Benim Yerime Alışveriş Yap | Yok Böyle Tarz !

  görünümler 1,787,017

Noluyo Ya ¿

Noluyo Ya ¿

8 aylar önce

Bu hafta beni Fırat Albayram giydirdi. Sadeve seçmedi aynı zamanda kombin oluşturmak için alışverişte yapmış. Bakalım bu saçma kıyafet tarzını beğenecek misiniz ? Umarım keyif alırsınız iyi seyirler.

iletişim: noluyoya@temagency.com
Bize destek olmak için kanalımıza katılabilirsiniz :)
trshow.info/on/4-b.html...

YORUMLAR: 7 770
Noluyo Ya ¿
Noluyo Ya ¿ 8 aylar önce
İnstagram hesaplarımız: instagram.com/firatalbayram instagram.com/ceydakasabali Canlı YAyınlar : www.twitch.tv/beatpug Discord: www.discord.gg/beatpug
esra cbn
esra cbn 6 aylar önce
Guccime giddi😅
Gamze Gizem SAATCI
Gamze Gizem SAATCI 8 aylar önce
Bir can olarak şunu merak ediyorum Lukadis ne demek cevap verin ne oluuuuuur?
Gamze Gizem SAATCI
Gamze Gizem SAATCI 8 aylar önce
Bir can olarak şunu çoooooook merak ediyorum Lukadis ne demek cevap verin ne olur?Ne olurrrrrrr?
sureyya kaya
sureyya kaya 8 aylar önce
set vlog gelsin
Kemal Efe Işık
Kemal Efe Işık 8 aylar önce
ABLA RİTA NIN TÜRÜ NE ZİL ABONE VE LİKE
babybear
babybear 8 aylar önce
Kombinlerin çok saçma olması ama Ceyda'nın her kombin içerisinde çok güzel gözükmesi... Fırat sana aşık olmakta çok haklı valla. Maşallah.
Soft CemCer
Soft CemCer Aylar önce
@AlihanHale e ben hep yorum yazarım ondan
AlihanHale
AlihanHale Aylar önce
@Soft CemCer bizim oldugumuz yerlerde masalah sende varsın :)
Soft CemCer
Soft CemCer Aylar önce
@AlihanHale ya heryerde siz varsınız bı insanı rahat bırakın
Soft CemCer
Soft CemCer Aylar önce
@Mina tamam bu bilgiyi verdiğin için teşekkürler
Ayşegül Tekneci
Ayşegül Tekneci 5 aylar önce
@Ayşegül Bahadıroğlu adaşıımm
Damla Yılmaz
Damla Yılmaz 8 aylar önce
Fırat’ı kız babası olarak düşünemiyorum 😂
Elif Çetin
Elif Çetin 8 gün önce
gıhaagagag bendeeeee
Zeynep Özkan
Zeynep Özkan 2 aylar önce
ben de ksjdhfhdjsjsdhggshjhdg
bilber Şahin
bilber Şahin 3 aylar önce
Evet
Fenerbahce is my life...
Fenerbahce is my life... 6 aylar önce
😅😅😅😅
Ayşe Yıldırım
Ayşe Yıldırım 8 aylar önce
11:06 Anneme siyah pantolonumun nerede olduğunu sorduğum saniye yaptığı şey fghghfugf
Sihirli Dünya
Sihirli Dünya 18 gün önce
Bir yerden özel güçleriyle çıkarıyor...
pm?
pm? 2 aylar önce
666 like 😳
leiva
leiva 4 aylar önce
Tüm anneler böyle ansosnlnssnhqnskü sk
Tehmine Emiraslanova
Tehmine Emiraslanova 4 aylar önce
🤣🤣🤣🤣
Eylül Arman
Eylül Arman 5 aylar önce
Nguyıhyftuıjuhkukhhtu
İpeekk
İpeekk 8 aylar önce
"Gucci: Fırat yarın gel stilist olarak işe başla. " bu haberi bekliyorum
Özel Ciğerci
Özel Ciğerci 7 aylar önce
12:08 ceydanın espirilerine bir tek benmi gülüyorum jsbdxnxbxbxbnc :D
Ebrar
Ebrar 2 aylar önce
@Beren Şahin kombine bilet diye bir şey mi var yani
Beren Şahin
Beren Şahin 2 aylar önce
@Ebrar kombin yapmışlar ya o da diyor ki bana bilet versen kombine bilet vermiş olursun
Ebrar
Ebrar 3 aylar önce
Ne demek istemiş orda
Dizilerin piri
Dizilerin piri 8 aylar önce
BU KADAR SEVİLEN BİR ÇİFTİN VİDEOLARI NASIL TR3NDLERE GİREMEZ ANLAMIYORUM :(
LGS İŞCİSİ #LGS 2022 tayfa
LGS İŞCİSİ #LGS 2022 tayfa 5 aylar önce
@AlihanHale NAPALIM PRİMCİ
Kadir Aydın
Kadir Aydın 8 aylar önce
Ceyda ablanın espirileri yüzünden 🤣🤣
Oyun Kamyonu
Oyun Kamyonu 8 aylar önce
Bir ara saçma bir teliften ceza yemişlerdi. Önerilmiyordu videolar. TRshow da böyle işlere kafayı takıyor galiba.
Tuba nur
Tuba nur 8 aylar önce
Vallaha bende anlam veremiyorum
Dizilerin piri
Dizilerin piri 8 aylar önce
@Beren Deniz Cihan yooo girmemiş ☹️
Melike Ecevitoğlu
Melike Ecevitoğlu 8 aylar önce
16:52 tişörtün kısalığını kıskanacağını bildiği için giyme diye kesti 😂😂
merve yıldırım
merve yıldırım 6 aylar önce
😅😅😅
Yalan Dünya
Yalan Dünya 8 aylar önce
İyi ki varsınız yaaa şu sıkıntılı günlerde samimiyetinizle biraz da olsa yüzümüz gülüyo ;))
Nihal Akgün Gülas
Nihal Akgün Gülas 8 aylar önce
Fırat’a yüz yogası yaptırdığın bir video çekseniz de, bu canlar öğrenmiş olsa:) Mükemmel bir çiftsiniz.Esprilere devam:)
Gacha Queensss
Gacha Queensss 8 aylar önce
az önce o videodan geldim
Asye ÖZ
Asye ÖZ 8 aylar önce
Gülmekten yarıldım yaa gecenin bi saatinde milleti de uyandırmayayım diye sessiz gülmeye çalışıyorum, acayip güzel kombineler uyum şahane 👌🏻 Ceyda bu kombinlerden birini yeni çekeceğiniz videoda mutlaka kullansın, hem devamlılık arz etsin hemde izleyenlere hatırlatma olsun lütfennnnn 🙏🏻🤜🏻🤛🏻
Sehel Tatar
Sehel Tatar 3 aylar önce
Jkkkjhuoiiiioopĺklkkxzzxf4ewqooon Jjkĺlr98
Ecrin Hüner
Ecrin Hüner 8 aylar önce
O değilde Fırat abinin dalga manasında yaptığı kombinlerin Gucci kombininden daha güzel olması
Ecrin Hüner
Ecrin Hüner 8 aylar önce
@Kübra Okur bende bir an cancık olduğunu düşündüm
Kübra Okur
Kübra Okur 8 aylar önce
@Ecrin Hüner ironi yapıyorum zaten
Ecrin Hüner
Ecrin Hüner 8 aylar önce
@Kübra Okur hayır eğlence amaçlı yapıyolar sadece içinde bazı gucciye benzeyen kombinler olduğu için Gucci lafı ortaya çıkıyor
Sessiz Balkon
Sessiz Balkon 8 aylar önce
trshow.info/watch/mzmVU9FYd2E/video.html
κιds θη dΓυgζ
κιds θη dΓυgζ 8 aylar önce
@İsmail Yasir TUĞRUL keşke öyle olsa bunlar son moda gucci kombinleri smh
Zeynep Avci
Zeynep Avci 8 aylar önce
Dunyadaki tum erkekler keske firat gibi zararsiz masum kiskansaa🖤
Ayşe Nur Eren
Ayşe Nur Eren 8 aylar önce
8:19 Utkudan gizli espri 😀 I run Ayran 🤣
Nebihe Irmak
Nebihe Irmak 8 aylar önce
Ya Allah'ım izlerken en çok eğlendiğim kanalll, gülme sebebisiniiz ❤️
Sema Ersin
Sema Ersin 8 aylar önce
Eşimin giydiklerini nasıl sabote ederim kombinleri hepsi 😂
Selin Pilaslı
Selin Pilaslı 8 aylar önce
Birinci kombin tam iyi gidiyor derken beyaz uzun elbise ile kombinleme şoku sjdjjd
İsimsiz Çocuk
İsimsiz Çocuk 8 aylar önce
Ayn MSJCDMJXJXJXXX
🌼Beyzanur🌼
🌼Beyzanur🌼 8 aylar önce
Ayennnnnnnnn
-BĘTÜŁ
-BĘTÜŁ 8 aylar önce
Valla ya dşxuxösşxo içine beyaz tişört olacaktı mis
Ünal Kılıç
Ünal Kılıç 8 aylar önce
Aynen diyetleri guccu bizse fucci
Beyza Balcı
Beyza Balcı 3 aylar önce
Morelim bozukken ceydayı izliyorum ya hayat enerjısı heryerden parlıyor.Fırat ile uyumları mükemmel .Çok iyisiniz çok...
Helin KILIÇ
Helin KILIÇ 8 aylar önce
Gerçekten takip ettiğim hiç bir kanal sizin kadar eğlendirmiyor😁 harikasınız ya sizi çok seviyorum🥰
Reyhan Güvenir
Reyhan Güvenir 8 aylar önce
İlginç bir şekilde her kombin yakıştı çok iyi bir çiftsiniz çoook seviyorum sizii :)
Oğuzhan Kaya
Oğuzhan Kaya 8 aylar önce
07:05 çığlık attım hiç beklemiyordum ahahaha
Seray
Seray 8 aylar önce
03:50 Pembeler maviler ve top kombini 06:55 Umarım guccinize gitmez kombini 11:46 Dolandırıcı bitcoin firmasında çalışan kız kombini 15:48 Fazla spora giden ama hepsini video çekmek için yapan instagirl kombini 19:37 über vegan kombini 23:25 Aynısını almışsın üst üste giyinmişsin kombini Benim favorim umarım guccinize gitmez kombini oldu djhdudhd
Meral Deniz
Meral Deniz 8 aylar önce
Benim über vegan kombini.kesinlikleee
Sevval #
Sevval # 8 aylar önce
kısıtlı vaktim var sadece kombinleri merak ettim ve onları görüp çıkıcaktım yararlı bir yorum olmuş
Five Hargreeves
Five Hargreeves 8 aylar önce
@Büşra Yokus kime diyorsun anlamadım
emi_e_tpl
emi_e_tpl 8 aylar önce
benim foverim über vegan
Büşra Yokus
Büşra Yokus 8 aylar önce
Olum sen cancıkmısınya😖😖😖
Cemal Turgut
Cemal Turgut 8 aylar önce
Bir seydiycem ben ne zaman sizi oyuncu olarak görsem bir heyecan kapliyo beni sanki aileden biri televizyona cikmista onu izliyorum gibi cok samimisiniz en sevdigim huyunuz
İrem sultan Keskin
İrem sultan Keskin 8 aylar önce
Yaaa aşırı mükemmel bi çift 😍
Beyza Topuz
Beyza Topuz 8 aylar önce
1:34 Ceydanın hiç birşeye karışmıcam diyip 2 sn sonra üstündekini ben aldım demesi😂
Hilal Önder
Hilal Önder 8 aylar önce
Ben canlar ailesine yeni üyeyim.. ama olsun tüm videoları izliyorum sırayla bayıldım size diyecek bir şeyim yok başka 💕 Lukadis lafı daha şimdiden ağzıma takıldı 😬
Emel Taş
Emel Taş 8 aylar önce
Fırat ın bir anda Ceyda nın yanağına bir öpücük kondurduğunda yüzünde tebessüm olan Canlar burda mı😍
Azra Yiğit
Azra Yiğit 8 aylar önce
@Kayra Yıldırım ?
Kayra Yıldırım
Kayra Yıldırım 8 aylar önce
@Azra Yiğit mmmmmm ö öcč bu ö..çö
EMİR ÇİFCİ
EMİR ÇİFCİ 8 aylar önce
PROFİLİMDE 481 YAZIYOR Bİ EL ATTA 500 OLSUN BE..
Merve İlhan
Merve İlhan 8 aylar önce
Bennnnnnn
Arya🧺
Arya🧺 8 aylar önce
@Alî Karakaya 9:28
ismail ipek
ismail ipek 3 aylar önce
ceyda ablamız ve firat abimiz ne giyerse giysin doğal güzellikleri yok olmayacak çünkü her zaman güzelsiniz
Emel Göksuakar
Emel Göksuakar 8 aylar önce
ya ailemden biri gibi oldunuz izlemediğimde özlüyorum😭
Ayla Tek
Ayla Tek 8 aylar önce
Leyligüle her şey yakışır yada bu benim tarzım değil olmalı serisi gelsin 😂🌸
ÖZLEM KISA
ÖZLEM KISA 8 aylar önce
Yeni bir can olaraktan yine harika bir içerik ve uyum. Kombinler çok iyi ya konuşuyor, modanın ruhu işte 🤪🤪🤪Fırat abi anlıyor :) perfect :) ✌✌
Gökmen Ytr
Gökmen Ytr 8 aylar önce
Uzaktan eğitimle moda tasarımcı olmuşum temsili fırat abi sjsjsjsjs
Dicle
Dicle 8 aylar önce
Hahahahaa çok iyi djdhdjdhdbb
EMİR ÇİFCİ
EMİR ÇİFCİ 8 aylar önce
PROFİLİMDE 481 YAZIYOR Bİ EL ATTA 500 OLSUN BE KRAL
penumbra
penumbra 8 aylar önce
@Hilal xd
Hilal
Hilal 8 aylar önce
O zaman profesyonelsin ıgsvsıyvtsvtısgoyg
Color Music
Color Music 8 aylar önce
abi hep boyle mutlu neseli bi ailesiniz,insan izledikce izleyesi geliyo....bide ceyda ablanin espirileri efso :] bana bir can olarak yurek atsaniza
Beste Eşme
Beste Eşme 8 aylar önce
Yaaaaa harikasınızz enerjisinize ailecek hayranız! 10 yaş 18 yaş 23 yaş 45 yaş hepimiz sizi izliyoruz ve çok gülüyoruz 🤣🤣🤣❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Fatma Alayıldız
Fatma Alayıldız 8 aylar önce
fırat'ın eski noluyo ya tarzında dediğinde anladım eski noluyo ya içeriklerini özlediğimi. yalnızken daha güzelsiniz :)
ayşegül a.
ayşegül a. 6 aylar önce
Yaa gulmekten gozumu acamadim istemsizce:) alakasiz kombinler verilince ceydayla bende krize giriyorum burda😭🤣
ANONİM COVER
ANONİM COVER 8 aylar önce
Nobody: Leyligül: Umarım guccinize gitmez bu kombin Hfhznfjz
AlihanHale
AlihanHale 8 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm dilekleri kabul olsun İN-Ş-ALLAH"//,,:
Şükrü Can Keskin
Şükrü Can Keskin 2 aylar önce
Gülme htiyacını tek başına karşılar bu ikili, her videoya girişimde bu son diye girip telefonun şarjı biteseye kadar sadece video izliyorum. 10/10 aktivite😄😋✌
Bengisu Esra
Bengisu Esra 8 aylar önce
Leyligül & Çapçap 🖤 Şey diyecektim, yeni bir SERİ başlasak nasıl olur? Her hafta bir barınak gezseniz🧸 (ihtiyaç sahibi, bağışı yetersiz olan barınaklara) Katıl butonuna da ek bir paket açarsınız oranın tüm gelirleri mama ve vet e gider🥺 Ben canların bu konuda çok duyarlı olacağını düşünüyorum çünkü çok sağlam bir kitleniz var Lütfennnnn 😟😻
Barış Mercan
Barış Mercan 8 aylar önce
Yine Ceyda yine beyin yakan bi espiri Toplu fotoğraf ,😂😂😂💞💞
hatice
hatice 8 aylar önce
Fırat abinin düşünce yapısına hayran kaldım. Çok medeni bir insan. Tebrik ediyorum sizi
Eda Hrptcu
Eda Hrptcu 8 aylar önce
Fırat’ın ,Ceyda göbeği açık giydiğinde kıskanıp ama masumca kendi kendime kıskanırım demesi😅🌺çiçek çift
Naile Sönmez
Naile Sönmez 8 aylar önce
@Adımı napcan💅 aynen aga herkes bi el atta şöyle yapalım diyo hayret bişey
Adımı napcan💅
Adımı napcan💅 8 aylar önce
@EMİR ÇİFCİ hee bi kere abone tuşuna basıncada 481 den 500 e çıkıyo hemde prim yapma mal
EMİR ÇİFCİ
EMİR ÇİFCİ 8 aylar önce
PROFİLİMDE 481 YAZIYOR Bİ EL ATTA 500 OLSUN BE..
Rıdvan ÜÇOK
Rıdvan ÜÇOK 8 aylar önce
Firatin ÜSTÜNDEKİ gömleğin markası ne?
Gamer Girll2008
Gamer Girll2008 8 aylar önce
Siz beni güldürdünüz Allah da sizi güldürsün ❤️❤️
Umut
Umut 2 aylar önce
Bu videoyu atlamışım yeni izledim şimdi. Ceyda’nın et yeme sahnelerinde gözümden yaş geldi. Ahahaha😂😂
Ars
Ars 8 aylar önce
Trendlere girmemesinin sebebi videoyu sadece kendi kitleleri izleyip yorum yapıyor , dışarıdan bir etkileşim bi birinin arayarak bulması değil o yüzden bence trendlere çıkmıyor
mochi
mochi 8 aylar önce
Ceyda abla ne giyerse giysin ona karışmaman o kadar güzel bir örnek ki hem büyüklere hemde izleyen çocuklara bunu asiladiginiz için ben kendi adıma teşekkür ederim 🥰🥰🤎🥰🤎🥰🤎
Sena Zeybek
Sena Zeybek 8 aylar önce
Anneme kıyafetim yok demişimdir. O sırada annem ;11:06
《GACHA LOSİ》
《GACHA LOSİ》 7 aylar önce
Bence annelerin sihirli güçleri var Dolu olan bulaşık makinesine tezgah dolusu bulaşık sığdırabiliyor İkisaat bulamadığım kıyafeti 2saniyede buluyor vb. +++++++++++++ .....
Elif
Elif 7 aylar önce
Tam olarak aynısı LAKSOANDOAÖSXLMSJSSLMS
x
x 8 aylar önce
Yeminle aynısı kxhckfkjfkf
Aleyna Aleyna
Aleyna Aleyna 8 aylar önce
O kadar doğru kii 😂😂😂 bayağı yaratıcısınız
Bir Delinin Hatıra Kanalı 😅
Bir Delinin Hatıra Kanalı 😅 8 aylar önce
Ceydanın videoya girişleri efsane Fırat zaten şahane iki güzel insan kaliteli eğlenceli bir video oluyor bişey yapmasalar bile
sofly_panda
sofly_panda 2 aylar önce
Ne kadar eğlenceli bir evliliğiniz var her videonuzu izlediğimde gülmekten ölüyorum
AHMET BAYINDIR
AHMET BAYINDIR 7 aylar önce
tarif videosu gelsin kapumbağa kurabiye yapabilir misiniz çap çap reis ve leyligül sizi çok seviyorum eğer yaparsanız çok mutlu olurum :) kombinlerde çok güzel olmuş
Nilay Atlıoğlu
Nilay Atlıoğlu 8 aylar önce
o kadar güzel kombinler varki hemen bu şekilde giyinmek istiyorum....
Sibel Demir
Sibel Demir 8 aylar önce
Yaa yeni keşfettim. Moodum 🥺ken bu ☺️oldu Aşırı tatlısınız tüm enerjim yerine geldi.
Asya Yasar
Asya Yasar 17 gün önce
ceyda abla bence hiç üzülme çünkü sen her zaman güzelsin 💖❤💗💗
Vusale H
Vusale H 8 aylar önce
❤🇦🇿❤🇹🇷❤AZƏRBAYCANDAN İZLƏYİRƏM ƏN COX GÜLDÜYÜM VLOGERLƏRSİZ. MAŞALLAH SİZƏ🌷🌹🌹🌹🌹
Hacer Atçeken
Hacer Atçeken 8 aylar önce
ALLAHIM bu ikiliye bayılıyorum yaa 🤣🤣🤣
Ceyda Aktım
Ceyda Aktım 8 aylar önce
TRshow gerçekten cancık ya kaç yıl oldu hâlâ sokmadı trendlere neyse biz canlar birbirimize yeteriz
Osman Aydoğdu
Osman Aydoğdu 8 aylar önce
@AlihanHale bu bana biraz tanıdık geldi 🤭
AlihanHale
AlihanHale 8 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm dilekleri kabul olsun İN-Ş-ALLAH"//,,/
Rabia Karaboğa
Rabia Karaboğa 2 aylar önce
Gelecekte ki eşimle bunlar gibi olmazsak boşarım 😂
Gamze A.
Gamze A. 8 aylar önce
Ceyda ablanın espri yapması ve ardından attığı kahkaha beni bitiriyor ahahahhahahahhahah
Zeynep Efe
Zeynep Efe 8 aylar önce
Kombinler çok güzel 😍💓
Rumkil
Rumkil 8 aylar önce
Videoyu neden 2. kere izliyorum ve hiç izlememiş gibi tekrar tekrar gülüyorum ki? Çünkü can’ım.
melike tufan
melike tufan 8 aylar önce
Fırat abinin her kombine yaratıcı hikayeler uydurmasına bittim Değerin bilinmiyor fırat abi 10 yıl sonra moda tasarımcıları bu videoyu izleyerek ilham alıcak 😂 CEYDAA ABLAA ÇOK GÜZELSİİİN ne giyse yakışıyor 😍
Mekoyona Zaharo
Mekoyona Zaharo 8 aylar önce
BU VİDEODAN SONRA HEMEN KEŞFEDİLİR BENCE 😁😁
Ada Elif
Ada Elif 2 aylar önce
Fırat Abi moda tasarımcısı olarak doğmuş 😂😂
nisanazli
nisanazli 8 aylar önce
Kombinlerin hepsi çok saçma ama Ceyda gibi bir güzelliğe hepsi çok yakıştı 🖤
bilgehan yetişen
bilgehan yetişen 8 aylar önce
En eğlenceli iki kanal, 1. Noluyo ya, 2. Japon Hamza. Bayılıyorum size. Bu zor günlerde sıkıntımızi geçiriyorsunuz.
Semacan Plt
Semacan Plt 8 aylar önce
Ceyda kombine 10 verdiğinde Fırat'ın itiraz etme çabası... 🤣🤣
Memososisi Gaming 3
Memososisi Gaming 3 8 aylar önce
EYYYYYYYYYYYYY TRshow ! Bu kadar harika,komik,sevilen bir çiftin kanalını nasıl trendlere koymassın. Cidden bu kadar da cancıklık olmaz.
zeyneepkayaa
zeyneepkayaa 8 aylar önce
@AlihanHale Abi heryerdesin olmuyolar abone sal ya
Fazilet Begüm Yüzüak
Fazilet Begüm Yüzüak 8 aylar önce
Senin filmler ve filmler izlediğine yemin edebilirim ama ispatlayamam
AlihanHale
AlihanHale 8 aylar önce
,," Sevgilimle beraber kendi çapımızda videolar çekiyoruz, a-bo-ne olan herkesin tüm dilekleri kabul olsun İN-Ş-ALLAH"//,,..,
GAMZE TALAY
GAMZE TALAY 25 gün önce
Birinci kombinine hasta oldum ne kadar güzel bir kadınsın ne kadar gülümsedim 🤍 eğlendim 😀😊
İ. Sude Aslan
İ. Sude Aslan 5 gün önce
Biz kötü kombin beklerken bir anda gucciden daha güzel ve daha pahalıya satılabilecek kiyafetler ortaya çikmasi ama ilk kombine acayip güldüm ya ama ceyda ablama herşey çok güzel duruyor sizi çok seviyorum videolarınız harika
Yağmur Taşdemir
Yağmur Taşdemir 8 aylar önce
Hakan Akkaya ağlıyor... Ivana sert yerlerde :' nur yerlitas mezarında ters döndü ..
Duygu Çatal
Duygu Çatal 8 aylar önce
Sırf şu Gucci kombinini çok beğendiğim için canciktan cana level atladım 😂
bedia serin
bedia serin 8 aylar önce
Kiyafetlerin hepsininin cok guzrl olup birbiriyle kombinlenince paris kulesinde cigkofte yapiyomus hissi yaratmasi
potterhead / blink
potterhead / blink 4 aylar önce
@nisa1akkaya .11 potterhead misinnnn????
potterhead / blink
potterhead / blink 4 aylar önce
Ayyyy mukk tespit yaaa
Sude
Sude 5 aylar önce
Paris kulesi değil eyfel kulesi
Ece Selimoğlu
Ece Selimoğlu 6 aylar önce
😂😂😂
nisa1akkaya .11
nisa1akkaya .11 7 aylar önce
daha iyi anlatılamazdı sfhgkjhngff
Neşegül Ateşlioğlu
Neşegül Ateşlioğlu 3 aylar önce
Sizi tesadüfen izledim harikasınız çok tatlısınız..sizi takipteyim heryerden...Allah'a emanet olunuz inşallah..
Ulkutugra
Ulkutugra 5 aylar önce
Rengarenk bir defile🌞🎉 Turuncu ceket favorim 😉🤗
Öznur Ecevit
Öznur Ecevit 8 aylar önce
Fırat abinin can cancik muhabbetine girince ceydanin o mükemmel sırıtmasi çok hoşuma gidiyo yaağğ. Bayiliyom size leeooooo 💜💜💜
Rana Cakar
Rana Cakar 8 aylar önce
Ceyda abla çözücüyle her soruyu çözebiliyorsun demek acayip iyisiniz yaaa
Meltem Erdem
Meltem Erdem 8 aylar önce
Utku da Ceyda'dan esinlenmeye başladı sonunda😂 "Bu video ı run içerken kurgulanmıştır" 😂
Ravza
Ravza 8 aylar önce
@Pofidik Mutfak Rica ederim
Pofidik Mutfak
Pofidik Mutfak 8 aylar önce
@Ravza teşekkürler 🙏🏻
Ravza
Ravza 8 aylar önce
@Pofidik Mutfak 08:19
Zeynep Sena
Zeynep Sena 8 aylar önce
@Pofidik Mutfak 8.19
Pofidik Mutfak
Pofidik Mutfak 8 aylar önce
Dakika?
Abdullah Beker
Abdullah Beker 8 aylar önce
Kardeşim ile kendimize kombin oluşturmamız gibi 🥺
tuana Yılmaz
tuana Yılmaz 8 aylar önce
Valla o kadar güldüm ki fırat abinin kombinlerine a şeyde haklı "fucci" nin kombinleri gucci nin kinden 1000 kat güzel 😹😹😹
Meltem ÇETİNKAYA
Meltem ÇETİNKAYA 8 aylar önce
Beynim şaka yapıyor sanırım ki, hepsini beğendim.🙈😂
Batuhan Olmez
Batuhan Olmez 8 aylar önce
Elinize sağlık. Fırat Kuzu Kol bekliyoruz :-) Çap Çap Chef yapar onu.
pırpır
pırpır 8 aylar önce
Fırat'ın Ceyda'nın söylediği şeyleri ilk önce yapmayıp sonra çaktırmadan yapması çok iyi
SERRA MIZRAK
SERRA MIZRAK 7 aylar önce
Artık bu videodan anlıyoruz ki fırat abinin kombinlerini ceyda abla hazırlıyor😂😂
Dili Diloley
Dili Diloley Aylar önce
İki saattir Ceyda'nın el hareketine gülüyorum AHAJANSHSKJHDKDJMDNDKNDMDKMD
Eylül b
Eylül b 8 aylar önce
Ceyda hamburger yemiyor sadece kokluyor ama ağzıyla 😂😂
Sıla Ama Buse
Sıla Ama Buse 8 aylar önce
şu yastıkımsı topumsu varlığı çanta diye benimseyip fırata bi tutar mısın demesi HAYKIRdıM KDJFGKDF
mahmure Canlı
mahmure Canlı 8 aylar önce
Nobody: Ceyda: Şimdi sen benim elime bilet versen kombine bilet mi vermiş olursun jsjskjsksjss
Varol
Varol 3 aylar önce
ne giyse yakışıyorr ceyda çok güzel çok tatlı ❤
Ecrin
Ecrin 8 aylar önce
Ablamla sürekli sizi izliyoruz vee gülmekten karnımız ario sizi seviyorum canlar wjwj
isil gedikli
isil gedikli 8 aylar önce
Allahım ya gülmekten gözümden yaş geldi 😂😂
melike sueda kom
melike sueda kom 5 aylar önce
Peki Fırat'ın herseyi ciddi ciddi anlatması 😂😄
rose bella
rose bella 8 aylar önce
Annem neden bunları izliyorsun ders çalış dediğinde"onlar sıradan youtuber değil Ceyda'nin iq su 118" diyorum. Ama maalesef Fırat abi için bir şey söyleyemiyorum
Utku Balkan
Utku Balkan 8 aylar önce
106
omer_arda
omer_arda 8 aylar önce
@Ahsen İlay 138 hahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıephahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahah
omer_arda
omer_arda 8 aylar önce
@Betül jFİfu7ytğipugyokufsupilfu8phAızbks7txkht6clvy7x6hahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıephahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahahahahahahahahahahahıoqshıpqwğewğeırmoıeprtvperpcperutpureumceptpwpexperğuvğrepuuueutepmmveputeııııvmğemempwğpwewğıwıertoempvwğhaaaaahaahhahahhhhahahah
Betül
Betül 8 aylar önce
@Noluyo Ya ¿ siz hayırdır Fırat'ın IQ sü 138 😂😂😂CEYDAAA!
Zeynep Sipahi
Zeynep Sipahi 8 aylar önce
Aga jxkznuxkzkzkznxuzk
ebrar
ebrar 7 aylar önce
7:55 kıyafetiyle, verdiği pozlarla tam bir gucci mankeni olmuş cidden ÖSMÖDHDMFH
Diclem
Diclem 7 aylar önce
Daha önce niye bu çifti keşfetmedim ben yaaa 😅😅😅 gülmekten olucem
halaycekenhamsi
halaycekenhamsi 8 aylar önce
ceyda neden her şekilde mükemmelsin
Emin
Emin 2 aylar önce
Ne güzel çiftsiniz. Valla kıskanıyoruz. Ama sizin ilişkiniz güzel olsun diye maşallahımızı da eksik etmiyoruz. Maşallah. :)
Ebru Kaya
Ebru Kaya 8 aylar önce
Ceyda'nın beyninin kediler gibi çalıştığına yemin edebilirim ama ispatlayamam dhdrfjh böyle tepkiler sadece kedilerde ve Ceyda'da var jgbfjgvb harika yaaaa
Minara Akberzade
Minara Akberzade 5 aylar önce
Ceyda abla Utku abiye de espiri yeteneyini bulaştırmış.I run=ayran😂
Emel Karabacak
Emel Karabacak 6 aylar önce
Yaa bi insana her kombin yakışır mı beee😍😍😘😘😘
Serap Kamış
Serap Kamış 8 aylar önce
Artık her yere Hello herkese merhaba nabıyosunuuuz diye giriyorum bor amda herkes bama dönüyor ve gülmeye başlıyorum aşırı eğlenceli 😂😂
Noluyo ya¿ fanclub
Noluyo ya¿ fanclub 6 aylar önce
Kapandık ve açıldık konuşmalarına aşırı alışdık❤️
Bu Ürünler Erkeklerde İşe Yarıyor mu ?
27:02
Noluyo Ya ¿
görünümler 1 Mn
ANLAT BAKALIM OYNADIK ! @Baturay Anar  @Mert Eren
28:52
Cihan Albayrak
görünümler 185 B
1 Liralık Benzin Aldık! #Shorts
0:37
webtekno
görünümler 155 B
Günümüzde gençlik problemleri #shorts
0:13
BİR GÜNLÜĞÜNE HAYATLARIMIZI DEĞİŞTİRDİK !
26:05
Kabus Gibi Cips Dolgulu Pasta !!
29:12
Noluyo Ya ¿
görünümler 2 Mn
Tam Bir Yıl Görüşemedik  Şaşırtan Sürpriz !
33:55
KOCAM VE ALAZ KOMBİNLERİMİ PUANLIYOR
19:12
Noluyo Ya ¿
görünümler 2 Mn
CİNSİYETİ ÖĞRENDİK!😍 Parti & Hazırlıklar
20:30
Zuhal Topal'la Yemekteyiz 90. Bölüm | 14 Ocak 2022
2:9:29
Zuhal Topal'la Yemekteyiz
görünümler 366 B
SINAV HAFTASI VLOG. ECRİN SU ÇOBAN
20:42
Ecrin Su Çoban
görünümler 241 B