç yıldır her dinlediğimde bunu düşünüyorum
Miyamoto Musashi
Miyamoto Musashi 6 aylar önce
Yıllanmış şarap gibi dinledikçe kulak orgazmı oluyosun
freyyabgu
freyyabgu 6 aylar önce
olayı girr
ewoody
ewoody 6 aylar önce
ovv bu cocugun rengine ne oldu
Yaşar Yılmaz
Yaşar Yılmaz 6 aylar önce
zenciii hiç ışıq yoqq farkındayımcılar buraları bilmezler
Bengi Su Erdoğan
Bengi Su Erdoğan 6 aylar önce
Burası sığır dinleyicilere karşı en güvenli bulduğum yer.
Muhammed Ali Iskın
Muhammed Ali Iskın 6 aylar önce
Üniversiteliler bile bilmez o kadar eski ve sağlam. RESPECT 2020!
Melek
Melek Aylar önce
@Süleyman YILDIZ benden de selamm :D
Süleyman YILDIZ
Süleyman YILDIZ 6 aylar önce
Liseden Selamlar
Don Ritchie
Don Ritchie 6 aylar önce
Spotify da yok lan
Talha Walsh
Talha Walsh 6 aylar önce
Hidra siqmiş
Ayşegül Agırtmış
Ayşegül Agırtmış 7 aylar önce
2020
sence ben kimim
sence ben kimim 7 aylar önce
imam derdiği zamanında xodeetualllaaa
Muhammed
Muhammed 7 aylar önce
FECİ LAN BUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
C J
C J 7 aylar önce
Dislike atanlar beyaz tenliler
Rauf Burhan Öztürk
Rauf Burhan Öztürk 8 aylar önce
Vay be
Malike Uzun
Malike Uzun 8 aylar önce
Nasıl biliyor su nuz kuş lar mı söyledi
MRX.HALONA
MRX.HALONA 8 aylar önce
ne zaman dinlesem gülerim SFŞLÖMPSOGMFSMFŞKPGSDMFOLGÖMOSĞGMG
hosto
hosto 8 aylar önce
Hissedin beni hislerim yok
mr bloody
mr bloody 9 aylar önce
allah rap'in ceza'sını verdi bu da tahliyesi
BVSTR
BVSTR 9 aylar önce
Çok iyi
Emir Sargın
Emir Sargın 9 aylar önce
2020
Don't Stop RUN
Don't Stop RUN 9 aylar önce
2-0-2-0
Emre Erbağcı
Emre Erbağcı 9 aylar önce
2020 ULAN
hosto
hosto 9 aylar önce
Zencii No.1 olaya gir
Zafer Cananoğlu
Zafer Cananoğlu 9 aylar önce
Davul bile takılıyor dengine be oğlum 2020
Elif Kartal
Elif Kartal 10 aylar önce
no.1 olaya gir....
Muharrem Murat
Muharrem Murat 10 aylar önce
GIZLAR SENİ ÖPECEĞĞK
-
- 11 aylar önce
2:03
-
- 11 aylar önce
2:04
MERT
MERT Yıl önce
HAS CAN BOZOKCULAR BURDA HERHALDE
Emin Kaya
Emin Kaya Yıl önce
Ve garsinizdayim dinleyin beni zencileeerğ
sora wascher
sora wascher Yıl önce
DERDİ DE İNANMAZDIM ŞİMDİ BURDAAAAAAAAYIMM MKLQMEKLWQMEKLWQMLKEÖLQKWÖEWQEWQEWQE
Tokatlı
Tokatlı Yıl önce
No1'Ciyim diyen şahıslar bu Parçaları bilmemesi
İrem
İrem 9 aylar önce
aynen cidden
Mustafa & Beyda
Mustafa & Beyda Yıl önce
*NO1 OLAYA GİRRRRR*
MACHİNE
MACHİNE Yıl önce
Kral bunu yükleyince eskisi kaldırılmış.
Letna Music
Letna Music Yıl önce
hort verin burda olan kaldı mı aw
Talha Özkan
Talha Özkan Yıl önce
Neo 1 zenci sana ritim tutar
Bizim oyunlar
Bizim oyunlar Yıl önce
ZENCİLERE SELAM
İpek Erdoğan
İpek Erdoğan Yıl önce
Dünya gül bana diyenlerin de %90 ı bu şarkıyı bilmiyor.
Eşsiz Bey
Eşsiz Bey 5 aylar önce
aynen kangs:)
Edep
Edep 9 aylar önce
kanks hikayeden görmüşlerdir
Doğrudur Valla
Doğrudur Valla Yıl önce
No1 Rapi Bırakmasıyla Türkçe rap yerle bir oldu Amk
nurr
nurr 11 aylar önce
Doğrudur Valla 1 is back
男の夢素晴らしいです
男の夢素晴らしいです Yıl önce
zenci no.1 olaya gir
Emir Dev
Emir Dev Yıl önce
Senin rapi bırakman :( ..
Hikmet
Hikmet Yıl önce
Allah rapin cezasını verdi buda tahliyesii
Polipulli
Polipulli Yıl önce
Aah ah
Vinyl Obscura
Vinyl Obscura Yıl önce
muhteşem amk
blad
blad Yıl önce
Allah rapin cezasını verdi bu da tahliyesi Bizim bütün duruşmalar yeraltı adliyesi
TwoCrescent
TwoCrescent Yıl önce
GELEN YOKTUR
Yunus EMRE SARI
Yunus EMRE SARI Yıl önce
VAR ZENCİ
Emrain
Emrain Yıl önce
hadi bakiimm
BG GHOST
BG GHOST Yıl önce
Senelerin şarkısı ya yeminle eskiler eskiden güzelmiş
lil ismail
lil ismail Yıl önce
2k19
Samet Akceylan
Samet Akceylan Yıl önce
Niye yorum yapmamışım
Vinyl Obscura
Vinyl Obscura Yıl önce
Noluyo amk
Sez9in
Sez9in Yıl önce
2
GLOVESS
GLOVESS Yıl önce
*Hasiktir böyle bir klibi niye yeni tanıyorum off off.*
Melsia
Melsia Yıl önce
Noo111 zencccciiii
Rapizm Edit
Rapizm Edit Yıl önce
Yıl 2019 olmuş ve hala dinliyom amk hala dinliyen varsa ses versin
`Rip AyTM
`Rip AyTM 9 aylar önce
S.a 2020
MamiCO
MamiCO 9 aylar önce
2020
Kardelen günel
Kardelen günel 10 aylar önce
2020ye giriyoruz
LevatioN
LevatioN 11 aylar önce
sa
Hikmet
Hikmet Yıl önce
Burdayız kemik tayfa !
OKAN VUSLAT
OKAN VUSLAT Yıl önce
Bir issss backkkk
hell of kitty
hell of kitty Yıl önce
Neobir zenci beynindeki alarm
Ezgi Öztürk
Ezgi Öztürk Yıl önce
Oh sonunda yorumlarda veletlerin olmadığı bir parça
Hamzadersçalış
Hamzadersçalış 13 gün önce
@Placebo yeminle ben yazacaktım djsjdjkwd
Placebo
Placebo 18 gün önce
Sen varsın ya
Video Academy
Video Academy 2 aylar önce
+1
KaOs GaMinG
KaOs GaMinG 4 aylar önce
Beğğğn
Emirhan Topçam
Emirhan Topçam Yıl önce
2019’dan selamlar gengs arkadaşlarım.
ÇİFT LAVAŞ BOL SOS
ÇİFT LAVAŞ BOL SOS 6 aylar önce
2020
TÜYSÜZ PEACH
TÜYSÜZ PEACH Yıl önce
PLAN YOK PLAN BU
Hüseyin Özdemir
Hüseyin Özdemir Yıl önce
Buradamısınız hala Z E N C İ L E R R R R R R R
Svmet Şvhin
Svmet Şvhin Yıl önce
Streetmelodez ‘i hapsedemezler
Senior Shaco
Senior Shaco 2 yıl önce
STREET MELODEEZİ HAPSEDEMEZLER!
kadir selçuk
kadir selçuk 2 yıl önce
Babam derdi ki zamanında rapçii olcaksın gangsta olacaksınn.
Fırat Demirkıran
Fırat Demirkıran 2 yıl önce
Allah rapin cezasını verdi bu da tahliyesi
Tuna Secer
Tuna Secer 2 yıl önce
Efsane
Aziz Yılmaz Polat
Aziz Yılmaz Polat 2 yıl önce
Dinleyin beni zencileeeeeeer
Berin B
Berin B 2 yıl önce
❤️
Emir Dev
Emir Dev 2 yıl önce
Amk bu şarkı güzelmiş la buralar daha değerli
E248
E248 2 yıl önce
BABAM DERDİKİ ZAMANINDAAAAA
Assancio
Assancio 2 yıl önce
Bu şarkiyi kimse bilmiyor bu hoş bir durum aw
qtr
qtr 2 yıl önce
Has no1cileri görelim :3
Bulut Gang
Bulut Gang 2 yıl önce
Zenci No1 olaya gir
Can Erşahin
Can Erşahin 2 yıl önce
fuck
Dirim
Dirim 2 yıl önce
allah rapin cezasını verdi bu da tahliyesi
Zeynep Doyuran
Zeynep Doyuran 2 yıl önce
2018'de de burdayız
StreetMelodeez - Zahmet Etme
04:21
No.1
görünümler 702 B
No.1 - Sorun Kafamda
02:56
No.1
görünümler 213 B
Gönül Dağı 3.Bölüm Fragmanı
1:00
Gönül Dağı
görünümler 507 B
Artık Her Şeyi Görüyorum: Süper Teleskop Kamera Testi
10:16
Ruhi Çenet Videoları
görünümler 489 B
RÖNT Reloaded ( Bölüm 9 )
32:45
BaBaLa TV
görünümler 653 B
Söz Yaşları
2:21
Irmak Arıcı - Topic
görünümler 96 B
Crest - Aynı Terane (ft. No 1)
02:53
Özgün Atay
görünümler 17 B
14. No.1 - Böyle İyi
04:33
No.1
görünümler 12 Mn
No.1 - Tekel Mavisi | Official Video
04:44
01. No.1 - Mesele Ne Mesela
03:40
ISTANBUL TRIP
görünümler 2 Mn
06. No.1 - Ateş ve Barut
03:23
No.1
görünümler 1,5 Mn
17. No.1 - Noname II
03:13
No.1
görünümler 584 B
08. No.1 feat. Xir - Junkie Jumping
04:45
08. No.1 - Kalmadım
04:32
No.1
görünümler 1 Mn
Gönül Dağı 3.Bölüm Fragmanı
1:00
Gönül Dağı
görünümler 507 B
Artık Her Şeyi Görüyorum: Süper Teleskop Kamera Testi
10:16
Ruhi Çenet Videoları
görünümler 489 B
RÖNT Reloaded ( Bölüm 9 )
32:45
BaBaLa TV
görünümler 653 B
Söz Yaşları
2:21
Irmak Arıcı - Topic
görünümler 96 B
Taladro Ft. Irmak Arıcı - Mahşer
3:49
Taladro Official
görünümler 9 Mn
G-Eazy - Hate The Way (Official Video) ft. blackbear
4:37
Demi Lovato - Commander In Chief
3:19
DemiLovatoVEVO
görünümler 6 Mn
Royal and The Serpent - Underneath The Mask
2:49
Yanki (Dj Tarkan Remix Radio)
4:19
Simge - Topic
görünümler 282 B