MİNNOŞLAR | NETFLIX BU SEFER HADDİNİ AŞTI

  görünümler 1,528,034

Murat Soner

4 aylar önce

Minnoşlar (Cuties) adında ve son günlerde konuşulan filmle ilgili video yapmakta acele etmedim. Hem Netflix'in hem de RTÜK'ün nasıl bir yol izleyeceğini görmek istedim. Ve gördüm ki kısa bir zaman kalmış olmasına rağmen filmle ilgili platformdan özrü var ama henüz bir yayından kaldırma ile ilgili bir gelişme yok. Ama RTÜK etkisiyle sadece Türkiye'den değil, bütün dünyada kaldırırsa, Netflix yine bir kez daha, en ucuz reklam yapan firma olarak tarihe adını yazdıracak. Hatta belki de kaldırdığı için ayakta alkışlayanlar da olacak. Film iptal edilmezse yine reklamı olacağı gibi.
İzlemezsin olur biter diyip es geçeceğimiz bir film olmadığından ve sesimizi çıkarmadığımız sürece de daha da fazlasının geleceğini düşündüğümden çektiğim bu video umarım hedefe ulaşır.
Diğer videolarıma da göz atmak isterseniz;
NETFLIX vs RTÜK | TÜM SAÇMALIKLAR
trshow.info/watch/WuCWAZNay1s/video.html
YASAK ELMA İnceleme | Tüm Aşk ve İlişki Şeması
trshow.info/watch/5cQPRRzG6Ww/video.html

Sosyal Medya Hesaplarım;
Twitter: goo.gl/oVnQ9J
Instagram: goo.gl/5DVH6h

YORUMLAR
Murat Soner
Murat Soner 4 aylar önce
Ve film Netflix'in Türkiye kataloğundan kaldırıldı. Darısı bütün dünyanın başına, çünkü bu videoda değindiklerim sadece Türkiye'nin sorunu değil.
elif şule
elif şule 10 gün önce
Çok haklısınız!!!!
Ahmet Yasir Kabacıoğlu
Ahmet Yasir Kabacıoğlu 26 gün önce
helal olsun kimsenin demediğini dedin
Yavuz Koskos
Yavuz Koskos Aylar önce
@Tuğba Nur Tosun sağol, aydınlandım...
Tuğba Nur Tosun
Tuğba Nur Tosun Aylar önce
@Yavuz Koskos nE? Kardeşim TRshowrlar reklamları "Şu olsun, şu da olsun." diye seçmiyor, videonun para kazanmasını açıyorlar ve TRshow rastgele birkaç reklam çıkarıyor. Videoda da sürekli Netflix dediği için Netflix reklamı çıkması normal.
Efenin Mekanı
Efenin Mekanı Aylar önce
diline sağlık
Necib Koçak
Necib Koçak 7 dakika önce
Oyuncular kendi oynadığı film i izleyemiyecek.
Merve Ak
Merve Ak 3 saatler önce
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💕💕💕
r a y n i ヅ t u n d e r
r a y n i ヅ t u n d e r 6 saatler önce
Abi... sondaki cümlen beni derinden etkiledi :)
Zafer AKARSU
Zafer AKARSU 6 saatler önce
Eleştirel Parodi bu Minnoşlar incelemesi ile beni kaybetti Murat bey ise kazandı...ADAMIN DİBİSİN
Atilla Güler
Atilla Güler 11 saatler önce
Malatya tabiriyle senin Allahına gurbannn
DilHun
DilHun 14 saatler önce
Ya neden dinimizi böyle aşağılıyorlar neden islam size ne yaptı herkes bize saygı duymak zorunda!İslam asla yıkılmaz
Nurselitz
Nurselitz 15 saatler önce
sonunda birileri sesini çıkarıyor seviyoruz bu adamı
OnlyMelodic
OnlyMelodic 16 saatler önce
18 yaşını doldurmuş kişiler porno bile çekebilir netflixde. ona laf atana direk izleme olur biter derim. ama çocuklar olunca iş değişmiş
MUSTAFA ALTINTAŞ
MUSTAFA ALTINTAŞ 18 saatler önce
2:03 söyleyince bir de ben çaktım dislike...!!! İyi ki varsın Murat SONER...!!!😉👍
Kezban Akkaya
Kezban Akkaya Gün önce
ADAMSINABİOŞEREFSİZLEREÇOKGÜZELBİSÖZCÜKBUİNSANLARDAŞEREFSİZLİKFİLİMTAMAMENYAYINMASINÖDÜLSÜZFİLİMÇOCUKLARITACİZEDENŞEREFSİZDİRBARİÇOCUKLARIMASUMBIRAKINNOLUR
bşr Gücin
bşr Gücin Gün önce
Aptalca yapılmış bir film hem islama hem de çocuklara karşı hakaret bende ergrenim çocuk sayılırım ama hiçbir zaman yaşıtlarımı bu halde görmek istemem görmeyi geçtim bahsi bile midemi bulandırdı. Umarım bu durum düzelir çünkü bir kirletmedikleri çocuklık kaldı.
İDA YILDIRIM
İDA YILDIRIM Gün önce
keşke sen dizi ve film çeksen en azından izlenirdi
bşr Gücin
bşr Gücin Gün önce
Çok güzel konuştun abi. Sonuna kadar haklısın.
A . H
A . H Gün önce
AHAAAAN N OLDU HANİ BATILILAR DAHA İNSAN LARDI BİRAZ DOĞUYLA GURUR DUYUN ÇÜNKÜ İNSANLIK, MEDENİYETİ VE AHLAKI BİZİM GİBİ DOĞULULAR KEŞF ETTİ ❤️
ESMANUR ÖZDEMİR
ESMANUR ÖZDEMİR Gün önce
11 yaşındaki bir kızın oynadığı bir dizinin +18 olması ne kadar sağlıklı ( yani demek istediğim +18 olan bir dizinin 11 yaşındaki bir kızı ele alması ne kadar sağlıklı bilmiyorum)
Ömer İrfan GÜNEŞ
Ömer İrfan GÜNEŞ 2 gün önce
3.2bin dislike atanlar pedofili
Levent Özdemir
Levent Özdemir 2 gün önce
Sonuna kadar haklısın
Bayram Macaroğlu
Bayram Macaroğlu 2 gün önce
Seni el birliğiyle RTÜK genel müdürü yapacağız!!!
Luna Blackrose
Luna Blackrose 3 gün önce
Cidden netflix'in bunu yapması kötü oldu bu filmi izleyeceğime gider exxen'de ki saçma sapan youtuber şeylerini izlerim hiçte midem bulanmaz en azından...
Nisa Simay
Nisa Simay 4 gün önce
Çocuklarının bu filmde oynamasına izin veren Bu filmi çekmeyi akıl eden "istediğimi izlerim" diyen Bu filme ödül veren TÜM İNSANLAR SORUNLU
Ahmet Talha Efe
Ahmet Talha Efe 4 gün önce
Film kaldırılsın
Quevine
Quevine 4 gün önce
Film +18 ama Amy 11 yaşında güzel :D
EmirAli GÜÇKIRAN
EmirAli GÜÇKIRAN 4 gün önce
8:00 ee çok uzattım galiba :D
HEY ÇILGINN
HEY ÇILGINN 4 gün önce
5:44 murat abi vurdu gol oldu
Nagihan Kaplan
Nagihan Kaplan 4 gün önce
İslam'a sadece cinsellik düşünülüyor diyenler izlesin. Dişiliğini keşfetmeyi cinsel içerikli dansla olacağını zannediyorlar. İslam kadını korur. Özgürlük adı altına kadından yararlanmaz.
Mikâil
Mikâil 4 gün önce
PİSLİKLER ÜLKEYİ BÖLMEK İÇİN DAHA NELER ÇIKARACAKLAR MURAT !!! OTUR VE İZLE....
kaanntk0
kaanntk0 4 gün önce
bu filmi nerden izleyebiliriz ?_
Sıkılırsan
Sıkılırsan 5 gün önce
Sadece dislike ı sorguluyorum
Salih ARSLAN
Salih ARSLAN 5 gün önce
Ağızına sağlık biz deyince yobaz oluyoruz.
ismimi bilmenize gerek yok
ismimi bilmenize gerek yok 5 gün önce
Hayır bir eleştirmen, bir youtuber, bir izleyen olarak değil. Kızı 11 yaşına basmakta olan bir baba olarak söyledim..."
Karolistas &Soy Luna
Karolistas &Soy Luna 5 gün önce
insaitable filmini yorumlar mısın abi
Activex7etki
Activex7etki 5 gün önce
Hayır yani twerk'e nasıl hayran kalabilirsin ?
Activex7etki
Activex7etki 19 saatler önce
@Meryem Karadeniz 4 yıl dans ile uğraşmış hatta Türkiye içinde 2. Sırada olan birisi olarak twerk'e dans demek hem dansçıya hemde dansa hakaret niteliği taşır
Meryem Karadeniz
Meryem Karadeniz 19 saatler önce
Nefret ediyorum twerkten
Sirah Turah
Sirah Turah 5 gün önce
Videodaki her konuda haklısın ve söylemek istediğim tek şey bence önden savunma yapmamalısın sadece videoyu çekmelisin bence, tekrar bence
Hasret Ustaoglu
Hasret Ustaoglu 6 gün önce
Allah senden razı olsun kardeş
Anonymus GNC
Anonymus GNC 6 gün önce
01:58 Buradan anladığımız kadarıyla en az 7 milyon pedof. var. Edit: ekleme
Gökyüzünün Hatırası
Gökyüzünün Hatırası 6 gün önce
👏👏👏
Syno
Syno 6 gün önce
Netflix ofislerine giren siyah giyinimli ve başlıklı SMG türünde silahlar kullanan kişiler gördüm galiba dizi çekimleri için gitmişler
Mustafa Kemal Atatürk
Mustafa Kemal Atatürk 7 gün önce
Tek elle tutmak anlayanlar like
Ataoyunda45
Ataoyunda45 7 gün önce
acayip iyi çekiyorsun abi sırrı ne
nuri Hasan
nuri Hasan 8 gün önce
Tüm günümüzü dizi ve filimleri malesef insanlıgı insanlıktan çıkarma amaçlıdır o sebepten senin işin bu konuda da çok olacak Muratçım.Yani daa çok eleştirilen olacak da çok takipçilerin olacak fakat"ok yaydan çıkmış"ve her nekadar bizleri kandırmaya çalışsalar da hedef belli. Vay gelecekte ki gençlerin başına.
Süleyman Grgn1905
Süleyman Grgn1905 8 gün önce
HELAL OLSUN, AĞZINA SAĞLIK ÇOK NET KONUŞTUN, ÜYELİĞİMİ ŞUAN İPTAL ETTİM YEMİNLE
Suheyla Isildar
Suheyla Isildar 8 gün önce
Bu filmin yonetmenine allah akil fikir versin ne diyim.
Halil A.
Halil A. 8 gün önce
Otokontrolu olmayan Netflix! Umarim buyuk bi ceza alir.
Kamil Qarayev
Kamil Qarayev 10 gün önce
O kadar haklısın ki
LastHunter66
LastHunter66 11 gün önce
Netflix haddini aştı Türk hackerlar hacklediklerinde görecekler
Emre Şimşek
Emre Şimşek 12 gün önce
OHA....
Serkan TürKKan
Serkan TürKKan 12 gün önce
Netflix bildigin ÇÖP 1 ay para verip uye oldum hic bsy de izlemedim veya yarida kapattim yani bsy bulamadim izlemeye deger . Parayi carcur ettik birdaha asla isim olmaz bu platformla
İki Yaşamlılar
İki Yaşamlılar 12 gün önce
Dislike atan gitsin filmler ve filmler izlesin
HilaratorCraft let's
HilaratorCraft let's 12 gün önce
H
feel sloane
feel sloane 12 gün önce
Bende kızı 7 yaşında olan bir baba olarak sizr çok teşekkür ediyorum.
Yilmaz MUSTAFA
Yilmaz MUSTAFA 13 gün önce
Murat Bey, Buraya yazacaklarimi lutfen cahil bir kafa ile yazdigimi dusunmeyin. Uzun sureli gozlem sonucu bu kaniya vardim. Netflix'i izliyor olmama ragmen her gun bir alternatif sirketin daha populer olup onun yerini almasini cok diliyorum. Bunu sebebi de Netflix'in malesef yanlis bir vizyona sahip oldugunu dusundugumden. Toplumsal yozlastirma uzerine o kadar cok film ve dizi var ki sayarak bitiremem. Tahmin ediyorum her yil daha da yozlasmis icerikler ile karsilasacagiz. 'Cuties' gibi bir cok film ya da dizide, toplumun gercek hayatta tepki gosterecegi durumlar insanlara normallestiriliyor. Bu normallestirme sonucu sapik ya da ahlaksiz olan duygulari insanlar Netflix'te gorunce kabul edilebilir duygular oldugunu dusunmeye basliyorlar. Komplo teorisi deyip gulup gecebilirsiniz. Fakat ben komplonun pesinde degilim. Sadece bu yondeki toplumsal degisimlerden cok rahatsizim. En uzuldugum konu da manevi degerlerimize sahip cikmaya calisirken bizim gibi dusunenlerin gerici ya da eski kafali olarak adlandirilmasi. Inanin ki her 2-3 ayda bir gelecek ile ilgili bir kitap okuyorum. Yani geride kalmis falan degiliz, o zamanlarin degerlerini bilenlerdeniz. Yeni nesilin anlamasini istedigim son sey de su: "Bir kanal ya da kisinin takipci sayisinin 10 ya da 100 milyon olmasi basari anlamina gelmez." Eger bu dusunce yapisini kirabilirsek bu yozlasmanin onune gecebiliriz. Insanlarin once kendilerini tanimasi ve ne izlemek istediklerini kendileri belirlemesi gerekir. Lutfen bu alanda Cambridge ve diger bir cok universitenin yaptigi calismalara goz atiniz. Eminim algi yonetiminin etkilerinden haberdarsinizdir. Videonuz icin ve her videonuzda "vallahi ben bu kadar iyi anlamazdim, helal olsun be!" dedirttiginiz icin cok tesekkur ederim. Amacim bir markayi ya da hizmeti kotulemek degil, toplumlar uzerinde yarattigi sonuclari analiz etmek. Saygilarimla, Yilmaz GUNES.
Rabia Örnek
Rabia Örnek 14 gün önce
Neden müslüman kızları başörtülerinden sebep hapisteymiş gibi yansıtıyorlar idrak edemiyorum ben de tesettürlüyüm ve başımdaki ayeti böyle aşağılamaları çok adice, yabancı birkaç ülkeden de tepki görmüş film fakat onların dine değil çocuklara hassasiyetlerinden dolayı tepki gösterdiklerine eminim elbette biz de çocuklara olan hassasiyetimizden dolayı tepkiliyiz fakat dine yapılan bir saldırı da mevcut ağzına sağlık Murat Abi söylemek istediklerimi söylemişsin
Tank MLBB
Tank MLBB 14 gün önce
3200 dislike atan tayfa sanırım netflix'te ki içerikleri tek elle izleyen ve para veriyorum istediğimi izlerim diyen tayfa.
Love2motorbike
Love2motorbike 14 gün önce
Murat Soner'in ağzından bal damlıyo yemin ediyorum.Küfür kullanmadan çok sert eleştiri yapabilen ender insanlardan sadece 1'i
Kübra Karaağaç
Kübra Karaağaç 14 gün önce
Malesef insanlar bu devirde paraya önem veriyor.
Hatice KURT
Hatice KURT 15 gün önce
Sizi yeni izlemeye yeni başladım. Kendi adıma çok ama çok tşk ederim. Harikasınız. Çocuklar hakkında yapılan bu ahlaksızca yapımların yayınlanması engellenmeli bunu eleştiren insanlara destek vermeliyiz tekrar çok ama çok tşk ederim 👏👏👏
Sadettin Gülmez
Sadettin Gülmez 15 gün önce
Abi bölüyorum ama birşey diğcem İzlemezsin olur biter dafdsgagahsh
Yağmur Hekimhan
Yağmur Hekimhan 15 gün önce
Zekii
Patates kafa 451
Patates kafa 451 15 gün önce
5:33 o neydi öyle öyle laf mı sokulur bee adam göstermeden adam öldürdü
{DÁŘK__ SAN__}
{DÁŘK__ SAN__} 16 gün önce
3,2 B DİSSLİKE wHaT-
_TARLACI_
_TARLACI_ 16 gün önce
Abaza lar +1 (ben diilim ha)
Adalet Kuzu
Adalet Kuzu 16 gün önce
Bravo👏👏👏
Ramazan ÖZKAP
Ramazan ÖZKAP 16 gün önce
efsane gömmüşsün
SugOne
SugOne 17 gün önce
dayı tiktok da 12 13 yaşlardaki cocuklar twerk yapıyor onuda eleştirsene allah için
I Love J.T.
I Love J.T. 17 gün önce
Bi dakka bi dakka, başrol kız müslümanmıymış 😵 öfkem bi kat daha arttı inanamıyorum parçalamak gerekiyor bunu yapanları 🤢😠😡
I Love J.T.
I Love J.T. 17 gün önce
Bi bu kanala bak, bi de filmler ve filimlere bak ya, SEN ADAM GİBİ ADAMSIN 👊👊👊
Tarihçi Bey
Tarihçi Bey 17 gün önce
abi sen kral gibi kralsın
zoubaeY 1
zoubaeY 1 18 gün önce
Köşede netflixin ''şimdi izle'' reklamı çıkması ironik oldu
Hilal Koç
Hilal Koç 18 gün önce
Tam benim kafadasın gerçekten harika bir insansın
brek DÜNYASI
brek DÜNYASI 18 gün önce
Cehennemde zebaniler 31 delikten şey yaparken görücez onların twerkünü
Next Azercell
Next Azercell 18 gün önce
18+filmin karakterilerinin 18 den küçük olması ?!konusunun da 11 yaşlı kızın hikayesi olması?!
Naynay
Naynay 18 gün önce
Film +18 miş kızlar gozü kapalı mı oynamışlar
Alican Yıldırım
Alican Yıldırım 18 gün önce
😵😵😵😵😵😖😖😖😖🤬🤬🤬🤬🤬😡😤😠😡😠😤😠😡😠😡😠😡bunu basıl yaparlar
Selim Eminoğlu
Selim Eminoğlu 18 gün önce
Bu konunun işlendiği ama bu sefer tam da olması gerekenin yaşandığı black mirror bölümünü izlemelisiniz bence bu film yerine 3.sezon 3.bolum asıl böyle şeyleri yapanları tek tek bulup nasıl hayatlarını bitiriyorlar onun hikayesi diyebilirim,bu filme de böyle izleyip destek vermemek lazım
Hamide Şenbayram
Hamide Şenbayram 18 gün önce
O kadar haklısın ki
BG Online
BG Online 19 gün önce
Şu video'dan sonra takipçinim.
SEYİT EREN Yapıcı
SEYİT EREN Yapıcı 19 gün önce
yürü be abi arkandayız adamsın
Sefa Koçak
Sefa Koçak 19 gün önce
izlemeyin izletmeyin üye olmayın Ey Türk Milleti MAAL olmayın
Sefa Koçak
Sefa Koçak 19 gün önce
Bu Netflix belası tamamen insanların fıtratını bozmak saptırmak için kurulmuş küreselcilerin edepsiz panayırından başka bir şey değildir
Sefa Koçak
Sefa Koçak 19 gün önce
Rabbim evlatlarımızı Ahir Zaman fitnelerinden korusun. Helal olsun sana Murat abi
Yaşayan Mahkeme
Yaşayan Mahkeme 19 gün önce
Sanırım bunların amaçları, yeni nesil İslam topluluğunu kendilerine benzetmektir, Birçok yabancı filmlerde görürüz 10 yaşındaki kız yada erkek çocuk annesine babasına, bağırır, ismiyle hitap ederler, onlarda abi, abla kavramı yoktur, kendilerinden 10 yaş büyük olsa bile isimleriyle hitap ederler, Kız çocukları 12 yaşından sonra dilediği şekilde giyinirler, 14 yaşından sonra kızları sevgili yapınca, anne ve babası kızımız ilk sevgilisini yaptı diye kutlama yaparlar, Oysaki bunu yabancı bir film izlerken hepimiz görüyoruz, Ama çok azımız fark ediyoruz, Son 20 yıldır neredeyse her yabancı filmde, erotik, veya pornogragik sahneleri görüyoruz, Ve son zamanlarda bunu daha da çoğalttılar, Bizim ülkedeki sinama sektörü de sanki onlar ile aynı amaca hizmet ediyor gibi, Filmleri dublaj yaparken o sahneleri kesip çıkarmıyorlar. Cidden artık filmler çok rahatsız edici olmaya başladı, aile ile izlenecek filmler yok denecek kadar az...
Perihan Çelik
Perihan Çelik 19 gün önce
O kadar haklısın ki insan söyleyecek söz bulamıyor.
Editer XD
Editer XD 19 gün önce
Bruh moments öyle bir andır ki.... +18 yaş dizide 11 yaşında ki çocuklar oynar..
Game Over
Game Over 20 gün önce
bu kanalı bu videoyu trend olduğu zaman görmüştüm gelecekten 3 ay sonrasından yazıyorum seni izliyorum ve hala mükemmel bir kanalsın
Gurol Gurdal
Gurol Gurdal 20 gün önce
çok güzel hazırlanmış paylaşım Allah razı olsun
Umut Tanribil
Umut Tanribil 20 gün önce
Murat abi sert girmiş adamsın
Sahne Adam
Sahne Adam 20 gün önce
Arkadaşlar biliyorum konuyla alâkasız ama Tek benim mi Siri 3.06 da açılıyor
Siyah İnci
Siyah İnci 20 gün önce
Kralsınn ❤️
Can Gūven
Can Gūven 20 gün önce
Sana helal olsun. Çok film eleştirisi sayfası gezdim ben ilk defa seni izliyorum. Takibe aldım tebrik ediyorum.
ΥΛƬMΛZ丂乇尺んムイ
ΥΛƬMΛZ丂乇尺んムイ 20 gün önce
Hadi canım daha yeni öğreniyorum baba olduğunu
hüseyin gazi babacan
hüseyin gazi babacan 20 gün önce
2 milyonu geçmiş dıslıke sayısı :D video gidin dıslıke sayısını arttırn
hüseyin gazi babacan
hüseyin gazi babacan 20 gün önce
internetin derinine inerseniz tabi buda mümkün değil ama bir girseniz ne mide bulandırıcı şeyler var
Devrim Arda
Devrim Arda 20 gün önce
en komik espiriler için instagram adresimiz:devrimarda58
Büşra Birsen
Büşra Birsen 20 gün önce
👏👏
gulen
gulen 20 gün önce
Yönetmen de kadin
Yandere Kun
Yandere Kun 20 gün önce
Trendyol hızlı market trendyol hızlı market trendyol hızlı market
Elif Tok
Elif Tok 21 gün önce
çok güzel konuşmuşsun abi ağzına sağlık son cümlen çok iyiydi. empatin için teşekkürler.
Deniz perçin
Deniz perçin 21 gün önce
Sizi kutluyorum ve tüm sözlerinizin altına imzamı atarim
black jacke
black jacke 21 gün önce
Netflix te göremedim
Sol Yanım 9. Bölüm Fragman
0:55
Sol Yanım
görünümler 2,3 Mn
Putin's palace. History of world's largest bribe
1:52:51
Алексей Навальный
görünümler 90 Mn
HABABAM SINIFI YENİDEN Filmi Yorumu
04:51
Murat Soner
görünümler 1 Mn
EXXEN ELEŞTİRİSİ - CİDDEN Mİ 900 MİLYON TL?
08:03
ÇIPLAK Dizisi & RTÜK, SAYGI & YARIM KALAN AŞKLAR
08:39
Netflix Beyninizi ESAS BÖYLE Yıkıyor
03:53
Murat Soner
görünümler 813 B
Sol Yanım 9. Bölüm Fragman
0:55
Sol Yanım
görünümler 2,3 Mn
Zengin vs Fakir Zombi / 14 Eğlenceli Durum
10:22
Troom Troom TR
görünümler 260 B
CERENLE ANLA BAKALIM OYNADIK
11:36
Uzunmakarna
görünümler 175 B
Emanet | 100. Bölüm
1:4:17
Emanet Dizisi
görünümler 352 B
MAMİYE GEÇMİŞ OLSUN HEDİYESİ VERDİK
12:59
Mami Emen
görünümler 1,3 Mn