Kısır Döngü: EĞİTİM SİSTEMİ (Ali Babacan’a 10 Zor Soru Sordum)

  görünümler 649,995

Ruhi Çenet Videoları

Ruhi Çenet Videoları

Aylar önce

Kamera Arkasında 'Ali Babacan' Nasıl Birisi? (Özel Video) ► trshow.info/watch/Hi-b34G7zww/video.html
Katılmak için Tıklayın ► trshow.info/on/Wpk9PSGHoJW1hZT4egxTNQ.htmljoin
Katıl nedir? ► trshow.info/watch/tG6oM6xUQrM/video.html
Sizden son günlerde hem Türkiye'nin eğitim sistemi ile ilgili, hem de Ali Babacan ile ilgili çok fazla video talebi geliyordu, ben de eğitim sistemi ile alakalı problemlerimizi Deva Partisi Genel Başkanı Ali Babacan'a sordum.
Ruhi Çenet Videoları kanalıma abone olmayı unutmayın ► goo.gl/MKi8tn
BENİ INSTAGRAM'DAN TAKİP EDİN ► goo.gl/tZtx1w
Önerdiğim Videolarım:
TRshow EĞİTİMİM HAKKINDA BİLGİ VERDİĞİM VİDEO ► trshow.info/watch/LQzBSzby2Po/video.html
TRshow EĞİTİMİMİ SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN ► goo.gl/bxvtF5
GÜNEŞ 24 SAAT İçin YOK OLSAYDI? (Bilim-Kurgu Filmim) ► trshow.info/watch/7DUhXD_UVHE/video.html
4. BOYUTA BAKIŞ ► trshow.info/watch/ojRo1ZEWPoY/video.html
Merhaba, ben Ruhi Çenet.
Araştır, anla, yaşa ve paylaş felsefemle insanlara bilimi sevdiren ve onları düşündüren bilgi videoları üretiyorum. Genellikle haftada 1 video yüklediğim merak ve gizem dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!
İzlediğiniz için teşekkürler!

YORUMLAR
Anketör
Anketör 13 saatler önce
X e oy vermeyip kime vereceğim ? sorusuna güzel bir seçenek olacağa benziyor. İnşallah ilerleyen dönemlerde de bu çizgisini bozmaz. Türkiye için uğraşan herkesin yolu açık olsun inşallah.
Tam bir Memati
Tam bir Memati 13 saatler önce
Hiç kesmeden izledim ve bu adam gerçekten ülkeyi ayağa kaldırabilecek bir lider gibi görünüyor. Eğitim her şeyin temeli ve konuştuğu konu yapmak istediği projelerin çoğu eğitimle alakalı. Lütfen Sayın Ali Babacan'a bir şans verelim. Oyum kesinlikle deva partisine umarım sandıktan başarıyla çıkar
Valhalla Raiders
Valhalla Raiders 20 saatler önce
Sayın Babacan, umarım başarılı olursunuz. Çok kral bir adamsın. Ama benim kafamı kurcalayan bir şey var. Benim erkek kardeşim 4-4-4 sisteminin gelmesiyle birlikte ufacık yaşında sabahın karanlığında okula gitmeye başladı. İğrenç bir okulda iğrenç bir eğitim aldı ( paramız yoktu özel okul için ). Şimdi liseye geçti ve eğitim hayatına hiç ısınamadığı için derslerle de arası zerre olmadı haliyle liseye geçiş sınavında başarısız oldu. Şuanki eğitim modeli dahilinde liseden de mezun olacak. Bu çocuğun hayatına çok üzülüyorum, elimden bir şey de gelmiyor doğru düzgün. Kendi hayatımı düzeltmeye çabalarken onunkine hiç odaklanamıyorum. Oldu da başa geldiniz, her şeyi düzeltmek için adımlar attınız. Benim kardeşim ve bu tip çocukların yıpranmış hayatları, delik deşik eksik eğitimleri, potansiyellerinden çok daha düşük şekilde şekillenen karakterlerine ne yapabiliriz? AKP hükümeti o doğmadan önceden beri iktidardaydı, bunun gibi durumlara da bir çözüm istiyoruz. Eminim bu ve benzeri şeyler yaşayan yüzbinlerce çocuk vardır. Bir sonraki nesli kurtarabilirsiniz belki ama halihazırdaki nesil için neler yapılabilir? Umarım bu yorum bir şekilde gözünüze ulaşır.
Hüseyin Susan
Hüseyin Susan 20 saatler önce
Oyum sana Ali Babacan reis
abbas agaoglu
abbas agaoglu Gün önce
Sistem ne istiyor , onemlisi o. Yani sistem ne sonuc istiyorsa , ona gore program yapacak. Bu kadar net. He burda birsey de var , cahil bir toplum ise cok yariyor . Kusura bakmayin
Samet KOCABAŞ
Samet KOCABAŞ Gün önce
TRshow un izleyici kitlesine dönük bi konuşma olmuş, anlattığı sistem özgürlük üstüne kurulu, küreselleşme üstüne kurulu. yeni nesli tüm dünyada yaşayıp çalışabilecek potansiyelle yetiştirelim, tüm dünya gençleri için de ülkemizi cazibe merkezi yapalım diyor, güzel konuşma güzel düşünceler ama bu düşünce sistemi tüm toplumların sahip olduğu kendine has etiğini törpüler ve ortak bi etik ortak bi din ya da dinsizlik ortaya çıkarır. Belki ben biraz bağnazca bakıyorum emin değilim ama muhafaza etmeyelim değişelim diyor. Değişimin kaçınılmaz olduğunu düşündüğümüzde haklı olduğunu söyleyebiliriz, ancak bu anlayış bambaşka bi dünya düzenini beraberinde getirir. Her şey sahip olduğun para ve bilgine göre şekillenecek. Bilmiyorum milliyet ve din kavramı ortadan kalkacak yeni din sahip olduğun bilgin olacak, yeni güç paran olacak daha iyi şartlar için bazı şeyler değişmeli ama değişen şey sizin kimliğinizse sizi siz yapan değerlerse tekrar düşünmekte fayda var
Ömer Faruk Kaya/Milli Görüş
Ömer Faruk Kaya/Milli Görüş Gün önce
Hilafet yani otocrasy geliyor
Deniz Ushan
Deniz Ushan Gün önce
ruhi çok doğru bi konu seçmişsin. kimse bu konuyu tartışmıyor ama en önemli konu bu
ta me
ta me Gün önce
Bi kaç yılda oturtacakmış sistemi tünel mi bu
ta me
ta me Gün önce
O öyle boş boş konuşup aşık atmakla olmuyor Ruhi eğitimin E sinden anlamıyor eğitimle ilgili yarım yamalak bilgisi olan birini çıkarmış soru sorup halkı sözüm ona aydınlatıyor birde yetmezmiş gibi öğretmenleri yeriyor.Yazık cehaletin böylesine pes doğrusu...
Elia Épave
Elia Épave Gün önce
öğretmenleri nerede yeriyor?
DARBELİ MATKAP
DARBELİ MATKAP Gün önce
Beyler bir canım sıkıldı sınava 3 ay kala sistemi değiştirip öğrencilerin ağzına sıçsak mı? Ne dionuz
Tunahan Karadöngel
Tunahan Karadöngel Gün önce
Ali reklam vermişler ruhiye..
erknc ahmet
erknc ahmet Gün önce
abi ben liseye geçeceğim quantum fiziğine ve python kodlama diline çok meraklandım öğrenmek istedim sürekli araştırmaya başladım ama hem pc kötü hemde önümü açan kimse yok herkes üniversitede gidersin okursun diyor gerçekten böyle bir zihniyete sahip oldukları için üzülüyorum. zaten hevesim kursağımda kaldı çok üzüldüm kodlama öğrenmek çok istiyorum ama kimse elimden tutmuyor herkes geri beni geri itiyor
Tunahan Karadöngel
Tunahan Karadöngel Gün önce
Devletin programına başvur 1 milyon kişi başvurdu dünyadan haberin yok
kuşçubaşı eşref
kuşçubaşı eşref 2 gün önce
Oyum kesinlikle deva partisine. 32:00 ve 34:00 o 2 dakika yeterli benim için.
Yusuf Emre
Yusuf Emre 2 gün önce
O kadar dil öğrenip kendimi geliştiriyorum, Ankara'da özel okullar dahil hiç dil sınıfı yok.
Baha Şahingeri
Baha Şahingeri 2 gün önce
Örneği Finlandiya veriyorsunuz. 5 milyonluk ülkeyle 82 milyonluk ülke. Git japonyaya veya ispanyaya bak onlar da sınavla aliyorlar(not egitim sistemimiz iyi demiyorum ama sınavsız sistem olmaz)
Hsyn
Hsyn 2 gün önce
Turkiyedeki egitim Singapore daki egitimin 100%1 i etmez
q x
q x 2 gün önce
Çok şey biliyomuş gibi yapıyo ruhinin sorduklarından haberi bile yok
VOLVO 850 T5 TR
VOLVO 850 T5 TR 2 gün önce
Abonelikten çıkmama sebep olan bir video oldu ruhi senin siyasetle bi işin olmamalıydı
Ahmet Turhan
Ahmet Turhan 2 gün önce
Davutoğlu da geldin
Emre Can
Emre Can 2 gün önce
Mansur Yavaşla birlikte ülkemizi yönetmesini istediğim siyasetci. Icraatı Mansur Yavaş, planlamayı Ali babacan yapsın
Adar Rüya
Adar Rüya 3 gün önce
Kültürlü ne dedini bilen zeki araştırmacı ve çok bilgili oyum sizin inaniyorum ki başa geçebilirseniz insanlar size benim gibi geniş düşünüp bakarsa ülkemiz sizinle itibarını toparlicak yatırım en önemlisi ve yine inanıyorumki üreten ülke haline gelcez bunu yapacak kapasitenin fazlası var babacanda
Sadi Tekin
Sadi Tekin 3 gün önce
Bu keko oy alamaz akepeden devşirme
Ahmet Turhan
Ahmet Turhan 2 gün önce
Zamanında AKP iyi bir partiy di . Ve Ali Babacan 1.2 trilyon dolar la TÜRKİYE tarihinde rekor yaptı. Yani adam zeki
Osmanlı Mapper
Osmanlı Mapper 3 gün önce
Çoğu vidyon katıla özel niye
UçanKedi lOl
UçanKedi lOl 3 gün önce
Yıkıkların hepsi like atmış
1 1
1 1 3 gün önce
Videoyu izlerken ümitleniyorum. Kapattıktan sonra o ümit sönüyor
EREN x
EREN x 3 gün önce
eğitim sisteminin değişmesinin dışında olan/getirilen eğitim sisteminin düzgün uygulanması da çok önemli bir konu bence. Ben meslek lisesi web tasarım bölümünden mezunum bölümüm sayısal bölüm fakat 11 ve 12. sınıfta fen derslerini görmedik 12.sınıfta matematik görmedik seçmeli derslerde biyoloji fizik seçtik hoca yok dediler coğrafya tarih koydular keşke eğitim sistemi düzgün uygulanabilse/denetlenebilse...
Seher Erken
Seher Erken 3 gün önce
Ne kadar mütevazı bir insan 🤗🤗
ipek Yener
ipek Yener 3 gün önce
Fizik öğretmenimiz soru sorunca "Düşünmeyin sadece yazılanı yapın" dedi. Tek cümle ülkenin berbat bir halde olduğunu anlatan acı bir cümle ...
Adem Soylemez
Adem Soylemez 3 gün önce
Kafanizi kuma gommeyin bu ulke icin ideolojik saplantilardan uzak egitim de uretimde kalici politika ureten insanlara once saygı duyun sonra desteklerinizi esirgemeyin
Benan Yildiz
Benan Yildiz 3 gün önce
COK DOGRU
mustafa demircioğlu
mustafa demircioğlu 4 gün önce
Parlementer sistemi de gördük senelerce bu söylediklerinizi ak parti çatısı altında söyleseydi sayın babacan hak verebilirdim ama şimdi çamur atma siyaseti klasik
Suat Yüksel
Suat Yüksel 4 gün önce
10:02 diyorum abi, cok diyorum aq almanyasina so kam burasi da cok daha iyi degil acikcasi
Ali Arslan
Ali Arslan 4 gün önce
Bence ailenden çok bireyin kendi isteği ile gerçekleşmesi gerekir din seçimi. Yani tamamen kaldırılmalı.
berr
berr 4 gün önce
31:44 en büyük sorun bu işte 10 yıl önceki siyasetçilerle şuan kiler arasında 1veya2 kişi değişmiştir
Cosmos İron
Cosmos İron 4 gün önce
Bu adamın adını çok duyuyorum ama tanımıyorum kimdir Alı Babacan? Siyaset bilmeyen birine kolayca açıklayabilecek var mi?
kaze Eng
kaze Eng 4 gün önce
bu adam çözüm sunuyor diğerleri ezber konusuyor
Yks2020sadece Gerisiyalan
Yks2020sadece Gerisiyalan 4 gün önce
Türkiye de eğitim mi o da neymiş abi ya ?????
Nabi Boyraz
Nabi Boyraz 4 gün önce
Bu adam MEB başkanı olsun
brh neg
brh neg 4 gün önce
Herkes görüyor sistemin yetmediğini. Başa geçseniz birden sizde görmezden geleceksiniz. Davut abin başbakandı Abdullah abin c.başkanıydı. Noldu neden eğitimi düzeltmedi. Şimdi çıkıpta konuşmanız İnandırıcı olmuyor be güzelim. Ergenlerin mi bilgisizliğinden faydalanıp oy alacaksınız.
imbarbie girl
imbarbie girl 4 gün önce
En büyük eksikliklerimizden biri olduğunu düşündüğüm şey de ben şuan 12.sınıfa geçtim sayısal öğrencisiyim fizik,kimya çözerken bana herhangi bir düzenekten bahsediliyor diyelim ben onu gerçekte görmemiş bilmemiş oluyorum ve üstüne yorum yapıp soruyu anlayıp çözmem gerekiyor. Ben gerçekte görmediğim bir şeyin hayalini kurup nasıl mantık kurabilirim? Dün kimya çalışıyorum mesela beherglas diyor ben laboratuvarda görmediğim müddetçe beherglası nerden bilebilirim?? Çok üzücü bir durum bence
imbarbie girl
imbarbie girl 4 gün önce
Özel okulda okuyorum elimizde imkan var ve öğretmenlerimiz laboratuvara götürmüyor bu da Ayrı bir konu. Dedikleri şey konumuzun laboratuvarla bir alakası yok. Öyle bir şey olabilir mi gördüğümüz şey başka bir dünyada mı var? Anlam veremiyorum hakikaten ve bunun ilkokuldan alıştırılması gerektiğini düşünüyorum.
Furkan Yücel
Furkan Yücel 4 gün önce
Hepsi boş bizdeki sistem nitelikli insan yetiştirmek yerine , varolan yetenekleride köreltmeyi amaçlıyor. Doğruları konuşuncada Dünyadan habersiz cahiller devlet millet düşmanı diyorlar bunları bütün gün zikir gibi çekmekle sonra parça ithal edip birleştirip sözde üretim yapmakla vatansever olunmaz. 0 dan gerçek yerli üretim lazım bunun birinciside yerli akıl üretimidir. ALİ Babacan'ı destekliyorum Cumhurbaşkanı olması lazım onun emeklerini boşa çıkarttılarr heba ettiler ama oda anladı ki bürokrasi havasıyla iş yapılmıyor siyasette aktif olaral bulunması lazım. Daha önce olduğu gibi 1 lirayı tekrar 1 dolar yapabilmesinide bekliyorum. Ruhi şurada hatan var diyorsun ki üniversiteler çoğaldı mezunlar çoğaldı işçi sınıfı olmak sevdirilemez mi ve kendi iş bulma rekabetinden korkuyorsun. Neden çoğaldı sebepleri çok o işci vergi verir üniversite ve yurt inşaa edilir sonra öğretim görevliler ve diğer görevliler atanır sonra o öğrencilere burs ve kredi verilir sonra o öğrenci mezun olur işçi 18 ay 15 ay 12 ay askerlik yaparken o öğrenci 6 ay yapar yada bir yıl maaşlı rütbeli rahatı yerinde yapar sonrada gider o işçilerin olduğu yerde çok daha rahat ve temiz çalışarak çok daha yüksek maaş alır, işçilere fırça kayar, ofislerde ağzını yayarak kendisi gibilerle işçilere cahil kültürsüz derler hakaret ederler, her yerde yaşanan bütün bunlarda sınıf ve ahlak farkı oluştururlar işte buda insanların diploma talep etmesine kontejan yetmediği içinde üniversiteler inşa edilmesine sebep oldu olmayada devam ediyor.
İlahi Dünyam
İlahi Dünyam 5 gün önce
Babacani izledikçe heyecanlanan, ülkemi daha ileride gören sadece ben miyim ? J.j. Rousseau der ki bir toplumda demokrasinin işlemesi için halkın eğitim seviyesi yukselmeli. İnsanlarda öncelik ahlak olmalı. En temel budur ahlak yani iyi insan olmak samimi olmak
Serkan Türk
Serkan Türk 5 gün önce
Soyismi gibi babacan reis inşallah reis sen kazanırsın
Büşra Tosun
Büşra Tosun 5 gün önce
1.Kpss ile öğretmen ataması yapılmamalı. Kpss yerine öğretme becerisi ölçülerek öğretmenlik mesleğini gerçekten seven insanlar öğretmen olarak görevlendirilmeli. 2. Öğretmenler memur olmamalı, yani öğrencilerine: "İster dinleyin ister dinlemeyin, ben nasılsa maaşımı alıyorum" diyememeli. 3. MEB'de yaşlı amcaların/teyzelerin hazırladığı ve yıllardır kullanılmakta olan ya da yukarıdan müdahale edilmiş müfredatlar yerine, alanındaki ulusal/ uluslararası gelişmeleri takip eden öğretmenlerin hazırladığı ve her yıl güncellenen müfredatlar takip edilmeli. 4. Öğrenciler istediği dersi seçebilmeli ve sadece seçtiği derslerden sınava tabi tutulmalı. Örneğin lisede 15 ders birden zorunlu tutulmamalı. Öğrencinin tercih ettiği kariyer alanına göre dersler seçmesi sağlanmalı.
bermak
bermak 5 gün önce
PR işine mi soyundun? :))) Evlat, aklınla mütenasip işler yap bence. Senin harcın değil bu işler. :))
bermak
bermak 4 gün önce
@Dr. Sheldon Cooper Muhatabım sen değilsin. Başka kapıya.
Dr. Sheldon Cooper
Dr. Sheldon Cooper 4 gün önce
Birde çok iyi laf sokmuş gibi :)) :)) emojisi koyuyorsun
Dr. Sheldon Cooper
Dr. Sheldon Cooper 4 gün önce
Senin gibi kişiler iflah olmaz vallahi olmaz
Birkan
Birkan 5 gün önce
trendlere girsin diye yorum atıyorum
Alihan Koçak
Alihan Koçak 5 gün önce
Sen gel 4 sene ilk okul oku sonra 4 sene orta okul oku bütün umutlarını hayallerini uyduruk bi sınavda LGS de kaybet
ibrahim bulungiray
ibrahim bulungiray 5 gün önce
Ali Babacan'ın görüşüne tespitine hayranım
Senem şeker
Senem şeker 5 gün önce
çok enteresan. Adamın yeni keşfetmiş gibi anlattığı her şey zaten bu ülkede var. Çok yapmacık bir sırıtışı var.
sude
sude 5 gün önce
türkiye’de öğrenci nüfusu diğer ülkelere göre çok fazla. o yüzden sınav olması lazım, başka türlü yerleştirme yapılamaz. sınavda sorulan derslerde de sıkıntı yok, din dersi dışında. din dersi okullarda verilmemeli. her aile çocuğuna kendi evinde inancını öğretebilir. kaldı ki din öğretmenleri dini kendi kafalarına göre yorumlayarak da öğretebiliyorlar. o yüzden din gibi hassas bir konunun okullarda ders olarak verilmesini doğru bulmuyorum. sınavlarda sorulan derslerde sıkıntı yok, her insanın bilmesi gereken şeyler bunlar, ana dilde okuduğunu anlamak, temel matematik, sosyal bilimler ve fen bilimleri. fakat asıl sıkıntı öğretmenlerin öğretme şekli. ben 12 yıllık okul hayatımda bir şeyi öğrendiğimi hatırlamıyorum. hep ezberle geçti. sıkıntı öğretmenlerde ve sistemde. her yıl değiştirdikleri müfredatta. 3-4 yılda bir değiştirdikleri sınav sisteminde. henüz oturmamış bir sistemde öğrenci tabi ki kendini güvensiz hissediyor. aynı zamanda türkiye’de öğretmenlerin psikolojisine de dikkat etmek lazım. bazıları asla normal değil. geçen sene okulda matematik hocası bir soruya yanlış bir çözüm yaptığım için bana salak, mal gibi şeyler söyledi. bunlar yaralayıcı şeyler. sorun herkesin öğretmen olmasında ve sürekli değişen aptal müfredat ve sınav sisteminde. yine de bir şekilde emek veren öğrencilerin suçunun olduğunu pek düşünmüyorum.
Tricorn Hat
Tricorn Hat 5 gün önce
Yıllardır CHP’ye veriyoruz ama bir şans vericem Ali Babacana
Tricorn Hat
Tricorn Hat 5 gün önce
İlk defa yeniliğe teknolojiye karşı çıkmayan bir politikacı görüyorum ...
Tricorn Hat
Tricorn Hat 5 gün önce
Bi diğer politikacılara bakıyorum birbirleri ile kavga ediyorlar Birde Ali Babacana bakıyorum ne kadar bilgili bir politikacı ...
Tricorn Hat
Tricorn Hat 5 gün önce
Çok anlamlı konuşmaları var bana umut verdi .
Tricorn Hat
Tricorn Hat 5 gün önce
Adam ekonomiden çok iyi anlıyor bir şans vermek lazım.
erz 25
erz 25 5 gün önce
SADECE ÖĞRETMEN DEĞİL HERKES KENDİNİ GÜNCELLESİN SENDE DAHİL RUHİ ÇENET 20 YILDIR BOLDOZER GİBİ EĞİTİM ÖĞRETİMİN ÜSTÜNDEN GEÇİLDİ ÖĞRETMENDEN NE BEKLENİYOR BU MAHVEDENLERDEN BİRİ DE BU ŞİMDİ PARTİ KURDU DİYE SORUMLULUKTAN KAÇAMAZ ÖYLEDE BİRİNİ SEÇMİŞSİNKİ RÖPORTAJ YAPMAK İÇİN YANLIŞ TERCİH..
Mustafa Sarıkaya
Mustafa Sarıkaya 5 gün önce
Türkiye den (Eğitim Konusunda) BİR BOK OLMAZ
Neo zeon
Neo zeon 5 gün önce
Eğitim yarış ve ticaret alanı olmamalıdır. Bu düzeltilmesse hiç bir şey olmaz
cold
cold 5 gün önce
sadece okuma yazma ve toplama çıkarma bilgisi işe yaradı 😁