KIZ ARKADAŞIMA YAŞLI AMCA İLE UYANMA ŞAKASI 😱💤

  görünümler 5,791,355

Enes Batur

Enes Batur

4 aylar önce

Ben Enes Batur , Ecenaz'a sabah uyandırırken güzel bir sürpriz hazırladım. Ekip ile birlikte de çok güzel vakit geçirdik hepsini bana topladım ve herkesi mutlu etmeye çalıştım. Güzel, eğlenceli ve komik bir video oldu iyi seyirler.

Kanala Abone OL : goo.gl/1rDcXB

EN ÇOK İZLENEN FAN VİDEOLARI (Tepki) : trshow.info/watch/1sRRKzWLmiM/video.html

Sosyal Medya:

Instagram ► enesbatur
Twitter ► goo.gl/uHUUEF

İş Teklifleri (Business) enesbatur56@gmail.com

Merhaba Ben Enes Batur , TRshow Türkiye benim en büyük tutkum, bur da dev gibi bir NDNG ailesi için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda oyun gaming , eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Bunları yaparken çok eğleniyorum ve bir çok komik anlar eğlenceli anlar yaşıyorum. Sizde aileye katılın ne duruyorsunuz abone olun !

YORUMLAR: 27 454
ᴊᴏʜᴀɴ ʟɪᴇʙᴇʀᴛ
ᴊᴏʜᴀɴ ʟɪᴇʙᴇʀᴛ 3 aylar önce
eskiler ne guzeldi simdiki enes batur 1 ay oldu video atmiyor cok degistin be reis unutulduk bizde:')
GAMEPLAY DÜNYASI
GAMEPLAY DÜNYASI 11 gün önce
@Seni Uyutabilirim olm bi git
alimert Kök
alimert Kök 18 gün önce
Enes batur öldü knk
papatyam💔
papatyam💔 18 gün önce
3ay oldu(((((
Ozi
Ozi 18 gün önce
3 ay olduu
TURAN Firiends
TURAN Firiends Gün önce
2012-2013 oyun videosu çeken Enesi Özledik eski Enesi geri istiyoruz AZİM-ÇALIŞMA-MUTLULUK!!!
u7w spex
u7w spex 6 saatler önce
Uehehw
u7w spex
u7w spex 6 saatler önce
7282
u7w spex
u7w spex 6 saatler önce
Siy
u7w spex
u7w spex 6 saatler önce
@XUEİX siuuu
Zeynep Ciftci
Zeynep Ciftci 5 gün önce
Enes abi seni çooooooooook özledik Videolarını Şakalarını Konuşmanı Gülüşünü Kışkırtmalarını Çook özledik 3-4 ay video atmıyorsun ağlayasım geliyor yaa Eski günler mazide kaldı Aga bee
Huriye Kaya
Huriye Kaya 6 saatler önce
Ailem diyodu şimdi bence aklına bile gelmiyor
Huriye Kaya
Huriye Kaya 6 saatler önce
Aynen ya unutlduk
saleyjum
saleyjum 2 gün önce
@CARL ayn
CARL
CARL 3 gün önce
@efe kıral tv çünkü satıcı olm anlayın
efe kıral tv
efe kıral tv 3 gün önce
Enes batur niye video atmi yo
Melek Onbaş
Melek Onbaş 7 gün önce
çocukluğum senle geçti nerdeyse şimdiyse bizi 3 aydır sensiz baraktın be, inş 1,2 yıl sonra unutulan youtuber'lerin arasına girmesin bize yaşatığın her güzel an için teşekkürler ENES BATUR...
Ayxan Məmmədov
Ayxan Məmmədov Gün önce
Abi kurbanın öldüyüm bölür TRshow ye tutub at bölür at abi
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB 3 gün önce
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin 😶😶❌❌.*
hamit coşkun
hamit coşkun 4 gün önce
Eskiler ciidden çok güzeldi.Taki yeni günlere kadar(:
Enes Kayık
Enes Kayık Aylar önce
Eskiler gerçekten çok güzeldi. Bize güzel bir çocukluk yaşattığın için teşekkürler Enes Batur.
Cansu Aktas
Cansu Aktas 6 gün önce
@ѕσℓℓуנυѕ haklı Enes batur geri gelecek sadece inanın
Fikret Efe Otur
Fikret Efe Otur 9 gün önce
Profilimde 70 yazıyor 80 olurmu
Game Force
Game Force 11 gün önce
Aga be
Cellat36,5
Cellat36,5 15 gün önce
*Lise Öğrencisiyim TRshow den Gelir Kazanmak İstiyorum Aileme Yük Olmamak İçin Bu Kadar İnsan İçinden 1 Kişi Gelse Bile bana Moral Vermek İçin Yeter, Şimdiden Sağolun Hepinize Teşekkür ederim Cansınız...*
SAVAŞ
SAVAŞ 15 gün önce
Kafalara destek
warqieax0
warqieax0 3 gün önce
Bize güzel çocukluk geçirdiğin için teşekkürler Enes Batur... Yoruldunu ve biraz ara vermek istedini biliyorum anlıyorum (Z) 💍🤍✨
Melike Melisa
Melike Melisa 3 gün önce
Abi artık dön 3,4 ay oldu nerdesin şakalarını ve oyunlarını özledik (unutuldun be) 😔
Oyun Vaxtı
Oyun Vaxtı 3 gün önce
Ben eskiden olduğu gibi oyun videoları çeken, peltek konuşan, şakacı Enes abiyi istiyorum😔😔
Gunay Akbas
Gunay Akbas 3 gün önce
abi şimdi hiç video atmıyorsun eskiden bize hergün video atmak için uğraşırdın seni çok özledik
Emir Tarık Ateş
Emir Tarık Ateş 4 aylar önce
Şakaları özlemişiz reis ⚡️
Hello :D
Hello :D 3 gün önce
@DON'T ok
Onur yıldız
Onur yıldız 4 gün önce
var var
Kardeşlerimedit._
Kardeşlerimedit._ 4 gün önce
la
Mirac Kantay
Mirac Kantay 8 gün önce
Artık şakalar olmucak
Melisa Keskin
Melisa Keskin 4 gün önce
Eskiler çok güzeldi çok eski olmasına gerek yok o villanın olduğu günlere gitsek bari
KINDLY HELP ME REACH TO 10K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 10K SUB 2 gün önce
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin 😶😶❌❌.*
Adam Değilsin sen
Adam Değilsin sen 2 gün önce
Arada eski seslerini çıkarması bana eski günleri anımsatıyor :)
Arda Doğancı
Arda Doğancı 3 gün önce
Olm bu günlere geleceğimizi hiç tahmin etmezdim 5 veya 6 yıl öncesi süperdi GTA 5 videoları ekip Mervan Baturay Enes Mami oğuz
Çağan Efe
Çağan Efe 9 saatler önce
Çocukluğumuzu güzellişteren adam sende gittin... NDNG new day new game 😔🙂
AirKinesiz
AirKinesiz 2 aylar önce
Eskiden her gün video atardı şimdi 2 ay oldu atmıyor özledik be
ᴮᴬᴰʙᴏʏツ
ᴮᴬᴰʙᴏʏツ 4 saatler önce
4 oldu
LEWAreis
LEWAreis 4 saatler önce
4
TAHA BABA06 BEY
TAHA BABA06 BEY 5 saatler önce
suan 4 ay oldu
Jeox7dx
Jeox7dx 9 saatler önce
Ne 2 ayından 4 ay ı geçti 😕
kankaben_agliom
kankaben_agliom 8 gün önce
3 ay
♡MRS Queen.♡
♡MRS Queen.♡ 4 gün önce
Özlettin kendini be reis eski enes batur her hafta video atardı be 4 ay geçti be
Alican Ateş
Alican Ateş Gün önce
Bize çocukluğumuzu yaşattığın için teşekkürler ENES BATUR SUNGURTEKİN....
Cemre ulutass
Cemre ulutass 5 gün önce
Enes abim eskileri çok özlüyoruz 3 ay oldu video atmıyorsun...
Atakan Yeni
Atakan Yeni 7 gün önce
Ben bu adamı tanıyosam 4 ay video atmamanın bedelini ilk atacağı videosundan çıkarıcak dönüşü muhteşem olucak.🤙
ReiSs Edit
ReiSs Edit 23 gün önce
Eskiler ne güzeldi 3-4 ay oldu video atmıyor bize güzel cocukluk yaşattığın için teşekkür ederiz Enes batur;)
Yusuf Tavusbay
Yusuf Tavusbay 9 saatler önce
@#MilkysoftGirl sen değilsin sanki
ALİCE
ALİCE 2 gün önce
Bin yaptım beğenini jhmdscjhsdfhnm
CroS
CroS 3 gün önce
4 ay oldu reis
🦋🥺[ADA] #kullanıyor
🦋🥺[ADA] #kullanıyor 3 gün önce
@3OU3-3003 ttt ne diyon sen ?
Halil Kan
Halil Kan Gün önce
Enes Batur aslında youtubeyi bırakmadı bir süreliğine video atmayıp dikkati üstüne çekicek ve ilk videosu izlenme rekoru kıracağı için Beyin bedava
PRENSES AYŞE ÇELİK
PRENSES AYŞE ÇELİK Gün önce
abi niye video atmıyosun eskileri özledik 4 ay oldu eskileri özledik unutulduk bizde😭😭😭😭😭
K҉İN҉G҉ A҉R҉D҉A҉
K҉İN҉G҉ A҉R҉D҉A҉ 4 gün önce
Enes abi kaç aydır video atmıyorsun. 15 milyon insanı bırakıp gittin biz seni özlüyoruz sen bizi özlemiyormusun hiç.her gün TRshow a enes Batur diye yazıyorum video çekmişmi diye ama her günde aynı manzarayla karşılaşıyorum.ENES ABİ SANA SESLENİYORUM NOLUR GERİ DÖN
Arda YILDIRIM
Arda YILDIRIM 10 saatler önce
👍👍👍👍👍
Umut Akbaş
Umut Akbaş 5 gün önce
bize güzel bi çocukluk yaşattığın teşekkürler Enes Batur:)
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB 3 gün önce
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin 😶😶❌❌.*
Yiğit Mehmet Korkmaz
Yiğit Mehmet Korkmaz Aylar önce
Ah be abi keşke 2016-2017 yıllarına geri dönebilsek ama bize güzel bir çocukluk yaşattığın için teşekkürler.
Fikret Efe Otur
Fikret Efe Otur 9 gün önce
Profilimde 70 yazıyor 80 olurmu
LOWYZ
LOWYZ 22 gün önce
Ohaa.Asla Sakın son Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama
Ghsu Hdhs
Ghsu Hdhs 24 gün önce
Sakın Oynatma Listemdeki Videoyu İzleyin Deme, Tıklama Benden Söylemesi
Khodadad Abdoli
Khodadad Abdoli 26 gün önce
@1.YEDEKLEME YERİ YEDEKLEME neden böyle bir şey söylüyosun o zaman grzkl
Owh Elit
Owh Elit 27 gün önce
Yigit kardesim benim cocuklugumda burak oyundayla gecti
Fuat's History
Fuat's History 5 gün önce
Bizi eğlendirdin ne zaman canım sıkılsa TRshow giriyordum ve senin videolarına bakardım teşekkürler:)
Mehmet anıl İnanlı
Mehmet anıl İnanlı Gün önce
abi be çoçukluluğmuz seni izleyerek geçti ama şimdi artık vido yok bize çok güzel çoçukluluk yaşatın hayla senin eski vidolaranı izliyorum hatta ben bu yorumu yazarken bi le arkada tv açtım izliyom neyse tşk enes batur :) seni özledik
editzx_superrmrkt
editzx_superrmrkt 6 gün önce
bu youtubede eglendigimiz çocukluğumuz u yaşadığımız bi kanal vardı oda gitti artik bişi de yok :()
İlyas Dönmez
İlyas Dönmez 4 gün önce
4 ay oldu yutub neşesi gideli gel artık kral özledik
Deniz Baday
Deniz Baday 3 aylar önce
Eskiden TRshow'un en güzel zamanlarıydı be... O eski Enes Batur'u özleyen bir ben miyim? Şimdi de güzel de eski tadı yok sanki...
Fikret Efe Otur
Fikret Efe Otur 9 gün önce
Profilimde 70 yazıyor 80 olurmu
SAVAŞ
SAVAŞ 15 gün önce
Kafalara destek
Ghsu Hdhs
Ghsu Hdhs 24 gün önce
Sakın Oynatma Listemdeki Videoyu İzleyin Deme, Tıklama Benden Söylemesi
berfin zor
berfin zor 26 gün önce
BENCE DE
Batuhan Karadaş
Batuhan Karadaş Aylar önce
evet bi tek sensin sus şimdi
alper ayyıldız
alper ayyıldız 2 gün önce
çok seviyoruz seni abi youtube geri dönsen keşke...
Chapo Gang
Chapo Gang 2 gün önce
Unuttulduk hocam keşke eski enes gelse
Yasin Gevrek -TO-
Yasin Gevrek -TO- 5 gün önce
Bize güzel çocukluk yaşattığın için *_teşekkürler_* :)
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB 2 gün önce
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin 😶😶❌❌..*
☯Pxdionysos㋡
☯Pxdionysos㋡ 4 gün önce
ne kadar olmuş lan özlettin kendini reis (eski enes batur) :(
⚡YUSİF⚡
⚡YUSİF⚡ Aylar önce
Lan baya özledim Enesi neden 2 aydır video atmıyor.Eskiler ne güzeldiiii!
Ömür Şehirli
Ömür Şehirli 4 gün önce
4 oldu )::::::
Muhammed Aydın
Muhammed Aydın 26 gün önce
Enes Batur video çekmiyorken herşeyi bırak challenge yapıyor resmen (Hadi lan diyeceksinizsanıtım)
Zeameryem
Zeameryem Aylar önce
Ara verdi abi bugün atcak video
Umut Ozan İren
Umut Ozan İren Aylar önce
EEE size müstaak ailem ailem dedi yedi paraları yüz verdiniz al 2 ay bekleyin siz
Roblox Hiraツ
Roblox Hiraツ 3 gün önce
Eski Enes Batur çok güzeldi yani iyiydi şimdiki Enes Batur 4aydır video atmiyor çok değişti ve unutulduk...
EditxGueen
EditxGueen Gün önce
Unutdun be bizi Enes...
Azeb tijda Erdoğan
Azeb tijda Erdoğan 7 gün önce
Çocukluğumu güzelleştirdidiğin için teşekkür ederim enes batur :)
Ecrin öztürk
Ecrin öztürk 4 gün önce
@Azeb tijda Erdoğan dediğin şeyler onu gösteriyordu uzatmaya gerek yok bb
Azeb tijda Erdoğan
Azeb tijda Erdoğan 4 gün önce
@Ecrin öztürk knk zaten bizi bıraktı diye bişey demedim çocukluğum onun videolarìyla geçtiği için dedim kendi kafandan saçma şeyler uydurma
Ecrin öztürk
Ecrin öztürk 5 gün önce
Enes youtubeyi bırakmadı 3-4 aydır video atmaması bizi bıraktığı anlamına gelmez ona bakarsan 1 yılda bir video atanlar var onlarda bıraktı o zaman Enes geri dönecektir sadece çok zor dönemlerden geçiyor ama yakın da geri dönecektir ayrıca Enes zor zamanlardan dönemlerden geçmesine rağmen instagramdan bizi bilgilendiriyor
Yarenneva.9
Yarenneva.9 5 gün önce
Enes Batur hemen tedevi sürecini bitirip eski videolarındaki gibi kafa atıp Hepinize merhaba arkadaşlar demeni sabırla bekliyoruz geri dön olurmu :),
Alihan Bıdık
Alihan Bıdık Aylar önce
*Neredeyse 3 ay olacak ne TRshow nede instagramda aktifsin reis cidden özlettin geri dönüşün güzel olsun bekliyoruz*
SAVAŞ
SAVAŞ 15 gün önce
Kafalara destek
killer d gamer f*uck you you
killer d gamer f*uck you you 19 gün önce
Oha sakın oynatma listesine bakma
Ghsu Hdhs
Ghsu Hdhs 24 gün önce
Sakın Oynatma Listemdeki Videoyu İzleyin Deme, Tıklama Benden Söylemesi...
Batuhan Karadaş
Batuhan Karadaş Aylar önce
beklemiyom
ALP Devrim
ALP Devrim Aylar önce
Reis sadece yotubta videoyu atması yasaklandı
Hüseyin Gazi Aslan
Hüseyin Gazi Aslan 8 saatler önce
4 ay oldu neredesin be çocukluğumuzun tufanı🤕
selimcan köymen
selimcan köymen 18 saatler önce
Hepimize güzel eğelnceli komik şakacı gta cı smiulatorcu sanal gerçeklikli ceza videolarını arkadaşlarınla videolarını çooooooook özledik be aga
DARKLİGHT
DARKLİGHT 3 gün önce
Reis 4 ay oldu dön artık geri be ❤️
KamalBagirli
KamalBagirli 4 gün önce
Abi 4ay video atmıyorsun keşke eskisi gibi olsaydı bize iyi çoçukluk yaşattın için teşekkürler.
Bebeh Yoda
Bebeh Yoda Aylar önce
Eskiden her videonu 5 kere izlerdim :D.. Çok kaliteli zamanlardı çocukluğumu en güzel yaşatan kanal sendin. Sana çok teşekkür ederim Enes Batur ❤
KÜRTÇE MÜZİK
KÜRTÇE MÜZİK 21 gün önce
Sakın oynatma listeme bakma
Shindo dünyası
Shindo dünyası 22 gün önce
@kanemen4 yayında söyledi gelcek geri
Kamran Mamedov
Kamran Mamedov 22 gün önce
Artık enes video atmoyor niye
kanemen4
kanemen4 23 gün önce
@Bombox XD hadi lan oradan Enes abi geri döner satmaz bizi
ceylin gencer
ceylin gencer 2 gün önce
4 ay oldu Enes abi unutuldukmu eskileri yeniden izlemek kaldi
Emirhan 🧡
Emirhan 🧡 6 gün önce
eskiler ne guzeldi simdiki enes batur 1 ay oldu video atmiyor cok degistin be reis unutulduk bizde:')
Ozan Çamşul
Ozan Çamşul 6 gün önce
Ne bir ayı 3 ay
doğdu gün ölmüş
doğdu gün ölmüş Gün önce
herkes eskiler demiş kimse ecenazı neden enesin yatağına yatığını umursamamış enes kalp ecenaz cılara gelmiş daha
dark night
dark night 5 gün önce
Güzel günler mazide kaldı, ben hâlâ rüyadayım :)
Antalya Turkey
Antalya Turkey 2 aylar önce
Eski Enes Baturu Bu Yüzden Özledim ;) Her 3-4 Gün Ara İle Kesintisiz Eğlenceli Videolar Atıyordu Şimdi Nerdeyse 1 Aydır Video Yüklemiyor Biz Bunu Haketmiyoruz Enes Batur ....
Ghsu Hdhs
Ghsu Hdhs 24 gün önce
Sakın Oynatma Listemdeki Videoyu İzleyin Deme, Tıklama Benden Söylemesi.
Dilek Şenn
Dilek Şenn 28 gün önce
Depresyona girdi ondan atmyo video
Ahmet Yurdakul
Ahmet Yurdakul 2 aylar önce
O sırada hiç değişmeyen burak oyunda 😏
Ladies and Gentlemen
Ladies and Gentlemen 2 aylar önce
Enes batur un neden video çekmediğini kanalıma yüklediğim video ile açıkladım kanalima beklerim
Pandora Akademi
Pandora Akademi 8 saatler önce
Ya abi 4 aydır video çekmiyor ya eskiden her gün video çekiyordum özledik ya seni video çek be.
ERAY GÜRBÜZ
ERAY GÜRBÜZ 2 gün önce
Abi eskiden her gün video atardın...ama... şimdi 4 ay oldu nerdesin reis😭😭😭😭😭😭😭
Ercan Gozunc
Ercan Gozunc 7 gün önce
Eski enes batur hâlâ özlüyorum oyun videoları hergün gelirdi...
~Paşalı~
~Paşalı~ 2 gün önce
Eskiler ne güzeldi simdiki enes batur 4 ay oldu video atmıyor çok değişdin be reis unutulduk bizde :')
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 100K SUB 2 gün önce
*Her şey için teşekkür ederim.Sakın Oynatma Listemdeki Videomu İzlemeyin 😶😶❌❌..*
berkhan arslan
berkhan arslan 7 saatler önce
Eski enesi ozledik 😥
isimsiz
isimsiz 4 gün önce
9 yıl önce "Hadi be" ile başladı Baybay diye bitti.... Duygularım darmadağın:'(
maya çakmak
maya çakmak 4 gün önce
eskiden enes abi videosuz bizi bırakmazdı ama 3 4 ay oldu video atmıyor eski enes baturu özledik
ヅMertヅ
ヅMertヅ 4 gün önce
Agabe
Ömer bs
Ömer bs 6 gün önce
Abi doğum günün kutlu olsun 😭❤️
Nisa’s 6th grade diary
Nisa’s 6th grade diary 2 aylar önce
Eski yılları özledim… sadece enes için değil herşey samimiyet diziler reklamlar dostluklar hayat..🥺🥺🥺🥺🥺
Ghsu Hdhs
Ghsu Hdhs 24 gün önce
Sakın Oynatma Listemdeki Videoyu İzleyin Deme, Tıklama Benden Söylemesi....
CuteFox
CuteFox Aylar önce
Kes sesini
Gülcan Kaya
Gülcan Kaya Aylar önce
@Sait Ilbas doğru
Çiko
Çiko Aylar önce
Bende kesinlikle haklısın 😢
SOĞUK veya SICAK YEMEK YARIŞMASI 🔥❄️
20:42
EN SON ÇIĞLIK ATAN KAZANIR ?! (Korku Evi)
31:58
Enes Batur
görünümler 18 Mn
BUNEAMK:TEASER
2:18
Berkcan Güven
görünümler 1,5 Mn
Kuruluş Osman 95. Bölüm @atv
2:20:55
Kuruluş Osman
görünümler 4,6 Mn
Yasak Elma 144. Bölüm 1. Fragmanı
1:00
KIYMA | 1. ve 2. Bölüm Şimdi Yayında
0:38
ECENAZ ÜÇER VS ENES BATUR (Yalan Makinesi)
14:05
Ecenaz Üçer
görünümler 5 Mn
En güçlü teleskop WEBB Uzaya gönderildi!
2:08:23
Barış Özcan
görünümler 3 Mn
14.260TL'ye DÜNYANIN EN PAHALI DONDURMASI!
15:21
Orkun Işıtmak
görünümler 650 B
Evde Kendi McDonalds 'ımı Açtım ?!
22:49
Enes Batur
görünümler 8 Mn
Evde Kurt Sürüsü İle Yaşamak ! | Vlog
24:36
Noluyo Ya ¿
görünümler 536 B
Не шутите с ним😱😱😱#shorts
0:31
Yuriy Tarabanov
görünümler 53 Mn
Pqueen - YETENEK SİZSİNİZ DİSCORD 2 İzliyor (SANİYE)
18:24
Annenin Sırrıdır Çocuk 9. Bölüm Fragman
0:45
Can Yoldaşım 301. Bölüm Fragmanı - 27 Mayıs Cuma
1:00
Masumlar Apartmanı 71. Bölüm ( FİNAL)
2:38:50
Masumlar Apartmanı
görünümler 1,8 Mn
Gizli Saklı Yakında Fox'ta!
0:56
FOX
görünümler 720 B