İlber Ortaylı ‘Kim Milyoner Olmak İster’ Programını Sunuyor

  görünümler 944,537

İlber Ortaylı

Yıl önce

İlber Ortaylı ‘Kim Milyoner Olmak İster’ Programını Sunuyor

YORUMLAR
Mrs Jackson
Mrs Jackson Aylar önce
1.sırada yarışan adam sürekli İlber Ortaylı'nın yüzüne bakıp bakıp duruyo cahil demesinden korktu herhalde😀
filiz d
filiz d Aylar önce
Ya herseyi gectim o kadar naif o kadar samimi bi yüz ifadesi var ki o gülümseyince bende gülümsüyorum
cap cup13
cap cup13 Aylar önce
Ama iyi sabirliymiş ben burda kafayi yedim😂
berat demirci
berat demirci Aylar önce
punk adama sorulan soruların kolaylığı peki
zehra bilek
zehra bilek Aylar önce
Hocamın naifliği ve diksiyonuna hayranım ♥
Çiğdem Çetin
Çiğdem Çetin Aylar önce
31:15 onu da Nil Karaibrahimgilden öğrenmişsindir sksnxkehdkej
yusufff
yusufff Aylar önce
Video'nun hızını 2x'e aldim adam hâla yavaş konuşuyor.
Gülsen Kar
Gülsen Kar Aylar önce
27.39 sesi kendine mi ait?
onur bekci
onur bekci Aylar önce
24:20 goethe deseymiş göte gelecekti:)
KHeartron
KHeartron Aylar önce
25:36 Hoşgeldiniz 26:29 Oturmak keyifti 26:40 Görüşürüz sjsjsj
KHeartron
KHeartron Aylar önce
16:03 Yarışma daşak geçiyor resmen sjsjs
Uğur Yamaner
Uğur Yamaner Aylar önce
14:42 bunu güle güle harca ortadoğuda kjgdfkj
Mehmet Tanrıöver
Mehmet Tanrıöver Aylar önce
İlber Ortaylı kim?
Emrah Güven
Emrah Güven Aylar önce
Yarışmacı cevabini verir ve İlber hoca "evet, devam ediyoruz". Adamda hic boş muhabbet yok, seviliyorsun hocam.
Adnan Rew
Adnan Rew Aylar önce
Hızı 1.25 yapınca ilber ortay kralım normal konuşuyor
Eternal Rare
Eternal Rare Aylar önce
Hay maşşallah
İRREAL
İRREAL Aylar önce
Normalde 30 dk suruo ilber hocam ikiye katlamiş
Turkish Brawler
Turkish Brawler Aylar önce
1:00:43 jsksnsosn gülme jrizine girdim
Turkish Brawler
Turkish Brawler Aylar önce
Cahili cühela sjnabdjsb
İsmail Aydoğdu
İsmail Aydoğdu Aylar önce
yarışmanın 5 saat sürmesini beklerdim.kskdjjds
Hilâl.
Hilâl. Aylar önce
Mecnunn muuuğ
masu luse
masu luse Aylar önce
yemin ediyorum yarışmam
izzet kulaksız
izzet kulaksız Aylar önce
İlber Hoca’nın Burcu giderken ki üzüntüsü ve bakışı, maşallah maşallah🧿😁
Elif Tpl
Elif Tpl Aylar önce
Arkadaşlar mesela çok iyi üniversitelerde okumak degil çok kitap okumak lise mezunuyum ama yüzbaşının kızının yazarının kim olduğunu biliyorum ama oddülü biri bunu bilmiyor diğeri de kitap sorusunda elendi keşke biraz da kitap okusanız
Gülsün Çbn
Gülsün Çbn Aylar önce
26:42 masallah vol2 ndndndjdjf
Mefisto
Mefisto Aylar önce
Maşallah :D
Ders Çalışmak İçin Hesap
Ders Çalışmak İçin Hesap Aylar önce
51:13 de ACUN ABİ VAR
mc sarı tuvalet terliği feat ince belli çay bardağı
mc sarı tuvalet terliği feat ince belli çay bardağı Aylar önce
Ben heyecan yapardim İlber Hoca'nin karşısında.
Ortaya Karışık
Ortaya Karışık Aylar önce
sayın İlber Ortaylı hep sunun bu programı ya djasjhf
Ortaya Karışık
Ortaya Karışık Aylar önce
peki soruyu bildiği için teşekkür etmesi wefbfh
Yılmaz Metin
Yılmaz Metin Aylar önce
Az kaldi İlber hoca sizi okutan hocanın dedi diyecek ...
Jjdhsh Hshshsusu
Jjdhsh Hshshsusu Aylar önce
28:06 avavıv eşiniz jsjsshhshshsgsgsgs
Nagehan Seckin
Nagehan Seckin Aylar önce
Güle güle harca orta doğuda 🤣
Sema Şahbaz
Sema Şahbaz Aylar önce
İlber Ortaylı'nın kendi sorusunda ki tepkisi dmdödödçdçdöf
İLHAN A.
İLHAN A. Aylar önce
Üsküdar'da okumuşsun katibimi bilmiyorsun off
HUN
HUN Aylar önce
25:37 dikkatlice yüz ifadesini inceleyin
Selin Aydemir
Selin Aydemir Aylar önce
Maşallah Şuna Bak:D
zenchen
zenchen Aylar önce
oruç arı oba tavşan besleyen
Zhrose
Zhrose Aylar önce
47:00 muhabbet çok iyi
PROBLEMLER
PROBLEMLER Aylar önce
Yakından da cahilsiniz 😂
Taha Necati Saygın
Taha Necati Saygın Aylar önce
1.25 alınca İlber hoca normal hızda konuşuyor
Ahmet Nag
Ahmet Nag Aylar önce
Kırmızılı kız çok güzel..
mehmet gül
mehmet gül Aylar önce
Kıymetli hocamız cevabını kendisininde bildiği sorularda şıkları okurken doğru şıkta yarışmacıya bakmazken yanlış olan her bir şıkkı okuduktan sonra yarışmacıya bakıyor bunu sondaki Orhan Kemal ve ilk başlardaki puşkin sorusunda net olarak görebilirsiniz
Dark Eagle
Dark Eagle Aylar önce
ilk soruda elenen kıza çok üzüldüm ya
Fatih Nurullah
Fatih Nurullah Aylar önce
ilber ortaylı tahmin ettiğim gibi egoist bir yarışmacı değilmiş çok sempatik
melek ç.
melek ç. Aylar önce
İlber hoca cevapları söylememek için zor duruyor gibi:)
ilkin elesgerov
ilkin elesgerov Aylar önce
33:33 Yarışmacı: bilemessem herhalde üzülürüm. İlber hoca: üzülme.
Saleh
Saleh Aylar önce
Kim rezil olmak ister
tolga
tolga Aylar önce
58:53 gerçekten bu kadar cahil olup bu yarışmaya neden katıldın
GÖKYÜZÜNE GÜLÜMSEYEN KIZ
GÖKYÜZÜNE GÜLÜMSEYEN KIZ Aylar önce
1 kelimesini bile anlamadım🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️
redmi note5
redmi note5 Aylar önce
54:49
Sevindim
Sevindim Aylar önce
Boş yapma ilber
Bar2
Bar2 Aylar önce
2 tane güzel kız 2 si de birbirinden cahil :D
Ben genelkurmay Cumhurbaşkanı başbakanınızım
Ben genelkurmay Cumhurbaşkanı başbakanınızım Aylar önce
Cahilsiniz diyemiyo işte anlayın
telebek l
telebek l Aylar önce
1.25 x tavsiye ederim
Önüne Bak Rezil Ederim
Önüne Bak Rezil Ederim Aylar önce
Sesi tutmamışsınız ilber ortaylının sesi çok az sesi yükseltiyim dedim başta 1 anda müzik sesi geldi altıma yaptım (ciddiyim)
Güntuğ akgün
Güntuğ akgün Aylar önce
24:20 -iyi ki de dememisim yoksa Goethe diyecektim +Bi guzel goethe gelirdin o zaman
Zeynep Kamalı
Zeynep Kamalı Aylar önce
40:40 keşke kızın yerinde olsaydım bu tür soruların hepsini biliyorum :(
SporX Tube
SporX Tube Aylar önce
Müteakip soruya geçiyoruz
SporX Tube
SporX Tube Aylar önce
trshow.info/watch/wLW_LFM94m4/video.html
Rəvanə Qasimova
Rəvanə Qasimova Aylar önce
Sayat Polatyanmi?armenimi?
BERİL COŞKUN
BERİL COŞKUN Aylar önce
Son kararın pekii oldu deyişi bunuda bi zahmet bil der gibi
Viş Viş
Viş Viş Aylar önce
"soru lütfen"
Semih Pak
Semih Pak Aylar önce
33:30 +Eski bir mühendis adayı olarak bunu bilemessem herhalde üzülürüm. -Üzülme :D:D:D:D:D
Semih Pak
Semih Pak Aylar önce
24:20 oğlum sen ilber hocayla nasıl konuşuyon lan göte felan
Büşra Nur Yıldız
Büşra Nur Yıldız 2 aylar önce
Kendi sesini duyduğundaki tepkisi 😂😂
Büşra Nur Yıldız
Büşra Nur Yıldız 2 aylar önce
Çok tatlı adam ya
Funny Money TV
Funny Money TV 2 aylar önce
Kim cahil olmak ister
Hakan YILMAZ
Hakan YILMAZ 2 aylar önce
Çok cahilsin dememek için kendini zor tutmuştur
KİMYA FOREVER
KİMYA FOREVER 2 aylar önce
Kimya'daki nokta atışınız @kimyaforever ! Haydi sen de ABONE OL ! :)
KİMYA FOREVER
KİMYA FOREVER 2 aylar önce
Kimya'daki nokta atışınız @kimyaforever ! Haydi sen de ABONE OL ! :)
Arda Efe
Arda Efe 2 aylar önce
KİM CAHİL OLMAK İSTER
ÖYEYKEN BÖYLE
ÖYEYKEN BÖYLE 2 aylar önce
Ohaa ilk soruda gitti ve İlber Ortaylı hicbisey dememdi çok acayip
Eray Arkan
Eray Arkan 2 aylar önce
yeminle şu hayatta en çok istemediğim şeylerden biri ilber ortaylıya rezil olmak
kanuni k
kanuni k 2 aylar önce
Değerli büyüğümüz İlber Ortaylı hocamız Maasallah Maasallah , Buda Adnnan hocaci cikti
İhsan Yorulmaz
İhsan Yorulmaz 2 aylar önce
İnceyi yakalayın 'bunu kolayca harca orta doğuda" :D:D 14:38
Kadır Okumus
Kadır Okumus 2 aylar önce
Keşke hep İlber hoca sunsa...
Sevda mammadova
Sevda mammadova 2 aylar önce
Hastamı ya 1ci yarışmacı?İguana deseydin de bari iyice rezil olsaydin gerizekalı
Ayşe Karaca
Ayşe Karaca 2 aylar önce
Hocam gördünüz gençliğin halini mahmuru bilmeyen seyirciye soran gençler neden böyle boşlar kelime dagarcigindan yoksunlar çok kitap okumalılar çoook
nnmm
nnmm 2 aylar önce
son yarismaciya cok kolay sorular geldi ya
stalinium'u bulan bilim adamı
stalinium'u bulan bilim adamı 2 aylar önce
ya ilber hocamızın gülüşü çok güzel ya görünce benimde gülesim geliyor
Haldun J
Haldun J 2 aylar önce
ODTÜ'lüyüm İTÜ'yüm derken kasıla kasıla söylüyorlar, 10 yaşındaki çocuğun bildiği sorularda joker kullanıyorlar.
Ramiz Karaeski
Ramiz Karaeski 2 aylar önce
Hızı 1.25e alınca normale dönüyor
Sude Yılmaz
Sude Yılmaz 2 aylar önce
Tavşanında kemiren bir hayvan olduğunuda bilirsin yani
barbaros baturu
barbaros baturu 2 aylar önce
Ben katılsam ilk soru kesin uzay mekatroniğinden gelirdi :)
Ufuk Çağlar
Ufuk Çağlar 2 aylar önce
Ben: Fyodor dostoyevsiki İlber hoca: Fyodır Dıstıyevski
Ufuk Çağlar
Ufuk Çağlar 2 aylar önce
Programa girince birden ''Hoşgeldiniz cahiller'' diyecek sandım
Çağan K.
Çağan K. 2 aylar önce
34:10 a inanmıyorum
Eren Döğücü
Eren Döğücü 2 aylar önce
hoca içinden neler geçiriyor kim bilir
or35or forgetful
or35or forgetful 2 aylar önce
İlber reis tüm kitapların bende mevcut zamanımızın ünlü tarihçisi sana selam olsun ama asıl hocaların hocası Halil İnaılcık hocamızı da senin vasıtanla saygıyla anıyorum...
NurDilek Bayram
NurDilek Bayram 2 aylar önce
Yarışmaya katılanlar ciddi bilgisiz ve cahildi
Şevval Dağ
Şevval Dağ 2 aylar önce
41:20 yatıyor bööyle salak salak 😂
Şevval Dağ
Şevval Dağ 2 aylar önce
15:18-15:20 kuziii bizzz
Zeynep DÖNMEZ
Zeynep DÖNMEZ 2 aylar önce
Son yarışmacının final sorusu dahil bütün sorularını 9 yaşındaki 4. sınıf öğrencisi kızım bildi. Gerçekten içim acıyor gençliğin haline... Yurtdışında okuma hevesi ne kadar da yabancılaştırıyor kültürümüze :(
Berkan Yurt
Berkan Yurt 2 aylar önce
Normalde 30 dk sürüyo fakst ilber ortaylı ile 1 saat olmuş
Kısısel Hesap
Kısısel Hesap 2 aylar önce
3:14 çocuk hristiyan. Hoca inşaallah der. Çocuk da ayıp olmasın diye ağzının içinden inşaallah der 😂😂😂
Nuriyye Cavadova
Nuriyye Cavadova 2 aylar önce
Kızlar gelince hoca bir ayrı seviniyo 😁
Nuriyye Cavadova
Nuriyye Cavadova 2 aylar önce
İlber hoca ❤️❤️
zerosopviolations
zerosopviolations 2 aylar önce
25:30 26:41 arasi noldu öyle
Uranüs Mars
Uranüs Mars 2 aylar önce
İlber ortaylı zaten soruyu okuyana kadar yarışmacıya süre veriyor.
Siz Kimsiniz? Özünüzü Keşfetme Yolculuğu
37:55
Doğan Cüceloğlu
görünümler 224 B
Çukur 4. Sezon 26. Bölüm Fotoğrafları
2:04
Ekin Uzunlar & Bilal Hancı  - Gelin Ettiler Yari
3:59
Kırmızı Oda | 26. Bölüm | "İNİŞLERİM ÇIKIŞLARIM"
2:29:24
Chopin - Relaxing Classical Music
2:41:00
HALIDONMUSIC
görünümler 6 Mn
Marty Lobdell - Study Less Study Smart
59:56
PierceCollegeDist11
görünümler 10 Mn
Güldür Güldür Show - 253.Bölüm
1:43:43
Güldür Güldür
görünümler 1,2 Mn
Night at Work | Instrumental Chill Music Mix
1:01:40
Menajerimi Ara 27. Bölüm
2:17:57
Menajerimi Ara
görünümler 117 B
The Best of Chopin
3:12:07
HALIDONMUSIC
görünümler 10 Mn
The Art of Code - Dylan Beattie
1:00:49
NDC Conferences
görünümler 2,1 Mn
Çukur 4. Sezon 26. Bölüm Fotoğrafları
2:04
Ekin Uzunlar & Bilal Hancı  - Gelin Ettiler Yari
3:59
Kırmızı Oda | 26. Bölüm | "İNİŞLERİM ÇIKIŞLARIM"
2:29:24
Maraşlı 7. Bölüm
2:15:33
Maraşlı
görünümler 5 Mn
Sadakatsiz 20. Bölüm Fragmanı
1:01
Dizzy Dizi
görünümler 626 B
Kızlar, Ozanların evine yerleşti!💕
12:52
Akıncı 9. Bölüm
2:16:18
Akıncı
görünümler 585 B
Masumlar Apartmanı 24. Bölüm Fragmanı
0:51
Masumlar Apartmanı
görünümler 3 Mn