Cam Tavanlar 6. Bölüm

  görünümler 2,569,550

Cam Tavanlar

2 aylar önce

Cam Tavanlar'a Abone Olmak İçin → bit.ly/CT-OJO

‘CAM TAVANLAR’DA CEM VE LEYLA AŞKINA ŞOKE EDİCİ SÜRPRİZ!

LEYLA VE SUNA KARŞI KARŞIYA

Show TV'de ekrana gelen, Ojo Pictures imzalı sevilen dizi ‘Cam Tavanlar’ın dün akşam yayınlanan yeni bölümünde Suna, sürpriz dönüşüyle Leyla ve Cem'in hayatında bomba etkisi yarattı. Suna'nın gelişinin Leyla ve Cem aşkını nasıl etkileyeceği merak konusu oldu.

Show TV'nin Ojo Pictures imzalı beğeniyle izlenen dizisi 'Cam Tavanlar'ın dün akşam yayınlanan altıncı bölümünde Cem ve Leyla'nın aşkı alevlenirken Suna'nın gelişi büyük bir şok yarattı. Cem'e sürpriz yapmak için rezidansa gelen Suna, burada Leyla ile karşılaştı. Cem'e aşkını itiraf eden Leyla heyecanla onu beklerken karşısında Suna'yı görünce şaşkınlık yaşadı. Suna'yı karşısında gören ve duydukları karşısında ne yapacağını bilemeyen Leyla'nın aklında soru işaretleri oluşurken Suna, Cem'in anahtarlarını alarak evine çıktı.

Suna Etkisi Başladı;
trshow.info/watch/rNxJoB6pYS4/video.html

Suna'nın gelişinden rahatsız olan Leyla, Cem'i umutla beklemeye devam etti. Eğer Cem söz verdiği gibi gelirse Leyla, Cem'in aşkından emin olacaktı. Cem ise döndüğünde evinde Suna'yı görünce şoke oldu. Hızla Leyla'ya gitmek isteyen Cem, bu sefer de gelen bir iş telefonu yüzünden gidemedi. Umutla Cem'i bekleyen Leyla'nın finalde kapısı çaldı ancak gelen kişi Cem değil Suna'ydı.

İşte o anlar;
trshow.info/watch/rDgkG2WK2co/video.html

CEM'İN BÜYÜK HAYAL KIRIKLIĞI

Cem ile İskender arasında bir seçim yapmak zorunda kalan Leyla, Cem'i dinlemeden İskender'in aracına binerek büyük bir şaşkınlık yarattı. Leyla'nın tercihini yaptığını düşünen Cem, büyük bir hayal kırıklığı yaşadı. İskender'i seçen Leyla ise çok geçmeden yaptığının farkına vararak aracı durdurdu ve İskender'e açıkça birlikte olmayacaklarını ifade etti. Leyla'dan aşkına karşılık bulamayan İskender, izne çıkarak uzaklaşmaya karar verdi.

Kalp Kırıklığı;
trshow.info/watch/eFOkVIKIeBU/video.html

LUJURIA EKİBİNİN KAMP MACERASI

Lujuria ekibinin çıktığı eğlence ve macera dolu "Eşsiz Lezzetler Festivali" bu bölümde seyirciye keyif dolu anlar yaşattı. Ekip, festival için gittikleri otelde yaşanan bir sorun nedeniyle boş oda bulamadı. Leyla, Şinasi, Süreyya ve Aylin çaresizce ne yapacaklarını düşünürken yardımlarına Cem yetişti. Bir arkadaşının kamp yerini ayarlayan Cem, herkese çadır kurdurttu. Kendisi de otelde kalamayan Cem'in kamp alanında kalması, Leyla'yı mutlu etti. Cem'e olan aşkına karşı koyamayan Leyla, sürekli onun yanında oldu. Eşsiz lezzetleri tadan ekibin ormanda yaşadıkları maceralar yüzleri güldürdü. Şinasi, Süreyya ve Aylin ormanda kaybolurken Şinasi'nin yaşadığı korku ve panik herkese zor anlar yaşattı.

Yöresel Tatlar Festivali;
trshow.info/watch/k_q5wJHd7IU/video.html

LEYLA'DAN AŞK İTİRAFI!

Cem'i aklından çıkaramayan ve onun da artık kendisini sevdiğinden emin olan Leyla, sonunda aşkını itiraf etti. Cem, Leyla'nın itirafı karşısında büyük bir şaşkınlık ve mutluluk yaşadı. İki aşığın öpüşeceği o büyülü an, Aylin'in gelişiyle bozuldu ancak Leyla, evde kaldıkları yerden devam etmeyi teklif etti. Bunun üzerine ikili evde buluşmak için sözleşti ve heyecanla kavuşma zamanı için geri sayıma başladı.

Büyük İtiraf;
trshow.info/watch/O61s67ypSnQ/video.html

Cam Tavanlar 6. Bölüm Basın Özeti

Kavuşma zamanı!
Bu bölüm aşkta yeni bir perde açılıyor. Leyla nihayet Cem’e olan aşkını itiraf ediyor ve açık teklif yapıyor. İkili kanatlanıyor.
Bütün ekip cümbür cemaat yemek festivalinde… İştah açıcı yemeklere, aşkın lezzeti ekleniyor. Cem ve Leyla’nın aşkı yükselirken; Şinasi, Aylin ve Süreyya hayatlarının macerasını yaşıyor. Bir de Suna var tabii… Dünyamıza bomba gibi bir giriş yapıyor. Bakalım patlattığı bombanın etkisi ne olacak?

YAPIM: OJO PICTURES
YAPIMCILAR: KEREM ÇATAY - ÖMER ÖZGÜNER
KANAL: SHOW TV
YÖNETMEN: FEHMİ ÖZTÜRK
SENARYO: MERİÇ ACEMİ

OYUNCULAR:
Leyla: BENSU SORAL
Cem: KUBİLAY AKA
Süreyya: HATİCE ASLAN
Şinasi: AHMET MELİH YILMAZ
İskender: UTKU ATEŞ
Aylin: BERİL KAYAR
Suna: ŞİFANUR GÜL
Teyfik Kumcu: CEVDET ARICILAR
İnci: AYTEN SOYKÖK
Haldun: MEHMET BİLGE ASLAN
Emre: AZİZ CANER İNAN
Levent Kumcu: ALPER KUT
Cemal : İSMAİL KARAGÖZ
Mükerrem (Mükü) : GİZEM ERDEM
Gülten: ŞEHNAZ BÖLEN TAFTALI
Ziya: AYHAN IŞIK
Kamil: MURAT ERGÜR

YORUMLAR
kartal yuvası
kartal yuvası 4 gün önce
Çukurun portakalı cam tavanların elması
BELİS ECRİN DEMİRER
BELİS ECRİN DEMİRER 13 gün önce
Şişonun ben inecem demesine bayıldım
elefnur .1
elefnur .1 22 gün önce
Şinasi senden soğudum askim ağzına çakasım var çok drama quensin
Bahar SOYSAL
Bahar SOYSAL 24 gün önce
Peki Leyla'nın her seferinde Cem'e güzel bişi dedikten sonra "yani" diye düzeltmesi 😂😂
Pınar Özek
Pınar Özek Aylar önce
Yeminle artık Leyla nin hareketlerinden daral geldi bölüm başından saçmaladı bırakıyorum izleyemeyecem artık
Aysel Hüseynova
Aysel Hüseynova Aylar önce
En sevdiğim oyuncu Şinasi
Aysel Hüseynova
Aysel Hüseynova Aylar önce
Şinasinin tuzağa düşmesi😄😅😁😂
Aysha Alaybani
Aysha Alaybani Aylar önce
1:44:17 müzik harika 🥺 adı ne?
KANAL
KANAL Aylar önce
Yorumda Şinasi filimde Şinasi bıkdım
Aysen Ibadova
Aysen Ibadova Aylar önce
Ya benim yapimciya bu sorum olucak.ya bu kadar güzel dizi quruyur ama bu kadar çabuk bitiyiriyor.😭😭😭
sabahat e
sabahat e Aylar önce
Dizinin ismi şinasi olmasi lazim Basroller ortada yok 😂😂
little black stars
little black stars Aylar önce
Bu tatlı küçük yalancılardaki göl değil mi leylayı gölün önünde görünce tky'deki göle girişi geldi aklıma kimse farketmedi mi? Diziyi bilen var mı? Ben mi benzettim ya da?
İrem Küçükali
İrem Küçükali Aylar önce
11:50 şu mopu bu çamaşır suyuna koysaydınız o nasıl bi pisliktir ya sürdüğü yeri pisletir
Sıla Şenel
Sıla Şenel Aylar önce
Ooof çok sıktı ama yaa şu ikiliyi sadece 1 dakika görebiliyoruz
Elifravza Oztas
Elifravza Oztas Aylar önce
Hepsinin bı anda kaybolması gerçekten çok sacma
Ü. Bzkrt
Ü. Bzkrt Aylar önce
Ne kadar rahatsız edici müzikler ne kadar uzun bakışmalar saçma sapan ettiniz diziyi tutmayacak başından belli
My Life
My Life Aylar önce
Dizide en çok soylenen isim Şinasi
Elekberli Efsane
Elekberli Efsane Aylar önce
Şinasinin kazası Yamaçın çukuru))
Ilknur Palminha
Ilknur Palminha Aylar önce
Abartili karakterlerin bos geyikleri panikleri.. bo bolum cok sıkıcıydı. Salak bir yaz dizisi oldu iyice. Izlemeyi birakiyorum
Büşra a
Büşra a Aylar önce
Şinasi oyunculuğunu abartmamız gerekiyorr ahsjjkk
Ивошь УЗУР
Ивошь УЗУР Aylar önce
Şinasi basrol oldu,,,,filmin konusu elma🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ивошь УЗУР
Ивошь УЗУР Aylar önce
Ya fazla geldibu şinami ve kedili kadın basrolleri leylay Cem aşkını bize yansitin milletin ihtiyacı varsevgiye onlar çok uyumlu Cem cok güzel bakıyor içim gidiyor,,,rakip intikam üçüncü şahıslar olması lütfen senarist dizi reytingi duşmüş
Elen Akyürek
Elen Akyürek Aylar önce
Şinasinin düşüşü😂😂
Metanet Babazade
Metanet Babazade Aylar önce
Ya Şinansi çoox komik yaaaa😂😂😂😂
Sevinc Ağayeva
Sevinc Ağayeva Aylar önce
Şinasi mohtesem xarakter idi .Ne gozel uzumuz gulurdu dizi sayesinde😂😂0
Sevinc Ağayeva
Sevinc Ağayeva Aylar önce
Gozel diziydi bitirdiler zehlem gedir şoutv den butun gozel sheylwri bitirir
Su Ayyıldız
Su Ayyıldız Aylar önce
Doğunun parisi Gaziantep değil Diyarbakır. Bu konuda tartışmaya kapalı😂
slimsuhedy
slimsuhedy Aylar önce
böyle saçma ve boş bir bölüm görmedim 10 gündür bitirmeye çalışıyorum
Mehmet Ali Noyan
Mehmet Ali Noyan Aylar önce
86yuuu7nnkpUnutulmaz Unutulmaz
Duygu Duygu
Duygu Duygu Aylar önce
YAAA CEMAAALLL ÜZÜMLÜÜÜ KEKKİİMMMMMM
c
c Aylar önce
Sinasi cok sinirbozucu
Abidin Aykul
Abidin Aykul Aylar önce
Şarkıda çok güzel bir seçim yapmışlar
Гунай Гусейнова
Гунай Гусейнова Aylar önce
Super dizi sevgi dolu
Yasemin Develi
Yasemin Develi Aylar önce
Yaaaa nolur Şinasiyi bütün dizilerde oynatın çok komik kahkahalara boğuyo beni hep 🤗🤗🤗
Asley
Asley Aylar önce
herkes gelip cemale dert yanıyor, kimse de bir şey anlatmıyor çok yazık cidden aöşdıpplhjcghuıeoplğ
Ezgi Greven
Ezgi Greven Aylar önce
Abartmayin su sinasi tipitipi ya.🤮🤮
Emine Zasin
Emine Zasin Aylar önce
Çift birbirine çok yakışıyor ama konu çok bayık
Adriana Rujinsky
Adriana Rujinsky Aylar önce
Por favor en español
sarrikedi
sarrikedi Aylar önce
Haldunun iyi bir derse ihtiyaci Var Leyla gununu gostersin ona. Sinasiyi çok bagrinip durmasina ragmen seviyorum . Leyla île Cem tartismasiz harika lar. I Sureyya ise number 1. Basarilar hepinize seviyrm bu diziyi..
Fidan Seyidova
Fidan Seyidova Aylar önce
Sinasiye bayilanlar🤩
Əliyeva Aydan
Əliyeva Aydan Aylar önce
AY ŞINASI AYNI BENNN😂
Eda Zaxoy
Eda Zaxoy Aylar önce
Leyla😍cem❤
Essie
Essie Aylar önce
Leyla really! you have no right to offer other people's apartment keys.
Mehmet Karagöz
Mehmet Karagöz Aylar önce
Neymiş aşkmış yaşadgmız bu dünyada aşk diye bişey yok para diye bişey var paran varsa aşkında olur mutlulugnda olur şimdikı insanlar aşka degl cüzdanın kalınlıgına bakıyor o yüzden aşka inanmıyorum
İlayda
İlayda Aylar önce
Şinasiyi görmek çok baydı sürekli atladım zaten 2 saatlik dizide bir buçuk saat onu izledik dizi bitti, senaristler kör olarak mı yazıyor bu senaryoyu artık 6 bölüm oldu bi yakınlaşma bile yok tık yok tık! Leyla sürekli bir şeyleri yanlış anlıyo, Cem hiçbir şey söylemiyo, hep yanlış anlaşılmalar üzerine kurulu bıktım ya böyle güzel olacak bi diziyi kötü yapmanız?
Mehmet Karagöz
Mehmet Karagöz Aylar önce
Şinasiye uyuz olan bi tek benmiyim
Gunesh Dunya
Gunesh Dunya Aylar önce
final olmasin cox gulurem bu diziye baxinca
Gunesh Dunya
Gunesh Dunya Aylar önce
sureyyaya bayiliram.cox pozitif insandir.her zaman mutlu.camura batdi yenede gulur.camadani koda dusur yene sakindir.
ilahe
ilahe Aylar önce
Bu bölüm muhteşemdi👌🏼👌🏼👌🏼😍😍😍 Lütfen final olmasın🥺🙏
Mohammad Panahi
Mohammad Panahi Aylar önce
Şinasiyi ben döverim valla😕😕
Ceyhun Bagirli
Ceyhun Bagirli Aylar önce
Senasi.menssizi neden cekdiniz ya butun kaliteyi olduruyor
Rena Abidova
Rena Abidova Aylar önce
Bölüm boyu Şinazi ismini duymakdan midem kalkdı artık 😡 ve saçma şeylere bağırması.
Zeynep S
Zeynep S Aylar önce
#BahtOyunu IZLEYINN COK IYIIII
Jazzleanne Ezequiel
Jazzleanne Ezequiel Aylar önce
English substitle please ep. 7
Nil Ay
Nil Ay Aylar önce
Ozellikle Z kusaginin boyle dizilere paye vermesinden utaniyoruz. Tüm umudumuz dedigimiz kuşak boyle olmamali. Neyi izleyip neyi dinleyecegini iyi bilmeli. Yapmayin.. inanin izlemiyorum. Boyle dizilerin altina ayni yorumu yazmak icin geldim. Hayat, boyle sacmaliklara bu kadar zaman ayiracak kadar uzub degil. An'ın kiymetini bilin.
saadet çakmak
saadet çakmak Aylar önce
Şinasi için beğendim;)
smile
smile Aylar önce
Dizi böyle giderse tabi final olur
smile
smile Aylar önce
Dizi simdiye kadar güzel gidiyordu şinaziyi isterdiniz tüm bolum gosterirdiniz tövbe tövbe 😂😂
Vida Winter
Vida Winter Aylar önce
The nonsense is that she didn't know Iskender was in love with her, then she suddenly knows and it wasn't a shock to her. They were friends for a long time! How could she so easily decide to be in a relationship with a longtime friend and she love another guy? Stupid.
PashaBaba Sy
PashaBaba Sy Aylar önce
Dizini aşk hikayesi yerine, is mücadelesi olması daha iyi olur. Gına geldi şu saçma ve gereksiz aşk hikayesi kurgularından. Yeter artık bı dizinin içinede sıçmayın lütfen...
moon star
moon star Aylar önce
Bölüm zevzeklik üzerine ilerliyor
Nuran Mammedov
Nuran Mammedov Aylar önce
Shinasi fasla oldu
A Potterhead
A Potterhead Aylar önce
Finalmi olaaamazzzz
Duygu
Duygu Aylar önce
Şinazi: Aşkım aşkım aşkım aşkım baslicam aşkına haa Aklıma müge anlı geldi🤣🤣
Asen Videnov
Asen Videnov Aylar önce
Cok kotu bir dizi yayindan kaldirin sen cal kapimi bin kat daha iyi
smile
smile Aylar önce
Evet sçk daha iyi en sevdiğim dizi,ama buda güzel yani izlemeye değer
Asen Videnov
Asen Videnov Aylar önce
Cok ama cok inşalah azin bal yesin
Aleyna Demir
Aleyna Demir Aylar önce
@Asen Videnov zaten bi sonraki bölümde final yapacak inş mutlu olmuşsundur :/
Asen Videnov
Asen Videnov Aylar önce
Ben zaten izlemiyorum annem izliyor hep kavga ediyoruz
Aleyna Demir
Aleyna Demir Aylar önce
o zaman izleme
pilar condes garcia condes garcia
pilar condes garcia condes garcia 2 aylar önce
Por dios los subtitulos en español 😉que tiene una pinta buenísima 😘😘
Simge Kaya
Simge Kaya 2 aylar önce
Yönetmenin ve senaristin ellerine sağlık.Ben böyle nasıl erkenden final yapabilirim diye düşünmüşler ve başarmışlar.Helal olsun 👏
ELİF YUCA
ELİF YUCA 2 aylar önce
Dizinin başrolü şinasi
Büşra
Büşra 2 aylar önce
Şinasi'ye ba-yı-lı-yo-rum
Seyran Agajanow
Seyran Agajanow 2 aylar önce
Bu dizi hiç bitmesin
smile
smile Aylar önce
Maalasef
smile
smile Aylar önce
Ama 8ci bölümde final yapıyor dizi
Jean Enano
Jean Enano 2 aylar önce
Please can I have the link for Episode 7 with English Subtitle...pleaaassssseee
Gulmira Bazarova
Gulmira Bazarova 2 aylar önce
Valla bu diziyi Şinasi yuzunden izlemek istemiyorum tiksindim ya adamdan off
Ali Polat
Ali Polat 2 aylar önce
Leyla arkasını dönünce cem güldü fark ettinizmi
Fenerbahçeli2738
Fenerbahçeli2738 2 aylar önce
😍bensu soral
Fenerbahçeli2738
Fenerbahçeli2738 2 aylar önce
Cok GUZEL bensu
whoizmiray
whoizmiray 2 aylar önce
Bu ne be? Bütün bölüm Şinasi yi gördük 🙄 kafam şişdi
Santa De Jesus
Santa De Jesus 2 aylar önce
es un dorama interesante,porfavor quiero verla al español.
Hurry Up
Hurry Up 2 aylar önce
Ya dizi cok eğlenceli ama sürekli bağrışmalar bayıyor ya beynim tırmalanio
Lovelyjen Nercua
Lovelyjen Nercua 2 aylar önce
Please episode 7😥
Carmen Russo
Carmen Russo 2 aylar önce
La esperamos en español...muchas gracias
Hilal Berktas
Hilal Berktas 2 aylar önce
Gına geldi.. iş ve kariyer çok geri planda kaldı ve aşk sıkdı. Zaten Cem in Asude ye hala Ceo luk yapması çok saçma.. ihtiyacı varmış gibi
Esmanur Cosgun
Esmanur Cosgun 2 aylar önce
Ya farkedinizmi Cemin saci biraz beyazlamis😶😶😶😶😶😶😶😶
ceren zencirci
ceren zencirci 2 aylar önce
of çok sıkıcı ya bu bölüme kadar sabrettim düzelicek düzelicek diye ama içim daralıyo hiç çekilmiyo benden bu kadar
Berra Yıldırım
Berra Yıldırım 2 aylar önce
Bu bolum asiri sıkıcıydı ya hep şinasi hep şinasi sıktı cem basrol ama 20 dk gözüktü butun bolumde ya
Esmanur Cosgun
Esmanur Cosgun 2 aylar önce
ALLAH askina ya o iskenderi var ya Cem hapur lupur yer 🤣😂😹
Yusuf Cmrt
Yusuf Cmrt 2 aylar önce
1:27:42 isvec cakisi degil o, isvicre cakisi.
ozlem coban
ozlem coban 2 aylar önce
Kadın çekememezliğinden daha kötüsü erkek egosu ve özgüvensizliği ve çekememezliği herşeyi bildiğini herşeyi yapabileceğini sanan ama biz olmadan hiçbirşey beceremeyen zavalli erkekler.
Meleğ'in Muhteşem Mutfağı
Meleğ'in Muhteşem Mutfağı 2 aylar önce
Diziyi uzatalım diye gereksiz boş boş sahneler çekilmiş.Bu bölümde 2 sahne var.Şinasi'nin arabadaki sıkıcı halleri ve ormandaki sıkıcı halleri.Dizi bununla boş boş geçti.Başrol oyuncuları nerde?
Meleğ'in Muhteşem Mutfağı
Meleğ'in Muhteşem Mutfağı 2 aylar önce
Şinasi de sıktı artık.Arabadaki huysuzlukları,ormandaki halleri.Cem'le Leyla'dan çok Şinasi'yi görüyoruz ya...Birde Cem'le,Leyla 'da birleşsin artık.O da sıktı.Ne demişler: "Fazla naz,aşık usandırır".
Azamat Mammadov
Azamat Mammadov 2 aylar önce
Şöfpr Leylaların elinden kaçacak şimdi🤣🤣🤣
Burcu Ozcalik
Burcu Ozcalik 2 aylar önce
Dizinin adını sinasi ve tripleri olarak değiştirsinler baydı vallahi 🤢
Şevval Duras
Şevval Duras 2 aylar önce
Harika bir dizi ❤️
M Malik
M Malik 2 aylar önce
please don't cancelled ... this drama is very different from others ... we love the chemistry between cem and leyla ... plzzz
M Malik
M Malik 2 aylar önce
plz don't cancelled ...
Ha Nah
Ha Nah 2 aylar önce
❤️
Ha Nah
Ha Nah 2 aylar önce
❤️
Ha Nah
Ha Nah 2 aylar önce
❤️
Ha Nah
Ha Nah 2 aylar önce
❤️
Ha Nah
Ha Nah 2 aylar önce
❤️
Ha Nah
Ha Nah 2 aylar önce
❤️
Kiralık Aşk 8. Bölüm Full HD
1:58:57
Kiralık Aşk
görünümler 715 B
Uzak Şehrin Masalı 2. Bölüm
2:03:42
Uzak Şehrin Masalı
görünümler 1 Mn
Yargı 2. Bölüm Ön İzleme
0:59
Yargı
görünümler 603 B
Cam Tavanlar | Love Reserved Episode 5
2:05:50
Cam Tavanlar
görünümler 421 B
Cam Tavanlar | Love Reserved Episode 8
2:03:14
Cam Tavanlar
görünümler 192 B
Cam Tavanlar 5. Bölüm
2:05:50
Cam Tavanlar
görünümler 2 Mn
Yargı 1. Bölüm
1:55:25
Yargı
görünümler 3 Mn
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:04:36
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 1 Mn
Kalp Yarası 1. Bölüm 💔
2:06:17
Kalp Yarası
görünümler 8 Mn
Love Reserved Spanish Subtitled Episode 6
2:12:39
Cam Tavanlar
görünümler 163 B
Twist of Fate Episode 1
2:20:29
Baht Oyunu
görünümler 13 Mn
Seviyor Sevmiyor 1. Bölüm
1:56:54
Seviyor Sevmiyor
görünümler 285 B
Yargı 2. Bölüm Ön İzleme
0:59
Yargı
görünümler 603 B
KRAL ŞAKİR: Telefon - 167. Bölüm
13:09
Kral Şakir
görünümler 214 B
İbrahim Tatlıses'ten 12 yıl aradan sonra ilk konser
5:09
Demirören Haber Ajansı
görünümler 155 B
Bir Zamanlar Çukurova 105. Bölüm
2:16:46
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 1,2 Mn
Gecenin sonu yatakta bitti - Aşk Mantık İntikam 14. Bölüm
3:48
Masumlar Apartmanı 40. Bölüm Fragmanı
1:04
Masumlar Apartmanı
görünümler 1 Mn
Bebeği canlı canlı mezara gömdü
3:54
ÜLKE TV
görünümler 30 B