Kuzey Yıldızı İlk Aşk 31. Bölüm - Çünkü Şule...

  görünümler 390,522

Kuzey Yıldızı İlk Aşk

Aylar önce

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/kuzey-yildizi-ilk-ask-31-bolum-izle?
Kuzey Yıldızı "İlk Aşk"a abone olmak için → bit.ly/kzy-yldz-dd-sub
31. BÖLÜM ÖZETİ
Mine ve Gökçe’nin bir anlık öfkeyle çıktıkları yol, çıkmaza girmiştir. Ona yardım edebilecek tek kişi ise Gökçe’dir, o da koskoca ormanda tek başınadır ve gücü tükenmek üzeredir. Başta Kuzey olmak üzere herkes kızları bulmak için seferber olsa da ne Mine’nin ne de Gökçe’nin çığlıklarını duyamazlar. Herkes dört koldan Mine ve Gökçe’yi aramaktadır. Arama ekiplerinin çabaları da sonuç vermeyince Kuzey’in umutları tükenme noktasına gelir.
İlk defa herkes aynı cephededir. Kızların yokluğu Kuzey, Yıldız ve Şule’yi aynı safta buluşturmuştur. Herkesin tek bir amacı vardır: kızların sağ salim bulunması. Onları aynı amaç için buluşturan şartlar, tam tersine döndüğünde bu defa tepkileri ne olacaktır? Kızların girdiği çıkmaz yolun sonunda herkesi büyük hesaplaşmalar, yüzleşmeler ve yeni ayrılıklar beklemektedir.
Yapım:Süreç Film
Yönetmen:Ersoy Güler
Oyuncu Kadrosu:
Aslıhan Güner
İsmail Demirci
Toygan Avanoğlu
Cezmi Baskın
Zeynep Kankonde
Hüseyin Soysalan
Uğur Demirpehlivan
#KuzeyYıldızıİlkAşk

YORUMLAR
BLIZARD !
BLIZARD ! 6 gün önce
22345‹i88
aslan kuranlioglu
aslan kuranlioglu 12 gün önce
Çok güzel
Fatma Kalkan
Fatma Kalkan 17 gün önce
Kuzey yıldızı ilk aşk
Tuniş'in Dünyası
Tuniş'in Dünyası 18 gün önce
Ya su suleyi bizim elimize versinler 😡😡😡😡
Zeynep Yalçın
Zeynep Yalçın 22 gün önce
Yıldız'ın gözleri der susarım...
Betül Çifçi
Betül Çifçi 23 gün önce
ben yıldızın yerinde olsaydım şule bana her karıştığında ağzının tam ortasına bir osmanlı tokadı 😎😎😎
eylül bal
eylül bal 26 gün önce
1 like sule tokattan fazlasi olsun inşallah
KADİR KARTAL
KADİR KARTAL 29 gün önce
yaaaa yıldız çok tatlısında şule baya baya yalan söylüyor
tr.taeger
tr.taeger Aylar önce
Neden biraz da şarkının güzelliğini abartmıyoruz? ❤👌🏻
kagan dmrc
kagan dmrc Aylar önce
Şule.... ÖLECEK. (Ağlarken gözünün feri gitti yıldızın) GEBERSIN ITOGLUIT ŞIRTAN
LIVE TEAM
LIVE TEAM Aylar önce
6 AY DOLMADIMI YA
Yeter Köroğlu
Yeter Köroğlu Aylar önce
😍😍
Yeter Köroğlu
Yeter Köroğlu Aylar önce
Efso
Yeter Köroğlu
Yeter Köroğlu Aylar önce
Şarkı efsi
alal lele
alal lele Aylar önce
Şarkı adı ne? Çok güzel 😍
Necdet Kol
Necdet Kol Aylar önce
Kuzey yildiz seven like atsin❤️❤️
Hasan Tatlı
Hasan Tatlı Aylar önce
Çünkü çünkü Şule ölecek
Hasan Tatlı
Hasan Tatlı Aylar önce
Çünkü çünkü Şule ölecek
Alp Bora Ersoy
Alp Bora Ersoy Aylar önce
👍
Melek Duru YILMAZ
Melek Duru YILMAZ Aylar önce
Yıldız ise beğen Şule ise baylas
Yorumcu
Yorumcu Aylar önce
Çünkü ben çünkü ben aptalım hep suleye inanıp aramızı açarım
Oyunimo
Oyunimo Aylar önce
Kuzeyin tepkisi ee bu iyi haber deyip oynamasi gerekirdi.
herşey dahil
herşey dahil Aylar önce
setdeki herkezin eline sağlık istiyosanız ya röl yaparım yada editde yaparım çok iyi editlerim var her istediğiniz editleri yapabilcek kadar bilgim var isterseniz yaparım
Nehir Köse
Nehir Köse Aylar önce
İnşallah şule şırtanı doğru söylüyordur da ölür bizde kurtuluruz
Adem Esmer
Adem Esmer Aylar önce
Niye küstüler
pro muhammet altındag
pro muhammet altındag Aylar önce
kuzeyin yerinde olsam yıldız olcek dediğinde gobek atardım
yunus emre şengül
yunus emre şengül Aylar önce
Şule ölmiyecek numara yapıyo
Sude Adıyaman
Sude Adıyaman Aylar önce
Yaaa inanmıyorum Şule ölmeyecek yalan
Eğlence TV TV
Eğlence TV TV Aylar önce
bu video ya 1 like şuleye bir tokat
Eylül İrem Erdem
Eylül İrem Erdem Aylar önce
ah yıldızım ah😥.Seni pis ŞULEEEEEEEEEEEEEE🤬🤬🤬🤬🤬😡😡😡😠
Habibe Karapicak
Habibe Karapicak Aylar önce
Çünkü çünkü çünkü
Athar AL Ekri
Athar AL Ekri Aylar önce
Pusula nerede?💔😭
Ecrin Kaplan
Ecrin Kaplan Aylar önce
şule yalan söylüyor çünkü beyninde tümor olan biri sağlığını düşünür böyle yapmaz
AİLE KANALI
AİLE KANALI Aylar önce
Bir çuval inciri bir gün berbat etti her lk şuleye 1 tekme
İbrahim Paşa
İbrahim Paşa Aylar önce
bıkkınlık geldi yeter artık
İlayda Gökdağ
İlayda Gökdağ Aylar önce
Yildiz sevinecegine agliyorsun nedir bu bu kadarda olmaz ama fazla ileri gidiyosun şule ölecek de dedun zaten niye agliyosun aglamanin sebebi ne sanki kiz kardesi ölmüş ya o senin en buyuk duşmanin senin 20 yilini çalan kadin hiç degermi ağlamaya
İlayda Gökdağ
İlayda Gökdağ Aylar önce
Şulenin ölmesi kuzeyi zerre kadar ilgilendimemeli. Hiç boşuna drama bağlamayin gelipte ağlama yildiz zaten şuleyi ölsün diye bekliyoz numara yapiyosada. Çok bûyuk hayal kirikligina uğrariz ama bekldigimiz gibi olmadiği için degil. ŞULE. GÜRSOY. Diziden ayrilmadigi icin
İlayda Gökdağ
İlayda Gökdağ Aylar önce
Hepinizin kokune kibrit suyu şule gürsoy
İlayda Gökdağ
İlayda Gökdağ Aylar önce
En başında soyleseydin ne olurdu sanki
İlayda Gökdağ
İlayda Gökdağ Aylar önce
Anormal bi insansin yildiz
İlayda Gökdağ
İlayda Gökdağ Aylar önce
Yildizda bi degisikler var
İlayda Gökdağ
İlayda Gökdağ Aylar önce
Kuzey de hakli kuzey de hakli
Zeynep Alkaya
Zeynep Alkaya Aylar önce
İnsan ağlarken bile güzel olur mu 🌺🦋
Zeynep Alkaya
Zeynep Alkaya Aylar önce
Bölüm sonu canavarıydı şimdi bölüm boyu canavarı oldu 😒😤😱
Erdoğan ve hanife Arslan
Erdoğan ve hanife Arslan Aylar önce
Ya kuzey abi neden alatıyosun
KAWAİ UNİCORN
KAWAİ UNİCORN Aylar önce
K
Çınar Eroğlu
Çınar Eroğlu Aylar önce
164
Canpolad Musayev
Canpolad Musayev Aylar önce
Kuzey inşallah ayrıldıqdan ayrılmasını şule dönmesin
Canpolad Musayev
Canpolad Musayev Aylar önce
İnşallah
Jailer of the Damned
Jailer of the Damned Aylar önce
Şule gerçekten ölüyor olsa, insandır diyip de üzülecek kimse yok... Bir tek çocukları... Yapmadığı kahpelik kalmadı kadının... Ki zaten suratındaki hin ifade seyirciye "numara yaptığımı bilin, bir yere gitmiyorum" diyor.
Ege Kuyucu
Ege Kuyucu Aylar önce
Yıldız'ın gözleri mavi değil miydi burada yeşil
Elif Eroglu
Elif Eroglu Aylar önce
Olabilir bunlar gerçek değil
fatma uzun
fatma uzun Aylar önce
Peki Yaşar amca yıldızı laf etmiş midir yeni bölüm var Cumartesi iyi saati 00 da 20 00 da sırt bakın kaçırmayın bu fırsatı Yaşar amca beşeri amca affetmezse ben affederim Yıldız Yıldız abla bende şahitsiniz İşte bu kadar basit Bak ben şaka saat kaç biliyor musun burada saat kaç biliyor 51/4 4.51 deyim 4.51 de oyun oynuyorum şu an Block Stars oynuyorum oynuyorum bu yani bir de kuas ettim oyunu Hayır diyeyim sabır afetin Yaşar amca affetmezse Beni Affet edip Bunu öğren artık tamam mı Yaşar amca affetmezse ben affederim bunu söyle ona affetsin hadi baybay Ben uyuyorum
fatma uzun
fatma uzun Aylar önce
Yaşar amca affettin artık bu çile bitsin artık yeter ya yeter ya bıktık ya gül bilgi Evren Emlak �brahim Aslan reddederim yalancı Yaşar Amca senin var ya sülaleni başına yıkarım lan bunu ağzını sor İyi iyi olsa bu Yapıt ne sen ben seni döverim lan mal biraz mal Yani biraz bal kafaya bak mal var ya Yaşar malı Şeref amacı size bir şarkım var Buna koyayım Nimet Nimet şarkısını biliyorsunuz like atın bunu yapıyorsunuz mal Yaşar Hadi lan Hadi gel kapışalım seni döverim lan benim kızım var lan Gel lan Erkeksen Erkeksen 1 vs 1 gel Erkeksen biri BSG lan nokta Özyaşar Anladım Lan beni Yaşar affetmezsen kızın affeder seni sus a**** koyduğumun çocuğu gitmezsen o senin Dağı'nda şarj etme sen burada Bana Yusuf demesin Bak ben bu yaşlarda s****** hepsi kapalı yaşarım Meksikalı Kuzey 6 Kuzey abi affet Ben sana 6000000 vereyim 6 milyon ve cümle kuzen abi Evlat evlat Say ben sana 6000000 vereyim Anladın mı bisiklet adamsın adam değilsen bırak gidelim'deki hamuru boşuna gitme terlik Seni götüren monte edersin Otel inşallah 6 12 milyon ve kuzey abi Affet döşeme sökme Zaman Dursun Odabaşı Atbaşı yaramın başı sus g***** s****** a**** koyduğumun geri zekalı haydi Yıldız abla ya Affet oturtabiliriz Hadi ben uyuyorum
CEMO
CEMO Aylar önce
Çünküler çok kötü :'(
Esra Dundar
Esra Dundar Aylar önce
Şule karakteri filmden soğutmaya başladı 😔
Gokhan Tahsin
Gokhan Tahsin Aylar önce
Ne çünküymüş be arkadaş 10 saniyede başıma ağrı girdi.
Yagmur Kayak
Yagmur Kayak Aylar önce
Ölmeden önce bir kez kuzey yıldızı oyuncularını görmek istiyorum
Turgay Yılmaz
Turgay Yılmaz Aylar önce
şarkının adı ne
Ayhan GEZER
Ayhan GEZER Aylar önce
@Turgay Yılmaz Yan Kaderim
Turgay Yılmaz
Turgay Yılmaz Aylar önce
lutfennn
Nevin Berra
Nevin Berra Aylar önce
Herkese merhabalar! Bir karadeniz insanına bu kadar mı güzel yakışır, karadeniz folklor kıyafeti,keşke dizi boyunca kuzey kardeşim hiç çıkartmasa.Oğlum da küçükken karadeniz folklor ekibindeydi, şu an fakültenin son senesinde lakin bu kıyafet bizleri ailece daha öncelere götürdü.Şule hn.da dizideki yerini alırken bizleri germekten başka bir rol üstlenmiyor.Yıldıza gelince yıllardır ağladığı yetmemiş gibi,herkes zavallının ayarlarıyla oynuyor.Herşeyin güzel gitmesi temennisiyle bütün ekibe başarılar dilerim.
Mustafa Arıcan
Mustafa Arıcan Aylar önce
Şarkı çok iyi uymamış mı
Recep Oku
Recep Oku Aylar önce
Şule acaba yalan mı söylüyor
melisa erdem
melisa erdem Aylar önce
müzigin ismi ne bilen var mı
Dijd Jsjsjsj
Dijd Jsjsjsj Aylar önce
Filime bayıldım diyenler +like
Habibe Kahriman
Habibe Kahriman Aylar önce
Sarkinin ismini bilen soylesin lutfeeegnn
Asiye Atmaca
Asiye Atmaca Aylar önce
bi insan bu kadar mi müthiş yaşatır yaa karakteri resmen içime işliyo mükemmelsin maviş 💙🌟👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Zehra Haser
Zehra Haser Aylar önce
Çünkü 10 saniye sonra Çünkü 10 saniye sonra Çünkü 10 saniye sonra Çünkü - şu şule Reklemlar Gündoğdunun sunduğu kuzey yıldızı ilk aşk devam edecek
Nigar Yildirim
Nigar Yildirim Aylar önce
Kuzey Yıldızını sevenler like atsın iyi günler
Rümeysa Dereli
Rümeysa Dereli Aylar önce
aga beee yakk
ميان أحمد
ميان أحمد Aylar önce
Bu şarkı ismi ne?
Eylül Demir
Eylül Demir Aylar önce
Ya artik evlensinler de bitsin bu is
Gamze Döğücü
Gamze Döğücü Aylar önce
12 kilo vermiş biri olarak sağlıklı öğün ve atıştırmalıklara yer verdiğim kanalıma bakabilirsiniz 😊
Gamze Uzun
Gamze Uzun Aylar önce
Ölün yaa boş ver Biz YILKUZ istiyoruz Şule ölsün diyenler 1 like 👇 👇 👇
Mahmut Tandoğan
Mahmut Tandoğan Aylar önce
Yıldız
ilayda kara
ilayda kara Aylar önce
2:30 Kuzey yıldızı şarkısınıda dizide kullanın
Marya Safe
Marya Safe Aylar önce
Çok güzelmis bu bölüm 🥰😍💓😘🥰😍😜
Cemalettin yıldogan
Cemalettin yıldogan Aylar önce
of kuzey şu yıldıza bağırma öyle ya valla içim acıdı ha
DARK LORDS
DARK LORDS Aylar önce
3.00 da ki şarkı ne?
Yasemin Dinç
Yasemin Dinç Aylar önce
Sarkinin adi ne
Zehra Bulut
Zehra Bulut Aylar önce
Yıldız çok güzelsin😍
Can Dizbau
Can Dizbau Aylar önce
+Çünkü... -Ne +Çünkü... ben ######### söyle gitsin kimse gerçekte bu kadar duygusal olmuyo :D
BLAKPİNK FANN JİSOO
BLAKPİNK FANN JİSOO Aylar önce
Şule yalan soyluyo onun beyninde tmor YOK olsaydı coktan hakkı rahmetine kavusmustu
Caner
Caner Aylar önce
Zalım Şule yine yaptı yapacağını, yani başladığımız noktaya tekrardan geri döndük. Her zaman dediğim gibi Sefer reis olmasa dizinin tadı tuzu olmazdı.
*shrenum tatlı prensesim
*shrenum tatlı prensesim Aylar önce
Yıldız mam ne olur üzülme 😔
Yaşar Gökçe
Yaşar Gökçe Aylar önce
Senarist niye birden şuleci oldu ya kuzeye yazk oliy
Aydın Cebiyev
Aydın Cebiyev Aylar önce
Gökman diyenler like 👍 SefKuz diyenler yorum YılKuz diyenler hem like hem yorum Ek olarak ki bunu yapmayacağınızı biliyorum ŞuKuz diyenler dislike 👎 atsın
Mina Er
Mina Er Aylar önce
Harika bir filim bundan güzel bir filim olamaz😍😘🙌
EYLÜL KAYA
EYLÜL KAYA Aylar önce
Şule yine yap ti yapacağını ben şuleye inanmıyorum fragman dada kızları kendi tarafına çekti ğiği gösteriyor ben şuleye inanmiyorum😡
ceren Ocak
ceren Ocak Aylar önce
Şarkıyı bilen varmı ?
Yağmur Yavuz
Yağmur Yavuz Aylar önce
Bölüm sonu canavari pisssssss
Hamza Coruk
Hamza Coruk Aylar önce
Biter
Hamza Coruk
Hamza Coruk Aylar önce
Olur
Hamza Coruk
Hamza Coruk Aylar önce
Ev le nin
Hamza Coruk
Hamza Coruk Aylar önce
Kötü değil
Yusuferen Akgul
Yusuferen Akgul Aylar önce
Evet ya sule yüzünden askınıza kavuşun ya
adige cale
adige cale Aylar önce
Şarkı adı : Yan kaderim
Suzan Tosun
Suzan Tosun Aylar önce
Ben yarın okula başlicam
Suzan Tosun
Suzan Tosun Aylar önce
Ben yarın okula başlicam O yüzden sizin dizlerine bakamıycağım ama okumuş bakabilirim
Yüksel Genc
Yüksel Genc Aylar önce
Bıktım çünkülerden
Esra Atılmış
Esra Atılmış Aylar önce
Sonda çalan şarkının adı ne bilen var mi
Esra Atılmış
Esra Atılmış Aylar önce
@adige cale teşekkür ederim
adige cale
adige cale Aylar önce
Soner Avcu feat Pelin Orhuner-Yan Kaderim
Helin Nisa Olcan
Helin Nisa Olcan Aylar önce
Çünkü şule Kuzey yıldızı ilk aşk 💓
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 32. Bölüm - Kuzey'i Şoke Eden Haber!
09:18
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 265 B
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 37. Bölüm
2:23:39
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 636 B
Masumlar Apartmanı 8.Bölüm Fragmanı
0:58
dizi dizi
görünümler 472 B
Konuşanlar 25. Bölüm
59:41
Konuşanlar
görünümler 1,8 Mn
Sen Çal Kapımı 16. Bölüm
2:10:10
Sen Çal Kapımı
görünümler 1,6 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 10. Bölüm - Otel Odasında Basıldılar!
08:08
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1,8 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk | Kuzey&Yıldız Kayak Tatili
25:25
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 857 B
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 31. Bölüm
2:28:55
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1,3 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 31. Bölüm - Artık Gözüm Açıldı
05:52
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 20. Bölüm - Olaylı Gece!
09:13
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 5 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk | Kız İsteme Hazırlıkları
13:43
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 7 Mn
Masumlar Apartmanı 8.Bölüm Fragmanı
0:58
dizi dizi
görünümler 472 B
Konuşanlar 25. Bölüm
59:41
Konuşanlar
görünümler 1,8 Mn
Eşi Namaz Kılan Ünlüler !
8:22
Bir Fikir
görünümler 40 B
Kırmızı Oda | Özcan Show
9:11
Özcan Show
görünümler 553 B
KOMİK KELOĞLAN MONTAJ VİDEOLARI #4
6:24
Görkem Karaaslan
görünümler 79 B