Lynx | TÜRKİYE BÜYÜK FİNALİ ŞAMPİYONU GALATASARAY | GS VS NASR TBF ANALİZ

  görünümler 46,678

Lynx Çerezz

Lynx Çerezz

10 aylar önce

Lynx | TÜRKİYE BÜYÜK FİNALİ ŞAMPİYONU GALATASARAY | GS VS NASR TBF ANALİZ Adlı videom yayında! Rehber gameplay videoları oynanış özet leri challenger analiz leri ve LoL moba maç yayın anları devamı için videoyu beğenmeyi unutmayın.
Abone ol: bit.ly/34XjCuw

League of Legends oyununda kendini geliştirmek için bir numaralı LoL asistanı SenpAI'yi tamamen ücretsiz indirebilirsin: bit.ly/2TItRCA

Daha fazla video için:

LOL Maç Özetleri : bit.ly/3cA49Hx

Challenger Analiz : bit.ly/3u1qQKC

Maç Analizleri: bit.ly/3we0R4y

Canlı Koçluk : bitly/3sHFSov

Demirden Challengera Analiz : bit.ly/3dj7ERP

LOL Tier List: bit.ly/39xbmWZ

Soru Cevap : bit.ly/3m94nZ6

Merhaba arkadaşlar, adım Furkan Arıkovan, Bursa'da yaşıyorum. Oyuna sezon 3 sonunda başladım. 1603 Nilüfer Belediye ,ANT ve BPI takımlarında orta koridor oyuncusu olarak görev yaptım. Profesyonel oyunculuğu bıraktıktan sonra koçluk yapma kararı aldım. Pars E-spor ile Yükselme Ligi'ni kazandık ve şimdilerde Dark Passage takımının koçluğunu yapıyorum.

İnstagram Hesabım : furkanariko...
Twitch Kanalım : www.twitch.tv/lynxcerezlol/
Discord : discord.gg/JBe3x4mw6D
Sponsorluk İçin : furkanarikovan@gmail.com

YORUMLAR: 167
Ampül yakan maymun
Ampül yakan maymun 10 aylar önce
Master yasuo garen alıp midden yardırmaya çalışsalar daha çekişmeli olurdu
adım falan yok
adım falan yok 9 aylar önce
Oha çok mantıklı
Aurelion Sol
Aurelion Sol 10 aylar önce
Kaliteli Teamfight
nool
nool 10 aylar önce
Master çok zor bir hero , şimdi herkes alıpda onu iyi oynuyamaz
Lynx Çerezz
Lynx Çerezz 10 aylar önce
Mantıklı
Ali Ünalmış
Ali Ünalmış 10 aylar önce
:D
Ali emir AKKAŞ
Ali emir AKKAŞ 10 aylar önce
Saolasın koç az kişi istemesine rağmen küçük bi kesim için bile video çekmişsin ellerini sağlık
MehmetKN
MehmetKN 10 aylar önce
abi bu günlük video hakkımızı bununla harcadıgın için ... teşekkürler.
batın özçelik
batın özçelik 10 aylar önce
çekişme yoktu eğlenemedik diyorlar ama biz GS taraftarı olarak bayağı eğlendik xd
Kaan Yalçın
Kaan Yalçın 10 aylar önce
Crazynin ilk base attığı pozisyonda zergsting ona portal açıp laneye hızlı ulaştırıyor ve tp sini koruyor.Bence büyük play
Mobil Oyuncu
Mobil Oyuncu 10 aylar önce
3 kere izledim orada yok birşey
Kaan Yalçın
Kaan Yalçın 10 aylar önce
@Kaan Öztürk crazy inti koymuş o zaman
Kaan Öztürk
Kaan Öztürk 10 aylar önce
Crazy geçidi kullanmıyor e atarak çıkıyor baseden
Mert Bayazit
Mert Bayazit 10 aylar önce
knk orda renekton portaldan gecmıyor e atıyor ve video 1 sn kesiliyor yanlış görmüyorsam
E DD
E DD 10 aylar önce
@yahya furkan altun 10:25
white palace hotel
white palace hotel 10 aylar önce
abi merhaba severek takip ediyorum seni, olumsuz yorumlara rağmen bence çok başarılısın tebrik ediyorum seni bunlara aldırmanı da istemiyorum, koç olarak ne kadar bilgili ve tecrübelide olsan oyuncuların oyun içerisindeki davranış ve hareketlerine müdahale edemiyor koçlar önce bunu anlamaları gerek olumsuz yorum yapanlara lafım, başarılarının devamını diliyorum bir galatasaraylı olarak da ayrı gurur vericiydi senden bu analizi dinlemek seviyorum sizi ve DP ekibini güzel bir sezon diliyorum gelecek yıl size umarım yorumumu da görürsün kocaman bir kalp bırakıyorum buraya ♥
xSzeer Askerdeyim Dönünce Devam
xSzeer Askerdeyim Dönünce Devam 10 aylar önce
Çerez kanka bayadır görüşemiyoruz iyisindir inşallah. Onun haricinde şöyle ufak çaplı bir Galatasaray worlds de neler yapabilir maximum nereye kadar gelebilir. Hangi takımların oyun stillerine yakın, uzak veya üstün gelebilir. Bu tarz bi video yaparsan eminim güzel analizli ve ilgi çekici bir video olur. Bize sunmuş olduğun video için teşekkür ediyorum kolay gelsin diyorum efendim.
Penguen
Penguen 10 aylar önce
Koç bunun yerine dp dive analizi yap daha eğlenceli olurdu hiç çekişmeli değildi final
Muhammed Hangül
Muhammed Hangül 9 aylar önce
@Marsist Ben mi holiganım eğer bana diyorsan adam İw'yi övdü Brezilyaya 2 maçta da yenilen iw GS'den iyi dedi şimdi kim holigan iyi düşün kanka xd benim sinirlenmem bu TCL İzleyen herkese bunu söyle objektif şekilde sinirlenir
Marsist
Marsist 9 aylar önce
@Muhammed Hangül esporda bile holiganlık varmış xmsmxnsjxjjszn
eren Öztürk
eren Öztürk 9 aylar önce
@Muhammed Hangül geçen sezonki formunda olsa iw dfm i tokatlardi ayrıca ben tr den herhangi bir takım iyi demedim sadece GS abartılıyor dedim müthiş bir oyun oynamadılar her yerde fanatik kardeşlerimiz tr nin en iyi takımı efsane takım uff kadroya bak worldste derece geliyor gibi şeyler söylediler fanboy luğa gerek yok bence
Muhammed Hangül
Muhammed Hangül 9 aylar önce
@eren Öztürk tcl de o takımları yenebilecek bir tane takım söyle?
eren Öztürk
eren Öztürk 9 aylar önce
@Muhammed Hangül GS mükemmel oynamadı Nasr sattı GS bu oynayışla ne lng yi ne c9 ı ne hle Yi yener hatta bjk maçındaki moda dönerlerse dfm i bile yenemezler
Baran Demir
Baran Demir 10 aylar önce
26:34 de bolulunun zhonyasına bard ultisi atmakmı zergstingin bardını izlemek zevk veriyor
Samed Turgut Gümüştekin
Samed Turgut Gümüştekin 10 aylar önce
Koç bütün maçları izlesek de senin anilizin Bi ayrı güzel oluyor biraz tek taraflı bir maç olsa da 🤗
シロネコ
シロネコ 10 aylar önce
İlk Maçtaki O Sylas’ın İlk Öldürmesinden Sonra TBF’yi GS’nin Kazanacağını Anlamıştım.
Accolade
Accolade 10 aylar önce
O kadar alıştım ki maçları izlemiyorum , malkoçumdan izlemek için. Emeğine saglık kardeşim
Mete Ülkü
Mete Ülkü 10 aylar önce
galatasarayım aslanlar gibi savaştı hak etti aldı inş worlsdede güzel temsil edecek
Goodman
Goodman 10 aylar önce
GEÇMİŞ OLSUN KOÇ ! STOMP FİNAL :)
Hasan Altıner
Hasan Altıner 10 aylar önce
İlk yorumu yapalım. Hayranlıkla izliyorm Çerez oyunu senle öğreniyorum helal olsun sana.
Fatih Mehmet Sarıçiğdem
Fatih Mehmet Sarıçiğdem 10 aylar önce
Reis analizi yapılmaya değer maç değildi, zaten ankette olumsuz sonuca varılmıştı. Farklı videoları görmeyi isterdik. İzlemeyeceğimizden değil de, daha eğlenceli şeyler izlemek isteriz.
Fatih Mehmet Sarıçiğdem
Fatih Mehmet Sarıçiğdem 10 aylar önce
@İlahsindiren Buildi Mesajımı okumadan yanıtladığını varsayıyorum, çünkü söylediğimle çok alakasız bir şey söyledin. Ben yine de yanıtlayayım, öncelikle bronz veya silver analizi gerekçen saçma, buna kanıtın yok, sadece genelleme yapıyorsun. Genelleme yapacaksan bana yanıt verme, yorum kısmına yaz. Çünkü ben kendi düşüncemi saygılı bir şekilde ilk defa belirtiyorum. Sebebi ise ankette büyük oranda tbf analizi yapmaması yönünde olduğu için. Nasr oyuncuları kötü oyuncu değil ama finalde kötü performans izledik. Bugün attığı diana videosu daha çekişmeli, daha eğlenceli ve izleyenlere daha çok şey katar bence. Ankette tbf analizi yap denseydi ben videoyu izlemezdim maçın analize değer olmadığı için ama bu yorumu da yapmazdım. Beni anlayabiliyor musunuz?
Lynx Çerezz
Lynx Çerezz 10 aylar önce
İzleyeceğiz reis ama özelden çok mesaj geldi yaptım
Hamza Toprak
Hamza Toprak 10 aylar önce
Malkoç sende olmasan geceleri yatarken izlenicek video yok wolfteam koçu olsan bile izlerim
Yunus Emre Minaz
Yunus Emre Minaz 10 aylar önce
Trnin en kötü supportunu izleterek günlük video hakkını kullandığın için teşekkür ederim
Fehmi Siyalar
Fehmi Siyalar 10 aylar önce
Gsnin çok iyi olmasından değil nasır çok kötü olmasından dolayı. Hiç final gibi değildi. Ağzına sağlık koç seviliyorsun :)
AVC RAP
AVC RAP 10 aylar önce
@Fehmi Siyalar evet öyle ilk maçta crayzyi düşürmek istediler top Side oynadilar ama beceremediler galatasray ise çok yapmadığı bot Sida oynama işini cok iyi yaptı o yüzden dedim outclass diye yoksa bence de dediğin gibi nasrin birşey denememesi buna yol açtı
Fehmi Siyalar
Fehmi Siyalar 10 aylar önce
@AVC RAP GS standart oyununu oynadı sezon genelinde iyiydi zaten yarifinal hariç ama nasr finalde hiç yoktu. Final şifresini kaldiramadilar belkide
AVC RAP
AVC RAP 10 aylar önce
Gs cok iyiydi bence outclass ettiler
SHİSA
SHİSA 10 aylar önce
Çerez farkıyla toplane heimerdinger oynar mısın?
Makkasso
Makkasso 10 aylar önce
koç 3 maçı da önceden izlemek için kanalını çaldırmış beyler kolpa hep ;)
İbrahim DİLER
İbrahim DİLER 10 aylar önce
Bu maçta Mojito'nun pet'i çok iyiydi direk gidip üstten flash filan aldı , kaybeden koridorlarını biraz rahatlattı direk , sonra full aşağı oynadı.. Ama bence herşeye rağmen NASR'IN top üçlüsü her türlü daha güçlüydü , iyi kullanamadılar diye düşünüyorum. Renekton'u oyundan silebilirlerdi .. Botlane'e de ölmeyin yukarıdan dünyaları kazanıyoruz diyip top gap yapabilirlerdi oyunu .. Anlaki Not:LOL izleyen bir Dota Player'ım :D
İbrahim DİLER
İbrahim DİLER 10 aylar önce
@Baran Demir 2. kule altında oynasın o zaman , Crazzy üste geldiklerinde nasıl saygı gösterip geri çekildiyse , onlar da çekilebilirdi veya lane swap atılabilirdi map oyunları böyle bişey zaten
Baran Demir
Baran Demir 10 aylar önce
Bot lanenin ölmemesi için 2. Kule altında oynaması lazım karşının kompu tam kule altı yapmalık neredeyse kuleden hasar almadan keserler
Enes Bulut
Enes Bulut 10 aylar önce
Koç görüyorsan cevap ver bari be nuguri canyon analizleri gelmez mi be film seyrediyorum sanki o adamları izleyince şimdiden teşekkür ederim
Mert Ali Öz
Mert Ali Öz 10 aylar önce
NSR'IN MİD VE JUNGLE'Sİ SERİ BOYUNCA O KADAR UYUMSUZ VE KÖTÜLERDİKİ 2. MAÇIN YARISINDA 3-0 BELLİ DİYİP KAPATTIM İZLEMEYE BİLE GEREK DUYMADIM AMA MALKOÇUN ANALİZİNE BAKALIM NELER OLMUŞ
NBS FUTBOL
NBS FUTBOL 10 aylar önce
gs nin koçu çok sağlam iyi çalıştırmış bir maçta hata yapyorlar öbür maç o hata yok oluyor bu koç tr ligini geliştirir
ebubekir yesilay
ebubekir yesilay 10 aylar önce
koç acaba koreli nidale abimiz orman camplarına q atarken acaba rakip varmı diye kontrol amaçlı atıyor olabilir mi .
Mert Disbudak
Mert Disbudak 10 aylar önce
Abi lightrocket2 analizi yaparmısın adam sadece taric jungle oynuyor
Selim Baygüven
Selim Baygüven 10 aylar önce
Arkadaşlar Stomp da olsa Tbf tbf dir ve analizi yapılır yorumları okuyorum çok anlamsız buluyorum seviliyorsun lynx
King Of Seals
King Of Seals 10 aylar önce
Koç kendi analizini analiz etmeye başlamış beyler ne yapsak ki
Yusuf Yalçın
Yusuf Yalçın 10 aylar önce
Gerçekten NASR'ın kazanacağını düşünen var mıydı :D
Darth 288
Darth 288 10 aylar önce
Adamsın adam 😍😍😍
VOLTİRE
VOLTİRE 10 aylar önce
Koç pinkward analizi bekliyoruz yıllardır
Furkan Ince
Furkan Ince 10 aylar önce
Gal nsr cekismeli degildi,100t tl in icinden gecti bu maclarin analizinde kimse agzini acip bisi demedide herkes tbf e sira gelince konusuyor
Melih Eymen Uzun
Melih Eymen Uzun 10 aylar önce
Koç worlds başlamadan t1 vs geng serisini analiz edebilir misin :)
boranikiz
boranikiz 10 aylar önce
Ellerine sağlık koç
yube yube
yube yube 10 aylar önce
Sen harika bir adamsın koç ya.
Uktena
Uktena 10 aylar önce
Keşke Bolulu analiz yapsaydın koç stomp yedi zaten Nasr gerek yoktu
Eyupcan Aydemir
Eyupcan Aydemir 10 aylar önce
GS Worldsde gruplara kalalim be bu sene lütfen
Oguzkaan Sivri
Oguzkaan Sivri 10 aylar önce
Süper bi video olmuş kooç
Eyupcan AYDEMİR
Eyupcan AYDEMİR 10 aylar önce
Hadi bakalım GS worldsde yüzümüzü güldürde gruplara çıkalım
Erhan Şahin
Erhan Şahin 10 aylar önce
Eloboost yapanlar 1-15 skorla oynamıyor xD bu nasıl ezilmektir.
İtsjustacs
İtsjustacs 10 aylar önce
Koç yaptıysa izlemek düşer bizede
FURKAN Sahin
FURKAN Sahin 10 aylar önce
Soloq maçı analiz etsen daha zevk alırdın koç
Enes Yazıcı
Enes Yazıcı 10 aylar önce
işte buuu yaaa teşekkürler koçç
eNeX
eNeX 10 aylar önce
Abi peki pink ward shocosu incelemen yokmu bol killi şöyle güzel bir maçı
Lesnot
Lesnot 10 aylar önce
Güzel analiz
Cankat Kamber
Cankat Kamber 10 aylar önce
Geç oldu güç olmadı diyelim
Yusuf Durmaz
Yusuf Durmaz 9 aylar önce
Koç daha çok bronz analiz dedik Nasr analiz ediyorsun bunun altında ince bir mesaj var diye yorumladım KEKW
100 yıl önce
100 yıl önce 10 aylar önce
GS fanatikleri umarım mutlu olmuştur bugünlük video hakkımızı bunun için boşa harcadık.
Ragnar Lothbrok
Ragnar Lothbrok 10 aylar önce
Tcl de gs arap tokatlayan ama worlds te team aur olmaz inş
DontCRYyou
DontCRYyou 10 aylar önce
Ben şu bard’ oyunu için açıp açıp tekrar tekrar izliyorum. Millet zevksiz diyo.
nool
nool 10 aylar önce
Geç olsun güc olmasın
Shakti
Shakti 10 aylar önce
Ulan olum ne değişiksiniz ya :) Sırf siz başka takım fanboyusunuz ve GS'nin başarısından rahatsızsınız diye adam TBF analizi de mi yapmasın... Adamda kesin GS kazandı diye bunlar hayır veriyor demiştir ki videoyu hayır çıkmasına rağmen çekmiş.
lololoji
lololoji 10 aylar önce
@Berk Aner zaten "çoğu" dedim dostum tabii ki senij gibi isteyenler de vardı
Berk Aner
Berk Aner 10 aylar önce
@lololoji gsliyim analiz için 20 tane mesaj attim koça
Shakti
Shakti 10 aylar önce
@lololoji Ama ben ankete falan bakarak veya gs liler istedi istemedi mevzusu için yorum yapmadım, bu video altındaki yorumlara bakınca yapma ihtiyacı duydum.
Bilal Berek
Bilal Berek 10 aylar önce
Like attim gs icin worldsde de analiz yap
ebubekir özdemir
ebubekir özdemir 10 aylar önce
koç her seferinde evede olmadom da geliyo bildirim evde bekliyim dedim cıktım öyle geldi
nool
nool 10 aylar önce
Herkes nasr çok kötü oynamış, birisi de çıkıp demiyorki gs iyi oynamış
Marsist
Marsist 9 aylar önce
Çünkü o kadarda iyi oynamamış sadece bard biraz öne çıkmış onun dışında nasr free kill vermiş
atakan alırsatar
atakan alırsatar 10 aylar önce
şu hollanda türiye maçınıda analiz et bi ara
Fokbalığı
Fokbalığı 10 aylar önce
Like attım ama öğretici bi video olmaz bunu izleyeceğime canyon videosunu 4.kez izlerim koç kusura bakma
Futboll Türkiye
Futboll Türkiye 10 aylar önce
Alive telefon açıyo Nuguriye Showmakera soruyo bu koridorda ne oynanır diye sonra dangalak bir koç geliyo diyo 3 pot mu başlasaydı kclsxmslxöeşdö (ironidir)
Hasan Elvanoğlu
Hasan Elvanoğlu 10 aylar önce
Ya koç madem anket umrunda değil niye yapıyon? Ayrıca analizlerin eskisi kadar öğretici olmamaya başladı koç. Bazen gerçekten çok random konuşuyorsun. Kendi takımını analiz ettiğinde gerçekten çok keyif alıyorum ve öğretici oluyor. Lütfen daha da öğretici olmaya çalışır mısın? Biliyorum çoğunlukla aynı şeyleri söylüyorsun ama bazı durumlarda adamların yaptıklarının analizinin yanında bi de başka ne yapılabilir durumunda analiz yaparsan çok mutlu olurum.
Lynx Çerezz
Lynx Çerezz 10 aylar önce
Anket umurumda ama aksi çok mesaj aldım o yüzden yaptım ve dikkate alırım tabii cansın
Hasan Elvanoğlu
Hasan Elvanoğlu 10 aylar önce
Bu maç özelinde yaptığın analiz çok iyi bence. Takımların ne yapması gerektiğinden eşleşmelere çok güzel bilgi veriyosun. Daha önce izlemiş olman analizinde çok iyi işe yarıyor koç. Umarım dikkate alırsın
Harley Quinn'i asla incitmeyin! 🤡 #shorts
0:11
Watch Me hikayeler
görünümler 1,2 Mn
Hasanmucci bel kütleten makinayı denedim #shorts
0:50
KORE CHALLENGER ELOYU YOK EDEN ADAMI ANALİZ ETTİM
22:16
PANTHEON MONTAGE 2022 - GOD PLAYS
10:22
LOL TIME
görünümler 10 B
Dünyada ilk pro maçta Yone ve Yasuo aynı takımda
24:45
Profesyonel maçta en çok skor alan ormancı
28:01
Lynx Çerezz
görünümler 66 B
ADAMLARI OYUNDAN SILDIM | BOLULU #21
9:15
BAYDOKTOR VS MİNECRAFT #271  😱 - Minecraft
10:08
FERİTED VS MİNECRAFT #260
8:03
Ferited
görünümler 303 B
YASAKLANMASI GEREKEN OYUN ALANLARI !
9:04
Emre Özdemir
görünümler 244 B
1 SAATTE 2 OYUN YAPTIM! (UNITY vs UNREAL)
11:31
TREVOR RAHAT DURMUYOR ! GTA 5 (11. BÖLÜM)
20:26
Bakirkertenkele31
görünümler 59 B