TURKISH COMMAND TRAINING !!

  görünümler 15,970,338

Deli Mi Ne?

Deli Mi Ne?

2 yıl önce

TURKISH COMMAND TRAINING !! video with you. Today, we have received the Sat Commando training from Bülent Kuru, who is also a retired sales commander at AirSatAcademy in Şile, Istanbul. Don't forget to subscribe to the military training.

Fester Abdü
delim to

Contact & Collaboration:
Wild Turkey's TRshow Channel
I delimine@creatorstation.co

YORUMLAR: 20 062
Deli Mi Ne?
Deli Mi Ne? 2 yıl önce
Bordo bereli eğitimi yakında Abone olmayı unutma!!!
Nurten Mis
Nurten Mis 23 saatler önce
@AY-10rdddd gff
Nurten Mis
Nurten Mis 23 saatler önce
@GÖRKEM ÇÖKELİLER ⁴5³⁵oee7a2
Eymen Kınalıoğlu
Eymen Kınalıoğlu 2 aylar önce
Sçdlşd
Ekrem Parlak
Ekrem Parlak 2 aylar önce
E hani
Emine Aşık
Emine Aşık 3 aylar önce
Abi acımadımı karnına basarak geçtiğinde işte deli mi ne 😂😂😂😂
Süheyla
Süheyla 9 aylar önce
Yemin ederim izlerken ben nefes nefese kaldım helal olsun askerlerimiz neler başarıyor, helal olsun abdü ve komandomuz gururumuz 👌
Batu Yazıcıoğlu
Batu Yazıcıoğlu 2 aylar önce
@Merr Fides sat komandoları bordo berelilerden sonra en zor 2. Eğitimi alıyor ve hepsi sat komando eğitimi değil abimden biliyorum sat komandosunun en ama en hafif eğitimi
Batu Yazıcıoğlu
Batu Yazıcıoğlu 2 aylar önce
Türkün gücü ayrı
Merr Fides
Merr Fides 3 aylar önce
Abla onların yaptığı eytimi askerler yapmıyor satt komadoları yapıyor askerlerin saatleri var ama satt komandoların yok 23 saat eğtim 1 saat uyku bile değil öğle düşun herkes satt komandosu olmaz abdu abinin yaptığı hic bişey zor evet ama gerçek bi satt komandosunun yaptıgı eğtim 30 dk lık yada 1 saarlik değil var bi hayalimiz satt komandosu olmak🤗
Cansu kaya
Cansu kaya 6 aylar önce
Abdü abi o tabi sen buyuk sen bilmem
David Souza
David Souza 7 aylar önce
👍
SUPER  KARDEŞLER 2
SUPER KARDEŞLER 2 10 aylar önce
Şehitler vurulunca değil unutulunca ölür -Mehmet Akif Ersoy (TR)
Joker_BS
Joker_BS 6 aylar önce
.
Uzaylı Nikoo
Uzaylı Nikoo 7 aylar önce
Hoca:Niye geldin buraya? Abdü:Savaşmaya Abdünün içindeki ses:video çekmeyeeeee!
Zehra Işık
Zehra Işık 3 aylar önce
Ay nen😂😂😂😂😂😂😂😂
emir berat
emir berat 3 aylar önce
Aynen reis😅😅
Ege Ardahan
Ege Ardahan 5 aylar önce
ayn dadhasduahsdıuahsdjasoıdjao
꧁ღBAD_ BOYღ꧂ツ
꧁ღBAD_ BOYღ꧂ツ 6 aylar önce
Ln or sen komiksin
Ceren Gürcan
Ceren Gürcan 6 aylar önce
Sjsjsjsjsjjsjsjsjjs
mertitox
mertitox 10 aylar önce
ŞEHİT OLDUM ÖLMEDİM BAYRAK OLDUM İNMEDİM EZAN OLDUM DİNMEDİM ÇÜNKÜ BEN TÜRK'ÜM
sanane aq
sanane aq 5 aylar önce
@amogus shac0 ? yala
faruk narin
faruk narin 9 aylar önce
O ÖLE DEĞİL EZAN OLDUM DİNMEDİM BAYRAK OLDUM İMMEDİM ŞEHİT OLDUM ÖLMEDİM ADIM MÜZLÜMAN SOY ADIM TÜRK BENİM
uğur Şahin
uğur Şahin 9 aylar önce
Ukub0
Monkey...🖤
Monkey...🖤 9 aylar önce
@amogus shac0 ? yapram
YUSUF GÖKOĞUZ
YUSUF GÖKOĞUZ 10 aylar önce
Oooo iyi
mustafa akar
mustafa akar 2 yıl önce
Burdan türk komandolarına selam olsun🇹🇷🇹🇷
Emre dolapçı
Emre dolapçı 20 gün önce
abi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook helal olsun tebrikler
KRAL TAKİPÇİLER
KRAL TAKİPÇİLER 3 aylar önce
SAĞOL KARDEŞİM
ilker koşan
ilker koşan 3 aylar önce
Buradan Türk askerlerine selam olsun
ilker koşan
ilker koşan 3 aylar önce
Buradan Türk askerlerine selam olsun
Sessiz d
Sessiz d 6 aylar önce
@Clear Back olmuş knk
Şenol GÜVEN
Şenol GÜVEN 2 aylar önce
Müthiş performans.tebrikler.hocamızında ellerine sağlık✌
The Muhammed
The Muhammed 8 aylar önce
"Kan dökmeyi seven bir millet değiliz. Ancak söz konusu Vatansa; Dünyanın şah damarını keseriz...!" -Muhsin Yazıcıoğlu
ߣtül
ߣtül 7 aylar önce
@adem harun guzelgoz kime dedin
Saliha Yazıcı
Saliha Yazıcı 7 aylar önce
İşte tam da bu milleti anlatan bir söz .
adem harun guzelgoz
adem harun guzelgoz 8 aylar önce
@Burak ALP BAYSAL ayn
adem harun guzelgoz
adem harun guzelgoz 8 aylar önce
Helal
Furkan Ediz
Furkan Ediz 8 aylar önce
Abi sana gerçekten helal işte türkün gücü 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Hayal kız
Hayal kız 4 aylar önce
Askerlerimiz neler çekiyormuş ya helal olsun valla hepsine
Oguzhan Wave
Oguzhan Wave 2 yıl önce
Çok ulu bir görev! Allahım her Türk gencine Vatan aşkı versin İnşallah.
☾︎⭒ᴛᴜʀᴋᴇʏ 𓅇
☾︎⭒ᴛᴜʀᴋᴇʏ 𓅇 6 aylar önce
🇹🇷❤️
Mahir Tatlı
Mahir Tatlı Yıl önce
Aaaaaaaa mmmmmmmmmmmm iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nnnnn nnnnn nnnnn
mustafa dogan
mustafa dogan Yıl önce
0
SONSUZ EĞLENCE TV
SONSUZ EĞLENCE TV Yıl önce
Aminnnnn
Ohklava TV
Ohklava TV Yıl önce
Yok kalsin istemez
MARKO MARKA
MARKO MARKA 7 aylar önce
helal olsunnnnnnnn!! aslan parçasıııı.
Ponury Lune
Ponury Lune 10 aylar önce
2:31 +Ne diyodun ayağa kalkınca - KALKTIM !
Gökyüzüm sen
Gökyüzüm sen 5 aylar önce
KSSKHWJSJFLQJSHA
bla blaa
bla blaa 6 aylar önce
Sjsj
Ponury Lune
Ponury Lune 6 aylar önce
@Deniz Kivrak sj
Deniz Kivrak
Deniz Kivrak 6 aylar önce
Ordan 31 diye birses çıkıyo
Gülfidan koca💖🥺
Gülfidan koca💖🥺 6 aylar önce
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHA
Avtomobillerin satişi kiraye evler abyektler
Avtomobillerin satişi kiraye evler abyektler Yıl önce
Aferin TÜRKİYEM geleceyin möhtesemdi AZƏRİ TÜRK🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿
İbrahim Tanır
İbrahim Tanır 8 aylar önce
Her zaman Türk milleti Türk insanı
Unlostv
Unlostv 2 yıl önce
Kanalının en iyi videosu bu olabilir bro
burak ozdemir
burak ozdemir 10 saatler önce
Adamsin
SAYROX stars
SAYROX stars 21 gün önce
Ye
BBRANG-BURAKK-BBRKK
BBRANG-BURAKK-BBRKK 2 aylar önce
bıçak ver
Cavidan Mirzəzadə
Cavidan Mirzəzadə 3 aylar önce
😂
AKULA FF
AKULA FF 3 aylar önce
@Muhammed ER cantuğ mu yoksa cankut bu
Tuana Şahin
Tuana Şahin 9 aylar önce
Hoca biraz daha özel bir parkur yapmış eskiden TRT belgeselde olurdu izlerdim.
Sabire YALÇIN
Sabire YALÇIN 9 aylar önce
Bravo Abdü cesaretinden ve azminden dolayı seni taktir ettim, ekibinin de emeği çoktur tabi👏👏👏
Metin Efe Kabakçı
Metin Efe Kabakçı 7 aylar önce
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
ecenazx
ecenazx 10 aylar önce
Korona döneminde izleyenler +1 yapın da sayımızı bilek 😊 ( yorum tutmuş burdan tüm hocalarıma selamlar xd )
ikşili oğlu fiko
ikşili oğlu fiko 8 aylar önce
+1
Emir Dayı
Emir Dayı 8 aylar önce
Ben
Ece Mete
Ece Mete 9 aylar önce
@KADRİYE EBRAR Kuloğlu ksrdeşim kaderimiz aynı bende benim matamatik oldum ama 45 aldım halla video izliyom hoca dediki kızım sen evde ne yapıyon bende dedimki deliminedeki balon balıģı videosunu izliuom ve komqndoyu çok bilgilendirici dedim hoca:😱😱😱😱😱😱😂😂😂😂😂😂😂😂 bide hoca espiriyo sonrada anladı hahahahahhaha
Ece Mete
Ece Mete 9 aylar önce
Corona oranı buranı korumaaaa
Besir Sahin
Besir Sahin 9 aylar önce
ben
Emre RS ツ
Emre RS ツ 2 yıl önce
Bizi koruyan abilerimizin ne tür zorluklar çektiğini anlayalım ve diyelim ki İYİKİ VARSINIZ ABİLERİM
☾︎⭒ᴛᴜʀᴋᴇʏ 𓅇
☾︎⭒ᴛᴜʀᴋᴇʏ 𓅇 6 aylar önce
@HELLFORCE *evet öyle???*
Emir Utku
Emir Utku Yıl önce
Merhaba. Rica etsem 7 yasindaki oglumuzdan Istiklal Marşımızı dinler misiniz? Teşekkürler 😊
Gum-_-MY
Gum-_-MY 2 yıl önce
@HELLFORCE hımm nargile
Yağız Demir
Yağız Demir 2 yıl önce
memet mobile ayn lan
Yağız Demir
Yağız Demir 2 yıl önce
Kusurum Yok pubg de adın ne beraber oynarız benimki : SERAX81 ekle beni :D
SEMİH İSMAİL TUNALI
SEMİH İSMAİL TUNALI Yıl önce
Adama helal olsun valla çok zor yapması TRshow yi ve parasını sonuna kadar hak ediyor
EGLENCE YERI
EGLENCE YERI 7 aylar önce
Bazı yerlerde abdünun sınırı bozulmuş hocaya bağırıyor bıraksalar dövmeye kalkacak 😂
Selma Turnalı
Selma Turnalı 4 aylar önce
Am benxe dövemez
Emre Bal
Emre Bal 6 aylar önce
İzlerken yorulma bu olmalı valla benim nefesim gitti ☺️
Nurlan Gemberocv
Nurlan Gemberocv 4 aylar önce
Ne Mutlu Türküm Diyene
Berk Sari
Berk Sari 2 yıl önce
Bu Eğitimlerin Yanı Sıra Savaşta Olan Türk Askerlerine Kolaylıklar Dileriz 🇹🇷🇹🇷
Resul BS
Resul BS 2 yıl önce
Nolur benim kanalima abone olun daha video yok ama pubg videolari gelecek
Maraşlı Kanagal
Maraşlı Kanagal 2 yıl önce
Kolaylık dileme dua et
EGEMEN ERDEN
EGEMEN ERDEN 2 yıl önce
@EMİRHAN ÇARIKLI bende
EMİRHAN ÇARIKLI
EMİRHAN ÇARIKLI 2 yıl önce
ŞARTLAR YOK ANINDA GÖNDERİYORUM Kanalıma Aboone olan herkese 500 ÆBoone gönderiyom Kendimi 19.500 yaptım Son Videomã Like Ãtmak şsrtlflg cd
mehmet arslan
mehmet arslan 6 aylar önce
süper seyrederken bizim nefesimiz kesildi hocam sağol
Ömer Faruk Kaplan
Ömer Faruk Kaplan 6 aylar önce
ordaki zorluk başka birde bülent abimizden psikolojik baskı var.
OYUN TV
OYUN TV Yıl önce
Abi nerden nerelere geldin helal olsun.
Gökhan Karadağ
Gökhan Karadağ 10 aylar önce
helal olsun valla o eğitimi durmadan yorulmadan geçtin ya bravo 👏👏👏🇹🇷
Cihangir Ceyhan
Cihangir Ceyhan 2 yıl önce
Bu adam herşeyin en iyisini hak ediyor,başkaları gibi oturduğu yerden para kazanmıyor inşaallah en yakın zamanda en iyisi olcak deli mi ne!👊
Celal Bayundur Vendevi
Celal Bayundur Vendevi 10 aylar önce
Şimdi meşhur sözü ispatladın : Her Türk asker doğar
vetenperver vetendas
vetenperver vetendas 11 aylar önce
Yaşasın Türk❤Azəri komandoları👍👍👍👍
Abuzer Ehmedov
Abuzer Ehmedov 8 aylar önce
@GoldThrone Dogru söylüyorsun reis.Bizler Oguz soyundan olan Azerbaycan Turkleriyiz.Soyumuz,kanımiz bir.Bazı insalarda alışkanlık olmus o yuzden oyle yazmis.
GoldThrone
GoldThrone 9 aylar önce
Azeri ne alaka?¿ Ne alaka derken azeri azerbaycana ihanet edenlere deniyo azerbaycan türkü en doğrusu
Telman Suleymanov
Telman Suleymanov Yıl önce
❤️❤️🇦🇿🇦🇿💪🇹🇷🇹🇷
Forza Neftçi Bakı
Forza Neftçi Bakı 10 aylar önce
Saol Abi Senin Videolarından Askeri eytimi Öğreniyorum🇦🇿❤🇹🇷
Boys Of Hell
Boys Of Hell 2 yıl önce
*O zaman bu video; Vatan Uğruna seve seve Can alıp Can verenlerin şerefine* ...
Hamza Can
Hamza Can 2 yıl önce
Atış serbest
APOGEL
APOGEL 2 yıl önce
Haklısın
Can Sevilgen
Can Sevilgen 2 yıl önce
-Efendim- (beyler küfretmeyin :D )
Abdullah
Abdullah 6 gün önce
Ama inşallah askerlerimizi daha iyi güç ve kazanan sağlar
PRO GAMER🇹🇷
PRO GAMER🇹🇷 10 aylar önce
Abi sen gerçekten delisin🤣🤕
Muhammet Tekyaşar
Muhammet Tekyaşar 4 aylar önce
Bu adam askerliği bedelli yaptı bu arada :)
Berat Üstebay
Berat Üstebay 6 aylar önce
Abi asker eğitiminin bu kadar zor olduğunu düşünemedim
AmoNiaK -_-
AmoNiaK -_- 2 yıl önce
Askerlerimiz bu kadar çalışıyo ve bir tane şerefsiz kurşuna, şehit oluyo çok üzücü ve pek adil değil
Emir Özçelik
Emir Özçelik 6 aylar önce
@gamıng67 x evet bu bir komando eğitimi asker eğitimi başka dediğin gibi
gamıng67 x
gamıng67 x 2 yıl önce
Her asker böyle eğitim almıyo
Yunus Emre
Yunus Emre 2 yıl önce
Eğer askerlerimize birşey olmasını istemiyorsak bilim yapıp en iyi savaş teklonojileri ile askerlerimizi korumalıyız bu da genç nesilden geçiyor.
Clint E
Clint E 2 yıl önce
@Black AngelT Aptal herif ölen kendi yakının olsa ortalığı birbirine katarsın. Onlar ölmek değil öldürmek için para alıyorlar. Onlar koyun mu ki ölüme gitsinler. Gerizekalı !
hackerfatmazer
hackerfatmazer 2 yıl önce
KTS-EFEGAMİNG 361 şimdi de kardeşim herkes askerimizi şehit eden şerefsizlerle koyun koyuna yatan adamı savunuyor
Goktug yildiz
Goktug yildiz Yıl önce
Adamsın apdü abi helal olsun🤟🤟🇹🇷🇹🇷
Kubra İngin
Kubra İngin 10 aylar önce
Ben asker olup vuruldumda türkü ve şarkı soylicem çok eylenicem🇹🇷🇹🇷
☾︎⭒ᴛᴜʀᴋᴇʏ 𓅇
☾︎⭒ᴛᴜʀᴋᴇʏ 𓅇 6 aylar önce
🇹🇷❤️
Mustafa Ünal
Mustafa Ünal 10 aylar önce
Bizde böyle askere gideceğiz ve şehitlerimiz yerine cephede savaşacağız
Suat Seyhan Yılmaz
Suat Seyhan Yılmaz 10 aylar önce
Yooo
Hasan Topcuoglu
Hasan Topcuoglu 2 yıl önce
Komutan:ayağa kalkınca ne diyceksin Aptü:kalktım Efsanesin abi başarılar
Renk TV
Renk TV 7 aylar önce
Aptü ne la .
Göksenin Özdemir
Göksenin Özdemir Yıl önce
Abdü diye yazılır
Serhat Kaplan
Serhat Kaplan Yıl önce
komutan değil
Cansu
Cansu Yıl önce
@djdjs ksks katiliyorum
yasin tan tan
yasin tan tan 2 yıl önce
@Buğra Cingöz. 01KeKe gerçek gönderiyonmu
Azərbaycan. Beast
Azərbaycan. Beast 10 aylar önce
AZERI TURK IYI KOMANDALAR YAPIYORLAR. HELAL OLSUN. Ben serhed qosunlarinda xidmet etmisim.. orada kat kat zorlu seraitlerde kecmisim real xidmetde.. muhtesem olur bu sinavlardan cktikta dovsde sanki ucuyorsun dusmenin uzerine..
Firuze Nebiyeva
Firuze Nebiyeva 9 aylar önce
Azəri Türkü deyil Azərbaycan Türkü xahiş edirəm belə deyin çünki bu cür düzgündür digər şəkildə başqa bir milləti demiş olursunuz İnşallah məni düz başa düşərsiniz Vətəni üçün xidmət edən biri kimi
JOKER
JOKER 10 aylar önce
Azərilərdən türk qan qardaşlarımıza Salamlar🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Edittizim
Edittizim 5 aylar önce
Türkiyeden sucuklar
Xəyal Əzizli
Xəyal Əzizli 6 aylar önce
@Efe&Çınar sizde iyi demek bizde Yaxşı demekdir
Xəyal Əzizli
Xəyal Əzizli 6 aylar önce
Bende Azəriyəm məndə elə bildim yoxdu Azəri 🙂
Abuzer Ehmedov
Abuzer Ehmedov 8 aylar önce
Azeri yox Azerbaycan Turku milyon defe dedik.
Efe&Çınar
Efe&Çınar 9 aylar önce
Türk bence daha iyi ama biz kardeş ülkeyiz orası nasıl
Alone Moon
Alone Moon 3 aylar önce
Helal olsun sana be 💪🏻✊🏻
Berkebaba Sahin
Berkebaba Sahin 2 aylar önce
Helal olsun Abtü abiye türk askerimiz🇹🇷🇹🇷🇹🇷
TAMER YILDIRIM
TAMER YILDIRIM 2 yıl önce
Bazı TRshowrler gibi oturdun yerden video cekmiyorsun işte emek budur aldıgın para helali hoş olsun
lnvincible
lnvincible 10 aylar önce
Bs oynayan varmı 🇹🇷🇹🇷
Zümra Gür
Zümra Gür 11 aylar önce
@Han Soltanov kim o bazı youtuber
selehattin Alcep
selehattin Alcep 2 yıl önce
Haklısın :)
Nihad Adbullazadeh
Nihad Adbullazadeh 2 yıl önce
Doru
NegoYT
NegoYT 2 yıl önce
ayn doğru adam ya
Yusuf Kurt
Yusuf Kurt Yıl önce
🇹🇷🇦🇿❤️🤘
Miray Celasun
Miray Celasun Aylar önce
Şimdi bunu izlediğimde asıl Askerlerin durumunu düşünün bide onların savaşmasına var 😞
Baybars Sldry
Baybars Sldry 6 aylar önce
Delimi ne 😄 harbiden hakkını veriyosun tebrikler 👏🏻
Veysel Kalaycioglu
Veysel Kalaycioglu 7 aylar önce
Helal olsun gerçek sat gibi yaptın bütün kulvarlari hoca seni pes edicek sandı ama bırakmadın valla helal
Metin Yiğit
Metin Yiğit Yıl önce
Türkler için kanımı beririm
səfiyeva
səfiyeva 3 aylar önce
ben bu programi cogu zaman trt belgesel'de izliyorum gercekten muthis...boyle programlar'in cogalmasi lazim,trt belgesel izlediğim en kaliteli kanallardan
CENGİZ ALTIN VE TÜRK TURANLILAR TARİHİ
CENGİZ ALTIN VE TÜRK TURANLILAR TARİHİ 3 aylar önce
Aydan kardeşim gizlenen türk turan tarihimizi orijinal kaynaklarla ògrenmek isterseniz kanalimin ismi CENGİZ ALTIN VE TÜRK TURANLILAR TARIHIDIR bu sakllanan türk tarihimizi anlatmak ATATÜRKE VE TÜRK DUNYAMIZA BORCUMDUR ilginize tesekkur eder saygilarimi sunarim
Pakin Bakr
Pakin Bakr Yıl önce
Abi helel olsun bizim için her şeyi yapiyorsun
ŞEHİTLERİMİZİN _İZİNDEN
ŞEHİTLERİMİZİN _İZİNDEN 6 aylar önce
Polis özel harekat eğitimi 🤘🇹🇷 bir başkadır 😉
Semroş
Semroş 2 yıl önce
Her yeni attığın video lar beni şaşırtıyor bravo diyorum helal olsun adam hakkıyla parasını kazanıyor inşallah böyle devam edersin.
sad boi ester
sad boi ester 2 yıl önce
@Ahmet Aktaş kendi emeğinle kazan
Ahmet Aktaş
Ahmet Aktaş 2 yıl önce
Bende destek verirseniz böyle olucam inşAllah
ecrinnaz ılgın
ecrinnaz ılgın 11 aylar önce
Abdü abi yaptığın gerçekten zor birşey gerçekten helal olsun sana abi
houki
houki 7 aylar önce
Sen sadece deli deyilsin sen delilerin delisisin ama bu eğitim'le deli bi askersin 🪖
Bay Alfa
Bay Alfa 9 aylar önce
YAŞASIN BUTUN HERBICILER
Fevzi Sarıca
Fevzi Sarıca 8 aylar önce
ABİ SENİN İÇİN SEN ORDA ÇALIŞIYON BİZ DURUYO OLMAZ VİDEO BİTENE KADAR ŞINAV ÇEKTİM NEFES NEFESE KALDIM OHHHH
Heize Turkey
Heize Turkey 2 yıl önce
Helal olsun be işte TRshow daki en kaliteli ve özgün içerik. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Cansu0z
Cansu0z 2 yıl önce
@Emre Can Barıştan beyin fışkırıyo Maşallah😂😂
Emre Can
Emre Can 2 yıl önce
Abartma istersen. Kalite denince akla Barış Özcan'dan başkası gelmez TRshow Türkiye'de.
N1ko
N1ko 2 yıl önce
Ayn
zSelam `
zSelam ` 2 yıl önce
@ÖMER FARUK KÖSE kardes o bazilari yalan videoyu uzatmak icin bos seyler
Heize Turkey
Heize Turkey 2 yıl önce
Böyle videoları izleyince gerçekten Türk olmaktan bir kez daha gurur duyuyorum.
nonagmeno
nonagmeno Yıl önce
TÜRKLER PES ETMEZ!
BEmzlEr
BEmzlEr 8 aylar önce
17:00 izlerken ben nefessiz kaldim
çiçeğimsin tv
çiçeğimsin tv Aylar önce
Burdan tüm Türk askerlerine selam
Zülküf Akay
Zülküf Akay 10 aylar önce
3:36 Hoca:niye geldin buraya Abdü: SAVAŞMAYA!!!
Xəyal Əzizli
Xəyal Əzizli 6 aylar önce
Abdünün içindeki ses:video çekmeye
Turan Ordusu
Turan Ordusu 2 yıl önce
Yasasin TÜRK KOMANDALARI 🇹🇷🇦🇿👍❤💪💪💪
What is your name Abdullah aslan
What is your name Abdullah aslan 2 yıl önce
@King Ragnar niye yaşamasın diyorsun o zaman
What is your name Abdullah aslan
What is your name Abdullah aslan 2 yıl önce
@KarpeX doğruları yazdım aga
King Ragnar
King Ragnar 2 yıl önce
@What is your name Abdullah aslan Hayır Tkp'liyim.Ha bu arada benim burda sınır olduğum şey senin demenle mi olucak ?Sadece o adamın yazdığı şey bana cringe geldi.Bu arada köpek hitamında bulunman hiç hoşuma gitmedi :)
Büşra Aktaş
Büşra Aktaş 2 yıl önce
@King Ragnar bir şey dicemdr plmucak onlar olmass olurdun kısaca olmazdın cahilll
Shaig_nmzov
Shaig_nmzov 2 yıl önce
@King Ragnar niye xiyar ?
Ahmet Çapar
Ahmet Çapar 8 aylar önce
HOCA: Bu sadece hoşgeldindi ABDÜ: Hoşbulduk
Rizvan Zeynolov
Rizvan Zeynolov 9 aylar önce
burdan TÜRK kardeşlerime SELAMlar 🇦🇿❤️🇹🇷💪
fırat dal
fırat dal 8 aylar önce
Ve Alleyküm selam 🇹🇷❤🇦🇿 ☝☝
ponçik gamer2
ponçik gamer2 9 aylar önce
Selam
Neden Yaptın
Neden Yaptın 2 aylar önce
❤🇹🇷👑
Doğan
Doğan Yıl önce
Böyle Hocam Olsa Daha Ne İsteyim Allah`tan...😂
Hüseyin Yıldırım
Hüseyin Yıldırım 2 yıl önce
izlerken heryerime ağrı girdi aq helal olsun sana abi kazandığın parayı hak ediyorsun gerçekten
Yazgül Özçelik
Yazgül Özçelik 7 aylar önce
Hoca :neden geldin. Abdü: savaşmaya ! Abdünün iç sesi : videyo çekmeye Ya abi seni çok seviyorum
Leyla Akman
Leyla Akman 8 aylar önce
büyüyünce asker olmak çok istiyorum
ABC DEF
ABC DEF 10 aylar önce
Halal olsun türk qardaşımıza!!!🇦🇿❤🇹🇷🤝💪
Doğadan Ne varsa
Doğadan Ne varsa 10 aylar önce
Bülent abi gerekeni yapmış :)
Mert Kaan Altıgöz
Mert Kaan Altıgöz 2 yıl önce
Senden başka yapabilecek tek youtuber yok. Helal olsun yiğit 🇹🇷🇹🇷🖤🖤
barisdx
barisdx 2 yıl önce
@TEAM - DARK bak yaptı şuan
brawl stars BS
brawl stars BS 2 yıl önce
@TEAM - DARK yav he he delimine ile dovussun sen o zaman gör asıl sen bilip bilmeden konuşma mal abdü bunu diyelim ki yarım saatte yaptı o reymen dediğin cılız bunları bir saatte anca yapar
TEAM - DARK
TEAM - DARK 2 yıl önce
@brawl stars BS önce bi eski videolarını izle sonra cılız de istersen çünkü böyle bilmeden konuşarak kendini komik duruma düşürüyorsun
TEAM - DARK
TEAM - DARK 2 yıl önce
@herber xd senin yanıtın tamda reynmeni görmemiş daha önce yusuf abinin elini hiç sıkmamış birinin yanıtı
sinek Valesi
sinek Valesi 2 yıl önce
asker tv yı ızle var mı yok mu gor
Muhammed AK
Muhammed AK Aylar önce
01:04 airsat Academy 1 günlük kurs bedeli neden 1700tl bu miktar benim için ve 1 günlük için biraz fazla geldi, daha uygun olması beyaza kurs süresinin daha uzun olmasını beklerdim.
Simko ûrmiye
Simko ûrmiye 10 aylar önce
gelin dağlara güçunuz gösterin
꧁ŞEHİTLER ÖLMEZ RP ꧂
꧁ŞEHİTLER ÖLMEZ RP ꧂ 7 aylar önce
Hoca:boğulma boğulma Hoca iç ses:şimdi geberdin suda abdüüü
TheMehmetTaker 😠
TheMehmetTaker 😠 7 aylar önce
Okadar güzel Bi video ki 2021 de izleyince bile ilk izlediğimde keyif aldığım gibi
Birkimse
Birkimse 2 yıl önce
Aldığı paranin hakkini veren nadir youtuber..(+1)
Flowey Blowey
Flowey Blowey 6 aylar önce
@T. Yasin KILIÇ komando dan çok falan kazanmiyor 5-6 bin TL anca kazanıyor git araştır öyle yorumunu yaz
Mert Büyükdeğerli
Mert Büyükdeğerli 6 aylar önce
@Semra Arıcı Barış Özcan ?
Napim hA
Napim hA Yıl önce
Doch ta
Emir Utku
Emir Utku Yıl önce
Merhaba. Rica etsem 7 yasindaki oglumuzdan Istiklal Marşımızı dinler misiniz? Teşekkürler 😊
Semra Arıcı
Semra Arıcı 2 yıl önce
Bu adamdan başka parasını hakkı helalliyle kazanan youtuber yok
Selimcan Yeltetik
Selimcan Yeltetik 11 aylar önce
Her ne olursa olsun bir emek var beğendim helal olsun.
YAFC ÖDCFC
YAFC ÖDCFC 7 aylar önce
Bordo berelı apdu helal asker enbuyuk kim turk askeri ne mutlu turkum diyene
Memet besir Çifçi
Memet besir Çifçi Yıl önce
Helal olsun sana abi👏👏👏👏
Ramazan Güneyli
Ramazan Güneyli 11 aylar önce
Helal olsun🇹🇷
Heyder Hummetov
Heyder Hummetov 2 yıl önce
Türk ve Azerbaycan askerlerine hep qalibyet dileriz!!!🇦🇿🇹🇷
Gamer Zone
Gamer Zone 2 yıl önce
🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Hayal kız
Hayal kız 4 aylar önce
Abdi bu videoyu çekmek istediğine bin pişman olmuştur bence 😂 yalnız sondaki suda say komandosu abdiyi boğuyordu nerdeyse ya
Hasan Bürge
Hasan Bürge 7 aylar önce
Hocam gözlerinden yaş akmalı
Buğlem Karaoğlu
Buğlem Karaoğlu 11 aylar önce
Büyük adamsın abi
TANRIVERDİ Rustemli
TANRIVERDİ Rustemli 11 aylar önce
🇦🇿🤲🇹🇷🇦🇿✊✊✊
MIEP
MIEP 2 yıl önce
*işte bizim askerimiz bu vatan için bu zorlukların kat kat fazlasıyla uğraşıyor* BU VATAN İÇİN ÇABALAYANLARA DUANIZI EKSİK ETMEYİNİZ
MIEP
MIEP 2 yıl önce
@Doğa ve İnsan ne demek istedin tam olarak
Doğa ve İnsan
Doğa ve İnsan 2 yıl önce
@MIEP evet haklısın içenlerde gıcık alıyoruz
MIEP
MIEP 2 yıl önce
Lütfen Suriye liler hakkında kötü düşünceye kapılmayın çünkü onlarınki iç savaş Bi konuda haklısınız ancak hepsi nargile çekmiyor...
Hüseyin Uçar
Hüseyin Uçar 2 yıl önce
@Aslı Peri Kabacaoğlu şerefsizler suriler birde acıyanlar var nesine acıyorlar bilmiyorum ya... kendilerin yüzüne bizim askerlerimiz şehit oluyor gitsinler nargile keyfi yapacakları yere kendileri şehit olsunlar😠😠😠 katılanlar +1like
Şahin
Şahin 2 yıl önce
Her namazından sonra şehitlerimiz için ve bizim için savaşan askerlerimiz için Fatiha okuyorum
Özcan Tograp
Özcan Tograp 10 aylar önce
1 ay kendine gelemez bu o eğitimleri izlemekle olmuyor denemek lazım 😂
S2GKafkas g
S2GKafkas g 10 aylar önce
Kendimi oradaymış gibi hissedim nefes nefese kaldım bende
Nur
Nur 8 aylar önce
Abi helal olsun 💪👍
Eli Memmedov
Eli Memmedov 9 aylar önce
✊🇦🇿🇹🇷👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Berke Metin
Berke Metin 2 yıl önce
Düzgün video çeken ve askerlerimizin halinden anlayan DELİMİNE ADAMSIN❤️KALP ATARMISIN ABİ
ZBK                ZEYNEP BERRA
ZBK ZEYNEP BERRA 2 yıl önce
Aynen Berke Metin
EMİRHAN ÇARIKLI
EMİRHAN ÇARIKLI 2 yıl önce
ŞARTLAR YOK ANINDA GÖNDERİYORUM Kanalıma Aboone olan herkese 500 ÆBoone gönderiyom Kendimi 19.700 yaptımprllg Son Videomã Like Ãtıp herhangi bir güzel yorum yaz lglbğ
Yeni Hayata Başlangıç | Endonezya | TRT Belgesel
1:07:36
GERÇEK HAYATTA SONİC.EXE BULDUM! (Yardım Edin..)
16:54
Kardeşlerim 35. Bölüm
2:16:01
KARDEŞLERİM
görünümler 2,8 Mn
ASANSÖRDE 24 SAAT YAŞAMAK!! (EFSANE YARIŞMA)
33:53
BUZ TUTMUŞ GÖLE DALDIM!!
17:20
Deli Mi Ne?
görünümler 1 Mn
FORTNITE in REAL LIFE w/ Fake Ninja
11:07
Deli Mi Ne?
görünümler 13 Mn
24 SAATTE KIŞ ve YAZ TATİLİ YAPMAK!!
22:23
Deli Mi Ne?
görünümler 6 Mn
SOKAKTA PARA DAĞITMAK (1 SEKTİRME = 1 TL)
16:23
Deli Mi Ne?
görünümler 18 Mn
GERÇEK HAYATTA SONİC.EXE BULDUM! (Yardım Edin..)
16:54