KAPALI GÜZEL KIZIN YANINDA SÜNNET OLMA ŞAKASI ( ÇOK KOMİK )

  görünümler 2,009,047

Doğukan Şamiloğlu

Doğukan Şamiloğlu

Aylar önce

YORUMLAR: 1 113
•🍁_Rosiewq_🍁• #Rosiewqlere aşığım cuss
•🍁_Rosiewq_🍁• #Rosiewqlere aşığım cuss Aylar önce
Kızın güzelliği der susarım 😩💍 İlk defa yorumum bu kdr tuttu thanks
Esat Yanar
Esat Yanar 4 gün önce
الو
•🍁_Rosiewq_🍁• #Rosiewqlere aşığım cuss
•🍁_Rosiewq_🍁• #Rosiewqlere aşığım cuss 10 gün önce
@~Hfs~ Ağağgâgagâağ sjnsjsnnsns
~Hfs~
~Hfs~ 10 gün önce
@•🍁_Rosiewq_🍁• #Rosiewqlere aşığım cuss seni buldummm
black pink fanı
black pink fanı 12 gün önce
@•🍁_Rosiewq_🍁• #Rosiewqlere aşığım cuss ben İstanbul çağlayan da oturuyorum bana baya uzak
•🍁_Rosiewq_🍁• #Rosiewqlere aşığım cuss
•🍁_Rosiewq_🍁• #Rosiewqlere aşığım cuss 12 gün önce
@black pink fanı Tel yasak çnk bunun içinde hem hafızlık hemde arapça var arapça isteğe bağlı bide Efendi Hazretlerimize bağlı 😔🖤
ScarFace67
ScarFace67 Aylar önce
Kiz Cok tatli gardas kacirma, birdaha zor bulursun.
ERKEĞE ŞİDDETE HAYIR
ERKEĞE ŞİDDETE HAYIR 13 gün önce
@Muhammed Cihantimur vallahi rusyaya soksak bu kızı kezban olur
KUMSAL ADA
KUMSAL ADA 15 gün önce
Baş örtülü bence çünkü şal yapmış ama arkaya doğru bağlamamış o yüzden baş örtüsü derim ben
ÇAĞKIZCI BETNUR
ÇAĞKIZCI BETNUR 15 gün önce
Oyları alalım kız çarşaflı mı baş örtülü mü ben bu kada yasadim ama bu kada inatçı biri görmedim
falx
falx 16 gün önce
@ÇAĞKIZCI BETNUR 1.si kız çarşaflı 2.si sen kimsenin neyi bulacağını bilemezsin 3.sü kimse kız çirkin demedi
Samet
Samet 25 gün önce
@Behbut Basarslan kardeş valla siz hayatınızda küfür görmemişsiniz "nah" mı küfür çok üzerler sizi
Fearless Alfa
Fearless Alfa Aylar önce
Kız çok tatlı maşallah, Allah bağışlasın 😍
ERKEĞE ŞİDDETE HAYIR
ERKEĞE ŞİDDETE HAYIR 13 gün önce
🤮🤮
Userr
Userr 14 gün önce
maşAllah belə yazılmalıdır
Sabri Aşan
Sabri Aşan 15 gün önce
kim bilir neler yaptigini
Hakkı Dinç
Hakkı Dinç Aylar önce
Yorumları okuyacak arkadaş boşuna okuma kızın çok tatlı çok güzel olduğundan başka hiçbir şey yazmıyor 😁
medi club
medi club 2 gün önce
😂😂😂
Handan Cnk
Handan Cnk 6 gün önce
Eyvallah 🤣🤣🤣
İsimsiz
İsimsiz 6 gün önce
@Koksal Pilis güzeldi bu
Aykut YILDIZ 𐱅𐰇𐰼𐰰
Aykut YILDIZ 𐱅𐰇𐰼𐰰 8 gün önce
Doğru vallahi senin yorumu gördüm çıkıyorum 😂
snn snn
snn snn 10 gün önce
Sünnetsizin m..kinden bahsedecek değiller ya 😂
öylesine biri iste ya
öylesine biri iste ya 28 gün önce
Kızın gülüşü çok güzelmiş 🥰
AYDANÎ
AYDANÎ Aylar önce
Allah zeka seviyemizi ve akıl sağlığımızı korumayı, cümle Türk milletine nasip etsin.
Revan Veliyev
Revan Veliyev 7 gün önce
Necədə səmimi xanımdı Həmdə üzündə nur var Maaşallah .Allah sahibinə bağışkasın 🤲
Kaan Demir
Kaan Demir Aylar önce
MaşAllah çok güzel kız rabbim sevdiğine bağışlasın
mustafa kemal erman
mustafa kemal erman Aylar önce
Kız da ki kaliteye bak maşallah ne kadar harika bir insan.bu çocuk bir çok kızın yanına oturmak istiyor.cogu yanına oturmuyor.hic tereddüt etmedi ve telini verdi çocuğa helal
beyaz Kardelen
beyaz Kardelen Aylar önce
Amin
Ferhat Kaplancan
Ferhat Kaplancan 6 gün önce
Her şey bir yana kimseye telefonunuzu vermeyin hatta yanınıza gelip annemi arıyacağım bilmem ne diyen birilerini görürseniz telefonunuzu çantanıza cebinize koyun daha geçen gün gözümün önüde annemi arayabilirmiyiz deyip adamın elindeki telefonu kapıp kaçtılar !
kadir celik
kadir celik 13 gün önce
Her şey güzellik değil öğrendiğiniz gün mutlu olursunuz😅
Janina Voortmann
Janina Voortmann Aylar önce
Ben bu kıza aşık oldum çok tatlı
CAHİLLERDEN VE YOBAZLARDAN HAZ ETMEYEN ADAM
CAHİLLERDEN VE YOBAZLARDAN HAZ ETMEYEN ADAM 4 gün önce
Pelin tatlılık vaa ondan :) Kıskanma ne olur gül suyu sür sıfatına seninde olur
Ceylan Balkan
Ceylan Balkan 13 gün önce
@Ruslan ne dedim ben ya
ERKEĞE ŞİDDETE HAYIR
ERKEĞE ŞİDDETE HAYIR 13 gün önce
🤮
Ruslan
Ruslan 13 gün önce
@Ceylan Balkan lan kopekmi bu sahibi olsun
Kübra
Kübra 18 gün önce
@off ahh sktr git uğraşamam senle be şarkı dinlemek için girdim içine etdin geri zekalı
Sercan Kartal
Sercan Kartal Aylar önce
Vallahi diyorum bu kız cennetten inme ya huri ya melek kesin güzel kelimesi bile bu kızın yanında az kalır
Helen Yüksel
Helen Yüksel 7 gün önce
Abart abart yüzünde bir kilo makyaj var
hasret bek
hasret bek 28 gün önce
@biyolog gerçektende öyle
biyolog
biyolog Aylar önce
@Öyle işte yüzünde kalbide çok güzel bir huri
Öyle işte
Öyle işte Aylar önce
Kız istediği kadar güzel olsin
Gökhan Aksoy
Gökhan Aksoy Aylar önce
Cennete girince unutursun .70 huri verilecek zaten😁😁
Revan Veliyev
Revan Veliyev 7 gün önce
Necədə səmimi xanımdı Həmdə üzündə nur var Maaşallah .Allah sahibinə bağışlasın 🤲
Süleyman Kartal
Süleyman Kartal Aylar önce
Bazıları tatlı fln demiş te kız evliyse yani birisinin eşiniz hakkında böyle düşünmesi hoş olmazdı değilimi
Yasemin
Yasemin Aylar önce
Evli değil yüzük yok kız açık olsa böyle demezdiniz (yüzük olması mı lazım falan yazana cevap vermem böyle bir kız evli olduğunu belli eder)
İBRA
İBRA Aylar önce
Ya basladiniz gene. Evli olsa kendisi soyler bundan rahatsizim diye. Örtülü kız gordunuzmu hemen belki evlidir gibi savunmaya gectiniz normalde yazmazsiniz bunu
k
k 11 gün önce
bu nasi bi tatliliktir ya kiz gercekten cok nazik kibar birisi konusmasi davranislari cok zarif
Ali Süt
Ali Süt 22 gün önce
Yüce Rabbim ne güzel yaratmış 🖤♥️
Hakan Kökten
Hakan Kökten 15 gün önce
Kız maşallah çok güzel. Ses tonu gülüşü mimikleri şahane. Allah ne güzel yaratmış yarabbim.
mustafazade66
mustafazade66 15 gün önce
Kız melek gibi Allah sahibime bağışlasın❤️❤️🥰🥰
TİM TÜRKİYE İSTANBUL MOTORCULARI
TİM TÜRKİYE İSTANBUL MOTORCULARI Aylar önce
Beni Unutmuşlar küçükken İnsan insanı kesermi ya😄😂
Sam TRAUTMAN
Sam TRAUTMAN 14 gün önce
Senin şu sırf şakaların yüzünden dayak yediğini ne zaman göreceğiz merak ediyorum 😂
CA N
CA N Aylar önce
*Kadın Çok Nazik Çok Tatlı Güldü Başkası Olsa Deli Bu Der Kaçardı*
Mahmut Soylu
Mahmut Soylu 17 gün önce
İşte kapalı kadın farkı 💗
ÖZGÜR PİŞKİN
ÖZGÜR PİŞKİN Aylar önce
Bu kızın hatırı için ikinciye sünnet olur insan 🤣🤣🤣
ÖZGÜR PİŞKİN
ÖZGÜR PİŞKİN Aylar önce
@Saxavet İbadov 👍👍
ÖZGÜR PİŞKİN
ÖZGÜR PİŞKİN Aylar önce
@Sena Karakaş 🙏🙏🙏
ÖZGÜR PİŞKİN
ÖZGÜR PİŞKİN Aylar önce
@Feyza Alkan yürümemek mümkünmü ,😂
Feyza Alkan
Feyza Alkan Aylar önce
@Sena Karakaş yürüyo zaten
Sena Karakaş
Sena Karakaş Aylar önce
Yürü be kardeşim
Itz Lessa-🌴
Itz Lessa-🌴 17 gün önce
Ya kız çok güzel ve çocuk ta çok komik abi 😂😂😂
TÜRK ASLANI
TÜRK ASLANI Aylar önce
Çok güzel kız. Allah mutlu mesut eylesin İnşAllah
Izgara38
Izgara38 10 gün önce
Bir kiz bukadar mi guzel yurekli olur, gulumsemesi yeter zaten🤗
Barış Acar
Barış Acar Aylar önce
Bence o kızı al dayı sen bulmak zor öylesini ama yinede bilemezsin aynı çatının altına girmeden. Kimisi kaplanlaşıyor 😂
Cicek Karanfil
Cicek Karanfil Aylar önce
Massallah Allah nazarlardan saklasın örnek olması dileğiyle diğer kızlara görsel bir şölen sevabı bol :)
Ahmed Arif Akıncıoğlu
Ahmed Arif Akıncıoğlu Aylar önce
Maşallah, kızımızın güzelliğine ve nahifliğine.
Deniz öztürkk
Deniz öztürkk 20 gün önce
Kadın çok samimi ve çok iyi biri
Şevket Karakartal
Şevket Karakartal 15 gün önce
Cidden Çok Tatlı ve anlayışlı Tebrikler
hasret bek
hasret bek Aylar önce
Ya şu kızın yüzündeki masumiyete bakarmısınız nasıl güzel gülümsüyor
off ahh
off ahh 21 gün önce
En büyük silah masum görünüp ciğerden yürekten vurmak 😂😂
Efe Can Aslan
Efe Can Aslan Aylar önce
Kızada maşAllah tanışaydım eğer hiç kaçırmazdım:)))
Efe Can Aslan
Efe Can Aslan 19 gün önce
@Tony Montana beklediğini bilsem giderim reis sıkıntı olmazdı:)))
Tony Montana
Tony Montana 19 gün önce
Oda seni bekliyordu reis
Recep Tayyip Bozkurt
Recep Tayyip Bozkurt Aylar önce
Yav kardeş bari böyle temiz insanları alet etmeyin ayıp yav utanıyorum
Halil Utku Gülbahar
Halil Utku Gülbahar 3 gün önce
@emine kocabiyik sende bayağı meraklisin oturup böyle şeyler izledigine göre 😎🤓
emine kocabiyik
emine kocabiyik 8 gün önce
Kızda dünden meraklı imiş böyle sorulara, kız istemese kimse onu çekemez
Fatih Isik
Fatih Isik 14 gün önce
Temiz olsa ordan o an kalkıp gider zaten oturup güle güle sünnet konusunu konuşmaz.
Para sıfırlama uzmanı
Para sıfırlama uzmanı 16 gün önce
Bu kız fenomen zaten video kurgu.
Kara
Kara 19 gün önce
Valla Ayıp
ÇAĞAN
ÇAĞAN Aylar önce
ABİ vallaha 7 kere izledim😅😅😅😅😅😅
Ömer
Ömer Aylar önce
biz erkekler ne yazıkki böyleyiz güzel bir kız gördükmü beyin anında iptal😅😅Yapilan yorumlardanda belli oluyor
Brandon Lee
Brandon Lee Aylar önce
Gerçekten kız çok güzelmiş... ALLAH sevdiğine bağışlasın 🙏
Cavansir Celalzade
Cavansir Celalzade 17 gün önce
🤣🤣🤣Helalolsun be harika mütiş
🥴Zeyçağ😩
🥴Zeyçağ😩 25 gün önce
Kızın tatlılığı,güzelliği ve kibarlığı der susarım.
Berkay kartaş
Berkay kartaş 7 gün önce
Sırf sünnet olsun diye gelirim dedi sünnet düğününe vesile olmak için inceyi iyi anlamak lazım
Mehmet Akyüz
Mehmet Akyüz Aylar önce
Bu kız için bir daha sünnet olurum lan🤣🤣🤣
Burak Bozkurt Turak
Burak Bozkurt Turak Aylar önce
Allah nazardan saklasın bu bacıyıııı mevlam kalbinden geneceni versin inşallahhh
Yeliz Arici
Yeliz Arici 7 gün önce
MasALLAH SUPAHANALLAH kız gerçekten güzel 🤲☝️
ÇARESİZLER DERNEĞİ
ÇARESİZLER DERNEĞİ Aylar önce
Bu nasıl saçma bir deney yaa soracak soru mu kalmadı Allah akıl fikir versin.
Xman Moto
Xman Moto 19 gün önce
- Kapalı kızları bu tarz çirkin işlere alet etmeyin. - Onların tesettürlerine gelecek hakaretler Yüce Dinimizin değerlerine gelmiş olur ve buna sebep olanlar da ağır vebal altına girerler. - Bu cahilliği yapmayın... - Kendinizi uçuruma atmayın... - Manevi değerlerimizle alay ettirilecek işler şaka bile olsa asla yapılmamalı, yaptırılmamalı, buna sebep olunmamalıdır.
Halil İbrahim Bülbül
Halil İbrahim Bülbül Aylar önce
İnsanın yüzünden belli olur ne olduğu..!!
Bektaş Çakar
Bektaş Çakar Aylar önce
Kız güzel eyvallah. Ama böyle birisinin kurgu bile olsa bu durumu kabul etmesi ne kadar etik peki ?
ÇARESİZLER DERNEĞİ
ÇARESİZLER DERNEĞİ Aylar önce
Katılıyorum ama her örtülü tesettürlü olmuyor maalesef.
SEDAT AŞKIN
SEDAT AŞKIN Aylar önce
Ulan böyle bir sevgilim olsun dünya kadar borcum olsun ☺️😀😀
_.soft.x.nisa_
_.soft.x.nisa_ Aylar önce
Peki abinin kızdan telefon numarası yerine Instagram istemesi ülkecek ne hale geldik
off ahh
off ahh 21 gün önce
Aynn knk😂😂
Azad Huseyinov
Azad Huseyinov Aylar önce
Bu kadar güzel kıza selam vermeye utanır insan (yanlış anlamayın saygıdan)
ABDÜLKADİR AKSAKALLI
ABDÜLKADİR AKSAKALLI Aylar önce
Yazık islamiyetin geldiği durum gerçekten inasanın kalbi kapanmalı önce normal bir çarşaflı kız evladı onu duyduktan sonra telefonu alır ve gider çünkü bahsi geçen ayıp bir durum hemde büyük ayıp bir durum
Mahir Amca
Mahir Amca Aylar önce
Örtünmek, Allah'ın, kadına bir lütfudur. Açılarak ve edep yerlerinizi başkalarına gösterek bu lütfu geri çevirmeyin. Zira açılarak medeni değil, sadece meze olursunuz.
Cansu Baytan
Cansu Baytan 7 gün önce
@İBRA ?
Herhangi Birkullanıcı
Herhangi Birkullanıcı 11 gün önce
Annen meze
İBRA
İBRA Aylar önce
Yoo kapanarak meze olursun
Mehmet Coskun
Mehmet Coskun Aylar önce
Hayatımda gördüğüm en güzel kız Allah sahibine bağışlasın
Sultan Kutluhan
Sultan Kutluhan 20 gün önce
Abi nasıl güldüm ya annem Müge Anlı'ya mı çıkacak deyince koptum çok aşırı komik🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Coolie1
Coolie1 12 gün önce
Allah'ım nazar değmesin kız çok güzel ya
Cemil Rüzgar
Cemil Rüzgar Gün önce
Kız çok tatlı valla sen hemen sünnetini ol kızı kaçırma bak sünnet düğününe de gelecek oluyor
Hakan Sülüç
Hakan Sülüç Aylar önce
Kız ne kadar da tatlı ya gelicek 🙂 Sünnet ölim seni bana alsınlar 😅
Elif
Elif 19 gün önce
Kiz gercekten cok iyi ya mukemmel
Cenk Çıban
Cenk Çıban Aylar önce
Eğer bu şakalar gerçek ise telefonlarını insanlar kolaylıkla nasıl veriyor?? Alıp kaçabilir!! Farklı amaçla konuşup telefon sahibini zora sokabilir!!! Abartıyor muyum??
Kadir ERSÖZ
Kadir ERSÖZ Aylar önce
Bi güzel dayağı yemesi lazım harbiden sünnet etmek lazım
Ustam nabıyorsun şifa dağıtıyorsun
Ustam nabıyorsun şifa dağıtıyorsun 8 gün önce
Kızı bulun 1-2 saate evleneyim hem sevap işlemiş olursunuz
CANDI ŞEHİD
CANDI ŞEHİD Aylar önce
Kiz cooooook güzel yaaaa 😊🫀 Azərbaycandan selamlar 🙂
Şəkər Cəbiyeva
Şəkər Cəbiyeva Aylar önce
Kızın gülüşü güzəlliyi😍
Pubg Lite tayfa
Pubg Lite tayfa 11 gün önce
Bayanin bir gülüşü var dünyaya bedel😍
Enes Kurudag
Enes Kurudag 10 gün önce
Kapalı bi insanı böyle paylaşmanız hiç hoş değil kardeşim
Murat Aslan
Murat Aslan Aylar önce
Gerçekten inanan var mı buna 😂
Fidan Özdemir
Fidan Özdemir 9 gün önce
Kızın güzelliği,zarifliği ve kibarlığı der susarım😍🤐
Elmeddin Babayev
Elmeddin Babayev Aylar önce
Ayıb, kızın yanıda böyle şeyler danışılmaz 😆😆😆🤣🤣😂😂😂
NEVAL KARACA
NEVAL KARACA Aylar önce
Kapalı kızın güzelliğide bir başka
DUNYADAN BIR INSAN
DUNYADAN BIR INSAN 10 gün önce
@Gulu Fariz LOL esin izin vermiyor? Cennemden de esin mi kurtaricak seni?
Para sıfırlama uzmanı
Para sıfırlama uzmanı 16 gün önce
@Gulu Fariz özelini niye burda paylaşıyorsun?, burda erkeklere yorum yazarak zaten günaha giriyorsun kapanman bir şey degiştirmez.
off ahh
off ahh 27 gün önce
@Kübra eşini dinlemek zorunda deil. Allahın emirlerine de uymak zorunda deil herşeyin bi mükafatı bide cezası vardır😏😀😂sen özgürsün
Kübra
Kübra 27 gün önce
@off ahh doğrusu olan o
off ahh
off ahh 29 gün önce
@Melek Şah Yeşilyurt doğrusu olan mı bu, yoksa ironi mi yapmak istedin. 😏
Muhammed Ali Amir
Muhammed Ali Amir Aylar önce
Abi kız kapalı ayıp evliyse kocası görse gelip seni dövmiyicek eşine kızıcak sen niye elalemle bu konuları konuşuyorsun diye yapmayın kadınlara böyle şakalar yapmayın
Muhammed
Muhammed Aylar önce
Bak bu yanlış kız izin vermemeliydi bunuda boşverek tüm erkekler yorumda güzel güzel😂😂😂bu sapkınlık ya ALLAHcc isteyin her hayrına muhtacım diyip yada dua edin işde her açık kapalı vb yani bacılarımız iyisi kötüsü giydigiyle belli olmaz 😂
memocan233
memocan233 Aylar önce
Rabbim bu bayani ne guzel yaratmiss.....
Muhsin Bey
Muhsin Bey 18 gün önce
BIR KIZIN İYİLİGİNİ BU ŞEKİL SUİSTİMAL ETMEK ŞEREFLE BAĞDAŞMAZ.
Halil Gül
Halil Gül 6 gün önce
Senin Annene vaya kız kardeşine böyle şeyler yapsalar ne kadar razı olursun
Yılmaz Gökçü
Yılmaz Gökçü Aylar önce
Aldık başımıza platonik aşkı haydaaa ne gerek vardı buna
Baran Vardar
Baran Vardar Aylar önce
Aga kapalı kızlar niye bu kadar tatlı lan
dilhun bahar
dilhun bahar 9 gün önce
Topuz ve makyaj yaparak örtündüğünü sanmak ne acayip deve hörgücü yapanların kafası eşek kafası gibidir normal bişekilde örtünmek zormu
Abdulsamed Çetin
Abdulsamed Çetin Aylar önce
"İnsan insanı kesermi ya":D
ala bs
ala bs Aylar önce
abi sen sünet oldun mu 😂😂
zish
zish 10 gün önce
-anne babamla nasıl tanıştınız? +biraz büyü izletirim evladim
Muhsin Ulusoy
Muhsin Ulusoy 5 gün önce
Ahlak ne güzel bir şey keşke yok olmasaydı
Qurban Atakişiyev
Qurban Atakişiyev Aylar önce
Abi kapalı olan bir kıza şaka yapma bənce.ALLAHIN dikkati ondadır ve senin akibetin ne olur
ali polat
ali polat 9 gün önce
Kamera daha geniş açılı olsa da iki kişiyi aynı anda kadraja alsa daha yahşi olma mı?
Selman-ı Farisi
Selman-ı Farisi Aylar önce
Bu kızın güzelliğini fark ettiyseniz demek ki örtünme eksik olmuş.
Şevval ayşe Özcan
Şevval ayşe Özcan Aylar önce
@Hatice Dereli Ben de çarşaf giyiyorum güzel kardeşim. elhamdulillah, erkekler bunun zorluğunu bilmeden konuşuyorlar. Kaçınız şalvarla cübbeyle geziyorsunuz? Kaçınız dış görünüşünüz ile islamı temsil ediyorsunuz? Kaçınız Rasulullah gibi giyiniyorsunuz? Bizleri gördüklerinde "evet bu kadın müslümandır" deniliyor. Siz nasıl ayrışıyorsunuz? Nerede başlarınızdaki takke ve sarıklarınız? O zaman konuşmayın. Sessiz olun. Sizin payınız susmaktır. Diyeceğiz.
Selman-ı Farisi
Selman-ı Farisi Aylar önce
@X O biz sustukça bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanlar çoğalıyor. Dinde yeri var mı yok mu diye değil, bana göre diye başlayan ve kendi fikirlerinin doğru olduğunu düşünenlere mi susayım. En fazla ağzını bozarsın başka bir şey yapamazsın.
Hatice Dereli
Hatice Dereli Aylar önce
@Selman-ı Farisi bakın bende çarşaf giyiyorum ve bu yorumunuz garip geldi çünkü islamda el yüz ayak kadınlara haram değil ve kadının eli yüzü açık ne var bunda ?
X O
X O Aylar önce
@Selman-ı Farisi bence sen sus. Agzimi bozmak istemiyorum. Yoluna kardesim.
Selman-ı Farisi
Selman-ı Farisi Aylar önce
@X O "Allah yüz tüylerini yolan ve yolduran kadına lanet etsin." (Buhari, 'Libas', 84; Müslim, 'Libas', 120) buradaki kasıt kaş ve kirpiklerdir. Videodaki kadın kendini güzelleştirip başka erkeklerlerin görmesini sağlamasının amacı başka ne olabilir. Namahrem diye birşey var gerçekte, bunu İslam'ı içten yaşayanları bilir.
cem göktepe
cem göktepe 4 gün önce
Bence kız aynı ekipten ve rol icabı kapanmış. Büyük oyunu bozdum😀
Eylül
Eylül 13 gün önce
sünnetin Kuran'da yazmaması dışında problem yok
Aura_X_Aurara
Aura_X_Aurara 16 gün önce
Yaa kız çok güzelll❤ keşkee bende öyle olsamğ 😍😍
Muhsin
Muhsin 18 gün önce
Abi keşke sünnet dugunun olsada gelseydi xD
Can Yılmaz
Can Yılmaz Aylar önce
sünnet olmadımı nerden görecekler diyo doru demiş çocuk
Anıl Demiralay
Anıl Demiralay Aylar önce
Kız çok tatlıymış
Hamit Taşkın
Hamit Taşkın Aylar önce
Böyle terbiyesizlik olmaz ya
ÇAPKINAVCI Maviay
ÇAPKINAVCI Maviay 27 gün önce
Aga kaçırma kızı dogal her haliyle bu kız 😉
Crnimooo
Crnimooo 8 gün önce
Ya kızcağız kırıldı 😁
Samed Yaşar
Samed Yaşar Aylar önce
Maşallah bacima saka yapmaya kiyilmaz ki😇
Muhammed Yeşildemir
Muhammed Yeşildemir 20 gün önce
Maşallah nazar değmesin inşallah
emso alp
emso alp 12 gün önce
masallah kiz kalemlen cizilmis gibi guzelligi
Uğurcan Demir
Uğurcan Demir Aylar önce
Kız gerçekten çok tatlı
can yılmaz
can yılmaz Aylar önce
Kız cenneti hedefliyor. Hatim indir öpeyim bile der. 🤣
☆ K A R A T ☆
☆ K A R A T ☆ 4 gün önce
Çarşhap Sahibi Seni Korusun Ablam ☝🤲🤲🤲
Lee Is God
Lee Is God Aylar önce
kız çok tatlı cidden
Learn the English Birmingham Accent with the Peaky Blinders.
10:20
Duy Beni 13. Bölüm Fragman
0:50
Duy Beni
görünümler 2,8 Mn
ZENGİN KÖY AĞASI OLUP İZMİR’DE PARA AVCISI KIZ TAVLAMAK
9:47
Learn Spanish with TV Shows: The Big Bang Theory
14:39
FluentU Spanish
görünümler 119 B
KÖY AĞASI OLARAK KARPUZLA KIZ TAVLAMAK ( TROLLEDİM )
10:48
Doğukan Şamiloğlu
görünümler 1,1 Mn
ZENGİN KÖY AĞASI OLUP HIYARLA KIZ TAVLAMAK
11:27
Doğukan Şamiloğlu
görünümler 2,7 Mn
Türkiye🇹🇷❤🇦🇿Azerbaycan Kardeşliği#1
2:44
Türk-Gacha Muhammet(Ara Verdi)
görünümler 13 B
Teşkilat Yeni Sezon 2. Tanıtım
1:10
Teşkilat Dizisi
görünümler 1 Mn
Çıkarın Bakalım Pantolonları 🔥​ #shorts
0:53