Şahin Kendirci’den Hey Onbeşli Onbeşli - Tozkoparan İskender Zafer (Film)

  görünümler 258,738

Tozkoparan İskender

Aylar önce

Sayfamıza abone olmak için: bit.ly/Tozkoparan 🏹



=====================================

- | - | - | - # EsatPolatGüler | - | - | - # FıratAlbayram | - | - | - | Savaş - | - | - | - | - | - | -

================================================

Tozkoparan Sosyal Medya Hesapları Instagram: tozkoparand...
Facebook: tozkoparandizi/
Twitter: tozkoparandizi

================================================

YORUMLAR
محمد فواز
محمد فواز 10 saatler önce
iskeder şimdi bişi sorucam
RobloxuSevenKız
RobloxuSevenKız Gün önce
Arkadaşlar ben çağan efe aka çk aşığım gerçekten aşık oldum bu filmi izleyince aşık olmaya başladım çağan efe aka 😍😍
Türkiye hayranı Anara
Türkiye hayranı Anara 4 gün önce
Diziyi çok bekliyorum ve dizideki arkadaşlarım elave bütün Türkiyeye kardeş ülke Azerbaycandan selam gönderiyorum.
Helen🥂T[A]P Me!! to Have [𝐒]𝐄𝐗 With
Helen🥂T[A]P Me!! to Have [𝐒]𝐄𝐗 With 2 gün önce
Tuanın köyü bile bu filmde konuşuldu 😜😂😂
Türkiye hayranı Anara
Türkiye hayranı Anara 4 gün önce
Dizi ne zaman başlıycak. Çoooooook merak ediyorum
Evelyn 21 y.o - check my vidéó
Evelyn 21 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Arda'nın eşeği bıraktıktan sonra eşeğin gitmesi özelikle Arda'nın konuşup küp şeker vericem demesi çok komikti
Türkiye hayranı Anara
Türkiye hayranı Anara 4 gün önce
Diziyi çok merakla bekliyorum ve dizideki arkadaşlarım elave bütün türkiyeye Azerbaycandan selamlar gönderiyorum.😊😉
Murat soran
Murat soran 4 gün önce
Bu turkuyu çok seviyom
Joyce F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
Joyce F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 14 saatler önce
Peki, kızların gözü yaşlı kısmının Asyaya, aslan yarim kısmınında İskendere denk gelmesi?🤌
Dilanur Obut
Dilanur Obut 4 gün önce
Hala başlamadı yaaaa yeni sezonnn
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
hey on beşli onbeşli tokat yolları taşlı hey on beşli onbeşli tokat yolları taşlı on beş gider gidiyor kızların gözü yaşlı aslan yarim kız senin adın Hediye ben dolandım sen de dolan gel ileriye istaha kandım en tazesi on yediye gidiyom gidemiyom az doldurişemiyom gidiyom gidemiyom az doldurişemiyom sevdiyim pek gönüllü koyupta gidemiyom aslan yarim kız senin adın hediye ben dolandım sen de daolan gel ileriye istaha kandım en tazesi on yediye
kardeşlerim_fan
kardeşlerim_fan 5 gün önce
Ya dizi ne zaman başlıyor??
haci yunusov
haci yunusov 7 gün önce
Çok güzeldi
Tammy 23 y.o - check my vidéó
Tammy 23 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Peki, kızların gözü yaşlı kısmının Asyaya, aslan yarim kısmınında İskendere denk gelmesi?🤌
haci yunusov
haci yunusov 7 gün önce
Çok güzeldi
Patricia 18 y.o - check my vidéó
Patricia 18 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Tuanın köyü bile bu filmde konuşuldu 😜😂😂
Oyuncu Burak
Oyuncu Burak 8 gün önce
Yeni bölüm istiyoruz
Ashley_ T[A]P Me!! To Have [S]EX💞 With Me
Ashley_ T[A]P Me!! To Have [S]EX💞 With Me 14 saatler önce
Tüm Şehitlerimizi Allah Rahmet Eylesin Mekanın Cennet Olsun Amin 🤲
Asmin Işıklı
Asmin Işıklı 13 gün önce
Şarkıyı dinleyince aklıma doğa için çal geldi 🥺
Christina 19 y.o - check my vidéó
Christina 19 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Tüm Şehitlerimizi Allah Rahmet Eylesin Mekanın Cennet Olsun Amin 🤲
Yüsra Gökçe Zengin
Yüsra Gökçe Zengin 13 gün önce
Tokat lı olanlar 👇
Susan🔥𝐆𝐨 𝐓𝐨 𝐌𝐲 РR0FILЕ
Susan🔥𝐆𝐨 𝐓𝐨 𝐌𝐲 РR0FILЕ 2 gün önce
Arda'nın arkdaşim eşek demesi😂
AYNUR GÜZEL
AYNUR GÜZEL 14 gün önce
Ne olur eski bölüm gibi bizim zamana gelsinler Eski zamanda güzel ama sıkılıyorum
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥 8 gün önce
Yaşadığımız bu ahir zamanda inşallah bu film bütün gençlerimize örnek olur. Millet olarak bu vatanın nasıl kazanıldığını,uğruna nice canların feda edildiğini ve bayrağımızın renginin şehitlerimizin kanlarindan olduğunu unutmamak herdaim vatanımıza hayırlı bir evlat olmak, hayırlı evlatlar yetiştirmek dileğiyle. Şehitlerimizin ruhu şad olsun🤲
Aqil Ocqaverdiyev
Aqil Ocqaverdiyev 15 gün önce
Cagan efe ak ,Leya , yağız ,Tuana
Rita 25 y.o - check my vidéó
Rita 25 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Şuan duygulandım yaa bide köy meselesi gelince aklıma tuananın köy meselesi geldi aklıma
Yildirim can Cimen
Yildirim can Cimen 19 gün önce
Hadi lan diziyi başlatın artık yaz bitti okul açıldı okuldan sonra saat tutup İzliyecek dizim yok
Muhammed Rahimzade
Muhammed Rahimzade 19 gün önce
Tozkoparan İskender hiç bitmesin
Səbinə Nuriyeva
Səbinə Nuriyeva 19 gün önce
Devami ne zaman cok guzel olmuş 🤩
•T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
•T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
Böyle filmler gelsin yaa
Rabiə Məmmədova
Rabiə Məmmədova 20 gün önce
Yeni bölüm ne zaman geliyo
Louise 22 y.o - check my vidéó
Louise 22 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Arda'nın arkdaşim eşek demesi😂
Esengül Türkmen
Esengül Türkmen 20 gün önce
Neden tozkoparan ıskender devam etmiyo
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 14 saatler önce
Umarım bu dizi asla bitmez.
Ada Bengisu
Ada Bengisu 20 gün önce
Şahin abinin sesi böyle kalın değildi kiii
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 14 saatler önce
Bu sıcakta böyle muhteşemden de öte bir film çektiniz helal olsun size Tozkoparan İskender 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Mustafa oyunda
Mustafa oyunda 21 gün önce
Atatürk var mı Dizide 🇹🇷
•••[S]EX-Vlog Go to My Channel
•••[S]EX-Vlog Go to My Channel 14 saatler önce
Böyle filmler gelsin yaa
Humcik Humcik
Humcik Humcik 21 gün önce
Tozkoparan İskender ne zaman başlayacak
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
hey on beşli onbeşli tokat yolları taşlı hey on beşli onbeşli tokat yolları taşlı on beş gider gidiyor kızların gözü yaşlı aslan yarim kız senin adın Hediye ben dolandım sen de dolan gel ileriye istaha kandım en tazesi on yediye gidiyom gidemiyom az doldurişemiyom gidiyom gidemiyom az doldurişemiyom sevdiyim pek gönüllü koyupta gidemiyom aslan yarim kız senin adın hediye ben dolandım sen de daolan gel ileriye istaha kandım en tazesi on yediye
Aze_Qiz
Aze_Qiz 21 gün önce
Yeni sezon ne zaman başliycak bilen varmiğğğ?????
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 14 saatler önce
Bu sıcakta böyle muhteşemden de öte bir film çektiniz helal olsun size Tozkoparan İskender 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Tiktok kralı
Tiktok kralı 21 gün önce
Tozkoparan İskendere söylüyorum film güzelde 27. Bölüm ne zaman gelecek
Feray Catalcam
Feray Catalcam 21 gün önce
Dil Bayramı Kutlu Olsun.✍ Güzel Türkçemizi Koruyalım ve Yaşatalım.📚
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW 14 saatler önce
Efsane bir sahneydi elinize emeğinize sağlık hepinizi çok seviyoruz sonuna kadar sizin yanınızdayız 🏹🎯💘🙂💐 Tozkoparan İskender Allahu Ekber 🏹🎯💘🙂💐
edit
edit 21 gün önce
*Tozkoparan iskender ne zaman başlayacak? ne olur cevapla*
Evelyn 21 y.o - check my vidéó
Evelyn 21 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Bi arda ismiyle hitap etmek yerine der ki "kız..."
çınaristik
çınaristik 21 gün önce
Ne zaman yeni bolumler olacak
Phoenix  𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE
Phoenix 𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE 14 saatler önce
Çok güzel başa sarıp izliyorum
Belinay
Belinay 21 gün önce
Sayın Tozkoparan İskender yönetmeni sizden ricam isel (leyça) kolajı yaparmısınız lütfen
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 14 saatler önce
Bu sıcakta böyle muhteşemden de öte bir film çektiniz helal olsun size Tozkoparan İskender 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Eyyüp Ensar Dönmez
Eyyüp Ensar Dönmez 21 gün önce
şarkı aslında çok duygusal
Anne-[S]EX-Vlog Go to My Channel
Anne-[S]EX-Vlog Go to My Channel 14 saatler önce
1:38 Tuananın'nın köyü en sonunda diziye bile girdi. Ne köymüş ne 😂😂😂
Eyyüp Ensar Dönmez
Eyyüp Ensar Dönmez 21 gün önce
tokata selam
💋𝗙**𝗖𝗞 𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸 РR0FIL
💋𝗙**𝗖𝗞 𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸 РR0FIL 14 saatler önce
hey on beşli onbeşli tokat yolları taşlı hey on beşli onbeşli tokat yolları taşlı on beş gider gidiyor kızların gözü yaşlı aslan yarim kız senin adın Hediye ben dolandım sen de dolan gel ileriye istaha kandım en tazesi on yediye gidiyom gidemiyom az doldurişemiyom gidiyom gidemiyom az doldurişemiyom sevdiyim pek gönüllü koyupta gidemiyom aslan yarim kız senin adın hediye ben dolandım sen de daolan gel ileriye istaha kandım en tazesi on yediye
always_cagtu4  #yanindayimtuana
always_cagtu4 #yanindayimtuana 21 gün önce
Ya film ne zmn eylül ayı bitti hala başlamadı bari birşey söyleyin
Rita 25 y.o - check my vidéó
Rita 25 y.o - check my vidéó 8 gün önce
Bi arda ismiyle hitap etmek yerine der ki "kız..."
Feray Catalcam
Feray Catalcam 22 gün önce
Arkadaslar herkes tozkoparan iskenderin eylülde başlayacağını söylüyor ama bakin 25 eylül oldu çıt yok bu saatten sonrada olmasi imkansiz zaten bu yıl başlamaz diye düşünüyorum ben.
Evelyn 21 y.o - check my vidéó
Evelyn 21 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Arda'nın arkdaşim eşek demesi😂
Feray Catalcam
Feray Catalcam 20 gün önce
@JokerTeam Başlayacak olsaydı fragman gelirdi ama gelmedi bence başlamaz ama kışın başlayabilir
JokerTeam
JokerTeam 22 gün önce
Niye başlamıyacakki?
toprak ozturk
toprak ozturk 22 gün önce
Nezaman baslicakkkk
Aaliya Aaliya
Aaliya Aaliya 22 gün önce
Yenı bölümler ne zaman geliyor. 🤔🤔🤔🤔
Murad Haciyev
Murad Haciyev 22 gün önce
Yeni sezon ne zaman
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 14 saatler önce
Tuanın köyü bile bu filmde konuşuldu 😜😂😂
Mehmet Ormankıran
Mehmet Ormankıran 22 gün önce
Ekim gibi heralde
ÇağTu'cu_girl
ÇağTu'cu_girl 22 gün önce
Offf tozkoparan İskender ne zaman başlicak ya
Pubg Hileleri and Pubg Tricks
Pubg Hileleri and Pubg Tricks 23 gün önce
Yav Allah aşkına çıkarın yeni fragmanı
Jessica💋 Sweety Hotgirl - Vlogs
Jessica💋 Sweety Hotgirl - Vlogs 14 saatler önce
Çok güzel başa sarıp izliyorum
Esragül'ün Dünyası
Esragül'ün Dünyası 23 gün önce
dizi çok güzel yanı tozkoparan 1 den taaa nerelere geldi tozkoparan iskender oldu dizide kaliteli
esofman takimi
esofman takimi 23 gün önce
Tüm arkadaşlarıma bir ricam var! Lütfen aşı olun eğer Anne ve baba larınız aşı olmamışsa aşı olsunlar. Ben 15 yaşındayım aşımı oldum annem babam aşı oldu.tüm yaşıtlarım aşı olun. 12 yaş üstü tüm arkadaşlarım aşı olun. Özgürçe sokakta oyun oymamak, ok atmak Tozkoparan izlemek için aşı olun! Bu hastalıktan kurtulmanın tek yolu aşıdır.
••Go To My ChanneI! L!VE NOW
••Go To My ChanneI! L!VE NOW 14 saatler önce
Umarım bu dizi asla bitmez.
Solina🦢
Solina🦢 23 gün önce
3 hafta geçti yeni bölüm niye gelmiyo?
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
Arda'nın eşeği bıraktıktan sonra eşeğin gitmesi özelikle Arda'nın konuşup küp şeker vericem demesi çok komikti
Solina🦢
Solina🦢 23 gün önce
@esofman takimi Azerbaycanda öyle deyil. Saçma saçma şeyler uyduruyorlar. Aşıları demiuom.
esofman takimi
esofman takimi 23 gün önce
Tüm arkadaşlarıma bir ricam var! Lütfen aşı olun eğer Anne ve baba larınız aşı olmamışsa aşı olsunlar. Ben 15 yaşındayım aşımı oldum annem babam aşı oldu.tüm yaşıtlarım aşı olun. 12 yaş üstü tüm arkadaşlarım aşı olun. Özgürçe sokakta oyun oymamak, ok atmak Tozkoparan izlemek için aşı olun! Bu hastalıktan kurtulmanın tek yolu aşıdır.
Neșit Avcısı
Neșit Avcısı 23 gün önce
Noldu lan yeni bölüm bıktık yemin ederim
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥 8 gün önce
Umarım bu dizi asla bitmez.
esofman takimi
esofman takimi 23 gün önce
Tüm arkadaşlarıma bir ricam var! Lütfen aşı olun eğer Anne ve baba larınız aşı olmamışsa aşı olsunlar. Ben 15 yaşındayım aşımı oldum annem babam aşı oldu.tüm yaşıtlarım aşı olun. 12 yaş üstü tüm arkadaşlarım aşı olun. Özgürçe sokakta oyun oymamak, ok atmak Tozkoparan izlemek için aşı olun! Bu hastalıktan kurtulmanın tek yolu aşıdır.
❄️ Sara Games 💙
❄️ Sara Games 💙 24 gün önce
Neden sen değil?
Christina 19 y.o - check my vidéó
Christina 19 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Bi arda ismiyle hitap etmek yerine der ki "kız..."
esofman takimi
esofman takimi 23 gün önce
Tüm arkadaşlarıma bir ricam var! Lütfen aşı olun eğer Anne ve baba larınız aşı olmamışsa aşı olsunlar. Ben 15 yaşındayım aşımı oldum annem babam aşı oldu.tüm yaşıtlarım aşı olun. 12 yaş üstü tüm arkadaşlarım aşı olun. Özgürçe sokakta oyun oymamak, ok atmak Tozkoparan izlemek için aşı olun! Bu hastalıktan kurtulmanın tek yolu aşıdır.
Kasım Sevinç
Kasım Sevinç 24 gün önce
Ne zaman başlıyacak bu dizi😔😔
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
Tuanın köyü bile bu filmde konuşuldu 😜😂😂
esofman takimi
esofman takimi 23 gün önce
Tüm arkadaşlarıma bir ricam var! Lütfen aşı olun eğer Anne ve baba larınız aşı olmamışsa aşı olsunlar. Ben 15 yaşındayım aşımı oldum annem babam aşı oldu.tüm yaşıtlarım aşı olun. 12 yaş üstü tüm arkadaşlarım aşı olun. Özgürçe sokakta oyun oymamak, ok atmak Tozkoparan izlemek için aşı olun! Bu hastalıktan kurtulmanın tek yolu aşıdır.
Alaz Yt❌
Alaz Yt❌ 24 gün önce
Iqoq
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 8 gün önce
1:38 Tuananın'nın köyü en sonunda diziye bile girdi. Ne köymüş ne 😂😂😂
Ertugrul Official
Ertugrul Official 24 gün önce
میں ﮐﯿﺴﮯ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﻭﮞ ﺗﺠﮫ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﺎ، Ertugrul,,,,,,Official ﺗﻮ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﯿﮟ نہ سہی ﭘﺮ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺗﻮ ﮨﮯ نا.؟
elza ibragimova
elza ibragimova 24 gün önce
Başlasın artık bitmesin bu dizi
esofman takimi
esofman takimi 23 gün önce
Tüm arkadaşlarıma bir ricam var! Lütfen aşı olun eğer Anne ve baba larınız aşı olmamışsa aşı olsunlar. Ben 15 yaşındayım aşımı oldum annem babam aşı oldu.tüm yaşıtlarım aşı olun. 12 yaş üstü tüm arkadaşlarım aşı olun. Özgürçe sokakta oyun oymamak, ok atmak Tozkoparan izlemek için aşı olun! Bu hastalıktan kurtulmanın tek yolu aşıdır.
Esmanur Ertaş
Esmanur Ertaş 24 gün önce
Hadi yeni bölüm atın
esofman takimi
esofman takimi 23 gün önce
Tüm arkadaşlarıma bir ricam var! Lütfen aşı olun eğer Anne ve baba larınız aşı olmamışsa aşı olsunlar. Ben 15 yaşındayım aşımı oldum annem babam aşı oldu.tüm yaşıtlarım aşı olun. 12 yaş üstü tüm arkadaşlarım aşı olun. Özgürçe sokakta oyun oymamak, ok atmak Tozkoparan izlemek için aşı olun! Bu hastalıktan kurtulmanın tek yolu aşıdır.
Halil Ucar
Halil Ucar 25 gün önce
Ee hadi nerede diğer bölümler normalde yüzüne bile bakmadığım filmi şimdi bölümlerini iple çekiyorum
Sharon 20 y.o - check my vidéó
Sharon 20 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Böyle filmler gelsin yaa
esofman takimi
esofman takimi 23 gün önce
Tüm arkadaşlarıma bir ricam var! Lütfen aşı olun eğer Anne ve baba larınız aşı olmamışsa aşı olsunlar. Ben 15 yaşındayım aşımı oldum annem babam aşı oldu.tüm yaşıtlarım aşı olun. 12 yaş üstü tüm arkadaşlarım aşı olun. Özgürçe sokakta oyun oymamak, ok atmak Tozkoparan izlemek için aşı olun! Bu hastalıktan kurtulmanın tek yolu aşıdır.
Özden Tavşan
Özden Tavşan 25 gün önce
Halil sen 6 /D misin?
yelizkorkmaz_semiramiminta07
yelizkorkmaz_semiramiminta07 25 gün önce
Yeni sezon ne zaman başlıyacak çatladıkkk
Amanda 24 y.o - check my vidéó
Amanda 24 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Arda'nın arkdaşim eşek demesi😂
esofman takimi
esofman takimi 23 gün önce
Tüm arkadaşlarıma bir ricam var! Lütfen aşı olun eğer Anne ve baba larınız aşı olmamışsa aşı olsunlar. Ben 15 yaşındayım aşımı oldum annem babam aşı oldu.tüm yaşıtlarım aşı olun. 12 yaş üstü tüm arkadaşlarım aşı olun. Özgürçe sokakta oyun oymamak, ok atmak Tozkoparan izlemek için aşı olun! Bu hastalıktan kurtulmanın tek yolu aşıdır.
🔥Jennie_Softy🔥
🔥Jennie_Softy🔥 25 gün önce
Yeni sezon ne zaman
ᏦᎥᎷ ᎷᎯᏞᎯᏦ
ᏦᎥᎷ ᎷᎯᏞᎯᏦ 25 gün önce
Tozkoparan islender neden hala inmedii
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW 14 saatler önce
Bi arda ismiyle hitap etmek yerine der ki "kız..."
ECRİN DURU DEMİRCİ
ECRİN DURU DEMİRCİ 25 gün önce
Dizi nizamname başlayacak
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 14 saatler önce
1:38 Tuananın'nın köyü en sonunda diziye bile girdi. Ne köymüş ne 😂😂😂
burakrise123
burakrise123 23 gün önce
@esofman takimi baş olurum
esofman takimi
esofman takimi 23 gün önce
Tüm arkadaşlarıma bir ricam var! Lütfen aşı olun eğer Anne ve baba larınız aşı olmamışsa aşı olsunlar. Ben 15 yaşındayım aşımı oldum annem babam aşı oldu.tüm yaşıtlarım aşı olun. 12 yaş üstü tüm arkadaşlarım aşı olun. Özgürçe sokakta oyun oymamak, ok atmak Tozkoparan izlemek için aşı olun! Bu hastalıktan kurtulmanın tek yolu aşıdır.
İnci Düşler
İnci Düşler 25 gün önce
Yeni bölüm fragmanı nerde kaldı...bi siz kaldınız...bütün diziler verdi çoktan...
Evelyn 21 y.o - check my vidéó
Evelyn 21 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Çok güzel başa sarıp izliyorum
Muhammed Kaya
Muhammed Kaya 26 gün önce
Çok güzel şarkıydı,Şahin'den full versiyonunu bekliyoruz.
Rita 25 y.o - check my vidéó
Rita 25 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
1:38 Tuananın'nın köyü en sonunda diziye bile girdi. Ne köymüş ne 😂😂😂
Гашим Гаджыйев
Гашим Гаджыйев 26 gün önce
Harikasiz mavi ay
Çağan Efe Ak Edit
Çağan Efe Ak Edit 26 gün önce
Diğer bölümler nerde neden gelmiyor!?
Çağan Efe Ak Edit
Çağan Efe Ak Edit 22 gün önce
@Hatice Deveci 26 Eylül de başlıyormuş bende bugün öğrendim çok heyecanlıyım
Hatice Deveci
Hatice Deveci 22 gün önce
Yeni sezon basladi mi
HamzaUsta
HamzaUsta 27 gün önce
Küçük kardeşimle ok yay aldık bahçede atış talimi yapıyoruz
HamzaUsta
HamzaUsta 27 gün önce
Belçikadan selamlar ben yasincan severek her bölümünü izliyoruz hıç bitmesin
Christina 19 y.o - check my vidéó
Christina 19 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Efsane bir sahneydi elinize emeğinize sağlık hepinizi çok seviyoruz sonuna kadar sizin yanınızdayız 🏹🎯💘🙂💐 Tozkoparan İskender Allahu Ekber 🏹🎯💘🙂💐
sevinc
sevinc 27 gün önce
Mütüşşşş
💋𝗙**𝗖𝗞 𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸 РR0FIL
💋𝗙**𝗖𝗞 𝗖𝗵𝗲𝗰𝗸 РR0FIL 14 saatler önce
Efsane bir sahneydi elinize emeğinize sağlık hepinizi çok seviyoruz sonuna kadar sizin yanınızdayız 🏹🎯💘🙂💐 Tozkoparan İskender Allahu Ekber 🏹🎯💘🙂💐
_shevgisiz_khz_
_shevgisiz_khz_ 27 gün önce
Selam
Marie-T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Marie-T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
Peki, kızların gözü yaşlı kısmının Asyaya, aslan yarim kısmınında İskendere denk gelmesi?🤌
Xədicə💜
Xədicə💜 27 gün önce
Bu dizi hiç bitmesin:)
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥 8 gün önce
1:38 Tuananın'nın köyü en sonunda diziye bile girdi. Ne köymüş ne 😂😂😂
Çağtucuyum Arkadaşş '500 olamayan😣'
Çağtucuyum Arkadaşş '500 olamayan😣' 27 gün önce
Dizinin yeni bölümü muhtamelen 26 eylül gelecek yada 26 eylül tanıtımı gelecek
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
Bu diziyi sevenler ve hiç bitmesin diyen arkadaşım hoş geldin :)
Vusal Rehimov
Vusal Rehimov 28 gün önce
Nede dizini vermiyorlar
Kia- T{αα}P Me!! To F.C.K W!th Me
Kia- T{αα}P Me!! To F.C.K W!th Me 14 saatler önce
hey on beşli onbeşli tokat yolları taşlı hey on beşli onbeşli tokat yolları taşlı on beş gider gidiyor kızların gözü yaşlı aslan yarim kız senin adın Hediye ben dolandım sen de dolan gel ileriye istaha kandım en tazesi on yediye gidiyom gidemiyom az doldurişemiyom gidiyom gidemiyom az doldurişemiyom sevdiyim pek gönüllü koyupta gidemiyom aslan yarim kız senin adın hediye ben dolandım sen de daolan gel ileriye istaha kandım en tazesi on yediye
ABDULLAH NƏSİBLİ
ABDULLAH NƏSİBLİ 28 gün önce
Neden yeni sezon başlamıyor? 💔
yok
yok 28 gün önce
Ya abicim 27 bölüm fragmanı verin eylül bitti amına
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 14 saatler önce
Efsane bir sahneydi elinize emeğinize sağlık hepinizi çok seviyoruz sonuna kadar sizin yanınızdayız 🏹🎯💘🙂💐 Tozkoparan İskender Allahu Ekber 🏹🎯💘🙂💐
🤍RubyJelly🤍
🤍RubyJelly🤍 28 gün önce
Yeni bolumler ne zaman basliyacaq
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
Bu diziyi sevenler ve hiç bitmesin diyen arkadaşım hoş geldin :)
Lin Lin
Lin Lin 28 gün önce
Niye yeni bölüm armiyorlar
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
mükemmel bi diziydi dizide emeği geçen herkesin eline emeğine sağlık şahinim türküyü çok güzel yorumladın sesin çok güzel ve kulağa çok hoş geliyo ağzına diline sağlık dizideki rolündede çok başarılıydın başarıların daim olsun yolun açık olsun allahım sana zihin açıklığı versin dileklerin kabul olsun inşallah 🙏🙏❤💕
Oyun Harikası
Oyun Harikası 28 gün önce
Abi ekime gircez hala bașlamadı yaa😭😭😭
Çağtucuyum Arkadaşş '500 olamayan😣'
Çağtucuyum Arkadaşş '500 olamayan😣' 27 gün önce
Bence herkezin tahmini 26 eylül olucak ya tanıtımı gelecek yada bölüm
eSiLaeSiLa
eSiLaeSiLa 28 gün önce
Ne zaman bölümler devam edecek?
Christina 19 y.o - check my vidéó
Christina 19 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Şuan duygulandım yaa bide köy meselesi gelince aklıma tuananın köy meselesi geldi aklıma
Hatice Deveci
Hatice Deveci 22 gün önce
Yeni sezon basladi mi
Samin Afshari
Samin Afshari 28 gün önce
Hadi ama neden yeni second Gelmiyor?
Davetsiz
Davetsiz 29 gün önce
iğrenç ötesi bir film öğh
NAPİM
NAPİM 29 gün önce
Fragman isteyenler begeniyeeee
su iklimlendirme sistemleri
su iklimlendirme sistemleri 29 gün önce
TOKATLILARA SELAM
murat karakılıç
murat karakılıç 29 gün önce
ALLAH BU DİZİYE ARKA SOKAKLAR ÖMRÜ VERSİN AMİN
Amanda 24 y.o - check my vidéó
Amanda 24 y.o - check my vidéó 2 gün önce
Çok güzel başa sarıp izliyorum
اية قادر
اية قادر 29 gün önce
ne zaman yeni zezon çikicak
Quliyev Ehed
Quliyev Ehed 29 gün önce
Bukanalin sahibi iskendere ask
•••F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
•••F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 14 saatler önce
hey on beşli onbeşli tokat yolları taşlı hey on beşli onbeşli tokat yolları taşlı on beş gider gidiyor kızların gözü yaşlı aslan yarim kız senin adın Hediye ben dolandım sen de dolan gel ileriye istaha kandım en tazesi on yediye gidiyom gidemiyom az doldurişemiyom gidiyom gidemiyom az doldurişemiyom sevdiyim pek gönüllü koyupta gidemiyom aslan yarim kız senin adın hediye ben dolandım sen de daolan gel ileriye istaha kandım en tazesi on yediye
Alfa güneş
Alfa güneş 29 gün önce
Ya neden yine başlamiyor tozkoparan iskender?
Christina 19 y.o - check my vidéó
Christina 19 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Böyle filmler gelsin yaa
yagmur yıldızer
yagmur yıldızer Aylar önce
Yetkililer artık dönsün tozkoparan iskender yepyeni bölüm nerdeeee bekliyoruz...
Evelyn 21 y.o - check my vidéó
Evelyn 21 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Tuanın köyü bile bu filmde konuşuldu 😜😂😂
orhan zalo
orhan zalo Aylar önce
artık fragman geliecekmi yoksa bidaha tozkoparan iskenderi izlyemiyecekmiyiz
*ÇİKO*
*ÇİKO* Aylar önce
Normal bölümler ne zaman gelecek
Joyce F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
Joyce F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 14 saatler önce
Efsane bir sahneydi elinize emeğinize sağlık hepinizi çok seviyoruz sonuna kadar sizin yanınızdayız 🏹🎯💘🙂💐 Tozkoparan İskender Allahu Ekber 🏹🎯💘🙂💐
Rocco PUBG
Rocco PUBG Aylar önce
bu dizi buraya kadarmıydı ya
SUN FLOWERSES
SUN FLOWERSES Aylar önce
finale
Mami go
Mami go Aylar önce
Nezaman ikinci sezon başlar sıkıldım
Ashley_ T[A]P Me!! To Have [S]EX💞 With Me
Ashley_ T[A]P Me!! To Have [S]EX💞 With Me 14 saatler önce
Çok güzel başa sarıp izliyorum
Hatice Turhan
Hatice Turhan Aylar önce
Ufff her bölümü ayrı bı heyecan
☆Satürn vlog☆
☆Satürn vlog☆ Aylar önce
Yaaaaaa yeni bölümüm isterizzzzz
SAİD NUR
SAİD NUR Aylar önce
Slm
Zero Alfa
Zero Alfa Aylar önce
Nezamn başlayacak dizimiZzz,,
Zehra Erkul
Zehra Erkul Aylar önce
Obür bolümler neden gelmiyo
Gökçen Bilge Çiftçi
Gökçen Bilge Çiftçi Aylar önce
Heygidimhey
Frances 22 y.o - check my vidéó
Frances 22 y.o - check my vidéó 14 saatler önce
Bu iki özel bölüm 2si bir birinden guzeldi.(İnşallah tezliklə Tozkoparan İsgəndər başlayar)
Ali Rahimli
Ali Rahimli Aylar önce
Ben anlamadim simdi bittimi artik toxkopatan iskender dizisi
ecrin1212
ecrin1212 Aylar önce
Dizi bittim aradan 2-3 pazar geçti final fln mı oldu🥺🥺🥀
Hasan Çelik
Hasan Çelik Aylar önce
26 eyiül pazar günü
Ecem Sarıkaya
Ecem Sarıkaya Aylar önce
Okulları zaten beşkmiş Mete gelsin Oba kötü olsun lütfen lütfen yap
💋 Sweety Hotgirl • Vlogs
💋 Sweety Hotgirl • Vlogs 14 saatler önce
Çok güzel bir bölümdü emeği geçen herkesi yürekten alkışlıyorum ❤️❤️❤️
Sehriyar Nesirli
Sehriyar Nesirli Aylar önce
Muhteşem
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sarah T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
Bu sıcakta böyle muhteşemden de öte bir film çektiniz helal olsun size Tozkoparan İskender 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Ferid Manafov
Ferid Manafov Aylar önce
Yoksa final mi oldu
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
Arda'nın eşeği bıraktıktan sonra eşeğin gitmesi özelikle Arda'nın konuşup küp şeker vericem demesi çok komikti
ugur eliyev
ugur eliyev Aylar önce
Tozkoparan İskender bölüm 27 ne zaman başlıyacak? Bilen varmı?
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 14 saatler önce
Bu diziyi sevenler ve hiç bitmesin diyen arkadaşım hoş geldin :)
Hasan Çelik
Hasan Çelik 28 gün önce
@The Sevde🖇 2 ekimde olabilir ama bunlar teşkilatla aynı gün bittiler teşkilat 26 eylülde baslıo buda 26 Eylül olur die düsündüm
ugur eliyev
ugur eliyev 29 gün önce
Eyvallah knk
Hasan Çelik
Hasan Çelik Aylar önce
26 eyiül
Furkan Uzun
Furkan Uzun Aylar önce
Bu hangi cover
Murat Karataş
Murat Karataş Aylar önce
Tozkoparan iskender ne zaman başlayacak
♥JENNİERUBYJANA_BP_KİM♥
♥JENNİERUBYJANA_BP_KİM♥ Aylar önce
Yeni sezon gelsin nolur
zula kralı
zula kralı Aylar önce
27 bölüm ne zaman yayinlanacak
كارابان اوكمار
كارابان اوكمار Aylar önce
مسلسل ابداع ماشاء الله 🇾🇪 🇾🇪
•T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
•T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 14 saatler önce
Umarım bu dizi asla bitmez.
Tozkoparan İskender 22. Bölüm
59:05
Tozkoparan İskender
görünümler 2 Mn
Tozkoparan İskender 17. Bölüm
1:00:12
Tozkoparan İskender
görünümler 2 Mn
Kıbrıs Zafere Doğru 11. Bölüm Fragmanı
1:03
Bir Zamanlar Kıbrıs
görünümler 148 B
تحدينا عصام و نور بأول مره يزورونا بالبيت😂
13:53
The ASK Family | أحمد و سالي
görünümler 542 B
Tozkoparan İskender 23. Bölüm
1:00:27
Tozkoparan İskender
görünümler 3 Mn
Tozkoparan İskender 4. Bölüm
1:05:28
Tozkoparan İskender
görünümler 8 Mn
Tozkoparan İskender 26. Bölüm (Sezon Finali)
1:21:06
Tozkoparan İskender
görünümler 4 Mn
Tozkoparan İskender 8. Bölüm
1:11:27
Tozkoparan İskender
görünümler 5 Mn
TozKoparan İskender 12. Bölüm
1:12:52
Tozkoparan İskender
görünümler 3 Mn
Tozkoparan İskender 13. Bölüm
1:04:07
Tozkoparan İskender
görünümler 4 Mn
Tozkoparan İskender: 1071 (Film)
1:41:37
Tozkoparan İskender
görünümler 2 Mn
Kıbrıs Zafere Doğru 11. Bölüm Fragmanı
1:03
Bir Zamanlar Kıbrıs
görünümler 148 B
تحدينا عصام و نور بأول مره يزورونا بالبيت😂
13:53
The ASK Family | أحمد و سالي
görünümler 542 B
Kıbrıs Zafere Doğru 11. Bölüm Fragmanı
1:03
Bir Zamanlar Kıbrıs
görünümler 148 B
Bi' Tık (Sunrise Version)
3:39
Ajda Pekkan - Topic
görünümler 277 B