"Miras Meselesi"

  görünümler 660,389

Yonas Mers

Yonas Mers

2 aylar önce

YORUMLAR: 133
Yonas Mers
Yonas Mers 2 aylar önce
Seni de Litmeç e bekliyorum :) #İşBirliği [Sosyal Medya Hesaplarım] ➤Instagram: instagram.com/yonasmers/ ➤Tiktok: www.tiktok.com/@yonasmers?lang=tr-TR ➤Twitter: twitter.com/yonasmers?t=mc7JzTzzqSoJnogK6Bpd_Q&s=09
yeto pato
yeto pato Aylar önce
abi 12. yorum
Anan GAME
Anan GAME Aylar önce
OSMAN GÜLTEKİN
Musep muhtar
Musep muhtar 2 aylar önce
İkinci yorum benim çok güzel video
YusufSe1
YusufSe1 2 aylar önce
İlk
jihyofolojim
jihyofolojim 2 aylar önce
Burada bence hayattan bahsetmiş. Biri ölünce anca 2 ay yas tutulur sadece umursadıkları şey mirastır vay be . Yonas yine harikasin
Dust
Dust 6 gün önce
@Ali Türk Zaten aslında insanın üzüldüğü falan yok beyin kendi içinde iki travma geçiriyor sonraki üzülmeler tamamen bizim psikolojiye kalıyor
Ali Türk
Ali Türk Aylar önce
@ultra sayko kisi fazlaymis
ultra sayko kisi
ultra sayko kisi Aylar önce
Benim nenem ooldu Allah inandırdın 1 hafta dan kısa bir sürede unutuldu
Ali Türk
Ali Türk 2 aylar önce
Olum normal bı seyki bence hiç yaş tutmaya gerek yok çünkü yaş titunca o adam geri gelmiyo bı şey olmuyo boşu boşuna yormuş olursun kendini
mustafa bakoğlu
mustafa bakoğlu 2 aylar önce
Evi avukata bırakmaları ve evden kovulmaları mirası alacaz derken video çok iyiydi kral moralim bozukken gelen harika video adamsın kral
『•🐺ɢᴀᴄʜᴀ ᴅᴀʀᴋ ᴇꜰᴇ🐺•』
『•🐺ɢᴀᴄʜᴀ ᴅᴀʀᴋ ᴇꜰᴇ🐺•』 2 aylar önce
"Babam 97 Yaşındaydı Ya" Koptum🤣🤣🤣
jihyofolojim
jihyofolojim 2 aylar önce
@Yonas Mers ŞDMXOLSKS BİRŞEY OLMAZ
Yonas Mers
Yonas Mers 2 aylar önce
Olm repliği söylerken hata yapmışım lan djdndnnd
『•🐺ɢᴀᴄʜᴀ ᴅᴀʀᴋ ᴇꜰᴇ🐺•』
『•🐺ɢᴀᴄʜᴀ ᴅᴀʀᴋ ᴇꜰᴇ🐺•』 2 aylar önce
@Yonas Mers Abi Videoda 97 Demiştin O Yüzden Öyle Yazdım
jihyofolojim
jihyofolojim 2 aylar önce
​@Yonas Mers 97 reis
HeroMan
HeroMan 2 aylar önce
​@Yonas Mers 97
Eren Çiçek
Eren Çiçek 2 aylar önce
Yine Şov Yapıyosun Be Abim Başarıların Devamını Diliyorum.
FOOTBALL_79_EDit
FOOTBALL_79_EDit Aylar önce
Yonas abi hadi yine güzel bir video ❤❤
Ömer Çalık
Ömer Çalık 2 aylar önce
Emeklerine sağlık abi
Xp
Xp Aylar önce
Haha cidden fakirler miras için birbirlerini yiyorlarmış Tabi çok şükür ben bu sınıfa girmiyorum :))))))))
Yasir Sofuoğlu
Yasir Sofuoğlu 2 aylar önce
Ulan Osman Reis be güzel dolandırılırdı
Demir söylemez
Demir söylemez 2 aylar önce
Ağa Osman gültekin ölmüs ya
Nömrə B1r
Nömrə B1r 2 aylar önce
Peki adamın 37 yaşında evlenmesi😆
PATRONELMAS
PATRONELMAS Aylar önce
Gencecik adamdı uzmanım da koptum
Samet Bektaş
Samet Bektaş Aylar önce
Osman gültrkin yerinden başka bir yere gülmedim videoda
Hamza
Hamza Aylar önce
Anne genç osmanım derken osmanlı padişahı sultan genç osmanın kemerle ölümüne atıfta bulunmuş. Güzel detay
Gator Thanos
Gator Thanos Aylar önce
Osman gültekin mi haksız yere hapse girdikten sonra kafayı yemiş
yavuzselim5454
yavuzselim5454 2 aylar önce
Hahahaha😂
Alp Eren Gürel
Alp Eren Gürel Aylar önce
Abi geçmişe gitmişimdir gelecek mi?
Asuman Korkmaz
Asuman Korkmaz Aylar önce
Abi benim de babaannem vefat etti 🥺🥺
Musa Kılıç
Musa Kılıç 2 aylar önce
Abi melek ve şeytan çekermisin
Mustafa uyn
Mustafa uyn Aylar önce
Osman Gültekin in iyi sonu
GSxxmusaxx for futball
GSxxmusaxx for futball 2 aylar önce
Şeytan ve melek 3 gelsin
bbeyzadd
bbeyzadd 2 aylar önce
Nasıl da nokta atışı yapmışsın yine.. ülkedeki enflasyon oranı kadar hızlı büyümen dileğiyle 🫀
l The Game Universe l
l The Game Universe l 2 aylar önce
Geçmişe gitmişimdir geliyomu
Yonas Mers
Yonas Mers 2 aylar önce
Yakında
CA N
CA N 2 aylar önce
*Miras İçin Akrabaların Size Küsmesi...*
CA N
CA N 2 aylar önce
@jihyofolojim ;/
jihyofolojim
jihyofolojim 2 aylar önce
En kötüsü de bu miras için ailenin dağılması...
Atatürkçü Editz 🇹🇷𐱅𐰇𐰼𐰚
Atatürkçü Editz 🇹🇷𐱅𐰇𐰼𐰚 2 aylar önce
"Gencecik adam gittiğiiii" Çok komik 😂
BİLAL MİNECRAFT Youtube Kanalı
BİLAL MİNECRAFT Youtube Kanalı Aylar önce
Aga beee Osman Gültekin gittii Osman Gültekin senmisin
Super Shadow
Super Shadow 2 aylar önce
Sonu böyle beklemezdim sjsjjsjs
Cihan Çelik
Cihan Çelik Aylar önce
Abi ne diyon ya seni seviyorum ama Osman adındaki dedemi 2 ay önce @ldü
Xedice Sireliyeva
Xedice Sireliyeva 2 aylar önce
Lan o çoraptan bendede var lan
Ömekee
Ömekee 2 aylar önce
Osman Gültekin'miiiiii 😳
Sagopa duyuru
Sagopa duyuru 2 aylar önce
Abi artik yorum yap başla digindan beri takip ediom
Oyun Dahisi 🏳️‍🌈‍⃠
Oyun Dahisi 🏳️‍🌈‍⃠ 17 gün önce
Nostaljik Türk dizileri olur gibi 😅😅
Yusuf Akyılsız
Yusuf Akyılsız 2 aylar önce
E ee komıkk😁
Fatos Çelebioğlu
Fatos Çelebioğlu Aylar önce
Abi dorudaki ATATÜRK HALISI BENDEDE VAR AMA FAKLISI
Ekrem yasin Canli
Ekrem yasin Canli 2 aylar önce
Anne nin verdiği tepkiler çok komik 😂😂😂😅😅😅 güzel video olmus 👌👏👏❤🖒
Ləman Cavadova
Ləman Cavadova Aylar önce
Başlıktaki sesinin ismi ne yazarmısnız
Umut Yıldırım
Umut Yıldırım 2 aylar önce
Abi arkada umut yazıyo ya o benim ismim
İrfan Korkmaz
İrfan Korkmaz 2 aylar önce
Baba nın adını fark edenler
?The Nobody?
?The Nobody? 2 aylar önce
Türk Dizisi gibi jfbdkdndof
Ekrem yasin Canli
Ekrem yasin Canli 2 aylar önce
Video okadar komikki 😂 artık ensevdiğim video bu
the ice
the ice 2 aylar önce
adam skeç uzmanı
herkes oyunda
herkes oyunda Aylar önce
iyiki öldü dediler evinden oldular kskdks
Emir taha Gülen
Emir taha Gülen 2 aylar önce
97 YAŞ 3 KARDDEŞ
Eymen Efe DOĞAN
Eymen Efe DOĞAN 2 aylar önce
Melek ve Şeytan:Cennet gelsin
Toygar Taha
Toygar Taha 2 aylar önce
Oğusman Gültekin de öldü be iyi adamdı şişeye oturmayı severdi....
YUSUF KARAYİĞİT
YUSUF KARAYİĞİT Aylar önce
miras hukukuna göre miras alacak kişi 3 kulvarda bulunabilir. 1. kulvar çoçuklar 2.kulvar Ebeveynleri 3. kulvar Büyük Ebeveynleri olmak üzere burada bir istisna olarak eş ayrı değerlendirilir. önce belli miktar alır hangi kulvarda iş yapılıyorsa ona göre ekstra para alır. bu arada çocuk varsa ebeveynler mirasa dahil olamaz.
Mert Emir Fıratoğlu
Mert Emir Fıratoğlu 2 aylar önce
Osman Gültekin sen misin ?
Sinem Süslü
Sinem Süslü 2 aylar önce
"Lan sus benimkinin yanında böyle konuşma" sjsjsj
Ali Tingiroglu
Ali Tingiroglu Aylar önce
Gitti Osmanım ğitti🤣🤣
Halilkaan Hosaflıoğlu
Halilkaan Hosaflıoğlu Aylar önce
Osman gultekin sen misin ?
🔥BERKAY GÜLTEKİN🔥
🔥BERKAY GÜLTEKİN🔥 Aylar önce
Osman GÜLTEKİN sshjsjsjsjsj
LeoNEXUX
LeoNEXUX Aylar önce
Çorap 90 milyon € değerinde olduğunu öğrenince gelen sevjnç hissi
oyudelisiVIP
oyudelisiVIP Aylar önce
Çocuk 97 yaşında ise anne😱😨😰
Deli Demir
Deli Demir 2 aylar önce
Ters köşe yedik =]
Muhammed gamer
Muhammed gamer 2 aylar önce
Galiba Osman Gültekin pubg cezasından ölmüş
Süleyman Çakır
Süleyman Çakır Aylar önce
Safiyeaah
Manyak Oyuncu
Manyak Oyuncu Aylar önce
Osman gültekin detayı
Demir söylemez
Demir söylemez 2 aylar önce
Hahahahaj saul godaman yasaklanan böylüm
Gamer-A
Gamer-A Aylar önce
Onun yemin ediyorum harika adam niye pavyona giriyor manyağın teki ya
SLH
SLH Aylar önce
Osman Gültekin 😂
EGE Akbuluy
EGE Akbuluy 25 gün önce
97 yaşında gençmi olur
Meryem Tapar
Meryem Tapar Aylar önce
Çorap verseydi iki tane çorap verirdi bizim bir bacağımız mı var
Meliha Kanberi
Meliha Kanberi Aylar önce
😈
Varol Kutay Uçak
Varol Kutay Uçak 14 gün önce
Ezan sesinden telif yiyince gelen pişmanlık hissj
jacorpse00
jacorpse00 2 aylar önce
miras dendi mi akan sular durur hocam
NE BAKIYON OLUM
NE BAKIYON OLUM 2 aylar önce
Lan soyadım gültekin
TahaErbey
TahaErbey 2 aylar önce
👍
stray kıds aşığıyım
stray kıds aşığıyım 2 aylar önce
✨ablanla biz bölüşcez zaten sana noluyo✨ JDJXİXNXİDNXHDKXİDNXİXBDİXNDİXNDKXNDKXJDJXJDJXİDJXİDJXK
OBC32
OBC32 2 aylar önce
Pavyonda yemiş dosjsjsjjw
Doruk Korkmaz
Doruk Korkmaz Aylar önce
La bu benim babamın çorabı laaa
~Rose~
~Rose~ Aylar önce
Eeeee benim Ayağım da aynı çorao var
MAHMUT ÖZTÜRK
MAHMUT ÖZTÜRK 2 aylar önce
O çorap ayağımda
Taha Özşahin
Taha Özşahin Aylar önce
Abi sen Müslüman misin? İtirafet
GOLDEN SHADOW
GOLDEN SHADOW Aylar önce
Osman Gültekin senmisin (aykut elmas Gönderme)
elbabapro yes
elbabapro yes 2 aylar önce
Gencecik adamdı💀💀💀🗿
Hüseyn Abdurrahmanova
Hüseyn Abdurrahmanova 2 aylar önce
🤣🤣🤣🤣abi
Umut Doğan
Umut Doğan Aylar önce
97🤣
Yiğit Ceylan
Yiğit Ceylan Aylar önce
Gizli göndermeyi farkedenler yazsın
#Cassie[•]
#Cassie[•] 26 gün önce
Zuhal topallaştom DLELFLRLFŞSÖŞELDWÖ
Yusuf İşliyen
Yusuf İşliyen Aylar önce
Abi didimdemi yaşıyon
Aynur Yigit
Aynur Yigit Aylar önce
Olan gültekin detayı
LİNK  #freeporçay #adaletsarayı
LİNK #freeporçay #adaletsarayı Aylar önce
Osman gültekin sen misin?
Yilmaz Yilmazz
Yilmaz Yilmazz 2 aylar önce
Osman miiiii benim adım osman
hüseyin kozan
hüseyin kozan 28 gün önce
Miras cedel berse
Capybara Deha
Capybara Deha 2 aylar önce
Ben capybarayım
Giray Yiğit
Giray Yiğit 28 gün önce
aynıç oraptan bendedevar
Efe hasan Bir
Efe hasan Bir 2 aylar önce
osman gül tekin sen misin
Cooking Monsters
Cooking Monsters 2 aylar önce
Osman Gültekin???
Emir taha Gülen
Emir taha Gülen 2 aylar önce
BU NEYDİ
Memo
Memo Aylar önce
osman gültekin
Fun edits
Fun edits Aylar önce
Osman Gültekin buarada
MFH
MFH 2 aylar önce
Abi discord daveti attım kabul edermisin
søoyanys
søoyanys 2 aylar önce
Gitti Osmaniye gitti
Efe lort
Efe lort 2 aylar önce
Osman Gültekin aykut elmas vine
cakma maradona
cakma maradona Aylar önce
101. Yorum
Ramazan Aliyev
Ramazan Aliyev 2 aylar önce
İlk
Dogaqueen1
Dogaqueen1 Aylar önce
Sol
Enes Ömür
Enes Ömür Aylar önce
çapulcu ayyaş
Şakir Özçelebi
Şakir Özçelebi 2 aylar önce
İlk yorum sjjj
A.
A. 2 aylar önce
İlk
Schizo
Schizo 2 aylar önce
muyq
CREX ANİME 2
CREX ANİME 2 2 aylar önce
Mq
GEÇMİŞE GİTMİŞİMDİR DERLEME (ilk 5 Part)
6:54
Amerikan iç Savaşı - Haritalı Hızlı Anlatım
13:10
KFC'deki TÜM MENÜLERİ GÖMDÜK! @GorilFaruk
17:04
Ice cream vs felt-tip pen #shorts #MilliStar
0:12
Yorumlardan gelen görevler
18:28
Mami Emen
görünümler 1,3 Mn
AZ KALSIN ÇÖPE ATILACAK BİR OYUN...
13:42
Enis Kirazoglu
görünümler 681 B
Eva'nın ikinci yaş günü! - Nisan's Vlog!
14:40
Carlsen'e Karşı TARİH YAZAN TÜRK! (1. Maç)
9:52
90'larda Doğum Günü - Güldür Güldür Show 35. Bölüm
18:40
Wer braucht schon Schlaf!?
5:45
Plankton
görünümler 128 B
The King - Animation vs. Minecraft Shorts Ep 30
32:07
İLK DEFA TİKTOKA GİREN BİRİ NE İZLİYOR?
8:26
Hocalara vermek istediğimiz cevaplar
0:15
Mete Kayagil
görünümler 1,5 Mn
O Kız 20. Bölüm
2:21:13
O Kız
görünümler 514 B
Yargı 53. Bölüm Fragman
0:50
Yargı
görünümler 1,2 Mn