BENEKLİ AYHAN İLE TAYLAND - HAYRETTİN / 1.BÖLÜM

  görünümler 948,394

Hayrettin

Hayrettin

Aylar önce

Benekli Ayhan ve Zabaha Kadar Ahmet ile Tayland maceramızın ilk videosu yayında. Bu videoda Tayland'da onları havalimanından karşılamamı, eve yerleşmemizi, yüzen markette gezmemizi izleyeceksiniz.

Normal başlayan tatilimiz 3. bölüm itibarı ile biraz sarpa sarıyor :)

Tayland'da kaldığımız 1 hafta boyunca kamera neredeyse hep açık kaldı ve sizin için çok fazla video çektik. Bu videoların her biri 3 gün ara ile yayında olacak.

Bu tür videoların devamının gelmesi için kanalıma abone olmayı ve videoyu beğenmeyi unutmayın.

İş Teklifleri (Business) : iletisim@todoyapim.com

Cast :

Hayrettin
Ayhan Koç
Ahmet Yaşın
Auayporn Saisroythong

Ekibimiz:

Yapım: TODO YAPIM
Yapımcı, Yönetmen, Görüntü Yönetmeni, Drone Operatörü, Ses Kayıt, Yapım Amiri : Tolga Doğruer
Yapım Ekibi: Emir Alp, Ata Türükmen
Kurgu : Mustafa Taha Şimşek
Post Prodüksiyon Sorumlusu: Hakan Kızıltaş
Color: The Post Brothers

Özel teşekkürler :

Sizlerin destekleri ile bu işin altından kalkabildik, inancınız ve karşılıksız desteğiniz için çok teşekkürler ❤️

İsmail Mamed
Cumali Zufer
Need Tour
Batuhan Dok
Salih Ünlü
Serkan Mutlu
Sertan Tabur
Dönerci Serkan Usta
Ali Doğruer
Yaren Avcuoğlu
Koray Pişgin
Suha Demirez
Elina Ryzhkova
Oksana Korovetskaia
Lhim Lerkyunyhong
Saowapa Dannaola
Ferhat Sönmez
Fuji Film Türkiye
Serkan İneç
Eliz İnci Diş
Yavuz Erdem

TAYLANDLI KIZLARLA HAVUZ PARTİSİ (BÖLÜM 6) : trshow.info/watch/40df94UFtYk/video.html
BENEKLİ AYHAN İLE TAYLAND'DA KIZ TAVLAMAK (BÖLÜM 5) : trshow.info/watch/vvkHn3ZXg0g/video.html
BANYODAKİ TİMSAHIN SIRRI (BÖLÜM 4) : trshow.info/watch/dOzK27qeGX4/video.html
BAŞIMIZA NELER GELDİ? (BÖLÜM 3) : trshow.info/watch/nUESGVxjxcc/video.html
SABAHA KADAR MASAJ (BÖLÜM 2) : trshow.info/watch/4ABu20IEqGI/video.html
TAYLAND BİZE HAZIR MI? (BÖLÜM 1) : trshow.info/watch/HY1vfqSOTeM/video.html
BENEKLİ HANGOVER TEASER : trshow.info/watch/kHzp0SZTFQ8/video.html
YURT DIŞINA TATİLE GİDİYORUZ : trshow.info/watch/eO00CAMX3hg/video.html
BENEKLİ İFTAR DAVETİ : trshow.info/watch/85Oi61XmPX8/video.html

Hayrettin oyun Apple store : apple.co/32UbF9K
Hayrettin oyun Android : bit.ly/2vJOgvv
Madalyon : bit.ly/2TKCbyc

Videoyu sevdiyseniz, lütfen beğenmeyi unutmayın...

Yeni videolardan anında haberdar olmak için aşağıdaki linklerden kanallarıma abone olabilirsiniz ;

Hayrettin kanalı : bit.ly/37V9Z0v
TODO Müzik kanalı : bit.ly/2T8OTGC

YORUMLAR: 2 971
AYHAN KOÇ BENEKLİ AYHAN
AYHAN KOÇ BENEKLİ AYHAN Aylar önce
CÜMLETEN SELAMIN ALEYKÜM ARKADAŞLAR BİZLERİ SEVEN TAKİP EDEN İZLEYEN HERKESDFN ALLAH RAZI OLSUN... HAKKINIZI HELAL EDİN İNŞALLAH....
Selçuk Yıldırım
Selçuk Yıldırım Aylar önce
TRshow Instagram tiktok siksok varmı 🤣
Avrupa Günlüğü
Avrupa Günlüğü Aylar önce
Sanki bozmuşsun biraz kendini. O ne lan öyle saçlar
KuzeyAyakkabı
KuzeyAyakkabı Aylar önce
@Hayrettin minexpanterin reklamını yaptın ve patladı nerene ulaştı size onlar?
Halil Erkoç
Halil Erkoç Aylar önce
Allahına ölürüm Allahına
OAT 25
OAT 25 Aylar önce
Herkes senin gibi kullansa sosyal medyayı , dünya daha da güzelleşir hayrettin abi . Yüreğimize samimiyeti aşılıyorsun her videoda . Seni seviyoruz ♥️
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB Aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama.*
kerem Saglikli
kerem Saglikli Aylar önce
Hayrettin Bu 2 güzel insana yaşattığın tüm güzellikler için teşekkürler kardeşim Bu mütevazı ligini hiç bırakma olur mu Biz seni bu yüzden seviyoruz
İBRAHİM İNCİ
İBRAHİM İNCİ 19 gün önce
2 güzel insan mı? AHSNFNDNDNDNSNNDDNXNNSNCNZNCNCN
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB Aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama.*
Yavuz Erdem
Yavuz Erdem Aylar önce
Samimi ve spontan, Gelişine yaşamak en iyisi, yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyoruz. Amerikalılara "Du yu nov Sivas" dediğniz yere ayrıca bayıldım. Tüm Sivaslılar adına yürekten teşekkürler. :)
Burak Önsel
Burak Önsel Aylar önce
Hayrettin büyük adamsın. Yenilikler hep senden çıkıyor helal olsun güzel bir format olmuş.
Cem Goksen
Cem Goksen Aylar önce
Harcanan para, Ankara dışına çıkmamış 2 insana yaşattığın duygular bir kenara verilen bu emeğin, yonetmen ve tüm montaj isik ekibinin ve is birliklcilerini canı gönülden simdiden tebrik ederim .Yeni heyecan hayırlı olsun
COMANDANTE
COMANDANTE 4 gün önce
Tayland'a gitmeden önce dubaiye gitti, Türkiye'de her şehirde arkadaşı dostu var...Sen neyin kafasını yaşıyorsun? Sen kimsin ? Sen nereye gittin ömrün boyunca
Mustafa Ilhan
Mustafa Ilhan 6 gün önce
Türk Türk derken Bozkurt yapış 10 numara hareket 😄🇹🇷
İstanbul Belediye Otobüsleri
İstanbul Belediye Otobüsleri 11 gün önce
@Güldürmek Sanat Anlamıyorsun... Hangisi daha önce meşhur oldu demiyor arkadaş. Demek istiyor ki Ayhanı hayrettin ünlü etmedi okey.
Mert Can
Mert Can 20 gün önce
@AtakanGÖKÇE ne kdr maas alıyor
Fatih
Fatih Aylar önce
ANKARA DIŞINA ÇIKMAMIŞ DEDİN ADAM, ANKARAGUCU MAÇLARI İLE TÜRKIYEYI GEZMİŞ BİRİ... KAFAN MI GÜZEL 😂😂 sen sokağından dışarı çıkamazken adam şehir şehir geziyordu....
BATUHAN GEMİCİ
BATUHAN GEMİCİ Aylar önce
Mizah dolu güldüren bir içerik daha çektiğiniz için, sonsuz teşekkürler.😂
Avşar Beyi
Avşar Beyi Aylar önce
Halktan birileri halkın adamları en doğal fenomenler helal olsun Hayrettin 👌👑
Selman tosun
Selman tosun 19 gün önce
Uzun zamandır böyle samimi böyle içten temiz saf video izlemiştik özlemişiz gerçekten. Emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunuyorum.
İsa Polat
İsa Polat 24 gün önce
Harika bir seri olacak valla. Samimi,içten,kurgusuz. Harika bir olay. Bu insanları eğlendirip güldürdüğün için ayrıca teşekkür ederim.
Hayrettin
Hayrettin Aylar önce
Arkadaşlar ilk izlemeye katılan herkese çok teşekkürler 😇 2. Bölüm perşembe günü yayında...
Batuhan Emre Akgenç
Batuhan Emre Akgenç 13 gün önce
abi seri devam etsin yaaa
Tutsak33
Tutsak33 24 gün önce
@Burak Arinell şimdiden hayal ettim mükemmel olur
Burak Arinell
Burak Arinell 24 gün önce
@Tutsak33 o zaman zabaha kadar gülerim tutamam kendimi 😁😁😁
Tutsak33
Tutsak33 24 gün önce
@Burak Arinell on numara olur ortam senlenir 1 liraci mehmetide aldilarmi yanlarına tmmdir
nuray burak
nuray burak 29 gün önce
Abi devamı gelecek mi ?
samoflex
samoflex Aylar önce
abi bu adamları her ülkeye götür bambaşka bir seviye katıyorlar :D
Mehmet Güldüren
Mehmet Güldüren Aylar önce
Belgesel tadında 11 dk lik video 1 dk gibi geldi hiç bitmesin istiyom bu üçlünün videoları 😄😄
Ahmetcan Öndeş
Ahmetcan Öndeş Aylar önce
Hayrettin biz senden razıyız reis 🤣 bu ekiple kesinlikle Birezilyaya gidin ve Rio karnavalına katılın
HAKAN MEVLUTOGLU
HAKAN MEVLUTOGLU 28 gün önce
Hayrettin kardeşim bu saçma sapan zamanlarda bizi guldurdugun için teşekkürler. Unuttuğumuz tebessümü seninle buluyoruz.
Fatih Geçgil
Fatih Geçgil Aylar önce
adam teneke peynir zeytin getirmiş işte bu anadolu kültürünün resmidir,bir yere giderken eli boş gitmeme yola çıkarken yolluk yapma,muhteşemsin sivasın yiğidosu
ali korkmaz
ali korkmaz Aylar önce
@Mehmet Efe Katırcı Ben de etil alkol uyarısını görünce yarıldım😂
Mehmet Efe Katırcı
Mehmet Efe Katırcı Aylar önce
Yarıldım o tenekeyi görünce ya fnkskwndmwf
Batuhan Demirsay
Batuhan Demirsay Aylar önce
ahmet abi yolluk değil ömülük yapmış
Ozgun Mermer
Ozgun Mermer Aylar önce
Kesinlikle böyle videolar hem seyir zevki yüksek hem komik hem de arkadaşların da yorumda söylediği gibi iki insanın belki de hayatında hiç yaşayamayacağı bir anı bırakıyor dünyayı gösteriyor
Erkan Kuru
Erkan Kuru Aylar önce
bu ekip çok can yakar en kısa sürede Amerika videosu bekliyoruz 😅
Sinan Gültekin
Sinan Gültekin Aylar önce
öncelikle Hayrettin tebrik ederim mükemmelsin.. sonraa abi bu adamlarla 2 gün geçirsem ne dert kalır ne tasa be gerçi ahmet abiden simit alıyoruz sürekli varolun lan mk
Şaban Abay
Şaban Abay Aylar önce
Bu emeğin karşılığı daha çok beğeni ve daha çok izlenilmeyle karşılık verilmeli. Ellerinize sağlık ikinci bölümü sabırsızlıkla bekliyoruz :)
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB Aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama.*
Semih Binici
Semih Binici Aylar önce
Başka milletlerce asla taklit edilemeyecek bir konsept. Herkese selam!
Hey Yooo
Hey Yooo Aylar önce
3 deli Taylandda yakında sinemalarda. Filmsiniz be kardeşler.😍👍
Kerem Güleç
Kerem Güleç Aylar önce
Müthiş prodüksiyon 👏👏👏 şu platformda daha iyi çok az şey seyrettik 🤣🤣🤣
DAMAGE
DAMAGE Aylar önce
Heyt be nerden nereye geldi Hayroo. Ev baskinlarindan evrildiği noktaya bayiliyorum 💙
TheMaratbilgin
TheMaratbilgin Aylar önce
ZABAHA KADAR a helal olsun... Adam teneke peynir ve zeytini üşenmeden getirmiş... Evet belki komik olabilir ama öyle bir yerde o iki şey çok değerlidir... Düşünüp getirmesi bile başlı başına takdirlik olay...
Valentin Rosier
Valentin Rosier Aylar önce
Benim babamda Diyarbakır'dan taa Tayland'da kavurma,çörek ve 1-2 yiyecek daha götürdü. Eğer bunları götürmesek açlıktan ölecektik diyordu . Gerçekten tuhaf ama işe yarıyor 😂
Fatmanur Budak
Fatmanur Budak Aylar önce
Günden güne kendini geliştirerek çok güzel içerikler üretmeye devam ediyorsun böyle devam Hayrettin 😊👍
mehmet10
mehmet10 27 gün önce
Hayrettin yıllardan beri seni izliyorum sen tam bir adamsın kardeşim. Selamlar Allah işini gücünü ras getirsin inşallah 🙏
Kürşat Barka
Kürşat Barka Aylar önce
Valizden çıkan peynir zeytin beni bitirdi 😂
Sywent
Sywent Aylar önce
Muhteşem bir yapım devamını sabırsızlıkla bekliyorum 😅
Kadir Xyz
Kadir Xyz Aylar önce
Star TV deki programından beri takip ediyorum abi seni, gerçekten Türkiye'nin gelmiş geçmiş en iyi sunucu ve komedyenlerinden birisin, umarım piyasadaki saçma sapan talk show programları yerine tekrardan Hayrettin'i görürüz :)
Emrah Uzun
Emrah Uzun Aylar önce
Kesinlikle milyon dolar versen şu ekip şu mizah yapamazsın harika hayrettin baba 🤣🤣
WaNHeDa
WaNHeDa Aylar önce
Hayrettin son zamanlarda izlediğim en güzel TRshow içeriği emeklerine sağlık 💙
Aziz Anbar
Aziz Anbar Aylar önce
Hayrettin çok kral adamsın...Yazık ki 50 yıl sonra kıymetin ancak anlaşılır
Mehmet Alanay
Mehmet Alanay Aylar önce
Şu adamın yaptığı içeriklerin 5/1 yapamayıp çok daha fazla izlenme alan kanallar var ya ne diyeyim… 👏
Muro 16
Muro 16 Aylar önce
Hayrettin in Amerikalı turistlere Türküm derken Bozkurt yapması muhteşemdi 😄😄
müslüm baba
müslüm baba 28 gün önce
TRshow TARİHİNİN EN İYİ VİDEO SERİSİ YEMİN EDERİM YAAA....BÖYLE BİŞEY OLAMAZ....HELAL OLSUN HAYRETTİN...
Pennywise
Pennywise Aylar önce
Dayiyi meşur edip gezdiriyon ya helal olsun Hayro reis seviliyosun😁
Murat Mete
Murat Mete Aylar önce
Ya kadronun güzelliği başka taylandlıların bunlardan çekeceği başkaaa güzel proje vallahi donumuza kadar işeyecek bi seri hayırlı olsun 😀😂
fevzi eker
fevzi eker Aylar önce
Abi harikasınız gülmekten ağrılar girdi 😂😂😂 emeği geçen herkese teşekkürler 🙏
Faruk Esen
Faruk Esen Aylar önce
Gerçekten neden farklı olduğunu daha iyi anladım. Hem eğleniyorsun hem de ömürleri boyunca yaşayamayacakları bir deneyimle eğlendiriyorsun. Gerçekten 👏
Rm Hysn
Rm Hysn Aylar önce
Para icin
Pussy Magnet
Pussy Magnet Aylar önce
Film gibi video çekmiş adamlar helal daha fazlası gelsin hayrettin
Önder YILMAZ
Önder YILMAZ Aylar önce
Harikasın hayrettin Çizgini yıllardır bozmadın tam gaz devam ❤
Zaferin Pusulası
Zaferin Pusulası Aylar önce
Kanka defalarca izledim doyamadım ne güzel adamsın sıfır ego kral başarılarının devamı gelir işallah
Anıl Yıldız
Anıl Yıldız Aylar önce
Videoda yapmacık bişey yok, TRshow buna pek alışık değil 💯💯💯
Süleyman Yavuzbilge
Süleyman Yavuzbilge Aylar önce
Bizi yine mutlu ettin be. Anlattığın, gittiğin, gösterdiğin ve bundan sonra yapacağın her şey için teşekkürler. Biraz olsun gülüp, eğleniyoruz.
YUSUF ŞAHİN
YUSUF ŞAHİN Aylar önce
On numara olmus 😂😂 çekimler harika, film tadında keşke biraz daha uzun olsa kisa kısa olmuyor hayrettin 😂😂
Murat Ekıncı
Murat Ekıncı Aylar önce
Hayrettin seni yıllardan beri takip eder tüm videolarını izlerim ve her zaman senin yaptığın işi. Taktir ederim şu insanlara güzel duygular yaşattığın için sana teşekkürü. Borç bilirim çizginden hiç ayrılma eminim bir gün istediğin yerlere geliceksin bizde senin en iyi destekçilerin olucaz herşey gönlünce olsun hemşerim
muhammet özkan
muhammet özkan Aylar önce
Adamı Sivas Esentepe mahallesinden alıp da dünyayı gezdirdin ya helal olsun sana.
L. T.
L. T. Aylar önce
Karnım ağrıdı gülmekten, süper iş çıkarıyorsunuz, tebrikler 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
EFEKAN YURDASAN
EFEKAN YURDASAN Aylar önce
Dizi gibi böyle ülke ülke çekin 😂
kalem dünyası
kalem dünyası Aylar önce
Hayrettin. Seni seviyor destekliyoruz yolun acık olsun. Yaptığın emeğine sağlık
mehmet damar
mehmet damar Aylar önce
Hayrettin yine mükemmel bir çalışma harika içerik 👍🏾🇹🇷🇹🇷🇹🇷
yılmaz yıldırım
yılmaz yıldırım 4 gün önce
müthiş bir kafayla yapılmış efsane bi seri ! siz muhtesemsizinz
ayşe asya Genç
ayşe asya Genç Aylar önce
Bu videonun 80 bölümü olsa işi gücü bırakır izlerim mükemmel ötesi olmuş insan herseyi unutuyor sizleri izlerken:)
Teoman Gül
Teoman Gül Aylar önce
Sesleri bipleyen arkadaşa Allah sabır versin eminim kafayı sıyırmıştır 😂😂😂
Samet GÜLENÇ
Samet GÜLENÇ Aylar önce
Verdiğin emeklere helal olsun bu işin hakkını veriyorsun
Emir Tatlı
Emir Tatlı Aylar önce
MÜKEMMEL BİR VİDEO KEŞKE 20 BÖLÜM OLSA 😂❤️
özgür coş
özgür coş Aylar önce
Kimse hayrettini bilmez iken biz izliyorduk boşuna değil biliyorum adamsın seviliyorsun kardeşim benimmm ❤️‍🔥
Furkan Alkaya
Furkan Alkaya Aylar önce
Çoğu dizi, yapım, netfilikş falan bu ekibin yanında halt etmiş 🤣 bu adamlar senaryosuz doğal film 😂 elinize sağlık, çok güldük 😁😁
ScytheofElune
ScytheofElune Aylar önce
10 Numara ya süper olmuş Sivaslının DiLi yeter bee Ayhanın tepkileri süperr :D
Samet Koç
Samet Koç Aylar önce
Yine efsane bi video teşekkürler Hayrettin 👍👍
Kübra Öçal
Kübra Öçal Aylar önce
Bütün bölümleri seyrettiğimde gülmekten ağzım yırtılmamış olur umarım 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Fatih Çelik
Fatih Çelik Aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 internete verdiğimiz paranın hakkını sonuna kadar verdiği için teşekkürler hayrettin babaaaa
Kadir Uçar
Kadir Uçar Aylar önce
Fragmanı bile o kadar kaliteliyken istenen beğeniyi bir türlü alamadı umarım bölümler istenilen izlenmeyi ve beğeniyi alır
S.
S. Aylar önce
Izlememek aptalliktir 😀 efsane kadro
deniz ışık
deniz ışık Aylar önce
Abi harikasınız 😂😂😂❤️🇹🇷❤️
la ay em kıreyzi
la ay em kıreyzi Aylar önce
netflix dizisi gibi olmuş wallaha HELAL OLSUN DAYI OGLİ
Cem UÇAN
Cem UÇAN Aylar önce
Ayak kokusu buraya kadar geldi 😂 Keyfiniz bol, ömrünüz uzun olsun beyler 😍
TRAKTOR VE MOTORLU ARAÇLAR  TAMİR BAKIM
TRAKTOR VE MOTORLU ARAÇLAR TAMİR BAKIM Aylar önce
Ülkeyi net bir şekilde ve gurur ile temsil ettirecek mahşerin 3 atlısı!!! Zevkle izliyoruz....
Samet Bülbül
Samet Bülbül Aylar önce
Hergün olsa keske mükemmel 🤩 bir video çok güzel ekip harika emeğine sağlık😃🙌
Erkam Sami Dursun
Erkam Sami Dursun Aylar önce
Acaba tek bir zabaaa kadar burdayız bögön dediği için bu kadar nimetleri gorecegini tahmin eder miydi :)
Murat Karadavut
Murat Karadavut Aylar önce
Hayrettin kardeşim senin yaptığın vede yapacağın herşeyin arkasındayız sorgusuz sualsiz... çünkü kumaş kaliteli bikere.👏🥰
Şeyhmus Çilek
Şeyhmus Çilek Aylar önce
Eline saglık şahane bi video gene bizlerle anan baban hayrına şu sivaslının dişlerini yaptır senin sevabın olsun sen temiz kalpli bi insansın
MUSTAFA GÖK
MUSTAFA GÖK Aylar önce
Şimdiden emeğinize yüreğinize sağlık HAYRETTİN ve tüm ekip merakla bekliyoruz yüzümüzü güldüren tek insan video süresince sıkıntılardan dert ve hayat mücadelesini unuttuğumuz tek adres iyi ki varsınız ALLAH KOLAYLIK VERSİN emeğinize sağlık
Ercan Kececi
Ercan Kececi Aylar önce
allah işinizi gücünüzü rast getirsin emi nasıl insanlarsınız siz yaa krize sokuyorsunuz insanları
Hakan Karabulut
Hakan Karabulut Aylar önce
Bu ülkeye Hayrettin her zaman lazım gerçekten
Emir Yıldırım
Emir Yıldırım 21 gün önce
Türkiyede olmasa dünyaca tanınacak youtuber.. emeğine sağlık süper olmuş födkdkdk
orhan kızılkaya
orhan kızılkaya Aylar önce
Ne manyak adamsın Hayrettin...👏
Caner Kaya
Caner Kaya Aylar önce
Bu mecranın en kaliteli adamı Hayrettindir . Bu seriyle birlikte TRshow a level atlattın resmen ...
Fatih Akgül
Fatih Akgül Aylar önce
AĞZIM AYRILDI GÜLMEKTEN YAAA ABİİİ NE KRAL ADAMSINSINIZ HALKIN İÇİNDEN ADAMLARA BAYILIYORM YA YOLUNUZ HATINIZ HEP AÇIK OLSUNN
Czn Burak Vs Dani Alves Barcelona
0:31
Czn Burak
görünümler 10 Mn
Çiftlerin Tatil Keyfi - Yeni Gelin
5:44
Yeni Gelin
görünümler 170 B
AMERİKA'DAN EV ALMAK - HAYRETTİN
16:05
Hayrettin
görünümler 563 B
Benekli Ayhan’ı Dubai’ye tatile götürdüm
19:15
What Happened to Pablo Escobar's Deadliest Hitmen
9:39
STAR WARS FANFICS BE LIKE ❤️ 🪐
0:57
Alan Chikin Chow
görünümler 17 Mn
Sirius bile emreden fazla kazandı 🥴
0:24
Ludens
görünümler 3,9 Mn
Atatürk vuruluyor...#shorts
0:32
TARİH-İ OSMANLI
görünümler 157 B
Tozluyaka 7. Bölüm 1. Fragmanı
1:07
FOX
görünümler 937 B
Ölüm Fermanıyla Geldim! | Sıfır Bir
6:40
gettoibo
görünümler 227 B