Emin Demir - Vay Dünya (Akustik)

  görünümler 27,547

Emin Demir

Emin Demir

3 aylar önce

Emin Demir "Vay Dünya" tüm dijital platformlarda yayında!

Spotify: esalink.de/4AEC
Apple Music: esalink.de/4AED
Deezer: esalink.de/4AEE

Söz - Müzik: Aşık Sadık Doğanay

-VAY DÜNYA - (Lyrics)

El vurup yaremi incitme tabib
Bilmem sıhhat bulmaz hicraneler var
Dert vurup da yârem eylersin derman
Her can kabul etmez viraneler var

Vay dünya dünya fanisin dünya
Vay dünya dünya yalansın dünya
Can ile cananı alansın dünya
Aşk ile pervane dönersin dünya

Dert ehli olanlar dermana gelir
Elbette arayan dermanın bulur
Sadık der ki, kimde ne var kim bilir
Geçti güzar ettim elde neler var

Emin Demir Sosyal Medya Hesapları ;
İnstagram: esalink.de/edig
Twitter: esalink.de/edtt
Facebook: esalink.de/edfb
TRshow: esalink.de/edyt

YORUMLAR: 106
Emin Demir
Emin Demir 3 aylar önce
“Türküz Türkü Çağırırız” Keyifli Dinlemeler Diliyorum
UFUK YILMAZ
UFUK YILMAZ 3 aylar önce
Ağzına yüreğine sağlık reis her daim sazınla sesinle sözlerinle yüreğimizde ayrı bir yerin var 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Emre Uğur
Emre Uğur 3 aylar önce
Neredeyse on beş yıl oldu ki sazın da sözün de duygularımıza en iyi tercüman. İyi ki varsın abi.
Elif Köşeli
Elif Köşeli 3 aylar önce
Sesinize yüreğinize sağlık harika olmuş👏👏🇹🇷🇹🇷🤘🤘
Muzaffer Sait DÖNMEZ
Muzaffer Sait DÖNMEZ 3 aylar önce
Emeğine sağlık ağam. Saza vuran ellerin dert görmesin. Var ol. 🤘
Sertaç Taşkın
Sertaç Taşkın 3 aylar önce
Türkü okumak her adamın harcı değildir Adam gibi adam yüreğine sağlık reis
Raşit Özgül
Raşit Özgül 3 aylar önce
Diline yüreğine sağlık kıymetli reisim avazın gür olsun 🇹🇷
Damla Güleç
Damla Güleç 3 aylar önce
Yüreğine diline sağlık abim her zamanki gibi muhteşem bir eserle bizimlesin. Devamını dilerim😊😇
Yılmaz Yıldız
Yılmaz Yıldız 3 aylar önce
Sesinize yüreğinize sağlık 🇹🇷🐺
mustafa esen
mustafa esen 3 aylar önce
Tebrik ederim reis çok hoş bir çalışma emeklerine sesine nefesine sazına sağlık 👏👏👏
Zübeyde Karaca
Zübeyde Karaca 3 aylar önce
Allah sesine,sazına,yüreğine kuvvet versin reis 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Oğuzhan Hesenli
Oğuzhan Hesenli 3 aylar önce
Emeğine yüreğine sağlık Reisim Başarıların daim olsun🐺🇦🇿🇹🇷
Asil Türk Kızı
Asil Türk Kızı 3 aylar önce
yüreğine sağlık reis ne güzel yorum sazın sözün daim olsun 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
serapp
serapp 3 aylar önce
Sesine yüreğine sağlık reis🇹🇷🤘🐺
Dünyaya Bir Bakış
Dünyaya Bir Bakış 3 aylar önce
Allah yolunu bahtını açık etsin güzel kardeşim yüreğine sağlık 👏
Gülşah Dumanay
Gülşah Dumanay 3 aylar önce
Sesine, yüreğine sağlık reis 🇹🇷
Nejla Akdoğan
Nejla Akdoğan 3 aylar önce
Yüreğine emeklerine sağlık kardeşim...👏👏👏🙏
GrupVOLKAN Resmi Kanalı
GrupVOLKAN Resmi Kanalı 3 aylar önce
Bütün genç kardeşlerimizin dinlemesi gereken türküler bunlar, her birini sesinden dinlemek ayrı bir lezzet ağabey. Yüreğin dert görmesin.
Burçe Bozkurt
Burçe Bozkurt 3 aylar önce
Sesine yüreğine sağlık abi🙏🏻🙏🏻
Ahmet ÖKSÜZ
Ahmet ÖKSÜZ 3 aylar önce
Yüreğine emeğine sağlık Emin Demir Kardeşim.
Ahmet Tunay Ok
Ahmet Tunay Ok 3 aylar önce
🔥🔥🔥🎶🎧🎤🪕🧿🇹🇷 Gönlüne sağlık kıymetli Emin Ozanım. Çok güzel bir çalışma olmuş, muhteşem okumuşsun, bağlamalar muhteşem...müzisyen hocalarımı tüm ekibinizi kutluyorum. Sevgiler selamlar... #avrupatürkkonfederasyon #fransatürkfederasyon 🌷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🌷
Alparslan DEMİR
Alparslan DEMİR 3 aylar önce
Guzel turkuler guzel sesle yorumlandiginda boyle güzellikler ortaya cikiyor sesine yuregine saglik
Nazan Kara
Nazan Kara 3 aylar önce
İyiki türkülerimiz var iyikide bu türküleri yorumlayan güzel insanlar var yüreğine sağlık reis 👏👏👏
MEHMET MUSTAFA ALTIOK
MEHMET MUSTAFA ALTIOK 3 aylar önce
Ağzına diline sağlık Kardeşim yine muhteşem bir çalışma olmuş.
Sadik Özen
Sadik Özen 3 aylar önce
Hay Masallah sesine kurban emin abim agizina yüregine sazina kurban 🤘🏽🇹🇷Alsdorfdan selamlar müthis olmus emegine saglik abim
Emircan Anılan
Emircan Anılan 3 aylar önce
Emeğine yüreğini sağlık reis 🤘🇹🇷
Soner Ataibiş
Soner Ataibiş 3 aylar önce
İşte bu 👏👏👏 Türküler ve özellikle deyişlerimizi güzel sesinle duymak güzel can gardaşım.
Zile KARABAĞLILAR Derneği
Zile KARABAĞLILAR Derneği 3 aylar önce
Allah hayırlı mübarek eylesin kardeşim.Diline yüreğine sağlık
Editör fü yapım
Editör fü yapım 3 aylar önce
Tebrik ediyorum 🇹🇷🇹🇷🇹🇷 Kıymetli dostum başarılarının devamını diliyorum.
Ihsan Özen
Ihsan Özen 3 aylar önce
Maşallah gardaş yüreğine sağlık 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Serhat Korkmaz
Serhat Korkmaz 3 aylar önce
Sesine yüreğine sağlik dayim başarilarin devam diliyorum 🥰🥰
mehmet yildiz
mehmet yildiz 3 aylar önce
Hay maşallah güzel kardeşim.. Yüreğine sağlık... Rabbim yolunu açık etsin. Avusturya dan selamlar saygılar..
Sarı Kırmızı
Sarı Kırmızı 3 aylar önce
Türküz türkü söyleriz diyenlere bin selam olsun yüreğine sağlık koca reis varolasın sen 🤲
Tugba Ermantas
Tugba Ermantas 3 aylar önce
Yüreğine,sazına sağlık abi.!
Ersen Doğan
Ersen Doğan 3 aylar önce
Diline sağlık ağabey 🇹🇷✊🏻
Ali Özcan
Ali Özcan 3 aylar önce
Abim sesine gönlüne sağlık
Mehmet Eren Oner
Mehmet Eren Oner 3 aylar önce
Emeğine yüreğini sağlık ağabeyim tohatın gururu👑
Elmar Alizade
Elmar Alizade 3 aylar önce
Ağzına yüreğine sağlık abi, Hayırlı olsun İnşAllah 🙏😀
Nejat DOĞAN
Nejat DOĞAN 3 aylar önce
Yüreğine sağlık reisim,yine muhteşemsin 👏👏👏
Kızıl Elma
Kızıl Elma 3 aylar önce
Çok güzel çalışma emeğine sağlık reis dinleyeni bol olsun 🐺
Ceylan Ayaz
Ceylan Ayaz 3 aylar önce
Sesine sağlık abi 👏👏💕
Kenan Yemenicioğlu
Kenan Yemenicioğlu 3 aylar önce
Kıymetli abim yeni çalışman, her zaman ki gibi harika olmuş başarıların daim olsun abicim.
Veysel Uzgur
Veysel Uzgur 3 aylar önce
Ülküdaşlarım selamünaleyküm emin abim ne yapıyorsun hayırlı uğurlu olsun Rabbim kolaylık versin 🐺🇹🇷🤘🇦🇿 Varolsun ne mutlu türküm Diyene
Aytekin Savas
Aytekin Savas 3 aylar önce
Yorumuna emeğine sağlık Can Ozanım 🇹🇷🇹🇷👏👏👏
Kaan Mehmet Tarhan
Kaan Mehmet Tarhan 3 aylar önce
Emin baba iyi ki varsin. Ağzına yüreğine sağlık
Osman Şeker
Osman Şeker 3 aylar önce
agzina yuregine saglik kardesim
Fikri Cankaya
Fikri Cankaya 3 aylar önce
Reis canını yerim ne güzel adamsın sen ne güzel yorumlamışsın nefesine sağlık,Allah sazına,yüreğine,nefesine güç kuvvet versin başarıların daim olsun 👏👏👏
Gulay Yildirim
Gulay Yildirim 3 aylar önce
Her Dayim varolun sesinize Ömrünüze bereket
Alfa
Alfa 3 aylar önce
Hayırlı olsun abi MaşAllah agzına güregine sağlık.
Elnur Arazlı
Elnur Arazlı 3 aylar önce
Ureqine saqlık qardas 🇦🇿🇹🇷
Yunus YILDIRIM
Yunus YILDIRIM 3 aylar önce
Allah hayırlı eylesin reis Çok güzel olmuş emeğine sağlık
İlyas Öztürk
İlyas Öztürk 3 aylar önce
Diline yüreğine sağlık Ağabey, vay dünya..
İlyas Öztürk
İlyas Öztürk 3 aylar önce
@MIDNIGHT WOLF 😎 Eyvallah
MIDNIGHT WOLF
MIDNIGHT WOLF 3 aylar önce
Sende iyisin Gardaslik :-)
Asilkan İdris Sünbül
Asilkan İdris Sünbül 3 aylar önce
Emeğine, sesine sağlık. Çok güzel..!
Burhan Karabağ
Burhan Karabağ 3 aylar önce
Gardaşım yüreğine sağlık gururumuzsun 🤘
gökhan seyhan
gökhan seyhan 3 aylar önce
Ağzına, yüreğine sazına sağlık ağabeyim
MIDNIGHT WOLF
MIDNIGHT WOLF 3 aylar önce
Eyvallah Emin Gardasim Allaha Emanet Ol
Celil Demirci
Celil Demirci 3 aylar önce
Çok keyifli muhteşem olmuş reis nefesine sağlık
Mustafa Şahmurat
Mustafa Şahmurat 3 aylar önce
Reis hayırlı olsun. Emeğine ve sazına sağlık, muhteşem olmuş.
Enderhan C
Enderhan C 3 aylar önce
Yeni calisman hayirlara vesile olsun Reis. Hak ettigi degerli gormesi dilegiyle.. Hayirli olsun!
Erkan Şimşek
Erkan Şimşek 3 aylar önce
Sazı güzel sözü güzel emin reisim yüreğine sağlık 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Burçların tepkileri #shorts
0:59
MorKomedyen
görünümler 98 B
Cengiz Özkan - En çok dinlenen 10
47:50
Faik Taş
görünümler 845 B
Emin Demir "KURT DURUŞU"  (Orjinal Klip)
5:22
Emin Demir
görünümler 63 B
Mustafa ÖZARSLAN - Vay Dünya
3:12
Mustafa Özarslan Official
görünümler 19 B
Akşam Olur Karanlığa Kalırsın (feat. Cem Adrian)
5:06
Zeynep Karababa - Topic
görünümler 3 Mn
Tufan Altaş(Neşet Ertaş)-Vay Vay Dünya
7:33
Salih Gültekin
görünümler 345 B
Uyur İdik
4:08
DanielleRafielle
görünümler 33 B
Shawty
2:05
yagiz kumsal - Topic
görünümler 587 B
Tan Taşçı - Gayrı (Resmi Video Klip)
3:33
Tan Taşçı
görünümler 1,7 Mn
Sıla - velhasıl
3:05
Sıla Gençoğlu
görünümler 2,9 Mn
Canfeza - Çöl
5:13
Canfeza
görünümler 125 B
Sefo - Tutsak (prod. by Aerro)
3:03
Sefo
görünümler 11 Mn