AYDINLIĞA HİCRET 9. BÖLÜM ( FİNAL BÖLÜMÜ ) BİR AŞK HİKAYESİ

  görünümler 72,052

cihan bozacı hikayeleri

cihan bozacı hikayeleri

Yıl önce

Ben Cihan Bozacı, aydınlığa hicret isimli hikayemizi dinlerken huzura varacaksınız. İbretlik bir hikaye. (dini hikaye)

Yazar : Şeyma Fidan
Seslendiren : Cihan Bozacı

YORUMLAR: 555
HAFZA ŞEMS
HAFZA ŞEMS Yıl önce
Selamın Aleyküm arkadaşlar Bildiğiniz gibi AZERBAYCAN savaş altında mümin kardeşlerimiz zor durumda din kardeşlerimizin ferah a çıkması için FETH süresi topluyoruz umarım ki buyorumu okuyup ta dikkate alırsınız alacağınız FETH ve okuyacaginiz âyetleri orada savaşan askerlerin BABANIZ ABİNİZ KARDEŞİNİZ KENDİ EVLADINIZ Olarak düşünüp alır ve okursunuz Kardeşlerim bugün Azerbaycan a yarın bize biz elimizi taşın altına koyalım ki yarın bizim başımıza geldiğinde bizim için de başkaları elini taşın altına koyabilsin bizler elimizden geleni yapıp kardeşlerimize yardimci olalım birine ettiğiniz her duâ okuduğunuz her FETH süresi size geri döner biz bir mumine bir dua ederiz melekler bizim için 10 katı dua eder sevgili kardeşlerim şimdiden okuyan okumayan arkadaşlardan Allah razı olsun BURDAN CİHAN ABİME ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ETTİĞİ YARDIMLARDAN DOLAYI İYİKİ VARSIN GÖNLÜ KALBİ GÜZEL İNSAN Ekimin 10 una kardar okuyalım ne kadar okuyacaginizi belirtirseniz çok sevinirim Bu arada sizlerde watsap istegram durumlarinizda paylaşıp bir hayra vesile olabilirsiniz Allah a emanet 👋
Son nefes Kaldı
Son nefes Kaldı 11 aylar önce
CİHAN BOZACI yaş ne guzaldı o gunlar yaahuu olamadumu hayat gulamadumu sıza
Talibova Gulbahar
Talibova Gulbahar Yıl önce
Azerbaycana verdiyinizdesteye gore tesekkurler
Ayşe Fidan
Ayşe Fidan Yıl önce
@Risale-i Nur Talebesi P
ay işiği arafi
ay işiği arafi Yıl önce
Allah razi olsun,dualarinizi, dualarimizi Allah qebul elesin inşallah, asker analarina,şehid ailelerine Allah sebir versin versin,,Azerbaycan+Türk qardaşliği heç bir zaman bitmesin, Çox sağolun🌙
ÂŞK-I İLAHİ
ÂŞK-I İLAHİ Yıl önce
Üzüldük be bu hikaye de bitti Zeynep le Ömer'e alışmıştık . Her bitiş bir başlangıçtır . Ama hikalerde aldığım ders çok fazla sevenler ağır imtihanlardan da geçse mutlaka kavuşur işte bu ilk ders . Bize düşen sabretmek ve isyan etmemek . Rabb'im herkesin gönlüne göre versin. Allah'ım burada yaptığım duayı kabul et. Sen sevenlerin imtihanını kolaylaştır. Sen kalbimizi haram sevgilerden uzaklaştır. Sen herkesin gönlüne göre ver. Gönlünde olanları da hayırlara vesile kıl. Amin amin amin bi hürmetin Taha ve Yasin😊 tarih: 2ekim cuma 2020 not:bunu da unutmayalım arkadaşlar en güzel en temiz ve huzur verici aşk Allah aşkıdır. Rabbim kalbi Allah aşkıyla olanlardan eylesin....
Сука_блять
Сука_блять Yıl önce
Amin niyet hayır akıbet Hayır kardeşim
Emine Nuhoğlu
Emine Nuhoğlu 4 aylar önce
Muhteşem yine Allah razı olsun Sesine nefesine yüreğine sağlık yazarın kalemine bileğine emeğine sağlık Allah razı olsun Allah a Emanet olun
Edep Yahu
Edep Yahu Yıl önce
Şeyma hanim Allah razı olsun sizden gerçekten harika bir hikayeydi yeni bitirdim çok üzüldüm bitmesine böyle hikayeleri çok seviyorum bizlerle bu güzel hikayeyi bulusturdugunuz için Allah cc lu hu razi olsun Rabbim kolunuza kaleminize güç kuvvet versin ki daha çok hikaye yazabilin inşallah Buarada bu güzel hikayeyi seslendirip bizimle bulusturdugunuz için çok teşekkürler abim Allah razı olsun nefesine sağlık 😊
Alisami Cebeci
Alisami Cebeci Gün önce
Hikayeyi insan kendi yaşamış gibi hissediyor insan size ve yazqrımıza teşekkürler
Mihrimah
Mihrimah Yıl önce
Aleykümselam 3 saatlik gecikmeyle dinliyorum ancak, son bölümün geleceğini söylemiştiniz ve büyük final. Zeynep ve Aslı aydınlığa ulaştılar en nihayetinde Rabbim tüm darda kalmışların yardımcısı olsun aydınlığa ulaştırsın.
ENES ünlü
ENES ünlü Yıl önce
Allah herkese böyle haramsız sevdalar nasip etsin inşallah özellikle çoçuklarımıza ağzına sağlık Cihan abi yazarımızın da hayal gücüne sağlık
Emira Karaaslan
Emira Karaaslan Yıl önce
Cihan abi hikayelerin o kadar güzel ki, dinlerken anlattıklarınla ağlıyor gülümsüyorum. Ama hikayelerinde en güzel şey her seferinde yeni bilgiler ediniyorum, sırf dinlemek için değil yeni kıssalar, yeni öğütler ve dinimiz ile ilgili yeni bilgiler öğrenmek için de dinliyorum. 😊 4 yıl önce dinlemeye başladım hikayelerini ve ilk hikayeyi uyumakta zorluk çektiğim için açıp dinlemiştim hikaye dinlerken uyuyakalıyordum, başta ilk 15 dakikasını dinledikten sonra uyuyan ben daha sonra senin hikayelerin bitene kadar uyumaz oldum (tabi yine gece 3'e 4'e kadar uyanık bir ben var) . Şimdi uyumadan önce bir bölüm dinler, iş yaparken ödev yaparken hep hikayelerini dinler oldum. Hikayelerini yazanların ve senin emeğine sağlık 😊😊
Melek Akar
Melek Akar Yıl önce
Aleyküm selam abi,,, hikayelerin final olmasına üzülüyorum ama ardından yine güzel bi hikaye geliceğini bildiğim için seviniyorum yine mükemmel bi hikayeydi yazarın yüreğine senin ağzına sağlık abi allaha emanet ol 🙋‍♀️🙋‍♀️
Yeter Hittet
Yeter Hittet Yıl önce
Yine olağanüstü bir hikaye 👌🏻👌🏻👏🏻👏🏻👏🏻 ağzınıza sağlık Cihan bey kardeşim. Allahım sizden razı olsun 🤲🏻
tuba çağan
tuba çağan Yıl önce
Muhteşem bir hikaye 🤗 yazarın gönlüne sizinde dilinize sağlık. Allaha emanet olun.
Sevinc Topuz
Sevinc Topuz Yıl önce
Ruhu dinginleştiren,huzuru sunan,tetlı heyecanlar yaşatan hikayeniz içen teşekkürler.yüreğinize sağlık lakin kısa,evlileklerinen saadetenden dinlemek isterdik. EYVALLAH.
Abdo Fadil
Abdo Fadil Yıl önce
öncelikle Cihan abi hayırlı günler aleykümselam hikaye gerçekten çok güzel bir sonu oldu gerçekten aydınlığa hicret ve mutlulukla bitti ilk defa bir hikayenin sonunda sevindim
Cihat Ates
Cihat Ates Yıl önce
Cihan bey gerçekten sonunda konuştuğunuz gibi bütün hikâyeleriniz güzel ben sizi ilk olarak 4 çeyrekle tanidim o günden önce ve sonraki tüm islami hikâyelerinizi dinledim ama 4 çeyrek mavi kıyılar aydınlığa hicret gönlüme taht kuranlardan rabbim razı olsun cennetinde cemali ile mukafatlandirsin siz ve bütün dinleyicileriniz allaha emanet olun
GÜLSÜM KAPLAN
GÜLSÜM KAPLAN Yıl önce
Esselamünaleyküm cihan kardeşim bir hikayenin sonuna daha geldik yazarımızın da kalemine yüreğine sağlık hikayelerinin devamını diliyorum senin de sesine yüreğine sağlık diğer emeği geçenlere teşekkür ediyorum hikayemize gelirsek çok güzeldi allah aşkının kıymetini herşeyden önce geldiğini çok güzel vurgulayarak bir ibretlik ders vererek hikayemiz bayan karakterimizin doğru yolu bulmasına vesile oluyor ben çok duygulanıyorum insanın kendini bir süre sonunda sorgulayıp doğru yolu bulabilmesi içindeki boşluğu doldurabilmesi huzura ermesi kadar güzel bir duygu yok sanırım sonunda da sabrederek rabbim sevenleri kavuşmak nasip eyledi tüm sevenlere bu yolda yürürken önlerine çıkan zorluklar da rabbim hayırlısıyla kolaylıklar versin herşey gönüllerince olsun temennim Allah’a emanet olun yeni hikayelerde buluşmak dileğiyle 🍀🕋
Ayşe DOĞAN
Ayşe DOĞAN Yıl önce
Yazar Şeyma Fidan'a ve hikâyeyi seslendiren Cihan Bozaci'ya emeklerinden dolayı *SONSUZ TEŞEKKÜRLER*
Bizim Tayfa
Bizim Tayfa Yıl önce
Emeğine sağlık yazarımızın .Allah razı olsun .Cihan bey kendimizi buluyoruz hikayelerde
Walid Kemal
Walid Kemal Yıl önce
tekrardan sesinize sağlık ve şeyma hanımın eline ve emeğine sağlık. bence kış mevsiminde hikaye dinlemek daha güzel o yüzden kış mevsiminin böyle güzel hikayelerle gelmsine sevineceğim. burdan ömer ile zeynep gibi kavuşan herkese mutluluklar dilerim.❤😁
Elanur Demir
Elanur Demir Yıl önce
Cihan bey sizi 5 yıldır dinliyorum ama eskiden kitapları daha duygu vererek anlatıyordunuz Selim ile Zeynep örneğin oradaki anlatımınız beni daha da duygulandırırdı
𝓩𝓮𝔂𝓷𝓮𝓹𝓹
𝓩𝓮𝔂𝓷𝓮𝓹𝓹 Yıl önce
Ay cihan abinin agzindan dinledigim ilk kitap
Didem Ö. (Dil-âsâ)
Didem Ö. (Dil-âsâ) Yıl önce
Ve aleyküm selamm..☔ Hüzünlendim, ağladım ve sonunda güldüm sen ne güzel bir kitaptın öylee bir buçuk günde dinleyip bitireceğim kadar.😍 Dün karadenizde gemilerin mi battı sözünü bile duydum annemden😅 O derece bağlanıp içinde yaşadım sanırım hikayenin. Yazar o kadar haklı ki yazdıklarının çok çok fazlasıydı kitap çok beğendim ve bilmek yeterli değil sürekli hatırlatması gerekiyor insan bazı şeyleri tekrar tekrar kendine bunun içinde böylesi kitaplarda fazlasıyla yardımcı oluyor Allah razı olsun yazarımızdan da böylesi bir kitaptan haberdar olmamızı sağlayan sizden de Rabbim yar ve yardımcınız olsun.🍃 Bazı hikayeler insanı resmen esir alıyor bunu mavi kıyılar, sükutu vaveyla ve tabiki müslüman mafyada da yaşamıştım 4 çeyreğe hiç değinmiyorum en bi sevdiğim oydu zaten.😍 İslami yaşayış biçiminin ne kadar güzel ne kadar sade ve koruyucu olduğunu bir kez daha anladım. Ne güzel şey senin olsun diye el açtığının senin gözlerinden başka gözlere ev sahipliği yapmayacağını bilmek sanırım bir kadın ve ya erkeğe verilecek en büyük nimet. Düşünce olarak yaşayış olarak kendini gördüğün kitaplar daha bir etkiliyor sanırım. Kısa hikayelerin de büyük bir bölümünü dinledim ama kanala göz atmak gerekliii kitap dinlemeye ara verdiğimde genelde hikaye dinlerdim de çünkü kitaplarda gelen bölüm merakı herşeyi kenara itmemi sağlıyor.😅 Bu güzel kitap için çokçaa teşekkürler yine harika bir seçim.
hamide ateş
hamide ateş Aylar önce
Ve aleyküm selam verahmetullahi vebera katüh yazarın kalemine sizinde ağzınıza sağlık Allah razı olsun çok severek dinliyorum yeni hikayeleri sabırsızlıkla bekliyorum sizde Allah'a emanet olun
Z.Ç.
Z.Ç. Yıl önce
Sagolun... cok güzel hikaye tertemiz aşklar. Nisa ve Ali, asli ve yiğit , Zeynep ve Ömer . Yüreğinizi sağlık. Cihan bey sizinde emeğinize sağlık...Allah'a emanet. Cok komiksiniz hiç güleceğim yoktu, allahda sizi hep güldürsün,mutluluk ve gönlünüze göre versin.
Gülcan Basyurt
Gülcan Basyurt Yıl önce
Tek kelimeyle muhteşem ötesi idi bayıldım güzel yazarımızın kalemine ve sizinde o güzel sesinize yüreğinize sağlık güzel kardeşim allaha emanet olun
Rabia Atasoy
Rabia Atasoy Yıl önce
Aleykümesselam ağzına yüregine sağlık kardeşim tüm hikayeleri ikişer kere dinledim oyuşunuz zaten dinlettiriyo süperbir okuma kabiliyetiniz var hikaýe okurken sanki hikayeleri yâşiyo gibi okuyosunuz p zaman dinlenesi bi hale geliyo teşékkürler
Remziye Şakin
Remziye Şakin Yıl önce
Yazan arkadaştan ve cihan abi sizlerden canı gönülden Allah razı olsun.Süpersiniz yine..
SUZAN ÖZKAN
SUZAN ÖZKAN Yıl önce
Aleyküm selâm kardeşim Allah razı olsun senden ve yazar'dan hikâyeleri dinlerken yaşadık sanki yorumunuz vede kalem harikaydı selâm ve dua ile Allah a emanetsin ❤🌹🌹🌹
Sevgi Tnr
Sevgi Tnr Yıl önce
Resmen hikayenin içinde yaşıyormuş gibi içimize çeke çeke sindire sindire dinledik.. Yeri geldi Zeynep le güldük onunla agladık.. Çok güzel di Şeyma hanımın yüreğine sağlık böyle eşsiz hikayeyi bizlerle paylaştığı için Ve siz Cihan bozacı sizin yüreklere dokunan anlatımınızla resmen yaşadık diyebilirim.. Teşekkür ediyoruz😊
I'am blinks 🎶
I'am blinks 🎶 Yıl önce
Harika bir hikaye örnek alınması gerekiyor yazarımızdan ve sizden Allah razı olsun
Mehmet İnce
Mehmet İnce Yıl önce
Muhteşem bir hikayeydi. Ağzına yüreğine sağlık yazarında kalemine sağlık teşekkürlerr.
fatma karabiyik
fatma karabiyik Yıl önce
Sevgili yazarcım ve Cihan Bozacı sizden Allah sonsuz defa razı olsun. Günümü güzelleştirdiniz allah razı olsun ☺️
Nese Huka
Nese Huka Yıl önce
Muhteşem bir son yazarın emeğine kalemine sizinde yüreğinize ve nefesinize sağlık kardeşim ALLAH razı olsun
Türkan İnce b,
Türkan İnce b, Yıl önce
Aleyküm selâm şeyma hanımın kalemine yüreğine sizin sesinize yüreğinize sağlık Allah daim etsin İnşaAllah yine güzel bi hikaye islamı anlatması belki bir dinleyen birisine sebep olup islama göre yaşamayı namaz kılmayı kim bilir Allah razı olsun sizlerden Allah'ın selamı bereketi üzerinize olsun inşeAllah 🤲🌹😊🌹
Risale-i Nur Talebesi
Risale-i Nur Talebesi Yıl önce
Eveet geldi iki gözümün çiçeği 😊final yazısını görünce kalbime ağrı giriyor😐
Risale-i Nur Talebesi
Risale-i Nur Talebesi Yıl önce
@deniz umudum ❤❤
deniz umudum
deniz umudum Yıl önce
❤❤❤
Twitch Notları
Twitch Notları Yıl önce
Gerçekten sizden gelen hikayelerle insan kendini ve yaşamını sorguluyor ve aydınlığa doğru bir yol arıyor
Hatice Yılmaz
Hatice Yılmaz Yıl önce
Aleykümselam abi hikaye çok güzeldi karakterleri resmen İçimde hissettim muhteşem de senden de yazarlardan da Allah razı olsun hikayelerin Hepsi çok güzel hepsinin içinde kayboluyorum dinlerken hikayelerinin dinlemediğim yoktur hepsini dinlemiş imdir hem de bazı hikayeleri 3-4 sefer tekrar tekrar dinlemiş liyim vardır 2 ay derin Çok güzel inşallah hikaye seslendirmeye yüklemeye hiç bırakmazsın Biz de senin güzel sesinden dinlemeyi çok isteriz Allah razı olsun abi Allah'a emanet ol
Aysel Koçak
Aysel Koçak Yıl önce
Ilk hikayelerinizin anlatımıyla çok fark var bayağı kendinizi geliştirmişsinizAydinliğa sebep olduysanız ne mutlu bunlardan biridei benim 2 yıldır dinliyorum çok yol aldım ama yol bitmezAllah razı olsun
Aynur Kartal
Aynur Kartal 24 gün önce
Muhteşem bir hikâyeydi emeği geçenlerin emeklerine sağlık. teşekkür ederiz
Ümmü Mutlu
Ümmü Mutlu Yıl önce
Selamın aleyküm çok güzel bir son oldu sesinize yüreğinize sağlık yazanında kalemine düşüncelerine emeğine sağlık Allaha emanet olun..
Gülşen Canbaz
Gülşen Canbaz Yıl önce
Güzel bir hikaye daha son buldu inşallah güzel başka bir hikayede buluşmak dileğiyle. ...yazarimiza çok teşekkür ederiz emeğine yüreğine sağlık.
Fatma Temizel
Fatma Temizel Yıl önce
Yazarımızdan ve senden yavrum Rabbim çoook çoook razı olsun başarılarınız daim olsun inşallah çok sevdim bu kitabı Rabbim bütün kızlarımıza böyle hidayet nasip etsin inşallah çocum senin okuduğun her hikaye senin ağzından bal ğibi oluyor başarıların çok çok olsun inşallah yavrum
Ayla Ekinci
Ayla Ekinci Yıl önce
harika sesinize sağlık .çok teşşekür ederiz
su oz
su oz Yıl önce
Aleykümselam Cihan abi. Yine bir hikayenin Sonuna Geldik Çok teşekkür ederim. Gerçekten seslendir deniz ve buradan yazara.Selamlar saygılar çok güzel bir kitaptı çok teşekkür ederiz 😊😊😊
Şifa Ulus
Şifa Ulus Yıl önce
Ve aleyküm selam Cihan kardeşim. Hoş geldin Sefa getirdin harika bir hikaye olmuş ağzına yüreğine sağlık Allah razı olsun. Yazar kardeşimizin de eline emeğine yüreğine sağlık devamları gelir İnsaAllah. Allah'a emanet olun.
Nuran Kartal
Nuran Kartal Yıl önce
Aleyküm selam abi çoook güzel bir hikayeydi ve cook güzel bir yorumdu ağzınıza ve yüreğinize sağlık yazarinda kalemine sağlık
Dilan Okay
Dilan Okay Yıl önce
Aleykum selam cihan abi hoşgeldiniz dilinize yüreginize sağlık gerçekten çok güzel bi hikaye yazarın kalemine sizin de emeklerinize sağlık allah a emanet olun inşallah dua ile hayırlı günler
Aleyna's Einhorn
Aleyna's Einhorn Yıl önce
Yine muhteşem heyecanlı teşekkürler okuduğunuz için emeklerinize sağlık. Yeni hikayeler bekliyorum en kısa zamanda.
Şükran Açıl
Şükran Açıl Yıl önce
Çoooookk güzel bir hikayeydi Şeyma hanımın kalemine hislerine sağlık ve siz cihan bey nefesinize sağlık Allah razı olsun sizden bize bunları ulaştrdığınız için💞💞💞
Meryem ATA
Meryem ATA Yıl önce
Ağzınıza yüreğinize sağlık çok guzeldi yazarımızın yüreğine sağlık çok çokkkkk guzeldii her bölümünü heyacanla dinledim sonu çok güzel bitti👍🏻🧿
Nimet Sanane
Nimet Sanane Yıl önce
Allah razı olsun yazandan ve Cihan bey sizden çok beğendim. Allah doğru yolu bulmayı herkeze nasip etsin inşallah.
Yeliz Scn
Yeliz Scn Yıl önce
Aleykümselam yazarın kalemine sizin de ağzınıza sağlık Allah'a emanet olun
Logan X
Logan X Yıl önce
Cook guzel bir hikayeydi .Hele sonunda güzel oldu .Önceleri korktum evlendi diye ama çok şükür sonunda mutlu bir yuvaları oldu.Allahim herkese anlayabileceği bir eş versin.Sizin de yayınlayan ve okuyan kardeşlerim ALLAH HER ŞEYİ GÖNLÜNÜZE GÖRE VERSİN. ALLAHA EMANET OLUN .SEVGİYLE KALIN ÇÜNKÜ SEVMEK EN UCUZ VE EN GÜZEL ŞEY YÜREĞİNİZDEN SEVGİYİ HİÇ EKSİLMESİN HAYAT İNSANA DAHA KOLAY GELİR .DENEYİN.
Fatma Yildiz
Fatma Yildiz Yıl önce
Aleykümselam kardeşim ve bitti her güzel şeyin bir sonu vardır çok teşekkür ederim Şeyma hanıma sesine yüreğine sağlık kardeşim
Aysel Koçak
Aysel Koçak Yıl önce
Son hikayelerin içinde en guzeli Allah razı olsun emeği geçenlerin eline yüreğine sesine sağlık Allaha emanet
H.75 Duman
H.75 Duman Yıl önce
Çok güzel hikayeydi Allah razı olsun yazardanda sizdende cihan bey yüreginize saglık rabim hepinize sağlıklı ömür verdin inşallah
Selvi Güi
Selvi Güi Yıl önce
Kardeşim yüreğine sağlık yazarından kalemine sağlık çok teşekkürler ederim
Meliha Yeraltı
Meliha Yeraltı Yıl önce
Selam ve duayla hos geldin kardesim son bolum uzuldum yeni hikayeler bizi bekliyor yureyine sesine saglik yazaninda kalemine yureyine tsk ederiz 🌹🌹
Umutlar Bitmez
Umutlar Bitmez Yıl önce
ALLAH RAZI OLSUN Abi 🤗🤲🌸 Her şey için çokk teşekkür ederizz 😊 Emeğin daim olsun inşâAllah 🤗🤲🌸 Hayırlı Huzurlu Geceler dilerim 🤗🍃🍃
Havva Karacaoglan
Havva Karacaoglan Yıl önce
Rabbim razı olsun inşaallah abi... Zeynep kardeşinin çalıştığı yerin ortağının Ömer olduğunu öğrendi...Tabii Ömerin parmağındaki alyansı görünce üzülmüştü...Kardeşine Aslı yı istemeye gidiyorlar ama Zeynep in içinde bir kıskançlık ve hüzün çünkü Ömer in evli olduğunu ve eşiyle tanışacağı için üzgün...Ama sabrın sonu selamet Ömer yeşil elma ağacının altında Zeynebe evlilik teklif etti... Zeynep ve Ömer kavuştular yani bir şem biri pervane oldu bu aşk yolunda Rabbim herkese böyle güzel sevda nasip etsin inşaallah... Ağzına yüreğine sağlık cihan abi...
Fatmanur
Fatmanur 5 aylar önce
😞
Baki Çevik
Baki Çevik Yıl önce
Selamünaleyküm abi hayırlı cumalar yine harika bir hikaye idi çok güzeldi yüreğinize nefesinize sağlık
Imanin Gücü
Imanin Gücü Yıl önce
Cok sükür geldi hos gelmis finalmis 😞üzüldüm Allah razi olsun Cihan bey sesinize saglik yazarimizada ayrica tesekür ederim
Ferdi Çıracı
Ferdi Çıracı Yıl önce
Çok güzel hikâyeydi sesine yüreğine sağlık yazarında kalemine sağlık
Gülbahar Çakmak
Gülbahar Çakmak Yıl önce
Çok çok güzeldi ağlatı güldürdü düşündürdü Çok teşekkür ederim yazarlara ve seslendirene
Mehtap Kulat
Mehtap Kulat Yıl önce
Allah razı olsun Cihan abi beni çok mutlu ettin merakla bekliyordum yeni bölümü ağzına yüreğine sağlık 😀
Murat soylu
Murat soylu Yıl önce
Çok uğraştım bu dinlediklerim benim içinde bir umut olmasın diye 😔 Ama yinede çok güzeldi 🦋
Shirin Amangeldiyeva
Shirin Amangeldiyeva Yıl önce
Çok güzel hikaye idi emeğinize yüreğinize sağlık 🙏
Emine Kocabıyık
Emine Kocabıyık 3 aylar önce
Çok teşekkürler sanki okurken o anı yasiyorgibi anlatıyorsun diline sağlık yazardanda Allah razı olsun kardeşim Allaha emanet olun mersinden selamlar
Sevilay Okutan
Sevilay Okutan Yıl önce
Ben bu hikayenin sonda çok duygulandım Zeynep annesini ona yazdığı notu etkiledi yazrimiz ve sizin cihan bey emeğinize yüreğinize sağlık rabbim emanet olun rabbim Azerbaycandaki kardeşim lerimiz yar ve yardımcısı olsun inşallah
Melek Demirel
Melek Demirel Yıl önce
Sonunda geldi fakat final oldu yazara ve size teşekür ederim Allah razı olsun her ikinizden de
Edep Yahu
Edep Yahu Yıl önce
Tüm din kardeslerimin CUMASI HAYRA VESİLE OLSUN INSALLAH
Slm Slm
Slm Slm Yıl önce
Allah razı olsun sizden çok çok güzel bir kitaptı yazardanda Allah razı olsun inşallah
Felek Işık
Felek Işık Yıl önce
Çok güzel bir final di sonunda Ömer sevdiğini söyledi Zeynep'e beklediğimden daha güzel bitti 😊Allah razı olsun cihan abi hayırlı akşamlar dilerim 🌹😇
Nuriye Tasgin
Nuriye Tasgin Yıl önce
Aleykümselam final olmasına üzüldüm neyse yeni hikayeler gelir inşaAllah sesinize yüreginize saglık versin Allahım
Kayserili Sofı
Kayserili Sofı Yıl önce
Ve aleyküm selam Cihan bey gerçekten çok güzel bitti sonu ve inanın her okuduğunuz hikayelerin hepsi çok güzel Allah razı olsun
Ləman Süleymanzade
Ləman Süleymanzade Yıl önce
Ağzına sağlık abi Allah sizdəndə yazardanda razıolsun!
Brawl stars
Brawl stars 6 aylar önce
Şeyma fidana çok çok teşekkür ediyorum efsaneeé bir hikaye dinledik sizden çihan bey kelimeleri okadar güzel kalbimize işletiyorsunnuzki Allah razi olsun sizden gece gündüz sizin hilayelerinizi dinliyorum
Elnare Dolxanova
Elnare Dolxanova 10 aylar önce
Bu güzel hikayeyi bu gün dinleyip bitirmek kısmet oldu. 😍Bir yandan da bitti diye üzüldüm😭Bu arada dinlediğim hikayeler içerisinde en iradeli, harama bakmamak için haddinden fazla dayanan bir adamdı Ömer sanırım uzun süre de öyle kalacak. Duygularını anlamakta güçlük çektiğim, zaman zaman seviyor mu acaba düşündüğüm hatta Zeynebi perdeyi asarken düşmekten kurtarırken şaşıp kaldığım biriydi. Harama yaklaşmamak için tavrı netti. Bu hikayeyi dinlerken Hz Yusufun dizisi geldi aklıma. Allahu teala ile tanışmadan önce Hz Yusufun kokusunu metrelerce uzaktan hiss ediyor, Allahı bulduktan sonra ise yanı başındayken fark etmemişdi. İşte Züleyha Hz Yusuf'u tam kaybetdiğinde, vazgeçtiğinde bulmuştu. Allah yazarımızdan ve seslendiren sizden Dünya ahiret razı olsun Cihan bey🤲 Hikayeleriniz beni çok değiştirdi. TV izleyemez oldum. Tekrar Allah sizlerden razı olsun. Biraz uzun oldu ama yazmasam içimde kalırdı. Allaha emanet olun
Hacer Doğan
Hacer Doğan Yıl önce
Aleyküm selam cihan bey Allah razı olsun sizden😊 final olacağını tahmin ediyordum bu bölüm çok heyacanlı olacak 🤗🤗
Sadece Bordo bereli
Sadece Bordo bereli Yıl önce
Haftaya güzel hikâye gelir inşallah
Risale-i Nur Talebesi
Risale-i Nur Talebesi Yıl önce
@Hacer Doğan 😘😘❤❤
Hacer Doğan
Hacer Doğan Yıl önce
@Risale-i Nur Talebesi bitanem 👉❤❤❤👈
Risale-i Nur Talebesi
Risale-i Nur Talebesi Yıl önce
❤❤
U Uren
U Uren Yıl önce
Agzina yuregine sağlık cihan bey
neziha ücer
neziha ücer 7 aylar önce
Agzıniza nefesinize saglik çok guzel Anlattınız
Ülker Suna
Ülker Suna Yıl önce
Yakti beni bu hikayede ta derinden,yasayamadiklarima olmayacak hayallerime yaralarima aci bir merhem gibi
DENİZ SUBAYIM - BİR AŞK HİKAYESİ
1:52:56
cihan bozacı hikayeleri
görünümler 88 B
ENES BATUR NEDEN VİDEO ATMIYOR?
22:35
Burak Güngör
görünümler 94 B
Instagram Fake Hesaplar Toplantısı
1:01
Halil İbrahim Göker
görünümler 116 B
OSMANLI GÜNEŞİ 6. BÖLÜM (FİNAL BÖLÜMÜ) & MUHTEŞEM BİR HİKAYE
3:15:10
AFİTAP 9.BÖLÜM & BİR AŞK HİKAYESİ
1:28:39
cihan bozacı hikayeleri
görünümler 12 B
AYDINLIĞA HİCRET 5. BÖLÜM & SESLİ KİTAP
1:43:09
cihan bozacı hikayeleri
görünümler 58 B
YUSUF İLE MİHRİMAH FİNAL BÖLÜMÜ & AŞK'I KALBEL VUKU
3:34:24
cihan bozacı hikayeleri
görünümler 40 B
Стивен Уильям Хокинг. Теория всего. Происхождение и судьба Вселенной.
3:28:26
ZİHNİMDEKİ FISILTI 9. BÖLÜM & SESLİ KİTAP
2:36:43
AYDINLIĞA HİCRET & İBRETLİK BİR HİKAYE
1:50:01
cihan bozacı hikayeleri
görünümler 94 B
Ezhel - Nerdesin (Official Audio)
2:57
Ezhel
görünümler 8 Mn
Ate - Diğer Yarım (Official Video)
2:23
İdo Tatlıses - Bulsun Beni
2:19
netd müzik
görünümler 1,1 Mn
Bilal SONSES - Olmuyor (Official Audio)
2:45
Bilal Sonses
görünümler 1,5 Mn
Yalın - O Yaz Bu Yaz (Official Video)
3:09
Murda - RARRii (prod. Spanker)
2:49
Murda
görünümler 3 Mn