Ligde 33. Hafta Liderlik Yarışı

  görünümler 704,000

Tahsin Hasoğlu

Aylar önce

► En Çok İzlenen Skeçler: goo.gl/QI5bNy
► En Yeni Skeçler: goo.gl/4g1ieX
► Tüm Skeç Videoları: goo.gl/T7oX3N

Daha fazla video, daha fazla komedi!
Kanalıma Abone Olmak İçin: goo.gl/ShJ9uS

Sosyal Medya Sayfalarını Takip Etmek için:
tahsinhasoglu
tahsinhasoglu
tahsinhasoglu



Gül ne olursan ol yine gül ► trshow.info

YORUMLAR
Tahsin Hasoğlu
Tahsin Hasoğlu Aylar önce
Selam:) Bir haftadır trendlerde yoktuk... Şöyle bir arz-ı endam edelim mi?
Barış Tuna
Barış Tuna 25 gün önce
Abi Fener yetişiyor bu aralar çok ekmek yersin buradan video atta birazda bizim yüzümüz gülsün
Dizi Log
Dizi Log 29 gün önce
Biraz olsun gülmek istiyorsanız videolarıma göz atın
Melisa
Melisa Aylar önce
Slm 🙋⭐⭐⭐⭐⭐🔥😂😂😂😝
erkan demirci
erkan demirci Aylar önce
Devamlı her hafta ve biraz daha uzun 3 dakika mesela video olursa dahada çok beğenilenilecegini düşünüyorum..
Umut BERKTAŞ
Umut BERKTAŞ Aylar önce
@Busranur Atabay bildirim gelmesi güzel ama anlamadım ya 😅🤦‍♂️
Sabit Hançer
Sabit Hançer 14 dakika önce
Tahsin bey sizi tebrik ediyorum ikisinin de umutlandığı hafta şampiyon olduk şampiyon BEŞİKTAŞK
Furkan Yıldırım
Furkan Yıldırım 23 dakika önce
0.11 ikisininde umutlandığı hafta şampiyon beşiktaş 🦅🦅🦅
Tnevel0707 03
Tnevel0707 03 Saatler önce
İkisinin de umutlandığı hafta şampiyon olduk.
Murat Altınkaya
Murat Altınkaya 5 saatler önce
İkinizinde umutlandigi hafta şampiyon olacaz dedi bjk. O hafta bu haftadır umarım. Buraya kadar getirdin burdan da şampiyonluk verilmez dimi bjk🦅🦅🦅.
Emirhan Tekparmak
Emirhan Tekparmak 8 saatler önce
8 de kapanır 18 de❤️💛🦁
oyun gücü
oyun gücü Gün önce
Yok çok umursadığımda değil Beşiktaşı yende ondan sonra dağılıyormusun çöküyormusun ne yapıyorsan yap beter ol çok iyi yaaaa slssşğdlwldşşsmslz
Muhammed kulağıkesik
Muhammed kulağıkesik Gün önce
49. Saniye artık diyebilirsin
Brawl Mehmet
Brawl Mehmet Gün önce
Gelecekten geliyorım biz bjk olarak farkı açıp şampiuon olmalıydık ama olmadı şimdi gs olacak bugün şampiuonluk maçları var
Yiğithan Sports Video
Yiğithan Sports Video Gün önce
2 takımda suan umutlu bu hafta şampiyonuz
FakeSperz
FakeSperz 2 gün önce
1:14 Mayıs'a bırakma pişman olursun desek Beşiktaş şampiyon olmustu bile
Parzival Oasis
Parzival Oasis 2 gün önce
Hahahhaha 41 . Haftaki haliniz çok güzel-(
Emir Şair
Emir Şair 2 gün önce
Ulan harbiden 8 kapanıyo be 💛❤
Einzzwein Fiğın
Einzzwein Fiğın Saatler önce
@Emir Şair sa
Hasan Kayan
Hasan Kayan 2 gün önce
ikisinin de ümitlendiği hafta yani son hafta şampiyon olacagız inşallah
Emir Şair
Emir Şair 2 gün önce
@Einzzwein Fiğın cumartesi gorusuruz 😉
Einzzwein Fiğın
Einzzwein Fiğın 2 gün önce
@Emir Şair bir şaibe olmazsa malatyayi 4-0 almak kolay değil
Emir Şair
Emir Şair 2 gün önce
@Einzzwein Fiğın buraya yaziyorum galatasaray 4 0 alır beşiktaş 1 1 berabere kalır
selim Eroglu
selim Eroglu 3 gün önce
bu nasıl bir ön görü " ikinizinde aynı anda umutlandigi anda şampiyon olacagiz" ve şuan ikiside umutlanmış vaziyette hadi hayırlısı..
Sloopy
Sloopy 11 saatler önce
fb umutlu değil artık sadece gs umutlu
Atilla Soydas
Atilla Soydas 21 saatler önce
Kardeş yalnız fb umutlu değilki🤣🤣
Yusuf Şişkin
Yusuf Şişkin 3 gün önce
Mayıs lar galatasarayın
Hakan Karagöz
Hakan Karagöz 3 gün önce
Geçmiş olsun son haftaya kaldı 😃
Ozan Taner
Ozan Taner 3 gün önce
" İkinizinde umutlandığı hafta şampiyon olacam " reis bildi mi acaba lan son haftaya geldik fenerde gsde umutlandı yoksa bjk şampiyon mu olacak 😂😂😂 Allah'ım sen konuyu biliyorsun 🙏🙏🙏
Caner Sayan
Caner Sayan 3 gün önce
İşler son haftaya kaldı hadi şimdi bjk sampiyon olsun da görelim 💛❤️😈
Nuri Gülen
Nuri Gülen 4 gün önce
Reis şimdiden yazıyorum yorumun çok doğru. İkisininde umutlandığı hafta şampiyon olucaz
Ömer Ziylan
Ömer Ziylan 4 gün önce
Adam ileri görüşlü valla
FURKAN GÖROĞLU
FURKAN GÖROĞLU 5 gün önce
Bjk ı yendi gs sağol gs 😂😂😂💛🔵
Alican Abay
Alican Abay 5 gün önce
0:15 " ikinizin umutlandigi hafta şampiyon olacam" -> ( tarih:08/05/2021)...not! Galatasaray ve Fenerbahçe umutlandi. :) Beşiktaş ●○'tik tak tık tak●○....
cyber lahmacun
cyber lahmacun 5 gün önce
Karagümrük maçı gs ve fb nin umutlandığı maç bakalım şampiyon olacak mıyız
yasin çavuş
yasin çavuş 5 gün önce
Şuan hem fener hemde Galatasaray umutlu yoksaa Beşiktaş şampiyon...
Ejex kto
Ejex kto 6 gün önce
İkiside umutlandı...
Omer Kaan ozdemir
Omer Kaan ozdemir 6 gün önce
Şuan ikiside umutlandi bu hafta şampiyonuz İNSALLAH
Polat Çelik
Polat Çelik 3 gün önce
şampiyon cimbom lan
Polat Çelik
Polat Çelik 3 gün önce
aaynen şampiyonsunuz
YoUseF
YoUseF 10 gün önce
Şampiyon Kardeşlik...
umut Sr.
umut Sr. 11 gün önce
😂😂😂😂😂😂😂
Onur Deliktas
Onur Deliktas 13 gün önce
ikisinin de umutlandığı hafta şampiyonluk geliyor gerçekten :D
Emrullah Bozan
Emrullah Bozan 13 gün önce
İkinizin de umutlandiği hafta şampiyon olacağız , bu söz dün gerçekleşti tam manasıyla yerini buldu 😀
Çağrı Çiftçi
Çağrı Çiftçi 14 gün önce
harbiden ikimizinde aynı anda umutlandığı hafta şampiyon oldular
ZDeniz
ZDeniz 14 gün önce
Longa 79
YOL MANZARALARI
YOL MANZARALARI 15 gün önce
Noldu Hasan çekmiyorsun daha BEŞİKTAŞ SANADA KOYDU ELLAAAMMMM 😅😅😅
YOL MANZARALARI
YOL MANZARALARI 4 gün önce
@Yusuf aslan daha sezon bitmedi lannn
Yusuf aslan
Yusuf aslan 4 gün önce
Noldu lan 2 haftadır yeniliyonuz ahahhaaaaahahhahaahahahahahahhaa
Alp Tv
Alp Tv 15 gün önce
Namağlup şampiyon statsız şampiyon onlar oldu biz yine şampiyon 😂😂😂
Alp Tv
Alp Tv 15 gün önce
Bu hafta şampiyon olucaz derbiden önce video gelsinn başakşehir şampiyonluğuna yaptığın gibi manyak beşiktaş taraftarını yansıtan bi videoooo 😉🤔
Akıncı Trakya
Akıncı Trakya 16 gün önce
Onyekuru'dan koşu var!!!!
Ahmet Ali Demir
Ahmet Ali Demir 16 gün önce
Abi şampiyonlar Liginide yapsana
ramazan ozmen
ramazan ozmen 16 gün önce
ABİ senin kanalın diğer futbol kanallarından çok daha fazla izleniyor.
Ahmet Buğra Balkaya
Ahmet Buğra Balkaya 16 gün önce
38.hafta gelsin kral fenerda maçını oynasında
Akhundov
Akhundov 17 gün önce
Iyi günler başkan, şunu Premier League ve Ucl içinde yapsana, çok izlenir
Vangelle Caps
Vangelle Caps 19 gün önce
Mizah = Tahsin Reyiz
Prime Futbol
Prime Futbol 19 gün önce
Abi Beşiktaş'ın çayı yok 😂😂
Eğitim Mekanı
Eğitim Mekanı 19 gün önce
Bu haftayı aldık ya... bjk ilk kaybında tepesinde biz varız... gs olarak biz buradayız
Ahmet Buğra Balkaya
Ahmet Buğra Balkaya 16 gün önce
@Muhammet Özdemir Biz yenilsek bile siz lider olamyıyonuzki diyelimkş hatay maçını yenildik fenerbahçede alanya ve erzurumu yendi durum 78 78 oluyo ama ikili averajda Beşiktaş üstün olduğu için yine lider Beşiktaş yani önümüzdeki haftanın liderliğinide garantiledik çok şükür şampiyonlar yarışı çok çekişmeli hak eden kazansın başarılar 🖤🤍💙💛💖💛
Eğitim Mekanı
Eğitim Mekanı 18 gün önce
@Muhammet Özdemir sen bizim kim olduğumuzu unutmuşsun. Biz bitti demeden bitmez
Muhammet Özdemir
Muhammet Özdemir 18 gün önce
Siz nasil tepesindesiniz la bi yukarina bak bakalik kim var 💙💛💙💛💙💛
Süleymander
Süleymander 19 gün önce
arif sevimli mi tahsin hasoğlumu
Ahmet Buğra Balkaya
Ahmet Buğra Balkaya 16 gün önce
Tahsin Hasoğlu mizah seviyeleri eşit ama arif sevimli çok tarafsız değil
lokman doğan
lokman doğan 19 gün önce
Ustaa kac hafta geçti ama hala sen yoksun😔😔 trendler seni özledi
GALATASARAY
GALATASARAY 20 gün önce
38 hafta. Gelsin yenisi
Kübra
Kübra 20 gün önce
Ya Trabzonspor o kadar doğru ki hshshsk ama Trabzonzpor kısımları çok kısa oluyor abi ya biraz daha uzun olsa tadından yenmeezz
Chester Bennington
Chester Bennington 21 gün önce
İkinizin de aynı anda umutlandığı hafta şampiyon olacağız. Geleceği mi görüyorsun be adam
Hakan YILMAZ
Hakan YILMAZ 21 gün önce
Nisan da mı şampiyon olalım, Mayıs'ta mı?😄😄
Sabina Sarvarova
Sabina Sarvarova 21 gün önce
İkisinin de umutlandığı an şampiyon olacağız jknvskd hadi inşallah
Mevlütsefa AKBAY
Mevlütsefa AKBAY 21 gün önce
Bu haftayı neden yapmadın 34,35
ŞİİR ADAM
ŞİİR ADAM 22 gün önce
Abi niye daha gelmiyor çok özledik bu videolar niye cekmiyorsun
İLYAS KÜLTE
İLYAS KÜLTE 22 gün önce
Güncel bir liderlik yarışı güzel olurdu 😆
Ecren Güloğlu
Ecren Güloğlu 23 gün önce
Neden hala diğer haftalar yüklenmedi
Furkan Colak
Furkan Colak 23 gün önce
Beşiktaşlı olarak Beşiktaş asla yarışı erkenden koparak şampiyon olamaz 😅😅
Samet Güzel
Samet Güzel 23 gün önce
Baya iyi
İskender Büyük
İskender Büyük 23 gün önce
ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ...🦅🇹🇷
Ozan Erol ÖZ
Ozan Erol ÖZ 23 gün önce
Tahsin abi artık her hafta istiyoruz bu videoları kırma bizi
Clayrex
Clayrex 23 gün önce
Yeni hafta gelmedi
Yaren & Yağmur BJK
Yaren & Yağmur BJK 23 gün önce
Abi çk iyisin😄
FİFA AİLESİ
FİFA AİLESİ 23 gün önce
FENER- Bende gözümü kapatıyorum düşünüyorum önceki sene yine birşey yok yine kapatıyorum yine birşey yok
taner biter
taner biter 23 gün önce
Beşiktaşlılar in son güldüğü video olacak
Muhammet Tamer Özer
Muhammet Tamer Özer 23 gün önce
Keşke ama zor hemde çok zor
Doğukan Okur
Doğukan Okur 24 gün önce
Bi haftada çok şey değişti abu gitti şampiyonluk fenerin fbnin bay geçtiği gs ve bjknin berabere kaldığı haftadan geliyorum tarihe not düşülsün :))))))))
Omer Tuncal
Omer Tuncal 24 gün önce
Fenerli değilim ama bence Fener şampiyon olacak
Cihan Açar
Cihan Açar 24 gün önce
Kardes fener sampiyonluga kosuyor sen yoksun ama:)))
Kağan Eracun
Kağan Eracun 24 gün önce
Yeni videonda bu haftaki beşiktaşın beraberlikleri üzerine fener ne diyecek merak ediyorum :D
Beşiktaşlı
Beşiktaşlı 24 gün önce
0:59 Fener: Ben de kapatıyorum, hiç bir şey yok. Önceki seneyi düşünüyorum, yine bir şey yok. Önceki seneyi- Galatasaray: Tamam tamam çok gitme. Eğer fenerin kümeye oynadığı yıldan bahsedip Galatasaray rezil olmasını istemeyip sözünü kestiyse güzel gönderme abi
Beşiktaşlı
Beşiktaşlı 21 gün önce
@enes yetek şimdi fener ile Galatasaray işbirliği yapıyor ya. Galatasaray bu yüzden Fenerin rezil olmasını istememiştir.
enes yetek
enes yetek 22 gün önce
1959 yılı öncesi şampiyonlukların göndermesi
CİHANGİR GÜZEL
CİHANGİR GÜZEL 24 gün önce
mükkemel ama çok kısa
Yunus emre
Yunus emre 24 gün önce
Aga Avrupa süper ligine gidej bari de bunlarla hiç uğraşmayalım her maçta bi 4_5 gol yeriz xd(Galatasaray)
Hasan P.
Hasan P. 24 gün önce
Tahsin Abi her hafta video çekenin başına kötü şeyler gelmiyor abi bir denesene
Tutku Ozan Sarman
Tutku Ozan Sarman 25 gün önce
Tahsin başgan senden Avrupa Süper Ligi parodisi bekliyorum Not:Emeğine sağlık Tahsin abi 😊
Mücahid Çon
Mücahid Çon 25 gün önce
"Evdeki hesap Çarşıya uymaz"🦅🦅🦅🦅
Celal GÖKÇE
Celal GÖKÇE 25 gün önce
Trabzonsporluyum fener şampiyon olacak
Emirhan Dülgeroğlu
Emirhan Dülgeroğlu 25 gün önce
BJK LİYİM ÇOK GÜZEL
burak cebesoy
burak cebesoy 25 gün önce
3 4 yil once testere parodilerini izlerdim yeni takip etmeye başliyanlar izlesin onlari
Mücahit Yılmaz
Mücahit Yılmaz 26 gün önce
32. Hafta ne oldu 😳
Mustafa Çapar
Mustafa Çapar 26 gün önce
0:14 cidden öyle olacak gibi duruyor 😂
YouTube Kullanıcısı
YouTube Kullanıcısı 26 gün önce
0:58😂😂😂😂😂😂
Adolf Hitler
Adolf Hitler 27 gün önce
abi harika ya
Furkan Kılıç
Furkan Kılıç 27 gün önce
"Tamam tamam çok gitme" ÇOK İNCE BİR ESPİRİ 🤣
PES STSL
PES STSL 27 gün önce
11 Ersin vs 11 Altay pes21 maçı kanalımda. Sizce hangisi daha iyi?
BEŞİKTAŞ 1903
BEŞİKTAŞ 1903 27 gün önce
Bjk: siz umutlandiginiz zaman biz sampiyon olacagiz
PES STSL
PES STSL 27 gün önce
11 Ersin vs 11 Altay pes21 maçı kanalımda. Sizce hangisi daha iyi?
mehmet Alfa M.
mehmet Alfa M. 27 gün önce
👍👍👍👍
MERDAN AÇIK
MERDAN AÇIK 27 gün önce
Herkes görecek fenerbahçe şampiyon olacak bitti
PES STSL
PES STSL 27 gün önce
11 Ersin vs 11 Altay pes21 maçı kanalımda. Sizce hangisi daha iyi?
Tarık Can İspir
Tarık Can İspir 27 gün önce
ADANADEMİRSPOR geliyor haaa Tahsin abim not al son hafta koyarsın videoya :) :)
Baybars
Baybars 28 gün önce
La bu kanal ne zaman patladı? Milyonlara çıkmış
COSİ
COSİ 28 gün önce
Ulan cincon ne yasamis olabilir hepi topu 2 aydir sıkıntıdasınız
melankolik
melankolik 28 gün önce
-Belki sahanızda tur atmak istiyoruzdur
Mehmet Enes Demir
Mehmet Enes Demir 28 gün önce
Devamı gelsin
İbrahim Meryem ve ravzanın dünyası
İbrahim Meryem ve ravzanın dünyası 28 gün önce
Çok güzel
Lord HakanYT
Lord HakanYT 28 gün önce
BJK en iyi
Nizam Bayram
Nizam Bayram 28 gün önce
#HalisBayancukHoca 3000 gündür somut delil olmadığı halde cezaevinde tutuluyor. İnsanlara "tevhid" daveti yaptığı için, mahkemeler kendisine siyasi baskıyla somut ve soyut delil olmadığı halde hapis cezaları vermektedir.
Tevhid Kardeşliği
Tevhid Kardeşliği 28 gün önce
Halis Bayancuk Hoca insanlara tevhidi anlatmasından dolayı yaklşık "3000" gün boyunca tutuklu olarak hapiste tutuluyor. Kendisine herhangi bir "somut delil ile suç isnat edilmiş değil" ancak siyasi baskı sonucu bu tutukluluk sürdürülüyor.
Ahmet Şahin
Ahmet Şahin 28 gün önce
Trendlere
Ahmet Şahin
Ahmet Şahin 28 gün önce
TRENDLERE
Mustafa Özkan
Mustafa Özkan 28 gün önce
Birinin hayatını değiştirin intihar aşamasında olan biri olarak yazıyorum Öncelikle şu yazacaklarımı herkes lütfen geçmeden okusun 25 yaşındayım ve maddi imkansızlıllar yüzünden sağlığıma kavuşamıyorum, 3 yıl önce çapraz bağ ameliyatı oldum bulunduğum sehir küçük olduğu için fizik tedavım az aldım 3 yıl sonra agrilar basladi kikirdakta kireclenme kontramalazi patella vardi saga yuklenmeyim derkrn 1.5 yıl sola yüklendim spazm gibi birsey giriyor gecmiyor ultrason cektirdim fasyaya baktirdim cikmiyor solun agrisi sagi unutturdu 1.5 yildir evdeyim snaolere bakiyorum sabah kalktigimda yasitlarim evleniyor is sahibi oluyor sadece yurümek istiyorum iyi bir fizyoterapist yasa ortoprdiste muayene olmam lazim imkanim yok cevrem esim dostym sevgilim herkes terketti dostun etrafin azaliyor canima kiyip annemi uzmek cehennemlik olmak istemiyorum lutfen biri sesimi duysun lutfen Derin masaj ve kuru igneleme aldim 500 tl kredi borcum oldu kafayi yiyecem hersey gecmeden biri yardimci oldun lütfen
Locked Away
Locked Away 28 gün önce
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅
Ronin
Ronin 28 gün önce
💜💙
Levent Yılmaz
Levent Yılmaz 28 gün önce
evdeki hesap çarşıya uymaz. fenerliyim ama iyi laf koymuş
Emrah Karasu
Emrah Karasu 29 gün önce
Başkan helal olsun GS tepe takla giderken lig videolarının devamını bekliyoruz malum başkan Mustafa Cengiz hazır Ryan Donk un s..partilerinden bıkmışken ve de futbolculara haysiyet şeref hatırlatması yaparken 😄😉
Ligde 39. Hafta Liderlik Yarışı
01:16
Tahsin Hasoğlu
görünümler 935 B
Avrupa Süper Ligi Nasıl Dağıldı?
01:46
Tahsin Hasoğlu
görünümler 856 B
Her Açıdan 12 Mayıs 2021 | Kaan Sarıaydın
1:29:28
Her Açıdan
görünümler 279 B
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm
2:12:06
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 4,7 Mn
Buray - Alaz Alaz
3:05
Buray
görünümler 914 B
Bitcoin Piyasasına Giren Adam
01:55
Tahsin Hasoğlu
görünümler 588 B
33.HAFTA ÖZET
01:10
ARİF SEVİMLİ
görünümler 395 B
Yeni Sezon 1. Hafta Liderlik Yarışı 2020/2021
01:04
Tahsin Hasoğlu
görünümler 1 Mn
36.HAFTA ÖZET (DELİ)
01:07
ARİF SEVİMLİ
görünümler 433 B
Ligde 41. Hafta Liderlik Yarışı.
01:42
Tahsin Hasoğlu
görünümler 871 B
Ligde 32. Hafta Liderlik Yarışı
00:53
Tahsin Hasoğlu
görünümler 1 Mn
Ligde 30. Hafta Liderlik Yarışı
01:36
Tahsin Hasoğlu
görünümler 906 B
Ligde 25. Hafta Liderlik Yarışı
02:20
Tahsin Hasoğlu
görünümler 1,6 Mn
Her Açıdan 12 Mayıs 2021 | Kaan Sarıaydın
1:29:28
Her Açıdan
görünümler 279 B
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm
2:12:06
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 4,7 Mn
Buray - Alaz Alaz
3:05
Buray
görünümler 914 B
لو الماكياج كان ناس ! 16 موقف مضحك
10:03
Kuzey Yıldızı İlk Aşk | Spor Salonunda Ortalık Karıştı!
6:04
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 2,9 Mn
İçimdeki Ses | Türk Komedi Filmi (Tek Parça)
1:26:43
İbrahim Selim ile Bu Gece #68: Selin Şekerci, Yağmur Akoğlu
1:57:10
Zorlu Performans Sanatları Merkezi
görünümler 724 B
Origin Of Siren Head
2:05
FatTV
görünümler 455 B
KOMŞU KIZI 1.BÖLÜM
11:23
funnyhousetr
görünümler 167 B