Kırılan Bardak Sesine Aldanmayın!!! | Aleni Muhabbet | Aleni Tv

  görünümler 12,641

Aleni Tv

Aylar önce

Spor Spikeri Erdem Ulus ile Beşiktaş tribünlerinin efsane amigosu ve Spor yazarı Alen Markaryan, Ocakbaşı Futbol Muhabbetlerine devam ediyor. Beşiktaş gündeminde konuşulmayanları açıkça dile getiriyor. Olaylara taraftarın gözüyle bakıyor, çözümler sunuyor...
Herkese iyi seyirler. Gelecek yeni seriler için kanalımıza destek olmak istiyorsanız videoyu beğenmeyi, paylaşmayı ve kanalımıza abone olmayı unutmayın!
Abone Ol;
bit.ly/32rU4Gp
Aslolan Hayattır ; Hayat da Beşiktaş.
Resmi Twitter Hesabımdır alen.markaryan@aksam.com.tr
Erdem Ulus İnstagram: bit.ly/3aYb7DR
Alen Markaryan İnstagram: bit.ly/3jjyfj8
Erdem Ulus Twitter:bit.ly/2Qu3rQ9
Alen Markaryan Twitter: bit.ly/32sUhsR

YORUMLAR
gültekin genç
gültekin genç 22 gün önce
vidaya gidip ücretinde indirim istemişler oda kabul etmiş sonara bir daha gidip bir daha indirim istemişler oda olmaz demiş ,sonra topcu oynamıyor bende olsam oyamam , yeter artık burası Beşiktaş ağlama duvarı değil giden ağlıyor gelen ağlıyor , bir Beşiktaşlı olarak para para yok cümlesi bana artık cinnet getiriyor , aleni kendin demedin mi fırına iyi malzeme koyarsan fırından iyi çıkar , biz ne yapıyoruz aaa bunun bonservisi yüksek yolla aa bu çok maliyetli yolla ,pepe neden gitti abi ? vida yı sattınız diyelim yerine 10 numara stoper mi bulcanız ? alt yapıdaki futbolcular talan ediliyor antalya ya servis ediliyor siz hala lens şöyle necip böyle, yönetim çökmüş sergen gece hayatını konuşun
gültekin genç
gültekin genç 22 gün önce
necipe yapılan lense aynısı yapılıyor ,konuşulacak engudu , boyd varken nedense ilk lens deniliyor eleştirmenler de kafayı sıyırmış durumda , abi siz neyin kafasını yaşıyorsunuz, engudu bir maç mı kazandırdı bize ,boyd trabzon maçında attığı gol defansa çarpmasa dışarı gidecekti ,bir maç mı kazandırdı bize yatarak para kazananların adı anılmıyor , sağ bek deniliyor lense oynamaya çalışıyor sol bek deniyor oynamaya çalışıyor ,necipin kapasitesi o kadarsa lensin de kapasitesi o kadar ,penaltı atamayanlar var 2 pas yapamayanlar var , okadar göndermek istediğiniz lense talip çıkar ama boyd da enguduya talip çıkmaz ,zaten o yüzden elimizde hep çöpler kaldı ,zamanaında wander low satamadıkları için negroda yı gönderdiler, atibaya bile yaşlandı gitsin denilen zamanları çok uzak değil, bunları yaratan sizin gibi her futbolcuyu eleştirenler taraftarı yönlendirenler , şenol hoca zamanında gelen topcular en kötü zamanlarında geldi türkiyeye ama kazandı şenol hoca , sergenden bir bok olmazz olsada üstüne sinek konmaz ,futbolcu dan önce ilk eleştirilecek yönetim ve sergen hoca geri o bergama kalesinden para atmaya benzer
gültekin genç
gültekin genç 22 gün önce
Şapkadan tavşan çıktı şampiyonlar ligine gittik, tamam maddi sıkıntı biraz olsun azalır dedik, sergen hoca sıçtı batırdı ,ufa dedik sıçsa daha iyidi ,bir daha yönetim sakın yanlız değilsin diye bana gelmesinler ,taraftar ekmek parasını mesaj olarak yolayıp durdu , şimdi de bonservisi yüksek diye vidayı da yollama operasyonu başladı , sayın çebi başkanlık adayı olurken Beşiktaşın durumunu bilmiyormuydu ? madem çözemeyeceksin neden başkan oluyorsun? sergen hala futbolculuk kafa yapısı aynı devam ediyor , şımarık umursamaz,gece hayatı tam gaz devam ediyor
A C Y
A C Y 26 gün önce
Beşiktaş Tribünü, Beşiktaş Ruhu Budur işte abi.. Alen abi gibi nice adam var bu tribünün, camianın içinde.. Ama böyle adamlar Klüpten uzak bırakıldı, uzaklaştırıldı..
Doğan Günday
Doğan Günday 27 gün önce
Alen başkan adayı olsana sende futbolu ve yönetmeyi anladığım kadarıyla biliyorsun ama sunuda iyi bilmek lazım ki herşey göründüğü gibi olmuyor bunu sende iyi biliyorsun
Hasan Kilincarslan
Hasan Kilincarslan 27 gün önce
Başkan Olsana Başkan Olsana Beşiktaşımıza Başkan Olsana Söylediğiniz Her Konuşmanın Altına İmzamı Atarım Alen Abii Bi Gün Kısmet Olursa Mekana Yemek Yemekte Kısmet Olur İnşallah Ağzınıza Yüreğinize Sağlık 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Cem Bahce
Cem Bahce 27 gün önce
BEŞİKTAŞŞŞŞŞŞ BİZİMMMM 🦅🦅🦅🦅🏁🏁🏁🏁🏳️🏴🏳️🏴🏳️🏴💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Şafak Ergel
Şafak Ergel 28 gün önce
Yıllardır izliyorum severek 15 yılı aştı bu ikili mükemmel
Celal Bayka
Celal Bayka 28 gün önce
Niye bağırarak konuşuyorsunuz arkadaş durduk yere gerildim gaza geldim .
zehra yılmaz
zehra yılmaz 28 gün önce
sergen hoca balotelliyi istemedigini söyledigi an teknik tröktörlügünden şüphe ettim
Mertcan Cengiz
Mertcan Cengiz 29 gün önce
alen abi en güzelini yapıyorsun. Bugüne kadar "aman konuşmayalım bu sene kritik" yok" aman konuşmayalım futbolcusu ,başkanı etkilenir" diye buralara kadar geldik. Sonuna kadar konuş. gerekirse 5 sene kaybedelim, on sene beşiktaş izleriz sonra. İşte bu kadar !
Murat Simsek
Murat Simsek 29 gün önce
Keşke Yönetim de sizin gibi düşünse
sertaç aydemir
sertaç aydemir 29 gün önce
ALEN ABİ ALLAH AŞKINA BEŞİKTAŞ LI OYUNCULARIN MAAŞI YÜKSEK, AMA RAKİPLERDE DAHA BETER. ONLAR BİR ŞEKİLDE YOLLARINI AYIRIYORLAR. BECERİ YOK. AHMET BULUT ANDREAS BECK İ STUTGART A 2M EUROYA SATMIŞTI LİMİT SORUNU VARKEN. ERDAL TORUNOĞULLARI NE YAPTI KİMİ SATTI 11 AYDIR.
kartal gücü
kartal gücü 29 gün önce
Bu programın bu kadar düşük beğeni alması hak edilen bir şey değil Adamsın ALEN abi🦅
kartal gücü
kartal gücü 29 gün önce
Bizlerin söylediğini söyleyen ikiliyi yürekten kutluyorum ağzına yüreğine sağlık ALEN abi ve Erdem ulus
Sam Kaymakci
Sam Kaymakci 29 gün önce
Sevgili Alen ve Erdem, Sydney'den selamlar. Biz Beşiktaş olarak her sene şampiyon olmuyoruz. Elimizde Türk futbol tarihinin en büyük maestrosu var, Sergen Yalçın. Yemin ediyorum Beşiktaş 5 sene daha şampiyon olmasa ne olur? Sergen Hoca'ya sahip çıkalım. Yani Çarşı Berlin'in söylediği gibi, YERİ GELDİ 15 SENE BEKLEDİK BİZLER, ÇİLENE ALIŞIK YÜREKLER. Son olarak Alen Beşiktaş'ın sevgisi ne kadar güzelse ÇİLESİde bir o kadar güzel.
Ataer Bilen
Ataer Bilen 29 gün önce
Besiktasin uzun omurlu bir plana ihtiyaci var. Alex Ferguson gibi Sergen hocayada uzun seneler kontrat yapilmali ve guvenilmeli. Besiktaslilik son zamanlarda ozelliklede yeni stadla cok degisti degerlerini, saldiran hissedecen oyunculari elden cikararak, algilar yapilarak en kucuk bir sorunda yuhlamaya ve isliklamaya donustu. Tribunler bagirmaz oldu, herkesin Besiktas tribunu ayri dedigi zamanlari bir kenara birakip cekirdek citlayip isliklayan fener galatasaray tribunlerine dondu. Biz Besiktasiz yenerizde yenilirizde ama degerlerimizden vazgecmek olmaz, Besiktasa bunlari yapanlarin ve donen tezgahlarin hesabi gun gelip sorulmalidir.
Duran ÇINAR
Duran ÇINAR 29 gün önce
Fatih Aksoy satılıp alanyadaki vailton alınmışsa bu iş bitmiştir sergene şöyle alen bu iş at yarışı oynamaya yada iddia oynamaya benzemez
Alpaslan Has
Alpaslan Has 29 gün önce
Muş’tan kucak dolusu selamlar Keyifle izliyoruz sizi Yorumlar ve tespitleriniz çok doğru
okan atdag
okan atdag 29 gün önce
28:30 "ego" konusunda birbirinden 2 güzel örnek 🦅
Ali Bakır
Ali Bakır 29 gün önce
Kalinic beş para etmez
Kenan Gurgan
Kenan Gurgan 29 gün önce
Dilinize sağlık ağbey.Takipteyiz
C A N Q7
C A N Q7 Aylar önce
ALEN 🦅 efsane amigo
Taylan Abel
Taylan Abel Aylar önce
Necipe karsi bir laf söyleyen besiktas hayinidir. Adam takimin en serefli dürüst adami, rezalet takimda ruhla savasiyor kartal
Ugur Bilede
Ugur Bilede Aylar önce
Kesinlikle taraftardan sorumlu yönetici olmalı alen abi.
Hüseyin Taylan
Hüseyin Taylan Aylar önce
Beşiktaş fenere ve Gs kıyasla şampiyonluklar için tutulmaz lafı boşuna edilmemiş bunun altında neler yatıyor anlamak lazım çünkü , bu değerler fenerin ve gs nin ne kadar para harcarlarsa harcasınlar sahip olmayacağı değerlerdir bu değerler baba hakkı yı Süleyman sebayı ve bu değerler devamında Metin Ali Feyyazı Rızayı Şifo Mehmet’i ve Türkiye’nin en yetenekli oyuncusu Sergen Yalçın’ı bu camia bu değerler silsilesi sayesinden çıkarmıştır ve o günlerin mirası olan Sergen hocamız başımıza gelmiştir neden 25 bin kişi bu değeri karşıladı neden geldi bu insanlar anlamışsınız dır umarım . Peki şuan son 10 yıl mağlesef Beşiktaş’ı Beşiktaş yapan değerler yok oluyor gs ne yapmış Fener ne yapıma dönüyoruz artık mağlesef . Daha önce bahsettiğim örnek verdiğim kişilerin tek ortak özellikleri vardı atıkları adımlar bugün için değil yarınlar için geçerlidir örnek Fatih , alt yapının sözde menejer müsfettelerinin eline bırakılması Beşiktaş işte böyle soyulur yazık çok yazık .
Arif Yıldırım
Arif Yıldırım Aylar önce
Camia olarak enerjiye ihtiyacımız var bu takımdan gerçek bir takım olur ki olacak herkes görecek.. Sergenin kredisi bizde çok sahip çıkalım inanalım güneşli günler yakın..
ali atila aküzüm
ali atila aküzüm Aylar önce
Alen abim, bizim gib sevdalilarinda fikirleri ve hayallerini kimlere anlatalim. Benim 3 hayslim var. 1. Kartal kanadı montu, 2. Kartal başı bere, 3. Kartal pencesi eldiven. Bu hayslimi kiminle paylasabilirim. Beni yonlendirirmisin.
ali atila aküzüm
ali atila aküzüm Aylar önce
Alen, ben Izmirden atila 60 yasinda bir Besiktas sevdalisiyim. Bizler icin bir gun geclerlerle ilgili program yaparmisin.cunku genclerimize donecez derken alt yapimizda degerli butun degerli cocuklar veriliyormus. Lutfen bir el atin.
berka bora
berka bora Aylar önce
Takımın ekonomisi berbat, yönetim desen daha da kötü. Üzülerek söylüyorum ki bu takımı katarlılar almazsa, daha da 10 sene düzelmez.
Dilek Demir
Dilek Demir Aylar önce
ABİİ BEŞİKTAŞIN İYİ OLMASINI İSTİYOSAN SENDE TRİBÜNE DÖN ÇARŞIYA DÖN ELİNİ TAŞIN ALTINA SOK GEREKİRSE YÖNETİMİ BASIN
Mehmet ilker Coban
Mehmet ilker Coban Aylar önce
Abi birbirinizle konuşacağınıza bir gün de. Sergen hocayı Ahmet başkanı ve Erdal torunoğllarını sıkıştırıp onlarla da konuşsanız. Bence onlar sizi duymuyor abi
FM20 oyuncunuz
FM20 oyuncunuz Aylar önce
güven kendi mevkisinde oynamıyor güven forvet oyuncusu değil GÜVEN SOL ÖN OYUNCUSUDUR
Billy grey
Billy grey Aylar önce
Ouaresma 5 sene de bir kelime türkçe öğrenemedi konuşmadı cooook şişirmeye gerek yok
Kemal San
Kemal San Aylar önce
Arkadaş bu tranfer komitesini istemiyoruz.. sorun para sorunu değil
BEŞİKTAŞ'LI FURKAN
BEŞİKTAŞ'LI FURKAN Aylar önce
CENNETE SELAM SÖYLE ONLARA, GÖZLERI KALMASIN ARKADA. OPTIK BASKANA, VEDAT OKYARA, BABA HAKKIYA. YEMINLER OLSUN BEŞİKTAŞIMA, BIRAKMAYIZ SÜLEYMAN SEBA. OPTIK BASKANIN BABASININ MEKANI CENNET OLSUN, NUR İÇİNDE YAT, ABDULLAH AMCAM
Billy grey
Billy grey Aylar önce
Yatip kalkip Dua etsinler ki pandemi var...stadlarda taraftar olsa koro halinde vidalara lenslere hak edikleri tezahüratları söylerdik de işte
A'dan Z'ye
A'dan Z'ye Aylar önce
Atakan'la ilgili bir anektod paylaşmak istiyorum dikkatini çeken oldu mu bilmiyorum; Atakan bariz boş olduğu bir çok pozisyonda top alamadı! Bu adam ilk yarıdan sonra etkisiz oldu diye çıkarıldı! Değerlendirirken bunu bir dikkate alalım bence...
Şerafettin Üstünyer
Şerafettin Üstünyer Aylar önce
Bu cebiden baskan olmaz serdal adali gelmeli
Arif ölmez
Arif ölmez Aylar önce
Yönetim çok zayıf olduğu gibi transfer başarısızlığı var Vizyon yok hedef yok Saçları sıfıra verdim zira saç baş yolduracaklar bu sezon
OĞUZ TÜLCİLER
OĞUZ TÜLCİLER Aylar önce
O zamanlar kartal gol gol gol tezahüratında yemin ederim tv stada iniyordum gelmediğim zamanlar
Kara Kartal
Kara Kartal Aylar önce
Bjk türk futbolunun kanayan yarasıve hic oyuncu hic bir yönetici care olamadı 3----0 kazan 2 dakika kala 3 ye elen bu tür nece maclar yaptı sıradan bir tk olmaktan çıktı
Erdem Ulus
Erdem Ulus Aylar önce
Şimdilik 5.96 aboneyiz.Lâkin arkamız var bilmekteyiz... Önerileriniz emir kabul edilir. Herkese saygılar
gökhan basara
gökhan basara Aylar önce
Tüm BEŞİKTAŞ sevdalıları ve futbol severlerin izlemesi gereken bi program.Şiddetle tavsiye ediyorummm... Emeğinize sağlık Alen abi iyi ki varsın 🦅
bülent Ay
bülent Ay Aylar önce
Tebrikler mükemmel üstü tespitler.İnşallah bir gün yönetimde olursunuz.başarılar.
Saskatchewan
Saskatchewan Aylar önce
Atibanın diğer tavsiyesi Bayern münihte sol bek oldu. Bence ülkementali, gelen bize uyum sağlıyor
Ahmet 06
Ahmet 06 Aylar önce
Gördüğüm en berbat Beşiktaş kadrosu resmen rezillik kimse ümit etmesin bu takım 3 seneden önce düzelmez 3 seneden sonrasıda muamma böyle iğrenç bir kadro olamaz şartlar ne olursa olsun bu kadar kötü olmamalıydık umarım City gibi Chelsea gibi Paris gibi bizim takımıda bi ultra zengin birisi alırda düzelir tek yol bu
Saskatchewan
Saskatchewan Aylar önce
En büyük dopink Antrenmanları taraftara açsınlar.
Saskatchewan
Saskatchewan Aylar önce
Değerli Admin, Arada bir birde taraftar alsanız?.
Selim Cankaya
Selim Cankaya Aylar önce
Tv de yok böyle kaliteli yayın
sokaklar kedilerin
sokaklar kedilerin Aylar önce
Abı o bjk fb macını dun gbı hatırlıyom yumruk shova gelmıstı mustfa dogan reklam tabelalarına vuruyordu tekme yumruk ıftarımızı statda acmıstık o ara hatta trbunde herkes mustfa yı konusuyodu buna ne oldu kafayımı yemıs fln gbılerınden ve kariyeri boyunca 2golu var bırıde o mac işte kafa ile fb ye atmıstı. Carewde bı feık hareketı ıle servet cetının belını kırmıştı 2/3hafta sakat kalmıstı:)) alexin 20numara formalı ve ilk derbisi idi bızde de ozmnlar kaandobralar emre asık berkant cagdas vs vs vardı:) vıcentedelbosge vrdı ozmn juanfranıda getırmıstı ispanyadn 11, hafta idi 30/10/2004 bileti hala zulamda duruyor abi vaybe bjk harıka oynamıstıya o mac ve cok iyi gidiyordu atletıcbılbaouda 3/1yenmstık ama ıste ne olduysa sonra yok yeniköy kasabı gbı bu kıloda hoca mı olur sırf madrıdı calıstırdı fln fıln ulan gurur duymamız lazımdı normalde millitakıma gıttı sonrada dunya sampıyonu yaptı kariyeri boyunca 3takım bjk madrıd ispanya calıstırdı. Ama bızım ulkede ne yazıkı guti ıcınde oyle dedıler ve bırde bıraz kötü gıtımı hocaların giyim tarzına sac model tarzına vs herseyıne karsıyorlar halbukı Vicentedelbosge keske kalsaydı. Kapalı pankart acılmıstı hatta feneri#DELBOSGE die hey yavrum hey tribün ozaman güzeldi sevgıler saygıylar abi allahaemanet yasasınBESIKTAS #NEMUTLUBESIKTASLIYIMDIYENE🦅 #volımteBESIKTAS🇹🇷🇲🇪
VxeNN Eg
VxeNN Eg Aylar önce
Twitter olayında o kadar haklısın ki abi
Eaglebjk 3454
Eaglebjk 3454 Aylar önce
Gelen her yönetim söyledği ilk şu olur borçlu klubü devraldık taşın altına elimizi koyduk.Ben bu sözlere katılmıyorum Hoffenheim başkanı amatördeyken aldı klubü şimdi Bundesligada söz sahibi takım keza Leipzig de öyle aslında bisürü örnek var sen Türkiyenin en büyük taraftarı olan büyük bir stadı sponsorları medyada adamları olan daha sayamadığım birçok ayrıcalık diğer klüpler emekleme dönemdine bile değilken sen koşarak başlıyorsun sen cebinden 3 milyar borcu ödemeyeceksinki bu şu demek oluyor biz kötü sonuç alırsak olan borçlardan dolayı transfer yapamıyoruz algısı
sokaklar kedilerin
sokaklar kedilerin Aylar önce
Reklamlarını izlediğim tek kanal tekrar tekrar izlediğim tek kanal sadece futbol konusuldugu tek kanal barbıden degıl harbıden herseyi soyleyen tek kanal mubarek kanal İstanbul gbı harıka spor kanalısınız inanın sızi cekemeyen ınsanlar bıle ızlıyor ermn gbılerı((:harıkasınız abi 4gozle vıdeolarınızı beklıyoz abi 1sat ve üstü olursa daha guzel olur abı cunku ınanın cok güzel abi insan zevkten dizi gününü bekler gbi beklıyoruz seviliyorsunuz ALEN&ERDEM abiler, takar abiler #volımteBESIKTAS👊🇲🇪🇹🇷bu arada keske Q7 gbı topcumuz olsa keske cok arıcaz onu cok.. Karagozlum cıngenemı cok hemde.. Bazen en i susmaktır abi bilen biliyor herseyi. Q7 Kieve attıgı gol yeter lajicte kim.. Hangi macı bıze aldı alem yapmaktan ayakta yuruyemıyo gozumle sahıtım o yuzden susmak enguzeli... #sadeceBESIKTAS
Eaglebjk 3454
Eaglebjk 3454 Aylar önce
Abi 10 numarasın anlattıkların hepsi doğru sadece çorap meselesine takıldım dükkandan asla almam diyorsun esnaflarda yemeğimizi kendimiz hazırlayalım derse nasıl olur sende esnafsın
Dervis Zaza
Dervis Zaza Aylar önce
🦅🦅🦅
alphan can
alphan can Aylar önce
Yönetim Beşiktaş taraftarını anlayamadı hala. Lig başlamadan çıkıp kardeşim harcayacak bir kuruş yok kalecimiz Ersin sol bekimiz Rıdvan sağ bekimiz kerem forvetimiz güven denseydi taraftardan ne Sergen hocaya ne yönetime tek kelime edilmezdi. Biz de biliyoruz her sene şampiyonluk gelmeyeceğini ama o formayı yoldan 11 kişiye giydirsen ilk 5e oynardı. Ama siz para yok deyip sağ bekin yokken nskala alırsan elinde yığınla defans varken wellinton alırsan yönetimde eleştirilir teknik direktörde. 6 maç kazanamasak beni topa koyarlar deyip yine kazanamıyorsun tebrik mi edelim hocam ne diyelim? Alın size Atakan alın size genç der gibi bi maç önce kadroya bile almadığın çocuğu kurtlar sofrasına atıyorsun. Peki soruyorum sen bu çocuğu hazırladın mı motive ettin mi ? Hazırlık maçı olsun olmasın bu çocuk çıkıp ilk maçında çatır çatır oynadı mı bu yaşta golünü de attı mı attı sen ne yaptın kadroya bile almadın rio ave maçında. Konya maçında da 11e attın ruh gibi kaldı çocuk. İstediğin kadar futbolu bildiğini söyle sen lensi 100 dk oynatıp kadro dışı bırakamazsın rocoyu bütün hazırlık maçlarında full oynatıp hazırlayıp gümrüğe yollayamazsınız. 10 dk forma verdiğin umutu durduk yere forvet gelince kadro dışı bırakıyorsun. Baştan bıraksaydın umut neyse o işte yeni mi farkettin. Gücün umuta yetiyor da hayalet ljajiçi kadro dışı bırakabiliyor musun? Bunca yıllık Beşiktaşlıyım bu kadar rezilliği hiç bir dönemde yaşamadık. En kötü yönetimi de gördük en kötü hocayı da oyuncuyu da ama böyle iş bilmez insanlar bir arada ilk defa denk geldi. Bu sezonu yaktınız bari Allah aşkına geleceğimizi yakmayın alanyaya gepgenç çocuklarımızı peşkeş çekmeyin. Sizden hiçbir şey beklemiyorum artık ama tek şey istiyorum Allah’ınız varsa altyapımızdan uzak durun.
Salt Genco
Salt Genco Aylar önce
Ben taraftarım abi ben bıraktım artık yönetim gibi düşünmeyi mental olarak yorulmak istemiyorum bıktım
NEJDET HASTÜRK
NEJDET HASTÜRK Aylar önce
31:10 Alenin su mevzusu yarım kaldı, Erdem maatteessüf araya daldı. Su neden kesik halen meraktayız birader..
Eray Hayta
Eray Hayta Aylar önce
48:00 kım o
mr balci
mr balci Aylar önce
Çok iyisiniz🖐🖐🖐🖐
akif aktaş
akif aktaş Aylar önce
abi umut nayir çıktı galatasayar maçında gol attı kasımpaşa maçını kurtardı adamı göndermeye uğraşıyolar larin kadar oynayamıyor mu bu adam
ferdi ulus
ferdi ulus Aylar önce
🔓👊💪
yusufsergun
yusufsergun Aylar önce
Besiktasin Basin sozcusu belli Alen abi hala anlamadiniz mi?? Ortacizgi.com Murat Ozen direkt olarak basin sozcusu 😉Her sikintili veya herhangi bir olayda direkt olarak Ozel haber baska kimse yok onu basin sozcusu yaptilar‼️
Furkan Doğan
Furkan Doğan 27 gün önce
ÖZel haber olarak vermesinde ne var her site özel haber verebilir murat özeni 10 senedir takip ederim eskiden haber 1903 de şimdi orta çizgi comda piyasanın en iyisidir güvenildir kongre üyesidir aynı zamanda yeri gelir forma dağıtır bu adam ne gücü varda 3 tane yönetim değişmesine rağmen basın sözcüsü yapıcaklar demirören orman ve nur çebi görevde iken adam bir sitede editör olarak görev yapan birisi niye arkalarında birisi olsun yıllardır yanlış haberi çok azdır ki adam ulusal medyada olmadan sadece dijital medyayla iyi takipçi kazandı düşün gerisini demek ki kaynakları sağlam yöneticilerle arası iyi en doğru haberleri alıyor murat özen adamdır
umut AKTAS
umut AKTAS Aylar önce
Baştan katakulli var işin içinde abi limit ahmet resmi baskan bile değil baskan torunoğlu
umut AKTAS
umut AKTAS Aylar önce
Alen abi al şu takımı bu taraftar arkanda 🙏
Mehmet A.
Mehmet A. Aylar önce
Alen ne konussa bir cogunun umrunda degil. Tribunde olmasi gerekirken yorumculuga falan kaymaya calisiyor ! Olmaz kardesim olmaz
ahmet yunus uslu
ahmet yunus uslu Aylar önce
keşke yöneticiler programa konuk olarak gelse de anlatsalar
CENGIZ AKBAS
CENGIZ AKBAS Aylar önce
Ahmet Nur Cebi Besiktasin Baskani olamaz cok pasif cok zayif
Alper Arslan
Alper Arslan Aylar önce
Abi transfere gerek yok sen dönsen o taraftarları geri getirsen o ruh gelse o en önemli transfer olur şampiyonluklar gelir! 🙏🦅🦅🦅🦅
volkan cebeci
volkan cebeci Aylar önce
abi valla siz konuştukça içim daraldı harbiden ne zaman düzelicez ne zaman artık para konuşmayacağımız dönemler gelicek ya bi beşiktaş var o da iyi olsun artık be abi... ağzınıza yüreğinize sağlık. bir de şu şeytanın söyledkleri konuştuğu şeyler üzerine birşeyler konuşalım neden kimse hala harekete geçmedi anlamış değilim
Gökhan Kaban
Gökhan Kaban Aylar önce
#BeşiktaşGeliyor #çArşıdönüyor #Alenmarkaryantribüne 😎😎
Çağrı Çalışan
Çağrı Çalışan Aylar önce
Bu sene en fazla 20 galibiyet alır bu takim
mert değerlier
mert değerlier Aylar önce
Beşiktaş’ın ruhunun nerelere gittiğini siz konuştukça daha iyi anlıyoruz; camianın önde gelenleri-Metinler, Aliler, Feyyazlar,Rızalar,Nihat’lar, Alenler, Demirörenler, Bilgililer- bir araya gelip müthiş bir sinerji oluşturmalı
Unver Etmekci
Unver Etmekci Aylar önce
Alen abi sen hatırlarsın, bi kupa maçı vardı Gençlerbirliği ile İnönü de hani İlhan Mansız ın 3 gol atmıştı ve maç 3-3 bitmişti sanırsam. İlhan ın o maçtaki hırsı ve isyanı vardı ya hani çünkü hep geriye düşmüştük, işte ben şimdiki futbolculardan o hırsı ve isyanı görmek istiyorum. Yenmiş yenilmiş hiç farketmez çünkü biz sevinmek için sevmedik ama yeterki o hırsı ve arzuyu görelim
Savaş Çetin
Savaş Çetin Aylar önce
HELE ŞÜKUR UZUN YAYIN OLDU ABI SEVIYORUZ SENI BE ABI 👍
Serdar Yavuz
Serdar Yavuz Aylar önce
Sizin camianin en buyuk sorunu da besiktas'i boyle seven ve tribunden gelmis emekciler varken sirf sosyal medyada 50-100 bin takipcisi var diye dangalak tiplerin pesinden gitmeniz.. Gercekten cok yazik.. Bu ikiliyi cok samimi buluyorum, turk futbolu icin boyle adamlar gerekli bence
Eski Okul
Eski Okul Aylar önce
3 senedir ayağına top değmemiş aboubakarın yeteneği bu durumda bile nasıl belli etti kendini ama şu kadronun içinde
Yakup Tutar
Yakup Tutar Aylar önce
Alen çok doğru söylüyor sağ bek bide kaleci de lazım yoksa Beşiktaş selamati iyi olmaz
Atila Kapici
Atila Kapici Aylar önce
Iyi haftalar hepinize.
btgt
btgt Aylar önce
Altyapimizin Alanyaspor ve menajerler tarafindan talan edilmesine tepki koymamiz sart. Burasi Besiktas!
van holdonk
van holdonk Aylar önce
Beşiktaş taraftarı Sergen'e sahip çıkmalıdır. Adamın elinde malzeme yok, ahmet nur cebi beşiktaş başkanlığını kaldıramıyor.
Saturn
Saturn Aylar önce
Abi anlatıyorsunuz da abi kime anlatıyorsunuz alen abi dinleyen kim biz burdayızda onlar nerde yüreğiniza sağlık iyi geceler
kürşat55
kürşat55 Aylar önce
Beşiktaş şuan Türkiye'nin bir örneklemi. Deveye sormuşlar neren eğri gibi.
Oktay Cosgun
Oktay Cosgun Aylar önce
Adam gibi adamlar çıkmış yine iç sesimizi dinletmeye
Tarık
Tarık Aylar önce
Sağ bek için rafael dedin başakşehir aldı sangare dedin fener aldı mert yılmaz dedin bugün antalya aldı böyle bi rezillik olamaz bunda ya kasıt var ya da beceriksizlik acilen gitmeliler bu vizyonsuzlarla olmaz acil seçim olmalı ya başkan gitmeli ya da yönetim kadrosunu değiştirmeli.
Cem Kızıl
Cem Kızıl Aylar önce
Alen iyi güzel hoşta sen niye küstüm oynamıyorum moduna girdin peki .. anca konuşuyorsunuz icraat sıfır dönün tribünleri en azından oradaki birleşmeye katkıda bulunun . Konuşmak bedava nasılsa
Tarık
Tarık Aylar önce
Yönetimdekilerin kendi arasında sorunu var hocanın yönetimdekilerle sorunu var topçuların parası ödenmiyo top oynamıyolar sağ bek yok transfer yok lisans çıkarmamışlar daha adamlara büyük rezillik dönüyo tam bi kaos ortamı var ve kimse çözüm peşinde değil reaksiyon yok başkan ortalarda yok ne hocayı koruyo ne yönetimdekilere akıllı olun diyo ne yaptıkları belli değil. Sergen hoca konya maçında net yönetimi protesto için öyle bi kadro çıkarmıştır açık ve net oda sabote etmiştir topçular kasıtlı oynamıyo. Montero torunogulları transferi diye hoca oynatmıyo ısrarla kendi aldıgı adamı welinton u oynatıyo takımı yakmaya devam ediyo aralarında çıkar çatışması var hoca yönetime sallansın istiyo yönetimde hocaya takımı taraftarı yakacaklar bu gidişle böyle olmaz büyük rezillik dönüyo böyle devam ederlerse el ele tutusur giderler yönetim büyük ters köşe yaptırdı herkese berbat çıktılar hiç bişey yaptıkları yapabildikleri yok hoca da kendini toparlamalı yoksa hepsi yolcu direk seçime gitsinler bu rezilliğe göz yummaz kimse babalarının çiftliği değil orası.
Safa Sallandi
Safa Sallandi Aylar önce
alen abim kabul ederse birgun kendisiyle quaresma meselesini tartismak isterim :) o mevzu disinda camiada en cok dogrulari soyleyen adam,tesekkur ederiz.
Özgür METIN
Özgür METIN Aylar önce
Birkaç noktada fikir belirtmek gerekirse 1. Kesinlikle Alen abin dediği yönetim&futbolcu&taraftar birliği sağlanmalı. Olmazsa olmaz ilk koşul hem de. 2. Öyle görünüyor ki birçok sıkıntı iletişimsizlikten ve yine bahsi geçen, içeriden, bazı kişilere bilgi aktarılmasından sebep adamcılık anlayışından içerden kenirilmemiz. 3. Rıdvan gibi defans/ofans bütünlüğünü sağlayan, savaşan, orta açan, presi beceren biri varken sadece adam geçirmeme anlayışıyla oynayan N'Sakalanın oynaması fiyasko. 4. Vida(son maç Bi kenara abartılı eleştirildiğini düşünüyorum, birçok sıkıntının dışa vurumu, Vida'ya orantısız yansıyor) yanında Montero ile oynamalı. Vida'dan da Ramos olması beklenmemeli. Bugüne kadar günahıyka sevabıyla görevini yaptı. Welinton gibi ekstrası olmayan birini oynatmak kendi ayağımıza sıkmaktır. 5. Az evvel Valentin Rosier gelmiş sağ beke, Necip bile stoperde oynar şu yoklukta. Kaldı ki Erdoğan var, Welinton'dan daha faydalı olur,en azından bizim evladımız. 6. ATİBA diye bir gerçek var, Ts maçındaki kötü oyuna rağmen varlığı ile skor elde edebildik. Oynamadığı son 2 maç durum ortada. Şimdiden aynı kalibrede bir oyuncu keşfi yapılmalı(ha bu iş bitiremezlikle zor tabi de bir umut). 7. Quaresma'ya sallayanlar hain ilan edenler, destek verenleri quaresmasporlu diye itham edenler, Boyd, Lens, N'koudou, Diaby izledikten sonra kim hain kim bilmem ne sporlu tekrar konuşalım mı? G. Töre'den pek ümidim olmamasına rağmen, şu kısa performansıyla biraz da olsa umut verdi. Kesinlikle Hasic-Töre ilk 11 başlamalı. Takviye ise Atakan olabilir, diğer 3 Idiots değil. 8. Şişik göbek pozisyonunda, Atiba varsa ilk yazılır. Yoksa Oğuzhan, Dorukhan, Joseph, Mensah, Ljajic arasından seçim yapılırken Kartal'a yazık olacak, olmaz umarım. 9. Aboubakar tek santrfor oynayacak lakin arkasında ilk sıra Umut sonra Güven en son Larin olmalı. 10. Sergen... Söylencek en az 100 tane şey sayılır ve saatlerce konuşulur genel olarak Bi kelma da Sergen hocaya etmek istedim yardırmışken. Sergen hoca ve ekibi ne yapmaya çalışıyor çözemedim. Diyelim kenardan görülmüyo bazı şeyler, Sergen hocam tvden de izledi 3 maç. Bu kadro seçimi ve değişiklikleri isimler ve zaman ekseninde nasıl bu kadar hatalı yapılır anlama zorluğu çekiyorum... Welinton ve N'Sakalayı o aldı ve tutmadığı için gurur yapıyorsa yapmasın, hata yapyçtım desin biz kabullenirim yeter ki ego yapmasın lütfen. 11. Welinton, Boyd, Lens, Larin satılık, kiralık gönderilebiliyorsa sönderilsin ya da kadro dışı bırakılsın Mirin ve Douglas hayaletleri gibi. N'koudou da artık aramıza katılsın Bi zahmet öldü heralde?!!!
Beytullah Fidan
Beytullah Fidan Aylar önce
Sizi tanimamda vesile olan Bülent uslu 🦅 abime teşekkürlerimi sunuyorum
Yusuf Ziya Yılmaz
Yusuf Ziya Yılmaz Aylar önce
Tek maçta Sergen Yalçın'ın kalemini kırmaya çalışan bir tayfa var sosyal medyada. Sergen Yalçın'ı eleştirirsin, doğrularını yanlışlarını söylersin, kendi fikirlerini söylersin ama daha 3. haftadan seni geçen sene 3.yapıp hiç hesapta olmayan Şampiyonlar ligine götüren hocanın futbol bilgisini sorgulamak ve kalemini kırmaya çalışmak aptallıktır. Bu güruhun acilen yok olması gerekiyor Beşiktaş'ın içinde.
Kadir Celik
Kadir Celik Aylar önce
60dk vida wellinton her saniye geri pas kaleciye🤬sergenin oyuncu secimi yalnisti hala bitik boyd tan medet umuyo atakan bjk topcusu degil. Kanatlarda tore ve hasic oynamali her zmn. Vida beynde bitirmis besiktasi 2.golde dikkatli izleyin geri kosarken yavastan agirdan kosuyo. Bu sene ilk 5 basari olur tipki gecen sene oldu gibi. Sampiyon gs veya fb! Sergen yalcin ev sahibidir bizler ise misafiriz ama ne kadar sevsekte elstirdim konular var; boyd atakan ilk 11asla oynamaz! Hadi atakan genc turk peki bitik boyd tan medet neden umuyoruz 12 aydir! Bu cop takimda hasic g tore ilk 11de oynamali ve forvet aboubakar oynar!!! Biz gecen seneki hatta paok macindaki gibi hucum oynayan rakip kalede bogan cok adamla hucum eden futbol istiyoruz defans zaten yapamiyoruz hucum hucum hucum rakip ceza sahasinda en az 3 adam olmali !!! Sergen reis arkandayiz!! Yonetim sabir bekle para yok aglama, taraftar sabir tasi degil YETER🤬 100M€ para toplandi nerde o para?! Cozum belli 3 milyar dolari odenmez; bizim saksakci is adamlari bunuda duzeltmez duzeltemez! Tek cozum; ARAPLARA SATILMALI TAKIM !!!
Rhaegar IE
Rhaegar IE Aylar önce
Ne Fikret Orman kardeşim bırakın bu işleri Fikret Orman karşılaşmış ilk önce çaldıklarını versin
Aytug Gumusoglu
Aytug Gumusoglu Aylar önce
Fenerliyim ama 4 saat olsun dinlerim bu adamı. Mekanına gidip rakı da içicem en kısa zamanda.
ULUDOĞAN 17
ULUDOĞAN 17 Aylar önce
Yönetim çok bilinçsiz hareket ediyo
Murat Yuksel
Murat Yuksel Aylar önce
Yönetim ve Sergen el birliği ile Bjk yi mahfediyorlar.Bu olanlar tesadüf değil para kazanmak için menejerler ile birlik oldular .Vay Bjk ne ne ellere ne hallere kaldı.😥
ORÇUN ERKAYA
ORÇUN ERKAYA Aylar önce
Alen Bey Beşiktaş aşığı bir öğretmen olarak yıllardır cevap vermediğin soruya bir cevap istiyorum artık! Herkes elini taşın altına koyacaksa sen de neden tribüne dönmüyorsun (pandemi döneminden bahsetmiyorum tabi ki)? Sen de yöneticiler gibi insanları soru işaretleriyle dolduruyorsun! Allah aşkına sen de çık bir açıklama yap; de ki şu nedenden dolayı dönmeyeceğim! Ayrıca sence de herkes üzerine düşeni yapmak zorunda değil mi? Senin üzerine düşen de bu taraftarı tekrar birleştirip eski günlerine döndürmektir! Emin olabilirsin ki benim gibi düşünen milyonlarca Beşiktaşlı var! Artik insanlara bir açıklama yap lütfen!
Koray Dogan
Koray Dogan Aylar önce
Abi beşiktaş gibi takımlar kalkan yerine kılıç almalı sen nskala welintonu almadan önce savaşa gidiyosun forveti kılıcı alsana kalkan seni olduğun yerde tutar kılıç sana toprak fethettirir maç kazandırır bi stoperin sana kurtaracağı maç en baba 3 tür ama forvet minimum 7 dir büyük takımsın sen yaa ne defansla uğraşıyosun senin ilerde bulduğunu atan bi gomezin olsun geride alen abi senle erdem abi oynasın
Muhammet Kececi
Muhammet Kececi Aylar önce
Gelecekten İzleyen Arkadaşlara Bu Video Ben İzlerken 1000 görüntülenmelerde gün gelecek Bu kanalın videoları 2m 3m falan izlenir Ha Şunu Bilin Biz eskiden bu yana Buralardaydık :D
Benim Adım Melek 38.Bölüm Fragmanı
0:55
Benim Adım Melek
görünümler 685 B
Güldür Güldür Show - 241.Bölüm (Yeni Sezon)
2:4:29
Güldür Güldür
görünümler 638 B
Benim Adım Melek 38.Bölüm Fragmanı
0:55
Benim Adım Melek
görünümler 685 B
Güldür Güldür Show - 241.Bölüm (Yeni Sezon)
2:4:29
Güldür Güldür
görünümler 638 B
Spor Salonundaki 6 Tip (Kendini Bul!)
15:15
AĞIRSAĞLAM
görünümler 63 B
5v5 AIRSOFT MAÇI YAPTIK
15:50
Barış Erdoğan
görünümler 177 B