Derin Futbol 16 Mayıs 2022 Tek Parça ( Galatasaray 3-2 Adana Demirspor )

  görünümler 88,134

Derin Futbol

Derin Futbol

Aylar önce

Derin Futbol TRshow Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/derinfutbol
Derin Futbol | Facebook: DerinFutbolTV
Derin Futbol | Instagram: derinfutboltv
Derin Futbol | Twitter: derinfutboltv

YORUMLAR: 169
ANKARA
ANKARA
Zengin ve güçlülerin dostu,fakir ve zayıfların düşmanı Sinan Engin senin sırtın yere gelmez.
Onur Okka
Onur Okka
Biz yıllarca Erteme sıvacı diye dalga geçmişiz. Ahmet Çakar "SEN GÜCE TAPAN BİATCI BİR SIVACISIN" lafını başkasına söylemesi gerekiyormuş. Bu nedir arkadaş bu kadar olamaz ya. Kendi çocukları kendi ailesi kendi taraftarı bile fatih terimi bu kadar savunmamıştır
Muspc Şen
Muspc Şen
Abdulkerim hocam, hayatta tek sevdiğim fenerbahçeli sizsiniz. Dürüstlüğünüze ve futbol bilginize hayranım hocam ❤💛
hamit demir
hamit demir
Sürekli yorumlarda gördüğüm Fakirlerin düşmanı zenginlerin dostu sinan engine selamlar olsun. gerçekten sıvacı ertemden aldığı görevi iyi üsteleniyor. Ahmet Gothe Çakar hocamada geçmiş olsun
49madde
49madde
Sinan Engin güzel bi yıkama yağlama yaptı fatih terime. Ben hayatımda böyle bir şey görmedim ya ertem bile bu kadar değildi. İzlerken ben utandım bu kadar sıvamaya sen konuşurken hiç mi utanmadın vay be
USK USK
USK USK
Sinan Engin: Frankfurt'un Avrupa kupası var mıdır? Galatasaray'dan daha mı büyüktür?
Gurkan Tabur
Gurkan Tabur
Her hafta taraftarı kırmayıp farklı saç modelleri ile programa çıkan Sinan engine selam olsun
Vangelle Caps
Vangelle Caps
Ahmet Goethe Çakar'sız Derin Futbol
Hasan ERGUT
Hasan ERGUT
Genç oyuncu alıp başarısız olursun ve herkes yerden yere vurur. Bu ülkede başarı açlığı var. Hayatında başarılı işler yapamamış adamlar ait hissettikleri şeylerin başarılı olmasından medet umuyor. Sonra da Terim gibi ülkenin en kariyerli adamı bile bir şey deneyecekken ilk dönem bitmeden yollanıyor. Ardından neymiş Türk futbolu kötü haldeymiş... De gidim de...
Ahmet Hakan TAŞDEMİR
Ahmet Hakan TAŞDEMİR
“Futbol aleminde en az yuvarlak olan şey toptur.”
KpssFlix
KpssFlix
Hiçbir Galatasaraylı Fatih terimi, Sinan enginden çok sevemez. Ya böyle birşey olabilir mi Barcelonayı yenecekti Galatasaray diyor.Fatih terimin takımı diyor .Fakat Galatasaray ligde rezalet oynuyor sorumlusu Torrent diyor.Yemin ederim ben izlerken delirdim böyle bir mantık olabilir mi adam transfer yapmamış senin Fatih teriminin takımına gelmiş konuşsanıza 2 tane Romene 10 milyonlar veren kim? bu takımı 16. sırada bırakan kim? hiç kul hakkı yemekten korkmuyor musunuz anlamıyorum.Sinan engin çok şanslı ki şu zamanda 20 yaşlarında değil eskiden oynanan fiziğe dayalı futbolun ekmeğini yemiş yoksa teknik taktik 0.
Gökay Akgün
Gökay Akgün
Ahmet hocamız heyecansiz studyo. Ahmet hocam,,❤️❤️
Suleyman Sen
Suleyman Sen
Fakirlerin düşmanı zenginlerin dostu Sinan engine selam olsun
Cevat Cansever
Cevat Cansever
Sinan Engin ve hayatın gerçekleri programına hoşgeldiniz.
Ayhan Uçarkuş
Ayhan Uçarkuş
7 yıldır bu programı izliyorum.Her bölüm ayrı güzel.Beyaz tv izleyicisi olarak sizlerden ricam var.Bu sezon finalinde SURVİVOR istiyoruz adaya kim veda edecek bölümü yaparsanız seviniriz.İzmir Yeşilyurttan herkese selamlar.
smh ars
smh ars
Sinan Abi fatih Terim ile arda Turana kol kanat germiş, koruyucu melek olmuş.
Политика Россия - ТУРЦИЯ
Политика Россия - ТУРЦИЯ
Abdülkerim abi bir Galatasaray'lı olarak gomisin fotoğrafı için yaptığın yorumdan dolayı tebrik ederim. Seni daha çok sevdim!
Tuna Tekeli
Tuna Tekeli
Ya aslında tam Ahmet Çakar'lık bir Program ve konu 😁
Onur Okka
Onur Okka
Eğer ki sezon başı Torrent takımın başında olsaydı Fatih terim de sonradan gelseydi, bu transferleri de Torrent yapsaydı sinan engin canlı yayında küfürler ederdi herhalde. Bir insan fatih terimi bu kadar savunamaz. Bu transferleri fatih terim yapmadı mı arkadaş? Bu oyuncularla ancak bu kadar olunur
Fala gar
Fala gar
38:08
(T- ARŞİV) Derin Futbol 22 Aralık 2014 Tek Parça
2:40:24
MAÇ ÖZETİ: Fenerbahçe 4-0 KF Tirana
13:08
Fenerbahçe SK
görünümler 1 Mn
#shorts sister power🤣🤣
0:14
Vikram Singh Fitness
görünümler 13 Mn
Harley Quinn'i asla incitmeyin! 🤡 #shorts
0:11
Watch Me hikayeler
görünümler 321 B
(T- ARŞİV) Derin Futbol 12 Ocak 2015 Tek Parça
2:40:12
(T) Derin Futbol 18 Ocak 2016 Tek Parça
2:18:57
Derin Futbol
görünümler 105 B
(T) Beyaz Futbol 8 Mart 2015 Tek Parça - Beyaz TV
2:58:54
(T) Beyaz Futbol 13 Nisan 2016 Tek Parça
3:32:48
Beyaz Futbol
görünümler 435 B
Derin Futbol - Stüdyodakilerin koptuğu an - Ahmet Dümen
1:41
BOSMAN KURALI: "Bedelsiz transfer olan yıldızlar"
23:46
Hastalık Bu Futbol
görünümler 94 B
MAÇ ÖZETİ: Fenerbahçe 4-0 KF Tirana
13:08
Fenerbahçe SK
görünümler 1 Mn