Doğadaki İnsan 157. Bölüm

  görünümler 564,058

TRT Haber

2 yıl önce

Doğa ve insan arasındaki bağ koptukça yalnızlaşan ve gücünü kaybeden nesiller, gittikçe daha çok hastalanmaya başlıyor. Yapmamız gereken tek şey, atalarımızdan kalan bilgileri hatırlamak ve yeniden doğa ile buluşmak…
Daha Fazla Bilgi için;
www.trthaber.com/
Mobil uygulamalar
Android ➤ play.google.com/store/apps/details?id=com.TRT.TrtHaber&hl=tr
IOS ➤ itunes.apple.com/nl/app/trt-haber/id509983402?l=en&mt=8
Abone olmak için ➤ trshow.info
TRT Haber Sosyal Medya adresleri
Twitter ➤ trthaber
Facebook ➤ trthaber
Instagram ➤ trthaber
Linkedin ➤ tr.linkedin.com/company/trthaber
Medium ➤ medium.com/trthaber
Pinterest ➤ tr.pinterest.com/trthaber
Dailymotion ➤ dailymotion.com/trthaber
TRshow ➤ trshow.info
Google Plus ➤ plus.google.com/+trthaber
TRT Haber Programlar TRshow Hesabı
trshow.info
TRT Haber İletişim için;
www.trthaber.com/iletisim.html TRT

YORUMLAR
Dursun Çırak
Dursun Çırak 3 gün önce
Adam doğa aşığı ...
Kartal Kayar
Kartal Kayar 8 gün önce
Faso fiso ya bu program
celaletin yildiz
celaletin yildiz 16 gün önce
karıncaya kıyamadın ama birkeresinde nesli tukenmekte olan bir yılanı öldürüp yemiştin.
OBA KENNEL TV
OBA KENNEL TV 21 gün önce
trshow.info/on/_gSclGDAsN3NCpJmQ0seSQ.html kanalıma abone olursanız sevinirim iyi seyirler...
hitturkey24
hitturkey24 22 gün önce
"ayu çıkabülü taş düşebülü " sen hiç duymadın galiba
Funda Yiğit
Funda Yiğit 26 gün önce
harika
Sedat arıca
Sedat arıca Aylar önce
Kanalıma abone olursanız 1000 barajı geçmek için sevinirim trshow.info/on/KivVwCWAf6A6NTcQOIWQRA.html
Abdullah Ademoğlu
Abdullah Ademoğlu Aylar önce
Tabiatı bize sevdiren, bize ufuk veren adam.
Kubilay Gitmisoglu
Kubilay Gitmisoglu Aylar önce
Bu yer neresi
Yüksel Köse
Yüksel Köse Aylar önce
'Etrafınızdaki güzelliklerin hiçbiri sizden bir şey istemez, tam aksine ne isterseniz verir'. Cennet de böyle bir yer olsa gerek.
Recep Huawei
Recep Huawei Aylar önce
Bolu'da mı neresi acaba bu göl kenarında
Enbiya Tilki
Enbiya Tilki Aylar önce
Saçma sapan videolarin milyonlarca izlenmesi ve senin binlerle sınırlı kalman ne kadar özüne hasret insanlar olduğumuzu gösteriyor
Kahraman Yılmaz
Kahraman Yılmaz Aylar önce
Burası neresi bilen var mı. Çok güzel
Can D. Junior
Can D. Junior Aylar önce
bear yada ed bulsa o tosbayı ne olurdu :D
Cem Bursa 567
Cem Bursa 567 2 aylar önce
Hem program müziği! hem anlatımında ki ses! hem çevre! hepsi terapi teşekkürederim.
Jolly Joker
Jolly Joker 2 aylar önce
valla adam en iyisini yapıyor güzel yol... insanlardan uzak en güzeli doğa
Talha Oral
Talha Oral 3 aylar önce
Bu yer neresi İstanbul damı başka bir şehirde mi ? Biri söyler mi çok güzel bir yer ve gitmek istiyorum bilen söyleşin
Mert Selami Genc
Mert Selami Genc 3 aylar önce
Lütfen işitme engelliler için altyazı ekleyin
onur Kemaloglu
onur Kemaloglu 3 aylar önce
Gölün adı ne??
AkifCem Kupşi
AkifCem Kupşi 3 aylar önce
Abi bizde her sene iki veya üç gün kamp yapıyoruz ama ilk önce etrafı temizliyoruz ne varsa ama sörumsuz insane çok var
Sercan Önder
Sercan Önder 3 aylar önce
Sen nasıl bi kralsın
joel un kırık saati
joel un kırık saati 3 aylar önce
SEN NE GÜZEL ADAMSIN BEE
Gökhan Bulut
Gökhan Bulut 3 aylar önce
bu program nerde çekilmiştir acaba bilen var mıdır ?
ramazan çelik
ramazan çelik 3 aylar önce
Eğitimli,Eğitici,ileri görüşlü,saygılı,dindar,hayvan sever,canlıyı sever,halk ozanı,israf etmez,geçmişini seven insan ayırmayan ırkçılık yapmayan adam gibi adam yolun ve bahtın açık olsun seni izlemek bana huzur veriyor...
tribal5050 16
tribal5050 16 3 aylar önce
Hocam çınar yapragiyla ilgili bize bilgi verirmisiniz ?
Yasin Cankur
Yasin Cankur 3 aylar önce
👌👌👌👌
Atakan Toy
Atakan Toy 3 aylar önce
Neresi burası
Esra Kurtoglu
Esra Kurtoglu 3 aylar önce
Abi tum kotu enerjilerimi aldin valla keske beni de stajer gibi alsan yanina 😂😂
Winter Wine
Winter Wine 4 aylar önce
Harika bir çalışma 👏
Kudret Bey
Kudret Bey 4 aylar önce
ağaç yaka yaka ağaç kalmadı
Haydar Dobra
Haydar Dobra 4 aylar önce
trshow.info/watch/CHSpETKu2tk/video.html buna benzer orijinal bir youtube kanalı keşfettim gayet iyi öneriyorum.
Gokhan Bayramoglu
Gokhan Bayramoglu 4 aylar önce
Serdar abi seni artvin borckaya kesinlikle bekliyorum
selvi boylum
selvi boylum 5 aylar önce
Çok acemi be abi hiç bir şey bilmiyor
Muhsin KÖSE
Muhsin KÖSE 5 aylar önce
Hangi il burası?
Byscorpio
Byscorpio 5 aylar önce
Ateş için geç kaldın dostum herşey ıslandı😉
Fatih Cavus
Fatih Cavus 5 aylar önce
Ne güzel şey varsa onu hissedirdiniz.sayenizde doğa aşığıyız ailece.SELAM KILIÇ abim.
Yusif Cebizade
Yusif Cebizade 5 aylar önce
Muhtewem Azerbaycandan izleniyorsunuz.
Yiğit Arslan
Yiğit Arslan 5 aylar önce
Süper 👍 yine serdar kılıç bey
may
may 6 aylar önce
Serdar Kılıç harikasın! Allah'ın yarattığı her şey çok güzel sadece içinde yaşadığımız bu barbar ve her şeyi yok etmeye programlı çağ çok çirkin. Umarım İslam tekrar hakim olur ve bu yıkımın ve tahribatın önüne geçer çünkü şu an için bilinen gerçek şu ki, dünyamızın başka eşi ve benzeri yok. İster karada, ister havada veya denizde olsun, vahşice yok edilen bitki ve hayvan türleri bir daha sonsuza dek geri gelmeyecek!
OB
OB 6 aylar önce
su adamla mantar yiyip, ormanla konusmak cok isterdim.
Nazan Ünal
Nazan Ünal 7 aylar önce
Bu güzel terapi icin tesekkürler
ali almalki
ali almalki 7 aylar önce
great .... i really love turkey but please activate transulation feature of your vedios please
Hamza Akyiğit
Hamza Akyiğit 7 aylar önce
Burası neresi acaba bilen var mı ?
Ertugrul Köker
Ertugrul Köker 7 aylar önce
Dislike atanlari anlamiyorum
zekaiyuce
zekaiyuce 7 aylar önce
O kadar zaman doğada yaşayı anlattın anlattın....Ondan sonra daire reklamında oynayıp insanlara betonun içinde yaşamanın güzel olduğunu söyledin.... trshow.info/watch/WZtiNFLp6F8/video.html
Sami Bastürk
Sami Bastürk 7 aylar önce
Sagol emso bunu da yapicam bende dogadayim findik dalina cok gûzel yaziliyor ,iyiki warsiiz almanyadan selamlar Allah A emanet Dostum sivaslim benim kardasimsin
Halil Dündar
Halil Dündar 8 aylar önce
Serdar abi on numara beş yıldız sın abimm....
Halil Dündar
Halil Dündar 8 aylar önce
👏👏👏👏👏
doğa gezileri
doğa gezileri 8 aylar önce
yok dişi yok erkek yok altı yıllık neye hangi kaynağa dayanarak bu bilgiyi nerye onaylatarak bu sonuca ULAŞTIN KİM TEYİT ETTİ nerdeyse kaç kardeş olduğunuda söylicek hey ALLAHIM ya
MURAT FIRINCI
MURAT FIRINCI 8 aylar önce
tefekkür için ne güzel ortam
teknolojikampi.com Website
teknolojikampi.com Website 8 aylar önce
Ne kadar güzel insan. Ne biz böyleyiz ne de çevremizde bir arkadaşımız. Başkası karıncalı odunu yakmasa samimi gelmezdi, ama sen full samimisin.
Erkan Çakırbay
Erkan Çakırbay 8 aylar önce
ÇOK GÜZEL ADAMSIN BE ABİ. ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN
Kerem kerem
Kerem kerem 8 aylar önce
Herkes tutturmus ege diye,bende marmara ve Batı Karadeniz in hastasiyim.bence Türkiye'deki en güzel coğrafya.
Bilirkişi Heyeti
Bilirkişi Heyeti 8 aylar önce
Yerli ed Stafford😂
S t
S t 8 aylar önce
iki muzu tüm ekiple yemediniz inşallah reis 🙂
Yüksel Köse
Yüksel Köse Aylar önce
Zaten ekip dediği de iki kişidir
mehmet özkan
mehmet özkan 8 aylar önce
dislike atan arkadaşlarım, orası indirme butonu değil;)
Tolga Demirtaş
Tolga Demirtaş 8 aylar önce
Kendine Rambo bıçağı gbi bişey alman lazım kel çakıyla gezme
Emrah Sepetçi
Emrah Sepetçi 8 aylar önce
Nesli tûkenmekte olan insan tipi
Murat Hotun
Murat Hotun 8 aylar önce
Burası nerede acaba ??
Kemal Erdurak
Kemal Erdurak 8 aylar önce
merhaba serdar kardesim oylebi anlatiyonki inanki eskilere gidiyo emeginesaglik dedigingibi moderinlestik ama benligimizi kaybetik ginede yasamak lazim 20 25 sene senindedigin hayati yasadim bi kendimi kaybetimki memleket disina ciktim ama cok ozluyom ogunlerimi yasamam lazim tekrar alah izinverirse koyhayatini bilmeyen bilmez bu duygulari hep seni izliyom bazen seninle geziyom hisediyom mutlu oluyom yuregine saglik iyiki seningibi insanlarvar kolaygelsin
Tolgahan Ucar
Tolgahan Ucar 9 aylar önce
Bura nere bilen var mı?
Vatan272
Vatan272 9 aylar önce
keşke bende yaşasam dogoda
Oğuzhan Akin
Oğuzhan Akin 9 aylar önce
Nere bura
Ümit YÜZGEÇ
Ümit YÜZGEÇ 9 aylar önce
Adam doğadaki magnezyum çubuğu ile yaktığı ateşte yine doğadan topladığı muz ve tabi ki doğada yetişen aliminyum folyoya kaplı çikolatayı pişirdi.Herkes beğenmek zorunda tabi ki çünkü herşey doğadan.
Bayram Kulkul
Bayram Kulkul 9 aylar önce
👏👏
ömer kandeğer
ömer kandeğer 9 aylar önce
Demek ki doğanın kirletilmesinden çevreye çöp atılmasından falan yana olan insanlar var ki şu adamın anlattıklarını beğenmeyenler çıkmış.
BİSAN İLE GEZIYORUZ
BİSAN İLE GEZIYORUZ 9 aylar önce
Arkadaşlar eski bisan bisikletimle 100 Km yol gittim.Videosu kanalımda izleyebilirsiniz :)
ahmet hakan peker
ahmet hakan peker 9 aylar önce
Emeğine sağlık güzel insan...
Abdulkadir Buğu
Abdulkadir Buğu 9 aylar önce
2:09 İşte tabiatta da kış yorganı “” ben ona kar diyorum “” :) biz de yorgan diyorduk 😀
haluk gezer
haluk gezer 9 aylar önce
abi şu odunları koklaman varya..ne kadar içten
Ali Yıldız
Ali Yıldız 10 aylar önce
Bizim hayalimiz , senin gerçeklerin be usta. Beton içinde kurumuş yapraklara bile hasret yaşıyoruz. Allah sağlık huzur aflyet versin...
Doğan Kaya
Doğan Kaya 10 aylar önce
Sevgili Serdar abi, elinde ki baltadan veya o kalite de bir baltadan çok aradım bulamadım 😔 nereden alabileceğimi söyler misin.. Teşekkür ederim..
Ercan Çelik.
Ercan Çelik. 11 aylar önce
Besin kaynağımızın sağlayıcısı Allahtır. Doğa insana hizmet eder. Doğru anlayabilirsek. Hayatta kalmak için tüm isimler size verilmiştir. Bunu hayırlı kullanıp kullanmadığınıza bakılır. Hayırsız kullanırsanız bu size muhakkak döner.
fury soulfly
fury soulfly 11 aylar önce
bu adam efsane ya muthiş helal olsun sana serdar kılıç abi
Koray Karaca
Koray Karaca 11 aylar önce
Cekimler Yeni Zelanda'da yapiliyor. TR diye kakalama yapiyorlar, inanmayin.
Euro Dizayn
Euro Dizayn 11 aylar önce
sayın hocam benim favorimdir
Kurt Ahmet
Kurt Ahmet 11 aylar önce
doğa insanın zehrini alır
Gokhan Keleş
Gokhan Keleş 11 aylar önce
Burası neresi bilen var mı net bi konum soyluyebilir mi
Alper Pekşen
Alper Pekşen Yıl önce
Kanlıca nın sahtesi nasıl oluyomuş keşke ayrıntı anlatsaydınız abimm
MEHMET AKİF ŞAHİN
MEHMET AKİF ŞAHİN Yıl önce
Neresi acaba
Diyarbakır Ülkücü Gençlik
Diyarbakır Ülkücü Gençlik Yıl önce
Ufkumu açıyor bu adam 👏
sabire köse
sabire köse Yıl önce
İzlemesi bile terapi gibi :)
xan 1860
xan 1860 Yıl önce
+
serhat taşçı
serhat taşçı Yıl önce
Ya serdar kılıç sizin bu programınızı yeni izliyorum ............. Ama olmamış o muz Yani deyilmi dogadasın yuhu kuş burnu yada kocayemiş bulamadınmı yabani muşmula bile olurdu
metro oto dizayn
metro oto dizayn Yıl önce
buranın neresi oldugunu bilen varmı
metro oto dizayn
metro oto dizayn Yıl önce
Aman ALLAH ım burası neresi ya çok güzel :(
Murat Yildiz
Murat Yildiz Yıl önce
belkide adam çay bardağını göl kenarında gelip rakı balık yapmak için koymuştur.
yok artık
yok artık Yıl önce
Doğadaki insan diyorsun satın aldığin muzu yiyorsun
baturhan çora
baturhan çora Yıl önce
Şekersiz çikolatayı nerde buldun kolombiya mı burası
Gökhan B.
Gökhan B. Yıl önce
VİDEOYU kesmemişsiniz Panço çadır Yaparken. Anı yaşamak çok güzel. Ormanda ben bi barınak yaptım ufak bişey 3 4 saat sürdü. Gerçekten emekle yapılan doğal şeyler.. yaptıktan sonra Ormanın tadını alıyorsunuz
kamp kara okey
kamp kara okey Yıl önce
Burasi neresi
YAŞAR Çolak
YAŞAR Çolak Yıl önce
Sıkıcı geliyor bana çok konuşuyor daha çok doğada icraat etse daha iyi olur
SouLReaveR873
SouLReaveR873 Yıl önce
05:24 :/
Seyfettin Kar
Seyfettin Kar Yıl önce
Seda gardas bende geleyim yanına orman larbenim gardasim sana telefonu vereyim 0537 3079049
Bahar Yanik
Bahar Yanik Yıl önce
I yhj
Mustafa Kırca
Mustafa Kırca Yıl önce
Amatör bu adam daha profosyonel bir insan bulun .
Mehmet Metin Gunduz
Mehmet Metin Gunduz Yıl önce
Göl neresi bilen var mı ?
Sefariuz
Sefariuz Yıl önce
1:05 saniyedeki intronun ismini bilen varmı
ya ya yaya ya yaa ya yaa ya yaya
ya ya yaya ya yaa ya yaa ya yaya Yıl önce
Edebiyat yapmadan anlatsan , teknolojiyi kotuleyince DOGA DAHA GUZEL OLMUYOR BE
Polat ALEMDAR
Polat ALEMDAR Yıl önce
abi keşke yerin neresi olduğunu söyleseydin bilen varsa yazabilirmi
Doğadaki İnsan 228. Bölüm
33:20
TRT Haber
görünümler 56 B
Doğadaki İnsan 142. Bölüm
34:22
TRT Haber
görünümler 654 B
Mesut Özil Hikayesi | Bir Gurbet Meselesi...
32:16
Hastalık Bu Futbol
görünümler 132 B
Maraşlı 2. Bölüm 3. Fragmanı
1:10
Maraşlı
görünümler 843 B
YENİ EV TURU
14:58
Barış Murat Yağcı
görünümler 669 B
Doğadaki İnsan 158. Bölüm
32:26
TRT Haber
görünümler 174 B
The Messenger
1:03:14
TRT Belgesel
görünümler 749 B
Doğadaki İnsan 137.Bölüm
32:36
TRT İzle
görünümler 323 B
Doğadaki İnsan 81.Bölüm
33:45
TRT İzle
görünümler 993 B
Doğadaki İnsan 5. Bölüm 21/05/2013
38:36
Serdar Kılıç
görünümler 415 B
Doğadaki İnsan 96.Bölüm
36:35
TRT İzle
görünümler 150 B
Карибы | Неизведанные острова | Discovery Channel
43:56
Discovery Channel Россия
görünümler 4,2 Mn
Doğadaki İnsan 230. Bölüm
32:00
TRT Haber
görünümler 21 B
Doğadaki İnsan 156. Bölüm
31:44
TRT Haber
görünümler 150 B
Mesut Özil Hikayesi | Bir Gurbet Meselesi...
32:16
Hastalık Bu Futbol
görünümler 132 B
Maraşlı 2. Bölüm 3. Fragmanı
1:10
Maraşlı
görünümler 843 B
YENİ EV TURU
14:58
Barış Murat Yağcı
görünümler 669 B
Maraşlı 2. Bölüm Ön İzleme
1:20
Maraşlı
görünümler 964 B
Yasak Elma 94. Bölüm Fragmanı
0:38
Yasak Elma
görünümler 2,6 Mn
YOUTUBERLARIN EVLERİNE TEPKİ!!!
23:45
TepkiKolik
görünümler 1,2 Mn
[TinyTAN | ANIMATION] - Dream ON
3:15
BANGTANTV
görünümler 14 Mn
اخير فيديو بقناتي ( ام سيف )
0:30
ام سيف Om sayf
görünümler 19 Mn