TİKTOK'TA GÖRÜP SATIN ALDIĞIM EN PAHALI ÜRÜNLER !!

  görünümler 282,590

TUGAY GÖK

TUGAY GÖK

4 aylar önce

Herkese selam ben Tugay Gök. Bugün sizlerle birlikte Tiktok'ta görüp satın aldığım en pahalı ürünleri size derledim. Çok eğlenceli bir o kadar komik ve troll dolu bir video oldu. Tik tok uygulamasında görüp satın aldığımız ilginç ve pahalı şeyleri derledik. Daha fazla bu tarz videolar gelsin istiyorsanız yorumlarda belirtmeyi unutmayın!!
Beğenmeyi unutmayın 👍 🔔 Zil'e tıklayıp bildirmleri açabilirsiniz 😊
🎬Katılda Çok değişik videolar var :) kaçırma !
Katıl: trshow.info/on/XlT.html...
Bana destek verebilirsiniz :)
🌐Sosyal Medya Adreslerim
👉İnstagram : tugaygok
👉Tiktok: www.tiktok.com/@tugaygk01
👉Discord: discord.gg/tugaygok
👉İş Teklifleri (Business) : fatih.kinaci@bummgang.com

YORUMLAR: 1 585
Nihat Aydemir
Nihat Aydemir
Otel videosu gelsin 😃denemekte fayda var
Pubg Mobile
Pubg Mobile
Otel videosu gelsin benim en çok merak etdiyim şey ucuz otelde olan yataklar😂
Ruqayye Elekberova
Ruqayye Elekberova
otel videosu gelsin❤️gelirse kraisın gelmesse yine de gelsin
İlayda Yörüdü
İlayda Yörüdü
Abi sonraki videolarda bence hep tek olma. Konuklar olsun yarışmalar olsun mesela
Kaan Gençoğlu
Kaan Gençoğlu
Helal olsun TRshow nin tek kralı Tugay Gök
Nazlıcan Bilek
Nazlıcan Bilek
Tugay abi bitane uygulama var söylediğin şeyleri köpek diline çeviriyor marazda deneyip videosunu atar mısın
beyaz kara
beyaz kara
ABİ OTEL VİDEOSU GELSİN LÜTFEN EN KISA ZAMANDA🙃🙃
İlayda Karaaaslan
İlayda Karaaaslan
Otel videosu gelsinnnnn
Nihat Aydemir
Nihat Aydemir
Kral acayip hızlısın ha daha dün dedin cekelimmi bu videoyu diye bugün atmışsın helal olsun 😃
Kaan Dervişoğlu
Kaan Dervişoğlu
Abi önceki videodaki sapanla eşyaların içinden geçme videosu yap acayip izlenir bence
Eymen YT
Eymen YT
KRAL OTEL VİDEOSU GELSİN♥ KRALSIN
Ayşenur Aşan
Ayşenur Aşan
Eski okul a giderken aldığımız oyuncak yiyecek kitap gibi vs şeyler i al eski günlerimizi hqtirlayalim biraz cik özledik cocugklugumuzu 😊
İbrahim Akyıldız
İbrahim Akyıldız
Bugün kozanda bankada karşılaşan çocuk yorum yapıyor tugay abim 👑
Mustafa Bildiri
Mustafa Bildiri
Sinek savar oldu sana tugay savar😂😂😂 seviliyorsun abi💘
Serdar Dedeefendioğlu
Serdar Dedeefendioğlu
Yayınlar özlendi be abi:(
abdullah artış
abdullah artış
Tugay abe en tehlikeli teknolojik aletler gelsin
BURAK
BURAK
Abi bı video çek cezalı bı oyun olsun cezada her kaybettiğinde elini sinek savara dokunma 😀
İlayda Meral
İlayda Meral
İstanbul un en berbat oteli videosu gelsin tugay abiii❤😀
Hatice Gürses
Hatice Gürses
Abi eve kedi aldık şakası yapsana mişaların filan tepkisini merak ettim
Berke kadriye
Berke kadriye
Otel videosu gelsin 😃denemekte fayda var
Sana Yanarım
2:08
Okan & Volkan - Topic
görünümler 41 B
Teşkilat 50. Bölüm Fragmanı
1:06
Teşkilat Dizisi
görünümler 777 B
Müge Anlı ile Tatlı Sert | 4 Ekim 2022 Salı
2:13:33
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 746 B
EN SON HAYIR DİYEN KAZANIR !! ( KAVGA ÇIKTI )
21:47
YASAKLANMIŞ EN SAÇMA ŞEKERLERİ DENEDİM !!
14:19
GÜLMEKTEN AĞLATACAK TİKTOKLARI İZLEDİM 😂
12:36
1003
0:35
FATIH CAKIR
görünümler 15
Sana Yanarım
2:08
Okan & Volkan - Topic
görünümler 41 B