Tuna Pamir’den CIVILIZATION 6 Dersi - Başlangıç, District, Tech

  görünümler 143,404

Can Sungur ve Yakın Evren

Can Sungur ve Yakın Evren

Yıl önce

Bugün USTASI geldi, kendi oynadığı gibi oynamayı gösterdi. Canımız sıkıldı. CAHİLMİŞİM arkadaşlar!
Tuna Pamir TRshow kanalı: trshow.info/on/0Vd.html...

YORUMLAR: 153
Natuk Baytan
Natuk Baytan Yıl önce
Tuna Pamir kanalına girdiğimde medeniyetini okşuyordu.
Onur İzgi
Onur İzgi Yıl önce
Tek bir hexagon da onlarca farklı datanın milyonlarca olası kombinasyonlarla maksimize edilmesi ve bu datalar ile onlarca farklı birim ve makrosistemlerin doğru kombinasyonunu sürekli aktif şekilde ayarlamanız gereken alternatifi olmayan bir oyundur Civ6. Bu oyunu her açtığımda tüm bu değişkenlerin bu kadar "DENGELİ" bir şekilde harmanlanmasına ve arkasındaki mühendisliğe hayran kalıyorum. Bu oyunu sevelim bu oyunu koruyalım.
Ahmet İmecelerli
Ahmet İmecelerli 8 aylar önce
2k aldı, çok ciddi korkularım var.
Ahmet Furkan Göçgen
Ahmet Furkan Göçgen Yıl önce
7 Haziran 2020 -> Öğretici Oyun Rehberi 8 Haziran 2021 -> cahilmişim :D
A Emre
A Emre Yıl önce
2020 beginner seviyesine giriş 2021 advance seviyesine giriş
BjörkSama
BjörkSama Yıl önce
Biraz izleyeyeyim 2 trick kaparım dedim. Daha dakika 1'de industrial zone kurmayı bilmediğimi öğrendim. Çok güzel video olmuş.
Can Sungur ve Yakın Evren
Can Sungur ve Yakın Evren Yıl önce
CAN SUNGUR CEHALETİNİN BOYUTLARINI ÖĞRENİYOR oynat bakalım
Tzsaveedan
Tzsaveedan Yıl önce
Deniz medeniyyetisin ve bide Portekizsin hiç Liman atmadın vedahi zaten deniz medeniyyetlerinde Üretim shipyardlardan daha çok karşılanıyor industrialler sadece şehirlere power vermek icin kullanılıyor. Senin Naval meyilli gitmen ve nüfuslarının artması içinde balıkları işleyip deniz fenerleri yapman gerekiyor
Mehmet Esgi
Mehmet Esgi Yıl önce
@Mert Dönmez 😅😅
Mert Dönmez
Mert Dönmez Yıl önce
@Mehmet Esgi millet tuvalete gitti diye skiplemistim aihsdkjlas. Cok tesekkur ederim.
Mehmet Esgi
Mehmet Esgi Yıl önce
@Mert Dönmez 1:32:40 da Tuna bey söylüyor modlarını.
Mert Dönmez
Mert Dönmez Yıl önce
Sevgili CS, herhangi bir mod kullaniyor musunuz? Evetse neler var yazabilir misin?
Ekin Direnç Bağcı
Ekin Direnç Bağcı Yıl önce
10 numara hizmet. Tam da şu yaz günlerinde civ6 girişmek istiyodum ama nerden başlıyacağımı bilmiyordum. Eline sağlık sayın CS
C1NG1
C1NG1 Yıl önce
@PhoeniX b
#
# Yıl önce
aga gel girişek ben de yeni yeni giriyorum
PhoeniX
PhoeniX Yıl önce
dlcler olmadan oyunun zevki yok bu arada dlc alin
Gürkan Çelik
Gürkan Çelik Yıl önce
Aç kurcala, ilk başta soğuk ama girince alışıyorsun :)
Burak Günay
Burak Günay Yıl önce
Sen ne yapardın diye diye adama 2 devlet oynattın reis hahahahah
Karandeus
Karandeus Yıl önce
Sonunda be sonunda definitive bir civ6 rehberi. Çok yararlı oldu ellerinize sağlık.
Abequs
Abequs Yıl önce
Tuna, öyle bir anlatıyor ki geçenlerde sıkıldığım oyunu yeniden açıp oynamaya başladım. Tutorial gibi açtıp, durdura durdura izliyorum. Portekizli arkadaştan öğrendim JOAO, Juoan gibi okunuyor ama ortadaki sesli harfleri aynı anda okumaya çalışır gibi, n'yi de burnundan söyler gibi.
melih erdoğan
melih erdoğan Yıl önce
Muhteşem emek dolu bir video olmuş ayrıca civ videosu gelmiyor diye üzülüyordum 4 saatlik gelmiş teşekkürler Cs Bey.
barış west
barış west Yıl önce
Çok teferruatlı oyun be. Başına geçince saatler gidiyor.
Reha Burgu
Reha Burgu Yıl önce
Ya Tuna hoca pinleri koydukça sırıtarak izledim, üretimin ve paranın hayalini kurdukça resmen peşin satan gibi mutlu oldum!
Ömen D.
Ömen D. Yıl önce
Ben bu zone ları süs olarak koyuyordum adam 2. turdan +20 lik yer hazırladı çok korkunç.
ılgın yılmaz
ılgın yılmaz Yıl önce
bu politika kartlarını biraz daha dinamik kullanmalısın cs ağabey. birkere veriyorsun birdaha dokunmuyorsun. böyle birşey yok :D mesela erken oyunda açılan bi yeşil kartta; bir şehir devletine gönderdiğin ilk envoy 2 sayılıyor. bütün city-statelerle +2 envoyla başlamak oyunu baya kolaylaştırıyor
Maotun Tanhu
Maotun Tanhu Yıl önce
Sen gandirikcisin cs. Kaç yüz bin yıldır gelmiyor cuma gecesi eğlencemiz. Öyle bir alistirdin ki bir hafta gelmeyen herşey "bitti." diye düşünür olduk. Örnek oyunun şeysi
muhtarlı adayın tahta köyü
muhtarlı adayın tahta köyü Yıl önce
Videoyu udemy e koy parayla sat. Tunayla kırışın paraları hakkınızdır o derece cs insanı👍
Çağatay Talu
Çağatay Talu Yıl önce
Eline sağlık CS 4 saat keyifle izleyeceğimmm. İzlenme sürende +4 saat yer ayırtıldı bilgine
semih
semih Yıl önce
19:50 osmanlı dönemi minyatürlerinde padişah olarak gözüken can sungur ; bu sefer de civ 6 adlı oyunda portekiz kralı olarak karşımıza çıktı .
Onur Aydemir
Onur Aydemir 3 aylar önce
Abi bu video son Civ dersinmis çok üzüldüm ama üstünden iki sene geçmiş. Artık çok daha iyi oynuyorsun devamı gelse keşke
rick sanchez
rick sanchez Yıl önce
Bu yayından gaza gelip Civ 3 indirip girdim, 18 dakikanın sonunda beni öldürdüler.
Doğuhan Şahin Ve Arkadaşlar Konseyi
Doğuhan Şahin Ve Arkadaşlar Konseyi Yıl önce
Dün ilk deity bilim zaferimden sonra "tamam öğrendim artık demiştim" fakat, Tuna Pamir abi derya deniz, x2 de kendi videolarını da izliyorum hala. Her güne yeni birkaç bilgi ıms.
CanIDo_
CanIDo_ Yıl önce
Videoyu izleyince oynayasım geldi yeniden çok güzel video
Ahmet Can
Ahmet Can Yıl önce
İste içerik dediğin BUDUR!! Teşekkürler Can Bey
Ege Kahya
Ege Kahya Yıl önce
Yayını kaçırmıştım, çok iyi oldu
owzane
owzane Yıl önce
Tuna Pamir’i görene kadar oyunu oynadığımı sanıyordum…
İsmail eren Akaner
İsmail eren Akaner Yıl önce
4 SAAT İZLEDİM FİNALİNDE BÜTÜN HER YERİ ELE GEÇİRECEKSİNİZ DİYE, BİLMEMNESİNE KODUUM 2K LAUNCHER BANA BU FİNALİ VERMEDİ LANNNN ÇOK SİNİR OLDUM
Aberant
Aberant Yıl önce
Lan nasıl daha demin eski Civilization 6 videolarını izliyodum birden video geldi oha çok şanslıyım
Kadir Boran
Kadir Boran Yıl önce
Adabı vardır Civilization oynamanın...
Volkan Őzdemir
Volkan Őzdemir Yıl önce
Yaaa uzman civcileer devran dönüyor. Video sayesinde herkes cahil olmaktan kurtukacak ve bir videoya civ'de yenileceksiniz :)
Furkan Koraltan
Furkan Koraltan 10 aylar önce
ben şehri kurdum kurduğumdan 15 dk sonra şehrin etrafını sardılar düşmana saldırmaktan yönetemedim şehri
Hüseyin Berk
Hüseyin Berk Yıl önce
Yks bitse de doya doya oynasam acayip özledim ya
Emre Kozan
Emre Kozan Yıl önce
4 saat su gibi aktı. Bu arada Epic Games Frostpunk vermişken, Frostpunk serisi güzel olur bence.
Muhammet Ali CAPOGLU
Muhammet Ali CAPOGLU Yıl önce
Oyunun PS4 versiyonun da Online odalara katılırken Host’a bağlanma hatası alıyorum, çözümü hakkında bir bilgisi olan varda yardımcı olursa çok sevinirim 👍🏻
Demet Bahar
Demet Bahar Yıl önce
Gelecek olan sistemin fiyatı ne kadar olucak acaba ?
Fatih
Fatih Yıl önce
Tuna abi bir noktada o kadar çok "arka tarafta " dedi ki beynim ters takla etti
Rossi Marquez
Rossi Marquez Yıl önce
cs bey seni yıllardır tanır takip ederim facebooktada 2 aydır abone olmuştum sana ama şöyle küçük bir sorun oldu 100 mgbs internetimle facebooktan yayın izleyemiyoruyum sürekli takılıyor. Denemediğim yöntem kalmadı ama yine de olmuyor. Uzun lafın kısası temelli TRshow geçme gibi bi olay olmaz mı? benim gibi pek çok insan var abone grubunda görmüştüm. Yayın izleyemediğim içinde abone olamıyorum böyle bir durumda var tabi :)
Tuglac
Tuglac Yıl önce
Adam köye büyük hareket getirdi abi. -Adam iyi abi yiyo ama çalışıyo.
yigidim
yigidim Yıl önce
Abi 4 sene oldu mezun olali kitap defter birakalim not tutarak video izliyorum bu nedir ya
Yellowish
Yellowish Yıl önce
Denizden yağma ile haraca bağlayan bir viking olmadan bakalım nasıl oynayacak cs ilginç bir civ 6 olacak
Əziz Əzizov
Əziz Əzizov 6 aylar önce
Ne zamandır yarım birakiyordum iyiki bu video karşıma çıktı
Ugur Babacan
Ugur Babacan 9 aylar önce
şu sağ üstte kahramın altında gösterilen bilim kültür altın gibi degerleri nası acıyoruz.
murat bal
murat bal 9 aylar önce
Masonary önemli arkadaş. Şehire duvar yapıp şehir merkezinden savunma ve saldırı yaparsın. Ekstra olarak turist çekerek kültür puanı ve para kazanırsın.
kocakafa
kocakafa Yıl önce
CS resmen, 4 level Giant Death Robot'la karşılaşmış level 1 scout gibi oldu. :D
İsmail Yeşilyurt
İsmail Yeşilyurt Yıl önce
Bilen birisinin anlatması ne kadar da tatlı oluyor yahu.
ılgın yılmaz
ılgın yılmaz Yıl önce
sevgili youtube. bayılıyorum bu kişileştirmelere :D
Doğukan Yıldız
Doğukan Yıldız Yıl önce
abi bu nimettir çok sağolun
Yellowish
Yellowish Yıl önce
57:29 Sanayide yeni gelişme: Gözleriyle demir eritiyorlar - Yerli ve milli Hans
Kemal Taha Karaman
Kemal Taha Karaman Yıl önce
Ben de pinleyerek oynamaya başladım 20.tura gelene kadar 1 saat geçti düşünmekten
tevfikcan rencüs
tevfikcan rencüs Yıl önce
CS video boyu policy değiştirmiyor deli oldum. Bir koydu godking kaldı öyle
Lowly Tarnished
Lowly Tarnished Yıl önce
Abi yalniz sadece seni izleyerek daha cok ogrenmisim
Sercan Çağlar Erel
Sercan Çağlar Erel Yıl önce
Başkan Tuna büyükşehire adaylığını koy mitinglerde en öndeyim hahah
Kutlu Çınar
Kutlu Çınar Yıl önce
Hazır Epic bedava vermişken bi Frostpunk videosu güzel olur.
Ekrem Gündüz
Ekrem Gündüz Yıl önce
ben portekiz ile tur başına 900 alıyodum
Yigit Ege Cevikkol
Yigit Ege Cevikkol 3 aylar önce
bu tuna pamir cok trhlikeli adam valla dusmanim olsun istemem
Burak Sönmez
Burak Sönmez Yıl önce
iki arkadaş beraber botlara karşı oynarken hangi map oynanır?
Tuna Bishop
Tuna Bishop Yıl önce
şu youna çok iyi bir indiirm gelse dlcler olmadan olmuyor
Çağatay Talu
Çağatay Talu Yıl önce
Bu videonun devamı gelecek mi ? save iniz gitmedi bu arada dimi ?
Berke Karaköse
Berke Karaköse Yıl önce
Cahildim dünyanın rengine kandım .
Kari Mama
Kari Mama Yıl önce
Tam da bugün civ6 indirmisken bu videonun denk gelmesi...
ŞAHİNBEYLİ
ŞAHİNBEYLİ Yıl önce
Bizde oyun oynuyoruz zannediyoruz :D
Ömer
Ömer Yıl önce
53:22 abi aklın graveyard keeper'da kalmış
Furkan
Furkan Yıl önce
1:53:03 Geldikleri gibi giderler. -Mareşal Tuna Pamir
Taha Tugberk Cakir
Taha Tugberk Cakir Yıl önce
Her oyunda arif ticaret taktiği yemiyor
Samet Keçeli
Samet Keçeli Yıl önce
Tuna Pamir'i başkan yapalım
naioziren
naioziren Yıl önce
civ oynadıkça canım stellaris çekiyor
Popescorn
Popescorn Yıl önce
13.35--13.40 arasında non fresh gibi bir terim kullanılıyor onu anlamadım, bilen arkadaşlar anlatabilir mi ?
Bengisu
Bengisu Yıl önce
Tuna oleeeey ❤️
Alper kılıç
Alper kılıç Yıl önce
ya nolur çıkmasın bu video karşıma artık ya lütfen youtube
Ahmet İnkaya
Ahmet İnkaya Yıl önce
Buradan şunu söylemek istiyorum; Graveyard keeper nerde :D
YUSUF ARSLAN
YUSUF ARSLAN Yıl önce
O kadar Stellaris, Crusader Kings oynuyorum ama bir türlü Civilization çözemedim. Hadi bakalım, belki bu oyuna girişim olur.
Yusuf Güder
Yusuf Güder Yıl önce
Bende saydığın oyunları oynayamıyorum ama CIVILIZATION'ı rahatça oynuyorum.
Seiko
Seiko Yıl önce
Tuna gel ülkeyi yönet ya
Talha KOCAER
Talha KOCAER 10 aylar önce
abi 4 saatlik video mu olur
Shiva
Shiva Yıl önce
Abi bir ülkenin bundan 2000 sene sonra burada endüstri kurulacak, o nedenle at farmlamıyoruz demesi gibi bir olay bende gerçeklik algısını bozduğu için hoşuma gitmedi. Ama tuna bey gibi 1400 saatim olsa belki bu arayışlara geçerdim. Şimdilik deneyeceğim bir oyun tarzı değil gibi bu.
What What
What What Yıl önce
Hekim oğlu serisi devam edicekmi e sipor serisi için ne zaman video gelicek
Emre Akyol ve Yakın Arkadaşları
Emre Akyol ve Yakın Arkadaşları Yıl önce
Bah hele şehri üç tane alacan yan yana kuracan
İbrahim Yeşilyurt
İbrahim Yeşilyurt Yıl önce
Civ3’ten beri dümdüz oynuyordum ben oyunu. Meğer baya baya aşırı detaylı strateji oyunuymuş bu. :)
Ethe Estel
Ethe Estel Yıl önce
Cumhurbaskani olsam bu adami sanayi bakani yaparim bu ne ya
Marc Guardian
Marc Guardian Yıl önce
Aydınlandım be oha
Arda Huday
Arda Huday Yıl önce
Öğrendikçe cahilliği hissettim.
Fatih Aytar
Fatih Aytar Yıl önce
Programın adı koçum benim olsun.
Baran Ergün
Baran Ergün Yıl önce
PotatoMcWhiskey izleyen cs civ e hype lanmis hadi bismillah
SerçeParmak
SerçeParmak Yıl önce
İnanılmaz harika bir oyun gerçekten. Açıkcası civ6 oynamayı sevgili Can Sungur’un videolarını izleyerek başladım sonrasında ise sevgili Tuna Pamir’den cilalıyorum. Bu tarz oyunları sevenler için çok güzel bir oyun. Strateji oyunlarını sever ve tüketirim ancak hep eleştirim neden diplomasi yok her zaman savaşmak mı gerekiyor ya da neden çevresel şartlarda benim dünya üzerindeki konumumu etkilemiyor şeklinde oluyordu. Civ6 bana bu konuda çok iyi düşünülmüş bir oyun olarak geldi. Bu açılardan baktığımda bugüne kadar yapılmış en iyi strateji oyunlarından biri. Northgard’ da güzeldi mesela ama diplomasi yoktur. Nedense diplomasinin olmadığı strateji oyunlarını bana hep eksik gelmiştir. Hepinize sevgiler, saygılar. Vallahi devam :D
Sr Döner Elvankent
Sr Döner Elvankent Yıl önce
oyunda mod kullanıyor musunuz yoksa bu oyunun kendi özellikleri mi ? Ben de builder bastığımda haritada mavi, turuncu, yeşil, kırmızı gibi renkler çıkmıyor ve kartları koyduğunuz yerde kartların altında +4 +6 +2 gibi ifadeler de olmuyor ? Bunlar oyuna yeni gelen özellikler mi veya dlc mi ?
Shyuuhei
Shyuuhei Yıl önce
@Onur İzgi oo teşekkürler
Onur İzgi
Onur İzgi Yıl önce
Türkiye Liginde oynamak için şart olan modlar kullanılıyor. Kart altındaki efektif etki bilgisini, builderda çıkan renkleri başka modlar ile sağlamışlar. Tuna'nın kanalında mod listesi mevcuttu sanırım.
İsmail Yerebakan
İsmail Yerebakan 8 aylar önce
o çarklar şehır mı
Osman Eryavuz
Osman Eryavuz Yıl önce
At nasıl bozuyor planı anlamadım üstüne bir şey kurup yikamiyormuyuz atlari
Osman Eryavuz
Osman Eryavuz Yıl önce
@Can Sungur ve Yakın Evren hee tamam o zaman
Can Sungur ve Yakın Evren
Can Sungur ve Yakın Evren Yıl önce
yok
Yusuf Varlı
Yusuf Varlı Yıl önce
Abi oyunun hikayesi ne oldu devam edecek mi
Mustafa Kurnaz
Mustafa Kurnaz Yıl önce
Ne zaman bildiğimiz koyun sheep olmuş?
Hakan Beyli Güneş
Hakan Beyli Güneş Yıl önce
Hala tam olarak anlamış değilim, arpa suyu ile de izledim yine de anlamadım.
tanª
tanª Yıl önce
Yanardağ berekettir
Geniculata
Geniculata Yıl önce
Tuna'ya bak bir de mütevazi olmaya çalışıyor. :)
Fırat Batar
Fırat Batar Yıl önce
Yok bee!
WOLFIN SATİSFİED
WOLFIN SATİSFİED Yıl önce
Gıral lütfen söyle Podcastia ne oldu ?
CaRuin
CaRuin Yıl önce
2 cümlede cahil kaldık
İsmail eren Akaner
İsmail eren Akaner Yıl önce
bu heros muhabbeti hangi dlc ile geliyo?
Mehmet Esgi
Mehmet Esgi Yıl önce
Babylon pack sanırım.
Can SÖZEN
Can SÖZEN Yıl önce
ALGORITHM!!
emo
emo Yıl önce
selamlar 🙏🏿
Rabia Arslan
Rabia Arslan Yıl önce
SELAAAAM ÇOK ERKEN GELDM BU SEFER
Oğuzhan Topcu
Oğuzhan Topcu Yıl önce
oyun öküz gibi ingilizce istiyormuş mecbur geri iade edicem
Viva la Tartare
Viva la Tartare 9 aylar önce
Hello Turkish🇹🇷 citizens 👽
Arda Özkan
Arda Özkan 6 aylar önce
Ben Oynarken Valiler Falan Yoktu Neden ?
Cengizhan ERMET
Cengizhan ERMET 5 aylar önce
Valiler dlc ile geliyor
deus dios
deus dios Yıl önce
Demekki oyun böyle oynanıyormuş
Madem İstediniz; Yeni Koloni! - OXYGEN NOT INCLUDED
45:47
Can Sungur ve Yakın Evren
görünümler 88 B
Barbaros Hayreddin Sultanın Fermanı Tanıtım | Yakında TRT'de!
1:03
Barbaros Hayreddin: Sultanın Fermanı
görünümler 378 B
HNGKA #90 - BÜTÜN DÜNYAYI KURTARDIK (ft.CAN SUNGUR)
2:01:18
Mert Günhan ve Yakın Arkadaşı
görünümler 61 B
Tarihçi Hanımla MIDJOURNEY ve CIVILIZATON VI
5:53:05
Can Sungur ve Yakın Evren
görünümler 117 B
Anti-Stardew: CESETLER, MÜREKKEP VE ŞARAP - Graveyard Keeper #06
1:52:14
Can Sungur ve Yakın Evren
görünümler 54 B
Civilization 6 - Öğretici Oyun, Yeni Başlayanlara - Bölüm 01
1:05:39
Can Sungur ve Yakın Evren
görünümler 390 B
GÜROL VS MİNECRAFT #139
15:16
Gürol Çalışkan
görünümler 149 B
HAYVAN EVRİMLEŞTİRME OYUNU ROBLOX
15:19
XO Alperen
görünümler 192 B
pis crepper hadi beee #shorts
0:22
Enes Batur 2
görünümler 584 B