Uzaktan Eğitim - Güldür Güldür Show 244.Bölüm

  görünümler 3,085,318

Güldür Güldür

2 aylar önce

Dersimiz don. 🥶
7’den 70’e herkesi ekran başına kilitleyen, ekranların komedi klasiği Güldür Güldür Show hız kesmeden devam ediyor.
Güldür Güldür Show resmi sosyal medya hesapları:
guldurguldur
Guldur_Guldur
guldurguldurtv/
Güldür Güldür Show Kanalına Abone Olun: goo.gl/v9le8I
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH
#BKM #GüldürGüldürShow #BeşiktaşKültürMerkezi #GüldürGüldür #AliSunal #YeniSezon #Naime

YORUMLAR
Güldür Güldür
Güldür Güldür 2 aylar önce
Güldür Güldür Show'un içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/2Ts0WPO linke tıklayarak resmi TRshow kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!
Murat Öztürk
Murat Öztürk Aylar önce
Beni ne cagirmadiniz oyuna diyen bölümünü bilen varmi
Gökhan Akkas
Gökhan Akkas Aylar önce
Bmvniý12334567890poiuytrewq
Ismail Hantal
Ismail Hantal Aylar önce
9
Zafer Gül
Zafer Gül Aylar önce
@mustafakemal koçceza taş atıp da Güllüoğlu benim û de şansınız hep sizinle olsun herkese iyi seneler yuhu yuhu u
Yağız Efe ÖZSARI
Yağız Efe ÖZSARI Aylar önce
@mustafakemal koç 0wdlnp(×^@9×1-+£@*
Elif Birkal
Elif Birkal 6 saatler önce
0:58 doğru söylüyor evde ders olmaz ..
ikra
ikra 18 saatler önce
Bahadıra aptal öğrenci rolü çok yakışmış 😂😂😂😂
Ꞣøøꝁɨɇnɨn ħȺvᵾȼᵾ
Ꞣøøꝁɨɇnɨn ħȺvᵾȼᵾ 18 saatler önce
Fasulye kıralım birbirimizi kırmayalım arkadaşlar😂😂 DYGDYUYDHYDTJUFHSJ
Ecrin Kübra Yalçın
Ecrin Kübra Yalçın 20 saatler önce
Karnım yarıldı 🤣🤣🤣
KING GARDAŞ
KING GARDAŞ Gün önce
lukantada
Coskun Hakkı Uçar
Coskun Hakkı Uçar Gün önce
hiç komik değildi.
hüseyin aydın
hüseyin aydın Gün önce
TİYATRO, GÜRÜLTÜLÜ KONUŞMA, MİDE BULANDIRAN SÖZLER, VE AŞAĞILANAN AİLE TOPLUM VE İNSANLARIMIZ OLMUŞ.... ZAMAN İLERİ TÜRK MİLLETİ ZEKASIYLA GERİSİN GERİYE GİDİYOR...
Şeyma Şahin
Şeyma Şahin Gün önce
8:43 Buradaki ince detayı kimse farketmemiş galiba Tayfur: Şşş bağırma oğlum. Kız kimi istiyorsa onu seçer. Gerçekten de öyle. Yok sen benimsin. Yok benden başkasının olamazsın, başkasını sevemezsin. Hadi sevdin diyelim seni alacağım onun elinden. Bana geleceksin. Bu düşüncedeki erkekler maalesef ki var . Bu zihniyette olan erkekler anlayın artık Senin sevmen önemli değil. Önemli olan kız da seni seviyor mu? Seni mi seçecek? Bunu kavramanız lazım artıkNOKTA Belki de neden sadece erkekler için söylüyorsun diyen erkekler de olabilir tabi. Böyle yapan kadınlar da olmuyor mu? İllaki oluyordur. Böyle insanların artık anlaması lazım. Eğer sen gerçekten ama gerçekten seviyorsan sevdiğin kişinin mutluluğu aslında senin mutluluğun. (Eğer böyle değilse zaten o, sevgi değil sadece saplantılı, yüreksiz bir sevgidir.) O kimi seviyorsa, kiminle mutluysa onunla olmalı. Sen de buna saygı göstermek ZORUNDASIN. Bu kadar.
Murat Cindarik
Murat Cindarik 2 gün önce
Efsane bir baş yapıt
Yusuf Kaboglu
Yusuf Kaboglu 3 gün önce
👍👍👍👍
Emre Çetin
Emre Çetin 4 gün önce
10:00 kdkdkskd
Fatih Akkaya
Fatih Akkaya 5 gün önce
Hocam göstercektiniz hani ?
Mihriban Çırag
Mihriban Çırag 5 gün önce
Korona ne zaman bitecek bilmiyorum ama eğitim bitmek üzere 😊😊
başak kapıcıoğlu
başak kapıcıoğlu 5 gün önce
Herkes üzüldü😅😅HELE DE ÖĞRENCİLER HEHE
YAĞIZIN DÜNYASI
YAĞIZIN DÜNYASI 6 gün önce
Evet
Beyza
Beyza 7 gün önce
O öbürkü skeçte kaldı.
Şeyma Karaosmanoğlu
Şeyma Karaosmanoğlu 7 gün önce
Evet hocam kıl
naqi aliyev
naqi aliyev 7 gün önce
hocanın şivesi nerenin şivesidir bilen varmı
sevinç
sevinç 7 gün önce
Haritanın içinden don çıktı ona çok güldüm
OYUN DÜNYASİ XAVER NİGAR
OYUN DÜNYASİ XAVER NİGAR 7 gün önce
harika bir skec ya supersiniz
SEBAHAT AYIDOĞDU
SEBAHAT AYIDOĞDU 8 gün önce
Sesli güldüm lan resmen😂😂😂😂😂😂
Osman bal
Osman bal 8 gün önce
ossurak
İrem Nur TTR-K-
İrem Nur TTR-K- 8 gün önce
türkiyenin eğitim durumunu çok güzel belirtmiş. harika!
Hicran Arılık
Hicran Arılık 10 gün önce
Gülmekten yıkıldım 😀😃😄
Wepa Hojaýew
Wepa Hojaýew 10 gün önce
hocam eşiniz size çok kıllanmış
Esat Akelma
Esat Akelma 10 gün önce
Ayıplık yapmak mı ? 💩
naz naz
naz naz 11 gün önce
"Yanlış cevabın bile yanlış Bahadır."😀😂
Isilisilisil İsilisil
Isilisilisil İsilisil 11 gün önce
😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Bulent Güneş
Bulent Güneş 11 gün önce
👍👏🙏 Sonu çok güzel olmuş biri şu aşıyı bulsun artık. Bulunmuş aşıyı vurmayı başaramadılarki aşıyı bulsunlar
Gezici Zeyno
Gezici Zeyno 11 gün önce
Ben okulumu çok özledimmmm🎒🚌🚸🏫🔔📖👓🎓😻
Elmar Abdullah
Elmar Abdullah 11 gün önce
0:53 Bütün kocaları karıştırdım 🤣🤣🤣🤣
Mertin Oyun Cenneti
Mertin Oyun Cenneti 11 gün önce
Adam çok tatlı yaa😁❤️
Eboş Albay
Eboş Albay 12 gün önce
Çok komik😅😅
Eray Pehlevan
Eray Pehlevan 12 gün önce
Hocam göstericektiniz hani
Bahar Gökçe
Bahar Gökçe 13 gün önce
Ajjdjdjdjdjdjjdjjdjdjdjdjdjjdjdjjdjdjdjdjdjdjdjjdjdjdjd
Yasin Yaman
Yasin Yaman 13 gün önce
😷😷 inşallah covid 19biter😷😷
Leyla m
Leyla m 13 gün önce
Eskiden teknoloji bukaradar gelişiyo gelecekte sanal dersler de yaparız evde diye düşünüyordum ve oldu
Defne'nın dünyası
Defne'nın dünyası 14 gün önce
Gül gül öldüm vala
Poyz
Poyz 14 gün önce
hocam gostercektiniz hani hocam oğrencı ne diyorrr hot dank dik dagg xddd
A L İ
A L İ 15 gün önce
Nobody: Tayfur: ded du düj vü zü
umut duran
umut duran 15 gün önce
Corona ile mücadele eden doktoru şaka malzemesi yapamadığımız gibi.. bu süreçte salgın ile mücadele eden eğitimciyi de şaka malzemesi yapmamalıyız.
zeynep korkma
zeynep korkma 16 gün önce
Naime iyi ama corafya öyretmeni sahane cok güzel cok güzel ya bayıldım..
fatih agabal
fatih agabal 16 gün önce
Merhaba Gelecekteki ben , kendine iyi bak olurmu ailene sahip çık ve yazım hatalarını düzelt :) asla pes etme
Hazar Safi
Hazar Safi 17 gün önce
Yanlış yazdım
Hazar Safi
Hazar Safi 17 gün önce
Adam
Hazar Safi
Hazar Safi 17 gün önce
Adam
Kerem Hüzmeli
Kerem Hüzmeli 17 gün önce
Kemal sunal gibi öğretmenleri hep iyi karakterde gösteren bir sinema oyuncusunun oğlu Ali Sunalın yaptığına bak
Kerem Hüzmeli
Kerem Hüzmeli 17 gün önce
Bu skeçi yapan öğretmeni bir şaklaban olarak gösteren adam git kendi babanı oyna
NE ON
NE ON 3 gün önce
Ne diyon gerizekalı
Ayhan Şimşek
Ayhan Şimşek 18 gün önce
Hoca çok *komik* *esprilerde* çok *komik* 🤣😅
SEDEF
SEDEF 17 gün önce
Kanalımda 30 SANİYEDE UZAKTAN EĞİTİM videom var izleyip yorum yapar mısın rica etsem?
Bizim Elsa Tr #Ifaded
Bizim Elsa Tr #Ifaded 18 gün önce
Yaaaa hoca çok tatlı olmuş 😝😍
SEDEF
SEDEF 17 gün önce
Kanalımda 30 SANİYEDE UZAKTAN EĞİTİM videom var izleyip yorum yapar mısın rica etsem?
ayşegül akerik
ayşegül akerik 18 gün önce
ÖĞRETMENİN SESİNİ ÇIKARA BİLİYORUM
GÜLBAHAR KOYUNCU
GÜLBAHAR KOYUNCU 18 gün önce
Amaaa bugün hocaları karıştırdım 😁😁😁
SEDEF
SEDEF 17 gün önce
Kanalımda 30 SANİYEDE UZAKTAN EĞİTİM videom var izleyip yorum yapar mısın rica etsem?
Osman Osman
Osman Osman 18 gün önce
❤❤
DELİ FİKRET
DELİ FİKRET 20 gün önce
Hocam ne zaman göstercekiniz ?????
halit özgen
halit özgen 20 gün önce
plaza dilinden sonra çok beğendiğim 2. skeç
Çağdaş Ermiş
Çağdaş Ermiş 20 gün önce
Dersimiz fasılyo
Sans The skeleton from horrortale
Sans The skeleton from horrortale 20 gün önce
abi adı üstünde "Ozan" yazıyor işte :D
Huriye Uzunöz
Huriye Uzunöz 20 gün önce
"Sınıfta tek kalemi olan var oda göz kalemi" 🤣🤣🤣
SEDEF
SEDEF 17 gün önce
@Semih Öztürk olsun 😄
Semih Öztürk
Semih Öztürk 17 gün önce
@SEDEF saniye bey daha iyisini yapar
SEDEF
SEDEF 17 gün önce
Kanalımda 30 SANİYEDE UZAKTAN EĞİTİM videom var izleyip yorum yapar mısın rica etsem?
Furkan Demiryülek
Furkan Demiryülek 21 gün önce
öğrenci-hocam haritada don kalmış hoca-sus be
Ada Turan
Ada Turan 21 gün önce
Bende zoomdan giriyorum derse...
RAERMF
RAERMF 22 gün önce
🤣🤣🤣
alxx tkyy
alxx tkyy 22 gün önce
Çok iyi
Adem Ozcicek
Adem Ozcicek 23 gün önce
Daha güzel anlatilamazdi
ervanur Kucuk
ervanur Kucuk 23 gün önce
Lan bizde bu konuları işliyoruz😂
Zümra Ayas
Zümra Ayas 24 gün önce
bu adama bayılıyorum
SEDEF
SEDEF 17 gün önce
Kanalımda 30 SANİYEDE UZAKTAN EĞİTİM videom var izleyip yorum yapar mısın rica etsem?
Edit Krallığı
Edit Krallığı 24 gün önce
adam çok komikk sjsvkl 00:13
gülten pak
gülten pak 24 gün önce
Güldür güldür 211
SEDEF
SEDEF 17 gün önce
Kanalımda 30 SANİYEDE UZAKTAN EĞİTİM videom var izleyip yorum yapar mısın rica etsem?
gülten pak
gülten pak 24 gün önce
Gilder guldur 211
Ayşegül ünsal Fan
Ayşegül ünsal Fan 25 gün önce
Artık Okula Gidelim Ben Hiç Bir Şey Anlamıyom Uzaktan Eğitimden Bişey
Duygu Göze
Duygu Göze 25 gün önce
Nbody " Hocam haritada don kalmış " Hhahahhahahahahahhahahahahjaj
SEDEF
SEDEF 17 gün önce
Kanalımda 30 SANİYEDE UZAKTAN EĞİTİM videom var izleyip yorum yapar mısın rica etsem?
jjj jjj
jjj jjj 25 gün önce
😜
buglem mahmut
buglem mahmut 25 gün önce
taze fasulye kırarken bende taze fasulye yiyodum.
Nejla Demir
Nejla Demir 26 gün önce
Uzaktan eğitimin bir iyi birde kötü yeri var kötüsü derste canım çok sıkılıyor iyiside elektirik kesilince derse giremiyorum
Gökhan gökdemir
Gökhan gökdemir 27 gün önce
Çok güzel olmuş
EVDE Aile Eğitimi
EVDE Aile Eğitimi 27 gün önce
Ücretsiz olarak aile eğitimi almak isteyen öğretmen, veli, ebeveynleri eğitim & psikoloji kanalına bekliyorum. Psikolojik Danışman Aykut UZUNHANÇERLİ
Yaşama Dair Herşey
Yaşama Dair Herşey 27 gün önce
😂😂😂😂😂😂👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Dilanur Ünal
Dilanur Ünal 28 gün önce
Ege bölgesinde donlar kiyiya diktir 😂😂😂😂
0_0 MİN YOONGİ 0_0
0_0 MİN YOONGİ 0_0 27 gün önce
dfvchfnmhtuj
Yağmur Belinay Demirtaş
Yağmur Belinay Demirtaş 28 gün önce
Her akşam yatmadan önce sizi izliyorum çok komiksin ya.😂😂😂😂😂
0_0 MİN YOONGİ 0_0
0_0 MİN YOONGİ 0_0 27 gün önce
ayn yaa bende
Gamze Dursun
Gamze Dursun 28 gün önce
3:40 evet ozan çok salaksın
Gamze Dursun
Gamze Dursun 28 gün önce
2:15 geldi kelaynak ismail
Gamze Dursun
Gamze Dursun 28 gün önce
7:46 egede donlar kıyıya diktir
Gamze Dursun
Gamze Dursun 28 gün önce
6:41 gandi gibi yürü yoldan
Gamze Dursun
Gamze Dursun 28 gün önce
6:05 kıl ahahaha
yakup aydın
yakup aydın 28 gün önce
Keşke canlı ders olmasaydı😡
Yutıbır Sol
Yutıbır Sol 29 gün önce
Beğenmeyenler kim yaaa
Arda ile Nisa
Arda ile Nisa 29 gün önce
Müdür geliyo bilmiyon 😀
Elvan Erdoğan
Elvan Erdoğan 29 gün önce
Çok komik ya ben gülmekten öldüm
Deniz Altay
Deniz Altay Aylar önce
Siz Çok güzel hareketler bunlar'dan kopya çekiyorsunuz kopyacılar😒😒
Fatma Akcanim
Fatma Akcanim Aylar önce
İSMAİL HARİKA OYNUYOR NET
DOLUNAY &
DOLUNAY & Aylar önce
Çok iyi yaa xfkkxgck
ÖMER KARAYOL
ÖMER KARAYOL Aylar önce
Tayfur yeni gelindeki Kağan 😂😂😂😂😂😂
Mehmet ŞAYBAK
Mehmet ŞAYBAK Aylar önce
AŞIrı dozdan...
Shafa Ismayilova
Shafa Ismayilova Aylar önce
Acıdım bee hocaya.
melike alarçin
melike alarçin Aylar önce
Bizim hocalarin cocuklari rahat birakmiyo
melike alarçin
melike alarçin Aylar önce
BİDENEM
melike alarçin
melike alarçin Aylar önce
Eminim Leman her sınıfta var
melike alarçin
melike alarçin Aylar önce
Allah'ım bu kadar doğru bi skeç olamaz sabah annemler kahvaltı yapıyorlar ben dersde oluyorum annem cagiriyo 10 Dakikalik ara da cagiriyo hemen bitiyo zaten ben de yemiyorum kalkıyorum annem nasıl sinirleniyo . Anneeeeey ben yemek yemek için dersi mi boşlayam...
mehmet adak
mehmet adak Aylar önce
EVET GÜLMEK VE GÜLDÜRMEK İÇİN BAŞARILI BİR SKEÇ. FAKAT NE YAZIK Kİ ÖĞRETMEN BU DEĞİL, UZAKTAN EĞİTİM DE ASLA BU DURUMDA DEĞİL. SIRF İNSANLARI GÜLDÜRELİM DİYE TOPLUMDA ZATEN BİR SAYGINLIĞI KALMAMIŞ ÖĞRETMENİ SİZ DE YERİN DİBİNE BATIRIYORSUNUZ, ALKIŞLIYORUM SİZİ!!!. ÜLKEMİZİN DEĞERLERİ SOYTARILIK İÇİN BİR BİR GÖMÜLÜYOR MAALESEF. EĞİTİM , AİLE, DÜRÜSTLÜK VESAİRE ÜZGÜNÜM..
CEMRE SOLMAZ _FAN
CEMRE SOLMAZ _FAN Aylar önce
Cemcel aşireti tarafından basıldınız 🌼🌊🌵😈
Sokak Röportajları - Güldür Güldür Show 241.Bölüm
15:38
Tuzaktan Eğitim (47.Bölüm) - Çok Güzel Hareketler 2
18:16
Çok Güzel Hareketler
görünümler 12 Mn
Doğduğun Ev Kaderindir 29. Bölüm Fragmanı
1:02
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 2,9 Mn
ROSÉ - COMING SOON TEASER
0:34
BLACKPINK
görünümler 22 Mn
Güldür Güldür Show 159.Bölüm - Öğretmenlerin Sınavı
25:11
Güldür Güldür Show 209.Bölüm - Siyasete Doğru
19:09
Güldür Güldür
görünümler 2,9 Mn
Güldür Güldür Show - 244.Bölüm
1:55:34
Güldür Güldür
görünümler 2 Mn
Pavyon Gülü - Güldür Güldür Show 244.Bölüm
16:08
Güldür Güldür
görünümler 2,2 Mn
Pis Kolog - Güldür Güldür Show 245.Bölüm
11:35
Güldür Güldür
görünümler 1,4 Mn
Malumlar Apartmanı - Güldür Güldür Show 246.Bölüm
17:46
Güldür Güldür Show 144. Bölüm,  Akıllı Ev Skeci
20:56
Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)
görünümler 3,5 Mn
Doğduğun Ev Kaderindir 29. Bölüm Fragmanı
1:02
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 2,9 Mn
ROSÉ - COMING SOON TEASER
0:34
BLACKPINK
görünümler 22 Mn
جارجاميل العملاق • السنافر
11:30
(السنافر) The Smurfs •القناة الرسمية!
görünümler 242 B