Çekiç ve Gül: Bir Behzat Ç. Hikayesi | Fragman

  görünümler 978,630

blutv

blutv

2 aylar önce

YORUMLAR: 1 007
ErRhea
ErRhea 2 aylar önce
Bu dizinin en ayran gönüllüsü hayalettir. Her sezon farklı birine aşık.
emoVALOcan
emoVALOcan Aylar önce
1000 kalp hadi
MBK
MBK 2 aylar önce
25.bölüm
mrymex
mrymex 2 aylar önce
He valla kardeş doğru tespit .
Alper Yenice
Alper Yenice 2 aylar önce
bırak aşık olsun da türkü okusun
Ali Can Atalay
Ali Can Atalay 2 aylar önce
Fakat hiç biri Ilgın olamadı.
Drizzt Dourden
Drizzt Dourden 2 aylar önce
inşallah 4. sezon gibi dolapta beklemiş makarna gibi olmaz. bize öyle bol dramalı, drama içinde drama, komplo içinde komplo olan dizi yapmayın blu tv. biz behzatı bizim gibi sıradan insanların hayatlarını anlattığı için seviyoruz.
Muhathor TV
Muhathor TV 2 aylar önce
Hee böyle herşeyin içine drama falan ekleyip dizinin içine etsinler demi
H D
H D 2 aylar önce
O eski havası olmaz illa ki.
Sibel
Sibel 2 aylar önce
🌟 güzel yorum harikasınız
Murat TUNC
Murat TUNC 2 aylar önce
Blu tv Herkesi dolandırdı 4. Sezon diye. Bir diğer dolandırıcılığı da Börü dizisinde yaptılar. Saygı'yı aynı şekilde yarım bıraKtılar. Bu Blu TV ye kim nasıl güvenecek.
İsmail Ciftci
İsmail Ciftci 2 aylar önce
👍
ARDA
ARDA Aylar önce
"bu dünyada adalet diye bir şey yok" sözü,gerçekten de çok şey anlatıyor.
Cengov
Cengov 2 aylar önce
Memduh başganın olmasına aşırı sevindim
özen sarı
özen sarı 2 aylar önce
Günler geçmiyor zaman geçmiyor artık başlasın 😎
Başkan
Başkan 2 aylar önce
Amirimi kirli sakalda gözümüz alıştı böyle tek pala bıyık olmaz. Cinayet büronun aynı romanda olduğu gibi yapılandırılması kedi detayı bile iyi olmuş. Bol aksiyon ve ya çatapat değil, bol mevzu ve hoş sohbet bu dizinin kemiği. İnşallah dizinin süresi de 1 saat olur.
Wardrobe Fuat
Wardrobe Fuat 2 aylar önce
Yo olur olur
Yusuf
Yusuf 2 aylar önce
Sakallar beyazladığı için kamufle etmiş amirim
Mustafa Yolgiden
Mustafa Yolgiden 2 aylar önce
@NiluferrDilekk Zaten romandan uyarlamaydı en başta.
Başkan
Başkan 2 aylar önce
@Emre Demir evet yalnış yazmışım pala yazcaktım badem fetö ;)
Kamboçyalı Santrfor
Kamboçyalı Santrfor 2 aylar önce
O bahsettiğin badem bıyık değil ama sen bilirsin :)
Oğuz Demirci
Oğuz Demirci Aylar önce
Her şehir adamı çürütür 😏 Umarım eskisinden de. İyi oluştur dizi
Furkan Yeşilyaprak
Furkan Yeşilyaprak 2 aylar önce
''Bu şehir hepimizi çürüttü'' sözüne kalbimi bırakıyorum. 22 yaşındayım ve 22 senedir Ankara'da yaşıyorum kalbime işleyen bir söz oldu :)
Talha Altın
Talha Altın Aylar önce
@TheLastDictatorBender en azından iş olanagı olan ve aktivite olarak sıkıntı cekmeyecegin bir şehir hem kötü üniversitede yok Ankara'da deniz olmasıda şart değil benim yaşadığım şehirdede deniz yok Afyon'da yaşıyorum Ben bile Afyon'da yasamanın olumlu yonlerinden bakarken sen ankarayı yasanılamayacak bir şehir gibi görüyorsun maksat olumlu tarafından bakmak kotü bir şey çıkarmak istersen her şehirden çıkarırsın
mircea dacia lorant brescia
mircea dacia lorant brescia Aylar önce
Boş yapmışsın. Ankara gibi guzel şehir mi var? Kendi hayatınla genelleme yapma
Onur pirinç
Onur pirinç 2 aylar önce
Ankara gibi bir şehir var mı la kıymetini bilin 2 sene sonra TEM elli yerleşiyorum oraya
timur
timur 2 aylar önce
@Carl FEDERALOĞLU çok merak ediyorum hangi şehirden geldin
MBK
MBK 2 aylar önce
merhaba,alt geçitte olan bir cinayet vardı?.. Mor ışıkla bakıyorlardı, sanırım İvedik metrosunun oradaki alt geçitti. HANGİ BÖLÜMDÜ O BÖLÜM?
Burcu Gül Özgen
Burcu Gül Özgen 2 aylar önce
Burak dakak görmek beni çok mutlu etti yer alması iyi olmuş..
Miran batuhan Aydın
Miran batuhan Aydın 2 aylar önce
Behzat ç. 2 kere bitirdim şimdi kız arkadaşımada izletiyorum beraber izliyoruz fakat o bile dediki harunsuz olmaz o yüzden harun geri dönsün 🤚
Remziye Cakin
Remziye Cakin Aylar önce
Efsaneeee geri donuyorrrr 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Hans Balze
Hans Balze 2 aylar önce
Gri sisli havası, soluk yüzleri, bitmeyen dertleri, Ankara böyle bir yer. İnsan behzat ç yi izleyince kendinden o kadar çok şey buluyor ki. Bu diziyi özel kılan da bu zaten. İçinde bir burukluk, kızılaydan tunalıya boş boş yürürken dahi yaşıyorsun zaten bu diziyi.
mircea dacia lorant brescia
mircea dacia lorant brescia Aylar önce
@timur bu romantik bohemler yüzünden millet gerçek sanacak. Koskoca başkent
timur
timur 2 aylar önce
@yalcin akkaya tamamen abartı kanka yazılanlar Ankara nin gelişmiş bir ilçesinde 1 yıl yaşa anlarsın.
yalcin akkaya
yalcin akkaya 2 aylar önce
kanka orda yasamadıgım icin senin gibi hissedemiyorum
Aykut KARAMANOĞLU
Aykut KARAMANOĞLU 2 aylar önce
Ercü yok Harun yok Eda olsa da olur olmasa da Selim gevşeği yok Cevdet olsa iyi olur 4.sezon mahir kesinlikle olmalı İşlemez yoksa bu da 1 sezon olur kalır
Emre Kabalakli
Emre Kabalakli 2 aylar önce
Harun yok izlenmez, 3.sezon gibi sıkıcı olur 3/5 bölüm sonra bitirirler
AS Mert
AS Mert 2 aylar önce
Beğenmeyenler gidip yaz dizisi izleyebilir. Harun yok diye söyleyenler yapacak bir şey yok aga kadro bu biz izleriz 🧿 bu sefer yıllarca izlemek umudu ile...
Alp
Alp 2 aylar önce
yaz dizisine cevirmemislerdir umarim
Sokrat Kant
Sokrat Kant 2 aylar önce
@Alpha sktr lan
AS Mert
AS Mert 2 aylar önce
@Atalay Gümüş Komiksiniz yaptığım yorumdan pay alıyorsam sizde yaz dizilerinden pay mı alıyorsunuz da bu yorumu yapıyorsunuz. Gözünüzü seveyim diziyi izleyip geçelim bu kadar kasmayalım.
Atalay Gümüş
Atalay Gümüş 2 aylar önce
Sanane kardeşim, isteyen istediğini söyler. Hayırdır? Size diziden pay mı veriliyor da insanların yazdığı her şeye bir laf atma peşindesiiz...
Huseyin Kaplan
Huseyin Kaplan 2 aylar önce
Helal olsun sana. 🤗🤗🤗
Osasuna Bölge Genel Muhtar Aday Adayı
Osasuna Bölge Genel Muhtar Aday Adayı 2 aylar önce
Amirim döndü gerisi umurumda değil. Zaten hep eksik ve yarım kalmıştık yine öyleyiz. Fark etmez artık. Otursunlar rakı içsinler, Neşet baba çalsın. İzlerim. Yeter ki Amirim bari bizi bırakmasın.
ender gelişen osasuna atakları
ender gelişen osasuna atakları Aylar önce
@Aleyna Dursun bilmiyoruz henüz yayınlanmadı daha o kısım
Aleyna Dursun
Aleyna Dursun Aylar önce
Mezardan çıkarttığı ne ? Kucuk olan. Ben izlemedimde
ender gelişen osasuna atakları
ender gelişen osasuna atakları 2 aylar önce
Altına imza atıyorum. Amirim dönsün fark ederse kahrolayım.
Adem Yılmaz
Adem Yılmaz 2 aylar önce
netflixte iken gündem de de hep ilk 10 da idi. ne büyük bütçeli diziler bile bir kere izlenirken Behzatç hergün en çok izlenenlerde idi.
Rıza Odabaşı
Rıza Odabaşı 2 aylar önce
Aman usta karakterleri edebi edebi konuşturup dizinin karakteristiğini bozmayın.
ozdmr
ozdmr 2 aylar önce
Ulan! adam tanımadığı birini özler mi? Bu ekibi özlüyoruz... Hayatımızda olmayınca, birseyler eksik...
Erman Er
Erman Er 2 aylar önce
Umarım 4. sezon gibi olmaz. Çok sevdiğimiz bu diziyi mahvetmeyin. Bizi hayal kırıklığına uğratma blu tv!
Samet GÜNDÜZ
Samet GÜNDÜZ 2 aylar önce
Bu seferki romanlardan birinden direkt alınmış, gerçi 4. sezon da güzeldi.
beyaz kurt
beyaz kurt 2 aylar önce
nedensiz bir gülümseme ve mutlulukla izledim ,diyaloğun çok olduğu eski günlerde ki gibi bir behzat olur inş
gorkem porsuk
gorkem porsuk 2 aylar önce
Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi dizisi inşallah uzun sürer
Bekir Beko
Bekir Beko 2 aylar önce
Eski bölümleri hatırlayınca içimde bir hüzün oluyor zaman nasıl geçti o günlerin güzelliği akbabanin evi amirim 10 yaş daha genç tuşlu telefon doğallık keşke hiç çekilmeseydi o eski tadı alamayiz elbette ama bilmiyorum her şey ilk güzeldir her zaman dijitalde olması bana hiç ama hiç keyif vermiyor amacım kimsenin emeğine gölge düşürmek değil ama her şey için çok teşekkürler amirim -saçma sapan konuşma LA
Emre ASLAN
Emre ASLAN 2 aylar önce
çok özledik. geçen yıllarda ben değişmedim. fakat etrafımdaki her şey değişti. müziği, replikleri duyunca ürperdim; ister istemez "keşke her şey eskisi gibi olsa" demeden geçemedim!
Tuğra Kutay
Tuğra Kutay 2 aylar önce
Yine umutlandık, yine hûsran. Biz bu diziyi normal hayatları anlattığı için seviyoruz. Derin devlet falan merakımız olsa kv izleriz.
Melih Ercan
Melih Ercan 2 aylar önce
@Ege Akpınar aynen başgan mesela gladio cu gibi anlatılıyordu operasyonlara katılması filan
Ege Akpınar
Ege Akpınar 2 aylar önce
nerenizle izlediniz diziyi anlamıyorun ilk sezonda bile derin devlet anlatılıyordu bu dizide neyin şovunu yapıyosunuz
Cem Bostan
Cem Bostan 2 aylar önce
- Okul Bahçesi - Yağmurlu bir Kasım günü, Cebimde ıslanmış bir mektup, Zar zor toparlamışım kendimi, Sol yanım alev, alev, Seni bekliyorum okul bahçesinde, İçimde deli bir cesaretle, Hayatım boyunca unutamayacağım O ses yankılanıyor uzaklardan ve gittikçe yaklaşıyor, Merdivenlerde bir koşuşturmaca, Acı siren sesleriyle bir ambulans geliyor okulun bahçesine, Bilinmez bir korku kaplıyor içimi, Ve sedyede görüyorum seni rengin soluk bembeyaz, bir melek gibi, Koşuyorum hiç durmak sızın boş sokaklarda yağmura karışan göz yaşlarımla, mezarlıkta alıyorum soluğu Annemin başucunda, Bir yandan dua ediyorum, bir yandan kendime, kaderime kızı yorum, ben sevdiğim için mi ölüyor insanlar önce Annem şimdi sen, Sevmem bir daha kimseyi, Mezarlıkta biraz ağladıktan sonra eve gidiyorum, dua ediyorum sabaha dek, Ve ertesi sabah okulda alıyorum acı haberi küçük kalbin hayata dayanamayıp durmuş kalp krizi geçirmiş sin ve melek olmuşsun. Şimdi yıllar geçti hala aynı mahalledeyim, evlendim çocuklarım oldu, hatta kızım bizim okulda okuyor o bahçede geziyor, seni son gördüğüm yerde, Annemi her ziyaretimde, senin yanında uğruyorum, her seferinde iki gülle gidiyorum mezara, biri sana biri Anneme iki beyaz gül, hayatıma giren iki meleğe. Birde o mektup var senden kalan, Sana vermek için beklediğim o ıslak mektup hala saklıyorum onu, Merak ediyorsundur ne yazıyor diye, Şöyle başlıyor; Bunları yazı yorum çünkü seninle konuşacak cesaretim yok, sana saçma gelebilir ama öyle işte, Annemi kaybettikten sonra fazla çevrem olmadı yalnız gezdim hep, sessiz yalnız bir çocuk oldum , bu yüzden okulda deli diyende oldu bir sürü şey zırvalayanda oldu, ama sen, sen başkaydın benim için, Annemin gülüşleri vardı sende, belki bu yüzden farklıydın, seni her gördüğümde boğazım düğümleniyor konuşamıyordum bu yüzden bu mektubu yazma kararı aldım bilmiyorum cesaret bulup da vere bilir miyim sana, ha birde ricam var senden tek sen okursan sevinirim, sana olan hislerime karşılık vermesen bile aşkıma saygı duymanı isterim... Sen hatırlar mısın bilmiyorum ama, benim hiç unutamadığım bir gün var. Hani okul gezisine çıkmıştık ya, sıcak bir haziran günüydü, okulların kapanmasına sayılı günler kala, hayatımda ilk defa uzun bir yolculuğa çıkacaktım çok korkuyordum. Cam kenarında oturuyordum, korkularım epilepsi nöbetlerimi tetiklemişti, kriz geçiriyordum ve sen yaklaştın o an, gözlerinden süzülen bir iki damla yaşa inat, güçlü gözüküyordun. Elini saçlarıma atıp kulağıma fısıldadın " ölmek için çok küçüksün lütfen yaşa" dedin . Boynuma , yüzüme kolonya sürüyordun. Öğretmenler dahi panik olmuşken, sen o minicik kalbinle, minnacık ellerimle bana şifa olmuştun. O gün aşık olmuştum sana, evet sana aşığım...... Yazıyordu o mektupta, bak ben hâlâ yaşıyorum, bak hâlâ ölmedim. O gün, o minik ellerini tutup sana şifa olamadım, " ölmek için çok küçüksün" diyemedim. Sanki sen doğa üstü güçlere sahiptin, sanki orada bütün gücünü bana verip beni hayata döndürdün, sanki bu yüzden, benim yüzümden yorgun düştün... Sen, sen öldün. Maalesef ben hâlâ yaşıyorum... Cem BOSTAN (Sana Adanmış Şiirler kitabımdan alıntı tanıtım amaçlı paylaşıyorum)
HannibalGidelimmiBen
HannibalGidelimmiBen 2 aylar önce
Çok heyecanlandım. Bu dizinin iki temel taşı var biri Behzat biri ercüment çözer. Eğer dizi tutarsa başka sezonlarda Ercüment gelebilir Nejat İşler'in işi belli olmaz. Ben heyecanlandım. Beklenti eskisi gibi olmasa da yine de çok güzel olacak. En azından karakterlerin çoğu var iyi yandan bakmak lazım ama o en son sonradan çekilen rezalet sezondan bin kat iyi olur bu.
Twilight Of The Gods
Twilight Of The Gods 2 aylar önce
@Furkan Kayıkçı hayır ölmüyor
Furkan Kayıkçı
Furkan Kayıkçı 2 aylar önce
Ercüment en son bölümde ölüyor la
Twilight Of The Gods
Twilight Of The Gods 2 aylar önce
Haluk Umarım Ercüment gibi Güçlü Bir Karakter Olur
Hakan ALn
Hakan ALn 2 aylar önce
@asılmış kralın trajedisi başgan her devrin adami ondandır 🙃💯
Hakan ALn
Hakan ALn 2 aylar önce
Memduh başgan bize yeter
Ümit Arslan
Ümit Arslan 2 aylar önce
Pilli bebek ve Behzat Ç ikisini de özlemişiz
Cebe Cebe
Cebe Cebe 2 aylar önce
@SAP ADAM delilik
SAP ADAM
SAP ADAM 2 aylar önce
Müziğin adı ne kanka bulamadım
Okan X
Okan X 2 aylar önce
abi bu dizinin iyi olması için insanlara samimi gelebilmesi için canon 5D mark 2 ile çekilmesi lazım bu kadar production bozuyor
Okan X
Okan X 2 aylar önce
@Karışık Sever snn mk ccg kendi yorumum bu
Karışık Sever
Karışık Sever 2 aylar önce
Yuh mk sen git 2010a abartmala kaç yıl olmuş yinede az çok samimiler her şey birebir olacak diye bişey yok izle geç.
Yunus Uygun
Yunus Uygun 2 aylar önce
Çok doğru söylemişsiniz :)
Saner Sümer
Saner Sümer 2 aylar önce
Hadi Harun'la bağlarınız koptu, geri döndürülemez bir durumdasınız da Cevcev'den ne istediniz? Ekibin yanına saçma sapan tipler alacağınıza Cevdet'i döndürebilirdiniz. Adamın başlı başına bir hikayesi vardı ve oldukça başarılıydı. Zaten Berke Üzrek nam-ı diğer Cevo iyi bir oyuncudur, yazık oldu çok yazık.
Alper Ateş 🦅 🌏
Alper Ateş 🦅 🌏 Aylar önce
Şu dörtlü ye harun yakışırdı ya
Uzay Erol
Uzay Erol 2 aylar önce
Pilli bebeksiz olmazzz.
USTA SENSİN
USTA SENSİN 2 aylar önce
Tv'de verilseydi eski tadını yakalardı, inşallah diğer platform gibi umutsuz vaka olmaz, özlediğimiz tadı alırız inşallah
Tolga İlkay
Tolga İlkay 2 aylar önce
Merakla bekliyorum.
aras sert
aras sert 2 aylar önce
herşeyi tadında bırakmak gerek her dizi film ilk zamanki halleriyle güzeldir aradan çok uzun zaman geçipte eski hali canlandırmak sırıtıyor
okan çınar
okan çınar 2 aylar önce
Hoşgeldin Amirim.
Mert Ali Güller
Mert Ali Güller 2 aylar önce
Blutv sen alınmayı hak ettin. Özledik be amirim.
Adnan Duran
Adnan Duran 2 aylar önce
memduh bayağı zayıflamış
Süleyman
Süleyman 2 aylar önce
Çekiç ve Gül kitabı gibi dizi de efsane olcak galiba 🥺
Eli Elizade
Eli Elizade Aylar önce
Yutuba yuklenecekmi tam bolum?
Tensai CS
Tensai CS 2 aylar önce
Güzelim Behzat Ç'nin içine ettiniz. Türk televizyon tarihinin en başarılı polisiyesini alıp içine mafya, çeteler, derin devlet ve daha bir sürü Kurtlar Vadisi figürü koyup diziyi tamamen bitirdiniz. Tebrik ederim. biz amirimi 3. sayfada çıkan cinayetleri çözerken sevdik.
Mr Leon
Mr Leon 2 aylar önce
Harun'un yokluğunu evliya'yla tamamlayamazsınız amirim.
Arthur Morgan
Arthur Morgan 2 aylar önce
Amirim yaşlanmış… bir parça hüzün çöktü
Save Gaming
Save Gaming 2 aylar önce
Akbabayla amirim aslinda ayni yastalar
mamba
mamba 2 aylar önce
deme öyle
emre
emre 2 aylar önce
bu hali kesinlikle 2019'daki sezondan daha genç ve yakışıklı görünüyor
Huseyin Kaplan
Huseyin Kaplan 2 aylar önce
Geliyor gelmekte olan. Çok özledik Amirim'i. 🔥🔥🔥
Ralwet
Ralwet 2 aylar önce
Heyecanla bekliyoruz inşallah 3 5 bölüm sonra bitmez.
Vecihi Kanatsızkuş
Vecihi Kanatsızkuş 2 aylar önce
Benim için Dünya'nın en güzel Dizisi.
driveback kelebek
driveback kelebek Aylar önce
Akbaba karakteri geçen zamana uygun olarak güncellenmiş ve çok iyi olmuş. Bu arada Akbabayla çok iyi eşleşebilecek ve diziye derinlik katabilecek bir kişi : Abdülika...Eski karikatürist, metal ve rock müziğin efsane uzmanı. Kendisiyle temas kurdum ve çok sıcak yaklaştı bu fikre. Plartform yetkililerine, izleyici fanları olarak bu konuda baskı yapmalıyız.
Mustafa Bakir
Mustafa Bakir 2 aylar önce
Güven Kıranç ( Memduh Başkan ) Bu diziye Farklı Bir Hava katıyor. Ayrıca Behzat Max Payne Gibi sürekli halüsinasyonlar Görmesi aşırı Geriyor. Daha çok Sokak Hayatındaki ve Bir araya gelip Doğal konuşmalar dahi yetiyor.
Yusuf Cemil ALTINİĞNE
Yusuf Cemil ALTINİĞNE 2 aylar önce
Memduh başgan o da özlemişiz 😃 ampür ampür dizilere maruz bırakmıyor bizi
Mehmet Ulker
Mehmet Ulker 2 aylar önce
şule aşk insanı değil ki? neden illa aşık etmek istiyorsunuz? inşallah bölümler min. 1 saat sürer. kitabın çok dışına çıkılmayacağından eminim, ki emrah serbes olması beni çok umutlandırıyo...
TRAKYALI(cocila)
TRAKYALI(cocila) 2 aylar önce
Yani kitaba göre çekerler dediğin gibi umarım
TRAKYALI(cocila)
TRAKYALI(cocila) 2 aylar önce
@Mehmet Ulker öylemi ben okumadım çekiç ve gülü sadece diziyi izlicem ,ilk 3 sezonda bir hikaye vardı kızının katilini bulmaya çalışması ve aynı zamanda cinayetleri çözmeleri ,şimdide ya cinayetlerden gitmeleri lazım yada hikayesi olması lazım ikisi bir arada olursa çok iyi olur bakalım nasıl bölümler
Mehmet Ulker
Mehmet Ulker 2 aylar önce
@TRAKYALI(cocila) kitabını okudum. gayet ilk sezon kıvamında sadece cinayet üstünden gidiyo. pavyondaki kadınla ilk takışıyo amirim sonra tavlıyo.
TRAKYALI(cocila)
TRAKYALI(cocila) 2 aylar önce
Türk dizileri gibi herkes bir birine aşık oluyor fragmandan onu anladım ben ,eğer böyle sadece aşk meşk olayları islenecekse üzüldüm
Mr. Hobbyist
Mr. Hobbyist 2 aylar önce
İnsan çok fazla kötülük görünce, böyle oluyor işte.. BEHZAT Ç.
Çağatay HD
Çağatay HD 2 aylar önce
4. Sezon fiyaskosundan sonra muazzam trailer. Bu defa eski tadı veriyor!
Mahsen Karakaya
Mahsen Karakaya 2 aylar önce
Nasıl da özlemişiz...
Reem
Reem 2 aylar önce
🔥🔥Özgi Yağız'ın bu harika dizide yer alması beni çok mutlu ediyor.
Sihirli lamba
Sihirli lamba 2 aylar önce
Romanı okudum Harun’un olmayışı çok büyük eksiklik romanı okurken Harun sayesinde yine çok güldüm keşke olsaydı çok farklı bir dizi izleyebilirdik…
Sihirli lamba
Sihirli lamba 2 aylar önce
@Özgür Deniz cinci hocayı alma sahneside cok iyi :))))
Özgür Deniz
Özgür Deniz 2 aylar önce
o ilk sayfalarda cam olayında kahkaya bogulmustum harun önemli karakter ama yok bakalım onsuz nasıl işleyecekler kıtaba baglı kalıyolar gıbı dizide
Madwar
Madwar 2 aylar önce
Bitmiş bir ilişkiye yeniden başlarsın ve o ilk tadı alamazsın ya işte öyle bir şey olacak gibi.Bitti,başladı,bitti derken tekrar başladı,gidenler gelenler,Harun'un olmayışı....Özledik,beklediğimize değsin be amirim artık.
Beyza Nur
Beyza Nur 2 aylar önce
Bana bu diziyi alıştırdığın, sevdirdiğin için teşekkürler.
Yasin Küçükçekir
Yasin Küçükçekir 2 aylar önce
Üniformamı giymiş , odamda sıkıntıyla yürüyordum ki bu teasara denk geldim heyecanlandım
Emrah KARAASLAN
Emrah KARAASLAN 2 aylar önce
Üniforma diyosun
Efe
Efe 2 aylar önce
Sıkıntıyla yü-rü-yor-dun demek
Cenker
Cenker 2 aylar önce
Sıkıntıyla yürümeyi anlatsana bir la
Mert Temizer
Mert Temizer 2 aylar önce
Umarım devamı gelir. 1 sezonda bitmez.
A.
A. 2 aylar önce
Kim ne derse desin, ben eski bölümlerin havasını aldım. Gayet beğendim. Amirim tekrar hoş geldin la !
Özgür
Özgür 2 aylar önce
Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir!
Özgür
Özgür 2 aylar önce
@Engin Yılmaz hayır hocam esraya dedi. Eminim
Engin Yılmaz
Engin Yılmaz 2 aylar önce
@Özgür Önce Bahar'a demişti :D
Özgür
Özgür 2 aylar önce
@Yiğit Eren Gün 😁
Yiğit Eren Gün
Yiğit Eren Gün 2 aylar önce
Hep atıl kurt hiç katıl kurt yok ki am***
İlyas
İlyas 2 aylar önce
@Koko Kafalı bunu hesabını soracam sorr! Göreceksin hiç beklemediğin Bi tokat atacam d
BEHZAT Ç. AKBABA
BEHZAT Ç. AKBABA 2 aylar önce
Eski behzat çyi beklemeyin adı üstünde zaten çekiç ve gül normalden farklı olacağı belliydi
Şakir Altun
Şakir Altun 2 aylar önce
Ne kadar Behzat Ç bölümü çekilirse çekilsin bir daha asla 78. Bölüm gibi bir bölüm cekilemecek.
emircan matuloğlu
emircan matuloğlu 2 aylar önce
Fena görünüyor şakasız uzun süre sonra özlenmiş Behzat ç
cem vural
cem vural 2 aylar önce
4. sezon gayet iyiydi bence, umarım orda havada kalan konular ve karakterler çözülür
leyla başkaya
leyla başkaya 2 aylar önce
Evimize hoşgeldin behzat amirim 🥰
Şerlok Holmes
Şerlok Holmes 2 aylar önce
Bölümlerin hepsini bir yayınlamazsanız çok pis söverim. O kadar bekledik, daha fazla bekleyemem
vbgdjf
vbgdjf 2 aylar önce
ilk 3 sezonu izleyipte ondan sonralarini gercekten acip izleyebilen var midir cok merak ediyorum..izledigi seyden zevk alabilen..
bahattin crn
bahattin crn 2 aylar önce
bu sezon bari çabuk bitmesin yorumu görmezsiniz belki de ama ben gene dileğimi belirteyim. :)
Sedat GÜVENÇ
Sedat GÜVENÇ 2 aylar önce
Behzat Ç . Birçok İnsanın Kendisini Bulduğu Karekter . Büyük Oyuncusun Erdal Bey. 👏👏👏
Cemal Guvenc
Cemal Guvenc 2 aylar önce
Eski atmosferi yok ama behzat ç hayranlığı yani kaybedenleri izlemek güzel her bölüm her detay izlemir umarım devamlılığı olur ama harun da olsun isterdim ✌️
Kemal Sürüyor
Kemal Sürüyor 2 aylar önce
ohh be sonunda kaliteli dizi izlicez
Ceren K
Ceren K 2 aylar önce
Behzat Ç yi 3 kere bitirmiş, zamanında posterini odasına asmış eski bir fanatiği olarak asla izlemeyeceğim. Bir aileyi katletmiş ve eleştirdiği hukuk düzeninin adaletsiz yanını avantajına kullanmış bir adamın kaleminin değdiği her şeyi okumayı, izlemeyi reddediyorum. Ve bu adama para kazandırmaya devam eden tüm "halkçı sanatçıları" oldukça iki yüzlü buluyorum.
Özgür
Özgür 2 aylar önce
Ben Behzat ç hayranlığım yüzünden bir delinin hatıra defteri tiyatrosuna gittim. Erdal bizi kapıda saatlerce bekletti. Ben bir şekilde içeri girdim. Şehrin elit takımıyla foto çektiriyor. Kapıda millet it gibi titriyor. Bakma dizide atar gider tabi. Kolluk güçlerine çok kibar ve çok çok yalaka çok korkak. Bizzat şahit oldum
Hasan Tolga
Hasan Tolga 2 aylar önce
Özlemişim be amirim seni ya bari diğer sezon gibi kısa olmasın içine etmeyin ben yıllardır bunu bekliyorum behzat ç sevenlerinden biri olarak bunu ne olursa olsun uzatın direnin Emin olun ki behzat ç sevenleri buraya toplayacaksınız harunu da getirin tam olsun buda ince ayrıntı
Erdi B.
Erdi B. 2 aylar önce
Harun dizide ölmüş olacak
Metehan ŞAHİN
Metehan ŞAHİN 2 aylar önce
Evet, bir daha eskisi gibi olmayacak. Ne eskisi gibi ki zaten. Harun yok, Cevdet yok, Eda yok diye sitem edilebilir. Eğer istersek senaryoyu Ercan Mehmet Erdem yazmıyor, Adam Film çekmiyor diye de sitem edebiliriz. Ancak o zaman bir şeyi kaçırırız. Bunun bugüne ait bir şey olduğunu. Tabi ki eskiden bir şeyler olmalı ki Behzat olsun. Ben Pilli'yi duyunca koptum zaten. Eğer kıyasa gireceksek bunları es geçmeyelim. Naçizane....
Numan Bozkurt
Numan Bozkurt 2 aylar önce
Her ne kadar yeni yüzler güzel iyi olsa da, Harun'u arıyor gözler. Keşke Harun'da olsaydı
Simon
Simon 2 aylar önce
Kadrosu çok iyi gözüküyor eski tadı verecek gibi şimdiden heyecanla bekliyorum.Harunsuz olmazcılar evet harun güzel karakterdi ama yok işte biraz yenilikçi olun belki harundan daha çok seveceğimiz kişiler olur
Cylinq
Cylinq 2 aylar önce
@Mustafa Yolgiden Cevdette olmazsa olmazlardandı
Mustafa Yolgiden
Mustafa Yolgiden 2 aylar önce
Esas Cevdet’i istiyordum ben de maalesef o da yok.
Ümit Gündoğdu
Ümit Gündoğdu 2 aylar önce
Fragmanı bile 1 günde 440 bin küsür izlendiyse varsın gerisini siz düşünün laa. Hoş geldin amirim 🚓📿🍻
Betül Öztürk
Betül Öztürk 2 aylar önce
OF ALLAH'IMMMM NASIL ÖZLEMİŞİMMM KURBAN OLDUKLARIM
Yıldırım Karadag
Yıldırım Karadag 2 aylar önce
Veri gazeteciliğindeki iddiamızı sürdürüyoruz. Siz de #grafikledünya ailemize katılın. #grafikledünya bilginin grafikleşmiş hali...
Ali catal
Ali catal 2 aylar önce
Uff eski tatta bir dizi geliyor samimiyeti özledik be
Van Damn
Van Damn 2 aylar önce
Müzikle beraber aşşırı yükseldim beklemedeyiz👍🏻👍🏻
Cenova
Cenova 2 aylar önce
Fragmanda olmak süper bir duygu 📸🎬😊🚔
İ am Spartacus
İ am Spartacus 2 aylar önce
Artık mutluluk diye bişey kalmadı amirim bizde hep mutsuz oluyoruz
ForzaŞirinler 55
ForzaŞirinler 55 2 aylar önce
Ben harun karakterini çok seviyordum hatta şuan 2. Kez tekrar başladım ve şuan 65. Bölümdeyim umarım harun tekrar gelir aynı tadı tekrar yakalarız
Ercü
Ercü 2 aylar önce
bu sezon önceki sezondan daha sağlama benziyor, hayırlısı..
Sinan Yikilmaz
Sinan Yikilmaz 2 aylar önce
Ooo kadro fenaaa
Orkun Öztürk
Orkun Öztürk 2 aylar önce
heyecanla bekliyoruz ♥
Emrah KÖSE
Emrah KÖSE 2 aylar önce
Fatih Arman'ın (Harun) oynadığı hiçbir yapımı seyretmeme kararı aldım, seyirciye saygısızlığın bir anlamı yok. Geleceksin oynayacaksın..
F0cus
F0cus 2 aylar önce
Tüylerim diken diken oldu
Şakir Altun
Şakir Altun 2 aylar önce
Dördüncü sezon gibi başlayıp bırakacaksanız hiç başlamayın
sabotaj 06
sabotaj 06 2 aylar önce
Uzun soluklu devam eder inşallah 🙏 çok özledik
ISKA Let's Play
ISKA Let's Play 2 aylar önce
Her şey iyi hoş güzel de hep onun eksikliğini hissedeceğiz.
Rıdvan Çetin
Rıdvan Çetin 2 aylar önce
Özledik be amirim, sabırsızlıkla bekliyorum.
Abdullah Yüksel
Abdullah Yüksel 2 aylar önce
Bu sefer ki tutacak gibime geliyor, eski kadroya yakın bir kadro ve senaryoyla umuyorum ki bu sefer olsun.
Onur pirinç
Onur pirinç 2 aylar önce
Şimdikiler bilmez Behzat agamı trnin en iyi dizilerindendir
Tuna Dilek
Tuna Dilek 2 aylar önce
Özledik artık amirim❤
Yasin
Yasin 2 aylar önce
Amirim geri döndün bizi bırakmamak umuduyla hayırlı olsun yeni adıyla yeni kadrosuyla 👌
Bahadır Kaygusuz
Bahadır Kaygusuz 2 aylar önce
2013'de kalması, bitmesi gerekiyordu. Hala nesini zorluyorsunuz ya.
Mindsphere
Mindsphere 2 aylar önce
Ağlıyorum şu an. Bu sefer olmuş.
Yavuz Yıldırım
Yavuz Yıldırım 2 aylar önce
Sırf behzat var diye yeniden blu tv alacağımı zannediyorsaniz. Haklısınız.
Behzat Ç. Harun Geri Dönecek Mi? | Candaş Tolga Işık ile Az Önce Konuştum
8:58
TV100 Candaş Tolga Işık ile Az Önce Konuştum
görünümler 131 B
Ice cream vs felt-tip pen #shorts #MilliStar
0:12
Kızılcık Şerbeti 14. Bölüm
2:19:29
Kızılcık Şerbeti
görünümler 4,3 Mn
Behzat Ç. 10. Bölüm | Karakol Cinayeti
56:08
Behzat Ç.
görünümler 1 Mn
Behzat Ç. 81. Bölüm | Cevdet'in Dönüm Noktası
51:47
Behzat Ç. -  Son Hesaplaşma
15:14
Behzat Ç.
görünümler 2,3 Mn
Behzat Ç. - Hayalet ve Akbaba | BluTV
4:34
Behzat Ç. Ankara Yanıyor | Türk Filmi
1:34:13
Film Adresi
görünümler 379 B
Cinayet Büro Günlükleri 2 | Behzat Ç.
1:10:24
Behzat Ç.
görünümler 157 B
Behzat Ç . | Sadece Behzat Sahneleri - 7
57:50
Behzat Ç.
görünümler 97 B
Behzat Ç . 6. Bölüm HD
1:31:35
Behzat Ç.
görünümler 789 B
Ömer 5. Bölüm 2. Fragman
0:53
B.Ş.D Film & Music
görünümler 178 B
Hızlı ve Öfkeli Tayfası Birbirine Girdi!
0:51
Buğra Akpınar
görünümler 48 B
Deadpool filmindeki bu detayı biliyor muydunuz?
0:26