Erdoğan-Biden Görüşmesi

  görünümler 166,275

Amerika'nın Sesi

Aylar önce

ABD Başkanı Joe Biden ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan arasındaki ikili görüşmesi sona erdi. İki lider başbaşa görüştükten sonra, heyetler arası görüşmelere geçildi. Biden-Erdoğan arasındaki görüşme 46 dakika sürdü
Originally published at - www.amerikaninsesi.com/a/erdo...

YORUMLAR
Erol Nur
Erol Nur 7 saatler önce
Reissin reis
Erol Nur
Erol Nur 7 saatler önce
Senden başkası yalan bu dünyada
Nargiz Nara
Nargiz Nara 21 gün önce
Biden. Siksin. Qəhbə. Rəcəb. Tayyib. Ərdoqanin. Bicbala. Gəlinlərini.
MrRamazanLale2
MrRamazanLale2 27 gün önce
Yala Yala yarrrak kafali
agent smith
agent smith 27 gün önce
Amerika turkiyeye yollayacaği buyukelciyi bile 6 aylık hızlndrilmis kurstan gecirip turkce konusabilecek seviyeye getiriyor,bu adam 20 senede iki kelime ogrenemedi,acaba neden.
sadece bir insan
sadece bir insan Aylar önce
Ne oldu lan Tayyip Amerika küfür ediyorsun ama ilk toplantıda altına yatıyorsun
Erdem Kurt
Erdem Kurt Aylar önce
Yaw düzgünce el sıkışmak varken neden macera arıyorsunuz anlamış değilim 😂Cübbeli Ahmet hocanın dediği gibi MANYAK MANYAKK İŞLER
Sehliyar Qedirova
Sehliyar Qedirova Aylar önce
Allaha sukur edalet yerini tapdl 🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿
Flatulent
Flatulent Aylar önce
Tiksinç muşmula ile biden görüşmesi
_ACİL PİÇLİK_
_ACİL PİÇLİK_ Aylar önce
SES OLMADAN KONUŞAN TEK İNSANLAR AĞIZ OKUMA TEKNİĞİ👏👏👏
Miran Miray
Miran Miray Aylar önce
Biden şamarı vurdu gönderdi ulan sen kim biden kim sen git bunu o koyunlara anlat amerikanın kölesi adamlar senin pilini çekmesin diye neler vaad etmişsin allah bilir kerdogan
Necip Fazıl
Necip Fazıl Aylar önce
KAHROLSUN MASONLAR
Сергей Дунин
Сергей Дунин Aylar önce
ГОВОРИТЬ НЕ УМЕЕМ ФЛАГИ КЛЕПАЕМ?
Songül mole kaplan doğan
Songül mole kaplan doğan Aylar önce
Biz Çerkesleri aptal yerine koymayın cecenlerde Türkiye den memnun
Songül mole kaplan doğan
Songül mole kaplan doğan Aylar önce
Grand otelleri de düğün salonu kiraladık İstanbul'da yaşamadım Amerika'ya gelmedim
hilal Hilâl
hilal Hilâl Aylar önce
Başkanımızın alfa takımını toplayıp hepimizi, gururlandır diği tarihi nato zirvesi💪💪💪
Barbaros
Barbaros Aylar önce
Abd nin köpeği olduk
Elbet bir gün
Elbet bir gün Aylar önce
Reis İngilizce biliyor mu yav
YASİN KİRAZ
YASİN KİRAZ Aylar önce
0:13 nereden nereye
By Sinan
By Sinan Aylar önce
Hani gorusme sadece bakismislar yahu
Aesthetic Man
Aesthetic Man Aylar önce
Dag fare dogurdu bile demeyecegim....Olmasi gerektigi gibi, reyiz talimatlar almak icin orada hazir bulundu. Talimatlar alindi ve geri döndu. Sasirmaya gerek yok cunku her zaman olan bu
Stiv Cabs
Stiv Cabs Aylar önce
Biden adamdır geridi yalandır
Mertcan
Mertcan Aylar önce
Biden'em
ECE GÜZEL
ECE GÜZEL Aylar önce
trshow.info/watch/JVlEsDcmnuE/video.html
Uzay Yolcusu
Uzay Yolcusu Aylar önce
Torpilli türbanlısını da yanında tutuyor tabi
john burmen
john burmen Aylar önce
Macallah muslera dunya leader "baba yorgun" i love you tatvan!
Nakaru Hikamura
Nakaru Hikamura Aylar önce
Bi bok anlamadım ki büyü mü yaptın ne yaptın 😂
john burmen
john burmen Aylar önce
@Nakaru Hikamura kankicim cümlemdeki muslera dışındaki bütün kelimeler konuya alakadarmı peki :D
Nakaru Hikamura
Nakaru Hikamura Aylar önce
Knk muslera ne alaka ya
sarı lizi
sarı lizi Aylar önce
Arkadaşlar kopeklerimle eğitim videoları çekiyorum bakarsaniz çok sevinirim.
Berat Derin
Berat Derin Aylar önce
İkisi de dik duramıyor. Ağır geliyor o yük size bırakmanız milyonların iyiliğine.
ヮ rahmaniac ✿
ヮ rahmaniac ✿ Aylar önce
@Berat Derin kgfkdkkfkf ulan 0ruspuewladı kanıtlasana hadi 41.5 milyon insanın gitmesini istediğini aw 83milyonu 2ye bölüp argüman yapmış bi de agrasif agrasif cevap veriyo 🤣 %52 ile seçilmiş, Türkiye Seçim Tarihinde çoğunluktan en çok oyu almış kişiye dikdatör diyenlerde sizdiniz pardon
Berat Derin
Berat Derin Aylar önce
@ヮ rahmaniac ✿ sen bir salaksın. Anlatmaya çalışmayacağım.
Berat Derin
Berat Derin Aylar önce
@ヮ rahmaniac ✿ Türkiye Cumhuriyeti'nin yarısı gitmesini istiyor. Hiç bir halttan haberi olmayan salak. Türkiye 83 milyon, yarısı 41.5 milyon yapar. Matematik özürlüsü.
ヮ rahmaniac ✿
ヮ rahmaniac ✿ Aylar önce
Hangi milyonlar? Tr için soruyorum da aw kendinizi milyonlar sanıyorsanız 🤣 Biden babanız bırakmasın bence DarBeyle Değil MuhalEfetlE diyen kendisi.
IronArrow21
IronArrow21 Aylar önce
@Berat Derin sen istediğini konuş paşam anlayamaz beyni oluşmayan *(Defkhan*
mehmet Sabancı
mehmet Sabancı Aylar önce
erdoğanc baydının dirseğine vurarak, bak senin kolunu kırarım demeye çalışmış arkadaşlar
İsimsiz Bir ses
İsimsiz Bir ses Aylar önce
Yabancı dil bilmediği için Mevlana gibi dönüşünüde koysalardı keşke
SPITZER ROSS
SPITZER ROSS Aylar önce
Erdoğan bi kaç gündür bi garip
Selim YAŞAR
Selim YAŞAR Aylar önce
Ne gibi
Gök Börü
Gök Börü Aylar önce
Allah daimi dostumuz olsun Allah'u Teala kalbimize nur yolu açsın aminn 🍀
Gök Börü
Gök Börü Aylar önce
@İbrahim TATLI ben sadece bu duayı yaymaya çalışıyorum kardeşim ☺️
İbrahim TATLI
İbrahim TATLI Aylar önce
Gök Börü meeliyoesun kuzu kuzu meee meeeee
İbrahim TATLI
İbrahim TATLI Aylar önce
@sarı lizi yoo bakmayız
sarı lizi
sarı lizi Aylar önce
Arkadaşlar kopeklerimle eğitim videoları çekiyorum bakarsaniz çok sevinirim.
Çift Bilet
Çift Bilet Aylar önce
"Neden herkes birinin sözünü yazıyor?" -Nikola Tesla.
Buse Bayrakdar
Buse Bayrakdar Aylar önce
@Çift Bilet sjjslwnwkwjwbqjq
Çift Bilet
Çift Bilet Aylar önce
@Buse Bayrakdar Tesla her zaman yazılır
Buse Bayrakdar
Buse Bayrakdar Aylar önce
Sen de yazdın.
elay Seferli
elay Seferli Aylar önce
2Q1 00
OP Pocke
OP Pocke Aylar önce
"Çünkü neden olmasın" -Reis-ü Joe Bidon
Serhat Köse
Serhat Köse Aylar önce
Amk boşuna görüşüyor sırf hava dolar gene aynı
OP Pocke
OP Pocke Aylar önce
Reis-ü Joe Biden
Nesibe
Nesibe Aylar önce
Bıden daha şimdiden baydin ya ne illet bir şeysin sen.
IŞIKLAR YANSIN
IŞIKLAR YANSIN Aylar önce
@Nesibe koca ülkelere nasil kafa tutuyor dedin kamera önünde evet doğru soyluyorsun rolunu iyi yansitiyor ama kafa tutmus hali cari açıktan belli oluyor
IŞIKLAR YANSIN
IŞIKLAR YANSIN Aylar önce
@Nesibe nasil kafa tutuyor ben etrafta kafa goremiyorum
Nesibe
Nesibe Aylar önce
@IŞIKLAR YANSIN Ayrıca ülkemiz iyi haldedir demiyorum ama Erdoğan ülkemizi diplomasi anlaminda temsil ediyor zulme bas kaldiriyor koca ülkelere kafa tutuyor
Nesibe
Nesibe Aylar önce
@IŞIKLAR YANSIN Adam insanligini kaybetmis zulme destek veriyo mazlumları sömürerek zengin oluyor bunlar geldi putin sen katilsin yok türkler ermeni soykirimi yapiyor israile destek verip yancisi oluyorlar
IŞIKLAR YANSIN
IŞIKLAR YANSIN Aylar önce
ülkemizde asgari ücretle kıt kanat geçinenler var uzun uzun yazılirda ben ilk akla geleni soyledim bizim adamda tokalasmadan itibaren oyun oynamaya baslamış insan senin orada ciddi durman lazım adami yaliyor bizimki. tabi kendine bir gram dokunan birsey yok tok açın halinden ne anlar.
feleyzof coni
feleyzof coni Aylar önce
Zamanında Obama vardı bu bidon onun yardımcısı olarak gelip görüşüyordu Erdoğanla, Obama gitti, Trump gitti, bidon geldi bizde gelen giden yok saltanat mübarek... Sanırım Demokrasi bu oluyor :d
öleceğini bile bile halay çeken TC vatandaşı
öleceğini bile bile halay çeken TC vatandaşı Aylar önce
''bidon''
Simge Yalçın
Simge Yalçın Aylar önce
😂😂
OP Pocke
OP Pocke Aylar önce
Bidon ne rjjdjmfjcc
カットショート
カットショート Aylar önce
Ses?
AyYuzlum
AyYuzlum Aylar önce
Erdoğan’ın yanımdaki kız kim bilen varmı
Dogukan Aktas
Dogukan Aktas Aylar önce
ülkeleri bu kadar yaşlı insanlar yönetmemeli
Dogukan Aktas
Dogukan Aktas Aylar önce
@ballidalin sen onu bi de abdlilere sor
ballidalin
ballidalin Aylar önce
İyi de abd başkanları hep ülkesini iyi yönetiyor biden da dahil yani yaş değil sadece bu işler bence Ama Rte 👎
Dogukan Aktas
Dogukan Aktas Aylar önce
@The Değil elbet de bu yine de eğitimleri yetersiz ancak 60 yaşına geldiklerinde yeterli birikime sahip olurlar ondan yaşlılar yönetsin devleti anlamına gelmez. Biz de Fatih gibi 21'de gelsin yönetsin demedik 40 45 iyidir onlara
The
The Aylar önce
@Dogukan Aktas Osmanlı padişahlarının aldığı eğitimle bunlarınki bir mi ?
Sez9in
Sez9in Aylar önce
Cb yaşı 40-65 yaş arası ideal.
Serdar Akın
Serdar Akın Aylar önce
Bidenin gülen suratı altında ne çakallıklar var kimbilir
Zehra Kul
Zehra Kul Aylar önce
Biden çok korkunç
MrSolPow
MrSolPow Aylar önce
3 развалины.
AKTER PAGE
AKTER PAGE Aylar önce
Mashallah Muslim leader Erdogan insà Allah ALhamdulillah
Андрей Барановский
Андрей Барановский Aylar önce
Два чапалаха вместе
OptiMus
OptiMus Aylar önce
REİSSSS(!)
Burak Yılmaz
Burak Yılmaz Aylar önce
Kameraların sesi AK-47 gibi skksskks
Dizzy Rin
Dizzy Rin Aylar önce
Ничего не понятно, - но очень интересно...
AZE ARMY AZE MOA 🇦🇿
AZE ARMY AZE MOA 🇦🇿 Aylar önce
Biden Başımıza oyun getirecek benden söylemesi çünkü ermeni soykırımı destekleyen bir kişi elbette Türkiyeye kötü birşey yapıcak Trumb bundan daha iyiydi gerçekden :(
Galilei ama Galileo
Galilei ama Galileo Aylar önce
A0 Türkçe
Damla Ozsayı
Damla Ozsayı Aylar önce
hahaah
Furkan Enes Andaç
Furkan Enes Andaç Aylar önce
@AusAhmet ecevid mi aldı Erbakan mı diye sormayacam çünkü araştırmadan konuştuğun çok belli
IronArrow21
IronArrow21 Aylar önce
@Mr.Asır ÖĞATZÜPQBOSYX
Hiçkimse
Hiçkimse Aylar önce
Trumb mngjcgjjmö
ALPARSLAN OSMAN GÖKTÜRKOĞLU
ALPARSLAN OSMAN GÖKTÜRKOĞLU Aylar önce
China horror story 😀🇹🇷🇺🇲❤️
ALPARSLAN OSMAN GÖKTÜRKOĞLU
ALPARSLAN OSMAN GÖKTÜRKOĞLU Aylar önce
@my_challanching_life ok
my_challanching_life
my_challanching_life Aylar önce
Ahahhaha. If usa loves turkey, they could give me a Green card 😂
CEZMO OFFICIAL
CEZMO OFFICIAL Aylar önce
HER BEĞENİ BİDEN'E BİR TOKAT
Андрей Быков
Андрей Быков Aylar önce
А какого хрена это в топе?
Seyfullah Kılınç Hoca Sevenleri
Seyfullah Kılınç Hoca Sevenleri Aylar önce
*Biden'ın karşısına başörtülü tercümanla **0:16** çıkan koca yürekli Reis...*
The
The Aylar önce
Akp’li olduğu için almıştır
Oğuz Han
Oğuz Han Aylar önce
@Daniele De rossi Cidden kıt beyinlisiniz . Başı kapalı olduğu için 28 Şubat'ta ve öncesinde mezun olduğu halde diploma alamayıp jopla dayak yiyen törenlere alınmayıp nezarethanelerde kalmak zorunda kalan bir başörtü düşmanlığı vardı. Günümüzde bunların hiçbiri olmayıp bu denli yaşama özgürlüğü vermesi gurur vericidir.
Baran Zen
Baran Zen Aylar önce
neyle çıkacaktı mal
Caner Öztürk
Caner Öztürk Aylar önce
@Daniele De rossi off yorumları okudukça sinirleniyorum. Yavaş yavaş uzaklaşıyorum buradan cidden bu ne ya
Daniele De rossi
Daniele De rossi Aylar önce
Gururlandığımız seylere bak bu nasıl bi eziklik vay canına be millet ülkesinin marsa gitmesiyle gururlanır bir de bizim gurur kaynağımıza bak :D
Jamal Edilsultanov
Jamal Edilsultanov Aylar önce
Erdogan is being respected by us Chechens and the whole World for sure =)
Kaveh Shadi
Kaveh Shadi Aylar önce
💗💗🌺🌸
Devilsh
Devilsh Aylar önce
JOE BIDEN 🇺🇸💪💪💪💪
SGB Agent
SGB Agent Aylar önce
Erdogan is a good president
Tatiana Abdrashitova
Tatiana Abdrashitova Aylar önce
trshow.info/watch/QVPEE3v5miA/video.html trshow.info/watch/QVPEE3v5miA/video.html
Sau la
Sau la Aylar önce
Эрдоган 👍🤝
Вадим Ковальчук
Вадим Ковальчук Aylar önce
Почему это у меня в рекомендациях?
Nesibe
Nesibe Aylar önce
Так что это важно для мира☺
Yavuz Selim Bodur
Yavuz Selim Bodur Aylar önce
Reis Erdoğan Allah'ına Kurban
Raskol
Raskol Aylar önce
И какого хуя это делает в российских трендах?
abe
abe Aylar önce
💡🇹🇷👏🏻
Ian Peres
Ian Peres Aylar önce
📣Quieren controlar ha Erdogan 😨 el problema que Erdogan aprendió muy bien los mañas de eeuu y sirve ha dos señores es decir Batea para 2 equipos 😂😂😂😂😂😂😂😂
Nesibe
Nesibe Aylar önce
@ALPARSLAN OSMAN GÖKTÜRKOĞLU ispanyol
ALPARSLAN OSMAN GÖKTÜRKOĞLU
ALPARSLAN OSMAN GÖKTÜRKOĞLU Aylar önce
Where are you from
Kandırıldık
Kandırıldık Aylar önce
Kendi karısını danışman yapan Aliyev'in köpek trollerinin reisi sevmesi çok normal. İnşallah 2023'de bir koltuk da siz verirsiniz çok sevdiğiniz reisinize.
Василий Василий
Василий Василий Aylar önce
"Биден,, вот как его зовут
Hasan Victor
Hasan Victor Aylar önce
TANRİ SİZİ KORUSUN BASKANİM :D
Alara Erdoğan
Alara Erdoğan Aylar önce
@Captain Zura kess yobaz tanrıdır
Captain Zura
Captain Zura Aylar önce
tanrı değil alllllahh diyeceksin 😡😡😡😡
OptiMus
OptiMus Aylar önce
bAŞKanımmmm 💕💕💕
Vidadi Salmanli
Vidadi Salmanli Aylar önce
Allah Ərdoğanı qorusun. Amin. Yaşasın sayın Ərdoğan. Allah ona yar olsun. Xalqın ümid yeri, sevimlisidir.
Lütfiye Çelik
Lütfiye Çelik Aylar önce
Asalet karizma Lider RT Erdoğan canımız
Lütfiye Çelik
Lütfiye Çelik Aylar önce
Yüreği güzel Tüm Dünya İnsanlarının Lideri RT Erdoğan Türkiye RT Erdoğan’la gurur duyuyor onurumuz gururumuz RT Erdoğan Candır
abcabc
abcabc Aylar önce
Adam daha iki kelime İngilizce konuşamıyor, ne ara dünya lideri oldu da haberimiz olmadı? 😂😂
H7mostafa 2
H7mostafa 2 Aylar önce
🇹🇷👎🤣🤣
Lions Of africa
Lions Of africa Aylar önce
Açıklamalara dikkat edin. Türkiye adına görüşmeler sadece temenniden ibaret. Yandaş medya veriyor gazı. Sonuç (0) ABD ve siyonizmin dediği ve isteği oluyor.
Seymur Aliyev
Seymur Aliyev Aylar önce
Allah Türke yar olsun
tifffact-sai
tifffact-sai Aylar önce
“yardımcı olsun” demek istedin?
just a channel
just a channel Aylar önce
Oha mk
feleyzof coni
feleyzof coni Aylar önce
Çüş
Poyraz Kenger
Poyraz Kenger Aylar önce
Biden hala bir el daha atayım güç gösterisi katayım derdinde :) ne dünya 20yy da kaldı ne ABD ne de Türkiye bir sen böyle kaldın Biden… Neyse kabalık etmek istemem yaşına hürmeten ama Trump ın senden daha vatansever olduğunu düşünüyorum. Sen hala amerikayı eski kafayla ayakta tutmaya çalışan zihniyetin temsilcisisin. Bir adaya hapsolduğunuz ve böyle yapmaya devam ederseniz yalnız kalacağınız gerçeğini unutuyorsunuz.
Poyraz Kenger
Poyraz Kenger Aylar önce
@OP Pocke estağfurullah sana demedim Biden ve ekibi geri adım atmak zorunda kaldı demek istedm
OP Pocke
OP Pocke Aylar önce
@Poyraz Kenger taktim vitesin r ye ben kaçıyorum usta 🤗
Poyraz Kenger
Poyraz Kenger Aylar önce
@OP Pocke geri kafalı olmak ilaç gibidir doğru yer ve zamanda kullanırsan hayat kurtarır :) Ama Biden ve takımı gibi salakça kullanırsan, devletini lobilerin heveslerine kurban eder, sosyal medya darbesiyle vatansever insanları geri plana atarsın. Sonra bir bakmışsın süprizzz meğer Trump boşa konuşmuyormuş ;) tak vitesi geriye
OP Pocke
OP Pocke Aylar önce
Burda bidendan daha fazla geri kafali bir var ama neyse doğrudur dediğin 😅😅
Emmanuek workout
Emmanuek workout Aylar önce
Ugruna oluruz reis
Batu Olsen
Batu Olsen Aylar önce
Pp yorum uyumu
Тёмный Гремлин
Тёмный Гремлин Aylar önce
🇦🇿🇹🇷🇺🇲💪
Тёмный Гремлин
Тёмный Гремлин Aylar önce
@Elma Elma başa düşmədim.((( Nə demək istəyirsiniz?
apo can
apo can Aylar önce
@Elma Elma ee onlar yaptı diye kullanamaz miyiz
Elma Elma
Elma Elma Aylar önce
@apo can elindeki tel turk yapimi degil hahaha
kara
kara Aylar önce
WTF?
Тёмный Гремлин
Тёмный Гремлин Aylar önce
@apo can evet.)))
K K
K K Aylar önce
Allah sizi korusun Recep Tayyip Erdoğan
Orhan Özdemir
Orhan Özdemir Aylar önce
trshow.info/watch/kxA4nOCsaBw/video.html....
FOMH MUSIC
FOMH MUSIC Aylar önce
ya ben su erdogana cok hayret ediyorum ya.. yani o kadar hirsizlik yap ve hic birsey yokmus gibi normal saga sola bakiyor ya inanilmaz :D
çalışan yapar karşşim
çalışan yapar karşşim Aylar önce
Sus lan!!Batı'ya bakmaktan kuyuya düşecen. Oturduğun yerde konuşma! Kalk oku,ögren, adam ol! Siyaset adamı seçil, ülkeyi sen yönet çok biliyorsan. Çok şükür ki Chp'nin çok yetenekli(!), SGK'yı bile batırmayı başaran birinin ülkeyi yıkmasına izin veremeyecek kadar güçlüyüz👊💪
Arif İsmet
Arif İsmet Aylar önce
Şizofrenik düşünceler ama zamanla geçiyor merak etme. Yaşın çok küçük henüz. Yönetim cok kapsamlı bir şey. Medyadan bu şekil gördüğün için ozelden özele akıl yürütüyorsun.
askerkaca
askerkaca Aylar önce
tayyipe yeni gelin gibi makyaj yaptirmislar , fondöteni fazla kacmis .
Дима Иванов
Дима Иванов Aylar önce
Йа алай озун комэй ол эрьдохана
Ayla Mirzeyeva
Ayla Mirzeyeva Aylar önce
En boyuk Erdogan, bashqa boyuk yok, En boyuk Turkiye, bashqa boyuk yok. Tanri turku korusun, yeter. Ne mutlu turkum deyene.
Рашид
Рашид Aylar önce
🇹🇷 🇹🇷 🇺🇿 🇺🇿
Carlos Santana
Carlos Santana Aylar önce
DÜNYA LİDERİ ERDOĞAN
Baran Zen
Baran Zen Aylar önce
hangi dünyanın
madd
madd Aylar önce
@abcabc sal bunları kendilerini avutmaya çalışıyorlar sanırım bu laflar ile
abcabc
abcabc Aylar önce
Adam daha iki kelime İngilizce konuşamıyor, ne ara dünya lideri oldu da haberimiz olmadı? 😂😂
Aynure Huseynli
Aynure Huseynli Aylar önce
Allah Ərdoğana kömey olsun
Mehmet Gzl
Mehmet Gzl Aylar önce
Ne verdiyse artık amerikaya yüzler gülüyor tamamdır bu iş tayyip Erdoğan 2023 tede yeniden cumhurbaşkanı dır aha yazıyorum neler verildiğine gelince ben hayal bile edemiyorum ülkeyi de teslim etmiş olabilirler amerikaya
Selim YAŞAR
Selim YAŞAR Aylar önce
@The haklısın kardeşim yanlış biliyormusun,özür dilerim,ama doğru;yanlış yaparak bulunur,ayirca Amerika ne alaka,ha ben yinede cevapliyim,Amerika'ya falan gitmem,kendi kendine gelin güvey oluyorsun
Mehmet Gzl
Mehmet Gzl Aylar önce
@The git kurtul haci bu ülkeden insanından da devletten de bir halt olmaz
The
The Aylar önce
@Mehmet Gzl Ah ah inşallah ben de o zamana kadar bu ülkede olmam şu anda bir şeyler bekliyorum yolunda giderse inşallah ben de gideceğim Almanya’ya
The
The Aylar önce
@Selim YAŞAR Hahhahaa git TDK’ya bak bitişik mi yazılıyor ayrı mı ? Buraya gelip akıl vereceğine açıp baksaydın ya boş ver ayrı yazılır şimdi kaybol buradan ayrıca size ABD’de oturma izni versek 3 kıtayı yüzerek geçersiniz bana hikaye anlatmayın
Yunus Emre Burak
Yunus Emre Burak Aylar önce
@Selim YAŞAR Hay TDK nın Allah belasını versin.
ilhan koyuncu
ilhan koyuncu Aylar önce
0:03 HAHAHAHHAAH kolunu tutması çok saçma.
GM TURKEY
GM TURKEY Aylar önce
@Selim YAŞAR tm ab
Selim YAŞAR
Selim YAŞAR Aylar önce
@GM TURKEY küçük şeyler bazen büyük şeyleri ifade eder ;D
GM TURKEY
GM TURKEY Aylar önce
La sadece elini sıktı 0,78 lik bir olay ne konuşuyonuz :Djsjsjs
Selim YAŞAR
Selim YAŞAR Aylar önce
@#AYT65NET herkes anlamak istediği gibi anlıyor 😂
#AYT65NET
#AYT65NET Aylar önce
@mehmet Sabancı sen öyle anlamışsın dostum
TARGASTAGE
TARGASTAGE Aylar önce
REİSSSSSSSSS
Zaur Məmmədov
Zaur Məmmədov Aylar önce
Bayden yene Reisin önünde cox rahatsiz görünür. Eyyy Bayden sen hele Reisi yaxsı tanımamışsın.
göktuğ
göktuğ Aylar önce
@The bize mi
The
The Aylar önce
Size ne oluyor olm ?
göktuğ
göktuğ Aylar önce
Ciddi misiniz kardeşim ya az at gözlüklerini çıkarın dünyaya bakın
SAİD
SAİD Aylar önce
Lan şu peri masalından uyanın artık
Gõnüller bir Diller baska.
Gõnüller bir Diller baska. Aylar önce
YAKIŠIKLISIN BIR O KADARDA ZEKISIN REIS. ALLAH KORUSUN. SEN BU VATANA. LAZIMSIN.. SENSIZ BU GEMI GITMEZ REIS.
abcabc
abcabc Aylar önce
Bak gör, hem de nasıl gider..
fırat kaya
fırat kaya Aylar önce
benim bas komutanım ve asrın lideri con baydındır allah hın bereketi Amerika'nın uzerine olsun
Reileen Kawahara
Reileen Kawahara Aylar önce
Aga mal mısıniz adam ironi yapıyor. Amma kudurmuşsunuz hee.
öleceğini bile bile halay çeken TC vatandaşı
öleceğini bile bile halay çeken TC vatandaşı Aylar önce
''Con baydın'' x.d
Mike Tyson
Mike Tyson Aylar önce
@Alperen Akkaya HUDYWKLVYFDEW KNORDDX
Alperen Akkaya
Alperen Akkaya Aylar önce
Greencard cekilisine basvurmusumdur
my_challanching_life
my_challanching_life Aylar önce
@Toprak Akpınar ironi yapmış knk
Sdsd Wxwx
Sdsd Wxwx Aylar önce
Tahiyati lahssan president mosslem si oustad tayeb rajab ordogan ntmna lih toul l3omor ollah ihfdo ollah iktar man mtalo tahiyati likom man agadir maroc de abdelai mazouz
Memedov Elcin
Memedov Elcin Aylar önce
Turk dunyasinin sevimli lideri allahdan uzun omur can sagligi arzulayiram
amerikan gerillasının köşeyazıları
amerikan gerillasının köşeyazıları Aylar önce
AKP'NİN 2023 HEDEFİNE ULAŞMASINA 565 GÜN KALDI. YANİ AKP'NİN TÜRKİYE'Yİ TÜMÜYLE TESLİM ALMASINA 565 GÜN KALDI. BİRİ İSTANBUL'DA İKİ TANE FETHULLAH GÜLEN OLABİLİR Mİ? toplumsal protestolarla gerçekleştireceğimiz erken seçim türkiye'yi rahatlatır
Nick Bulamadım
Nick Bulamadım Aylar önce
@Fatos F tabletten yazıyorum ve bunu dersler için kullanıyorum. 21. Yüzyıldayız hâlâ akıllı telefon sahibi olmayı lüks olarak görüyorsunuz varya yazık sana ve senin kafada insanlara . Verdiğiniz oylar geleceğimi etkilemeyecek olsa cehaletinde boğul derdim ama üzgünüm beni etkiliyor. Allah akıl fikir versin cidden pek umudum yok ama yine de dua etmekten zarar gelmez Allah tekrardan yardımcın olsun.
Fatos F
Fatos F Aylar önce
@Nick Bulamadım Telefonunu satıp alabilirsin. Ama maksadı "eleştiri yapmak" olana bahane çok tabii.
Fatos F
Fatos F Aylar önce
@The sende kılıçdaroğlunun akrabası olabilirsin. O da hastanelere ve onların yapımı için harcanan paraya "İSRAF" demişti, korona oldu gördük kimin bu ülke için israf olduğunu. İsdihdam diyorsun ya, Şimdi sana yine batacak biliyorum ama Erdoğan onu da yaptı. "Hastaneleriyle övünüyor" diyorsun ya, orada kaç insan, kaç doktor, haç hemşire, haç görevli çalışıyor, kaç insanın ekmek teknesi haberin var mı, bunların inşaatında kaç işçi çalıştı, hızlı tren ve metrolar, Havalimanları aynı şekilde, YERLİ ÜRETİM: İha-Siha, Atak helikopteri, silah, tank BayKar Fabrikaları. Donanmalar..vs AMA TABİİ Siz bunları bilmezsiniz. neden biliyor musun? Çünkü hiç kimse görmek istemeyen biri kadar kör olamaz.
The
The Aylar önce
@Fatos F Hala hastaneleriyle övünüyorşar yav bir kerede de ki fabrikalar kurduk insanlara istihdam sağladık üretimi arttırdık aloooo
Nick Bulamadım
Nick Bulamadım Aylar önce
@Fatos F madem :)durum:) iyi :) ben :) neden :) kitap:) alacak :) para :) bulamıyorum ?
Elbəy Hüseyni
Elbəy Hüseyni Aylar önce
ne qarip zamanda yaşıyoruz ya Rabbim, sövmeler-öpmeler insan şuurunu ne kadar da karıştırmış⌛
Afag Babalee
Afag Babalee Aylar önce
ALLAH Sizi qorusun Rəcəb bəy 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🇹🇷🇦🇿. Yaşasın Azərbaycan-Türkiyə Qardaşlığı 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇦🇿✊🏻✊🏻. Düşmənlərimiz məhv olsunlar...
Sabil1 Tariq1
Sabil1 Tariq1 Aylar önce
Турция пешка Америки
Kara Kayış
Kara Kayış Aylar önce
🇹🇷🇦🇿🇵🇰❤
Hicran Emiraslanova
Hicran Emiraslanova Aylar önce
SOX İSTEYİREM SİZİ
EKOTÜRK Stüdyo VOA 22 TEMMUZ
29:09
Amerika'nın Sesi
görünümler 570
“Biden - Erdoğan Görüşmesi Yetersiz”
2:33
Amerika'nın Sesi
görünümler 707
Meryem'den Ayşen'e tokat! - EDHO Efsane Sahneler
7:45
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 440 B
EFSANE GERİ DÖNÜYOR | Leyla ile Mecnun
0:59
Meryem'den Ayşen'e tokat! - EDHO Efsane Sahneler
7:45
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 440 B
EFSANE GERİ DÖNÜYOR | Leyla ile Mecnun
0:59
Esra ve Ozan Ofiste BASILDI! - Aşk Mantık İntikam 5. Bölüm
8:16
Cenazeye silahlı saldırı! - EDHO Efsane Sahneler
15:33
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 111 B
Merve Yalçın - Milyonlara ( Official Video )
2:24
Merve Yalçın
görünümler 2,5 Mn
He Blew Too Hard 🙈🙈🙈
1:00
Woody & Kleiny
görünümler 16 Mn