Stranger Things 4 | 1. Kısım - Final Fragmanı | Netflix

  görünümler 234,992

Netflix Türkiye

Aylar önce

BU CUMA dünya baş aşağı dönüyor. 4. sezonun ilk kısmı, 27 Mayıs’ta Netflix'te.

Netflix Türkiye kanalına abone ol: bit.ly/NetflixTRAboneOl

➡️ INSTAGRAM: bit.ly/NetflixTR-IG
➡️ TWITTER: bit.ly/NetflixTR-TW
➡️ FACEBOOK: bit.ly/NetflixTR-FB

Stranger Things 4 | 1. Kısım - Final Fragmanı | Netflix
trshow.info

Bahar tatilinde Hawkins'in üzerine bir kâbus gibi çöken karanlık; yeni dehşetleri, rahatsız edici anıları ve yeni bir felaket tehlikesini beraberinde getirir.

YORUMLAR: 810
Ezgi Mayd.
Ezgi Mayd. Aylar önce
vaovv heyecann giderek artıyor. Fragmanlar daha da arttırıyor. 2. kez baştan başladım izlemeye. Kesinlikle eşi ve benzeri olmayan bir dizi. Çok seviyorum...
Yağmur Akgülen
Yağmur Akgülen 24 gün önce
@Nurcan Tunç Netflix ten tek galiba bu sezonun telif hakkı mı ne varmış başka yerden paylaşılamıyormuş galib
Nurcan Tunç
Nurcan Tunç 26 gün önce
@Patlican bencede sitelere güvenirim benim 1 numuralarım koskoca Marvel evrenini bile oradan müq kalitede izledim ayrıca telif problemi fln olunca kısa sürede düzeltiyo aslanlar ckfödöxöx
Patlican
Patlican 26 gün önce
@Nurcan Tunç sonra izlersin kankam üzülme mutlaka düşer internete
Nurcan Tunç
Nurcan Tunç 26 gün önce
Olmm nerden izlicem bu şeye daha yeni başlamıştım geçen bugün 3. Sezonu bitirdim tam başlıcam telif gelmiş 4.sezona mk Google a Netflix imde yok zaten of
Patlican
Patlican Aylar önce
@youtubee netflix dışında bi yere gelmez şimdilik 1-2 ay sonra gelir
Ayşe Seca
Ayşe Seca Aylar önce
Ciddi ciddi 2,5 yıl beklediğimiz sezon bu cuma geliyor inanamıyorum
Berranur Yılgın
Berranur Yılgın Aylar önce
@ExSoR gelicek 2 .part var 1 temmuzda duyduğum kadarıyla 2 bölüm daha yayınlancakmış
ExSoR
ExSoR Aylar önce
ben 7 bolum izledim netflixden final olmadini biliyorum finalle alakasi yok yeni bölüm gelcekmi
Xort Xart
Xort Xart Aylar önce
İzledim ve şuna karar verdim ulan ikinci kısım çıksın
El_Tokyo
El_Tokyo Aylar önce
Geldi ve en iyi sezon bu sezon
VEGA NOVA
VEGA NOVA Aylar önce
İçimiz çatladı bekle,bekle;çıktı,çıkıyor kaç yıldır!Şu bir kaç günü beklemek daha zor geliyor!!!
Ahmet Numan
Ahmet Numan Aylar önce
@Ceyhun Ackerman 20 yaşında
Ahmet Numan
Ahmet Numan Aylar önce
@Ceyhun Ackerman şimdi baktım yirmi yaşında hatta ekim de 21 yaşına girecek
Ceyhun Ackerman
Ceyhun Ackerman Aylar önce
​@Ahmet Numan 20 yasinda değil.
Ceyhun Ackerman
Ceyhun Ackerman Aylar önce
​​@Hennesseystan 1:04 de durdur kanka başta gösterdiği adam lucas değil başka bir gelecek karakter galiba lucas değişmiyor ve 18 20 yasinda yazmış 20 yasinda değil.
stupefy
stupefy Aylar önce
kesinlikle bekledigimize degicek bi sezon geliyo hem sesimizi duyup her bolumu 1 saaten fazla yapmislar HEMEN GELSİN
ecrin
ecrin Aylar önce
​@Ashley abart knk
Hasan Emir Mert
Hasan Emir Mert Aylar önce
heycandan titriyorum
NO NAME
NO NAME Aylar önce
@cxdamelio 4.sezon final mi
Monofins of Millie
Monofins of Millie Aylar önce
@ღвєяяу мιlкуღ 9
Ashley
Ashley Aylar önce
Her Bölüm 10saat olsa keşke
merve
merve Aylar önce
Sinavdan sonra izlenilecekler listesinde en basta olacaksin 👍🏻
Aptal anime kızıဗ
Aptal anime kızıဗ Aylar önce
Sınav beni saldı brn sınavı izliyorum ben :d
Lvoé
Lvoé Aylar önce
ya evet of
merve
merve Aylar önce
@Gürol Savaş tesekkur ederim, insallah herkes emeginin karsiligini alir
Gürol Savaş
Gürol Savaş Aylar önce
@merve Anlıyorum umarım başarılı olur istediğiniz yeri tutturursunuz.
merve
merve Aylar önce
@Gürol Savaş sinava 25 gun kaldigindan tum sosyal medya programlarindan uzagim cok sukur 👍🏻
Ali Yıldırım
Ali Yıldırım Aylar önce
Muhteşem! 3 yıl aradan sonra geri dönüş harika! 👍🏻
Sema Akat
Sema Akat Aylar önce
O kadar bekledigimize değdi mükemmel bir sezon olacak
Patlican
Patlican Aylar önce
olmadı be keşke olsaydı
iwannastayanonymous
iwannastayanonymous Aylar önce
@1mehmet yarın öğlen vakti yayınlanmış olur çoktan. Sabah vakitleri yayınlanır.
1mehmet
1mehmet Aylar önce
@iwannastayanonymous netflixe ne zaman gelir
iwannastayanonymous
iwannastayanonymous Aylar önce
@Berk Kaymaz öğlene doğru yan sitelere düşüyor, ona göre düşün.
Berk Kaymaz
Berk Kaymaz Aylar önce
@Mortal Rhapsody🎸 saat kaçta bir bilgin var mı ?
Sema
Sema Aylar önce
Ya yeminle yorumlardaki insanları toplayıp hep beraber izleyelim istiyorum ya
İnstagram:tolga4hargo
İnstagram:tolga4hargo Aylar önce
@Sema N sezondu bee gerçi diğer yarısıda yolda wuhuu😎
ExSoR
ExSoR Aylar önce
@Sema sezonu 1 günde biturmek üzücu oldu benim için ama temmuzda görüşcez
Sema
Sema Aylar önce
@Sadra ZAM 😂
Sadra ZAM
Sadra ZAM Aylar önce
Olum herkesin aklı aynı
zortladim
zortladim Aylar önce
Bende
Tulca uysal
Tulca uysal Aylar önce
İzlerken tüyleri diken diken olan tek ben olamam.
hepmiben
hepmiben Aylar önce
Yeni sezon yayınlanacak diye baştan başladım. Daha önce izleme rağmen aynı heyecanla izliyorum:)
ece
ece Aylar önce
bilmem kacinci kez izliyorum ben de,, bugun 1.sezonu bitirdim tekrar ve hic ama hic sıkmiyor mukemmel ya
Zeynep Yılmaz
Zeynep Yılmaz Aylar önce
En iyisii
hepmiben
hepmiben Aylar önce
@Spiderman Shorts ben 2. Sezon 3. Bölümdeyim bitiririm o zamana kadar 😅
Spiderman Shorts
Spiderman Shorts Aylar önce
Ayy ben de başladım tekrardan umarım yetiştiririz cumaya kıızz
𝑇𝑂𝑁𝑌 𝑆𝑇𝐴𝑅𝐾
𝑇𝑂𝑁𝑌 𝑆𝑇𝐴𝑅𝐾 Aylar önce
𝗯𝗲𝗻𝗱𝗲
Baş Haseki Mahidevran Sultan
Baş Haseki Mahidevran Sultan Aylar önce
En iyi sezon olacağına eminim
Aptal anime kızıဗ
Aptal anime kızıဗ Aylar önce
Bi zahmet
Baş Haseki Mahidevran Sultan
Baş Haseki Mahidevran Sultan Aylar önce
@ATA KEPTIN aynen çok iyii
ATA KEPTIN
ATA KEPTIN Aylar önce
Ki oyle 7 bolum icin konusuyorum
Ersin
Ersin Aylar önce
Tekrar başladım izlemeye. Bence efsane bir bölüm olacak.
Tyrant •
Tyrant • Aylar önce
Sonunda geldi diziyi2 sene önce izleyip bitirdim şimdi ise okadar zaman geçmesinin ve çok ve çok kısmını unutmam heyecanlanmamı engelledi özet izleyip halledicez artık geç oldu ama en azından geldi diyelim
Talha Adıgüzel
Talha Adıgüzel Aylar önce
umarım güzel bi sezon olur :)
Hakan B
Hakan B Aylar önce
şu ana kadar izlediğim stranger Things içindeki en iyi bölümdü olay örgüsü olayları birleştirme geçmişin eksik kalan parçalarını izleyiciye anlatmak.. bu kadarını beklemiyordum 3.sezon gayet içi boş kötü bir sezondu ama bu sezon bambaşka olmuş..eleven ın geçmişini ayrıntılı anlatmış..çok çok çok iyiydi
Furkan dhsgsg
Furkan dhsgsg Aylar önce
@Hakan B 3. sezonda gizem konu açısından zayıftı ama savaş sahneleri aksiyon fazlaydı hele son avm savaşı bölümü efsane ötesiydi bu sezonda son 2 bölümde büyük savaş olursa hele vecna nın dünyasında efsane ötesi olur ki yüksek ihtimal öyle olacak
Hakan B
Hakan B Aylar önce
@Furkan dhsgsg daha 4.sezonun son 2 bölümü oynamadı sanırım daha da zirve olacak..açıkçası bana 3.sezon çok yavan gelmişti 1 ve 2.sezon tadı yoktu
Furkan dhsgsg
Furkan dhsgsg Aylar önce
Bencede 4. sezon en iyi sezondu ama 3. sezonda çok çok iyidi bence hele son bölümündeki avm deki savaş efsaneydi 4. sezondan sonra favorim 3
Lyrox
Lyrox Aylar önce
En berbat sezon buydu diyenler gördüm 🤦
Luhn
Luhn Aylar önce
Fena hypelandım bi anda aklıma geldi instagramdan netflix hesabından okumuştum tarihler belliydi unutmuştum bi anda dedimk acaba 4.sezon ne zaman çıkıcak dedim bu cuma olduğunu öğrenince şok geçirdim mezun olup üstüne bu dizi gelmesi çok kötü oldu ama yapıcak bişey yok galiba
d
d Aylar önce
bomba bir sezon tüm dünya bunu bekliyodu
conkenfinn
conkenfinn Aylar önce
@Ashley cunku ana sayfamda cıktı ve gozume carptı bende girdim, sıradan ve normal bir sekilde yorumlarda oylesine gezinirken bu yorumu gordum ve beklemedigimi belirttim bu kadar basit
Ashley
Ashley Aylar önce
@conkenfinn niye girdin ozaman ve niye bu yorumu attın?
conkenfinn
conkenfinn Aylar önce
@Ashley fragmana girmek icin illa beklemem gerekmiyor
Ashley
Ashley Aylar önce
@conkenfinn ne işin var burda ozaman
conkenfinn
conkenfinn Aylar önce
Hayır ben beklemiyordum
Aktör Hikayeleri
Aktör Hikayeleri Aylar önce
ARKADAŞLAR İZLEDİM TEK GECEDE İLK KISMI HARİKA ÖTESİ YAPMIŞLAR AĞZIM AÇIK İZLEDİM
V O R G E S
V O R G E S Aylar önce
Çok heyecanlıyım 3 yıldır bunu bekliyordum, sonunda geliyor, çıkar çıkmaz bitircem ilk kısmı
༄ʙᴇʀʀʏxꜱᴀᴇʙʏᴇᴏᴋ༄
༄ʙᴇʀʀʏxꜱᴀᴇʙʏᴇᴏᴋ༄ Aylar önce
Çok heyecanlıyımmmm..Bu sezon harika olacak
Eren Arda Bıçak
Eren Arda Bıçak Aylar önce
Umarım yıllarca olan bu sabırsız bekleyişe değer :)
Deli Cevat
Deli Cevat 17 gün önce
4. sezon tek kelimeyle efsane olmuş
ASTERIA
ASTERIA Aylar önce
Beklememize değecek gibi duruyor🖤
Lyrox
Lyrox Aylar önce
@Fatih aygün aynen
Zeynep Gülce Altınel
Zeynep Gülce Altınel Aylar önce
@Fatih aygün niye kalite düşsün ya ben max'i seviyorum ve ön planda olmasını da isterim
Fatih aygün
Fatih aygün Aylar önce
Max çok ön planda gibi duruyor onun yüzünden kalite düşecek eminim
Sylex
Sylex Aylar önce
Bencede
Agah Beyoğlu
Agah Beyoğlu Aylar önce
3 yıldır bekliyoruz. Umarım beklentimizi karşılar.
Berranur Yılgın
Berranur Yılgın Aylar önce
Karşılıyo kanka demin bitirdim müthişti
eiwxy
eiwxy Aylar önce
cok fena karsilicak bence
Hasan Kahyaoğlu
Hasan Kahyaoğlu Aylar önce
Fragmana bakilirsa guzel sezon bizi bekliyor knk😘😍🤩💪
ceyun
ceyun Aylar önce
sınav haftası 3 sezonu tekrar turlama fikri çık aklımdan
avsin the last stabilo bender
avsin the last stabilo bender Aylar önce
artık çok geç ilk 2 sezon bitti bile..
eleven
eleven Aylar önce
Ben Yaparım valla sizi bilmem
Beyzanur Beyhan
Beyzanur Beyhan Aylar önce
dimi ya
Batu Kehribar
Batu Kehribar Aylar önce
Evet değerli 10 milyon işsiz dostlarım 3.5 yıl ruh hastası gibi bekledigimiz şey yarın geliyor hayırlı olsun
Batuhan Öskan
Batuhan Öskan Aylar önce
Bu ne abi müthiş her sezon gittikçe daha mükemmel oluyor
Mortal Rhapsody🎸
Mortal Rhapsody🎸 Aylar önce
@Batuhan Öskan evet ya
Batuhan Öskan
Batuhan Öskan Aylar önce
@Mortal Rhapsody🎸 ben de az önce bitirdim bence kesinlikle en iyisi sezon bu olcak şimdiye kadarki. 2. Kısmı sabırsızlıkla bekliyorum
Mortal Rhapsody🎸
Mortal Rhapsody🎸 Aylar önce
@Batuhan Öskan az once bitti asırı ıyıdı tek kelime ile muthis maxin kriz esnasında dınledigi sarkı ismini de buldum=running up that hell ve ve 001 ve elevenin duellosu muthıstı
Batuhan Öskan
Batuhan Öskan Aylar önce
@Mortal Rhapsody🎸 birkaç saat sonra o kadar beklediğimiz sezon geliyor sonunda
Batuhan Öskan
Batuhan Öskan Aylar önce
@Thalia Grace he iyi bari
Whitemoon Production
Whitemoon Production Aylar önce
1:03 Dustin reisimiz yine sezonun en iyilerinden olacak belli
2025yksıste
2025yksıste Aylar önce
Sınav haftasının ben varya hemen izlemek istiyorum böyle olmaz füze atsaydınız 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
Lyrox
Lyrox Aylar önce
Dustin fragmana baya renk katmış 👌👍
Whitemoon Production
Whitemoon Production Aylar önce
Her sezonun en iyisi zaten
İclal Taştanoğlu
İclal Taştanoğlu Aylar önce
Yeni sezonun benim sinav haftama gelmesi dısında her şey cok güzel
elaistemk
elaistemk Aylar önce
2 yildir bekledigim dizi heyecendan olebilirim cuma gezimiz var ama cuma gunu ilk kismi bitiririm.
Lala Yusifli
Lala Yusifli Aylar önce
Bende bu yıl başladım. İnanılmaz bir film cidden 🥂 Umarım yakın zamanda Türkçe dublajlar da yayınlanır '-'
Lala Yusifli
Lala Yusifli Aylar önce
@Audience tamam teşekkürler
mustafa kekec
mustafa kekec Aylar önce
Geçen sene izledim şimdide 3 kısımını izledim fragman beklemeyi sevemediğim için 20 Mayısta bitirdim ama bu 1 hafta hiç geçmiyor sanki dizide karakterler büyüdükçe aksiyon ve tehlike dahada artıyor buda daha güzel yapıyor diziyi inşallah 2 yıl sonrada 5.Kısım gelir
Zirve Mapping [Raser Lideri]
Zirve Mapping [Raser Lideri] Aylar önce
Şuanki kısımlara ayrıldı 1 ve 2 olarak.
Zirve Mapping [Raser Lideri]
Zirve Mapping [Raser Lideri] Aylar önce
Bu arada onlar kısım değil sezon
500 Kromozomu Olan Eğrelti Otu
500 Kromozomu Olan Eğrelti Otu Aylar önce
@Deno yo 5 sezon olcak
Deno
Deno Aylar önce
final değil mi bu kısım
stevebut`thebabysitter
stevebut`thebabysitter Aylar önce
Nancy,Robin,Steve ve Jonathan'ın bir takım olduğunu görmek>>>
Nurcan Tunç
Nurcan Tunç 26 gün önce
Keşke steve&robin olsa off bu arada 4ü izleyemiyom telif gelmiş google neden bugüne kadar bekledin diceksen bu diziye daha yeni başlamıştım ve bugün bitmişti 3
Pembe Mezarlik
Pembe Mezarlik Aylar önce
Steve gel artık ❤️💜
Bedirhan Yıldız
Bedirhan Yıldız Aylar önce
Unuttuğum dizi için şimdi gün sayıyorum :)
kontür siktirike
kontür siktirike Aylar önce
Diziyi 12 kez izledim ve hala izliyorum hiç sıkılmadım inşallah yeni sezon güzeldir
irem
irem Aylar önce
@mikasa Jeager thankss
mikasa Jeager
mikasa Jeager Aylar önce
@irem sabah saat 9 buçuk on gibi gelecekmiş
irem
irem Aylar önce
Ben de bunun cevabini ariyorum yaa
mikasa Jeager
mikasa Jeager Aylar önce
yeni sezon bugün saat kaçta gelecek biliyor musun
Esmanur Altun
Esmanur Altun Aylar önce
Cumayı sabırsızlıkla bekliyorum harika bölümler bizi bekliyorrrrr
Galahad
Galahad Aylar önce
Diziye lisede başladım bu sene üniversite bitiyor. Umarım beklediğimize değer Netflix.
ʀᴇᴄᴇᴘ ᴛᴜ̈ʀᴋᴍᴇɴ
ʀᴇᴄᴇᴘ ᴛᴜ̈ʀᴋᴍᴇɴ Aylar önce
Bu zamana kadar baktığım en iyi dizi cidden 4. Sezonu merakla Cuma günü bekliyoruz favori karakterim Eleven:)
Steve Harrington
Steve Harrington Aylar önce
5. sezon daha iyi olacaktir eminim
Eren Koç
Eren Koç Aylar önce
3 sezonu da kaç kere izleyip bitirdim hatırlamıyorum bile bütün sahneler ezberimde, yeniden izleyeyim dedim izleyesim gelmedi herşeyi su gibi ezberlediğimi fark ettim, gel artık cuma günü geeellll
Berk🌙
Berk🌙 Aylar önce
Yaşlandım yeni sezonu beklerken
Ayşe
Ayşe Aylar önce
He vallaa
seda okten
seda okten Aylar önce
Neden 2 kısım arkadaş ya zaten 5 senedir sezon gelsin diye bekliyoruz 😩
eiwxy
eiwxy Aylar önce
@NeverenT Oylr olmasi daha iyi daha uzun ve daha heyecanlii
Monofins of Millie
Monofins of Millie Aylar önce
Son iki bölüm totalde 4 saate yakın olacak ve maksat insanları izletmek ve ekranda tutmak. İyi bir reklam stratejisi
iwannastayanonymous
iwannastayanonymous Aylar önce
@NeverenT doya doya izleyeceğiz sanırım :)
irmak yilmaz
irmak yilmaz Aylar önce
@NeverenT o kadar bekletmelerinin sebrbi buydu isteseler 2021 ekimde saçma bir sezon izletirlerdi
NeverenT
NeverenT Aylar önce
@Stranger Çeviri O ne öyle be final bölümünü film kafasında mi yapmışlar
zeynep çiydem
zeynep çiydem Aylar önce
beklediğimize değecek sanırım🥳
Minho_stay
Minho_stay Aylar önce
Ne olacak bilmiyorum ama bu sefer gerçekten bomba gibi geliyorlar aşırı heyecanlı.
Ayşe
Ayşe Aylar önce
Aynen
Batuhan Erkaya
Batuhan Erkaya Aylar önce
İlk izlediğimde ana sınıfına gidiyordum. Ne günlerdi be. Bu yıl inşallah torunlarıma izleyeceğiz..
ebrar maraz
ebrar maraz Aylar önce
BU CUMA TÜM DÜNYA BAŞ AŞAĞI DÖNÜYOR
Faruk Uzunoğlu
Faruk Uzunoğlu Aylar önce
Hadi bakalım yarın Hayırlısıyla çıkacak inşallah Sınavlarım Başladığı için artık 1 hafta sonra izliycem maalesef ama izleyenlere ise yarın keyif li seyirler diliyorum vay be ciddi anlamda zaman ne çabuk geçiyor 2 yıl önceki halimi hatırlıyorum 3 kız 2 erkek olarak Stranger things grubu kurmuştum şimdi grubdaki kişilerle duygulanıyoruz aradan beya bi zaman geçti diye neyse yeniden yarın izleyen lere keyifli seyirler diliyorum
ISvx
ISvx Aylar önce
Yıllardır beklediğim bu diziyi maalesef 1 günde bitirdim...
ᰔKpop Delisiᰔ #JisooQueen
ᰔKpop Delisiᰔ #JisooQueen Aylar önce
İnşallah yayınlandığı gün dublajı çıkar AAAMİİNNN
FAVOZA_łíređ
FAVOZA_łíređ Aylar önce
Son sezon olmasına üzüldüm ya
Celty Sturluson
Celty Sturluson Aylar önce
Merakla bekliyorum. Çocuklar kocaman oldular.
dfncngz
dfncngz Aylar önce
Aşırı iyi bir fragman zaten dizi ye ne demeli 3. Sezon herkezi havaya uçurdu
Hellow_ben_diana
Hellow_ben_diana Aylar önce
Herkes knk
Deniz
Deniz Aylar önce
diziyi 3.kez baştan izlemeye karar verdim 2.sezon 6.bölümdeyim çok değişik hissediyorum 2.sezonda küçücük gözüküyolar şimdi kocamanlar
Gezi Perisi🧚🧚
Gezi Perisi🧚🧚 Aylar önce
Heyecanla bekliyoruz 🥳🥳
Mertcan Bolat
Mertcan Bolat Aylar önce
Hadi bakalım 10 senedir bekliyoruz
Sudenaz Soysal
Sudenaz Soysal Aylar önce
ooff 4 gün nasıl geçecek şimdi çok çok merak ediyorum 🔥
murat acar
murat acar Aylar önce
GÜZEL BİR DİZİ KENDİNE HAS Bİ TARZİ VAR
Eray
Eray Aylar önce
İşin tek bir kötü yanı Bi daha stranger things bekliyemicez
Mösyö Ali
Mösyö Ali Aylar önce
@Büşra Akarsu final fragmanı yani son fragman diyor demek istediği bu bu size göstereceğimiz son fragman Ayrıca dizi 5 sezon garanti aldı
Büşra Akarsu
Büşra Akarsu Aylar önce
@Hasan Kahyaoğlu başlıkta final yazıyor
Hasan Kahyaoğlu
Hasan Kahyaoğlu Aylar önce
@Eray yok knk 5 sezonda var hatta daffer kardesler soyledi
Eray
Eray Aylar önce
@Monofins of Millie bana bu final gibi geliyor
Monofins of Millie
Monofins of Millie Aylar önce
Bir sezon daha var