İrfan Can Kahveci, Atakan Çankaya'ya saldırdı mı? İşte olayın görüntüsü!...

  görünümler 313,964

Ajansspor

Ajansspor

2 aylar önce

Son dakika… Fenerbahçeli İrfan Can Kahveci’nin 5 ila 10 maç arasında ceza talebiyle PFDK’ya sevkine neden olan görüntülere Ajansspor ulaştı! İşte olay anı…

ATİLLA TÜRKER-AJANSSPOR ÖZEL

Fenerbahçeli İrfan Can Kahveci’nin 5 ila 10 maç arasında ceza talebiyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edilmesine gerekçe gösterilen ‘saldırı’ görüntüleri ortaya çıktı. Elde ettiğimiz görüntülere göre takımlar soyunma odasına girerken İrfan Can Kahveci, saha içinde de tartıştığı Göztepeli Atakan Çankaya’nın üzerine yürüyor. Hemen ardından da diğer insanlar araya girip ikiliyi ayırıyor.

TFF Hukuk Kurulu en az 5 maç istedi
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Kurulu tarafından dün yapılan sevklerde şöyle denilmişti: “FENERBAHÇE A.Ş. Kulübü futbolcusu İRFAN CAN KAHVECİ'nin 29.11.2021 tarihinde oynanan GÖZTEPE A.Ş.-FENERBAHÇE A.Ş. Spor Toto Süper Lig müsabakasındaki "saldırısı" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 44. maddesi uyarınca 30.11.2021 tarihinden itibaren tedbirli olarak PFDK'ya sevkine..” Söz konusu sevk maddesi 5 ila 10 maç arasında cezayı öngörüyor.

Beşiktaş derbisini kaçıracak

İrfan Can Kahveci’nin gözlemcinin raporu üzerine hukuk kurulunca sevk edildiği de öğrenildi. PFDK, bu sevk nedeniyle bir ceza verirse, oyuncunun Tahkim Kurulu’na itiraz hakkı bulunuyor. Tahkim Kurulu’nun kararı nihai oluyor. Eğer PFDK alt sınırdan ceza verir ve bu da onanırsa İrfan Can aralarında Beşiktaş derbisi de olan 5 maçta forma giyemeyecek ki bu da devreyi kapatması anlamına geliyor. Ancak geçmişte PFDK’nın hukuk kurulunun talebine tamamen reddettiği veya alt sınırın da altından ceza verdiği örnekler de bulunuyor.
Eski PFDK Başkanı: Bu saldırı değil!
Eski PFDK Başkanı Hüseyin Karaahmetoğlu, “Bu olay saldırı olarak nitelendirilemez. Öncesinde zaten sahada iki oyuncu birbirleriyle didişiyor ve hakem de uyarıyor. Koridora girerken de belli ki atışma sürüyor. İrfan Can formasıyla boğazına sarılıyor. Hareketi yapıyor ama bırakıyor. Devam etmiyor. Saldırıda devamlılık olmalı. Sinirden, kontrolüsüz bir hareket. Bu ‘şiddetli hareket’ veya ‘kasti harekete’ girer. Tahrik uygulanmazsa en fazla 3 maç ceza verilebilir” dedi.

YORUMLAR: 645
Olcay
Olcay Aylar önce
Bu olaydandolayı Fatih Terim’e 3 maç, Arda Turan’a da 2 maç ceza verilmelidir.
Arif Sarıyıldız
Arif Sarıyıldız Aylar önce
Rahmetli Mustafa başkana da hak mahrumiyeti verilebilir ayrıca Temel reis (Abdulrahim Albayrak) de ceza almalı
Eren Ünaldı
Eren Ünaldı Aylar önce
Gördüğüm en güzel yorum kardeşim helal olsun..
KRONOS Pubg Mobile
KRONOS Pubg Mobile Aylar önce
@BERAT Gündüz tamam
BERAT Gündüz
BERAT Gündüz Aylar önce
Lan fatih terim ne alaka aq
20numara
20numara Aylar önce
@Olcay estağfurullah biraderim okadarına da gerek yok😬
Muhammed Ahmet
Muhammed Ahmet Aylar önce
Olacak iş değil. Bu olay cezasız kalmamalı. Bu sebeple Fatih Terim sezonu tribünde geçirecek bir ceza almali
Can Rüzgar
Can Rüzgar Aylar önce
@Atilla Güngör tribüne yolladı tff ondan görmüyon
Ensar Yardimci
Ensar Yardimci Aylar önce
@Berke tamam işte otu boku Fatih hocaya yazıyorlar o muhabbet de ordan geliyor
Berke
Berke Aylar önce
@Ensar Yardimci onla alakası yok fatih hoca nefes alsa tff 6 maçtan ceza veriyor ya olay o kavgalı gs fb maçında hasan şaş futbolcuya saldırdı 1-2 maç aldı FT olaya bile girmeden 8-10 maç ceza almıştı suçsuz bile olsa ceza gelip onu buluyor ya ondan
WTZ
WTZ Aylar önce
@Atilla Güngör İrfan can kılığındaki fatih terim o
Atilla Güngör
Atilla Güngör Aylar önce
@Ensar Yardimci hee o muhabbet eyw bende diyorum fatih Hoca mi saldırıo falan dd
ali
ali Aylar önce
İrfan ın bu hareketinden ötürü Galatasaray a 20 bin € Beşiktaş Jk 20 bin € ve Trabzon spor 5 maç seyircisiz oynama cezası almıştır. Tefefe
timurhan304
timurhan304 Aylar önce
İrfancan Kahveci kılığında Atakan'a saldıran Fatih Terim'e 6 maç daha ceza verilmelidir.
kripto selim
kripto selim Aylar önce
Meloya verdirtseydiniz cezayı ! takım arkadaşı olan ve sonradan F.terimin yardımcılığınıda yapan Rierayı soyunma odasına kilitleyip bayıltana kadar döven Meloya ne ceza verildi ? adam Rierayı öldürdü lan ne tepki veridiniz ? bu kadar himmet ve dua ile ne olacak yani bu işler ?
Kolpa
Kolpa Aylar önce
Hahahahaha
EMİŞN
EMİŞN Aylar önce
Bide saldirmadi diyorlar
Huseyin
Huseyin Aylar önce
@A D rekabet ile birlikte dostluk baki kardeşim Şimdi bizim taraftarlar belki bana yüklenecek ama yazayım yine de.. FB taraftarına diyorum.ki helal olsun size... Son 10 yılda yaşananlar. Herseye, kupasiz geçen uzun dönem vesaire olumsuzluklara rağmen desteğinizi esirgemediniz vesaire... Detay yazmayım, büyük iş basardiniz. Gıpta ettim ne yalan söyleyeyim... SONUÇ =2 Büyük var GS & FB. Gerisi yan sanayi :)
A D
A D Aylar önce
@Huseyin biz de seni seviyoruz aslanim
Serkan Çağlayan
Serkan Çağlayan Aylar önce
Bu kavgadan dolayı Fatih Terim futboldan men edilmelidir
Berkay Akkuş
Berkay Akkuş Aylar önce
@Efe Demir eyvallah knk
Efe Demir
Efe Demir Aylar önce
@Berkay Akkuş knk Fatih Terim bir şey yapınca 6 ila 10 maç arası ceza alıyor ya, karışmadığı zaman da öyle. İşte işin esprisine kaçıyorlar yorumlarda. İrfan bunu yapıp 2 maç ceza aldı, Marcao rekibe bile değil, kendi arkadaşına yapınca 8 maç ceza aldı. Yani "tefefe" hem GS hem de Fatih Terim düşmanı gibi bişey yani. Burada ki olay ise İrfan Can Kahveci adama dirsek ve yumruk atıyor = 2 maç ceza??..
Berkay Akkuş
Berkay Akkuş Aylar önce
Olayı tamamen açıklayabilirmisiniz hiçbir bilgim yokta
terkan orban
terkan orban Aylar önce
Türk futbolu adına kötü bir şey yapılıyorsa (bal ligi dahil) F. Terim e ceza verilmelidir.
Sultan Alparslan
Sultan Alparslan Aylar önce
Müslum baba ölmedi kalbimizde yaşiyor.
TSR
TSR Aylar önce
TFF’den yapılan açıklamaya göre PFDK TRABZONSPOR ve GALATASARAY’a taraftarların neden olduğu saha olayları gerekçesiyle 32 şer bin lira para cezası kesti
Samet Durmuş
Samet Durmuş Aylar önce
Bence burda abartılacak bi durum yok her maç da futbolcular arasında olabilecek bir hadise.. Nabızlarda yüksekken doğal bu tarz olaylar... Bu yüzden TFF'nin Fatih Terim'e 6 maç daha ceza vermesi gerektiğini düşünüyorum...
kripto selim
kripto selim Aylar önce
çok güzel espiri yapıyosun himmet ile beslenen oluşumun taraftarı . sizin melo takım arkadaşı rierayı ki aynı riera bi kaç sene önce f.terimin yardomcılığınıda yaptı . soyunma odasına kilitleyip bayıltana kadar dövmüştü ne ceza verildi ? ne gibi bi tepki gösterdi pensilvanya spor kulübü taraftarları ? siz tarihinize ,kirli geçmişinize bakın iki yüzlüler
Samet Durmuş
Samet Durmuş Aylar önce
@Kartal Kara Medyayı algıyı bırak en son 2014 'de şampiyon oldunuz en son 2008 'de şampiyonlar ligine gittiniz 4 senedir bir kupanız yok 2 sezon once küme düşüyodunuz borcunuz 2 milyar tl yi çoktan aştı bunun gibi bir sürü başarısızlık var git Ali Baba nın ciftliginde neler oluyor oraya bak...
Kartal Kara
Kartal Kara Aylar önce
@sami umut bacak boş konuşma neden kaç kere şampiyonlugu yenildi fenerin algı ve ağlamayla boş yapıyorsunuz zaten medya fenerin düşmanı :) sürekli algı
Turkish Power
Turkish Power Aylar önce
@sami umut bacak Ben Fenerbahçeliyim ama o nihat denen herifi gram sevmiyorum 1 yararı varsa 5 zararı var
sami umut bacak
sami umut bacak Aylar önce
Ülke futbolunu yöneten Selim Soydan Servet Yardımcı Nihat Özdemir azılı fbli.. Ama fb mağdur.. Hikaye bu işler.. Bu adamlar fenerin aleyhine iş yapmaz. Ama fenerlilere yetmiyor. 10maç cezalık olayı 3 maçla filan kapatma derdindeler..
Mehmet Emre
Mehmet Emre Aylar önce
İrfan canın bu durumuna hiç üzülmüyorum
Giray
Giray Aylar önce
Durumunda ne var la irfanın ??
Tamer Temel
Tamer Temel Aylar önce
adam milyon dolarları cebine koymuş , bu da haline üzülüyo :))))
Teknoloji TV 💻
Teknoloji TV 💻 Aylar önce
🦢🦢
Egemen Sermet
Egemen Sermet Aylar önce
@Selâmettin Büğrü puhhahahhaha yanmışşşşşş
Selâmettin Büğrü
Selâmettin Büğrü Aylar önce
Neden GS ı paraya sattığı belli oldu
Gwynbleidd
Gwynbleidd Aylar önce
Bu olaydan dolayı kesinlikle Trabzon'a saha kapatma cezası verilmeli.
Mahmut Can Akdoğan
Mahmut Can Akdoğan Aylar önce
@Gwynbleidd senin neyden bahsettigin hakkinda hicbir fikrin yok dimi oyle bombos random yorum yaziyosun hepiniz mi ayni olursunuz ya
Gwynbleidd
Gwynbleidd Aylar önce
@Mahmut Can Akdoğan Evet,o olaydan sonra Beşiktaş'a eksi puan cezası verilmeliydi.
Mahmut Can Akdoğan
Mahmut Can Akdoğan Aylar önce
sizin baskan sahada adam kovaladi adami tebrik etceklerdi az kalsin madalya falan takicaklardi sen ne konusuyon hamsi
Cüneyt Gülsen
Cüneyt Gülsen Aylar önce
Gidin masa tenisi seyredin. Al işte ne güzel kavga var, neyini beyenmediniz. Küfüre ceza versinler. Ama adam akıllı dövüş çıkarsa ceza vermesinler. Niye? Küfür edenden ve gerisini getiremiyenlerden bıktım. İrfan yürekli cocukmuş. Maşallah.
Mesut Taşkan
Mesut Taşkan Aylar önce
Soru cümlesi fazla olmuş. İrfan, Atakan'a saldırdı. Fatih Terim'e ceza kesilmeli.
T.T10
T.T10 Aylar önce
Bence eksik paylaşılmış bir video görmemiz gereken gosteriliyor... ilk saniyeyi yani kesilen yerden itibaren Çok dikkatli bakarsanız Atakan ilk orda irfancanin eline temas ediyor irfancanda atakanin üstüne yürüyor ortalık karışıyor..
M Emin
M Emin Aylar önce
aynen dikkatli bakınca gördüm.sanki hızlı bir şekilde vurmış gibi
Melih Özdemir
Melih Özdemir Aylar önce
Ne Fatih Terim miş be kral attığı göstediği davranışlar tek kaleye girmiyormuş demek bu kadar içerlemeyin
Umut UYSAL
Umut UYSAL Aylar önce
SEN SALDIRMA GÖRMEMİŞSİN VİDEOYU ATARKEN BİLE ALGI PEŞİNDESİNİZ SALDIRDI MI ? ÜZERİNİZDE Kİ FORMAYI ÇIKARIN ADAM GİBİ VİDEO ATIN
Knight Online
Knight Online Aylar önce
İrfan can ve Hakan yandaş kadar futbol oynamak yerine nefret kusan yaratıklar görmedim. İğrenç adamlar insanı futbol izlemekten soğuturlar her yerlerinden art niyet akıyor adamların.
Hasan Yaman
Hasan Yaman Aylar önce
Al bendende okadar
Fikret ÇELİKER
Fikret ÇELİKER Aylar önce
ne güzel ağlıyorsunuz lan siz öyle dkflgjhdf
TPC
TPC Aylar önce
@#Mandatory aynen
#Mandatory
#Mandatory Aylar önce
Fbye gitmeden bu kadar çirkef değillerdi. Düzgün adamı bile çirkef yapan bir yapıları var temel bozuk.
Ghost Desk
Ghost Desk Aylar önce
Fenerli tff'ye selam olsun hahaha. 44.madde de adamın onurunu zedelemiş 2 maç vay be. Kayırmak böyle bir şey herhalde.
RAM YILDIZI Adb
RAM YILDIZI Adb Aylar önce
İrfancan gitme vaktin geldi takımdan artık oynadığın tüm maçlarda cıvık cıvık hareketler kendini pro sanıp topa koşmamalar arkadaşlarına saçma sapan paslar atmalar falan çok pro futboşcu izledim hiçbirindede şöyle bi ego yok ibrahimoviçte bile yok
killerman34 X
killerman34 X Aylar önce
Bu kesinlikle ciddi bir olaydır ve cezasız bırakılmayıp derhal vitor pereria fenerbahçeden gönderilmelidir
Gıyasettin Saygın
Gıyasettin Saygın Aylar önce
Bu fotbolcuları şımartan kulüplerimiz Ler o kadar değer verdiler başkanları biri gitti biri geldi Koç ♈ Ali messiyi almış gıbı sevinmişti ona verdiği parayı teknik direktör ve ondan daha iki fotbolcu alırdı
Giray
Giray Aylar önce
Şu anda takımın en iyisi irfan iyiki almış
Egemen Sermet
Egemen Sermet Aylar önce
@Huseyin PUHAHAHA LAFLARA BAK TUT HOPPAAAA🧠🧠🧠
Egemen Sermet
Egemen Sermet Aylar önce
@Huseyin 🧠🧠🧠🧠🧠 tut bakalımm
RAMBO1907GFB ANTİ6S
RAMBO1907GFB ANTİ6S Aylar önce
irfan can müthiş oynuyor
Ataberk Özçelik
Ataberk Özçelik Aylar önce
fotbolcu
Huseyin
Huseyin Aylar önce
NBA'de Ron Artest bu tarz bir saldırı yaptı diye 6 ay ceza alıp ayrıca NBA yönetiminden %40 ı ceza aldı Bir de üstüne takımı para cezası verdi Adam bir daha toparlayamadı. Bir daha asla olmadı benzeri
SamiFifaOyuncusu
SamiFifaOyuncusu Aylar önce
Marcaoya 8 maç ceza veren TFF'ye sesleniyorum irfanada en az 10 maç verilmeli
Sarhi
Sarhi Aylar önce
verdi kanka 2 maç .d
softly_panda
softly_panda Aylar önce
Irfancan CEZA alır almaz bunu göreceğiz ama kulübün ona büyük bir para cezası vermesi lazım..
Büyük Usta
Büyük Usta Aylar önce
Buna ceza vermeyen tffnin ben ..
Eggghh Dgh
Eggghh Dgh Aylar önce
Fenerliyim ama irfanın yaptığını amatör ligdeki topçular yapmıyor bu ne rezillik
Eggghh Dgh
Eggghh Dgh Aylar önce
@Rizeli53 bildiğin sokak kavgası etmiş böyle kariyeri olan birine yakışmaz bu hareket
Rizeli53
Rizeli53 Aylar önce
Ne yapmış ki itmiş sadece.Normal maçta olsa en fazla sarı kart.
K.S. Turhan
K.S. Turhan Aylar önce
aynı hareketler maç sırasında oluyor. hakemler sarı kartla yetindikleri bile oluyor. 5 - 10 maç ne alaka.
Batuhan Okumus
Batuhan Okumus Aylar önce
İrfan Can Kahvecinin Atakan Çankaya'ya saldırması üzerine Fatih Terime 8 maç Arda Turana ise 3 maç ceza verildi.
Atilladuru 00
Atilladuru 00 Aylar önce
Fenerbahçeliler futbolcunun yaptığı çok çirkin ama Atakan da futbolcudan çok şovmenin teki.
Arif Sarıyıldız
Arif Sarıyıldız Aylar önce
Göztepeli futbolcular o kadar adamsınız yazıklar olsun, zaten ceza falan yok ( Fatih terim ve Galatasaray hariç )
Aylin
Aylin Aylar önce
Neyse biz göztepeliler bir daha ki maçta onun kulaklarını iyi çınlatırız.
Barış sevinç
Barış sevinç Aylar önce
Burda irfancanın nekadar mabadının kalkmış olduğunu görüyoruz bir tane vursaydı o irfanı sakat bırakırdık
Onur Gündoğdu
Onur Gündoğdu Aylar önce
Fenerbahceliyim ama irfancan profesyonel falan değil,saha içinde de Atakanın onu markaja almasını yediremeyip rakibiyle münakaşaya girdi ve bu şekilde Atakanın onun üzerinde daha fazla baskı kurmasına sebep oldu oysa ki bir profesyonel gibi davranıp hiçbirsey yokmuş gibi davransa zaten Atakan onu bu kadar yakından savunmayacak içgüdüsel olarak,aynı şekilde oyundan çıktığı zaman verdiği tepki de öyle profesyonel bir futbolcuysan bunları yapmamalısın ve tabi bir de bu iğrenç görüntü var kesinlikle irfan en ağır cezayı almalı ve cezasını çekmeli ve son olarak olaydan bağımsız bir yorum yapmak istiyorum Ali Koç lütfen istifa et lütfen..
Fikret ÇELİKER
Fikret ÇELİKER Aylar önce
Sen futboldan anlamayıp boş yorum yapan bir trollsün sadece
Giray
Giray Aylar önce
Atakan markaja almıyordu baya bildiğin kavga çıkarmaya çalışıyordu yaptığı müdaheleler direk serte kaçıyordu. Birebir aynı şeyi GS maçında da Berkan Mesut’a yapıyordu. Nasıl izliyorsunuz maçları.
Oz ZX_35
Oz ZX_35 Aylar önce
Maçın ilk yarısı bitiminda yaşanan bir olay bu. maçın tamamını izlerseniz maç başından itibaren Atakan İrfancanı sürekli tahrik etti hatta hakem ikisini uyardı. Bu kamera görüntüsüne dikkatli bakarsanız içeri girişte Atakan İrfancanın arkadan eline vurup küfür ediyor.
by Beysin
by Beysin Aylar önce
*#SUPERLİGDE* *profesyonellik beklemek zaten sacma olurdu*
Onur
Onur Aylar önce
Arda Turan kimsenin ismini vermeden küfür etti diye 2 maç ceza alıyorsa bu arkadaşın 10 maçtan az ceza alması anormal olur
OGUZ KISACIK
OGUZ KISACIK Aylar önce
En az 10 maç ceza almalıdır vede kulübü tarafından gerekli yaptırımlar uygulanmalıdır
Mkakc
Mkakc Aylar önce
İrfancan kendini Messi sanıyor artistik ve itici hareketleri egosu ile kendini bitirecek
Onur ÖZTÜRK
Onur ÖZTÜRK Aylar önce
Maçı izleyen gözüyle konuşmak istiyorum tarafsızım kesinlikle maç başından sonuna kadar Atakan'da Fenerbahçe ve Futbolculara karşı bir kin bir agresiflik vardı tabi bunun yanında egoda var ister istemez vücud dili ve hareketleri çok saçmaydı ne alıp veremediği olabilir ki? Atakan masum değil bence tabi İrfan'ın yaptığına doğru demiyorum kesinlikle olayın başı Atakandı.
fhjgfhjgfgfhjg
fhjgfhjgfgfhjg Aylar önce
@Soap MacThavish Tosic kafa mı attı? Ulan tosic kafasını hafifçe sürttü van pörsi süper lig tiyatro oyuncusu gibi yere düştü tosic kırmızı yedi tosic kafa atsa van persie bir daha önünü göremezdi
Aydin Aydin
Aydin Aydin Aylar önce
TS FB maçını yöneten hakem de futbolculara ters bakmıştı dimi hep size oluyor ...
Rizeli53
Rizeli53 Aylar önce
@Soap MacThavish İrfan Can kafa mı atıyor?
Giray
Giray Aylar önce
Aynen öyle bunu farketmez için canlı izlemeye gerek yok tv den de belli oluyordu Atakan resmen kavga çıkarmak için sert giriyordu.
Soap MacThavish
Soap MacThavish Aylar önce
Bi kaç yıl önce FB-BJK maçında Van persie Tosic'i kışkırtmıştı, Tosic de Van Persie ye kafa atıp kırmızı yedi. O zaman da Tosic mi haklıydı?
Back Next
Back Next Aylar önce
Fener medyası siz takımınızı yağladıkca onlar batıcak daha kötü olucak. Bu konuda en iyisi taraftarıyla medyasıyla Galatasaray her zaman eleştirebiliyorlar takımlarını yönetimlerini
Seyfi Bilen
Seyfi Bilen Aylar önce
🤣🤣🤣 elestirebiliyormu hepsi fatosun pesinden koşuyor aq fatosa laf atan oldumu hic
sami umut bacak
sami umut bacak Aylar önce
Çok doğru..
gulsum gumus
gulsum gumus Aylar önce
Hazımsızdır karaktersiz yapar
Knight-Online KusvA
Knight-Online KusvA Aylar önce
agalar bilmediğimden soruyorum bilen aydınlatabilir mi beni? Kavga durumunda ilk müdahaleyi futbolcular ve teknik heyet mi yapmalı yoksa polis mi ? Polisler neden hic tepki vermediler? 00:15 'de ortadaki adam el kol yaptıkdan sonra ortaya şerit cektiler sadece.
Zümrüt Taşkıran
Zümrüt Taşkıran Aylar önce
Her mac cikisinda olabilecek sey. Kim bilir o da ne demistir ki tahrik etmistir. Amaaaan zort.
Özkan Karasu
Özkan Karasu Aylar önce
10 maç ceza vermezlerse kimse adaletten bahsetmesin
NeverenT
NeverenT Aylar önce
10 ne ya direk futboldan ihraç etsinler. İrfan sakatlamis Atakan'ı hastaneden story atmış Atakan dudağı patlamış, ayağı kırılmış, kolları morarmış.... Ya ne saçmalıyorsun yakın zamanda Muslera da yaptı aynısını ne boşunu yapıyorsun.
sami umut bacak
sami umut bacak Aylar önce
Aynen
Rembrandt van Gogh
Rembrandt van Gogh Aylar önce
2 maç ceza: aferin oğlum birdahaki sefere daha fazlasını yap.
Volkan Piliç
Volkan Piliç Aylar önce
Ali Koç bırak başkanlığı insan gibi insan değerli bı şahsiyet yanlız bırakıldı adam bir Galatasaraylı olarak söylüyorum oyuncular oynamasa başkan ne yapsın bı kere teknik direktör yok bı gerçek emre gitmeseydi çoktan şampiyon yapardı ama fırsat verilmedi bı gerçek ilçede şampiyon olacak diye emrey gunderdiler
YILMAZ BOYALI
YILMAZ BOYALI Aylar önce
@Mahmut Sertkaya rezil kime oldu?
Mahmut Sertkaya
Mahmut Sertkaya Aylar önce
Oyuncu oynamasi ali koc napsinn diyorsun? Bende galatasarayliyim. Gidip sende oynamak istemeyenn oyuncuya sirf paran cok verip alirsan gun gelir iste boyle rezil olursun baskasinin ruyalarini caldi alj koc parayla!!! Oynamazlar tabi
YILMAZ BOYALI
YILMAZ BOYALI Aylar önce
emre aykutun hazır takımına kondu sen neyi konuşuyorsun bilmeden?
FETOCUSARAY  YALLAH KÜMEYE
FETOCUSARAY YALLAH KÜMEYE Aylar önce
Ali Koç istifa 😠
abe
abe Aylar önce
💛💙🌿🇹🇷
hsmttn brt
hsmttn brt Aylar önce
Fatih Terim'in şuanki kadrosunda düşünüyorum İrfan'ı,ne parlardı be...Bir GS taraftarı olarak içten içe seviniyorken , milli takim için üzülüyorum. Duygularım karmakarışık , fenerli arkadaşları düşünemiyorum..
Soap MacThavish
Soap MacThavish Aylar önce
@Giray en azından Avrupada parlıyor
Giray
Giray Aylar önce
Lan gs parlıyor mu şu an?
Erkan
Erkan Aylar önce
isteğe tutkuya değilde paraya giden oyuncunun gs de geri yoktur kanka
Metin Can Kaya
Metin Can Kaya Aylar önce
1 kavga için neler yapmışlar ülke gelişiyor heralde
METAVERSE
METAVERSE Aylar önce
İrfan Can gibi karaktersizler Fenerbahçeye yakışmıyor. Mert Hakan Yandaş da öyle.
MarkaJ
MarkaJ Aylar önce
Ağır tahrik ediyor konuşmaları bilmiyorsunuz boş yorum yapmayın 👍
MarkaJ
MarkaJ Aylar önce
@Soap MacThavish sert oynamaktan hariç ceneside durmuyordu
Soap MacThavish
Soap MacThavish Aylar önce
@MarkaJ trshow.info/watch/BgBJ0ODMHwg/video.html 6. saniyeye bak bu videoda yumruk attığı belli
Soap MacThavish
Soap MacThavish Aylar önce
@MarkaJ Atakan sert oynadı diye suçlu mu oldu şimdi? İrfancan fenerin kilit oyuncusu değil mi? Heralde ona karşı sert oynucaklar durdurmak için. Premier ligden örnek vereyim. Geçen sezonun en çok faul yapılan oyuncusu Jack Grealish di. Her maç irfancana yapılanın 10 katını yapıyolardı adama. Jack Grealish bi kere bile rakibine yumruk attı mı? Futbol lan bu. Adamlar isterse sert oynar, isterse faul yapar. Bu yumruk yemeleri için geçerli bir sebep mi?
MarkaJ
MarkaJ Aylar önce
@Soap MacThavish Her insan irfan can kahvecimi ki ayrıca dövmek falan yok maç anında da sürekli olan ittirme falan en fazla kırmızı kart görür oyun dışı kalır pdfk ne alaka planlanmış yapılmış başarılı olunmuş maçın ilk dakikalarında yapıyordu zaten Atakan izleseydkn böyle konusmazdin
uzay gemisi
uzay gemisi Aylar önce
Haklisin kardes. Bu olay yuzunden Terime 6 mac daha ceza veeilmeli diye dusunuyorum. Net.
Çağatay HD
Çağatay HD Aylar önce
Fenerbahçeli olarak söylüyorum bu olay yine Terim'e yazar
71 Keskin 71
71 Keskin 71 Aylar önce
Ahbe emre abi beni ne hallere soktun diyen irfan can çığlıkları....
Mrispirli
Mrispirli Aylar önce
Kalabalık ta artistlik yapanın tenhada affı olmaz
Doğukan Çokgörmez
Doğukan Çokgörmez Aylar önce
20 maç ceza almalı, sürecin takipçisi olacağız.
sami umut bacak
sami umut bacak Aylar önce
Bence de
Cemal Oztutuncu
Cemal Oztutuncu Aylar önce
Sonra Türk Futbolu Neden Gelişmiyor.
Roberto Firmino
Roberto Firmino Aylar önce
Fbliyim ama en az 9 maç yemeli
Hakan Şenler
Hakan Şenler Aylar önce
Hadi lan ordan trrek
Arda Arslan
Arda Arslan Aylar önce
Marca Kerem olayından bir farkı yok.Aynı olaylar Ama cezalar farklı olacak.
Giray
Giray Aylar önce
Doğru Atakana değil de Ferdi’ye saldırmış aslında birebir aynı
şakircan şenşakrak -
şakircan şenşakrak - Aylar önce
@Dolar yükselmiyor TL deger kaybediyor VURMUŞ BU VİDEODA TAKILIYOR. YUMRUK ATIYOR. TWITTERDE DİGER AÇIDAN VAR ORADA GÖRÜNÜYOR
Dolar yükselmiyor TL deger kaybediyor
Dolar yükselmiyor TL deger kaybediyor Aylar önce
Vurmamış ama emre Sabri kavgası gibi
şakircan şenşakrak -
şakircan şenşakrak - Aylar önce
nerde aynı lan marcao kerem takım arkadaşı. bu rakibe saldırıyor. marcaoya 8 maç verdiler irfana 8den yüksek verilmesi gerekiyor. 10 maç ve indirim yapılmaması gerekiyor
Erkan ZH
Erkan ZH Aylar önce
niye saldiriyor ? adam normal yürüyor kendi yolunda🤷‍♂️
Chronem Symphony
Chronem Symphony Aylar önce
maçın izleyen herkes anlamıştır neden yaptıgını
ADEM OĞUZ
ADEM OĞUZ Aylar önce
Girerken içeri küfür etmiș atakan maça bak zaten dakka birde itişip durdu
Göz Göz
Göz Göz Aylar önce
Niye olacak yediremedigi için
Fall
Fall Aylar önce
en az 5 maç ceza alması lazım
bora karaman
bora karaman Aylar önce
tt arena’da muhteşem bir maç çıkaran İrfan Can o maçta bir de mesut’un sapladığı golün asistini yapmıştı.6s’lilerin kuduz köpek gibi saldırmalarının sebebi budur.
Faik Aktaş
Faik Aktaş Aylar önce
O oyunun karşılığını 3 puanla aldı Fenerbahçe. Peki, bunun bir karşılığı olmasın mı? Galatasaray'a karşı iyi oynayan, adam bıçaklama hakkını elde etsin o zaman.
Bayram Çetin
Bayram Çetin Aylar önce
Kafadan 5 maç garanti fazlasını da verebilirler
Berat Eroğlu
Berat Eroğlu Aylar önce
En az 10 maç almalı
Burak Enes Baki
Burak Enes Baki Aylar önce
Trabzonspor'a silinen 10 puan hayırlı olsun.
Dolunay Aktürk
Dolunay Aktürk Aylar önce
profesyonel adamsın irfanım ya sahada bıraksaydın keşke bu tür diyalogları. ama ne söylediğini bilmiyoruz tabii. 2 maç men almış daha fazla bekliyordum
Bora Sed
Bora Sed Aylar önce
@BARIŞ fazla yesin belki aklı başına gelir denyonun.
Dolunay Aktürk
Dolunay Aktürk Aylar önce
@Bora Sed Sahadaki tavrını soyunma odasında devam eritiyorsa zaten profesyonellik konuşulmaz
BARIŞ
BARIŞ Aylar önce
Konu fenerbahçe olunca fazla ceza yemez merak etme yukarda niht abiniz var
Bora Sed
Bora Sed Aylar önce
Profesyonel filan degil daha toy bu. Pro adam boyle yapmaz.
ahmet yildirim
ahmet yildirim Aylar önce
Terbiye yoksunlugu geliyor bana Mac bitmis gidiyor adama saldiriyor
vengeful 99
vengeful 99 Aylar önce
Söz konusu fenerse kaç maç ceza verecekler kimbilir!
Ertan Can
Ertan Can Aylar önce
Yaz kızım irfanrcan in yaptıklarından dolayı GSye 20 maç seyircisiz fatih terim e 15 maç cezaa ayrıca futbolculara güzel iyi oyun oynadıkları taktirde her birine 10 maç ceza yaz kızım
Ertan Can
Ertan Can Aylar önce
@mustafa federasyon başkanı Fenerbahçe li olunca maalesef oluyor kardeşim
mustafa
mustafa Aylar önce
Fatih terim ve irfan ne alaka knk
mustafa
mustafa Aylar önce
Abi gs ve fatih terim ne alaka bu anlatsana ben anlamadım
sami umut bacak
sami umut bacak Aylar önce
Servat Yardımci büyük fenerlidir ne yapar eder maksimum 4 maçla kapattırır olayı..
OT
OT Aylar önce
Herkes kendine yakışanı yapar. Aferin süslü irfan
İsyankar Bremin
İsyankar Bremin Aylar önce
Olayın GS ile alakası ne ben baya uzak kalmışım
Tosun Da Silva
Tosun Da Silva Aylar önce
Mustafa Kemal ATATÜRK : Ben sporcunun zeki çevik ve ahlaklısını severim.
Miraç Can Burkut
Miraç Can Burkut Aylar önce
Boyle bisey olamaz fatih terime 11 mac ceza verilmeli (!)
Huseyin
Huseyin Aylar önce
En az 10 maç Hatta 15 maç ceza almalı Üstüne de uzunca süre milli takımdan ihraç edilip ( Fatih Terim dışarıdaki bir olaya karıştı diye milli takımdan azledildi, ki burada stadyumda yapıyor ) %50 maaşı ile ceza verilip lisansını askıya alınması gündeme getirilmeli. Bak bakalım bir daha yapıyor mu? Adam yolunda giderken sataşma yapıyor
gökhan şen
gökhan şen Aylar önce
irfan can zaten5 ten aşşağı ceza almayacak.ama sorun orda değil.bu olay olduğunda irfan kırmızı kart görmesi lazım ve fenerbahçenin 2. yarı 10 kişi oynaması gerekiyordu.maçı 11 kişi tmmladılar.Maçın hükmen göztepeye verilmesi lazım cünki 10 kişi olması gereken fener 11 kişi oynadı.
Faik Aktaş
Faik Aktaş Aylar önce
İki maç aldı.
Rizeli53
Rizeli53 Aylar önce
@Abuzer Rıfkı Maçı izle sonra konuş.
Abuzer Rıfkı
Abuzer Rıfkı Aylar önce
@2 Numara Tv boğazına sarılmak ne ya macın ilk yarısı oyunda sürtüşüyordu küfür ettigi bile gözüktü ne bu kin yani sporcu böyle mi olmalı
2 Numara Tv
2 Numara Tv Aylar önce
Yok hatta irfana mühebbet hapis cezası , takım arkadaşlarına saniyesinde ayırmadılar 10 milyon euro para cezası fenerbahçe spor klübünüde kapatmaları lazım niye çünkü fener 11 kişi oynadı
ilham saramanov
ilham saramanov Aylar önce
Bu kadar rezil bir hakem heyeti ilk defa gördüm hiç bir futbolcuya kart bile vermedi mutlaka kırmızı vermeliydi.ne hikmetse rapor bile etmemiş
Kerem Büber
Kerem Büber Aylar önce
Bi pozisyon olmuş oluncada götünüz kalkmış konuşuyorsunuz
Kerem Büber
Kerem Büber Aylar önce
Boş yapma
Bahadır Sözüdoğru
Bahadır Sözüdoğru Aylar önce
Abi tee kadraj dışından koşarak geliyor adamlar polisler kazık gibi dikilmiş izliyor müdahale etsenize futbolcu diye dokunulmazlıkları mı var ?
uzay gemisi
uzay gemisi Aylar önce
Irfan adama saldirmis! Terime 2 sezon ceza verilsin.
Musa Emre Can
Musa Emre Can Aylar önce
Kardeşim nasılsın diye ensesine sarılacakken boğazına sarılmış yanlışlıkla .
Metraj Tv
Metraj Tv Aylar önce
bende gündem olunca bir şey oldu sanmıştım ufak bir sürtüşmeymiş
hyperlion
hyperlion Aylar önce
Ne sürtüşmesi adama yumruk sallıyor acık bir saldırı var en az 10 maç ceza almaşı gerekir eğer ülkede zerre kadar hukuk varsa ...
Ilham Babayev
Ilham Babayev Aylar önce
adam başaqşehirde bunları yapamazdı
Osman Bingol
Osman Bingol 26 gün önce
Sporting gidip aynı paraya ruben anorim’i takımın başına getirip küllerinden doğdu bizim vizyoner gidip aynı parayı şuna verdi!
///MPower
///MPower Aylar önce
Bu olaydan dolayı sayın Burak Elmas PFDK´ya sevk edildi!!
Arda▪︎▪︎
Arda▪︎▪︎ Aylar önce
İrfancanı Almayan Mustafa Cengize Para Cezası Kesilmeli
emfakk ii
emfakk ii Aylar önce
Ulan o bayan polislere ayıp. İşlerini zorlastirmayin milyon dolar aliyorsunuz
Melih Özdemir
Melih Özdemir Aylar önce
Türk polis gene olay biter en son gelir gene aynı değişen birşey yok
Galatasaray fc 1905
Galatasaray fc 1905 Aylar önce
İrfan can kahveci masum abim fatih terim e 8 maç ceza verin
Huseyin
Huseyin Aylar önce
Acaba kişilik hürriyet hakkına tecavüz olarak kabul edebilir mi onu düşündüm Sonuçta, birisi yolunda giderken fiziksel ŞİDDET uyguluyor
#Mandatory
#Mandatory Aylar önce
irfancan bunu yaptığı için Gsye 3 milyon euro para cezası Burak Elmas a ömür boyu men cezası. Fatih Terim ciyotinle idam. Arda Turan a ise Timsahlarda dolu göle canlı canlı atmak en doğru ceza olsa gerek .
NICLAYNACTREM
NICLAYNACTREM Aylar önce
Büyük takıma giden mafya oluyor para varya ulan para ulan para
Azer Hasan
Azer Hasan Aylar önce
Polisin görevi tam olarak ne, önlerinde adam boğazlıyorlar , gram kıpırdama yok polislerden
Azer Hasan
Azer Hasan Aylar önce
@#Mandatory harbiden ha, irfan bogazlayıp yumruk atmış, videoda da gözükmüş, adamlar hala ne saldırması ,parmağının ucuyla itmiş irfancan diyorlar, birde 5 maç ceza ne ,üstümüza oyunlar oynanıyor diyorlar, zamanında enginin kariyeri bitmişti cüneyte yürüdü diye :)
#Mandatory
#Mandatory Aylar önce
@Azer Hasan onlar aleyhine olumsuz bir durum olunca üç maymunu oynuyorlar. Görmedim, duymadım, bilmiyorum.
Azer Hasan
Azer Hasan Aylar önce
@#Mandatory bu videodan sonra twittere girdim, ya fener sayfalarının bu videodan haberleri yok, ya da deli numarası yapıyorlar :)
#Mandatory
#Mandatory Aylar önce
Sanırım müdahale etme durumu yok
Yalçın Gers
Yalçın Gers Aylar önce
Yok ya ne iki maçı para cezasına çevirin 500 tl
Oğuz Yurtçu
Oğuz Yurtçu Aylar önce
Fener'e gidene atar yüklemesi yapıyorlar
Donnie Brasco
Donnie Brasco Aylar önce
Helal polislerimiz harbi jet hizinda
Medre Revnue
Medre Revnue Aylar önce
En az 4mac ceza alması lazım
Chang Bin Turkey
Chang Bin Turkey Aylar önce
Ne alaka abi görmüyonmu demmekki adama bişey dediler sinirlenmiş
Ali Urun
Ali Urun Aylar önce
kaç maç ceza aldı 2 şaşırdık mı hayır
Eyüp
Eyüp Aylar önce
Olayı tam olarak anlatır mısınız?
Bilgi Yolunda
Bilgi Yolunda Aylar önce
Adama orta parmak gösterirsen kızar tabi adam hiçbir şey yapmamış yine iyi bile sabır etmiş ağzını burnunu dağıtabilirdi
Onur Ünal
Onur Ünal Aylar önce
Yok 10 maç az olur idam etsinler anca o kurtarır 😂
Ege Bozkurt
Ege Bozkurt Aylar önce
Atakan da maç boyunca çok kaşındı yine helal olsun İrfan iyi dayandı.
Saim Aybey
Saim Aybey Aylar önce
Geçen sene oynanan Karagümrük Beşiktaş maçının görüntüleri ćıksa ortaya yeryerinden oynar
ortaya karışık
ortaya karışık Aylar önce
Çıkmasına Gerek yok olan video bile o kadar bariz ki ama ne oldu 2 tane sakat oynamaya oyuncuya ceza verdiler geçti
-15 DERECEDE KARDAN EVDE 1 GECE GEÇİRMEK #24Saat
20:39
Mehmet Burak Şentürk
görünümler 145 B
يطلق عليهم في المول
0:27
علي الخال Wiz l
görünümler 2,8 Mn
Bir Zamanlar Çukurova 121. Bölüm @atv
2:35:01
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 732 B
Aşk Taktikleri | Resmi Fragman | Netflix
1:46
Netflix Türkiye
görünümler 170 B
DUNE Analizi
17:33
Barış Özcan
görünümler 1 Mn
tv100 - Canlı Yayın ᴴᴰ
TV100
görünümler 255
Galatasaray 2 - 6 Tuzlaspor | Tarihi hezimet
1:05