Barış ve Büge takım olursa ne olur? - Mahkum 6. Bölüm

  görünümler 1,222,494

Mahkum

Mahkum

4 aylar önce

Barış ve Büge arasındaki mükemmel uyum

"Mahkum" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉 bit.ly/3EYambE

Oyuncular:
Onur Tuna - İsmail Hacıoğlu
Seray Kaya
Melike İpek Yalova
Hakan Karsak
Anıl İlter
Tugay Mercan
Hayal Köseoğlu
Muharrem Türkseven
Bülent Seyran
Furkan Kalabalık
Burcu Cavrar
Alara Bozbey
Gürberk Polat
Murat Şahan
Gökhan Tercan
Alya Sude Mazak
İlker Yağız Uysal
Bülent Düzgünoğlu
Hakan Salınmış
Nihal Koldaş
Ve Mehmet Ulay

YORUMLAR: 585
Mahkum
Mahkum 4 aylar önce
"Mahkum" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉 bit.ly/3EYambE
mimakirigoe𖡎
mimakirigoe𖡎 Aylar önce
@pubg PANDA • 2 yıl önce büge
pubg PANDA • 2 yıl önce
pubg PANDA • 2 yıl önce 4 aylar önce
Ulan bu kadının adı büge mi müge mi
asuna rukia
asuna rukia 4 aylar önce
Yayınlamıyorsunuz sonrada reyting gazabı diyorsunuz halbuki herkes tlfonda izliyoruz
asuna rukia
asuna rukia 4 aylar önce
Beşinci bölüm neden fulll yok
İLTER AKDOĞAN
İLTER AKDOĞAN 4 aylar önce
@leere welt bu
ayşegül kalkan
ayşegül kalkan 4 aylar önce
Barışın bügeyi neden bu kadar çok sevdiğini şuan anladım e bu kız barışın aynısıymış
ErfaN ShuluX
ErfaN ShuluX 2 aylar önce
adam kac tane hatunla oldu party lerde . ne sevmeler bunlar. canimin yarisi dedigini oldurdu. cocukun annesini bile oldurdu. sunun neden hayrani var ben anlamadim.
Şahika Ekinci
Şahika Ekinci 3 aylar önce
@gdaccu yani büge de barış gibi manyak adrenalin sever aynı kafadalar
dndndndndnd
dndndndndnd 3 aylar önce
@E. B. Hadi canım bi'get yahu 😅:)
ceyda Özdemir
ceyda Özdemir 3 aylar önce
Ayn hani bi şarkı varya aynı bunlar için yazılmış valla iki deli bir araya gelmemeliydi
E. B.
E. B. 3 aylar önce
@Oyun MantıkBir de Bige ismi var. "Bige Önal" adında aktris de var; hatta Aras Bulut İynemli ile sevgililerdi.
𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵𝘹𝘬𝘱𝘰𝘱🪐
𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵𝘹𝘬𝘱𝘰𝘱🪐 4 aylar önce
Bu dizi hakettiği değeri almıyor gerçekten hem senaryo hem oyuncular çok iyi harika bir dizi keşke hiç bitmese
SÜLEYMAN ARMAĞAN
SÜLEYMAN ARMAĞAN 3 aylar önce
Her güzel şey gibi bu da bitecek hanımefendi.
aslihan
aslihan 3 aylar önce
Reyting 1.cisi lan ha dersin 10 reyting bile az kalır bu diziye daha çok olmalı evet
Kırmızı Tuborg Selim Han
Kırmızı Tuborg Selim Han 4 aylar önce
Nasıl almıyor yahu reytingde birinci
Billiqueeni
Billiqueeni 4 aylar önce
@louis Ewt 6.bölümdeki Savcı ile biri kaçmaya çalıştı ya et dolabına felan saklandılar aşşırı saçmaydı. Niye bu kadar detaycıyız bilmiyorum ama yorumlamak hoşuma gidiyor kdkdkdöd
Billiqueeni
Billiqueeni 4 aylar önce
@Bembi Ben tek parça olmasından bahsetmiyorum ki biraz da olsa morluk,kızarıklı,kesik gibi şeyler olmalıydı Üstelik Zafer,Fırata pencere kenarlarına çarptığı için yüzünde parçalanma var gibi bir cümle kullalmıştı bahsettiğim buydu
Sena Nur Gümüş
Sena Nur Gümüş 4 aylar önce
Savaş'ı da Barış'ı da İsmail Hacıoğlu oynuyor. Ama Büge en çok Barış'a yakışıyor. Nasıl oluyor demeyin. Öyle oluyor işte
Göktuğ Akkaya
Göktuğ Akkaya 2 aylar önce
Nasıl oluyır bende bilmiyorum
Laurent
Laurent 3 aylar önce
Çünkü Savaş aldatiyordu. Barış ise kalpten seviyor ve bunuda yansıtıyor
CaSPeR
CaSPeR 3 aylar önce
@Kenks dublör knk
Koca göz
Koca göz 4 aylar önce
Usta bir oyuncu ile mükemmel şekilde oluyor işte.😂
Seda Seda
Seda Seda 4 aylar önce
@Editxe ne atari ya. Tanimadigim bir insana ne atar yapiyim. Şu an atar yapan sensin. Ben yorum yazdim.sadece . Ayrıca dublorun ne oldugunu bilseydin bu yorumu yazmazdin. Bilmemek ayip degil bu kadar sinire gerek yok.
pelins
pelins 4 aylar önce
Barış Bügeden gelen ufacık bir Teşekküre bile bu kadar sevinmesi resmen Bügeye beni yeniden sev diye bağırıyor
leere welt
leere welt 4 aylar önce
uyumları o kadar güzel ki gerçekten büge ne kadar enerjikmiş… savaş ruhunu öldürmüş kadının resmen zahit geber ya
Zehra Xelilova
Zehra Xelilova 4 aylar önce
Bügedə kendimi gördüm bir anlıq
Merve Aydın
Merve Aydın 4 aylar önce
Umarım ileri ki bölümler de büge nin de psikopat sahnelerine yer verirler çünkü büge ile barışın harley ile joker gibi olmasını isteyen tek ben değilimdir umarım.
Yt edgar king Peç
Yt edgar king Peç 11 gün önce
Ya hani bi batman vardı Bide jokerin Yardımcısı vardı sasha mı?
🍉water melody🍉
🍉water melody🍉 3 aylar önce
Evet kesinlikle o havayı veriyolar banada umarım olurlar
Zeynep
Zeynep 3 aylar önce
Tek değilsin jsjxjajdjwjsjajdj
ombre forte
ombre forte 4 aylar önce
barış ve büge ruh ikiziymiş meğer, bu kadar yoğun bir aşkın başka açıklaması olamaz. çok güzel ve uyumlular
Emoş Emoş
Emoş Emoş 4 aylar önce
Adam nasıl bir oyuncuysa bügenin kokusunu içine çekerken bile neler hissettiğini konuşmadan anlatıp karşı tarafa hissettirebiliyor
Kaya
Kaya 4 aylar önce
Büge'nin güzelliğinden gözlerimi alamadım, gerçekten çok uyumlular
~Büge Yesari~
~Büge Yesari~ 3 aylar önce
@hira ay aynen aradığım yorum yaaaa💕
𝐌𝐨𝐨𝐧𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧
𝐌𝐨𝐨𝐧𝐐𝐮𝐞𝐞𝐧 4 aylar önce
@hira aynen
hira
hira 4 aylar önce
@Adel dudaklari hep boyleydi hatta babasininda boyle,sadece rujla bazen daha belirgin duruyor.
Adel
Adel 4 aylar önce
Estetik yaptırmadan ve baya abartmadan önce dahaa bi güzeldi
☆AsDor Fan☆
☆AsDor Fan☆ 4 aylar önce
Barisin neden bu kadar Bugeyi sevdigini anlamis olduk😊.
irade bayramlı
irade bayramlı 4 aylar önce
Haklısın sevdiğini gördük gerçekten
Erik Suyu
Erik Suyu 4 aylar önce
Dizide barıştan daha manyak biri varsa o da net bügedir annelik falan törpülenmiş biraz daha damarına basılırsa o da birini allahına kavuşturur
Smraayat
Smraayat 4 aylar önce
Shakakaja tövbe estağfurullah nelere gülüyoruz
Peri kızı
Peri kızı 4 aylar önce
barış'ın büge'yi neden bu kadar sevdiği şimdi anlaşıldı. bu ikili resmen ruh ikiziymiş 💫
Edaa K
Edaa K 4 aylar önce
Barış' ın stylingi çok iyi.. ismail hacıoğlu arasıra özel hayatında bu kişiyle çalışmalı.. 5. Bölüm ve 6. Bölüm dehşet güzeldi.. hem hüzünlendim hem güldüm.. esasında iyi kardeş kim ve kötü kardeş kimmiş onu görüyoruz.. çocukluktaki ve ileri gelen yaşamdaki travmalar nelere sebep oluyor. Yapmasın diyeceksiniz, işte kimileri sağlam çıkıyor kimileri de yaralı.. şu hacıyı da artık aynı koğuşa yerleştirseniz mı artık haahh, adam rengârenk !?
pelins
pelins 4 aylar önce
Barışın neden Büge'ye kör kütük aşık olduğunu anladım,resmen kadın versiyonu Barışın
EMİRCAN GÜNEŞ
EMİRCAN GÜNEŞ 4 aylar önce
Taylor benim kedinn🥺
Ilcey
Ilcey 4 aylar önce
"Aşık aşık bakıyorsun, eskisi gibi." Barış'ın neden Büge'ye deli gibi aşık olduğunu şimdi anladım. Bunlar resmen, ruh ikiziymiş. Barış'ın Büge'ye olan aşkı her şeyi göze alabilecek kadar büyük. Bu kadar büyük bir aşkın açıklaması olamaz. İkisinin de aralarında ki kimya ve uyum mükemmel.❤
Meryem
Meryem 3 aylar önce
Bu ikisi bir tek bana mı Harley-Joker ikilisi vibeı veriyor...😫🥵💅 Hem aşırı toxic hem aşırı sayko hem de aşırı uyumlu bir çiftler.Delirecem...
pelins
pelins 4 aylar önce
Büge odadan çıkınca kokusunu içine çekmesi Barış nasıl seviyorsan artık 💔
life is Beautiful♾️💕
life is Beautiful♾️💕 4 aylar önce
barışın tek psikopat olduğunu sanan ben bügenin'de piskopat çıktığını öğrenen benim sıfadı eşgal....
Elvin Yavaşoğlu
Elvin Yavaşoğlu 4 aylar önce
@life is Beautiful♾️💕 rica ederimn
life is Beautiful♾️💕
life is Beautiful♾️💕 4 aylar önce
@Elvin Yavaşoğlu haber verdiğin için teşekkürler ☺️
Elvin Yavaşoğlu
Elvin Yavaşoğlu 4 aylar önce
Psikopat
Ilcey
Ilcey 4 aylar önce
"O melek gibi çocuğu katil ettin." Ah Bügem ne güzel söyledin..❤🥺
ayşegül kalkan
ayşegül kalkan 4 aylar önce
Barışın Büge çıktıktan sonra odada kalan kokusunu içine çekmesi nassıl bi harekett ya nasıl güzell
evsa
evsa 4 aylar önce
İki psikopat😂 ama aşırı iyiler lütfen şu çifte biraz daha özen gösterin dizinin en yakışan çifti ❤
İdil Ateş
İdil Ateş 4 aylar önce
@kardeşlerimmllyricsxhøNeycomb Fırat ve Cemre asla olmamalı bence. İlla birlikte olmaları gerekmiyor böyle daha iyi
kardeşlerimmllyricsxhøNeycomb
kardeşlerimmllyricsxhøNeycomb 4 aylar önce
@İdil Ateş Fırat ve Cemre yakışıyor bence ya
evsa
evsa 4 aylar önce
@aynur güneş seri katil olduğunu biliyorum dediğim şey bügeyle birlikte çok güzel duruyorlar eski sahnelerini daha fazla verebilirler başka birşey değil yani
aynur güneş
aynur güneş 4 aylar önce
Pardon katilemi özen göstersinler adam seri katil 😡😡
İdil Ateş
İdil Ateş 4 aylar önce
Başka çift yok ki zaten
Ozge Aydin
Ozge Aydin 3 aylar önce
Büge anne olunca ne kadar olgunlaşmış,savaş ruhunu emmiş resmen.Annelik böyle bir şey..
Huawei..
Huawei.. 4 aylar önce
Sırf bu çift için diziye başladım 😂 çok güzeller 😍
Yağmur Çetin
Yağmur Çetin 4 aylar önce
Ayy çok iyiler bügenin çantayla vurması barışın elime ne vuruyon be demesi aahahh
Black Swan
Black Swan 4 aylar önce
Büfe güzeldi, Büge olacaktı ama bu daha iyi oldu 😀
Sima
Sima 4 aylar önce
Yalniz Büge'nin içinden Barış çıktı birbirlerine çok benziyorlarmış sjsjshah
taylor’s version
taylor’s version 4 aylar önce
Zahit denen sözde baba yüzünden hayatları bozulmuş resmen ya eskiden ne kadar mutlularmış adam her şeyi mahvetmiş
Brck ulgr
Brck ulgr 4 aylar önce
Melike iyiki bzc deb çıkmış, kadının karakterini ne hale getirdiler, giyimi bile sırf zulus, güzel görünsün hilal, ön plana çıksın diye.. bu kadını hatta diğerlerini arka plana attılar.. burda hem güzelliği, hemde yeteneği çıktı ön plana ...
Ayşe
Ayşe 4 aylar önce
Kesinlikle👍
Meral Sarı
Meral Sarı 4 aylar önce
Hem senaryo olarak hem kadro olarak efsane bir dizi umarım hakettiği değeri görür
𝑀𝑖𝑛𝑒𝑙 나의 것
𝑀𝑖𝑛𝑒𝑙 나의 것 3 aylar önce
Cidden Barış birgün Büge'yi unutup başka birine aşık olursa üzülürüm umarim oyle bir saçmalık olmaz
𝑀𝑖𝑛𝑒𝑙 나의 것
𝑀𝑖𝑛𝑒𝑙 나의 것 27 gün önce
@Damla K haklısın aslında
Damla K
Damla K Aylar önce
Onun olasılığı uzayda yok
dizikolik
dizikolik 4 aylar önce
Şimdide böyle olsalar keşke o kadar çok yakışıyorlar ki büge yi böyle barışla aynı karakterde görmekte çok güzel
dizikolik
dizikolik 4 aylar önce
@Sema Ehmedli perşembe 20 .00 da
Sema Ehmedli
Sema Ehmedli 4 aylar önce
Ve saat kacda
Sema Ehmedli
Sema Ehmedli 4 aylar önce
Kacinci gun oluyor bu dizi??
evsa
evsa 4 aylar önce
+ elime Niye vuruyon be ? - görmedim ki sjsjsj psikopat çiftim😂
Serhat Doğarmacı
Serhat Doğarmacı 4 aylar önce
Türk Televizyon Tarihinin En Efsane Dizisi Net 👏
Rachel Dan
Rachel Dan 4 aylar önce
@Murat cansin cannnnn !
Doc Blue
Doc Blue 4 aylar önce
oldu canam..
Aras.
Aras. 4 aylar önce
anladık kardeşim her yere yazıyon
Afa Karayeva
Afa Karayeva 4 aylar önce
ramo.ferhad asli ve mahkum
Kara Bulut
Kara Bulut 4 aylar önce
@Murat 👏🏻👏🏻👏🏻
Gul
Gul 4 aylar önce
İçeri girmemek üçün öldürmediyi adam qalmadı. İndide içeriden çıxmıram deyir😂😂😂
Elif✨
Elif✨ 4 aylar önce
Evt yaa
Kenks
Kenks 4 aylar önce
sen çok yaşa 😂
nocturne sjsjsjsj
nocturne sjsjsjsj 4 aylar önce
he vallah 🤣
tuce Abdullayeva
tuce Abdullayeva 4 aylar önce
😃😃
Muhammed Beyhan
Muhammed Beyhan 4 aylar önce
Bu Dizi Hiç Bitmesin Diyenler 👍 Hem Gülüyorum 🤣 Hem Ağlıyorum 😭 Allah Kurtlar Vadisi Ömür Versin Amin 🤲
ibrahim Dogdu
ibrahim Dogdu 4 aylar önce
Kurtlar vadisi değil arka sokaklar
Büşra Yamak
Büşra Yamak 4 aylar önce
Yok kanka arka sokaklar ömrü versin kurtlar vadisini bile solladı
Dizi fani
Dizi fani 4 aylar önce
Aynen ya hem guldurup hem aglatyor super dizi hiç bitmesin
Elif
Elif 4 aylar önce
Büge den böyle bir şey beklemiyordum ya Barış başlattı Büge bitirdi olayı Barış ve Büge tencere kapak misalisiniz
Gaye G
Gaye G 4 aylar önce
Büge’nin pantolunu ile Barış’ın kazağının aynı renk olması detayı 🧡
Zehra Sonkaya
Zehra Sonkaya 3 aylar önce
Herkes her bölümde İsmail Hacıoğlu ve Onur Tuna'nin oyunculugundan bahsetmiş ama büge, cemre ve Sasha da müthiş oynuyor.
irem dürüst
irem dürüst 3 aylar önce
Barış: Elime ne vuryon bee Müge: görmedim ki Ben: 😂😂😂😂 çok iyi.
woman n
woman n 4 aylar önce
Ay lütfen Barış ya Büge yarım kalan aşklarını bir yaşasınlar sonra Barış müebbet mi yiyor ölüyormu can mı çekişiyor nasıl bedel ödeyecekse ödesin ama önce şu aşkı bir yaşasınlar
Edaa K
Edaa K 4 aylar önce
O dağınık saç, o renkli kazak ve yelek muhteşem.. hapishaneye bile renk geldi yahuu,, o koca yakalı kabanlarin üfff !!!
Gulumse Hayata
Gulumse Hayata 3 aylar önce
Gerçekten çok şaşkınım bu işi bizimkiler mi çekiyor nasıl bi seviye buuu cidden inanamıyorum bu sahneler nee bu oyunculuklarr... sahne açılarından tut yapımına kadar her şey mük abi. izlemeyen pişman net.
sıla uzun
sıla uzun 4 aylar önce
Bügenin birini öldürme korkusu taa ne zamandan varmış helal olsun 😅 çok iyi sahneydi bee🥰
Berfin Gündüz
Berfin Gündüz 3 aylar önce
Büge'yi gerizekalı Ferda ile aldatan Savaş vs. Büge'nin her zerresine ayrı aşık Barış
Kafama Göre
Kafama Göre 3 aylar önce
Yalnız hayatımda küfür etmeyen biri olarak söylüyorum Büge çok güzel küfür atıyor yaa
MARCUS  AURELIUS
MARCUS AURELIUS 4 aylar önce
Sevgiliyle kavgaya girmek mi muhteşem ⚡️👊😂
~why are there bad thoughts#LiNur#MelSu'Melo
~why are there bad thoughts#LiNur#MelSu'Melo 4 aylar önce
Büge : birşey yapayım mı? Barış : şişe, şişe Büge : kafasına mı? Barış : vurr Büge : ölmesin ya adam. Vuruyorum bak!
Fatma Kayabaşı
Fatma Kayabaşı 4 aylar önce
Mükemmel bir sahneydi hem ofkelendiren hem ağlatan hem güldüren muhteşem bir senaryo
SMA28ALH28
SMA28ALH28 4 aylar önce
“Erkekler düşünür, kadınlar hisseder..” ❤️😩
Asuman Bayar
Asuman Bayar 2 aylar önce
Melike İpek Yalovanın makyajı yüzüne çok yakışmış açıkçası gözleri çok güzel maşallah eski artistlere çok benziyor. hep bu tarz yapmalılar makyajını ve kirpik takmamalılar böyle çok doğal duruyor . diğer türlü takma kirpikle gözleri çok büyük gösteriyor.
Derin Demirbağ
Derin Demirbağ 4 aylar önce
Bütün dizi tarihinin en iyi sahnesidir bu sahne.
Duru
Duru 3 aylar önce
buge resmen barisin kadin versiyonu ya cok iyi jfksakdfjadfjl buge ve barisa bayiliyorum buge eskiden cok enerjikmis abi savas kadinin enerjisini ruhunu somurmus resmen zahit geber sende
NEBİYE
NEBİYE 4 aylar önce
Büge de en az Barış kadar psikopat haaa korkulur bu ikiliden 😬😅🥰
nisa nur özel
nisa nur özel 4 aylar önce
melike ipek yalova iyi ki bir zamanlar çukurovadan ayrılmış, yeteneği orada arka plana atılmıştı.
Merve Bıçak
Merve Bıçak 4 aylar önce
Daha cok buge baris sahneleri istiyoruz cok iyi cift enerji akiyor resmen 💯💥💥
Büşra Savuci
Büşra Savuci 4 aylar önce
Büge ‘nin içine barışın ruhu girmişti resmen 😅
𝕺 🜲
𝕺 🜲 3 aylar önce
@Büşra Savuci aga alaka ne? Kızın adı Büge? Sürekli Müge demeyin şu kıza 🤨
Büşra Savuci
Büşra Savuci 3 aylar önce
@𝕺 🜲 işte böyle küçük şeylere takılınca bakış açımızı genişletemiyoruz. ona bakılırsa barışta savaş değil isimler değişir asıl önemli olan karakterdir.
𝕺 🜲
𝕺 🜲 4 aylar önce
Ulan videoda bile Büge yaziyo illa Müge diceniz şu kıza
Melo
Melo 4 aylar önce
Barış ve Savaş’ın bir de ruh üçüzleri varmış meğer büge resmen Barış’ın aynısı ahksksjss
Yağmur Sude Uğurlu
Yağmur Sude Uğurlu 4 aylar önce
KATİLİİ PSİKOPATI BİR KENARA BIRAKALIM. BARIŞ VE BÜGE O KADAR TATLILARMIŞ Kİ
zehra
zehra 4 aylar önce
Allah'ım bu diziye arka sokaklar ömrü ver aminnn
meyni mey
meyni mey 4 aylar önce
Allah korusun. Dizi cok güzel ama tadında kalmalı.
Deren
Deren 4 aylar önce
DİZİNİN EN GÜZEL SAHNESİYDİ KEŞKE DAHA ÇOK İZLESEK BU İKİLİYİ
Batsın bu dünya - Mahkum 1. Bölüm
4:47
Славік Мартинюк. Життя під час війни
14:19
Славік Мартинюк
görünümler 139 B
Mahkum 6. Bölüm
2:05:56
Mahkum
görünümler 4 Mn
Barış Yesari-Humor "İyi ki doğdun sen..."
1:02
Ay Işığındaki Silüet
görünümler 219 B
UCUZ Vs PAHALI TAHMİN CHALLENGE !!
22:18
Kuzey Yanık
görünümler 179 B
HIRSIZ GİRDİ SON ANDA YAKALADIM
18:54
Mevtcan Bahav
görünümler 320 B
Sizde de varmı böyle anlayan ? 😂
0:38
hirazisan40
görünümler 133 B
İyilik 5. Bölüm Fragmanı
0:54
İyilik
görünümler 1,3 Mn