CANER ERKİN'DEN ORTA DERSİ..! ( GÜLME GARANTİLİ )

  görünümler 575,042

Mert Yüksektepe

Mert Yüksektepe

Aylar önce

Yıldız futbolcu Caner Erkin ile kendisiyle özdeşleşmiş müthiş ortalarını öğrenmek için buluştum. Sizler adına yaşadığım bu deneyimi izlerken umarım sizler de çok eğlenirsiniz. Bu tarz videoların devamının gelmesi için abone olmayı, videoyu beğenmeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
Siz değerli takipçilerimize kaliteli içerikler sunmak için videomuza sponsor olan dünyanın önde gelen taraftar etkileşim ve ödüllendirme platformu Socios.com uygulamasını İndirerek taraftarı olduğunuz takımın kararlarında oy kullanabilir, özel ödüllere sahip olabilir ve hayatta bir kez yaşanabilecek deneyimler kazanabilirsiniz.
★--------------------------------------------------------★
Sosyal Medya:
Twitter ► mertyuksektepee
Instagram ► mertyuksektepe
İletişim için: yuksektepemert@gmail.com
Merhaba ben Mert Yüksektepe. TRshow'un dijital medyadaki ve yeni nesil yayıncılıktaki yerini çok değerli buluyorum. Bu platformda spor içerikleri üreterek yer almaktan dolayı da son derece mutlu ve heyecanlıyım. Futbol, basketbol, voleybol, tenis, amatör branşlar fark etmeksizin sporun her dalına dair eğlenceli anları yansıtmayı amaçladığım kanalıma abone olarak hem beni mutlu edebilir hem de yeni videolardan haberdar olabilirsiniz. Birbirinden eğlenceli challenge videoları ve özel isimler ile keyifli içerikler için vakit kaybetmeden abone olup destek verebilirsiniz😊
Kanala Abone olmak için : trshow.info

YORUMLAR: 489
Batuhan Deniz
Batuhan Deniz Aylar önce
Pirlo: Ayağa yerden pasla kontraya çıkıyoruz o sırada Caner Erkin;
Yağız Özdemir
Yağız Özdemir 7 gün önce
Aga ortayı Caner abim kesmesse kim kesecek daha
Batuhan Deniz
Batuhan Deniz Aylar önce
@Ali Civelek ayağa yerden pasla diyorum kardeşim anlam bilgisi 0 herhalde
Ali Civelek
Ali Civelek Aylar önce
@Tas Kafa Adem hadi ya ne diyorsun 😂
Tas Kafa Adem
Tas Kafa Adem Aylar önce
@Ali Civelek aya değilde güneşe yerden kontra var kardeşim
Ali Civelek
Ali Civelek Aylar önce
Aya yerden kontra atak mi var
Emre Sayar
Emre Sayar Aylar önce
Caner erkin diyince Kadıköy Fenerbahçe -Basaksehir seyircisiz maçta orta açtıktan sonra Ya oğlum kafayı yicem ya lan oğlum vurun şuna ya demesi aklımdan gitmiyor 😃 kral topcu ayrıca hemsehrim seviyoruz seni Caner Erkin 💙
edizzz
edizzz 18 gün önce
@Raska K. ben mi?
Raska K.
Raska K. 18 gün önce
nerelisiniz.
Erkut
Erkut Aylar önce
kemal ademi :D onu sormasını bekledim
edizzz
edizzz Aylar önce
Başakşehir değil gs maçı
Burak Solak
Burak Solak Aylar önce
Yılların emeğini çok güzel bir şekilde değerlendiriyosun sevgili Mert Yüksektepe :) Böyle güzel içeriklerin devamını bekliyoruz..
Mücahit yavuz
Mücahit yavuz Aylar önce
Bütün içeriklerinde bu kaliteyi sürdürebilirsen müthiş bir ivmeyle çok kısa sürede bambaşka yerlere geleceğinden hiç şüphem yok.Hep birlikte bu başarıyı takipte kalacağız.Müthiş enerjin ve emeğin için çok teşekkürler güzel adam.
Manuel Fernandes
Manuel Fernandes Aylar önce
Aslında çoğu kişi katılmaz bu yoruma ama Sergen Yalçın'ın geldiği ilk 19-20 sezonu 13 asist yaptı Gökhan Gönül ile ekstra oynadılar mücadele ve hırsı benim hoşuma gidiyordu sahada hiç pes etmiş olarak görmedim yetenekleri kısıtlı dersin hep orta açıyor dersin ki onu bile yapamayanlarını gördük basit bir şey değil. Özellikle Diaby her gol kaçırdığında topu öldürdüğünde onun el kol yapıp sövmesi beni rahatlatıyordu sırf bunun için teşekkür ederim kendisine :D
Birkan Turan
Birkan Turan 13 gün önce
müthiş azim vardı izlerken hissediyorduk biz de hırsını sbdnndx
Onur Er
Onur Er Aylar önce
Caner abim varsa gülmek garanti 😂
Music museum
Music museum Aylar önce
Bir beşiktaşlı olarak en sevdiğim türk oyunculardan enerjisi yüksek bir adam takım içi samimiyeti de çok iyi
Hakan Abi
Hakan Abi Aylar önce
@Yiğit ekin napim
Yiğit ekin
Yiğit ekin Aylar önce
@Hakan Abi knkm bi kızın gelip sana napim diyenlere çok düşüyorum demesinimi bekleyıosun anlamadım bu toxicliğide
Hakan Abi
Hakan Abi Aylar önce
Napim
hüseyin avni kalpakoğlu
hüseyin avni kalpakoğlu Aylar önce
Geldi. Geldi. Geldiiiiiiiiiii....Haftanın maçını bekler gibi bekliyoruz. Bu hafta Caner Erkin süper oldu. Ayaklarına sağlık.
harun88
harun88 Aylar önce
her zaman sevdik seni caner erkin. en güzel günlerimizdesin 💙💛
albatros(özgür kuşlar)
albatros(özgür kuşlar) Aylar önce
Galatasaray liyim ama bu adamı çok seviyorum hakettiği değeri göremedi malesef türk futbolunda
Kagan Alp
Kagan Alp 14 gün önce
Hak ettiği değer ne mk sallıyorsunuz milli takıma alınmış 107 kere forma giymiş daha ne hak ettiği değer olacak
İbrahim Kaçar
İbrahim Kaçar Aylar önce
Nasıl görmedi oğlum interde oynadı rusyada oynadı Türkiye'ye geldi Fener'de oynadı Galatasaray'da oynadı Beşiktaş'ta oynadı Daha ne yapsın
Murat Erisi
Murat Erisi Aylar önce
Sonuçta zamanında sizdede oynamış adam sevmen doğal
İbrahim Yılmaz
İbrahim Yılmaz Aylar önce
Caner Erkin Türkiye' nin gelmiş geçmiş en iyi sol beki tartışmasız. Hırsı hep ofans yönünü kamçıladı. bir maçta 13-14 defa 60-70 metre koşup geri geldiğine şahit olduk. Ofansı sevmesi onun geri daha güçsüz dönemsine sebep oldu. Bu yüzden önemli maçlarda enerjisini tükettiği için sol bek maçın sonlarına doğru güçsüz kaldı. Defansif yönü şu anki ferdi kadar bile olsaydı, Türkiye'de 3 büyüklerde anca bu yaşlarında görürdük. Top 5 Avrupa Takımların dan birinde banko oyuncu olurdu. Bir çok ailevi sorunda yaşamasına rağmen bunu sahada yaşamadı. bize izlettirdiğin güzel futbol için teşekkürler Caner ERKİN
Mustafa
Mustafa 3 saatler önce
Hasan ali
Efe Uğur
Efe Uğur 25 gün önce
Carlos buna güldü
Burak
Burak Aylar önce
Ergun, hakan, abdullah ve semih yuvakuran daha iyiydi
thebreathlessman
thebreathlessman Aylar önce
yoksa roberto carlos, adriano gibi tartışmasız canerden iyi çok var
volkan gürel
volkan gürel Aylar önce
Şaka bi yana yiğidi öldür hakkını yeme tartışılan yönleri olsada sol ayağı yeteneği efsane bir futbolcu 💙💛
can altıntaş
can altıntaş Aylar önce
Caner Erkin deyince lazio'ya attığı gol aklıma geliyor,topa gelişine vurmayınca çok kızmıştım ama o soğukkanlı bir şekilde golünü atmıştı 💛💙
Celal BOZBAŞ
Celal BOZBAŞ Aylar önce
Kral bu kadar keyif aldığım bir video görmedim ,ellerinize ayaklarınıza sağlık 😁😁🔥🔥
Orkun Akbıyık
Orkun Akbıyık Aylar önce
ya yemin ediyorum yıllardır youtube da eksik bi kanal varmış sanki o da mert yüksektepeymiş müthiş kanal 🤣
Emir Tatlı
Emir Tatlı Aylar önce
BÖYLE İÇERİKLERE DEVAM 😍💛💙
Ezgi İncesu
Ezgi İncesu Aylar önce
Vaybe ozim ve caner gülmemizi sağlardi hep keske geri gelseler
Samed Çetınkaya
Samed Çetınkaya Aylar önce
Caner Abinin gülüşünü özlemişim bee :)
Sefa Gundak
Sefa Gundak Aylar önce
Sende olmasan güldürenimiz yok kral yaa:)) çok iyi videolar
Güvercin Aşk Ve Sevda Hobi Bahçesi
Güvercin Aşk Ve Sevda Hobi Bahçesi Aylar önce
CANER TÜRKİYENİN EN ÖZEL YETENEKLERİNDEN BİRİSİDİR 💛💙
Turgut
Turgut Aylar önce
caner erkin be özlemişiz . otursam bir gün kalkmadan muhhabbet edecegim adam
Emre 55
Emre 55 Aylar önce
Türkiyenin ortacısı Caner Erkin 💙💛
Muhammet Eren ELÇERİ
Muhammet Eren ELÇERİ Aylar önce
Kardeşim harikasın ya 😃😃 tebrik ediyorum 👏🏽😃
Yaşar Oğuz GÜLLİCE
Yaşar Oğuz GÜLLİCE Aylar önce
Caner Erkinle 100 bölüm çek hepsi güzel olur , 100 bölüm sonunda sol ayak işe yarar herhalde🙂 Sokak röportajı olarak Mustafa Akbaş mı Emanuel Mas mı sormuşlardı ,Mustafa Akbaş'ın ayağı yok demişti birisi🙂
AHMET ÇOBAN
AHMET ÇOBAN Aylar önce
Caner abimin şöyle bi ortalığa içten sövmesini bekledik be 😂
Almila Çelik
Almila Çelik Aylar önce
3 büyüklerin hepsinde oynamış oyuncularda genelde renklere aidiyet olmaz. Caner Erkin kariyerinin zirvesini Fenerbahçe’de yaşadı, taraftarın efsanesi olabilecekken ayrıldıktan sonra ts’ye transfer dedikoduları çıkınca anında 3 Temmuz paylaşımlarını sildi. Tek hareketi yetti güzel hatırlandığı anıları silmeye. Burada hala sahip çıkan insanlar görüyorum, komik :))
Yusuf Kaya
Yusuf Kaya Aylar önce
çok doğru yıllarca öyle fenerliyim böyle fenerliyim diye ortalıkta gezdi sünnet videosu paylaştı ama tsye bir transfer durumunda hemen rengini belli etti Fenerbahçe ile güzel hatırlanmak varken şimdi camiasız kaldı
Emre BAGDATLI
Emre BAGDATLI Aylar önce
Deli Fişek vs Ayaksız Kuru Soğan :) Mert'im emeğine sağlık.Yine gülmekten çene ağırtan bir içerik olmuş. Buralar değerlenecek arkadaşlar.Destek atın :D
Umudov
Umudov Aylar önce
Caner yine bildiğimiz gibi eğlenceli ve komik biri 👍👍👍
MTA
MTA Aylar önce
Adam 3 büyük klüptede oynadı saygı 💛❤️💛❤️💛❤️
Selen Cansu
Selen Cansu Aylar önce
Kahkaha dolu ikili 😎
Umut
Umut Aylar önce
abi izlemeden like attım çünkü senin çektiğin videonun kötü olma ihtimali yok başarılarının devamını diliyorum harika işler yapıyorsun.
Arda Yavanoğlu
Arda Yavanoğlu Aylar önce
Yine harika bir video bravo abi içeriklerini hiç bozma çok iyi gidiyorsun TRshow camiasında son zamanlarda keyifle izlediğim sayılı kanallardan birisin.
Batuhan Bozkurt
Batuhan Bozkurt Aylar önce
Hocam müthiş gidiyorsun, yılbaşına 100k olmalı bu kanal.
#EAGLE
#EAGLE Aylar önce
Tek suçu Portekizce bilmiyor olmasıydı... Seviyoruz seni sarı fişek.
Atakan Yıldırım
Atakan Yıldırım Aylar önce
@Berkay Yıldırım Aynen kanka yaptığından dolayı İsmail Yükseği Emre Moru Arda Güleri oynatıyor
Berkay Yıldırım
Berkay Yıldırım Aylar önce
@Atakan Yıldırım yapmıyor mu
Yunus Akin
Yunus Akin Aylar önce
@Özgür şu seviyoruz seni sarı fişek yazan
Özgür
Özgür Aylar önce
@Yunus Akin kimler
Shingeki fan
Shingeki fan Aylar önce
caner gerçekten bomboş adam otur saatlerce muhabbet açar anlatır. Ünide bu tarz bir arkadaşım olsun isterdim
Süleyman Karamanlı
Süleyman Karamanlı Aylar önce
Valla bizim ünide ortam tam böyleydi. Kaliteli boş yapar eğlenirdik saatlerce. O zamanlar aklıma geldi gülerek ve yer yer gülümseyerek izledim videoyu.
Cihan KARACABEY
Cihan KARACABEY Aylar önce
Maçlarda pek gülmüyorsun ama , çok ciddisin ustaa 😁😁
Mesut Şahin
Mesut Şahin Aylar önce
Türk futbolunda benim gördüğüm en yetenekli 3 futbolcu dan biri Caner dir. Allah yolunu açık etsin ailesi ile güzel bir ömür geçirir İnşallah 🤲
Hüseyin Berke
Hüseyin Berke 11 gün önce
Hahahahahahahh Tanju,nihat,sergen,hakan şükür,suat,okan ,ergün,bülent,emre b.,varken bunu mu buldun 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jonny Marques
Jonny Marques 18 gün önce
Caner maçta 50 tane ota yapıyor , 1 tanesi yerine zor gidiyor 😂😂 iyili kafasını kaldırıyor , birde kaldırması demekki yandık resmen 😂😂😅
Ayhan ERDURAN
Ayhan ERDURAN Aylar önce
Caner ve emre'yi böyle bilmezdik güzel insanlarmış sayende tanımış olduk 💛❤️
Murat Kocaman
Murat Kocaman Aylar önce
Caner’i çok seviyorum dünyadaki en iyi sol ayaklardan birisi bırakın Türkiye’yi bizede faydası oldu biz ondan razıyız 🤍🖤
Izzet Gunduz
Izzet Gunduz Aylar önce
Mert Abi, tebrikler. Harika video olmuş 👍Caner Erkin'e ayrı teşekkür 😁
mustafa berkay akdoğan
mustafa berkay akdoğan Aylar önce
iyi güldürdünüz vallahi 🤣🤣🤣
Fatih Bulut
Fatih Bulut 4 gün önce
Vay be Caner abi, kaliteli olduğunu biliyodumda bu kadar kaliteli olduğunu bilmiyodum, Mert abiyede izlettikleri için teşekkürler 👏🏻👏🏻
Hamza Akkaya
Hamza Akkaya Aylar önce
Abi sen efsane birşey sin ya 😂😂😂
Kadir Yıldız
Kadir Yıldız Aylar önce
Beklenen video Mert’in deyimiyle GEEELDİİİİ. Harika olmuş emeğine sağlık
Ali Demirel
Ali Demirel Aylar önce
Caner erkin hayatınızda görebileceğiniz en komik en içten en samimi insanlrdan biri yeri bambaşka fişeğin efsanesin video süper😀
Oxygen
Oxygen Aylar önce
Abi kanalın ilk videolarından itibaren seni severek takip ediyorum çok güzel içerikler çıkarıyorsun umarım kalite bozulmaz ileride
Sercan
Sercan Aylar önce
Maşallah Allah neşenizi azaltmanın. Bencede gülmek çok güzel bir şey doğal olmak çol güzel
Umut Aksu
Umut Aksu Aylar önce
baba gulmekten ayakta zor duruyo😂😂
müco
müco Aylar önce
Takımın neşesi adam ya. Mükemmel bir adam
Servet Aslan
Servet Aslan 9 gün önce
Türkiye'nin Carlos dan sonra en iyi sol beki Caner Erkin dir 100 💯
Mahmut Turan
Mahmut Turan Aylar önce
Caner erkin benim gözümde hep futbolcu olarak değil ortacı olarak kaldı 😅
Emre Altun
Emre Altun Aylar önce
Bir zamanlar Türkiye’de geriden en iy oyun kuran en kaliteli futbolcuydu bence Caner Erkin
Ahmet Karaduman
Ahmet Karaduman Aylar önce
Caner Erkin adamdır. Bizdendir iyi ki varsın be Caner
Cüneyt Yalmaz
Cüneyt Yalmaz Aylar önce
Mertim başarıların daim olsun güzel kardeşim 🧿💙
ONUR
ONUR Aylar önce
Ortaların Kralı Caner 💛💙
Küçük Kurbağa
Küçük Kurbağa Aylar önce
Maçlarda ek olarak sadece Caner abiyi gösteren bir kamera olsaydı her maç milyonlar izlenirdi ahahha
Mustafa Furkan Kürekic
Mustafa Furkan Kürekic Aylar önce
Caner çok neşeli bir adam belli zaten futbolcu olsaydım çok iyi anlaşacağım adamlardan biri kesinlikle
Burak Baş
Burak Baş Aylar önce
Baya güldüm ya, emeğine sağlıkk umarım kanal yakın zamanda çok daha fazla kitleye hitap eded
Eray Güney
Eray Güney Aylar önce
Efsane video olmuş caner erkin çok makara adam çok güldürdü sağolsun 😅😁 eve gidince sol bacağımı kırbaçlıcam 😁
fatih pubgtt
fatih pubgtt Aylar önce
Bu videoyu izlemeden önce Caner’i sorsaydınız itici derdim ama gerçekten video sayesinde eğlenceli iyi bir insan olduğunu anladım teşekkürler 👏
Özgür Karakaş
Özgür Karakaş Aylar önce
Caner abimde harbi gerçekten açıyo ortayı
Gülşen Şengül
Gülşen Şengül Aylar önce
Caner Erkin'in sayesinde futbolu öğrendim
Berat Yalap
Berat Yalap Aylar önce
Abi sen çok mükemmelsin önceki videoda biraz uzun video at demiştim 13 dk 25'e yükseltmişsin adamsın
Mustafa Kaya
Mustafa Kaya Aylar önce
Caner Erkin adamın dibi ya çok samimi içten bir adam
Semih Kara
Semih Kara Aylar önce
Caner abinin en çok gol attırırım dediği forvet kim onu sormalıydın 😀
Tolga Koçmar
Tolga Koçmar Aylar önce
Abi çok güldüm ya :DD Caner aşırı pozitifsin ..
Kadir Altın
Kadir Altın 12 gün önce
Dışardan herkes caneri sert sevimsiz biri zannediyor ama çok kral adam gayet samimi
Uğur İlgen
Uğur İlgen Aylar önce
Herhalde en eğlenceli futbolcuların başında Caner vardır ya çok keyifli videoydu
MYpity
MYpity Aylar önce
Merhabalar mert abi seni yeni tanidim sabahli akşamlı izlemeye başladım umarım mesajımı görürsün inşallah kısa zamanda büyük eğlence kattın hayatıma u18de sol açık oynayan bir futbolcuyum seninle birgun herhangi bir futbolcu ile antreman yapmak çok isterim
Komutan Logart
Komutan Logart Aylar önce
Canerin enerjisi mükemmel geçiyor insana
ERN
ERN 27 gün önce
Adam samimiymiş hiç böyle biri olduğunu düşünmüyordum
Harun Ormancı
Harun Ormancı Aylar önce
Bir beşiktasli olarak söylüyorum caneri çıplak gözle izleyene kadar onun hakkında düşüncelerim hep negatifti ama izleyin hangi takım olursa olsun aldığı para annesinin ak sütü gibi helaldir bu adamın mevlam sakatlık vermesin saygılar👍✋
Thomas Shelby
Thomas Shelby Aylar önce
Videoya girmeden önce başlığı görüp gülme garantili dediğini duyunca bide Caner erkini görünce harbiden güldüm
Enes Pirman
Enes Pirman Aylar önce
Caner abi muz ortanın mucididir.Eserini çocuğunun tshirtüne kadar taşımış (:
Tugay Akyol
Tugay Akyol 12 gün önce
Caner Erkin yaa Fişek abi net çok samimi insan helal olsun ♥️
emmanuel emenike
emmanuel emenike Aylar önce
Abi boyle futbolculardan bir kac taktik ogrenmek cok keyifli bu tarz videolara devam lutfen
Serkan
Serkan Aylar önce
Konyaspor Beşiktaş maçına gitmiştim konyasporlu taraftarların önündeydi hep Caner Erkin'e 90 dakika boyunca küfür ettiler hiç bir şey yapmadı valla inanılmazdı.
Muhammet Domaç
Muhammet Domaç Aylar önce
Türkiye'nin en çok gülün insanı net Caner
Cahit modanlı
Cahit modanlı Aylar önce
Yalnız kafa vuruşu efsaneydi ya 😂
EREN KURT
EREN KURT Aylar önce
Üstad çok üzülme senin sol ile açamadığın ortayı , Caner Erkin de sağ ile açamaz zaten : )
Levent Bircan
Levent Bircan Aylar önce
Olm bu adam aşırı komik gerçekten ya. İnter de hakkını yediler bu adamın.
Uğur Erdoğan
Uğur Erdoğan Aylar önce
Caner e soyle orta sahadan orta yapmasın. Dünyanın hiç bir yerinde böle bir orta şekli yok 🤣
Roncatto Eduardo
Roncatto Eduardo Aylar önce
Ergün Penbe sol bek. Namı değer buz adam. Açın bakın yaptığı ortaları başka seviyede idi. Ha Caner kötü mü asla.
Tuncay TURGUT
Tuncay TURGUT Aylar önce
Eğlenceli bir video olmuş, devamını bekliyoruz. Selçuk Şahin ile yapsanız keşke. :)
Marel Merto
Marel Merto Aylar önce
Adami 3 buyuk takimda Cskada interde kasi gozu icin oynatmazlar iste safi yetenek. Antipatik olarak adı çıksa da gerek gerçek hayatta Caner'le tanıyanlarin aktardığı anılar gerekse samimi cana yakın oluşu bende Caneri Karam tayfasından yeri ayrıdır ki ozellikle prime zamanında sola yakışan çok karizmatik bir futbolcuydu
Haluk Öztürk
Haluk Öztürk Aylar önce
Mert abi bunun devamı gelsin severek takip ediyoruz...
Mustafa Onur Ertaş
Mustafa Onur Ertaş Aylar önce
Çok samimi çok iyi insan kral adam
Siyah Beyaz
Siyah Beyaz Aylar önce
Harbi Beşiktaş’a cok katkı verdi iyi ki geldi şampiyonlukta gördü
HolyGun
HolyGun Aylar önce
gülmekten ağzım karnım her yerim ağrıdı 🤣
Doğukan Utku
Doğukan Utku Aylar önce
Yine harika bir içeriiik 🤩
Deathorb
Deathorb Aylar önce
Kariyerin boyunca kestigin başarılı orta sayisi kadar "Mesela" dedin kral
Kenan Pamuk
Kenan Pamuk Aylar önce
Mertcim mümkünse sol ayağını sadece yürümek için kullanmaya devam et bundan sonra😂
Me
Me Aylar önce
Canerin çok eğlenceliyim dedikten sonra full gülmesi
Ahmet Selim Kul
Ahmet Selim Kul Aylar önce
TRshow Türkiye’nin en underrated kanalı şimdiden 🤟🏼🤟🏼
Cevdeeeet
Cevdeeeet 14 gün önce
Robben'e attığı çalım geliyor aklıma bence en iyisi odur canerin futbol hayatı boyunca :D:D:D:DD:D:DD:D:D:D:
Gürkan Balcı
Gürkan Balcı Aylar önce
Caner Erkin Adamdır!
Tekin Cagman
Tekin Cagman Aylar önce
Ben Koyu BJK lıyım Caner BJK geldiğinde cok sınırlenmıştım O DÖNEM BJK ı YURT DIŞINDA TAŞIYAN BJK OTOBÜSÜ BENIM biz ŞIRKET olarak 2020 kadar BJK sürdük Porto Macında İlk Takımla ve Canerlede tanışma fırsatı oldu ve Gercekten Şeker gibi cocuk Saygısı tavırı gercekten cok iyi bır cocuk ve dobra bır insan mütevazı Güler yüzlü şeker gibi adam
Metehan Mert
Metehan Mert Aylar önce
Saha içi saha dışı her yerde yürüyen ego komik duruyorsun Caner Erkin
Ali gns
Ali gns Aylar önce
20:25 keşke 15 tane orta acsa Fenerbahcede mac basina 26 orta acması vardı bos ceza sahasına orta açıyordu
BAHADIR YAYDAN
BAHADIR YAYDAN Aylar önce
Neşet abim candır..Bi Caner Erkin olmasa da iyi futbolcudur☺️☺️
İRFAN CAN KAHVECİ YEŞİL SAHADA BÖYLE ZORLANMADI.!
6:48
Süper perfect wow 🧿❤️✅
0:30
Koray Zeynep
görünümler 2 Mn
Cumali'nin Gazabı! | EŞKIYA #Shorts
1:00
Filma-Cass
görünümler 579 B
GECE GİZLİCE SÜPERMARKETTE KALMAK !? @Sıla Dündar
24:54
ALANYASPOR KAMPINA SIZDIM ! (BİR GÜN GEÇİRDİM)
13:04
Mert Yüksektepe
görünümler 129 B
FUTBOL TAKIMI SATIN ALDIM !
18:17
Mevtcan Bahav
görünümler 1,7 Mn
Dries Mertens | "Futbol Bir Koordinasyon Oyunudur"
20:20
Hastalık Bu Futbol
görünümler 336 B
Fut 23 von Beginn mit 5 Promille
xx-YAKUBU-xx
görünümler 1
Caner Erkin VS Ozan Tufan KOMİK ANLAR
2:47
Fenerli genç
görünümler 8 B
Galatasaray'da Mauro Icardi Gidiyor Mu? Savaş Çorlu Açıkladı!
12:51