Son akşam yemeği - Sadakatsiz 6. Bölüm

  görünümler 7,462,019

Sadakatsiz

Sadakatsiz

Yıl önce

Asya bildiklerini açıklıyor!

💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗
💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗

Oyuncular:
Cansu Dere (Asya)
Caner Cindoruk (Volkan)
Melis Sezen (Derin)
Burak Sergen (Haluk)
Özge Özder (Derya)
Eren Vurdem (Mert)
Yeliz Kuvancı (Bahar)
Olcay Yusufoğlu (Serap)
Nazlı Bulum (Nil)
Gözde Seda Altuner (Gönül)
Emir Taro Tekin (Selçuk)
Alp Akar (Ali)

YORUMLAR: 6 193
Sadakatsiz
Sadakatsiz Yıl önce
💍 Sadakatsiz ailesine katılmak için: bit.ly/35JLRRa 🤗 💍 Ayrıcalıklardan yararlanmak için: bit.ly/3kCVaHb 🤗
Zeynep Aykanat
Zeynep Aykanat 4 aylar önce
@Aysun Ucar evet
Nazlı Yaşar
Nazlı Yaşar 7 aylar önce
Asya iyi kıskanırdı
ebrAr lmrAk
ebrAr lmrAk 7 aylar önce
k uzye ve kalasıylaydı
ebrAr lmrAk
ebrAr lmrAk 7 aylar önce
zkzik7s
ebrAr lmrAk
ebrAr lmrAk 7 aylar önce
ushihdudjdid
Betul Apaydin
Betul Apaydin Yıl önce
Abi açıp tekrar tekrar izleyen ruh hastası bitek ben değilim dimi
Ahmet Güloğlu
Ahmet Güloğlu 3 saatler önce
Tabiki deyilsin
masal Karakaş
masal Karakaş 7 saatler önce
Me
Funda Bulut
Funda Bulut Gün önce
Değilsin 😄
Müberra Topsakal
Müberra Topsakal 13 gün önce
Hayır herkese
Ayça Kaygan
Ayça Kaygan 20 gün önce
Bu sahnenin ilk çekilişi daha iyi, kısa ama fena
öLüĞyoğRum aNlaSanAğ
öLüĞyoğRum aNlaSanAğ 10 aylar önce
Cansu Dere'nin bu sahneyi başa sarıp sarıp *yaa nasıl da güzel kapak yapmışım* diye izlediğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam
🪐Galaxy🪐
🪐Galaxy🪐 3 aylar önce
Tam ben ama Kanıtlamam🤪
Rumeysa Barış
Rumeysa Barış 5 aylar önce
İşim ve profil efsooo
Sibchi Yasar
Sibchi Yasar 7 aylar önce
Evet
mustafa Ay
mustafa Ay 7 aylar önce
@öLüĞyoğRum aNlaSanAğ gÖzlErİmiN öNünDe bİrBirLeRini sEvİyoğRlar beN aCılAğr iÇinDe kıVraNırKen oNlaRın mUtluLuĞunDan öLüĞyoğRum 😂😂😂😂
Doruk AKSU
Doruk AKSU 7 aylar önce
öLüYoĞrUm AnLaSaNaĞ Profil resmî efso harbi Aşkı-Memnudan
Berat Acar
Berat Acar 6 aylar önce
Cennete giremeyecek üç kişi: Aşkına sahip çıkamayan Behlül. Nikah günü Elayi terk eden Levent. Sadakatsiz Volkan..
mahmut gazi doğan
mahmut gazi doğan 9 gün önce
Aşk dediğin Yengesi. Farkındasın değil mi?!!!
Lübanur Semiz
Lübanur Semiz Aylar önce
Ömer'e acimayan Eysan..
Adem Coşkun
Adem Coşkun 2 aylar önce
Haliti unutmuşsun😃😤😤
Ayşe Pehlivan
Ayşe Pehlivan 5 aylar önce
😂😂😂😂
~yeliz~
~yeliz~ 11 aylar önce
Asya laflarıyla ,derin ise elleriyle tokat atar...işte aradaki büyük fark bu
MELTEM ŞEN
MELTEM ŞEN 8 gün önce
Asya🧂
Emir
Emir 4 aylar önce
Ğ
Nazan Özdemir
Nazan Özdemir 4 aylar önce
👍👍👍👍
~yeliz~
~yeliz~ 8 aylar önce
@Zehra Gültekin🍬 rica ederim ❤️
~yeliz~
~yeliz~ 8 aylar önce
@Zehra Gültekin🍬 al tabiki de :)
Osman gültekin sen misin
Osman gültekin sen misin 7 aylar önce
Tartışmasız Türk dizi tarihinin en iyi sahnelerinden birisi bu
Özge Nuyen
Özge Nuyen 2 aylar önce
@manifesto Bazı şeyler ikoniktir. Çata pat sahnelerini kaliteli bulanlar için boş gelebiliyor
sbl sbl
sbl sbl 3 aylar önce
@manifesto müq dizi sen git kuruluş Osman izle lol
Nisa Yıldırım
Nisa Yıldırım 3 aylar önce
@Minnoß Katze bize ne
manifesto
manifesto 3 aylar önce
bomboş dizi ne abartmışsınız ya
Minnoß Katze
Minnoß Katze 4 aylar önce
Uyarlama dizi
Ayse Acikli
Ayse Acikli Yıl önce
"Aldatılan kadının öfkesi cehennem ateşinden beterdir."
Eyüp Sabri Bozoklu
Eyüp Sabri Bozoklu 2 aylar önce
Cehennem ateşinin bir kıvılcımı dünyaya düşse Allah korusun dünya da yanmayan yer kalmazdı buyuruyor peygamber efendimiz s.a.v
Zaven Sofuyan
Zaven Sofuyan 2 aylar önce
@Heisenberg sarsak HD siz
Refik Karadeli
Refik Karadeli 2 aylar önce
Öylede olması da gerekmiyor mu zaten ? Bir kadın için ne kadar zor bir durum.
Rümeysa
Rümeysa 3 aylar önce
@Heisenberg Öyle bir şey dememiş?
The Mentalist
The Mentalist 7 aylar önce
Kocasinin metresinden dayak yiyip susarken çok korktum ateşindem gercekten 🤣🤣🤣🤣
adım yağmur gerisi kimseyi ilgilendirmez
adım yağmur gerisi kimseyi ilgilendirmez 11 aylar önce
Dizinin adı Asya The Yargı Machine olmalıydı.
Emir
Emir 3 aylar önce
@🪐Galaxy🪐 hiçkimse
🪐Galaxy🪐
🪐Galaxy🪐 3 aylar önce
Aramızda dirini dövmek isteyen kimler
Emir
Emir 4 aylar önce
Sg
Baran Albayrak
Baran Albayrak 6 aylar önce
sus
poet_hearted
poet_hearted 8 aylar önce
😂.
Murat
Murat 11 aylar önce
Psikopat gibi haftada bir açıp izliyorum. Haftalık kaos dozunu almak için mükemmel bir sahne.
Viyan GÖK
Viyan GÖK 9 aylar önce
Ayn
ZEYNEP ERVA Önder
ZEYNEP ERVA Önder 10 aylar önce
Hadi gel birdaha al dozunu
yuksel sadic
yuksel sadic 11 aylar önce
Aynen
RIFAT GÜLÇiÇEK
RIFAT GÜLÇiÇEK 11 aylar önce
Bende izliyorum sürekli jnjjujjjkk
Selin •
Selin • 11 aylar önce
Ayn biz herhalde psikopatız kdlsldkdkld
Neslihan Yüksel
Neslihan Yüksel 10 aylar önce
Yalnız Asya'nın yemeği zehir edip sonunda afiyet olsun demesi yok mu 😅
~NĪSANIZ~#blink and army
~NĪSANIZ~#blink and army 21 gün önce
Çok alfa yağ
Süleyman Agin
Süleyman Agin 10 aylar önce
Aynen ağzını silip gitmesine bittim 😀
zey
zey Yıl önce
tam bi son akşam yemeği.. leonardo da vinci'nin gözleri dolu dolu şu an.
yedek hesap
yedek hesap 11 aylar önce
Oha beğenmişler nsnsnnsnsnsjs
Hazal Cengiz
Hazal Cengiz 11 aylar önce
Ohaa begenmislarrrr
Meryem Dektaş
Meryem Dektaş 11 aylar önce
İlk defa bu kanalın bir yoruma kalp attığını görüyorum
Aleyna U.
Aleyna U. Yıl önce
10/10 caption
Jupiter_Yolculugu
Jupiter_Yolculugu Yıl önce
DKEKDKWKSLADKWKRKEKRD
Sadece Armağan
Sadece Armağan 11 aylar önce
5:28 sınıf wp grubunda sorduğum soruya kimse cevap vermeyince girdiğim tripler
İlknur Tpttk
İlknur Tpttk 13 gün önce
Ahhahhahah
Digokontandi Pr
Digokontandi Pr 5 aylar önce
Vaaay Merve tiktokstarr yorum tutmuş bakıyom
physicsedu
physicsedu 8 aylar önce
👍👍
BTS ARMY
BTS ARMY 9 aylar önce
Olm bu aşırı true lan szöşwğlssxz
Yusuf ASLAN
Yusuf ASLAN 9 aylar önce
Hahahaaahhaaaahahahaa
Hayal Perisi
Hayal Perisi 11 aylar önce
Türk dizilerinin tartışmasız en iyi sahnesi bu ". Netflix in gözü yaşlı
Hayal Perisi
Hayal Perisi 4 aylar önce
@Bilinmeyen Numara 😂
Bilinmeyen Numara
Bilinmeyen Numara 4 aylar önce
Gülmekten Gözü Yaşlıdır 😂😂😂😂😂
Hayal Perisi
Hayal Perisi 6 aylar önce
@The Mentalist İroni yaptım zaten😂
The Mentalist
The Mentalist 6 aylar önce
@Cagri Oztoprak Bir de "Netflix'in gozu yaşli" diyor 😂😂 Netflixin bir dizisini bile izlememiş anlaşilan, bu komik be 😂😂 Netflix dizilerin her sahnesi bir aksiyon bir gerilim, thriller ve hepsinin tadi tuzu olan sexy bir çift,sexual chemistry dolu bir aşk var...bu yorum bayaği güldürdü...
Cagri Oztoprak
Cagri Oztoprak 6 aylar önce
Ramiz dayı kerpeten ali yusuf eğir sahneleri bunu 50'ye katlar mesele kudurtma sahnesiyse eğer
Ayşe Çakır
Ayşe Çakır Yıl önce
Cansu deren in oynadığı dizi veya filmler hep kaliteli. Ve çok iyi rol yapıyor.
elif yaren
elif yaren Aylar önce
@Goj Berry muhteşem yüzyıl
Goj Berry
Goj Berry Aylar önce
@elif yaren o hangi dizi
elif yaren
elif yaren 6 aylar önce
Firuze rolü biraz sönük kaçıyor bu performanstan sonra
Mavi
Mavi 11 aylar önce
O zamanlar ne kadar da masummuş Gönül Güçlü...
beautiful mermaid
beautiful mermaid Aylar önce
Hatta asya yı seviyordu
Digokontandi Pr
Digokontandi Pr 5 aylar önce
Hala da masum ki
berkan mehmet yılmaz
berkan mehmet yılmaz 11 aylar önce
2:35 "bu arada yemekler şahane" dendikten sonra adam geğirdi sandım vay 😀😁😆
Farinks
Farinks 8 gün önce
Lan😂😂😂😂😂
Beyza
Beyza 7 aylar önce
Hahahah çok komik 😂😂😂
Yeliz
Yeliz 8 aylar önce
😂😂😂
aLmiRa DuRu
aLmiRa DuRu 9 aylar önce
😂😂😂
Cemal Can
Cemal Can 10 aylar önce
😂😂😂😂
Bellx Bellx
Bellx Bellx 11 aylar önce
Yıldız'ın Leyla'nın saçını yolduğu sahneyi ve bu sahneyi hayatım boyunca tekrar tekrar izleyebilirim
İrem
İrem 10 aylar önce
@öLüĞyoğRum aNlaSanAğ acıyı seviyom biliyorsun
Bellx Bellx
Bellx Bellx 10 aylar önce
@Murat Kerim'i harcadılar zaten üff
Murat
Murat 10 aylar önce
@Bellx Bellx ajjjsjjsja aynen valla aynı performansı bekliyorum Yıldız'dan. Vah ki vah Yıldız'a aldatılmak ruhuna işledi
Bellx Bellx
Bellx Bellx 10 aylar önce
@Murat Aynen sıra Cansu da wksmdlv
Murat
Murat 10 aylar önce
Valla öyle . Sen misin benim kocamı ayartan ? Diyip yolmustu Leyla'nin saçlarını
Monde plein de livres
Monde plein de livres 11 aylar önce
"Aldatılan, kadının öfkesi cehennem ateşinden beterdir."
Emir
Emir 2 aylar önce
@Begüm Yıldırım güzel
Begüm Yıldırım
Begüm Yıldırım 2 aylar önce
@Emir var knk
Emir
Emir 4 aylar önce
Cehennem ateşinin bundan haberi var mı acaba
Minik Burak
Minik Burak 11 aylar önce
BU SAHNE TARIHE YAZILIR.
Ayse Acikli
Ayse Acikli 10 aylar önce
Kesinlikle
No Name
No Name Yıl önce
Baharat öğütücü bile gerginlikten payını aldı.
EMRAH KIRMIZI
EMRAH KIRMIZI 2 aylar önce
Kahkaha attim 😂😂😂
Reına Emir
Reına Emir 2 aylar önce
😂😂😂😂😂
swarley
swarley 8 aylar önce
puahshahehdhah
Nisa Yıldırım
Nisa Yıldırım 10 aylar önce
@Meliha Öz ay valla hağğğğ kzmxkxkxmx
Meliha Öz
Meliha Öz 11 aylar önce
Sanki karabiberi öğütmüyor da Derin'i çiğ çiğ yiyor.. :D
Zehra Gezgin
Zehra Gezgin 11 aylar önce
Nedense canım sıkıldıkça bu sahneyi açıp açıp izliyorum
Şevval Koçak • 15 yıl önce
Şevval Koçak • 15 yıl önce 9 aylar önce
3:46 Derin gülerken Asya nın ciddi bakışı..
Şevval Koçak • 15 yıl önce
Şevval Koçak • 15 yıl önce 6 aylar önce
@Aleyna Nur Cici hjdjdjdj kör değilsin knk
Aleyna Nur Cici
Aleyna Nur Cici 6 aylar önce
15 yıl önce mi yazıyor ben mi körüm
Alpagu
Alpagu 9 aylar önce
Çok sağlam ve çok başarılı bir sahne. Cansu Dere'nin oyunculuğunu anlatmaya gerek yok Ezel'den bu yana kendini çok geliştirmiş özellikle mimiklerini. Puanım 10/8 neden 8 verdin diye soranlar olabilir sebebi daha başarılı sahneler izlemiş olmam. Gününüz güzel olsun :)
Lin Oez
Lin Oez 7 aylar önce
Harika, doyamiyorum bu sahneye, ama gerçek hayatta volkanin davrandiği gibi kimse sakin durmaz. Dizi olduğu burdan belli.
Rose Lee
Rose Lee Yıl önce
Kadın yalnız kendi değil bizi de intikam alıyormuş hissi veriyor. Oyunculuk kusursuz..
Gülizar hayal
Gülizar hayal 8 aylar önce
@İmray Dalda asya o tokadı hak etti mi?Ciddi misin sen?
Ege Dekmen ö
Ege Dekmen ö 10 aylar önce
Katılıyorummm
~yeliz~
~yeliz~ 11 aylar önce
@İmray Dalda öğrendiği zaman volkanın peşini bırakmadı ama ....bide hakkettiler...ama herkesin fikri başkadır belki sana doğru gelmemiş olabilir ...
İmray Dalda
İmray Dalda 11 aylar önce
@~yeliz~ Derin evli olduğunu bilmiyordu ve böyle bir şey herkesin içinde söylenir mi hiç!
~yeliz~
~yeliz~ 11 aylar önce
@İmray Dalda Asya'nın yaptığı çok doğru .....çünkü onlar bunu hakkketiler....onların aldatması kötü değilde Asya'nın söylemesi mi kötü ....
Alıngan Kedi
Alıngan Kedi 11 aylar önce
Kız volkanın peşinden "VOKAN ABİ VOKAN ABİ" diye koşması gerekirken evlendi yaa EVLENDİ
BengiSu İNCEDAĞ
BengiSu İNCEDAĞ 7 aylar önce
"Bakın yazıyorum buraya tarihe kazınacak bu sahne yıllar geçse bile heyecanla izleyeceğiz "
Ezgi Şentürk
Ezgi Şentürk 9 aylar önce
BU SAHNENİN ETKİSİNİ HALA ÜSTÜMDEN ATAMADIM GELİP GELİP İZLİYORUM MANYAK GİBİ
Tuana Korkmaz
Tuana Korkmaz 7 aylar önce
Sezon finali oldu ama hala bu sahneyi izleyerek zafer gülüşü atıyorum JDKFLVKDŞKCŞDMCŞDMFŞD
ずくちゃん
ずくちゃん Yıl önce
Bu adam neden hicbir dizi de tek bir kadınla yetinemiyor?
Fatma Dramali
Fatma Dramali 4 aylar önce
Burada şu an bir haksızlık yaşanıyor bu kalacağız bir şey yapmadı ve Hüseyin'den suçlanmak dileğiyle kalıyor hep ben onun için dava açacağım😪
Buğra Deniz
Buğra Deniz 4 aylar önce
Harbi yaa
yeşim tüğmek
yeşim tüğmek 6 aylar önce
Nazım da öyle (baraj)
Gule.
Gule. 6 aylar önce
@Kübra Tercan 😂😂😂😂😂
yiğit karataş
yiğit karataş 6 aylar önce
yaprak dökümü
Moon Light
Moon Light 10 aylar önce
Dizi başlayalı aylar oldu ama şu sahneyi açıp açıp tekrar izlerim... Kaos sever ruhum besleniyo çok şükür habshdnalşc
Büşra
Büşra 8 aylar önce
SORU: Gün içinde neler yaparsın? Herhangi biri: Müzik dinlemek,kitap okumak... Ben: Sadakatsiz 6. Bölüm- Son akşam yemeği videosunu izlemek
nazli nazlı
nazli nazlı 10 aylar önce
*"Ne güzel konuştum ama."*
aesthetic songs
aesthetic songs 10 aylar önce
Güzel demek az kalır
Nevzat Dursun
Nevzat Dursun 7 aylar önce
En sonunda hiçbir şey olmamış gibi afiyet olsun demesi peki...
Fatih Savur
Fatih Savur Yıl önce
İzlemesi çok zevkliydi, özellikle Asya'nın bu rahatlığına hayranım
Chocolate Rose
Chocolate Rose 11 aylar önce
Aynen
꧁༺BĻĂĆĶPìŇĶ ༻꧂
꧁༺BĻĂĆĶPìŇĶ ༻꧂ 11 aylar önce
Aynen
Şakir Sain
Şakir Sain Yıl önce
👎👎👎💖😦😦
tatlı oyunlar
tatlı oyunlar Yıl önce
@kisflyicc ayn
tatlı oyunlar
tatlı oyunlar Yıl önce
Dgzgzgzg
Esref Karakaş
Esref Karakaş 11 aylar önce
Kadın kendi intikamını alırken hepimizi de kendi intikamina şahit ettirircesine bir haz hissi verdiryor resmen amq ya
QUEEN EDİTS  (rdj fanı olan)
QUEEN EDİTS (rdj fanı olan) 11 aylar önce
bu sahne defalarca izlenmesi gereken bi sahne
Because why not
Because why not 3 aylar önce
Türk dizilerinin en iconic sahnesi olabilir. Kocasını aldatan Bihter’dense kendisini aldatan kocasının ağzından getiren Asya’cıyız sonuna kadar!
queen
queen 11 aylar önce
6:13 sınavdan 40 beklediğim halde 90 alıp sınıftan çıkıyorumdur
Defne durak
Defne durak 3 aylar önce
Halukta ogretmen
yaprakyiyeniguana *
yaprakyiyeniguana * 10 aylar önce
Nkznxkcbdk ndkckkdnckdndkxnd gece gece kahkaha attım
Dilay turku Özkan
Dilay turku Özkan Yıl önce
Derin gülerken asyanın kötü bakışı efsaneydi.
Nisa Yıldırım
Nisa Yıldırım 10 aylar önce
Helal sana Asya 🥀
YÖNETİCİ SQUİD GAME
YÖNETİCİ SQUİD GAME Yıl önce
Ayn
장미🐰
장미🐰 2 aylar önce
Bu sahnenin 1. yılı kutlu olsun 😂
ağlayan avakado
ağlayan avakado 11 aylar önce
Türk televizyon tarihinin en iyi sahnesi izlediğim her defada irkiliyom
Merve Işıkay
Merve Işıkay 8 aylar önce
"Acıyı seviyorum biliyorsun"
Emir
Emir 4 aylar önce
Napim
Seda SİVİŞ
Seda SİVİŞ 6 aylar önce
Afiyet olsun diyip kalkması çok iyi değil mi ya 😁
dalgamigeciyorsuncanim
dalgamigeciyorsuncanim Yıl önce
Eyşanlar ölmez , Şekil değiştirir...
m
m Yıl önce
Kznjzbdjd
Betül
Betül Yıl önce
Sj mizah
buse ceylan
buse ceylan Yıl önce
öööfff yandı buralar
Emre Arslan
Emre Arslan Yıl önce
@loresima mercury ömerin asya olması 😄😄😂😂
Flex is Back
✞
Flex is Back ✞ Yıl önce
Eyşanin imana gelmiş hali lan bu
Warai - San
Warai - San 10 aylar önce
Gönül burda ne kadar iyiydi...
T.A. D.
T.A. D. 7 aylar önce
Çok tatmin edici bir sahne. Asya'nın intikamı Allah'tan gelmiş adil yargı gibi. Maşallah.
vera
vera 8 aylar önce
Hala açıp açıp izliyorum...Ülkece sadist olduk, video zevk veriyor 😂
Emine Yoldaş
Emine Yoldaş Aylar önce
Bağımlılık yapıyor açıp açıp izliyorum 😂😂 yalnız cansu dere çok iyi oynamış. tebrik ediyorum kendisini 👏👏
Esra Simsek
Esra Simsek 8 aylar önce
Kadın cidden efsane. Böyle güçlü kadın görmeye ihtiyacımız vardı. Sürekli gelip izliyorum
Deniz
Deniz 7 aylar önce
Dr. Foster izledim geldim bizimki de asiri iyi ya dinner table sahnesini cok iyi uyarlamislar ellerinize saglik fakat maalesef bizim yapimlarimiz gereksiz uzun oluyor keske oyle olmasa
Kumru Kumru
Kumru Kumru 8 aylar önce
Bu sahneyi hâlâ açıp açıp izleyen kaç kişiyiz ( Asya'ya bayılıyorum özellikle de bu sahnede )
Murat
Murat 8 aylar önce
6:16 Her girdiği savaşı kazanan Kraliçe yürüyüşü
Yorumcu Kız
Yorumcu Kız Yıl önce
dünyanın en normal şeyi gibi laf arasında kocam beni aldatıyor demesi peki sen mükemmel bir detaysın asya .d
*İ_B_E*
*İ_B_E* 9 aylar önce
@mutsuz kadın hallal hallah?
yokayo
yokayo 9 aylar önce
7700.like
DinoFelix
DinoFelix 9 aylar önce
@İmray Dalda olm sen heryerden çıkan ayrı bir manyaksın.
Yorumcu Kız
Yorumcu Kız 11 aylar önce
@yaren pekaltin ben onu izlemedim hiç ve izlemem de
arjin
arjin Yıl önce
Heyy yorumcu kız kaç yıl önce adını feriha koydum dizisine izleyince senin yorumlarını görüyordum şimdi tekrar burada görüyorum seni.😊😊😊
Mine Özen
Mine Özen 8 aylar önce
Şimdi ki bölümlerde volkanın köpek gibi Asya’ya beni affet diye yalvarışını izliyoruz
•{silence}•
•{silence}• 10 aylar önce
Her canım sıkıldığında açıp açıp izliyom can sıkıntım gidiyo ama biriyle kavga etmek istiyo canım lfşcşcşdş ASYA BAYILIYORUM SANA
Ayşe Gnş
Ayşe Gnş 11 aylar önce
Acayip guzel sahne kadının oyunculuğu muthiş
Sanberk Sanberk
Sanberk Sanberk 8 aylar önce
Rivayete göre son akşam yemeği tablosu davincinin sadakatsizin bu yemeğinden ilham alınmıştır
K. Syvrl
K. Syvrl Yıl önce
Asya kafasına tokat yiyince sanki ben yemişim gibi acıdı canım:( Ama o saçını düzeltişi var yaaa karşı tarafa tokat atmaktan daha beterdi bence :))
The Mentalist
The Mentalist 7 aylar önce
Saçinin duzeltişi tokat atmaktan daha beterdi mi? Peki..
Belisama Kelt
Belisama Kelt Yıl önce
Abi o şak sesi çok komik bı de kafasının öne düşmesi svsgavsd başa sarıp sarıp izliyorum
Gülser Çetin
Gülser Çetin Yıl önce
True UvU
Asya Çılbant
Asya Çılbant Yıl önce
Ayn
Blackpink fann
Blackpink fann Yıl önce
Ayn
Merve
Merve 11 aylar önce
Mükemmel oyunculuk( Asya) içimin yağları eridi, darısı tüm yuva yıkanların başına böyle rezil olursunuz inşallah 👌👏
queen
queen 11 aylar önce
5:57 derste boş konuşan kıza yapmak istediğim
Fatma Zehra Yıldırım
Fatma Zehra Yıldırım 4 aylar önce
Ayyneeenn
kdlflr
kdlflr 7 aylar önce
Ln gülmekten öldüm karnım ağrıdı😂
Zehra
Zehra 10 aylar önce
Of çok iyi NDJDNDJ
itshakanboy !!
itshakanboy !! 10 aylar önce
HAHAJAJAJAKNK
Duru~🧸
Duru~🧸 11 aylar önce
Asya,nasıl her konuda asilce davranmayı başarabiliyorsun? Hayranım...
çerkes kızı
çerkes kızı 8 aylar önce
Derin o zaman bile psikopat ruh hastası gibiymiş sonradan olmamış volkan takıntısı ilk günden beri devam ediyor 🤣🤣🤣 asya bebeğim sen her zaman efsanesin 😇😇😇
Nida Gündüz
Nida Gündüz Yıl önce
aldatılan kadının öfkesi cehennem ateşinden beterdir....
MOUTH SAURON
MOUTH SAURON 8 aylar önce
@🍸'mary bunlar cehennem ateşini cakmak ateşi sanıyor allah size beyin versin atesi gormeden bu sozu soylemeyin yeminle kafir olursunuz
Pickabu Hu
Pickabu Hu 8 aylar önce
Umarim Asya afetmes
Nida Gündüz
Nida Gündüz 8 aylar önce
@🍸'mary dizinin sloganı bu :)
🍸'mary
🍸'mary 8 aylar önce
Cehennem ateşini görmeyip bunu söylemek :/
simge67 yalçın
simge67 yalçın 10 aylar önce
😁😁😁😂😂💚
Eylem Arslan
Eylem Arslan 9 aylar önce
Ya bu Asya nın tavırları o kadar hoşuma gidiyor ki derine yüzvermeden onu her haksız durumda bıraktığında içimin yağları eriyor rahatlıyorum
volkan arslan
volkan arslan 11 aylar önce
Betim benzim nasıl solarmış ikisini birden idare edemiyeceğimi öğrenince morelim bozuldu :D
Ömer Madak
Ömer Madak 10 aylar önce
Bu sahne hiç eskimez açıp açıp izliyorum her izlememde heyecanım eskimiyor👌
Ghjjfdf Gıvıvlf
Ghjjfdf Gıvıvlf 10 aylar önce
Gönülün sonradan kızına metres olduğu için bi madalya takmadığı kalmıştı bir de asyaya ne övgüler yağdırırdı 😂
~yeliz~
~yeliz~ 11 aylar önce
Herhalde Asya çok açtı... yemekleri silip süpürdü ..😂❤️
KırıkPiyanist
KırıkPiyanist 7 aylar önce
Abiii şu Asya asla asiliğini bozmadan herşeyi anlatması var yaa
Birgul Topcu
Birgul Topcu 4 aylar önce
Türk dizi tarihinin en unutulmaz sahneleri arasında kendine yer bulur
Gülümser Çaylan
Gülümser Çaylan 2 aylar önce
Asyanın Şuan ki Afiyet olsun lafıyla yeniden buradayız 👏🏻👏🏻
Fadime Köse
Fadime Köse Yıl önce
Hep böyle diziler istemişimdir. Kaos, kan, ter, gözyaşı, acı, kin, öfke, ızdırap görmek istiyorum.
marulunuz
marulunuz Aylar önce
ruh hastasısın sen
Lova Black
Lova Black 10 aylar önce
Kesinlikle ben de
önemsiz biri yada ölü
önemsiz biri yada ölü 10 aylar önce
intikğaom
~yeliz~
~yeliz~ 10 aylar önce
Fadime sen psikopat misin 😅😅😅😅
Acelya Black
Acelya Black 10 aylar önce
Niye çünkü piskopatız :)
Yaren ER
Yaren ER 11 aylar önce
Şu masada geçen cümlelerin hepsini ezberledim tekrar tekrar izlemekten
Dilan Turker
Dilan Turker 8 aylar önce
Her izlediğimde tüylerim diken diken oluyor ya, müthiş
Lila Rona
Lila Rona 8 aylar önce
Türk televizyon tarihinin izlediğim en iyi sahnesi
YUSUF GÜNGÖR
YUSUF GÜNGÖR 2 aylar önce
Kızınız hamile yerine, müjdeli haberim var dede oluyorsunuz gibi bir söz olmalıydı. Son akşam yemeği güzel sahne olmuş.
GBK
GBK Yıl önce
arkadaşlar şu an neştersiz ameliyat sahnesi izliyoruz.
Nisa Yıldırım
Nisa Yıldırım 10 aylar önce
Çok iyiymiş oha kxkznznsksk 👏👏👏
Ecrin Naz Çomak
Ecrin Naz Çomak Yıl önce
Aynen 😂
Berra Naz Kocaoğlu
Berra Naz Kocaoğlu Yıl önce
Ohaaa bu iyiydi
Büşr4
Büşr4 Yıl önce
😂😂🤜🤛
Asya Çılbant
Asya Çılbant Yıl önce
Vayy
TÜRKAN ŞAHİN
TÜRKAN ŞAHİN 8 aylar önce
Ramiz Dayı; kim ne derse desin yeğen intikam güzel şey güzel
cansu fidan
cansu fidan 11 aylar önce
Türk dizi tarihinin net en iyi sahnelerinden biri
Lost on you
Lost on you 8 aylar önce
5:58 i tekrar tekrar açıp izliyen psikopat yanlız ben değilimdir inşallah.
Lost on you
Lost on you 3 aylar önce
@sudenaz bodur ne mutlu😊😊 yalnız değilim.
sudenaz bodur
sudenaz bodur 3 aylar önce
Yanlız değilsin ben de izliyorum
🥀🥀 en güzel
🥀🥀 en güzel 18 gün önce
Ben de gidip geliyorum bunu izliyorum ya çok hoşuma gidiyor Asya'nın sesi ❤️
Hakhuri'nin Dünyası
Hakhuri'nin Dünyası Yıl önce
Peçeteyle ağzını silişi bileee 10/10 hareket bundan iyisini görmedim oyunculuğu ile yıktı geçirdi bizi ❤❤❤
Hacer Gezer
Hacer Gezer Yıl önce
@Hakhuri'nin Dünyası alip veremediğim yok yaptiği o pis intikamla türkiyenin ve benm gözumde sifir basit burda benm ona hayran olacak yaptiği bisey kalmadi aksine gözden düşurdu güçlu değil çok zayiflik bu öyle güclu kadinlar varki bir baska adamla yatarak değil Allahinakadar dekikanlilar
Hakhuri'nin Dünyası
Hakhuri'nin Dünyası Yıl önce
@Hacer Gezer senin alıp veremediğin ne cansu dere ile anlayamadım ama neyse
Hacer Gezer
Hacer Gezer Yıl önce
@Hakhuri'nin Dünyası hiç abartma her oyuncu ayni oynar ozaman cansuda bu karaktere benziyorki daha iyi sergiliyor kendi işini🤣
Hakhuri'nin Dünyası
Hakhuri'nin Dünyası Yıl önce
@Hacer Gezer biz karakteri konusmuyoruzki ama:) yani cansu derenin oyunculugu benim vurgulamak istedigim sey. Degilse tabiki de onaylamiyoruz bu durumu
Hacer Gezer
Hacer Gezer Yıl önce
@Hakhuri'nin Dünyası başka bir adamla yatarak istediğikadar artislik yapsa büyuk laflar etse ne olur aşağlik biri olduna bak
Murat
Murat Yıl önce
Açıp açıp izliyorum vallahi. Motivasyon videosu gibi sahne
Umbrage
Umbrage 8 aylar önce
Ahh tokat yiyince bile saçlarını düzeltmeden başını kaldırmıyor.Asalet böyle bişi.
eylül kurt
eylül kurt 10 aylar önce
Arada içimin yağlarını eritmek istediğimde açıp açıp izliyorum
Meliha Öz
Meliha Öz 11 aylar önce
Volkan da utanmasa Asya'ya sen benim sevgilime nasıl laf söylersin diyecek.. :D
MLBB BANG BANG
MLBB BANG BANG 6 aylar önce
GÖNÜL:SİZ HARİKA BİR AİLESİNİZ DERİN GÜLER ASYA:BU SANA KOMİKMİ GELDİ
Dilek Çelik
Dilek Çelik 8 aylar önce
Türk dizi tarihinde izlemesi bundan zevkli sahne bilmiyorum 🤭🧡
The Mentalist
The Mentalist 3 aylar önce
@crazy ice cream Acaba 5 yaşinda falan misin? Çünku yorumunu okuyunca o kanaatteyim. Masumiyette sosyal medya algisi,kamuoyunun acimasizligi,bir konu hakkinda tüm bilgilere hakim olmadan birilerini suçlama ve linçleme,kadina şiddet, aşkin bile psikolojik yanlari ve birçok psikolojik rahatsizliği gibi birçok konuya değiniyor. Ve hiçbir diziden bu kadar etkilenmedim. Masumiyetin her sahnesi kendim bunlari yaşiyormuşum gibi yaraliyor. Duygu o demek. Ilker ve Elanin her sahnesi zaten başka bir duygu veriyor. Ayrica analitik zeka uzerine kurulmuş bir dizi ki her bolum oklari başkasiba çevriliyor.Sen o bayildigin saçma dizinde oldugu gibi brbirlerine kapak cevaplar vermeler,ilk okuldaymiş gibi, buzdolabi kadini izlemeye devam. Tamam mi canim :)
The Mentalist
The Mentalist 3 aylar önce
@crazy ice cream Ahahagahaha ne,ne,ne? MASUMIYET mi populer değil?🤣🤣🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Masumiyet kadar ses getiren dizi yok,Netflix seviyesindeki ilk türk dizi. Ve ben bu iğrenç diziyi izlemedim, instada maalesef sahneler gordum,görmez olaydim,rezalet :) Ve o populer olmayan dedigin diziyi bitmesine ragmen hala izleniyor
crazy ice cream
crazy ice cream 3 aylar önce
@The Mentalist En azından sen "beğenmediğin" diziyi izlemişsin. Senin saydığın dizilerin bir tanesi bile popüler değil ve bunları görüntülenme sayıları ile anlayabilirsin. Lütfen kendini değerli bir yorumcu sanma, yanılgıya düşersin.
The Mentalist
The Mentalist 3 aylar önce
@crazy ice cream Onu aldatan kocasindan intikam almak için bedenini kullanan ve en yakin dostuyla otellere düşecek kadar değersizleşmiş,oğlunu kullanarak ona tuzak kuran iğrenç bir kadini izlemesem de konuyu maalesef biliyorum. Masumiyet'teki Elayla kiyaslamaz bile. Şiddet görmesine rağmen,robota dönüşmemiş, Ela Ilkerin her sahnesinde tüylerim diken diken oldu sahnenin verdiği duygulardan. Saçini oynatip slow motion yürumeye duygu diyor yaa 🤣🤣🤣🤣🤣
The Mentalist
The Mentalist 3 aylar önce
@crazy ice cream Ayrica film değil,DIZI ONLAR,DIZI 🤣🤣 O zekayla bu sahneden etkilenmene anlam veriyorum. Karadayi ve özellikle Masumiyet gibi kaliteli bir dizi sana birkaç beden buyuk gelir zaten.
aynur sez
aynur sez 2 aylar önce
Hiç unutamadığım enn beğendiğim sahne Keşke her aldatılan kadın Asya gibi cesur olsaydı Ara ara açıp izlerim hep
queen
queen 7 aylar önce
Aşkı memnu gibi olacak 10 yıl geçse de bihterin ölüm sahnesi gibi Asya'nın bu kocam beni aldatıyor hemde sizin kızınızla dediği sahneyi izlerim 😁
büşra uslu
büşra uslu Aylar önce
Hala açıp izliyor olmam peki 😂 zevk alıyorum bu sahneyi izlemekten
Nuray Dikbaş
Nuray Dikbaş 8 aylar önce
Alfa sahne misin sen be mübarek 💫
Murat
Murat 11 aylar önce
Bu sahneyi telefonuma indirdim internetim olmayinca bile izliyorum. Kimse Asya Queen sevgimi sorgulamasın
b b
b b 9 aylar önce
Türk tarihinin izlerken en zevk veren sahnesi
ruhu revanım
ruhu revanım Yıl önce
Adamın evinde ailesinin yanında kızlarını çatır çutur azarladı ya kjkjk oh olsun dönüp dönüp izliyorum şu sahneyi
Tuba
Tuba 8 aylar önce
@yuksel sadic yuksel
Hulya Do
Hulya Do 8 aylar önce
Bende
Ali NKAAOsman
Ali NKAAOsman 11 aylar önce
Göze da zira code eşi eker code göz asla oda e so asla zeka zor bir Do da oda ise da alana nor biri XO sor Od
Ali NKAAOsman
Ali NKAAOsman 11 aylar önce
Az önce geri sal code ve code abi sen
yuksel sadic
yuksel sadic 11 aylar önce
Bende
Aybuke Divrik
Aybuke Divrik 10 aylar önce
Ense tokadından sonra Asya'nın saçını düzeltip afiyet olsun diyip memnuniyetle yürüyüşüne gülme krizine giriyorum
Aras Kaya
Aras Kaya 2 aylar önce
Asya senden sonra Yıldız geldi.. İKİNİZ HARİKASINIZ 😍
beyxå '
beyxå ' 5 aylar önce
Sadakatsizi ozledikce gelip izlemek...
SEL ოო
SEL ოო 9 aylar önce
Derin' in Asya' ya darbesine sinir oldum, 23. Bölümde içimin yağları eridi. :d
Sadakatsiz 6. Bölüm
1:44:53
Sadakatsiz
görünümler 4 Mn
Alparslan Büyük Selçuklu 9. Bölüm
2:21:49
Alparslan: Büyük Selçuklu
görünümler 2,8 Mn
Sor Akustik - Zeynep Bastık (Yıldız Tilbe Cover)
4:26
Sadakatsiz - Güldür Güldür Show 250.Bölüm
22:21
Güldür Güldür
görünümler 7 Mn
Seni yakarım Derin - Sadakatsiz 29. Bölüm
7:41
Sadakatsiz 7. Bölüm
1:45:51
Sadakatsiz
görünümler 4 Mn
Seninle savaşacağım - Sadakatsiz 17. Bölüm
10:12
Derin çıldırıyor - Sadakatsiz 12. Bölüm
7:04
Müge Anlı ile Tatlı Sert 21 Ocak 2022 Cuma
2:14:54
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 648 B
Azra her şeyi öğrendi! - Evlilik Hakkında Her Şey 15. Bölüm
5:13
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 252 B
Barbaroslar Akdeniz'in Kılıcı 16. Bölüm
2:19:31
Barbaroslar: Akdeniz'in Kılıcı
görünümler 986 B
Kaderimin Oyunu 6. Bölüm Fragman
0:38
Kaderimin Oyunu
görünümler 946 B
Zengin vs Fakir vs Süper Zengin
10:56
Troom Oki Toki TR
görünümler 185 B
Zuhal Topal'la Yemekteyiz 95. Bölüm | 21 Ocak 2022
2:7:53
Zuhal Topal'la Yemekteyiz
görünümler 161 B