DÜNYAYI YEDİM ! - DÜNYAYI YİYEN BALIK OYUNU

  görünümler 189,772

YBJ

YBJ

4 aylar önce

canlı yayın : www.nonolive.com/ybj
İnstagram : ybjyunus
Reklam Ve Sponsorluk : Ybj@temagency.com
Discord : discord.gg/SmXasHR

YORUMLAR: 664
Morsyy
Morsyy 4 aylar önce
Eskileri özledim bea":(
🍡The__Candy__Girl🍡
🍡The__Candy__Girl🍡 4 aylar önce
@A. benda özledim 😭😢
CanerRX 2
CanerRX 2 4 aylar önce
@A. yanlış baktım .d
KEYS CÜNEYT
KEYS CÜNEYT 4 aylar önce
@༺ȡคͥภίͣℯͫ𝙻ᵍᵒᵈ༻ ne alaka knk
ibm
ibm 4 aylar önce
Tasty planet oyunun asli. Vay be sesler bile aynı..
A.
A. 4 aylar önce
Xo Alperen’den özeniyorlar.
Ninja Adel
Ninja Adel 4 aylar önce
Tebrik ederim yine çok güzel içerik sundunuz *Ellerinize sağlık Bu arada ben de Rusya'da yaşayıp sizlere eğlendirici bilgilendirici ve faydalı blog tarzında içerikler üretiyorum bakmanızı tavsiye ederim şimdiden hepinize çok çok teşekkürler* //
İsim Bulamadım KB
İsim Bulamadım KB 4 aylar önce
Abi tasty planet forever oynar mısın o da bunun kadar zevkli ve birçok bölümü var + kedi uğurböceği karadelik mikrop falan olarak dünyayı yiyebilirsin
Bmw_Turkey
Bmw_Turkey 4 aylar önce
Eskileri özledim bea”:(
Bahar
Bahar 3 aylar önce
Evet 😖
Ahmet toprak Ülger
Ahmet toprak Ülger 4 aylar önce
Ah eskileri çok özledim
Ninja Adel
Ninja Adel 4 aylar önce
Tebrik ederim yine çok güzel içerik sundunuz *Ellerinize sağlık Bu arada ben de Rusya'da yaşayıp sizlere eğlendirici bilgilendirici ve faydalı blog tarzında içerikler üretiyorum bakmanızı tavsiye ederim şimdiden hepinize çok çok teşekkürler* //
Alig@ming™
Alig@ming™ 4 aylar önce
Başkasının kanalında kendi reklamını niye yapıyosun
ADEL fanğ
ADEL fanğ 4 aylar önce
Mekemmleain Adel abi
Nihat Polat
Nihat Polat 4 aylar önce
Kral geri döndü 🔥🔥
Meryem Hazal
Meryem Hazal Aylar önce
NEREDE KRAL
Atakan bıyık
Atakan bıyık 4 aylar önce
1.5 senedir tek bir videosunu kaçırmadığın insanı artık izlemiyosundur...😳😔😔😿
ZERTÜ YT
ZERTÜ YT 4 aylar önce
Eskiler geride kaldı bea☹️
Kenan YTB
Kenan YTB 4 aylar önce
YBJ : Dünyayı yiyicez. Biz : Evet senin balığınsa dünyayı bile yiyir
Kenan YTB
Kenan YTB 4 aylar önce
@EMOZCX sen veletsin ben napim
MFZ #AZE🇦🇿
MFZ #AZE🇦🇿 4 aylar önce
@EMOZCX *:D*
burak burak
burak burak 4 aylar önce
Enes Baturun eski hali :)
burak burak
burak burak 4 aylar önce
@kravatlı bacon enes batur'u seviyom demedimki tabiki YBJ
kravatlı bacon
kravatlı bacon 4 aylar önce
Ybj varken onu mu seviyon 💜YBJ💙💟
Angel Cell. Pictures
Angel Cell. Pictures 4 aylar önce
Abi Tasty Planet oyna oyunda galaksiler bile yiyebiliyosun bundan daha iyi +1 leyin görsün
FF.tuğrul
FF.tuğrul 4 aylar önce
Abi lütfen hep böyle oyunlar oyna tek bi oyuna takma kafayı enes baturun eski hali gibi
BS KRALIĞI
BS KRALIĞI 4 aylar önce
Dünyayı yiyen iyi yürekli ybj🥰
eren bozkurt
eren bozkurt 4 aylar önce
abi tebrikler çok güzel olmuş 😀
Arel’in Yelkenlisi
Arel’in Yelkenlisi 4 aylar önce
Eskileri özledim bea”:(
Hasan Akyel
Hasan Akyel 4 aylar önce
Başlığı görünce videoyu sona kadar ilerleten ben 😂
Kerem reis
Kerem reis 4 aylar önce
abi getting over it oynarmisin bitiremiceksin ama olsun hahaha. abi ama 30 dk. fln olsun vidyo
Emir Yakup
Emir Yakup 4 aylar önce
bi aralar çok küçük bir balıktın ne ara bu kadar büyüdün 🤣🤣🤣
❤minnoşlar aliesi💜
❤minnoşlar aliesi💜 4 aylar önce
Kral reisimiz pabyoncu bekir hakk ettiyi beyenilere ve izlenmelere sahip oluyor😎💜
Yağmurİşte
Yağmurİşte 4 aylar önce
eskileri özledim bs atan ybjyi:)
Нажиба Гуламсахи
Нажиба Гуламсахи 4 aylar önce
Olay: o iki balıkları durdurmak için bunu yarattı ama bu da kontrolden çıktı
TAHA BERKAY ALTINSU
TAHA BERKAY ALTINSU 4 aylar önce
Olm deli olcam ya eskiden en az 1 günde 50 bin 60 bön beğeni alan videolar artık 5 6 günde en fazla 15 bin beğeni aliyo Ybj gibi bi krala bu yapilirmi aga ya😔😪
bīşéýmï øĺđū čñm
bīşéýmï øĺđū čñm 3 aylar önce
Acaba köpek balığı kaç kilo olmuştur :D
Süleyman Tuncay
Süleyman Tuncay 4 aylar önce
Ybj:şekil yapıyodunuz hadi gelin gelsene😂😂
nacho
nacho 4 aylar önce
Yine Muq video Ile Karsimizdasin. Seviyorum seni Kendine iyi bak Reis
Görünmez LEON:)
Görünmez LEON:) 4 aylar önce
Abi videoların çok güzel.enes baturun eski çektiği videoların aynısını yapmış gibi oldun
İbat Balta
İbat Balta 4 aylar önce
Abi Hungry Shark diye bir köpek balığı oyunu var o da iyi 🇹🇷😋
FF.tuğrul
FF.tuğrul 4 aylar önce
Abi böyle bi deiğişiği var tüğ yumağı gibi oda tasty planet ismi lütfen bunuda oyna abi
Mevlut Goren
Mevlut Goren 4 aylar önce
Enes baturun 2. Kanalı heralde reis :)
IceSTORM BS
IceSTORM BS 4 aylar önce
Senin muq vidiolarini sona kadar izlemeyen varmidir be : )
Ardıl Yılmaz
Ardıl Yılmaz 4 aylar önce
ybj batmış 1 günde 300 k izlenen adam artık 1 günde 100 k yı zor görüyo
Bağcılarlı_Dadas
Bağcılarlı_Dadas 4 aylar önce
Bir YBJ sözü derki Balina malina fark etmez YBJ baba affetmez..
Gamerİlker 🖤🎮
Gamerİlker 🖤🎮 4 aylar önce
Keşke brawl starsa geri başlasan :(
UGR - Brawl Stars🏆💙 #Topluluğagelin
UGR - Brawl Stars🏆💙 #Topluluğagelin 4 aylar önce
" *Ybj Soru Cevap Gelsin Diyenler* "
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
AHMET YEŞİL
AHMET YEŞİL 4 aylar önce
Tüylerim diken diken oldu o istakozu görünce 😹😹
Ghost rider
Ghost rider 4 aylar önce
Abi buna benzer bir oyun daha var adı tasty planet forever onuda oyna abi bnce seversin
roblox stars🖤
roblox stars🖤 4 aylar önce
Abi afiyet olsun 😃
KaRaBaSaN
KaRaBaSaN 4 aylar önce
Abi getting over it oynarmısın +1
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
"E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
"E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
"E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
"E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
SAKIN KANALIMA TIKLAMA !
SAKIN KANALIMA TIKLAMA ! 4 aylar önce
"E-s-k-i G-ü-n-l-e-r
Batuhan
Batuhan 4 aylar önce
Abi video harika olmuş ellerine sağlık
ÇBG.ama.asla.1k.olamicak
ÇBG.ama.asla.1k.olamicak 4 aylar önce
Eskiler var ya bunu hatırlayna varmı yaa YUNUS BABA JOO
SEYİDOV MƏCİD
SEYİDOV MƏCİD 4 aylar önce
Enes baturın taktikinimi yapiyorr😂
isimsiz
isimsiz 4 aylar önce
abi tasty Planet oynar mısın oda bunun gibi evreni yiyosun
Ossi-Roblox
Ossi-Roblox 4 aylar önce
Bütün samimiyet gitmiş
2000 YILLIK ÇAKMAK TAMİRİ YAPIMI!
14:22
EN BÜYÜK BALIĞI YAKALADIM !!
20:24
Enes Batur
görünümler 13 Mn
Rammstein - Dicke Titten (Official Video)
5:47
Rammstein Official
görünümler 4 Mn
Kardeşlerim 53.Bölüm @atv
2:20:34
KARDEŞLERİM
görünümler 6 Mn
Düşük Bütçeli Talk Şov / Ebrar Karakurt
34:12
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,5 Mn
1 ÇARK 7 YOUTUBER! Brawl Stars
8:23
YBJ
görünümler 1 Mn
Bu Video Neden Korkunç ?
21:09
HUGOLA
görünümler 669 B
HER ŞEYİ BİLEN AKİNATÖR ?
8:23
YBJ
görünümler 325 B
HER ŞEYİ YEMEK
19:43
Enes Batur
görünümler 6 Mn
EBRAR vs ASEL Brawl Stars
10:10
YBJ
görünümler 5 Mn
KATİL PİRANA (Feed Us)
12:17
Enes Batur
görünümler 9 Mn
EN İYİ ÇİZEN KAZANIR YARIŞMASI! (Para Ödüllü)
25:21
Aşırı Gerçek Fizikli Minecraft..
18:05
chickenHolmes
görünümler 361 B
Katarina gören Garen Vs'yi unutuyor
0:39
Karminil
görünümler 74 B
UNLOST - YETENEK SİZSİNİZ DISCORD 2 İzliyor (SANİYE)
8:51
minecraft LUCKY BLOCK yarışı
11:40
Oğuz Aslan
görünümler 48 B
AYÇA VS EV! 😱 - Minecraft
12:49
Gürol Çalışkan
görünümler 103 B