Hacı Bekir Lokumcusu Kimdir? | 1777'de Kurulan Markanın 6. Kuşak Üyesi Leyla Celalyan Anlattı...

  görünümler 257,899

StoryBox

3 aylar önce

#StoryBox #HacıBekir #100YıllıkMarkalar
Türkiye'nin bilinen en eski firması ve dünyanın da en eski markalarından biri olan şekerci Ali Muhiddin Hacı Bekir, yaptığı inovasyon ve 2,5 asırdır değişmeyen lezzeti ile Türk lokumunun dünyaca ünlü markası haline gelirken, 100'ü aşkın çeşidi ile ağızları tatlandırmaya devam ediyor. Hacı Bekir Kimdir? Hacı Bekir'in en çok satılan ürünleri fıstıklı lokum mu, narlı lokum mu? Birçok sorunun cevabını Hacı Bekir'in 6. kuşak üyesi Leyla Celalyan verdi...
📨Siz de hikayenizi yazın
storyboxiletisim@gmail.com
StoryBox'ı diğer mecralardan takip etmek için;
TRshow: bit.ly/2V8w0Ww
Instagram: storyyboxx?hl=tr
Twitter: StoryyBoxx?s=20
----------------------------------------------------------------------
StoryBox, Türkiye’yi anlatan insan hikayeleri üreten yeni bir medya mecrasıdır. Çalışmalarına Aralık 2019’da başlayan StoryBox ve ekibi yeni dünyada yeni medyanın tüm unsurlarını kullanarak bundan sonra her Perşembe karşınızda olacak. Girişimcilikten spora, güncel konulardan yeni dünyaya kadar birçok alanda yaratıcı kurgu ve müzik kullanılarak belgeseller ve video içerikler üretilir…

YORUMLAR
StoryBox
StoryBox 3 aylar önce
Geleneksel Türk tatlısı dendiğinde aklınıza gelen diğer markalar hangileri?
ONUR
ONUR 14 saatler önce
HACI BABA
ONUR
ONUR 14 saatler önce
GÜLLÜOĞLU
hüseyin seyidoglu
hüseyin seyidoglu Gün önce
Tebrikler,çok güzel anlatmış aile hikayesini hanımefendi.Keşke böyle 10'larca markamız olsaydı.
GÜLSEHER Kahraman
GÜLSEHER Kahraman 4 gün önce
@Ali Tosun ŞEKERCİ CAFER Kadıköy'de
Adamın Biri
Adamın Biri 4 gün önce
ÖTV... Geleneksel Türk tatlısı. Yemeden duramıyoruz.
Mesut Çağlar Düzgün
Mesut Çağlar Düzgün 2 saatler önce
Story box lütfen gör cidden hikayesini dinlediğim bir gıda market zinciri showmar market lütfen onunlada konuş cidden hikayesi çok hoş ve acun medya tarafından bile programlara dahil edilen davet edilen bir marka ancak az şubeli olma özelliğini koruyor böyle güzel hikayeli küçük işletmeleri de çek bildiğim kadarı ile istanbul anadolu yakasında showmar market
StoryBox
StoryBox 2 saatler önce
👍🙏
ONUR
ONUR 14 saatler önce
kahire ve iskenderiyyeye de açmalılar bence tarihe yaşatmak için..
burak bilişik
burak bilişik Gün önce
haci bekir abinin yanına giderdik. Hiç paraya tamah eden biri değildi. O zamanlar bile iyiyasüdğşaüsdşasüşd
Mertcan Yıldız
Mertcan Yıldız 2 gün önce
Cumhuriyet kurulmamışken türk lokumunu bulan kral eyw
Emre Poyraz
Emre Poyraz 2 gün önce
Şeker diye bir bayramımız yok
MGS79
MGS79 16 saatler önce
Seker Bayrami Osmanli kayitlarinda bile gecer. 2002 siyasal islamcilar tarafindan yok edildi. Asil arapca ismi "Eid"dir.
meltem keskin
meltem keskin 4 gün önce
Rehmetli dedemi Kastamonu arac tan gelmesine versile olan Haci Muhittin Bekir'e rahmet olsun. Sirkeci de yillarca lokum ustalığı yapti canim dedem... Sadık Kalaycıoğlu
Muhammet Duman
Muhammet Duman 4 gün önce
sizin kanalızı hep takip ederim kastamonulu kimseye denk gelmemiştim hemşerileriminmiş hacı bekir lokumu mutlu oldum
Adamın Biri
Adamın Biri 4 gün önce
Şeker ve mısır nişastasından önceki doğal formülün tadını çok merak ediyorum. Yazık! Ah endüstri, ah seri üretim, ah hırs! Balın yerine şeker, buğday ununun yerine mısır nişastası!
ONUR
ONUR 14 saatler önce
Onu da uretmeliler bence az da olsa
Emre Poyraz
Emre Poyraz 2 gün önce
Evet enteresan gerçekten bende eskiden beri aynı olduğunu düşünüyordum ancak galiba şuan daha elastik daha gelişmiş gibi anlatılmış.
Can Bayındır
Can Bayındır 5 gün önce
Yanında kaç defa geçtim yemek nasip olmadı.
Emre Ayaz
Emre Ayaz 6 gün önce
şu an lokumlarının diğerlerinden pek bi farkı yoktur..
Canberk SEZER
Canberk SEZER 8 gün önce
Şeker bayramı ? :)
Sevim Yaman
Sevim Yaman 11 gün önce
Haci bekir lokumlari cok iyi biliyorum kastamonu arac dedi bnm memleketim... haci bekir lokumlari lezzetli ozellikle isyerimize islerini yaptigimiz icin nezaketen sirketimize ikramlarida olmuştur.. teşekkürler ;) fakat yillardir bilirim.. ayrica guzel anlatımı icinde teşekkür ederiz ::)))
Christeas1903
Christeas1903 13 gün önce
Şuraya bak lokumumuz Amerika'nin tarihinden büyük.Gercekten bu topraklar çok kıymetli ama değerini bilen insan çok az..
subutay
subutay 14 gün önce
Hacı Bekir lokumunu kemal sunalın bir sahnesi diye hatırlıyorum gerçek markaymış .
Hamza Can
Hamza Can 14 gün önce
Şeker bayramı diye bir bayram varmı ilk defa duydüm.
MUSTAFA HATIRA
MUSTAFA HATIRA 19 gün önce
Ne kadar güzel miras kalan bı işletmeyi günümüzün gerçeklerine uygun şekilde ayakta tutabilmişler.Belgesel tadında olmuş elinize sağlık.
Jiletix Baba
Jiletix Baba 22 gün önce
Küçükken İnternet kafeler de Counter Strike oynarken el bombası atarken tut şu Hacı Bekir Lokumunu derdik... Benim için önemli bi marka.
Hasan Ali Eroğlu
Hasan Ali Eroğlu 27 gün önce
Isparta merkezde 1833 yılında açılmış bir lokanta var Hacibenlioğlu kebap oranında bir videosunu bekleriz
Furkan Demir
Furkan Demir Aylar önce
Şeker bayramı diye bi bayramımız mı var?
Murat Cak
Murat Cak Aylar önce
Ben en çok Adnan Polat yani Polat holdingi merak ediyorum nası bu duruma geldi acaba,,??
Ahmed Zahid
Ahmed Zahid Aylar önce
Ekstra fıstıklı lokumun tadı o kadar güzel ki bu markayı araştırıp, gelip bu videoyu izlememi sağladı. Teşekkürler Hacı Bekir Lokumcusu, teşekkürler StoryBox.
Hi zulu
Hi zulu Aylar önce
şeker bayramı değil Ramazan bayramı
nefise n y
nefise n y Aylar önce
araçta yaşıyorum ama bilmiyordun keşke değerlerimiz bize hatırlatılsa saçma sapan bir şey olsa her yerde anlatırlar
Alper Sonkaya
Alper Sonkaya Aylar önce
Burdan Kayraya(mesela yani) ve Mithraine selam
Hamza Gül
Hamza Gül Aylar önce
Hacı Bekir lokumları bayilik veriyor
Primary A
Primary A Aylar önce
gerçekten en güzel lokum hacıbekir
Selman Köklükaya
Selman Köklükaya Aylar önce
Kusura bakmayın ama burada hiçbir başarı yok. Aksine böyle değerli bir markayı dünyaya açamadığınız için kendinizden utanmalısınız. Toronto Kanada’da yaşıyorum. Buralara Yunan Arap ve Ermenilerin elli çeşit lokumu gelmiş fakat turkish delight diyince ancak şehirlerarası otobüs mola duraklarında bulacağınız kalitede lokumlar ve şekerlemeler geliyor buralara. Çok yazık etmişsiniz bir Haribo gibi bir marka çıkarabilirdiniz bünyenizden. Anlatılanlar, vizyon o kadar boş ki sanırsınız dededen mahalle bakkalı devralmışlar. İşte bunlar hep çomarlıktan...
MGS79
MGS79 16 saatler önce
Sen ne basardin? Amerika bir marka olusturabildin mi? Yoksa amac kolay para kazanip gitmek mi?
Av. Ahmet Aydoğmuş
Av. Ahmet Aydoğmuş Aylar önce
Cs go oynarken bomba atarken al sana haci Bekir lokumu diyoruz biz benim burdan aklima geliyor
Alper Sonkaya
Alper Sonkaya 5 gün önce
Burdan geliyo o trshow.info/watch/2VlgJZI43iQ/video.html
Selami Duran
Selami Duran Aylar önce
Tanıtım yapan bayan gerçekten çok güzel anlatmış Keşke İstanbul’a geldiğimde bi anı olarak fotoğraf çekseydim ve tatma şansım olsaydı
Amine Av
Amine Av Aylar önce
Cok enteresan
KUDRET H
KUDRET H Aylar önce
243 yıllık şirket ermenilere geçmiş vah vah
Serkan Danis
Serkan Danis Aylar önce
kusura bakmayın ama 7:03 te gördükten sonra olay bitmiştir benim için.. siz gidin önce o belgeyi İSTANBUL olarak değiştirin
ismine bendebilmiyorum
ismine bendebilmiyorum Aylar önce
ay ay ay
Harika
Harika Aylar önce
Bu lokumcu dükkanı hiç açılamamış olsa bu kız ailesinin geçmişini bu kadar iyi bilemeyecekti. Helal olsun, işlerine ve kültürümüze sahip çıktıkları için 💕
emre Bozkurt
emre Bozkurt Aylar önce
Çok pahalı abicim.
Emre Poyraz
Emre Poyraz 2 gün önce
Altınay lokum var afyon gerçekten fiyat performans.
jazz 34
jazz 34 Aylar önce
Bu kadar zararlı bir şeyi övünerek anlatıyorsunuz sanki faydası varmış gibi bence saçma boş bir şey.
çingis timuçin
çingis timuçin Aylar önce
o zaman cola kebap çikolata ızgara ekmek makarna et vs..yememen lazım mal gibi ot yemen lazım
East Blood
East Blood Aylar önce
Pubg'ci arkadaşlar bayılır bu lezzete 😋
Cyh
Cyh Aylar önce
Hacı behir lohumu mimi bunlar. Tosun Baba
Biraz fence konuşalım
Biraz fence konuşalım Aylar önce
fabrikası bizim pendik velibabada sade ve güzel :)
aydın kara
aydın kara Aylar önce
Pendik köprüden Kurtköy’e doğru yukarı çıkarken solda dimi ? Gözdağından selamlar 😁
Mustafa Pamukcu
Mustafa Pamukcu Aylar önce
Fiyat. Çok. Kazık .
Ata
Ata Aylar önce
Anlamadım 1777 başlangıç fakat Hacı Bekir'e 1906'da nişan verilmiş
Onur SEZER
Onur SEZER Aylar önce
@Ata doğru 3. Kuşak olan kişinin ismi de bekir acaba o mu
Ata
Ata Aylar önce
@Onur SEZER ama nişan Hacı Bekir’e verilmiş dedi yani işletmeye değil.130 sene yaşaması lazım
Onur SEZER
Onur SEZER Aylar önce
Padişah tarafından keşfedilme süresi olabilir aradaki farkın sebebi
H. M.
H. M. Aylar önce
şekerci kızı olmanın dezavantajını sölemedi nolcak bu kilolar
mustafa araç
mustafa araç 2 aylar önce
Mumbar yiyen dayı vardı hacibekir lokumu diyodu 😁
Yusuf Yazıcı
Yusuf Yazıcı 2 aylar önce
Onca siyasi olaylara savaşlara rağmen en önemlisi İstanbul işgaline rağmen nasıl ayakta kalmış
KARŞIYAKALI
KARŞIYAKALI 2 aylar önce
istikrarınızı takdir ediyor başarılarınızın devamını diliyorum
avidez avi
avidez avi 2 aylar önce
Celalyan ermenimi
erdo arslan
erdo arslan 2 aylar önce
acaba dedelerinden askerlik yapan varmıdır.
erdo arslan
erdo arslan 2 aylar önce
torun soyadı celalyan yani ermeni dede hacı demekki bu aile sabetaycı aile yani kripto aile.
Onur SEZER
Onur SEZER Aylar önce
@erdo arslan teşekkürler
erdo arslan
erdo arslan Aylar önce
@Onur SEZER www.salom.com.tr/arsiv/haber-97762-sabetay_sevi_olayi.html
Onur SEZER
Onur SEZER Aylar önce
@erdo arslan googleda bulduklarımı anlamlandıramadım bununla ondan sordum
erdo arslan
erdo arslan Aylar önce
​@Onur SEZER Araştır , oku anlarsın
Onur SEZER
Onur SEZER Aylar önce
Sabetaycı nedir
MT Usluer
MT Usluer 2 aylar önce
aklı başında bayrağı hakkıyla taşıyacak bir kardeşimiz
Pratik Matematik
Pratik Matematik 2 aylar önce
Merhaba ,Kanalımda LGS ve LİSE matematik dersleri anlatıyorum.Link profilde.İlgilenenler bakabilir 🎯🎯
Korhan erol Kutlu
Korhan erol Kutlu 2 aylar önce
Lo kumu da siz buldunuz hacinin kizii
YuceHun
YuceHun 2 aylar önce
Şirketin en uzun süreli çalışanı 6 senelikmis oda usta :) Demekkki para konusunda çok cimriler. Benim firmada bile 15 seneyi dolduranlar var.
İno Nino
İno Nino Aylar önce
6 değil 66 senelik diyor
Source Sanchez
Source Sanchez 2 aylar önce
SIFIRDAN ZİRVEYE OLAN KISILER GELSIN... BU NE MİRASÇI BU
Gece yolcusu
Gece yolcusu 2 aylar önce
Sen çok lokum şeker yeme abla kilo almışsın.
kral Arthur
kral Arthur 2 aylar önce
Yayladağı lokumu üzerine tanımam
Karagöz Family
Karagöz Family 2 aylar önce
1 Kg lokumu 150 TL olmasaydı iyiydi.
Tarkan Doğan
Tarkan Doğan 2 aylar önce
valla bravo diyorum, tarih dersinde gibi hissettim kendimi, çok bilgili ve kalender bir kişiliğe sahipsiniz. Diğerleri gibi Zengin Ailenin Şımarık Çoçukları gibi bir yapıya sahip olmadığınız; anlattığınız tarihsel bilgilerle öne çıkıyor!
Demir Erdemir
Demir Erdemir 2 aylar önce
Kemal Sunal'ın filmi aklıma geldi Alın size Hacı Bekir lokumu booooom😂
estuna1965
estuna1965 2 aylar önce
kahire ve iskenderiye şubeleride keşke açık olsa. hani zorluğu nedir ne değildir bilmem ama ben lsam son kuşak olarak birinde aynı yerde şubeyi ben açar diğer nesilede diğer şubeyi açmayı bırakırdım. istanbul emin önüne geldiğimde uğrar illa bişeyler alırım. gelmiş geçmiş bütün aileye teşekkürler işşalah 1000 yıllık bir marka olur.
Miraç Paşa
Miraç Paşa 2 aylar önce
Yarım kilo 83 lira.
Ahmet Dagdelen
Ahmet Dagdelen 2 aylar önce
rahat ul-hulküm Ukrayna'da Ukraynalılar, Rahat Lokum diyorlar... Ulan bende Rahat ve lokum Ne laka? hangi Ecnebi neresinden anladıysa artık diyordum :))
Oneday
Oneday 2 aylar önce
Jelibon dişlerin anasını ağlatırken lokum gibi güzel bir ürünü dünyaya pazarlayamadığınız içinde bir madalya aldınız mı acaba
baba yorgun
baba yorgun 2 gün önce
Ne kadar boş bir yorum yapmışsın koçum. Kesin bir baltaya sap olamamis entel takılan kamilin tekisin
Adamın Biri
Adamın Biri 4 gün önce
İdrak edebilseydin, endüstriyel bir üretim yapmadıklarını ve katı geleneksel bir yapıda kalarak bugünlere gelmeyi başardıklarını kavrardın. Jelibon ile vuracaksan Ülker'e, Eti'ye, Şölen'e vesaireye çatacaksın.
Oneday
Oneday 5 gün önce
@Nce Gyz aynen kardeşim ingilizler bizi kıskanıyor sende aslında dönmek istiyorsun ama düzenin kurulu demi ondan dönemiyorsun
Nce Gyz
Nce Gyz 6 gün önce
kardes senin kafan mi guzel? ben ingiltere'de yasiyorum, burda herkes Turkish Delight nedir bilir. Ingilterenin en buyuk cikolata sirketi 'Cadburys' "turkish delight" diye cikolata - lokum karisimi cikolata bile cikardi.
daphne9540
daphne9540 21 gün önce
Sen acaba hangi işi hangi konuma getirmeyi başarabildin de böyle bir soruyu sormayı kendine hak gördün ??
ben
ben 2 aylar önce
ışıklı tosun baba bedava reklamınızı yapıyor
Born Toteach
Born Toteach 2 aylar önce
243 yıllık markanın en eski çalışanı 6 yıllık ustasıymış. Bunu duyunca patronlukları düşündürdü beni.
nazlı ceylan
nazlı ceylan 25 gün önce
@Born Toteach 12 13 yaşlarında çırak olarak başlayıp 70li yaşlarında ustalık veriyor işi öğretiyordur muhtemelen videodaki hanımefendi hala 'işi öğretiyor' dedi usta için
Born Toteach
Born Toteach 2 aylar önce
@Hüseyin Azak 6 dedi, 66 yıl nasıl olur, kundaktan mı girmiş işe?
Hüseyin Azak
Hüseyin Azak 2 aylar önce
6 değil 66 dedi hanımefendi
serkan ege
serkan ege 2 aylar önce
Cok guzel bir anlatim olmus...
İmparator
İmparator 2 aylar önce
Çok uğraştım ama maalesef izlenmiyor "İşte Gidiyorum Çeşmi Siyahım." trshow.info/watch/gnjHjSaJNng/video.html
Timurlenk
Timurlenk 2 aylar önce
Kemal Sunal'ın filminde bomba değil Hacı Bekir lokumu diye bir sahne vardı o geldi aklıma Allah rahmet eylesin
Timurlenk
Timurlenk 5 gün önce
@Alper Sonkaya evet bu sahne geldi. Çok güzel bir sahne
Alper Sonkaya
Alper Sonkaya 5 gün önce
Bu sahne mi 😂 trshow.info/watch/2VlgJZI43iQ/video.html
fthecrn
fthecrn 2 aylar önce
Harika anlatım, tarihi marka emin ellerde.
Dogrusöyleyenikovarsakovsunlar
Dogrusöyleyenikovarsakovsunlar 2 aylar önce
Çok güzel anlatmış eyvallah
Ali Ozturk
Ali Ozturk 2 aylar önce
Izlemesi zevkli teşekkürler Storybox. Ama Şeker kanserinde en cok sevdiği yiyecek.
GÖKHAN DOLU
GÖKHAN DOLU 2 aylar önce
Bu Marka/aile şirketi devlet tarafından korunması gerekir.
omrrr
omrrr 2 aylar önce
nasıl merak bu markayı fenomen yemek yiyen bir adamdan sürekli duyarak
Alper Babalik
Alper Babalik 2 aylar önce
Akide şekerini tek geçerim , tarihin içinden tarih çıkıyor,Seyfi ustanın hayatı belgesel olur
Alp Arslan
Alp Arslan 2 aylar önce
Şeker Bayramı değil güzel ablam Ramazan Bayramı.
Alp Arslan
Alp Arslan 2 aylar önce
@fthecrn genel itibari ile çok hoşuma giden bir kanal. Takılmak demiyelimde doğrusu böyle diyelim.
fthecrn
fthecrn 2 aylar önce
Bunamı takıldın detaycı bilge.
geylani kısacık
geylani kısacık 2 aylar önce
Deyim bile oluştu bilenler bilir; aaa ne kadar güzel aynı hacı bekir lokumu gibi...
Yusuf Bayram
Yusuf Bayram 2 aylar önce
Ben ramazan bayrami denilmesini tercih ederim, dinimizde seker bayrami diye bir bayram yoktur, 30 gun oructan sonra muslumanlar tarafindan kutlanan bayrama ramazan bayrami denilir...
Yusuf Bayram
Yusuf Bayram Aylar önce
@ismine bendebilmiyorum sen dolu ol kardesim, benim icin sikinti yok. Hayirli gunler...
ismine bendebilmiyorum
ismine bendebilmiyorum Aylar önce
@Yusuf Bayram boşsun kardeş
Yusuf Bayram
Yusuf Bayram Aylar önce
@Furkan Yıldız herkes inandigi sey ile yasar. Sen de neye inaniyorsan oyle yasa...
Furkan Yıldız
Furkan Yıldız Aylar önce
13 dakikalık koca videoda yorum yapılcak bi bunu mu buldun
Habib Mustafa Erdemci
Habib Mustafa Erdemci 2 aylar önce
Bu kadın konuşuyor sen konuş ben dinlerim...
Ismayil asadov
Ismayil asadov 2 aylar önce
Muziyin adini soylermisiniz lutfen
S.S. Cobretti
S.S. Cobretti 2 aylar önce
Güzel Kanal Safaları sık tuttun burası patlar...
Münir Tosyalı
Münir Tosyalı 2 aylar önce
Vay Kastamonulular vay
Adem Ozel
Adem Ozel 2 aylar önce
Şu zamanda olsa sıfırdan başlansa bukadar tutmaz bu iş. Para da berekette kazancta ticaret de her ne olursa olsun eskidenmiş. Bu güncel dönemimizde bu ekonomi şartlarında alın teri ile işletmeyi büyütmek veya bianda sıçramak kolay değil hiç değil hatta neredeyse. 90li yılların sonuna kadar gemisini yüruten yürüttü
Baran TAYFUR
Baran TAYFUR 2 aylar önce
Abla güzel anlatıyorsun da o elbise nedir?
My Life
My Life 2 aylar önce
Keske calisanlarinizda daha guler yuzlu ve isini severek yapasa ozellille sirkecideki subenide tezgahtaki paketleme yapanlar iclerinden kufur ederek yapiyorlar isletini bilginize
atilla ////
atilla //// 2 gün önce
Güler yüz bakımından türkiyede en iyi işletme köfteci yusuftur personelleri hep güler yüzle çalışıyor adamın o kadar şubesi var paranın altında boğuluyor ama hala masalardan tabak topluyor gören personel zanneder adamın iş ahlakı personelin hepsine yansımış müşteri ağırlamayı iyi biliyorlar
MUSTAFA ALTINTAŞ
MUSTAFA ALTINTAŞ 2 aylar önce
Helâl parayla kurulan tezgâh belli ki sizinkisi...!!! Allah daim etsin hanimefendi...!!
Cihat Gel
Cihat Gel 3 aylar önce
Emeğinize Sağlık Teşekkürler.
Order 26
Order 26 3 aylar önce
İsim Hacı Bekir, Torunu celalYAN. :d
Kutup Incebay
Kutup Incebay 3 aylar önce
243 yıllık firmanın en eski elemanının 6 senelik olması üzücü ve benim adıma düşündürücü. Mesela Johny Walker 200 senedir whiskey üretiyor ve bu sürede sadece 6 baş usta görev yapmış.
Emre B.
Emre B. 3 aylar önce
Hacı Bekir künç var bide alakası yok mu çakması mı anlamadım?
Recep şekerci
Recep şekerci 2 aylar önce
Hayır hiç bir alakası yok ikisi farklı firmalar.
KayserSoze83
KayserSoze83 3 aylar önce
Fonda çalan Anthony Hopkins'in "and waltz goes on" eserinin harika coverini nereden edinebiliriz :)
Kaiser Dal
Kaiser Dal Aylar önce
Ulan gerzek Anthony Hopkins aktor. Bu sarki ile hic bir Alakasi yok ANDRE RIEU PARCANNIN SAHIBI
Erkan Nakre
Erkan Nakre 3 aylar önce
Yazilar berbat
Baran Kılıç
Baran Kılıç 3 aylar önce
Hacı Bekir lokumlari gercekten tarihin bize yansittigi guzel nimetlerden birisi :) Ama Safranbolu Lokumu uzerine tanımam 😋
Vehbi Koç
Vehbi Koç 3 aylar önce
Hacı bekir lokumunu ben ışıklı tosun baba videolarından duydum
Mako Mako
Mako Mako 3 aylar önce
çok güzeldi keyifle izledim
Pw Public
Pw Public 3 aylar önce
Logoyu acilen bırakmalısın!
Burak bozok
Burak bozok 3 aylar önce
Bu ürün isimlerini yabancı dile çevirmeyi çok saçma buluyorum. Mesela hamburger ülkemize yuvarlak ekmekli köfte olarak mı girdi yada pizza italyan pidesi olarak mı girdi elbette hayır. Lokumsa ismi lokumdur turkhis delight nedir yahu. Bizim insanımız bu konuda çok yanlış düşünüyor. Bu arada güzel video olmuş emeğinize sağlık
Mehmet ŞEN
Mehmet ŞEN 3 aylar önce
Lokum muhteşem bir tatlı....ne mutlu
GRAND fitness
GRAND fitness 3 aylar önce
ben bu hacı bekir lokumunu kemal sunal ın korkusuz korkak filminde duymuştum bobmbacı mülayim bombayı fırlatırken al hacı bekir lokumu diye fırlatıyordu :D
Seyda Nur Colak
Seyda Nur Colak 3 aylar önce
Demirhindi şerbeti ve meyveli pastası bir hariha❤️ buram buram tarih kokuyor zaten pastanenin içerisi❤️❤️
Zehrek
Zehrek 3 aylar önce
leyla hanım gerçekten çok tatlı ve enerjisi harika. Hazır fırsatını bulmuşken şunu söylemek isterim ben de kastamonuluyum babam çocukken getirip beni sizin markanızla tanıştırmıştı. Sirkecideki şubenizin restorasyonu o kadar üzücü ki o tezgahtaki eski doku asla yok. Çok yapay ve çok ucuz duruyor maalesef tam bir hayal kırıklığı oldu benim için. pendikteki fabrika satış mağazanızda da daha hoş dekorlar görmek isteriz.
fırat
fırat 3 aylar önce
Ortada bir yanlış var 1777 yılında başlayıp saraya kadar ünvanı gidip nasıl 1906 yılında ödüllendiriliyor ki? Ve 1777 yılında başlanıyor aynı dükkanda deniliyor ve foto gösteriliyor o yıla ait bir foto imkansız ve aynı binada 250 sene ayakta kalacak bir bina ne bileyim bişeyler yanlış geldi kalite tamam herşey güzel ama bişeyler yanlış 😀 mermer 243 yıllık olmasa da 200 yıllık vardır diyor 60-70 varsa iyi 200 sene mermer mi kalır sen 30-35 yaşındasın 200 senesinden bahsediyorsun
Gönül Dağı 18. Bölüm 2. Fragmanı
1:02
Gönül Dağı
görünümler 1,1 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 53. Bölüm Fragman
0:58
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 2,1 Mn
ENES BATUR VS KENDİNE MÜZİSYEN! | YALAN MAKİNESİ
2:31:16
Kendine Müzisyen
görünümler 707 B
Doğduğun Ev Kaderindir 33. Bölüm Ön İzleme
2:43
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 636 B
Мегазаводы Виски Джек Дениелс Whiskey Jack Daniel's
45:14
Gönül Dağı 18. Bölüm 2. Fragmanı
1:02
Gönül Dağı
görünümler 1,1 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 53. Bölüm Fragman
0:58
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 2,1 Mn
ENES BATUR VS KENDİNE MÜZİSYEN! | YALAN MAKİNESİ
2:31:16
Kendine Müzisyen
görünümler 707 B
Doğduğun Ev Kaderindir 33. Bölüm Ön İzleme
2:43
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 636 B
Konuşanlar 2. Sezon 9. Bölüm Shot
7:41
Konuşanlar
görünümler 1 Mn
Oğlumun babası Haluk - Sadakatsiz 19. Bölüm
4:35
İbrahim Başaran - Gözyaşlarımdan
3:11
Oğuzhan Koç
görünümler 117 B
Alev Alev 16. Bölüm 2. Fragman
1:06
Alev Alev
görünümler 1,5 Mn