Birbirimizi Ne Kadar Tanıyoruz? - İnsafsız Karışım Yeme Cezalı

  görünümler 575,139

OHA diyorum!

Aylar önce

Bu videoda arkadaşlarımızın önünde cam fanus içinde sorular yer alıyor. İki takım halinde yarışan arkadaşlarımızdan hangileri birbirleri ile ilgili sorulara doğru cevap verirse, kötü karışımları yeme cezasından kurtuluyor. Bakalım kim kimi daha iyi tanıyormuş?
Bu kanalımızda da çok eğlenceli videolar var:
► Yapyap: trshow.info

YORUMLAR
XERO
XERO Aylar önce
mwlih bey ağzından hamam tası gümüşten şarkısı çıktı :D 7:23
Yeniçeri HD
Yeniçeri HD Aylar önce
Abi melih abi şeymayı zora sokmak için her şeyi yapiyor 2:15
Nicat rP
Nicat rP Aylar önce
MELİH VE ŞEYMA İYİ İKİLİ OLDU
Beren Güvenir
Beren Güvenir Aylar önce
Bence Melih ve Şeyma birbirlerine çok yakışıyor
Nihat Humbetov
Nihat Humbetov Aylar önce
Gilbert Blythe
Gilbert Blythe Aylar önce
Şeyma çığlık atmasan keşke
Mert Eski
Mert Eski Aylar önce
Lise diyem yeter
Muhammed Enes Akdeniz
Muhammed Enes Akdeniz Aylar önce
Çukur Evimiz Kemal Abiciğim babamız 😘🥰Bende izliyorum Çukur kemal Abiciğim ❤️
Derya Doğru Pektopal
Derya Doğru Pektopal Aylar önce
Şeyma: I love you kemal
Mdnndnd Jfmm
Mdnndnd Jfmm Aylar önce
1:00 orda gülen şeymanın son hali 2:28😂😂😂😂
demir yüksel
demir yüksel Aylar önce
08:59 Melih bilir o diyor düzeltiyor
Rasul Axmedov
Rasul Axmedov Aylar önce
Serinin devami gelsin like edelim arkadaslar
Mustafa Dönmez
Mustafa Dönmez Aylar önce
Duş sorusundan sonra harika WKEKKSOXINWNWJZIZIOWE
TUGAY AŞICI
TUGAY AŞICI Aylar önce
😂😂😂😂😂😂
Guven Gunes
Guven Gunes Aylar önce
8.25 o şeyi ne olur bidaha yapmayın videolarda evde kafayı yedim
HAMZA ÇELLİK
HAMZA ÇELLİK Aylar önce
oha melih abi gördüğü her reklam uygulamasını indiriyor herhalde
Hemşirelik Eğitimleri
Hemşirelik Eğitimleri Aylar önce
Aynı gruplarla olsun
EMRE ÇELİK
EMRE ÇELİK Aylar önce
bu konsepti, kazanan güzel yemekler yese daha güzel olur ü
Ecrin Uçmak
Ecrin Uçmak Aylar önce
melih abinin köpeğinin cinsi ne?
HAMZA ÇELLİK
HAMZA ÇELLİK Aylar önce
hayatımda ilk defa vidoenuzu yemek yemeden izliyorum .d
Memin
Memin Aylar önce
9:51 Melih: AaAAaa bu ne ki Şeyma: Ay ay keyfe oturuyosun
Aysu Musayeva
Aysu Musayeva Aylar önce
Şeymanın kemale l love you demesi
Seyhmus Hasan Kılıç
Seyhmus Hasan Kılıç Aylar önce
abi gercek hayatta amon guns cekin
Elif Sevinç
Elif Sevinç Aylar önce
Nobody: Melih: Şeyma HeNeMe 😂😂💕
Hemid Hembetov
Hemid Hembetov Aylar önce
Abi bu seri çok iyiydi gercekten gelmeli.
Hasim emin Ünlü
Hasim emin Ünlü Aylar önce
Abi siz hardallı pişi yerken orayı ileri aldım (midem bulandı)
Mustafa Kök
Mustafa Kök Aylar önce
Uzun zamandır böyle gülmemiştim. Kesinlikle devamı gelsin. Efsooo tek kelimeyle.
mstf yck
mstf yck Aylar önce
Şeyma gerçekten bu videonun başlığıyla fotoğrafına onay verdi mi
Army'im zorunuza gitmesin.!
Army'im zorunuza gitmesin.! Aylar önce
Diğerlerinin normal bir şekilde yemesi ve Kemalin her ceza geldiğinde; OoğH Ağ AaaĞ! Hayır. Diye bağırması...
Sezgin Bulut
Sezgin Bulut Aylar önce
12:29 - 12:36 Şeymanın yüz ifadesi jxjajahahs
Burak Kama
Burak Kama Aylar önce
Karnım ağrıdı gülerken 😂😂😂
P A İ N
P A İ N Aylar önce
BU VİDEO Serdar ve Kemal için cehennem melih ve şeyma için cennet olmuş
Melih Öztuna
Melih Öztuna Aylar önce
Burada bulaşıkları kimyıkıyor acaba
Mustafa Çetintaş
Mustafa Çetintaş Aylar önce
şeyma: ay lav yu kemal, kemal eheheh korku sorusunun orada
Murat Ayyıldız
Murat Ayyıldız Aylar önce
Daha önce böyle güldüğümü hatırlamıyorum 😅😅😅Cok iyi ya
Army'im zorunuza gitmesin.!
Army'im zorunuza gitmesin.! Aylar önce
Başkan:Bizde Kemalinki olsun. Melih:Bizd- Şeyma:Benimki olsun!
yiğit türkmen
yiğit türkmen Aylar önce
Fantastik dörtlü
2021
2021 Aylar önce
Melih : Bir saatliğine şu facebook a gireyim bari (1 saat sonra) Melih: Nerde bu uygulama bir saat oldu daha arıyom yaw
VOLVOX İ
VOLVOX İ Aylar önce
Çukur adamdır gerisi yalandır
Azra Cın
Azra Cın Aylar önce
simdi tekrar izledim de... umarim fanservis yapmiyorlardir ya oyleyse uzulurum cidden... ship mevzusundan ziyade yakin arkadaslarsa da boyle olabilirler sonucta ya sadece izlenme icin yakin gosteriliyorlarsa🤡
Klik Holland
Klik Holland Aylar önce
Hic bir videonuzda bukadar gulmemistim daha fazla gelsin boyle videolar😂😂
VaRYemeZ
VaRYemeZ Aylar önce
Bu formatın ikincisi hatta serisi gelmeli, çünkü gerçekten bir kahkaha şöleni yaşattınız ve gülmekten ağladım 😂
VaRYemeZ
VaRYemeZ Aylar önce
09:36 i love u Kemal?
Umut Pek
Umut Pek Aylar önce
Bu yılın en iyisi bu video.
Melih Özdemir
Melih Özdemir Aylar önce
kemal gereksiz çok bagırıyorsun bu rahatsız edici bir durum bilgine
Ömer Faruk Kocaman
Ömer Faruk Kocaman Aylar önce
9:01 ile 9.02 dinleyin çok iyi
High Ghost
High Ghost Aylar önce
Karanliktan korkmayanlar +1
Rana Durukan
Rana Durukan Aylar önce
Başkanım bu cezaları hazırlarken ne düşünüyorsun, ne yaşıyorsun? Böyle karışım mı oluuur 😂😂
Ahmet Güleç
Ahmet Güleç Aylar önce
şeyma da ama ne tanıyor kemali bunlar birbirini seviyor gibi ama bilmiyorum kaç yıllım arkadaşlar olabilir
Gokcen
Gokcen Aylar önce
9:36
Tempo di lezione
Tempo di lezione Aylar önce
Ya şeymanın en başta mirildandigi sarkinin ismini bilen var mı lalala la la lalala la la lalala la la lalala diye
İsmail Öke
İsmail Öke Aylar önce
Devamı gelsin bu arada güzel
Berkay arpacı
Berkay arpacı Aylar önce
9:40 Şeyma nın aylavyu kemal diye bağırması
Freaky One
Freaky One Aylar önce
12:38 Her şeyi mi anlatıyorsun Kemal? Xjjdkskfkksksks
Sevki Tarim
Sevki Tarim Aylar önce
İlk defa bir vidiyonuzda kahkaha attim bu seriye devam
Damla Sögüt
Damla Sögüt Aylar önce
İzlerken benim bile midem bulandı
Ömer Y
Ömer Y Aylar önce
3:09 Kemal: Keyf; "Babama neler oluyor?" Kemal burda Melih'e köpek mi demek istedi😂😂
Whyland Bae
Whyland Bae Aylar önce
Şeyma bu kadar da kemali tanımak biraz fazla gibi :D
Sude Naz Altınel
Sude Naz Altınel Aylar önce
Abi kışkırtma gelsin artık Şeyma , Kemal'e bir şaka yapsın . +1leyiin
Ekremb Olat
Ekremb Olat Aylar önce
9:35 ŞEYMA : I LOVE YOU KEMÂL
LEONyt
LEONyt Aylar önce
Her turlu Şeyma kemali seviyo korkma sorusunda Dikat edin Şeyma alyavyu diyo kemale yani seni seviyorum ❤️
Kayra nur Beyaz
Kayra nur Beyaz Aylar önce
Şeyma ı love you kemal diye mi bağırdı ben mi yanlış duydum
Asya
Asya Aylar önce
11:04 hAaHhhAaAaHhHA 😂
Resul Yılmaz
Resul Yılmaz Aylar önce
9:39 I love you Kemal dedi 😏
The.witches 13
The.witches 13 Aylar önce
Abı Kemal’i sevmeyıp Şeyma yı sevenler begenebılır mı
Baran Öztürk
Baran Öztürk Aylar önce
şeymanın kemale ı love you demesi
selin yılmaz
selin yılmaz Aylar önce
Yorumların kime geldiğini tahmin etme yarışması yapınn
selin yılmaz
selin yılmaz Aylar önce
Şeyma ve melihin tepkilerine bayıldım
Damla Öner
Damla Öner Aylar önce
Serdar başkan o kadar haklısın ki sjdhdjsjxjjdjsh her boku👌🏽
Kerem Akalın
Kerem Akalın Aylar önce
00.58 Kederli günler olsa da bazen Seviyoruz seni can-ı gönülden Bu nasıl bir sevgi bir bilebilsen Haydi bastır fener her şeymsin senn
Arda temel
Arda temel Aylar önce
Şapkasız Melih abi > Şapkalı Melih abi
yk
yk Aylar önce
ahshshahsh çok iyi video olmuşşş
Damla Öner
Damla Öner Aylar önce
Şeyma ve Melih'i ikili yapmak mı... Korkunç bir çirkef ikili jshsgdhsjndgxhx
Berat Özdemir
Berat Özdemir Aylar önce
YETER ARTIK KEMALLE ŞEYMA SEV DEĞİL ANLAYIN ŞUNU
cem onur gül
cem onur gül Aylar önce
Trol mutfak :/
Kübra Nur KAPLAN
Kübra Nur KAPLAN Aylar önce
9:35 Şeyma nin kemale i love you kemal kemal diyerek şarkı söylemesi 🤣
Feyza Nur Gökkaya
Feyza Nur Gökkaya Aylar önce
Şeymayla kemali shiplemekten ne zaman vazgeçeceksiniz sıktı artık
Hacer Bora
Hacer Bora Aylar önce
Ay şhip damarlarım kemşey kemşey kemşey diye halay çekiyorrrr🥳🥳
Hacer Bora
Hacer Bora Aylar önce
Bu serinin 2.si hemen çıksın hatta 20 dk değilde 40 50dk olsun lütfen 😘😘😘😘🥰🥰🥰🥰🥰😜😜😜😜
MMurat PPolat
MMurat PPolat Aylar önce
14:09 Başkan FKSMKFÖSOGÖSOGÖSOMGOSMGOSMGOFK OLUM KOPTUM SESE
Tuğba Demirhan
Tuğba Demirhan Aylar önce
I love you kemal demesi ☺️
Erhan Genç
Erhan Genç Aylar önce
MEDIAKRAFT TARIHINDE EN GULDUGUM VIEDO BUYDU . HER NE KADAR GECE 3 TE IZLEYIP HERKESI KALDIRIP BABAMDAN FIRCA YESEMDE .SIZ BITANESINIZ YAAAA.
Ebrar nisa Kömürcü
Ebrar nisa Kömürcü Aylar önce
Abi çok iyi ya
Turgay Aksoy
Turgay Aksoy Aylar önce
18.03 Şeyma kırıldı....
Mevlüt Kartal Çotak
Mevlüt Kartal Çotak Aylar önce
kemal gereksiz şekilde bağırmasa iyi olacak
MalikEnes İncesu
MalikEnes İncesu Aylar önce
289 uygulama?
Ceyhun Simsak
Ceyhun Simsak Aylar önce
Çukur Çukur Çukur
Ibrahim Olcer
Ibrahim Olcer Aylar önce
Kulaklikla diyenlere selam olsun
Ayten Yılmaz
Ayten Yılmaz Aylar önce
Bi videoda Kemal’e aşırı gıcık oldum ya ne kadar mızıkçı çocuk gibiydi
Akasya Ağır
Akasya Ağır Aylar önce
18:01 Aga bee üzüldüm Kırdın kemal
Yasemin Yürük
Yasemin Yürük Aylar önce
Uzun süredir bi videonuzda bu kadar gülmemiştim shhshahaha
Oğuz Solmaz
Oğuz Solmaz Aylar önce
Hiç kimse: Şeyma: Keyfin kafasına oturdun
Aleyna Güleryüz
Aleyna Güleryüz Aylar önce
Şeymanın sinirlenip kaşıgını doldurmaya çalısması.
Gizem Öztürk
Gizem Öztürk Aylar önce
E seyma herşeyi biliyo maşallah
Aleyna Güleryüz
Aleyna Güleryüz Aylar önce
Şeymanın her ayrıntıyı bilmesi kızlar her zman arastırır kskxslcöwöclslclwocuwjcjwlclw
Furkan Eser
Furkan Eser Aylar önce
Şeyma:ben kemala servis yapmak istiyorum Kemal:ben senin elinden yemem Şyma:okey
Rufet Rustəmov
Rufet Rustəmov Aylar önce
Soguk espiri gelsin
Yasin Yıldız
Yasin Yıldız Aylar önce
Yav birincisi arkadan kamera arkasından biris cok fena guzel gülüyor onu duyunca bende kopuyom ikincisi kemal fena bozuluyor 😅 çok güzel video 👏👏
Cenk Erdoğan
Cenk Erdoğan Aylar önce
Kemalle şeymanın sevgili olmadığına eminiz değil mi ?
Judy Mousa
Judy Mousa Aylar önce
Yemin ederim 5 senedir bütün videolarınızı izliyorum bu güne kadar bu kadar gülmemiştim... Lütfen devamı gelsin hemde çok sıkkkk ❤️❤️❤️🥺ekipleri de bu şekilde kalsın bence 😂🙏🏻❤️
1 METRE EKLER YEDİK - Santim Santim Kapışma
18:42
OHA diyorum!
görünümler 554 B
Açık Artırmalı İtiraf Kapışması
23:46
OHA diyorum!
görünümler 1 Mn
SURVİVOR 2021 12. BÖLÜM FRAGMANI | ŞOK DİSKALİFİYE!
1:51
Kırmızı Oda 22. Bölüm Fragman
0:44
Kırmızı Oda
görünümler 1,2 Mn
Tozkoparan İskender 5. Bölüm
1:2:36
Tozkoparan İskender
görünümler 1,1 Mn
Bu Hamburgeri Kim Isırdı?
14:56
OHA diyorum!
görünümler 498 B
Instagram Filtreleri Ne Alacağımıza Karar Verdi
13:30
Reklamını Gördüğün Yemeği Ye - Arabayla Gezdik
19:14
50TL'ye Kim Daha Uzun Süre Geçinebilecek?
27:30
OHA diyorum!
görünümler 4,3 Mn
1 Çiğ Köfte 5 TL - Yedikçe Para Kazan
18:02
OHA diyorum!
görünümler 1,2 Mn
100 TL ile En İyi Hamburgeri Kim Yapacak?
16:35
750TL'lik Suşi - Pes Eden Kaybeder
24:35
OHA diyorum!
görünümler 798 B
SURVİVOR 2021 12. BÖLÜM FRAGMANI | ŞOK DİSKALİFİYE!
1:51
Kırmızı Oda 22. Bölüm Fragman
0:44
Kırmızı Oda
görünümler 1,2 Mn
Tozkoparan İskender 5. Bölüm
1:2:36
Tozkoparan İskender
görünümler 1,1 Mn
Bir Zamanlar Çukurova 81.Bölüm Fragmanı
0:51
Çok Güzel Hareketler 2 - 69.Bölüm
2:1:14
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2,9 Mn
@Can Yüce  İLE DON CHALLENGE ! (KÖPEK SALDIRDI)
13:27