Hakan Altun - İstanbul Olmaz Olsun & İstanbul Sokakları

  görünümler 21,118,027

Hakan Altun

4 yıl önce

Hakan Altun Resmi Sosyal Medya Hesapları:
hakanaltun
hakanaltunmusic
hakanaltunmusic

YORUMLAR
ccc a
ccc a Gün önce
Onunla İstanbul'a gidip onsuz döndüm. Ey İstanbul onu benden ya neyim kaldı
Ahmet Ulku
Ahmet Ulku 2 gün önce
Herkes yerinde sagolsun😕
E. Menteş
E. Menteş 3 gün önce
Hakan Altun diye yazılır adam diye okunur.
Musfiq Mahmudov
Musfiq Mahmudov 3 gün önce
Allak korusun sizleri Amin
Furkan Niyazi Koçak
Furkan Niyazi Koçak 3 gün önce
Arabeskin prensi
ONUR CAN ESLİK
ONUR CAN ESLİK 4 gün önce
şimdi yanlız bıraktınız kayseri sokakları
SERTAÇ ÖKTEM
SERTAÇ ÖKTEM 4 gün önce
Bu şarkıyı çok seviyorum günde bir tur yapıyoruz , ağzına sağlık Hakan abi.
Engin şakoğlu
Engin şakoğlu 5 gün önce
alkol alacak durum yok hakan abi yapmayın...
Engin Tol
Engin Tol 7 gün önce
Gerçek bir sanatçı ve süper bir şarkı Offfffffff Offfffffff gece gece iyi geldi bu
Sema Çetin
Sema Çetin 7 gün önce
izmirde olmaz olsun duymuyor çünkü
Pınar Aktaş
Pınar Aktaş 8 gün önce
O gün de olmaz olsun
Pınar Aktaş
Pınar Aktaş 8 gün önce
Malatya da olmaz olsun
Gizem Bulut
Gizem Bulut 8 gün önce
Yalan olmuş her ne varsa..
bayat kizi
bayat kizi 9 gün önce
Olmez olsun 😞😞😞😞😞💔🥺😞 keşke inmasaydim 💔💔💔💔
Simay Atılgan
Simay Atılgan 13 gün önce
bitirdin bizi be
enes yılmaz
enes yılmaz 13 gün önce
ankara da olmaz olsun lan
Can Erdoğan
Can Erdoğan 17 gün önce
asıgın dılınden anlar dedıler doga2020
Kerim Buyukikiz
Kerim Buyukikiz 17 gün önce
anne tarafı tarsus baba tarafı adana sevdiği kız istanbul ne yapayım off...
Mehmet AY
Mehmet AY 21 gün önce
Lan Adıyaman Olmaz olsun
Erdem ATA
Erdem ATA 21 gün önce
Naptın Hakan memlekette yakılmadık yıkılmadık şehir kalmamış🤣olmaz olsunlar ülkesine dönmüş memleket
Kadir Ürün
Kadir Ürün 21 gün önce
Y A R A L I Y I Z .
5-HT
5-HT 22 gün önce
En kral aşkın amk
Eda Kars
Eda Kars 7 gün önce
🤙🏽
Esen Koz
Esen Koz 23 gün önce
Bitmeyen yalan evet uzak olsun
hasan qanbari
hasan qanbari 23 gün önce
😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘👌👌👌
Yaşar Keskin Lakanekev
Yaşar Keskin Lakanekev 25 gün önce
Onu benden siz aldınız bremen sokakları ruhun şad olsun guzel abim murat keskin
Asım Murat Öztürk
Asım Murat Öztürk 26 gün önce
Rakılar benden, masa da benden, sabaha kadar sen söyle biz dinleyelim abi.
Bulut Dagdelen
Bulut Dagdelen 27 gün önce
trshow.info/watch/CB4aUYOttu0/video.html&feature=share&fbclid=IwAR2EeULaoEZfbQ8pK_z8nWRV0SjC0SjRhsiOurxWPbyYyMJf5Kok_x-QFik
Sefa Mandal
Sefa Mandal 27 gün önce
lan eşlik etsenize şarkıya
Halil Kaan Ok
Halil Kaan Ok 29 gün önce
Ulan olmaz olsun İstanbul sokakları Kadıköy rıhtımda terk edildim tam 2yil oldu hala yüreğim yanıyor
Yalçın Sarı
Yalçın Sarı Aylar önce
silivri soğuktur olmaz olsun o zaman
Yalçın Sarı
Yalçın Sarı Aylar önce
100 lük rakı oldu 220 tl hakan altun ona göre şarkı yaz be üstad
Emine Aslan
Emine Aslan Aylar önce
İzmir olmaz olsun .
Cihan Pişkin
Cihan Pişkin Aylar önce
Hakan Altun canlı performans izlemeden öbür tarafa gitmek istemiyorum,dinlerken de götürüyor gerçi.
Filiz Uzunal
Filiz Uzunal Aylar önce
Çok güzel bir şarki abi
Berra Çiçek
Berra Çiçek Aylar önce
Değer verince değişmeyen insanlar sevin
Efe Keskin
Efe Keskin Aylar önce
Abi Rakı Oldu 210 lira ona göre söyle
Ozcan Vayni
Ozcan Vayni Aylar önce
Dil konuşur;istanbul diye reis
Nezaket Xyz
Nezaket Xyz Aylar önce
Çòk gùzel 😀😀😀
Onur Cikrik
Onur Cikrik Aylar önce
disslike atan sarhoş arkadaşlar indirme butonu degil o
COMMENTMAN
COMMENTMAN Aylar önce
19 530 000
Sancak 54
Sancak 54 Aylar önce
Kuranı Kerim Rum suresi 21 Onlara ısınıp kaynaşasınız diye size kendi türünüzden eşler yaratıp aranıza sevgi ve şefkat duyguları yerleştirmesi de O’nun kanıtlarındandır. Doğrusu bunda iyi düşünen kimseler için dersler vardır.
Mehmet Suat Ören
Mehmet Suat Ören Aylar önce
Kurtulş abi , Tarsus'un sokakları....Hemşehrim güzel insana selam...
Ulaş Metekol
Ulaş Metekol Aylar önce
kurtuluş abimiz sen rahat uyu
muammer gökmen
muammer gökmen Aylar önce
altin raki var . olmaz olsun sen neresi dersen.
İbrahim Can Arslan
İbrahim Can Arslan Aylar önce
Senin konserine gelmeden ölme sakın abi
Ahmet Akhan
Ahmet Akhan Aylar önce
hakan abi seni bu hale getiren ajda pekkana iten düşünsün sen söylemeye devam et
Gökhan Büyük
Gökhan Büyük Aylar önce
Kalbi güzel HAKAN, kibar HAKAN, bülbül sesli HAKAN, gerçek sanatçı HAKAN. Seni bizim coğrafyaya gönderene sonsuz şükür 😍
ayberk06
ayberk06 Aylar önce
Ankara İstanbul arası yaktım gençliğimi..
Aykut Bozkurt
Aykut Bozkurt Aylar önce
bende aynı şekilde ama yıllar yıllar sonra anladım ki yanan ben olmuşum iyi niyetim olmuş
ceyhun arslan
ceyhun arslan Aylar önce
hakan abim lütfen beni ara.... 0 541 968 08 67
Mehmet Ali Erçin
Mehmet Ali Erçin Aylar önce
Hayalim hakan abinin çıktığı meyhanede saatlerce oturup rakımı söyleyip şarkılarına eşlik etmek mutluluğu çok uzakta aramıyorum 😔
Hamle DışTicaretSales
Hamle DışTicaretSales 2 aylar önce
Kurtuluş abiyi herkes bilmez, bilenler de unutmaz. Adana'nın yetiştirdiği en güzel adamlardan biriydi. Allah mekanını cennet eylesin...
sevim moran
sevim moran Aylar önce
Amin severek dinlerdim. Mekanı cennet olsun.
fikret gündoğan
fikret gündoğan Aylar önce
Kurtuluş Tarsusun yetiştirdiği bir değerdir
murat orhon
murat orhon Aylar önce
amin
I - LoVe`YT
I - LoVe`YT 2 aylar önce
bak yıl 2020 çıktıgından beridir oto olrak her gece fırsat buldukça dinliyorum +1 Ve hazırlıklı gelmektede fayda var yağğ gibi parçayıda double tekel olmazsa olmaz hakkını vermek lazım
Seckin Sonmezisik
Seckin Sonmezisik 2 aylar önce
Yansin bu gece istanbul
Ali Horasan
Ali Horasan 2 aylar önce
zaten o şarkıyı ben sana yazmadım
Emir Ali KARŞILAR
Emir Ali KARŞILAR 2 aylar önce
Yağhaneler olmaz olsun...
Meraklı Senatör
Meraklı Senatör 2 aylar önce
Şu günler o kadar özlendi ki
N.T Morphinmm
N.T Morphinmm 2 aylar önce
Ankara Olmaz Olsun 🚬
Murat Aydın
Murat Aydın 2 aylar önce
Hakan abi senle şöyle oturup dertleşmemiz yok mu be kral.
Yasin Kemal Kaya
Yasin Kemal Kaya 3 gün önce
Hakan abi zorda kral benimle oturup her türlü dertleşebilirsin benim derdim de çok
Selin glrry
Selin glrry 2 aylar önce
Aşık falan değilim ama şarkıyı aşk acısı çekiyo gibi dinlemek hoşuma gidiyo şarkı güzel napıyım
Selin Han
Selin Han 2 aylar önce
Sehwelat olmaz olsun..
Ozge Korkmaz
Ozge Korkmaz 2 aylar önce
Sana asıgım❤️
Selin Han
Selin Han 2 aylar önce
7 yili silip evlenmiş.Hissetiğim acı tarifsiz😶
Ali Calil oglu
Ali Calil oglu 2 aylar önce
JhjZ Al]099
Huseyin Uyar
Huseyin Uyar 2 aylar önce
1 ekimdeki konsere yetişsek bari
gülşen aksan
gülşen aksan 2 aylar önce
ÜSTÜNE SANAT ADAMI TANIMAM
Beyza İnan
Beyza İnan 2 aylar önce
Bitirdin bizi be adamm
Özlem Adam
Özlem Adam 2 aylar önce
Ne ankara ne İstanbul ne İzmir hiç biri 0Olmaz olsun aşkı her şehirde her mahallede ve her sokakta canını yakıyorsa asıl olmaz olsun aşkın kendisi
Fatma Bolat
Fatma Bolat 2 aylar önce
J
Sergen Gunes
Sergen Gunes 2 aylar önce
İstanbul harbiden olmaz olsun kahpe şehir !!!!!
Erdoğan Yılmaz
Erdoğan Yılmaz 2 aylar önce
Hakan abi umarım gece yatağında uyuyabiliyosundur.Sayende uyuyamayan bir nesil var.
Selin Han
Selin Han 2 aylar önce
7 yılı silip őnce nisanlandi 1 ay evvel evlenmiş .çok mutsuzmuş...
Oznur Sarigul
Oznur Sarigul 2 aylar önce
Uyusaydı bu şarkılar çıkmazdı ☺️
Selahattin Toprak
Selahattin Toprak 2 aylar önce
İyi ki varsın İstanbul
Ökkeş cuma 20
Ökkeş cuma 20 2 aylar önce
İstanbul hayallerimi çoook güzel anlatmış
Adsız Adam
Adsız Adam 2 aylar önce
seviyorum seni kral
Ali İhsan POLAT
Ali İhsan POLAT 2 aylar önce
Şiir ve sesli kitap için harika bir ses :) Sizin sesinizden kitap dinlerim.
Anar Memmedov
Anar Memmedov 2 aylar önce
Mûhteşem 👏👏👏👏👏👏 sevilen ⭐⭐⭐⭐⭐⭐ Hakan Altun 🇦🇿🇹🇷 sevimlisi sesinize yùreyinize sağlık
Tuğçe Altuntaş
Tuğçe Altuntaş 2 aylar önce
Bu şarkılar çok pahalı dinleyebilmek için güzelinden kaybetmek gerekir
Özlem Korkut
Özlem Korkut 2 aylar önce
@Mert Kurnaz üü
Tuğçe Altuntaş
Tuğçe Altuntaş 2 aylar önce
@Sefa 07 anldim cnim bnim
Sefa 07
Sefa 07 2 aylar önce
@Tuğçe Altuntaş oyuzden attım ya djejdnjd
Tuğçe Altuntaş
Tuğçe Altuntaş 2 aylar önce
@Sefa 07 sefa tanıdın mi bni pubg den tugce sedanın arkdasi
Sefa 07
Sefa 07 2 aylar önce
Ayn
Seyit Yıldız
Seyit Yıldız 2 aylar önce
Madem Heryer olmaz olsun esenyurtta olmaz olsun be
Yasin Kemal Kaya
Yasin Kemal Kaya 3 gün önce
Esenyurtun neresi kral bana ulaş lütfen telefon numaram 05367178776 bana ulaş lütfen senin derdine ilaç benim güven bana ara beni derdine ilaç olurum yemin ederim
Ediz İĞCİ
Ediz İĞCİ 2 aylar önce
trshow.info/watch/EGQ67lNXwnc/video.html Kadına ŞİDDETE HAYIR
Fatma Güngör
Fatma Güngör 2 aylar önce
Sen hepimizi bitirdin İstanbul curuttun zalimsin sen istbl
Alperen Kaya
Alperen Kaya 2 aylar önce
Hiçbir sanatçıya bu denli bağlı kalamadım. Galiba en güzel hisler Altun Beydeymiş arkadaşlar
mihriban 68
mihriban 68 2 aylar önce
Offf offff
Onurhan Akgün
Onurhan Akgün 2 aylar önce
Unutursak rakımız ılısın.
Ferhan Eskikanal
Ferhan Eskikanal 2 aylar önce
BİR ANDA TARSUS DUYMAMIZ KALP TARSUS
Hasan Hasan
Hasan Hasan 2 aylar önce
Yavv Hakan abim 761 yorumuda okuttunya bana akşam akşam
tunahan şentürk
tunahan şentürk 2 aylar önce
olmaz olsun bu karanlık olmaz olsun hiç doğmayacak ışık
Derya Balci
Derya Balci 2 aylar önce
Gururumuz mutluluğumuzun önüne geçti 👊
İSMAİL YÜKSEL
İSMAİL YÜKSEL 2 aylar önce
Adana sokakları
Emree Aydın
Emree Aydın 2 aylar önce
Hakan Abim 2.05 Sanıyede Attı Geri Vitese Dolmuşculara Selam Olsun
Rençber Bey
Rençber Bey 2 aylar önce
oldum abone hakan billllllllllllllll
Hüseyin Yılmaz
Hüseyin Yılmaz 2 aylar önce
Bu şarkılar çok pahalı,dinleyebilmek için önce en güzelinden kaybetmek gerekir...
OZAN AKSOY
OZAN AKSOY 2 aylar önce
İzmir olmaz olsun uleynnn
Beni Bakbiyo
Beni Bakbiyo 2 aylar önce
Abksta nın al ne adamı ne kadını ne insanı 5 para etmezzz
hamza baran
hamza baran 2 aylar önce
corona olmaz olsun
TONGAZ BEY
TONGAZ BEY 2 aylar önce
Söz müzik ses bukadar mı güzel uyumlu olur...
Hasan’nın Mutfağı
Hasan’nın Mutfağı 2 aylar önce
🔔🎁👍 Süper performans
Sherqiyye 1986
Sherqiyye 1986 2 aylar önce
kralsin hakan bey
Sevcan Yaman
Sevcan Yaman 2 aylar önce
Kocaelide olmaz olsun
Eylül Doğan
Eylül Doğan 2 aylar önce
Adamm
Fatih Cetin
Fatih Cetin 3 aylar önce
Sesiyle sarkilariyla Ruhumuzun Irzina Gecen ve Bu Tecavuzden Zevk almamizi Saglayan Buyuk ustad Allah Senide Bildigi Gibi Yapein Artik Mutlu Olda Bitsin Bu Izdirap..
BÜNYAMİN ÜREYİL
BÜNYAMİN ÜREYİL 3 aylar önce
Sevdiğim kizin en sevdiği şarkıydı beğenin de hatırlatayım bi sigara yakayim🚬
BÜNYAMİN ÜREYİL
BÜNYAMİN ÜREYİL 2 aylar önce
@Göktuğ Gümüş yaktım gecenin şerefine..
Göktuğ Gümüş
Göktuğ Gümüş 2 aylar önce
begendim
Murat Özkan
Murat Özkan 3 aylar önce
baskan senelerdir ebrunun acısını bizden çıkarıyorsun bizim ne suçumuz var krall
fatih er
fatih er 3 aylar önce
Yanimda bir kisilik yer var ama o kisilik sende yok turkiyenin tum illerinde😣😭😭
Hakan Altun - Sen de Ağla (Canlı)
04:26
Hakan Altun
görünümler 18 Mn
Ebru Gündeş - Collection (45 DK)
45:50
Ebru Gündeş
görünümler 1 Mn
RECEP BAYRAKTAR HAKKINDA DÜŞÜNCELERİM!
18:49
Akın Kırkız
görünümler 126 B
Hercai 50.Bölüm 2.Fragman
0:46
Mia Yapım
görünümler 335 B
Baraj 17. Bölüm Fragmanı
0:39
Baraj
görünümler 542 B
Yasak Elma 88. Bölüm Fragmanı
0:41
Yasak Elma
görünümler 1,4 Mn
Ceylan Koynat - Elini Tutmasam (Akustik)
06:03
Ceylan Koynat
görünümler 20 Mn
Hani Bekleyecektin
05:04
Hakan Altun - Topic
görünümler 4,5 Mn
Ebru Gündeş & Serdar Ortaç - Seçmeler ( Resital ) Full
1:31:29
Hakan Altun - İstanbul Olmaz Olsun - ( Official Audio )
04:42
RECEP BAYRAKTAR HAKKINDA DÜŞÜNCELERİM!
18:49
Akın Kırkız
görünümler 126 B
Hercai 50.Bölüm 2.Fragman
0:46
Mia Yapım
görünümler 335 B
Baraj 17. Bölüm Fragmanı
0:39
Baraj
görünümler 542 B
Yasak Elma 88. Bölüm Fragmanı
0:41
Yasak Elma
görünümler 1,4 Mn
Seher Yeli Nazlı Yare
4:41
Ahmet Aslan - Topic
görünümler 80 B
CHUNG HA (청하) - Dream of You (with R3HAB) Performance Video
3:27
Stone Music Entertainment
görünümler 1,8 Mn
Deli Gibi Yüreğime Zorsun
3:08
Yiğit Mahzuni - Topic
görünümler 70 B
Sertab Erener - Geçer
5:20
Sertab Erener
görünümler 50 B