Yaren Alaca Heyceyn Tik Tok Videosu - Bardağa kalem atma akımı |

  görünümler 433,993

Misli Melek

Misli Melek

4 aylar önce

@Heyceyn

YORUMLAR: 100
Afiq Ismayilov
Afiq Ismayilov 4 aylar önce
"Hayatımı riske atamam" Enes😂😂
~linaXrukişm~ Mervebnm
~linaXrukişm~ Mervebnm 3 aylar önce
İyide yorumumu çalmışsın
İhsan Kutluhan
İhsan Kutluhan 4 aylar önce
😂😂😂😂💕
~linaXrukişm~ Mervebnm
~linaXrukişm~ Mervebnm 4 aylar önce
Hayatımı riske atamam ~Enes~😂
Merve
Merve 4 aylar önce
Her yerde seni görüyorum knk dkdndkdjsj
𝕯𝖎𝖑𝖆𝖗𝖆
𝕯𝖎𝖑𝖆𝖗𝖆 3 aylar önce
Bira bardağı ile video çekmek 😂
Jennie'nin minik kurbağası🐸💚
Jennie'nin minik kurbağası🐸💚 4 aylar önce
Hayatımı riske atmam 😂Enes 😂
İsu
İsu 4 aylar önce
bu bu ev nasıl bir ortam
Durmuş Avcu
Durmuş Avcu 3 aylar önce
Tabii ki yaroş çünkü mert gibi tatlı birisi var
Azra
Azra 3 aylar önce
Tiktokçu fln izlemiyordum ama ana sayfama düşünce tek izleme nedenim efes bardağının olması
:D?
:D? 3 aylar önce
Ortaokul öğrencisiyim aileme yük olmamak için yt den para kazanmaya çalışıyorum henüz küçük olduğum için işe almıyorlar aranızdan 1 veya 2 kişi bile desteğe gelse yeter teşekkür ederim.
Eltun məmmədov
Eltun məmmədov 3 aylar önce
Gözüme geldi kalemm
min cemoş
min cemoş 3 aylar önce
Çakal tip müq😂
soft_angel
soft_angel 3 aylar önce
Peki bardakta EFES yazması yani içki markasının olması?
Hasret Barut
Hasret Barut 3 aylar önce
Yaren bulmadı mı zaten :)
short_içerikler
short_içerikler 3 aylar önce
Yarenin sütyeni yakıyo
Fujhftydrrr
Fujhftydrrr 3 aylar önce
Bunu erkek olan birinin demesi daha mantıklı olabilirdi
mırmr❤️
mırmr❤️ 4 aylar önce
😂
Softly_panda🐼
Softly_panda🐼 4 aylar önce
Peki bardağın EFES olması (içki markası)
bitmissinnazoo
bitmissinnazoo 3 aylar önce
@Softly_panda🐼 ok knk
Softly_panda🐼
Softly_panda🐼 3 aylar önce
@bitmissinnazoo beni ilgilendirir. Yaren Alaca benim kuzenim hatta Benimle video bile çekti
bitmissinnazoo
bitmissinnazoo 3 aylar önce
Eee şey sizi ne kadar ilgilendirir
Softly_panda🐼
Softly_panda🐼 3 aylar önce
@Holi kanal ne oha
Özlemfln
Özlemfln 4 aylar önce
Efes şişesii var Yaren içki içiyor mu
short_içerikler
short_içerikler 3 aylar önce
@Melis Öztürk banada öyle geldi
short_içerikler
short_içerikler 3 aylar önce
Yaşı tutuyo
Melis Öztürk
Melis Öztürk 3 aylar önce
@Özlemfln ben öyle diye biliyom yeni taşındığı ev
DaylightxEdits 사랑해요
DaylightxEdits 사랑해요 3 aylar önce
@Melis Öztürk w1 ofisi yada Enes'in evi
Özlemfln
Özlemfln 3 aylar önce
@Melis Öztürk bilmiyorum ki
Mehmet Soylu
Mehmet Soylu 3 aylar önce
Çakal son noktayı koydu .d
hop
hop 4 aylar önce
Göğüslerinin arasına nasıl dövme yaptırdı
Nehir su
Nehir su 4 aylar önce
Güzeliğe bak
Ravza Öz
Ravza Öz 2 aylar önce
Peki emirhanin direk başka yere atması ndckndkc
Ayça İçözlü
Ayça İçözlü 4 aylar önce
La yaren düğünle çıkmış
Zeliha ŞAHİN
Zeliha ŞAHİN 4 aylar önce
Mavi bikinili kadın cemre solmasın annesine benziyor Valla
(😍ASDORCU,ÇAĞTUCU LEYYAĞCI FAN🥰)
(😍ASDORCU,ÇAĞTUCU LEYYAĞCI FAN🥰) 4 aylar önce
Sen gerçek yarenmisin?
EMİR ELA
EMİR ELA 3 aylar önce
Ayn ayn srn öyle san knk
Misli Melek
Misli Melek 4 aylar önce
No
Emir kerem
Emir kerem 3 aylar önce
Bardak niye efes bardağı ????
enes aktaş
enes aktaş 4 aylar önce
Südyen keyfssss
short_içerikler
short_içerikler 4 aylar önce
Yarenin üstü muq ölmüş
short_içerikler
short_içerikler 4 aylar önce
Pardon olmus
XO YUSUF
XO YUSUF 3 aylar önce
Vayyy efes bardak falan
paran kazan
paran kazan 3 aylar önce
Kırmızılı sutyenli tişört kısa gelmiş
Sᴘʀɪɴᴛ⚡
Sᴘʀɪɴᴛ⚡ 4 aylar önce
Lan o bardaklardan ikiside vizde var
short_içerikler
short_içerikler 4 aylar önce
Süper o üstü kırmızı
Güllü Ercek
Güllü Ercek 4 aylar önce
Cemre alblayla video atarmısın😢😢
Jisoo♡
Jisoo♡ 4 aylar önce
Videonun içinde Aslı Güler mi var
Reyyan Göçer
Reyyan Göçer 4 aylar önce
Yarenin giyinişi?
Reyyan Göçer
Reyyan Göçer 22 gün önce
arkadaşlar saçmalamayın? benim düşüncem. bence açık. bütün yaren fanları toplanmış.anladık açık seviyorsunuz kızı. aaa
Asenameryy#210?#DamAs #MerAs#AyAs
Asenameryy#210?#DamAs #MerAs#AyAs 23 gün önce
Sananee istediyini giyer sanamı sorcak
~Alone~
~Alone~ 4 aylar önce
@Nərgiz Əhmədzadə tatlım bende böyle bir yorum yazacakdım amma görüyorumki benimle aynı fikirde oıan birisi var yazmama ihtiyaç kalmadı doğru söylüyorsun helal sana ve senin gibilerine🥰
Nərgiz Əhmədzadə
Nərgiz Əhmədzadə 4 aylar önce
Yani evet burası yorum yeri iki tür yorum yazıla bilir 1. Yarenin elbisesi çok açık 2. Yarenin elbisesine bayıldım Burda hiç kimse hiç kimsenin yorumuna karışamaz Ha bir de böyle bir şey var Böyle açık giyinen bazı tik tokerlərin videolarında yorumlarda hep bizimkiler dışlanıyor hani biz yazıyoruz yaa elbisesi çok kısaymış falan filan. O zaman siz karışmış gibi oluyorsunuz. Yok elbisesi kısa değilde yok bilmem kendi kararı bla bla bla amma tam aksi siz onun elbisesine çok güzel bayıldım falan yazıyorsunuz amma biz size bir şey demiyoruz umarım anlata bildim Yani anlayacağınız sayğı bir az
irwsqx
irwsqx 4 aylar önce
@Bts'in ARMY'si ve ben yareni her haliyle seviyorum ona herşey çok yakışıyor.
shotzey
shotzey 3 aylar önce
Efes bardağı pekü
Röya Prenses
Röya Prenses 2 aylar önce
Knk beni tanıtır mısın 💛💜❤️💙🖤🧡
CeMerYa
CeMerYa 3 aylar önce
Lütfen vıdeo brçegenmegı ve ➕ abune olmagı unutmayın
Sureyya Doğru
Sureyya Doğru 4 aylar önce
Yanlız Berke Juan deyilmi o
Nazli Eliyeva
Nazli Eliyeva 4 aylar önce
Napıyon knk
The bulut
The bulut 4 aylar önce
0:06 dakikam kirmizi şapkalı kızın adi neydi lütfen yazin
Sessiz Çizer
Sessiz Çizer 4 aylar önce
Buse Plan diye düşünüyorum
Şengül Karakaya
Şengül Karakaya 4 aylar önce
En sondaki çakal mı?
Şengül Karakaya
Şengül Karakaya 4 aylar önce
@Misli Melek Teşekkürler 🦋Meleğim🦋
Misli Melek
Misli Melek 4 aylar önce
Yes
Betul Yaman
Betul Yaman 2 aylar önce
Cakalll??
Mursel Ayaz
Mursel Ayaz 2 aylar önce
Porno sistemi
İbrahim Sağaz
İbrahim Sağaz 2 aylar önce
Gamze Ayaz
İbrahim Sağaz
İbrahim Sağaz 2 aylar önce
Tm
HAMİLE FOTOĞRAF ÇEKİMİ ! Kamera Arkası (Komik Anlar)
7:44
Eski günlerdeki gibi! - Yasak Elma 143. Bölüm
6:10
ARISTOKRATLAR JAMOASI SHOU KONSERT DASTURI  2022
2:27:34
Sariq Bola TV
görünümler 4,1 Mn
110TL vs. 55.000TL Kamp Çadırı (#SonradanGörme)
20:02
Orkun Işıtmak
görünümler 1,7 Mn
OSYCH - Два Кота
1:59
Dima Osych
görünümler 7 B
Şilan Tik Tok Hayat Hilelerini Test Ettik
Ponçikella TV
görünümler 171
Cemre Solmaz - 1 Konuk 48 Soru | Hepsiburada
7:10
Hepsiburada
görünümler 307 B
kalush orchestra - stefania speed up
2:17
vellinsche
görünümler 14 B
Ama Bana Bakma Öyle
4:34
VAGON - Topic
görünümler 546 B
Kara Tahta 7. Bölüm
2:18:05
Kara Tahta TRT
görünümler 93 B
GÜLMEK İSTİYORSAN İZLE #61 (Komik Videolar)
10:05
Görkem Karaaslan
görünümler 295 B
Gönül Dağı | 65. Bölüm 2. Fragmanı
1:00
Gönül Dağı
görünümler 1,3 Mn
GERÇEK HAYATTA OMEGLE #2 ! w/@Ali Biçim
33:13
Mesut Can Tomay
görünümler 225 B