No.1 - Dünya Gül Bana (Düet Heja) | Official Video #SiyahBayrak

  görünümler 67,774,810

No.1

3 yıl önce

Söz: No.1 & Heja
Müzik & Mix: No.1
Saksafon: Deniz Felder
Yönetmen: Oğuzhan Ejderoğlu
Prodüksiyon: Goril Film (gorilfilm.com)
Color Grading: Monoman
Drone Operatörü: Yunus Emre Korkmaz
İbrahim Yılmazer'e teşekkürker..

YORUMLAR
Hasan Dönmez
Hasan Dönmez Saatler önce
O zaman daha yüksek sesle dünya gül bana!
Elvin Kerımoff
Elvin Kerımoff 2 saatler önce
İntihara meyilliyim🥲
Efe Suathan
Efe Suathan 2 saatler önce
Bu mekanda içilen her kadeh senin şerefine kalkar 🍷🍷
Enes Taylan
Enes Taylan 2 saatler önce
Son Nefesim Bu !
Nisanur Saglam
Nisanur Saglam 3 saatler önce
Onu çok seviyordum hayatına nasıl girdiysem çıkmak istiyorum dedi ve son nefesimi verdim
Azer Akhmad
Azer Akhmad 3 saatler önce
Bundan 20 yıl sonra belki çocuklarımız olucak ve nostalji diye No1 dinliyicekler. Biz de duyunca aynı 20 yıl öncesinde hayatımızın nasıl darmadağın olduğunu ve nasıl kurtardığımızı düşünüceğiz. Hayali bile garip
Melike
Melike 3 saatler önce
Yine başladığımız yerdeyiz
Mustafa Kaan
Mustafa Kaan 4 saatler önce
Onla beraberdik ona çok param olmadığını söyledim sırt çevirdi giderken aslında çok var dedim hemen yanaşdı sarıldı bu seferde ben sırt çevirdim...
LeagueofGamers
LeagueofGamers 5 saatler önce
Ah dostum ahh eski heja eski no.1 eski sagopa ceza eskiiiiiiiiiiii aq eskii 1 yil önceki kho şimdiki ceg sehinsha 2020 ahh hepsi simdi en iyi zamanlarında birlesse
Cemceliniz _1
Cemceliniz _1 5 saatler önce
Son nefesim olsun bu...
Beyaz Siyah
Beyaz Siyah 5 saatler önce
Dünya bize de güldü ama g.tüyle😂😂😂
THE Babo
THE Babo 5 saatler önce
Olm sarki 3 yil once cikmis benim trendime yeni dusuyo
yağmur
yağmur 5 saatler önce
sende bizdensin gel birine hayat ver
ece nur turkmen
ece nur turkmen 5 saatler önce
Mehmet'in bana bıraktığı en güzel şeysin.
Kem Se
Kem Se 6 saatler önce
Küçükken sadece oyun oynardık dünya umrumuzda degildi şimdi biz dünyanın umrunda degiliz
akım m
akım m 6 saatler önce
31
Ayinツ#Elifbenimkarım!
Ayinツ#Elifbenimkarım! 6 saatler önce
LAN BARIŞ YETER ARTIK!! NE ÇOK ACI ÇEKTİRDİN LAN BANA HAYATIMIN İÇİNE ETTİN! HAYATINI SİKTİN LAN YETER ARTIK SAL BENİ BIRAK KALBİMİ ACIYO VALLAH BAK SENSİZ OLMUYO YAPAMIYORUM YORULDUM OLM BEN SONSUZA KADAR BENİMSİN YADA KARA TOPRAĞIN ÖLDÜRÜRÜM SENİ YOKSA! (ztn ölücem .d) NEYSE BIRAKMA BENİ YARIYOLDA 🥺
Ealth Pw
Ealth Pw 6 saatler önce
2021 gelenler yoklama
Osman Kaya
Osman Kaya 7 saatler önce
No.1 : fotoğrafını parçaladım 50'lik Chivas la Yönetmen : fotoğraf varmı No.1 : yok fotoğrafı parçaladım
Rıght PM
Rıght PM 7 saatler önce
31
Libarel Core
Libarel Core 7 saatler önce
Dünya Taksi Gibidir Paran Varsa İstediğin yere bırakır ama paran yoksa araca bile almaz
Kaan Sucu
Kaan Sucu 7 saatler önce
Keşke geri gelse ondan sonra artık hiç birşey düzgün gitmiyor keşke görse bunu ama olmuyo aklındakiyle ölürsün yanındakiyle yaşlanırsın 😑
Kaan Sucu
Kaan Sucu 8 saatler önce
2 senedir bu şarkıyı dinliyorum sanki içimi okumuş 😑
R.E.K 😖
R.E.K 😖 8 saatler önce
hala burdayız be abi ... ne zaman dindi acımız 😖🚬🚬
ÇAĞAN KELEŞ
ÇAĞAN KELEŞ 8 saatler önce
eski man it aklıma geliyo dünya gül bana
Ömer Faruk Kırkıl
Ömer Faruk Kırkıl 9 saatler önce
No 1 sevmezdim şarkılarına bakmazdim bile ana sayfama düştü girdim bu şarkıya hayran kaldım .
Tuana
Tuana 10 saatler önce
Olm bu nasıl şarkı lan boku da çıkmıyo
Şeyma Yemiş
Şeyma Yemiş 11 saatler önce
Kelimeler kifayetsiz @X açtık dinliyom 3 yıl sonra gelir yine dinlersek bişiler yolunda gitmiyoduru.ösösösösösös
Şeyma Yemiş
Şeyma Yemiş 11 saatler önce
Amk hayatında hiç bi bok yapqmıyoz yusuf nie bu kadar uzktasın
Ahmet Ulusoy
Ahmet Ulusoy 12 saatler önce
Son nefesim bu
Esmanur Murar
Esmanur Murar 12 saatler önce
Son nefesim bu son defa yalannn...
Ozan kartal Kaya
Ozan kartal Kaya 13 saatler önce
Her dinlediğimde kenara 2 lira koysaydım herla sıkıntım olurdu
hell boy
hell boy 13 saatler önce
Hala burda olan varmı :*)
Alperen_ Karabudak
Alperen_ Karabudak 13 saatler önce
Yak diyorsun yak ne varsa
İ L A Y D A K A N A R
İ L A Y D A K A N A R 13 saatler önce
Dünya gül bana:)
LeagueofGamers
LeagueofGamers 15 saatler önce
11 yasindayim yasitlarim gibi welet degilim aq onlar gitsin epes patos izlesin
Gecenin Sesi
Gecenin Sesi 15 saatler önce
Kaç yıl geçerse geçsin bazı şarkılar hiç eskimiyor .Dünya gül bana 🖤🎶
ben MAHİR
ben MAHİR 15 saatler önce
Dünya gülmesede olur ama bana gülsün.
orkun dağlı
orkun dağlı 16 saatler önce
beğeninde gelip gelip dinliyim:')
İREMGÜL BÜŞRA Erdoğan
İREMGÜL BÜŞRA Erdoğan 16 saatler önce
Dünya gül bana
NE BAKIYON ?!
NE BAKIYON ?! 16 saatler önce
cigerimizi çürüten bir çok şey vardı suç yine sigaraya kaldı
abdulah güler
abdulah güler 16 saatler önce
NBNBNMMMBMNMNMMNJMMNMNMNMN
Goknur Korkmaz
Goknur Korkmaz 16 saatler önce
Yıllar sonra yine burdayım günler öncede burdaydım herşey çok kötü......
EZGİNUR AKYAZI
EZGİNUR AKYAZI 17 saatler önce
neler gerekliydi biraz gülümsemek için?
Efe E.
Efe E. 17 saatler önce
2021 17 Mayıs...
Şükran Onat
Şükran Onat 17 saatler önce
Bak aynaya kim daha çok hasta^
Sanırım Rabia
Sanırım Rabia 17 saatler önce
Dünya gül bana.
CEMRENİN MAVİ KAKTÜSÜ
CEMRENİN MAVİ KAKTÜSÜ 19 saatler önce
3 yıl sonra geri gelicem🥺 Eğer gelirsem herşey hâlâ aynı gidiyor kötü
Ramiz Karaeski
Ramiz Karaeski 22 saatler önce
"Cam kırıkları gibidir kelimeler bazen,ağzına dolanır insanın; sussan acıtır konuşsan kanatır."
umut yılmaz
umut yılmaz Gün önce
ONU ANKARADA SEVMISTIM
umut yılmaz
umut yılmaz Gün önce
IPEK
Fatimə MEMMEDOVA
Fatimə MEMMEDOVA Gün önce
Artik gerçektende yoruldum. Derslerden, sahte insanlardan yoruldum. Aile baskısından yoruldum.
Berkay öztürk
Berkay öztürk Gün önce
1:00 havalıydı OKULDAN atılmak
Recep Yuksel
Recep Yuksel Gün önce
kıyaslıcak ne kaldıkı ortada yalandan şu siktığmin dunyasında
🖤 ~𝐒𝐞𝐟𝐚 𝐃𝐨𝐫𝐮𝐤~ 🖤
🖤 ~𝐒𝐞𝐟𝐚 𝐃𝐨𝐫𝐮𝐤~ 🖤 Gün önce
"Başkasını Suçlamayı Bende İstiyorum Ama,Kendimle Yüzleşmek İçin Para Vermiş Gibiyim.."
papatya
papatya Gün önce
Dünya gül bana,ilk ve son kez
Remzi Tunç
Remzi Tunç Gün önce
her şey son defa
Edebi Birkişi
Edebi Birkişi Gün önce
İlk çıktığından beri ne zaman dinlesem göğsümde oluşan ağırlık hissi ve yutkunurken hissettiğim acının miktarı hiç değişmiyor. Yaşanmışlık biriktirdiği ağırlığını göğsüme vurdukça vuruyor.
EMRX
EMRX Gün önce
Arama motorunda bu şarkıyı aratmakla boğonon do golop donloyolom arasında çok fark var ama yine de siz bilirsiniz
ekrem redif
ekrem redif Gün önce
Yakacak bişi kalmayınca kendimi yaktım
Egehan UÇAR
Egehan UÇAR Gün önce
ESKİLERMİ GÜZELDİ , ESKİDENMİ GÜZELDİK.... 🍀🍀🍀🍀
FlussT
FlussT Gün önce
Şarkıyı dinlemeye geldim (kalan herkes gibi)
Şanssız Jamie #saveralph #sgghaters
Şanssız Jamie #saveralph #sgghaters Gün önce
Dünya gül bana...
berfin şenses
berfin şenses Gün önce
...................................................................................................................................................................................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,....................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.....................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.....................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.hayat....................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,............................,,,,,,,,,,,,,,,......................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ZEHRA
ZEHRA Gün önce
son nefesim bu..
sila çevik
sila çevik Gün önce
tekrar geldiğimiz yer...:)
kalanhisler
kalanhisler Gün önce
istanbulu hissetmek ve kaybolmak istiyorum. yaşadığım yerden uzak ve bana güzel şeyleri yaşatacak bir insan istiyorum. iyi bir insanın kaldığına inanmak istiyorum. çok istiyorum fakat imkanlarım buna el vermiyor nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum. “her şey anını bekler..” diye inandığım bir yolda, ne sabrım ne inancım kaldı.. umut ediyorum her şeye rağmen
Muhammed Emin Güler
Muhammed Emin Güler Gün önce
Bir gün gelecek bu şarkıya dislike atanlar çok pişman olacak(!)
Beytullah Erturk
Beytullah Erturk Gün önce
Kıyasla
Müzik sevdası
Müzik sevdası Gün önce
3 yil sonra bu şarkını dınledim yine ve unutmadımı anladım 🥺
Asu Bilir
Asu Bilir Gün önce
Belki de şuan bir ölünün mesajını okudun... :)((
Şerife -Sefer Taslı Katil
Şerife -Sefer Taslı Katil Gün önce
Can boşuna demiyor "benim fanlarım neden böyle ya" diye :)))
mdkrldcçmdlsls eallslzmameprpkfkdnemü
mdkrldcçmdlsls eallslzmameprpkfkdnemü Gün önce
@Asu Bilir öyle aslında
Asu Bilir
Asu Bilir Gün önce
@editly burdan bunu nasıl çıkardınki
editly
editly Gün önce
hayır sana yapamazsın diyenleri hakklımı çıkaracaksın
Fatih Koc
Fatih Koc Gün önce
Yemin ederim ,tükendim.
ebru
ebru Gün önce
Yanlız dinleyen kardeşlerim gelin sarılalım
jagg
jagg Gün önce
bazı şarkılar var dinlediğimde içim üşür no.1in 60tan çok şarkısını ezbere bilirim dinlemediğim sayılı şarkısı vardır yine de bu parça içimi öyle üşütüyo ki geçmişe götürüo beni okulun arkasında ağladığım zamanlara yağmurda bunu dinleyerek yürüdüğüm anlara ölmek istediğim bazen de en mutlu olduğum anlara götürüyo içim üşüyo yine
Levent Buyukkeskın
Levent Buyukkeskın Gün önce
3 yıl önce ne güzel şarkı diye gelirdik şimdi gerçekler için burdayız
bedirhan karakış
bedirhan karakış Gün önce
Son nefesimi yanında vermek istiyordum, Sen aklımdayken vereceğim Zaman her şeyin ilacıysa sikeyim eczaneleri
Oğuz Akgün
Oğuz Akgün Gün önce
HEJA🤍🤍
devran ünal
devran ünal Gün önce
Şarkı çıkalı 3-4 yıl oldu ama hâlâ dinleniyosa bu o şarkının kalitesini gösterir
İlyas Ege
İlyas Ege Gün önce
Heja kameraya bakıp gülmüyor OwO
Atropos
Atropos Gün önce
Sadece Gül Bana
Yusuf İlbay
Yusuf İlbay Gün önce
Baktım bunu dinlemezsem günlerim güzel gidiyor, dinliyim dedim güzel günlere alışık değiliz
Şerife -Sefer Taslı Katil
Şerife -Sefer Taslı Katil 2 gün önce
Fotoğraf yok, parçaladım onu.
Öznur Temel
Öznur Temel 2 gün önce
gülmüyo
Sa As
Sa As 2 gün önce
Kışın yazı yazın kışı özlemek gibiydin her zaman ama o gece Benim son baharımdı artık yazın kış kışın yaz özlenmez oldu...🥀
DERİN SU ÖRKİ
DERİN SU ÖRKİ 2 gün önce
Hayat boka gidiyo...
Ayinツ#Elifbenimkarım!
Ayinツ#Elifbenimkarım! 2 gün önce
Örnek olsun hayatımı özellikle siktim :')
Zeynep Ela Eyüboğlu
Zeynep Ela Eyüboğlu 2 gün önce
bugün bir arkadaşım No. 1 den bıktığını söyledi bir insan gerçekten No. 1 den nasıl bıkar hala aklım almıyor
Onur Durmus
Onur Durmus 2 gün önce
0 Dan başlarsın yaşamaya, 1 Bakmışsın girivermiş hayatına, 2 De bir özlersin, 3 Günlük ayrılık ölüm gibi gelir, 4 Gözle beklersin, 5 Dakika bile yeter görmek istersin ille, 6 Üstü insandır halbuki, 7 Kat gökte hissetirir kendini, 8 Köşesidir mıutluluktan, 9 Doğurursun çünkü 10`u Çok Seversin
Nora
Nora 2 gün önce
Sen en yakın arkadaşım derken ben gözlerini izliyordum,daha fazla bakıp daha fazla aşık olmak için.
Tito Anil
Tito Anil 2 gün önce
Yak diyorsun yak ne varsa.....
Eda Kevser Aytaç
Eda Kevser Aytaç 2 gün önce
dünya GÜL BANA
Cihan Şener
Cihan Şener 2 gün önce
🙃keşke
Emine Can
Emine Can 2 gün önce
Özellikle siktir :')
Asiye Doruk
Asiye Doruk 2 gün önce
Nikol Yertutanin kat 1 dunya gul bana videosundan sonra buraya geldim
Ethem Ağca
Ethem Ağca 2 gün önce
50 yıl sonra burası ölü insanların günlüğü olacak...
Oğuz Akgün
Oğuz Akgün 2 gün önce
KRAAL👌👌
Beyzanur Yıldırım
Beyzanur Yıldırım 2 gün önce
''Yıllar sonra burası ölü insanların itiraf mektupları ile dolu olucak.''
editly
editly 2 gün önce
iyiki hayatıma girdin ya cidden umarım bu yorumu görürsün seninle dc de tanıştık ama sen beni hiç takmadın asla yüzüme bile bakmadın saatlerce ağladım belki senden mesaj gelir diye ama sen başkalarıyla konuşuyodun ben ağlayarak seni beklerken seni halla çok seviyorum kürşatım💔
Kem Se
Kem Se 2 gün önce
No 1()kendinize iyi bakın veya bakmayın bu kimsenin umrunda degil ()
Huseynov Huseyn
Huseynov Huseyn 2 gün önce
Yak🚬
lenox so2
lenox so2 3 gün önce
Sikiyim boyle hayatı herşey yalan
SEDAT PEKER BİLMECESİ! Abdullah Çiftçi
32:25
Abdullah Çiftçi
görünümler 239 B
10. No.1 - Kron1k feat. Ahiyan #Kron1k
4:57
No.1 - Disco (Official Video) | #Kron1k
3:47
No.1 - Tekel Mavisi | Official Video
4:44
14. No.1 - Böyle İyi
4:33
No.1
görünümler 14 Mn
No.1 Detox Demo (2012)
4:16
talentino
görünümler 4,4 B
Артем Пивоваров - No.1 (Official Video)
3:26
Артем Пивоваров
görünümler 4,3 Mn
Ruh Hâlimiz Bozukken Dinleyebileceğimiz No.1 Şarkıları
1:18:00
21. No.1 - Zararına #Kron1k
3:48
No.1
görünümler 150 B
No.1-Kendine İyi Bak(Silinen Video)
2:35
Özgür Duyul
görünümler 721 B
Die Antwoord - NO 1 (Official Audio)
4:34
Die Antwoord
görünümler 895 B
08. No.1 feat. Xir - Junkie Jumping
4:45
No.1 - Canavar (Official Video)
4:38
No.1
görünümler 7 Mn
No.1 - Mavi Dolunay (One Shot Video)
3:24
SEDAT PEKER BİLMECESİ! Abdullah Çiftçi
32:25
Abdullah Çiftçi
görünümler 239 B
Bella Poarch - Build a B*tch (Official Music Video)
2:50
Heijan - Bi Bedeli Var (Official Video) #BedeliVar
2:29
Murat Dalkılıç - Nefes
3:56
Murat Dalkılıç
görünümler 406 B
ELMAS
3:05
Luciano - Topic
görünümler 142 B
Katy Perry - Electric
3:22
KatyPerryVEVO
görünümler 11 Mn