25.000TL Elektrikli Araba VS. 1.500.000TL Elektrikli Araba! (

  görünümler 8,053,189

Orkun Işıtmak

Yıl önce

25.000TL Elektrikli Araba VS. 1.500.000TL Elektrikli Araba! ( )
Yuki , Renault Twizy ve Tesla Model X inceliyor ve karşılaştırıyoruz!
Orkun Işıtmak
orkunisitmak

Reklam & İşbirlikleri:
www.orkunisitmak.com

Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A

YORUMLAR
Ayse Codar
Ayse Codar 6 saatler önce
2. Müqq
Berat Aytekin
Berat Aytekin Gün önce
17:04 de orkun hayalini kurduğu arabayla beraber başka bir araç içinde trafikte
BİLMENDE FAYDAVAR
BİLMENDE FAYDAVAR Gün önce
38:36 birazdan tavla oynarlar diye bekledim bu nasıl birşeydir yahu :)
Nurcan Tozmaz
Nurcan Tozmaz Gün önce
tofaş yüze takar geçer
KADİR ERBARAN
KADİR ERBARAN 3 gün önce
😂😂😂😂😂
Yasincan GÜNDOĞDU
Yasincan GÜNDOĞDU 3 gün önce
renault sevenler +1 leyin
Emin Mutlu
Emin Mutlu 3 gün önce
arkadaşlar ilk baştAKİ ARABA ÇOK KÜÇÜK DEĞİLMİ
BATIN YİĞİT KAYA
BATIN YİĞİT KAYA 4 gün önce
17:04 yandababası var
SERVET AKPUNAR
SERVET AKPUNAR 4 gün önce
İstediğini öven, istemediğini geren saçma sapan tanıtımlarından sadece birisi
Batuhan Aydın HD
Batuhan Aydın HD 5 gün önce
ewgal raptor niye bakamdın
ROBLOX - EMRE RBLE
ROBLOX - EMRE RBLE 5 gün önce
Yuki okula zorla hötürülen öğrenci,Teslada okula kendi isteğiyle "Ödev vardı hocam" diyen öğrenci yaaaa😂😂😂😂😂😂😂😂
Emir Sezai Zengin
Emir Sezai Zengin 7 gün önce
Abi 40 la giden arabaya ne gerek var kemere
Diren Deniz
Diren Deniz 7 gün önce
Teslada arkadan videoya çekiyorlar
wolwe
wolwe 8 gün önce
Abi keşke İzmire gitmişken bucada bi tanışsak bee
ÇİFTE EĞLENCE
ÇİFTE EĞLENCE 10 gün önce
Biz 97 bine 5 kişilik araba aldık adamlar 90 bine iki kişilik alıyor. Orkun kazık yemişsin
Can AKBIYIK
Can AKBIYIK 10 gün önce
Ben valla en çok renoyu yani yukinin babasını beğendim büyünce o arabayı alcam daha 2. sınıfım ama okulda arada videodaki reno'nun aynısını görüyorum herkese iyi günler dilerim. Bye :D
Uchiha Naruto
Uchiha Naruto 6 gün önce
Sen büyüyene kadar o araba 300 k olur 😀
Uchiha Naruto
Uchiha Naruto 6 gün önce
Dsvsv
bahar mutlu aygoren
bahar mutlu aygoren 12 gün önce
17:04 de tesla gecmesi yuh be
Yiğit Efe Güven
Yiğit Efe Güven 12 gün önce
sürreya bey tam bir istanbul beyfendisi ya
arda önder
arda önder 13 gün önce
17:02 de yandan gecen teslanın shibine bakın :)))))))))))))))
Emirhan Arslan
Emirhan Arslan 14 gün önce
abi biz 2. ele aldık 26 bin tl ye hyundai valla mis gibi araba ama o arabaya deymez
BEROLAYN
BEROLAYN 14 gün önce
Bize destek olan yok ki be agaa bi destek olun ya 🙄
Berkay Karpuz
Berkay Karpuz 15 gün önce
bende iskenderun gürsel
Tost
Tost 16 gün önce
Yukinin olduğu bayi benim dans okulumdu 😉
iOzoStrqfe
iOzoStrqfe 17 gün önce
Vallahi teslanın ön bagajinda aglamaya hazirim
Adnan Kazan
Adnan Kazan 17 gün önce
17:02 yandan tesla geçmesi
Deep One
Deep One 19 gün önce
En fazla 5 sene kaldı bir anda öyle ucuza öyle elektirikli araçlar gelecekki tıpkı iphone çıkmasıyla tüm piyasayı ele geçirip devedişi gibi markaları nokia ericson vs silip süpürüp tarihe gömmesi gibi elimizdeki benzinli arabaları hurdacılara satacağız yada kırsala.. öyle bir yıl yaşayacağızki çok yakında hepimiz bu değişime tanık olacağız elimizdeki 300-500 binlik araçlar malesef çöp olacaklar o gün gelmeden bir elektrikliye geçeceğim o günün şafağı görünüyor artık..vw 2030 a kadar içtenyanmalı motorlu araç üretimini durdurup komple elektirikli üteteceğini çoktan duyurdu..mercedes tüm serilerinin elektiriklilerini 2022 2025 arası çıkartıyor hemde benzinli modellerinin yarı fiyatına.. Artık gelmekte olanı körler görüyor
Ali Krak
Ali Krak 19 gün önce
Martı daha hızlıdır yukiden
Fatih Mehmet Kaya
Fatih Mehmet Kaya 19 gün önce
Fatih Mehmet kaya gel lütfen
Sevilen Adam
Sevilen Adam 20 gün önce
Video güzel olmuş orkun abi
M GUNEY
M GUNEY 20 gün önce
herkes tesla çok güzel mükemmel demiş evet son teknoloji ve çok akıllı lakin geleceğe yön veren adamlar insanların özgürlüğünü satın almak istiyor senin nerde olduğunu biliyor ve kontrol edebiliyor gözetim altındasın bunun bu yanı da düşünülmeli
TR_Hyper
TR_Hyper 20 gün önce
17:03 yandan tesla geçiyor
BiloBeyk
BiloBeyk 21 gün önce
19:38 Tokyo orkun
CAN_axelis ve muhtişimkorsan
CAN_axelis ve muhtişimkorsan 21 gün önce
Ben olsam ferrari alırım
Mehmet halis Boyacıoğlu
Mehmet halis Boyacıoğlu 22 gün önce
Twizy o zaman 90bin TL şimdi 191 bin tl
Sevinc Seferova
Sevinc Seferova 22 gün önce
abi 17:00 da yanın nan tesla geçti
Emir kerem Tuncay
Emir kerem Tuncay 23 gün önce
Anaaaaam bizim ora burası aaaaww
Dervizy
Dervizy 23 gün önce
Yeni çıkan kara düzen motorlarin üzerine yapılmış bir araba kaplamasi var. İçindeki motoru üstü kapalı olmayan haliyle eskiden 3000 şu an 7000 e elde edebilirsiniz. Şimdi orkunun sürüş sırasında yaptığı hatalari soyliyeceğim , hizli giderken bir anda durduramazsin o aracı lastikleri ince olduğu için yanar çok kolay şekilde ve hızlı patliyor sıcak görünce , ve de altta kol dediğin asıl adı Takviye olan kolu yokuşları çıktıktan sonra geri indirmelisin normal haline yoksa çarklari zorlar ve takviye şarjı 2-3X daha fazla tüketiyor. Düz yolda açmamalısın. Ek olarak yolcular binmiş olsaydı o yokuşu çıkardın yine çünkü takviye çok güçlü ben toplam 350 kilo ile çıktım denedim yani :). Ek olarak el freni , ayak frenine kıyasla daha hızlı yavaşlatır fakat el freni çok fazla kullanmamani tavsiye ederim çekerken bi bakmişsin ölmüşsün.. :)
Emre
Emre 24 gün önce
17:02 Yanından Tesla Geçiyor 😂
Bugra Bedir
Bugra Bedir 24 gün önce
Kanka taycan vardı ona da baksaydın
Semih Sarı
Semih Sarı 25 gün önce
17:02 de Tesla gecmesi
Rüzgar Kuzey Ocak
Rüzgar Kuzey Ocak 26 gün önce
17:05 tesla
Omer Agasiyev
Omer Agasiyev 27 gün önce
26:39 "VOLVO" bunu beyenmedi😀
Ani Ani
Ani Ani 28 gün önce
Hayatımda senin kadar çok konuşan insan görmedim ve boş
Faiq A
Faiq A 29 gün önce
36:56 gülmekten yırtıldım
Emre ünlü
Emre ünlü Aylar önce
sürmüş kadar hissettim gerçekten param olsa hiç düşünmeden alırım Orkun'a teşekkürler böyle videoları bize sunduğu için :)
Mercan Can
Mercan Can Aylar önce
Peki ya 17:03 te arkadaki tesla selam aleyküm yaptı
İsimsiz • 8 yıl önce
İsimsiz • 8 yıl önce Aylar önce
Abi biz 30 saniye sonra görüyoruz ama süremiyoruz😁
Frasier C-ops
Frasier C-ops Aylar önce
8.4 dislike benzinli araba üreten şirketler
ehe
ehe Aylar önce
Orkunun eniştesine abi demesi
havalı şeytan
havalı şeytan Aylar önce
100b e git afrika tvin 2020 al
MUHAMMET ALİ Karaman
MUHAMMET ALİ Karaman Aylar önce
17.04 de yanında tesla geçiyo orkun abi sorsaydın çekim yapabilirmiyiz diye ghfhdr
Səbuhi
Səbuhi Aylar önce
Oh good
çınar günay
çınar günay Aylar önce
17:08 yandan tesla geçmesi
alevesen esendemir
alevesen esendemir Aylar önce
korona dokunca mı bulaşıyor soluyunca mı :D ulen kutunun içinde oturuyorsun zaten
alevesen esendemir
alevesen esendemir Aylar önce
dostum saçmalayıp durma sen 26 bin tl ye alıyorsun :D ne malzeme kalitesi aloooovvvv :D
Özlü sözleri değiştiren Şahıs
Özlü sözleri değiştiren Şahıs Aylar önce
17:07 Bir Tesla var
Hüseyin Pabuçcu
Hüseyin Pabuçcu Aylar önce
Tesla full otonomda İzmir'de beyni yanar sağdan soldan sıkıştırırlar
Murat cakir
Murat cakir Aylar önce
17.03 tesla
KarahanBey1
KarahanBey1 Aylar önce
12:50 Kapının isminin türkçe karşılığı Lambo kapısı nasıl 1 arabada olabilir sadece :D
KarahanBey1
KarahanBey1 Aylar önce
23:55 Kendin de demişsin başkan :F
Ceyhun Sema
Ceyhun Sema Aylar önce
17:09 eniştesi yandan teslayla mı geçti??
Aziz Selvi
Aziz Selvi Aylar önce
Abi bizim mahallenin önünden geçtin
Ayfer Çelik baştan
Ayfer Çelik baştan Aylar önce
Yandan tesla geçti
Kenan Kral
Kenan Kral Aylar önce
17:05 yanından tesla geçiyor
Sinan Gul
Sinan Gul Aylar önce
Scoter çıkar olum oraları
Ayşegül Öcalan
Ayşegül Öcalan Aylar önce
Gülme krizine girdim bu ne ya 🤣
Baskın Erkek
Baskın Erkek Aylar önce
Orkun ısıtmak dokuz milyon abone yapmışsın ama gariban kalmışsın be arkadaş, hiç bir şey anlamadım, para kazanmiyormusun sen bu durumdan be adam...
Baskın Erkek
Baskın Erkek Aylar önce
Yuki ne rezil bir araba uretmissin 😁😁😁
Irfan çağlar
Irfan çağlar Aylar önce
Çocuk gibisin büyümemişsin
ROCK SAÇLI ADAM (ROBLOX)
ROCK SAÇLI ADAM (ROBLOX) Aylar önce
Abi yandaki tiwizy seni fotoğraf çekiyordu
TEKCellat
TEKCellat Aylar önce
ucuz orta pahlı telefon yapsan apii
Bilal Aydın
Bilal Aydın Aylar önce
Eniştesinde DOBLO OLANLARI GÖREYİM
Napim napim
Napim napim Aylar önce
Ben bb. V bm beBn bb bn en Cb nbb b
Tatmak bizden
Tatmak bizden Aylar önce
25000 tl olan araca bu videodan sonra zam mı geldi yoksa indirim mi yapıldı bilemeyeceğim artık indirim olmuş olabilir bu kadar kusur bulunduktan sonra ama orkun haklı
Emir Yalçındağ
Emir Yalçındağ Aylar önce
17:03 tesla
Emin Eymen
Emin Eymen Aylar önce
Direk Tesla bölümüne atlayan -me +1
Özgür Yılmaz
Özgür Yılmaz Aylar önce
25 bin TL lik arabayı 1.5milyon TL lik araçla karşılaştırmak! 🤣 😂 🤣 Biriyle kaza yapsan zararın 25 bin diğerinle tahmin bile edemiyorum. 🤣😂🤣😂
Hüseyin Efe
Hüseyin Efe Aylar önce
25 değil 26 bin
Seyhun Ozturk
Seyhun Ozturk Aylar önce
Tesla hissesi toplayın arkadaslar.
Halil Danis
Halil Danis Aylar önce
daha isini sn yap rahat cikmasi icin koltugun yanindakini cek salak lasmanin anlami yok
Lego Mucidi KAYA
Lego Mucidi KAYA Aylar önce
Twingo alın bu paraya
İsmayıl Hüseynov
İsmayıl Hüseynov Aylar önce
Abi mən araba düzəltsəm yukıdən yaxşı olar o nə arabadı
Ahmet Avcı
Ahmet Avcı Aylar önce
Abi Renault iley Ken yanından teala geçiyor aq
Dark BG
Dark BG Aylar önce
18:00 ( çok güldüm yaa ) adamın ağzı açık kaldı
Əhməd
Əhməd Aylar önce
19:38
Deniz aras Türkan
Deniz aras Türkan Aylar önce
17:05 yandan tesla geçti
Deniz aras Türkan
Deniz aras Türkan Aylar önce
Venolt tü sürerken
Deniz aras Türkan
Deniz aras Türkan Aylar önce
Abi orda bi tane tesla vardı
dinoxking
dinoxking Aylar önce
17:04 orkunun en son kullanacağı aracın siyahı
Doruk Paşa
Doruk Paşa Aylar önce
17:03 kadraja teala girer
Doruk Paşa
Doruk Paşa Aylar önce
17:03 kadraja teala girer
Baran Kütüçü
Baran Kütüçü Aylar önce
39:48 sen o kadar teslaya para ver yandaki jaguar gayış gibi dursun
Pro Efe 13
Pro Efe 13 Aylar önce
22:07 gözlerim kamaşıyor bizim kia ceedimiz var 2015 model adamın teslaaaaaa 2. el kia ceed ne ya
Pro Efe 13
Pro Efe 13 Aylar önce
benim eniştemin şu an 200000 ile 400000 arası opel astrası var 260 kmh benim enişteminde ismi süreyyadır o eniştenin teslası var
Pro Efe 13
Pro Efe 13 Aylar önce
yuki babannemin annesinden daha yavaş
Pro Efe 13
Pro Efe 13 Aylar önce
millet audi mercedes sürüyo biz 235000 liralık kia ile 25 bin liralık anadol sürüyo
Pro Efe 13
Pro Efe 13 Aylar önce
Kardeşim ya eskiden radyolar 100 liraya satılıyodu ona pahalı deniliyodu şimdi 100 lira ucuz 100000 lira pahalı bu ne ya
Remzi Stars
Remzi Stars Aylar önce
millet ford olıyo biz dobloyla ölüyoz
Qumru Hesenzade
Qumru Hesenzade Aylar önce
Abi sen 2 arabayi sürdükde yanindan tesla kecti siyah
Berkay Işık
Berkay Işık Aylar önce
7 milyon hadi canım hahahah orda koptum😂😂
ZeuS ~°AhmeT
ZeuS ~°AhmeT Aylar önce
24:00 winks ananın guluşuyleee😅😅
1 GÜNLÜĞÜNE HAVAALANI ÇALIŞANI OLDUM!
23:09
Orkun Işıtmak
görünümler 3 Mn
AÇ SUSUZ KARDA HAYATTA KALMAK!
25:17
Orkun Işıtmak
görünümler 4 Mn
SQUİD GAME FUTBOL OYUNLARI !?
19:21
Nevzat Özkur
görünümler 137 B
Emanet | 230. Bölüm
1:10:44
Emanet Dizisi
görünümler 294 B
Worlds 2021 Grup Aşaması: 7. Gün - D Grubu
9:48:50
Old Soviet motorcycle full Restoration
34:59
Great idea
görünümler 50 Mn
FERRARİ İLE TAKSİCİLİK!
26:21
Orkun Işıtmak
görünümler 6 Mn
700TL Bisiklet vs. 140.000TL Bisiklet! (#SonradanGörme)
24:04
KÖPEK BALIĞI YAKALADIM!
18:26
Orkun Işıtmak
görünümler 906 B
3 TL Pilav vs. 4.000 TL Pilav! (#SonradanGörme)
21:00
Orkun Işıtmak
görünümler 4 Mn
Rusted Railway Track Forged into a Beautiful KATANA
16:58
50.000TL Drift vs. 2.000.000TL Drift (#SonradanGörme)
21:11
YİYOSA BİLME!! Ultra Cezalı Bilgi Yarışması!
32:03
SQUİD GAME FUTBOL OYUNLARI !?
19:21
Nevzat Özkur
görünümler 137 B
Emanet | 230. Bölüm
1:10:44
Emanet Dizisi
görünümler 294 B
Worlds 2021 Grup Aşaması: 7. Gün - D Grubu
9:48:50
Kız Arkadaşla Squid Game Oynamak!
0:56
Halil İbrahim Göker
görünümler 2,9 Mn
Güldür Güldür Show - 277.Bölüm (Yeni Sezon)
2:4:45
Güldür Güldür
görünümler 661 B
Emanet | 230. Bölüm
1:10:44
Emanet Dizisi
görünümler 294 B
Masumlar Apartmanı 43. Bölüm Fragmanı
1:06
Masumlar Apartmanı
görünümler 1,9 Mn