BÜTÜN CİPSLERİ YEDİM! (İYİ HALT ETTİM) BİNLERCE KALORİ MUKBANG

  görünümler 520,464

Dr.Aydın

Dr.Aydın

Yıl önce

Merhaba, bugün sizin bana önerdiğiniz favori cipslerinizi denedim. Binlerce kalorilik bir mukbang duruyordu önümde ama az yediğimi düşünüyorum, iyi seyirler..

Instagram: dr.aydingoksin
Tiktok: dr.aydingoksin



Bütün cipsleri yedim Cips mukbang

ABONE OL:
trshow.info...

YORUMLAR: 3 303
TocaSnow🪐
TocaSnow🪐 4 gün önce
Peynirli cips kokusu: Ayak kokusu🥴
Zişan Mandacı
Zişan Mandacı 7 gün önce
Abi beynirli cipsin kokusu; ayak kokusuna benziyoo
Meraba Meraba
Meraba Meraba 12 gün önce
Çünkü hepsi peynirli
Sude
Sude 17 gün önce
Allahım nolur kaşık cips geri gelsin elim ayağım titriyor nolur
hilal taşbaşı
hilal taşbaşı 17 gün önce
abi marketler senin sayende ayakta
Selin Akıncı
Selin Akıncı 22 gün önce
Çorap kokusuna
aysel ismailov
aysel ismailov 23 gün önce
Onların hepsi bende olsa günde 3 paket yerdim 😂😂
LeXfoZ
LeXfoZ 26 gün önce
acı çektirenlerin tam tersini yapıom bu videoyu oreo ve lays le izliom
NATHAN DRAKE
NATHAN DRAKE 26 gün önce
Kanki Allah bilir kaç kilosun
Dj Darbuka
Dj Darbuka 29 gün önce
amerikanın bifteği. 9 dolar türklerin bifteği 2tl
Ahmet Karataş
Ahmet Karataş Aylar önce
Abone oldum beyendim zili açtım
yağmurece Aktays4utdrs6fvgfctucg
yağmurece Aktays4utdrs6fvgfctucg Aylar önce
Abi senin kilon yok
Derin Su
Derin Su Aylar önce
Böbrek dalak falan verdin mi
Safiyenur Alieva
Safiyenur Alieva Aylar önce
Peynirli cips Kokuşmuş çorap gibi kokar
Ayşenur Demir
Ayşenur Demir Aylar önce
Peynirli cips terleyen ayak
firdevs felçoğlu
firdevs felçoğlu Aylar önce
Peynirli cips çorap kokuyor
Rukiye Taşkın
Rukiye Taşkın Aylar önce
Türkiye de üretme kısmı okey de uygun fiyatlı olur mu orası tartışılır 😂
yemekyemeyiseviyorumamadiyetteyim
yemekyemeyiseviyorumamadiyetteyim Aylar önce
Ben peynir kokusuna bayılı-
Sevim Yıldız
Sevim Yıldız Aylar önce
Abvvvvvvvvv
Kalender Koluman
Kalender Koluman 2 aylar önce
Vegan şirketler: ciplerimiz nerde? Aydin:ben yedim.d ❤
Sucuk
Sucuk 2 aylar önce
Aydın;Videoyu sonuna kadar izleyin diye wasabili olanı sona bıraktım😎 Öne almak;Selamınaleyküm😇
Soft_cherry🍒
Soft_cherry🍒 2 aylar önce
Peynirli cips: AYAK
ders kolik
ders kolik 2 aylar önce
Çünkü peynirli olduğu için peynir kokuyo aydin😂
ders kolik
ders kolik 2 aylar önce
Can boğazdan gelir aydın🤣😂
Ravza koç
Ravza koç 2 aylar önce
Ayak kokuyor
oyun akademi
oyun akademi 2 aylar önce
Abi bardağını nerden aldın
sᴏғᴛ ɢɪʀʟ
sᴏғᴛ ɢɪʀʟ 2 aylar önce
Bu videoya like atın bence çünkü adam o kadar para harcamışordaki bi cip5 lira veya +10 tl desek çok pahalı olur ve adam bunu bizim için yapmış bence bi 50-60K like yapalım
Zehra Topal
Zehra Topal 2 aylar önce
Ben bu videoyu nasıl kaçırırım ya görür görmez hemen izledim❤️
arda berkay tatar
arda berkay tatar 2 aylar önce
4:58 peynirli olması ?
Tofiq Mailov
Tofiq Mailov 2 aylar önce
Peynirli cipsler kokmus corab kokuyor abi
Efetekin Tekin
Efetekin Tekin 2 aylar önce
Peynirli cips resmen ayak kokuyor çiviyi
İclal Cansız
İclal Cansız 2 aylar önce
Abi gerçekten çok samimi bir insansin 😃
DARLİNG
DARLİNG 3 aylar önce
Ayak
❤️Bangtan Shokky❤️
❤️Bangtan Shokky❤️ 3 aylar önce
Size bir iyilik yapıyım 02:17 de başlıyorrrr
Zehra Kaplan
Zehra Kaplan 3 aylar önce
Ergenlikteyseniz bu video yu denemeyin çıkacak sivilcelerden d.r Aydın sorumlu değildir
Arda günel
Arda günel 3 aylar önce
Pringels yiyin diyen aydın abi pringıls ın 20lira olduğunu unutur
Ecem Su Sahin
Ecem Su Sahin 3 aylar önce
patates markası bizim markettede var aydın abi
deeprise 16
deeprise 16 3 aylar önce
5:00 ayak :D
İbrahim Ataman
İbrahim Ataman 3 aylar önce
Ve yine herzamanki gibi doktor aydın ve mütiş mukbangları abi kralsın
bay kedi🐱🐈
bay kedi🐱🐈 3 aylar önce
Benim en sevdiğim cipsler peynirli,biftek ve soğanlı, ketçaplı,bazende sade cips
bay kedi🐱🐈
bay kedi🐱🐈 3 aylar önce
0:18 evet bittiğini zannettim😂 Abi seni çok seviyorum ve şuan canım cips çekti çok yemediğim halde
Yaren Özdaş
Yaren Özdaş 3 aylar önce
Çocukluğumun cipsi PAÇİMO ❤️
ben Arda
ben Arda 3 aylar önce
Peynirli cips kokusu ayak gibi kokuyo yaaaaaaaa
zeynep yılmaz
zeynep yılmaz 3 aylar önce
😍😍
Sevim CELİK
Sevim CELİK 3 aylar önce
Peynirli cips : ayak kokusu
Nursima 🌼
Nursima 🌼 3 aylar önce
Peynirli cipsler nedense bana ayak kokusu gibi geliyor
⟨⟨Lady Tuğçe⟩⟩
⟨⟨Lady Tuğçe⟩⟩ 3 aylar önce
dünyanın en eğlenceli doktor u olabilir 😌💅
Mr.Potato
Mr.Potato 3 aylar önce
Ayak kokusu.
Zeynep Sude Aytaç
Zeynep Sude Aytaç 3 aylar önce
Sendeki parada kimsede yok
Desumashin
Desumashin 3 aylar önce
3:22 Arkadaşlar cipslerin parasını likelar ile çıkaracaz. 😂
Metehan Güler
Metehan Güler 3 aylar önce
peynirli cipsden nefret ediyorummmm
EDA KENT
EDA KENT 3 aylar önce
Senin deneme videolarını çoooooooooooooooooook seviyorum
Arda Nizamoğlu
Arda Nizamoğlu 3 aylar önce
Peynirli Ciipss =Eee Peynirli Cips Kokuyor:D
Didem Barutcugil
Didem Barutcugil 4 aylar önce
Ayak 🦶🏻 = peynirli cips
Eylül Malkoçoğlu
Eylül Malkoçoğlu 4 aylar önce
4:56 ayak kokusu 🤢
Semanur Gültekin
Semanur Gültekin 4 aylar önce
Abi agfc senin yanında
Derman Gosterit
Derman Gosterit 4 aylar önce
Böyle sempatik doktorum olsa hastaneden çıkmam :)
Tan özkan TV
Tan özkan TV 4 aylar önce
İzlerken cips yemek istiyorum
youtube ailesi
youtube ailesi 4 aylar önce
Ayak
Gucci Girl
Gucci Girl 4 aylar önce
Abi lütfen Kore ürünleri deneeeee please
Gokay Cimen
Gokay Cimen 4 aylar önce
Benim sevdiğim cips lay s cips
~Damla~
~Damla~ 4 aylar önce
Bu adamı neden linçliyosunuz ya bence çok tatlığ 🥺❤️
gamze ünal
gamze ünal 4 aylar önce
ben peynir ve soğanı hiç sevmem.
OYUN PROLARI
OYUN PROLARI 4 aylar önce
Ayak kokusu
ayşe pınar fidan
ayşe pınar fidan 4 aylar önce
aydın abi satıcak böbreğin kalmadı artık bu kadar pahalı şeyler almaktan:D bu arada bizim için baya bi para ve emek harcıyo linçlemek yerine takip etseniz daha güzel olur
DONUT 🍩
DONUT 🍩 4 aylar önce
Beatroud turp demek abi
Elif Neva Aslan
Elif Neva Aslan 4 aylar önce
Abi sos tek satılmıyor ama çiğ köfteciden burger sos al içine acı sos koy benzer tat verir
Gulden Keskin
Gulden Keskin 4 aylar önce
Aydın abi beatroot yengeç demek
Deniz Ve Melisa Çaylı
Deniz Ve Melisa Çaylı 4 aylar önce
Ben oruc degilim ben cips severim göbrğim çıktı
ZEYNEP KONYA
ZEYNEP KONYA 4 aylar önce
Ben cips sevmiyorum
HZ EMRE
HZ EMRE 4 aylar önce
Abi peynir kokusunu sevmesem bile pringles e 18,20 TL vermem
•Koca Ağız Asmin•
•Koca Ağız Asmin• 4 aylar önce
Patitonun cipslerini denermisin?
Hatice Saglam
Hatice Saglam 4 aylar önce
Abi hem çok komik, hem de çok tatlısın 😍💖💐bir kişi yazmıştı ben de öyle düşünüyorum seni neden linç ediyorlar anlamıyorum:(
efe ulas
efe ulas 5 aylar önce
Olmeme Challenge
The MeMeT ._.
The MeMeT ._. 5 aylar önce
Aydın Abi,Popeyes kova tavuk alıp,sonra bütün soslarla beraber yermisin
QWAX
QWAX 5 aylar önce
ayak gibi kokuyo sjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjjsjsj
gülperi Uncel
gülperi Uncel 5 aylar önce
peynirli cipsin kokusu kokmuş çoraba benziyor
Ramazan Sarman
Ramazan Sarman 5 aylar önce
Peynirli cipsin kokusu peynire benziyor hahahahahaha
Caner Kaan
Caner Kaan 5 aylar önce
tüp mideliyim canım istedi
11
11 5 aylar önce
Ayak
Queens Of Tears Sude
Queens Of Tears Sude 5 aylar önce
erimiş peynir kokuyo abi
İpek İnceoğlu
İpek İnceoğlu 5 aylar önce
Abi çok tatlısın
Ömər əyyublu
Ömər əyyublu 5 aylar önce
Penirli cips ayak kokuyo
☄️Yusuf Altmışkara☄️
☄️Yusuf Altmışkara☄️ 5 aylar önce
Peynirli cips ayak kokusuyla aynı çünkü aynı kimyasal maddeye sahipler 😉
rwockk
rwockk 2 aylar önce
salla
boruto uzumaki
boruto uzumaki 5 aylar önce
2:17 oha 2 ikizimi buldum
İsmayıl Ağayev
İsmayıl Ağayev 5 aylar önce
Peynirlinin kokusu ölü ayak gibi kokuyor
WOLFHAMZAÖMERKİNG
WOLFHAMZAÖMERKİNG 5 aylar önce
BEN VİDEOYU İZLEDİKTEN SONRA ANNE HASTANEDEN GELİRKEN BİR CİPS ALIRMISIN
ferah uysal
ferah uysal 5 aylar önce
ayak
Sueda'nın masalı🌼🌵
Sueda'nın masalı🌼🌵 5 aylar önce
Abi ben o cipsin yani fınlanmış olanlın haşaşlısını yedim ama türkiyede ilk ben yedim
♡Daisy♡
♡Daisy♡ 4 aylar önce
Nerden biliuosun
Elifnur Çelen
Elifnur Çelen 5 aylar önce
Peynirli cips ayak kokar jhfdfdvhgdhvgh
Melis karagülmez🤪
Melis karagülmez🤪 5 aylar önce
3:23 de ikizlere özenmisisn o öyle söyüyordu
Hər Oyunda Pro_53
Hər Oyunda Pro_53 6 aylar önce
Ben penirli cipsiyi tek seferde bilerim senin yediyin butun cipsleri 2 gunde bitirerem
Oyuncu YT
Oyuncu YT 6 aylar önce
Abi asıl sen iyimisin o kadar cips yedin 😂
sumeyye✨
sumeyye✨ 6 aylar önce
Abicim bitane bitane yeme cok lu ye
progaming tr
progaming tr 6 aylar önce
ye ye .... oğlu xd
ABDÜLHAMİT ŞAHİN
ABDÜLHAMİT ŞAHİN 6 aylar önce
Peyniri sevmeyen ben peynirli cipsi yiyorum :d
bella gigi
bella gigi 6 aylar önce
3:22 hahahaha ;-)
ayşe turan
ayşe turan 6 aylar önce
Gören sancak asmr videosu yapıyor dicek abi seni çok seviyorum kötülemek istemedim gerçekten çok tatlı yiyiyorsun
Öykü Ergül
Öykü Ergül 6 aylar önce
Abi gülünce çok tatlı oluyorsun 🧡
Ecrin Kiracı
Ecrin Kiracı 6 aylar önce
Dünyalılar: cips nerde???? D.Aydın:Hepsini yedim
Müge Anlı ile Tatlı Sert 26 Kasım 2021
2:14:09
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 1,3 Mn
Gönül Dağı - 42. Bölüm Fragmanı
1:04
Gönül Dağı
görünümler 1,9 Mn
Yedik Yedik Noldu?! - Hastanede Bir Gün
33:25
OHA diyorum!
görünümler 305 B
YAVRU KÖPEĞİMİZİN AYAĞI YOK - ANNESİ YEMİŞ!
25:48
BİR DOKTORUN BERBAT LİSE HAYATI! MUKBANG
10:55
EN PAHALI ABUR CUBURLARI YEDİM! MUKBANG
12:03
Dr.Aydın
görünümler 345 B
Müge Anlı ile Tatlı Sert 26 Kasım 2021
2:14:09
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 1,3 Mn
Gönül Dağı - 42. Bölüm Fragmanı
1:04
Gönül Dağı
görünümler 1,9 Mn
Yedik Yedik Noldu?! - Hastanede Bir Gün
33:25
OHA diyorum!
görünümler 305 B
YAVRU KÖPEĞİMİZİN AYAĞI YOK - ANNESİ YEMİŞ!
25:48
Yedik Yedik Noldu?! - Hastanede Bir Gün
33:25
OHA diyorum!
görünümler 305 B
Destan 1. Bölüm @atv
2:23:29
Destan
görünümler 2,9 Mn
1 IQ İNSANLAR... (Böylesi Görülmedi)
5:13
Görkem Karaaslan
görünümler 226 B
Aşk Mantık İntikam 24. Bölüm Fragmanı
0:43
Aşk Mantık İntikam
görünümler 2,5 Mn
Kendisini İlk Defa Göre Kız ❤️ #shorts
0:14
Japon Hamza
görünümler 448 B