No.1 - Bu Benim Hayatım

  görünümler 9,706,471

No.1

5 yıl önce

"Bu Benim Hayatım" 2015 yılının Eylül ayında yayınlanmış bir No.1 şarkısıdır. Aşağıda yer alan bağlantıları kullanarak bu şarkıyı Spotify ve iTunes, Apple Music gibi dijital müzik platformlarından ücretsiz olarak dinleyip, satın alabilirsiniz.
------------ Dijital Müzik Platformları -------------
► Spotify: open.spotify.com/album/6D4oKsRKF0SfnRhzOYCRfy
► iTunes: itunes.apple.com/us/album/bu-benim-hayat-m-single/id1153779117
---------------- No.1'i Takip Edin! ----------------
⚑ Kanala Abone Ol: bit.ly/no1yt
⚑ Twitter: o1No1
⚑ Facebook: no.1AltKat/
⚑ Instagram: llll.1.llll
----------------- Çalma Listeleri ------------------
♫ No.1 - Yaşamak İstiyorum (Canımız Cehenneme Part 1) - bit.ly/yasamak-istiyorum
♫ No.1 - Propaganda (Canımız Cehenneme Part 2) - bit.ly/canimiz-cehenneme-part2
♫ No.1 - Hiç (Canımız Cehenneme Part 3) - bit.ly/canimizcehennemepart3
♫ No.1 - P.İ.V - bit.ly/no1-piv
♫ No.1 - Çalıntı Mic (EP) - bit.ly/calinti-mic
♫ No.1 - Sakin Ol (Single) - bit.ly/sakin-ol
♫ No.1 - Full Time Tragedy - bit.ly/full-time-tragedy
♫ No.1 - Kırmızı Gözler - bit.ly/kirmizi-gozler
♫ No.1 - Sen Kötü Bir Rüyasın - bit.ly/sen-kotu-bir-ruyasin
♫ No.1 - Instrumentals Vol.1 - bit.ly/1nstrumentals-vol-1
♫ No.1 - Instrumentals Vol.2 - bit.ly/1nstrumentals-vol-2
♫ No.1 & MRF - 808 - bit.ly/no1-ve-mrf-808
♫ StreetMelodeez - Fırtına Öncesi Gürültü - bit.ly/firtina-oncesi-gurultu
♫ StreetMelodeez - Action Fixtape Vol. 1 - bit.ly/action-fixtape-vol-1
----------------- Video Klipler -----------------
❚❚ No.1 - Çiçeklerde Bir Telaş Var - bit.ly/ciceklerde-bir-telas-var
❚❚ No.1 - Beni Duy - bit.ly/beni-duy
❚❚ No.1 - Gecenin Gürültüsü - bit.ly/gecenin-gurultusu
❚❚ No.1 - Gün Size Günaydı - bit.ly/gun-size-gunaydi
❚❚ No.1 - Karanlıkta Güneşlenenler (RoofRunnerz Video Edition) - bit.ly/karanlikta-guneslenenler-roofrunnerz
"Videonun başka kanallara yüklenmesi fiziksel ve ruhsal sorunlar yaratabilmektedir. " ©

YORUMLAR
Mustafa Karakaya
Mustafa Karakaya 10 saatler önce
Dönüp dolaşıp aynı yerede buluşmakta ne biliyim
Burak Çelik
Burak Çelik 18 saatler önce
Yanlız kaldım var mı kimse ¿
DARK_YAS1N
DARK_YAS1N 18 saatler önce
sad bitch
emine kalaycı
emine kalaycı Gün önce
umrumda olurdun belki yanımda kalsaydın
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
Tavrımız budur 😏😌😉
Çapı gören masum köylü
Çapı gören masum köylü Gün önce
dokŞKSDFLŞKAÖFLÇDS.lkzfmdSFMSLAKmaSLFKMSDÖFMÖSDFSMDFSMD ERAHADSLKFMSDLKFMALSKMFASDFSDF
Çapı gören masum köylü
Çapı gören masum köylü Gün önce
şunu 10 milyon yaparsak on numara olur. Beğen geç!
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
300 bin aga bee
Kadir Gülşen
Kadir Gülşen Gün önce
10 Sene buradayım nerler değişmiş neler değişmemiş :)
Ali Burak Şahin
Ali Burak Şahin 2 gün önce
Ve gerçekten bu benim hayatım tutamadım ellerimden kaydı
Işık Getiren
Işık Getiren 3 gün önce
Süslü cümleler beni hiç etkilemez tatlım
Salih ALTINTAŞ
Salih ALTINTAŞ 3 gün önce
2008-Çalıntı Mic -Oyunu bırakıp savaşa daldım, çalıntı mikrofonla. 2015-Bu Benim Hayatım -Salak gibi en ucuz mikrofonu çaldım..
thecoffincame
thecoffincame 3 gün önce
ulan dinleyen yok bee
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
Var da yorum yazmıyoz be knk
Kaan Oğuzhan
Kaan Oğuzhan 3 gün önce
Şarkının tek kötü yani 2 dakika olması
Mustafa BOZKURT
Mustafa BOZKURT 4 gün önce
1B diss like: titok ergenleri..
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
Ayn knk titok iyiymiş bu arada ddbdjjd
neoobirrvz
neoobirrvz 6 gün önce
Umrumda olurdun belki yanımda kalsaydın🏴
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
Tavrımız budur 😏😌😉
Kaan Kaya
Kaan Kaya 6 gün önce
Sene 2021 olsa ne ki ben hala beni terk ettiğin zamandayım...
Deniz Akarsu
Deniz Akarsu 7 gün önce
bunu 1-2 yıl önce değilde 7 yıl önce arkadaş ortamında sigara içerken dinleyenler gerçek no.1 cidir 6k yorumun 7ksı fake no.1 ci :) (2015'de yayınlandıgına bakmayın)
ASİ
ASİ 7 gün önce
......
Umut Er
Umut Er 7 gün önce
YIKIL AMK DÜNYASI YIKILLL
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
Yıkılmıyo be knk
COWES
COWES 8 gün önce
Eskiden altı değil gözlerim karaydı 🖤
Orhan Keles
Orhan Keles 8 gün önce
Hala dinleyenler
xNoRampage !
xNoRampage ! 8 gün önce
Okb bozukluğum var.(takıntı bozukluğu). Kimse bilmiyor bu durumu. 11. Sınıfın sonundayım üniversite sınavına hazırlanıyorum okb sürekli üstüme geliyor ders çalışamıyorum. Hiç arkadaşım yok birkaç tane vardı onlarlada aram açıldı. Sevdiğim kızla konuşmayı kestik. Hiçbir hobim yok akrabalarla aram soğuk ne bok yiyeceğimi bilmiyorum. Herşeye rağmen üniversite sınavına çalışıp başarılı olucam
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
İns iyleşirsin knk boşver be bende de durum farklı sayılmaz ölmeyi bekliyorum , hayalim yok , ailem ne istiyorsa onu yapıyorum , hayattan 1 beklentim var o da ölmek zaten
Muzaffer Özgün
Muzaffer Özgün 9 gün önce
Lütfen yıllar sonra pişman olmiyim
Emir
Emir 9 gün önce
Her şeyim hayatımın dönüm noktası :) beni aramış 5 bin kişinin için de beni aramış burdayım hiç bir zaman kendini yalnız hissetmene izin vermicem her zaman göğüsün de olucam en kötü şey bile olsa birbirimize gelicez verceğimiz sözleri unutma kimse senden ve benden önemli değil. 09.05.2021 00:56 13.05 .20
Buse Dkln
Buse Dkln 6 gün önce
en güvendiğim insan sendin ve en kötü zamanımda beni yalnız bıraktın bumu senin sevgin
Emir
Emir 9 gün önce
bul artık buse
Zeynep Türüdü
Zeynep Türüdü 9 gün önce
Durdurdum kalbimi bu mutluluğun şartı
Face Of Love
Face Of Love 9 gün önce
Neden spoti de yok bazıları
Fatih Kayacı
Fatih Kayacı 9 gün önce
Bu şarkı ılk cıktıgı gunu hatırlıyorum da harbı hayatımız ellerımızden kaymış zaman ne cabuk gecıyor büyürken hiç anlamadım :(
ali memi
ali memi 10 gün önce
O zamanlar bende hayat belirtisi vardı
İlker Yılmaz
İlker Yılmaz 10 gün önce
2 sene önce 4 m Ddi 2 senedir dinliyorum 9 m olmuş :D
Onures
Onures 10 gün önce
Bu benim hayatım tutamadım ellerimden kaydı Sigaraya başladığımda tam 2 liraydı Ilkokuldan kaçtığımda 6 yaşındaydım Bi camii'de yattığım gün hava -6 Bomfunk'ın kasedini aldım ve Odamdan Marilyn Manson posterleri kalktı O zamanlar bende hayat belirtisi vardı Salak gibi en ucuz mikrofonu çaldım Eskiden altı değil gözlerim karaydı Şimdi bunları yazarken gözlerim karardı Nefret etmek için yaşım müsaitti Ve kendime gelmem için bir vesait vardı Bir gün odada buldular beni yarı baygın Sonra verdiğim sözleri yine hiçe saydım Utancım anneannemin bileziğini çaldım Onunla da kıyafet ve biraz içki aldım Sahneye ilk çıktığımda 300 kişi vardı Yarısından fazlasıda zorla bilet aldı Ben hiçbi' bok içmiyoken 9 albüm yaptım Iki senede bi' o kadar albüm çöpe attım Seninki palavrayla mixlenen bi' şarkı Süslü cümleler beni hiç etkilemez tatlım Durdurdum kalbimi bu mutluluğun şartı Bazen ekmek almak için kredi kartı Bilmiyorum dün gece ben hangi evde kaldım Doktor söyle bende biraz umut var mı? Iki seansla kapıyı pis yüzüne çarptım 300 milyonla 4 şişe viski sana kaldı Yaşarken ben içimde bir ceset yarattım Çabalarım boş gezenin hep gözüne battı Şimdi ben de boş gezenin kendisiyim artı Dinle diye yapılmadı nice böyle şarkı Umrunda olurdum belki yanımda kalsaydın Hayatın, hayatımdı ellerimden kaydı Yüzüne bakamadım gözlerim yaşardı Belki böyle dağıtmazdım babam yaşasaydı Istiyorum gökyüzünü simsiyaha boyamak Belki hiçbir zaman böyle bi sabah olamaz Düşünmeye gerek yok 1 sadece yap Yaşamamın tek sebebi belki de hiphop
Eren .1.
Eren .1. 10 gün önce
Yine bu şarkıya geldiysem birşeyler kötüdür hemde hiç olmadığı kadar
Sarı Saçlı Kız
Sarı Saçlı Kız 10 gün önce
Şimdi bunları yazarken gözlerim karardı!
selin çetir
selin çetir 11 gün önce
bu benim hayatım tutamadım ellerimden kaydı...
mementomori
mementomori 11 gün önce
2015 e geri dönsem bu şarkının altına bir iz bırakırdım benden
KZN SPACE
KZN SPACE 11 gün önce
populer kültüre kaybettik bu şarkıyı...
Behram Müzefferli
Behram Müzefferli 11 gün önce
Belki boyle dagitmazdim babam yasasaydi...
volkan yıldız
volkan yıldız 12 gün önce
1:40 .......... belki
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
Üzücü bi durum be knk adam çok mutsuz lan
yusufberk akgül
yusufberk akgül 12 gün önce
Lan zeliş
ZELİHA TUNÇBİLEK
ZELİHA TUNÇBİLEK 12 gün önce
Şimdi bunu dinlerken gözlerim karardi
Burak
Burak 12 gün önce
0.55 :)
Börü Ç
Börü Ç 12 gün önce
*Hayatım bok gibi ama sadece sen iyi geliyorsun Can..*
YOUTUBE KULLANICISI
YOUTUBE KULLANICISI 13 gün önce
Sen burdaysan eğer hayatında ters giden şeylet vardır
LexTra
LexTra 13 gün önce
hala daha bu şarkıyı dinliyosan hayatında kötü giden şeyler vardır
yusuf çiçek
yusuf çiçek 9 gün önce
​@emir doğan sakin reis boşver ergenle uğraşma :D
emir doğan
emir doğan 11 gün önce
@Bartu Aygün tahmin ediğim ERGENSİN BEN NO 1 DİNİYORUM DEMEK İÇİN DİNLEME
Bartu Aygün
Bartu Aygün 11 gün önce
Hayır sadece güzel
Hyper Gaming
Hyper Gaming 13 gün önce
HERGÜN 4 SAAT DİNLİYORUM SIKILMIYORUM GİTME GERİ GEL
Bünyamin Say
Bünyamin Say 13 gün önce
5 dk olmuş knk tekrar gel dinle
70'lik
70'lik 14 gün önce
amına koduklarım 1-2 seneye bendende böyle şarkılar çıkıcak çok ünlü olucam çok param olucak o yine yanımda olmicak beni hiç tanımamış olucak ama ben onu çoktan unutmuş olucam
Oricali
Oricali 14 gün önce
50 yılda geçse dinlemeyen am0
Enes Urhan
Enes Urhan 14 gün önce
Soluk alırken genişleyip daralan kaburgalarım zamanın boşuna ve nedensiz geçtiğini biliyor.
Yavuz Selim
Yavuz Selim 14 gün önce
Nefes aldığında ruhunu acıtması üzüyor insanı
Süleyman BOZOK
Süleyman BOZOK 15 gün önce
tabi reyis o zamanlar gözlüğü keşfetmemiş
Melissa
Melissa 15 gün önce
Gecenin bir yarısında kendimi sebepsizce burada buluyorum hep
Ramazan efe emer
Ramazan efe emer 12 gün önce
çok doğru be melissa alkol ve kral no 1
Bünyamin Say
Bünyamin Say 13 gün önce
her gece...
Carcy
Carcy 15 gün önce
Bu şarkıyı hatırlamak için beğeni sayısına gerek yok, Unuttuysanız sizin hatanız biz hala burdayız.
Şeref Şen
Şeref Şen 11 gün önce
doru
Yusuf Emre
Yusuf Emre 15 gün önce
hala dinleyen ben
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
Ve dinlerken senin yorumunu görüp cevap veren ben 🤝🤝
Eray Umut
Eray Umut 16 gün önce
abi neden spotifyda gizliden cıkarmıyorsun yada yüklemiyorsun şu şarkıyı anlamıyorum yıllardır
TARIK kağan
TARIK kağan 15 gün önce
cidden keşke yüklese
ImStiLL_ LeArNiNg
ImStiLL_ LeArNiNg 16 gün önce
Hala dinliyorus
Mustafa Öztaş
Mustafa Öztaş 16 gün önce
Bu şarkıyı ilk 8 giderken dinledim şimdi üniyim hâla dinliyorum
eren çınar
eren çınar 12 gün önce
@Laura Swets helal kardesim
Laura Swets
Laura Swets 14 gün önce
Abi bende şuan 8 im ve 4 aydır dinliyom
Ramazan Gürgen
Ramazan Gürgen 17 gün önce
Klip yok diye üzülmeyin arkadaşlar gözlerinizi kapatınca herkesin klibi ortaya çıkıyor
Feedlay
Feedlay 11 gün önce
@İbrahim Eray Gezer dinliyeyim zaten şarkı müq
İbrahim Eray Gezer
İbrahim Eray Gezer 12 gün önce
@Feedlay sa bidaha dinle :)
Feedlay
Feedlay 12 gün önce
@Udyfhdgx Hxgxgxhxhxv as (senin sayende yeniden dinliyorum)
Udyfhdgx Hxgxgxhxhxv
Udyfhdgx Hxgxgxhxhxv 12 gün önce
@Feedlay sa
Feedlay
Feedlay 12 gün önce
Yorum 4 gün önce, demeki benim gibi hala dinleyenler var
zell
zell 17 gün önce
cidden müzik ne güzel bir şey be her birinde bir hikaye var ve hepsinde kendinden bir şeyler buluyosun
ali kaplan
ali kaplan 17 gün önce
Lan spotifya eklesenize bunu
Osman Aksoy
Osman Aksoy 17 gün önce
bu şarkıya geldiyseniz bence no.1 sıkıntılarından hepimizde var beğenin 2021
Famic
Famic 18 gün önce
Beyler spoti de yok şarkı beğenin de dinleyelim
Mücahit Şener Aldemir
Mücahit Şener Aldemir 18 gün önce
Ulan bu şarkıyı tek başıma 10m yapcam
BB İbo
BB İbo 17 gün önce
Az kaldı reis
Enes Çevik
Enes Çevik 18 gün önce
rap dinlemeye bu müzikle başlamıştım üstüne o kadar rap parçası,farklı farklı tarzlarda şarkı dinledim ama arada dönüp dolaşıp yine buraya geliyorum
etli pilav
etli pilav 18 gün önce
Kel kafana kurban olurum
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
Bzzbhdksjdjdnfnfn yorum güzel adın daha güzel ama en güzeli etli pilavlı kafamız hsjdhdjdhdj
cond dracula
cond dracula 18 gün önce
buda benim hayatım tutum ama elerim den kaydı
ZakS
ZakS 18 gün önce
Sa
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
As
Başak Özdemir
Başak Özdemir 18 gün önce
Tüylerim diken diken oldu
Canan Kaya
Canan Kaya 20 gün önce
Belki böyle dağıtmazdım babam yaşasaydı.. 310519
[155] Garip Kont
[155] Garip Kont 20 gün önce
böyle storytelling şarkılar çok iyi oluyor
Burak Balıkcı
Burak Balıkcı 20 gün önce
Eskinden altı değil gözlerim karaydı...
GODEMRE
GODEMRE 21 gün önce
Bu benim hayatım diye bağırmak istiyorum
omer faruk
omer faruk 21 gün önce
evet hâlâ dinleyen var artık saçma alışkanlıklarınız bittiyse iyi dinlemeler.
Ceren
Ceren 21 gün önce
Belki böyle dağıtmazdım babam yaşasaydı
Oguzhan Ogunc
Oguzhan Ogunc 21 gün önce
spotifty'a yükleyin şunu zahmet olmazsa !!
Burak Balıkcı
Burak Balıkcı 20 gün önce
+99999999999999999999999999999999999999999
yasin akbayy
yasin akbayy 21 gün önce
Bu kesinlikle benim hayatım değil abi
Dachi
Dachi 21 gün önce
Şarkıyı dinlerken yorumları okuyunca kendini mezarın içinde buluyorsun...
hüseyin karpuzcu
hüseyin karpuzcu 21 gün önce
Sa yine burdayım
Kübra Nur
Kübra Nur 19 saatler önce
As bende
Aziz bozkurt
Aziz bozkurt 22 gün önce
eliff
Esmagül KARA
Esmagül KARA 22 gün önce
Kim lan bu 1k dislike atanlar
Muhammet Dulunder
Muhammet Dulunder 22 gün önce
Durdurdum kalbimi bu mutluluğun şartı
Deno Ozr
Deno Ozr 22 gün önce
Spotify gelsin
EMİR USTA
EMİR USTA 23 gün önce
Sigara kullanmazdım, çok düşünmezdim, gülümserdim, sigara içmesini istemezdim ciğerleri ölmesin isterdim birazda kokusunu bastırmasın isterdim şimdi hiçbiri yok aslında yazsam konuşuruz ama ilişki istemiyor beni mi istemiyor desem seviyor, bende seviyorum ama olmuyor şu an koltukta oturmuş pencereden bakıyorum bu şarkı, sigaram ve kahvemle
Christmas
Christmas 23 gün önce
Her gün dinlerim.
Cihan Talha Takır
Cihan Talha Takır 24 gün önce
addy...
barboros olgun
barboros olgun 24 gün önce
abi seni çok seviyom can abi
Melisa
Melisa 24 gün önce
bu şarkının spotifya gelmesi lazım
GamePlay Tr
GamePlay Tr 24 gün önce
birinin her şarkısı milyonlar izlermi ? izliyormuş
Muhammed Can
Muhammed Can 24 gün önce
insta:muhammediste
Bir Türk
Bir Türk 25 gün önce
Ne demeli her şey ortada...
Elf
Elf 25 gün önce
Bu şarkıyı dinleyen kimsenin bir hayatı yok.
Cihan Talha Takır
Cihan Talha Takır 24 gün önce
....
Burak
Burak 25 gün önce
tutamadım ellerimden kaydı...
Burak Akpınar
Burak Akpınar 25 gün önce
mq bu parcası cok ıyı mq felaket 10m bıle olmamıs daha tuh mq cocukları dogru seyler dınleyn
BLooDZ
BLooDZ 26 gün önce
.
XR1TT YUSUF İPEK
XR1TT YUSUF İPEK 26 gün önce
affet bu benim hayatım yazınca Gülben Ergen çıkıyor...
RayZ3N
RayZ3N 26 gün önce
...
ruhsuz
ruhsuz 26 gün önce
Yoruldum Kaptan denizi sorma onu yakalı cok oldu🔕
XR1TT YUSUF İPEK
XR1TT YUSUF İPEK 26 gün önce
gözlerim karardı
Ensar ÇETİNKAYA
Ensar ÇETİNKAYA 27 gün önce
Neden Spotifyda yok ya
kennedy ibrahim
kennedy ibrahim 23 gün önce
O zaman spoti linkini bırak da ekliyim dostum
Nesrin Metin
Nesrin Metin 28 gün önce
"Sahneye ilk çıktığımda 300 kişi vardı :)"
melike hatun
melike hatun 28 gün önce
geldik yine
Swmih
Swmih 28 gün önce
Eğer sende benim gibi yorumlara bakıp onu düşünüyosan ve hiç bişey yolunda değilse hoş geldin kardeşim 🤧🖤✌🏿
Ensar
Ensar 29 gün önce
Durdurdum kalbimi bu mutluluğun şartı..
BERAT Yılmaz
BERAT Yılmaz 29 gün önce
Stabil rearkarneyi seni dinleyerek yazdığına yeminederim ama kanıtlayamam ...
Tozkoparan İskender 23. Bölüm
1:0:27
Tozkoparan İskender
görünümler 684 B
Dolar Düşecek! Ekonomi Dipten Dönecek!
11:20
Avrasya Yatırım
görünümler 124 B
14. No.1 - Böyle İyi
04:33
No.1
görünümler 14 Mn
12. No.1 - Anlatmak İstemedim
03:31
No.1
görünümler 5 Mn
05. No.1 - Cehennemin Dibi
04:12
No.1
görünümler 4,6 Mn
Ruh Hâlimiz Bozukken Dinleyebileceğimiz No.1 Şarkıları
1:18:00
No.1 - Beni Duy (Official Video)
03:59
No.1
görünümler 8 Mn
No.1 - Karanlıkta Güneşlenenler (Single)
03:56
No.1 - Ya Patience (demo)
02:57
No.1
görünümler 2,6 Mn
Tozkoparan İskender 23. Bölüm
1:0:27
Tozkoparan İskender
görünümler 684 B
Dolar Düşecek! Ekonomi Dipten Dönecek!
11:20
Avrasya Yatırım
görünümler 124 B
Bella Poarch - Build a B*tch (Official Music Video)
2:50
Katy Perry - Electric
3:22
KatyPerryVEVO
görünümler 11 Mn
ELMAS
3:05
Luciano - Topic
görünümler 142 B